Jump to content

Ampērs!


Chocoton
 Share

Recommended Posts

Ampērs- Vai es varu slēgt (12V 6A barošanas bloku) pie iekārtas kam paredzēta(12V 1A.)....?!Uz tās iekārtas( beigtā) barošanas bloku tā rakstīts12V 1A.

Labots - Chocoton
  • Kādas šausmas! 2
Link to comment
Share on other sites

McBetonc
2 hours ago, Nothings said:

Pakonsultējies ar savu otro personību - @McBetonc 

:crazy:

  • Slikti! 3
Link to comment
Share on other sites

pirms 9 stundām , Chocoton teica:

Vai es varu slēgt

Atļauju.

 

Bet - kas te notiek, pilnmēnesi tā kā nemanīju. Vismaz es.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 11 minūtēm , jema teica:

Betoni savās starpā sarunājās

Šie vairs paši neatšķir, kurš i kurš..

  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Chocoton
(labots)
Pirms 56 minūtēm , Stasss teica:

Šie vairs paši neatšķir, kurš i kurš..

Nuja,abi izpakaļoti! :)

 

 

pirms 1 stundas , ju teica:

Atļauju.

Kāpēc tapa tēma-Man viens  paziņa pa visām varēm gribēj apgalvot kad ja iekārtai paredzēta 1A ta nedrīkstot likt 6A(man liekas kad viņš jauc  virzienus,uz lēju nav ieteicams likt)!!! 

Nez kapēc tad  PC ir dažādi jaudas PSU -pēc viņa teikta ja es mazjaudīgajam PC ielikšu 700W PSU tad man viņš pec paris mēnešiem būšot izmetams-tāpat vecam  bendzīna opelim nevaru likt 70 ampēru aķīti!!! :)

Labots - Chocoton
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 8 minūtēm , Chocoton teica:

ja iekārtai paredzēta 1A ta nedrīkstot likt 6A(man liekas kad viņš jauc  virzienus,uz lēju nav ieteicams likt)!!! 

Var. Oma likums mazliet jāzin, tad tādu jautājumu nebūs. Pēdējā laikā gan forumā tas ir kā lamuvārds. :D

 

P.S. Ir nianse ar LED barokļiem, bet tas ir cits stāsts.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Jautājums no sērijas,  vai es varu slēgt rozetē 5W bārdas dzenamo aparātu, ja otrā galā (TP) ir 63000 VA trafiņš.

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

Jurkins
Pirms 55 minūtēm , Chocoton teica:

ja iekārtai paredzēta

nest no veikala 12 pudeles alus,

 

Pirms 55 minūtēm , Chocoton teica:

ta nedrīkstot

nekādā gadījumā nest tikai 1 vai 2.

  • Atbalstu 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Volts uz omu skatās greizi,

Jo tas allaž darot nepareizi,

Elektriskās strāvas durvīm stāv tas priekšā,

Lai blēdis ampērs netiek vadā iekšā.

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

pirms 4 stundām , Chocoton teica:

Nuja,abi izpakaļoti! :)

 

 

Kāpēc tapa tēma-Man viens  paziņa pa visām varēm gribēj apgalvot kad ja iekārtai paredzēta 1A ta nedrīkstot likt 6A(man liekas kad viņš jauc  virzienus,uz lēju nav ieteicams likt)!!! 

Nez kapēc tad  PC ir dažādi jaudas PSU -pēc viņa teikta ja es mazjaudīgajam PC ielikšu 700W PSU tad man viņš pec paris mēnešiem būšot izmetams-tāpat vecam  bendzīna opelim nevaru likt 70 ampēru aķīti!!! :)

Impulsa barošanas avotiem bieži ir minimālā patēriņa strāva, ar kādu tas var darboties. Mažāk jaudīgu patērētāju nav ieteicams pieslēgt. RTFM!

 

Opelim drīkst likt gan 70Ah (nevis 70 ampēru!), gan 100 Ah akumulatorus. Nekas slikts no tā nenotiks.

  • Patīk 1
  • Kādas šausmas! 1
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Knaabis
pirms 3 stundām , Insekc teica:

70Ah (nevis 70 ampēru!), gan 100 Ah akumulatorus. Nekas slikts no tā nenotiks.

Akumulators bieži paliks neuzlādēts, jo auto standarta ģenerators to nespēs pielādēt.

  • Patīk 1
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Kazarms
Pirms 17 minūtēm , Knaabis teica:

, jo auto standarta ģenerators to nespēs pielādēt

Vai tad starteris pie lielāka akumulatora ņem vairāk, ka jālādē vairāk?

  • Patīk 2
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Ronalds
Pirms 17 minūtēm , Knaabis teica:

Akumulators bieži paliks neuzlādēts, jo auto standarta ģenerators to nespēs pielādēt.

Mīts! Tā nav! Uz auto var likt jebkuras ietilpības aķi! ka tikai pietiek, lai auto pielaistu! 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Knaabis
Pirms 4 minūtēm , Kazarms teica:

Vai tad starteris pie lielāka akumulatora ņem vairāk

Vai tad starteris ir vienīgais patērētājs?

Kur paliek akumulatora pašizlāde un elektropatērētāju lietošana auto dzinējam nedarbojoties?

Link to comment
Share on other sites

Pirms 27 minūtēm , Knaabis teica:

Akumulators bieži paliks neuzlādēts, jo auto standarta ģenerators to nespēs pielādēt.

 

Pirms 1 minūtes , Knaabis teica:

Vai tad starteris ir vienīgais patērētājs?

Kur paliek akumulatora pašizlāde un elektropatērētāju lietošana auto dzinējam nedarbojoties?

Pilnīgs bezsakars attiecībā uz uzlādi. Pietiks arī lielākas ietilpības aķim.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Knaabis
Pirms 1 minūtes , Racer teica:

Pietiks arī lielākas ietilpības aķim.

Jaunu fiziku esi atklājis?


attels.png.54cd0d242cf51f0418148ddca86b9771.png

  • Patīk 1
  • Slikti! 2
Link to comment
Share on other sites

pirms 4 stundām , Insekc teica:

Nekas slikts no tā nenotiks

Izkritīs cauri bleķiem.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Kazarms

Nedomāju, ka baigi mainās kaut kā patēriņš bez darbojošos dzinēju, ja vienīgi tu neliec lielāku akumulatoru lai paklausītos ilgāk mūziku.

Par pašizlādi, lūdzu skaitļus studijā, piemēram, ja es savā Passeratti ielieku 100 Ah aķi 62 Ah vietā (manuālī rakstīts 50-70Ah)

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Kādu jaunu fiziku? 

Ja mašīnu startējot vajag piemēram 5 Ah, tad tik pat ģeneratoram jāatdod atpakaļ! Un pofig, cik aķis liels! 

Apmēram tas pats, ja no vannas izlaižam 10l ūdens,  sūknim tie paši 10l jāiepumpē atpakaļ, po kāds tilpums vannai.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Knaabis
Pirms 1 minūtes , Ronalds teica:

tad tik pat ģeneratoram jāatdod atpakaļ

Pareizi, BET cik ilgā laika posmā to spēj 40A ģenerators vai 100A ģenerators?

Īpaši nepilnīga uzlāde ir bīstama ziemā un pilsētā, kad ir īsie pārbraucieni. Tad pat standarta ietilpības akumulatori netiek pilnīgi uzlādēti, kur nu vēl lielākas ietilpības nekā paredzēts!

Notiek svina plašu sulfatācija...

  • Patīk 4
  • Kādas šausmas! 1
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Knaabis
Pirms 15 minūtēm , Kazarms teica:

Nedomāju, ka baigi mainās kaut kā patēriņš bez darbojošos dzinēju

Šo "dziļo"domu vispār atļaušos nekomentēt...

Link to comment
Share on other sites

Pirms 18 minūtēm , Ronalds teica:

Apmēram tas pats, ja no vannas izlaižam 10l ūdens,  sūknim tie paši 10l jāiepumpē atpakaļ, po kāds tilpums vannai.

Pilnīgi neloģisks salīdzinājums..

 

  • Kādas šausmas! 1
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Vēlreiz, lielākiem burtiem. Bez salīdzinājumiem, ja zināt fiziku kaut minimāli!  

 

Ja starteris paņem pieņemsim 10 AH'(enerģijas mērvienība) no aķa mašīnas pielaišanas laikā, tad tieši tik pat ģeneratoram jāuzlādē atpakaļ! Un pofig, cik liels aķis (vanna) !

 

Pirms 19 minūtēm , Knaabis teica:

Īpaši nepilnīga uzlāde ir bīstama ziemā un pilsētā, kad ir īsie pārbraucieni.

Kāds tam sakars ar aķa ietilpību????  Lūdzu nezīmējies ar savu nezināšanu! 

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

1. Ir zināma korelācija starp akumulatora kapacitāti Ah un starterstrāvu. Jo lielāks Ah, jo mazāk nokrītas spriegums startēšanas brīdī un motors ātrāk "pielec". Un attiecīgi mazāk enerģijas patērē no akumulatora. Protams ir modernākas tehnoloģijas akumulatori ar nosacīti mazu Ah un lielu starterstrāvu, bet vienalga tās pašas tehnoloģijas akumulatori ar lielāku Ah būs arī ar lielāku starterstrāvu.

2. Startēšana akumulatoram (jebkuram) ir diezgan nepatīkams process un lielākam akumulatoram būs vieglāka dzīve, ilgāk kalpos.

3. Pašizlāde normālam akumulatoram ir tik maza, ka dažādas Ah akumulatoriem tā tik maz atšķiras ka ģeneratora slodzi praktiski neietekmē.

4. Akumulatora nepilnīga uzlāde tiešām nav veselīga. BET tam nav sakara ar Ah. To nosaka ģeneratora stāvoklis un auto lietošana (ziema, īsi pārbraucieni).

  • Patīk 1
  • Atbalstu 1
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Knaabis
Pirms 7 minūtēm , Insekc teica:

Un attiecīgi mazāk enerģijas patērē no akumulatora

Enerģiju starteris patērē vienādu, neatkarīgu no akumulatora stāvokļa, jo, lai iegrieztu dzinēju, tam vajag vienādu enerģijas daudzumu vienādos apstākļos.

Jautājums ir tikai vai dzinējs pielec ar šo knapo griešanu pie knapa akumulatora kapacitātes.

Protams, pie slikta akumulatora varbūt vajadzēs griezt ilgāk, tad gan patēriņš būs lielāks.

Labots - Knaabis
Link to comment
Share on other sites

Knaabis

Akumulatoram ir ieteicamā uzlādes strāva - 1/10 no akumulatora ietilpības Ah.

Ja akumulators ir lielāks, tad standarta ģenerators nevar nodrošināt šo ieteicamo uzlādes strāvu...

  • Patīk 1
  • Haha 1
  • Kādas šausmas! 1
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

alusbundza
Pirms 1 minūtes , Knaabis teica:

nevar nodrošināt šo ieteicamo uzlādes strāvu..

tuparilla  tu, auto ģeneratori spēj uzlādēt ar rezervi, izņemot, ja tu ik pa 5 m noslāpēsi, un piestartēsi

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Knaabis

@alusbundža - ko, jau sameties?! ?

Ar kādu rezervi - ja tam uz pakaļas ir rakstīts 40A, tad no tā pakaļas nāks ārā ne vairāk par 40A.

  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Ronalds
Pirms 9 minūtēm , Knaabis teica:

Akumulatoram ir ieteicamā uzlādes strāva - 1/10 no akumulatora ietilpības Ah.

 

Jā, bet svina skābes aķus var lādēt arī ar mazāku strāvu un viņam nekas nenotiks! 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 26 minūtēm , alusbundza teica:

izņemot, ja tu ik pa 5 m noslāpēsi, un piestartēsi

Bet mūsdienās pilsētā jaunie autiņi tā arī dar. Un vēl biežāk, ja sastrēgums.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 31 minūtēm , Knaabis teica:

Akumulatoram ir ieteicamā uzlādes strāva - 1/10 no akumulatora ietilpības Ah.

Ja akumulators ir lielāks, tad standarta ģenerators nevar nodrošināt šo ieteicamo uzlādes strāvu...

100 Ah akumulatoram tas ir 10A.

Parādi man auto, kuram ģenerators dod mazāk par 40A!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , Ronalds teica:

Mīts! Tā nav! Uz auto var likt jebkuras ietilpības aķi! ka tikai pietiek, lai auto pielaistu! 

Karoče, lai kāda arī nebūtu šī stāsta morāle, bet šito es ieskrāpēšu sienā!

 

Link to comment
Share on other sites

Te nav ko malt un izdomāt jaunu velosipēdu!

Ja jau Ronalds deva piemēru, tad varēja dot līdz galam..

pirms 2 stundām , Ronalds teica:

Kādu jaunu fiziku? 

Ja mašīnu startējot vajag piemēram 5 Ah, tad tik pat ģeneratoram jāatdod atpakaļ! Un pofig, cik aķis liels! 

Apmēram tas pats, ja no vannas izlaižam 10l ūdens,  sūknim tie paši 10l jāiepumpē atpakaļ, po kāds tilpums vannai.

Starpība ir nevis vannas lielumam un izlaistā ūdens daudzumam, bet sūkņa jaudai! Ir starpība vai 10 litrus dabūs atpakaļ ar akvārija sūknīti, vai ar pažarnieku sūkni??? IR!

Un tas pats arī ar ģeneratoriem.

Ja auto nav paredzēts liels aķis, tad nav, jo tas ir paredzēts atbilstošs ģeneratora jaudai!

Un beidziet tās glupības te gvelzt..

  • Patīk 1
  • Haha 1
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Knaabis

Kādreiz senos auto bija ampērmetrs, kurš parādīja vai akumulators tiek lādēts vai arī tiek izlādēts.

Bija arī dzesēšanas šķidruma temperatūras rādītājs (tagad dažos eksemplāros tas vēl ir atrodams), gan arī eļļas spiediena rādītājs.

Šodienas auto šie rādījumi nav pieejami, jo standarta auto vadītājam tie neko praktiski neizsaka...

Tajos laikos arī ar auto brauca gandrīz tikai tie, kuri no auto uzbūves kaut ko saprata.

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...