Jump to content

Peugeot 308 (2014+)


Kitai
 Share

Recommended Posts

Pirms 6 minūtēm , versatile teica:

4.1.15.bojājumi cēloņsakarīgi radušiesar Klienta, Apdrošinātā, viņu ģimenes locekļa, viņu pakļautībā uz līguma pamata strādājošas personas, transportlīdzekļa tiesīgā lietotāja vai vadītāja rīcību ļaunā nolūkāvai ar vainas pakāpi, kas zaudējumu atlīdzības un citu civiltiesisko seku ziņā pielīdzināma ļaunam nolūkam, piemēram:a)CSNg noticis, transportlīdzekļa vadītājam pārkāpjot dzelzceļa pārbrauktuves šķērsošanas noteikumus,b)CSNg noticis, transportlīdzekļa vadītājam braucot pie aizliedzošā (sarkanā) luksofora signāla;

Īsumā - jūs mums maksājiet, pamēģiniet tik kādu maksājumu nokavēt! Bet mēs jums nemaksāsim. 

(A ko jūs gribat - mums ir bizness - vajag prēmijās iekasēt pēc iespējas vairāk naudas kā izmaksāts atlīdzībās! ) 

Link to comment
Share on other sites

Tad pēc Tavām domām vajadzētu būt tā, ja ir kasko, tad var bliezt pālī pie sarkanās gaismas, jo ir taču samaksāts, vai ne? ;) 

Link to comment
Share on other sites

Vajag skaidrus un saprotamus noteikumus, nevis juridiski samudrītus termiņus!

 

Piemēram zem

.bojājumi cēloņsakarīgi radušiesar Klienta, Apdrošinātā, viņu ģimenes locekļa, viņu pakļautībā uz līguma pamata strādājošas personas, transportlīdzekļa tiesīgā lietotāja vai vadītāja rīcību ļaunā nolūkāvai ar vainas pakāpi, kas zaudējumu atlīdzības un citu civiltiesisko seku ziņā pielīdzināma ļaunam nolūkam" 

 

var pabāzt gandrīz vai jebko! Un to tekstu normāls cilvēks bez 0.5 vispār saprast nevar.... 

 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Protams, ka ir jāpiesedzas un nevar maksāt katram durakam. Bet diemžēl ir gadījumi, kad KASKO izmaksās (arī OCTA) cilvēki tiem uzmesti no apdrošināšanas kompāniju puses. It sevišķi, ja cilvēks nav gana nekaunīgs un uzreiz nesaprot, ka viņu cenšas uzmest. Kaut vai par izmaksājamajām summām.

Bet domāju, ka procentuāli gadījumi kad Tev nepamatoti pilnībā atsaka izmaksu ir ļoti reti.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , MIGs teica:

Bet domāju, ka procentuāli gadījumi kad Tev nepamatoti pilnībā atsaka izmaksu ir ļoti reti.

Man tādas statistikas nav, grūti spriest.... 

 

Link to comment
Share on other sites

Nu ja tādi līguma nosacījumi, tad kasko der tikai pret zagļiem utml.

Protams vajag kaut kādus punktus par reibumu, sarkano, ātrumu, bet ne jau tā, ka jeb ko tur var pabāzt apakšā.

 

Link to comment
Share on other sites

Nu paga, bet nav arī normāli, ka ar autiņu izbliež skatlogu, apzog veikalu un par autiņa bojājumiem vēl kasko paprasa...

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , versatile teica:

Nu paga, bet nav arī normāli, ka ar autiņu izbliež skatlogu, apzog veikalu un par autiņa bojājumiem vēl kasko paprasa...

 

Šis jau neiet kopā - cik zinu pie kaut kādiem bojājumiem ir jāsauc ceļu policijas, lai dokumentētu negadījumu.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , versatile teica:

Nu paga, bet nav arī normāli, ka ar autiņu izbliež skatlogu, apzog veikalu un par autiņa bojājumiem vēl kasko paprasa...

Skaidrs, bet kāpēc līguma punkti uzrakstīti max samudrīti, nevis vienkārši un saprotami? 

Link to comment
Share on other sites

Lai apdrošinātājam būtu iespēja atšūt (parasti kādā neparedzami kretīniskā gadījumā). Principā tā esot visiem apdrošinātājiem. Jautājums tikai par to, vai šo punktu (tāpat kā regresu OCTA gadījumā) apdrošinātājs nepielieto ļaunprātīgi. Apdrošinātājiem tomēr rūp arī pašu reputācija un šādi gājieni nav sistēma. 

Link to comment
Share on other sites

Līgumus raksta juristi un viņu ieskatā tie ir maximāli vienkārši un saprotami, lai visi iespējamie gadījumi būtu ietverti.

Vini vienkārši domā citā valodā. Piemērs no Džeremija dzīves.

 

 

Labots - _dunduks_
  • Patīk 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 8 minūtēm , _dunduks_ teica:

Vini vienkārši domā citā valodā.

 

Bieži vien tā ir tikai valodas neprasme. 

Link to comment
Share on other sites

superKrona
Pirms 42 minūtēm , ArnisR teica:

tā ir tikai valodas neprasme

Varbūt tomēr universāli noīsināts (ietverts) viss iespējamais? Tautas valodā tas aizņemtu 5x vairāk papīra, kas būtu vēl tas mazākais per ko cepties...

Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , Ronalds teica:

Skaidrs, bet kāpēc līguma punkti uzrakstīti max samudrīti, nevis vienkārši un saprotami? 

Pastāsti kam un kur ir tādi līgumi?

Link to comment
Share on other sites

Ir arī lietas, kas, atšķirībā no formulējuma niansēm, likumos ir dažādi traktējamas.

Pirms pāris dienām vienu aklu fūristu pēkšņi pārsteidza pa puskilometru pamanāmi velosipēdisti. Esot jābrauc pa veloceliņu, kas tur gandrīz blakus. Orku armija piebalsoja, sak, tā saka noteikumi.

Bet blakus ir "Gājēju un velosipēdu ceļš", nevis "velosipēdu ceļš", pa kuru tiešām būtu jābrauc.

 

Piem, ja līgumā ierakstītu, attiecību izmaksājam, izņemot, ja līgums noslēgts ar dalbajobu, kas nejēdz braukt - ne "dalbajobs", ne "nejēdz braukt" nav ne citur definēti, ne izmērāmi jēdzieni... It kā jau skaidri saprotami, bet...

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

Pirms 8 minūtēm , versatile teica:

Bet blakus ir "Gājēju un velosipēdu ceļš", nevis "velosipēdu ceļš", pa kuru tiešām būtu jābrauc.

Kāpēc ir jābrauc pa ceļu, ja blakus ir veloceliņš? Es laikam ar orks. ? 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

superKrona

vispār jau tie jampampiņi barā brauc vismaz uz 30, diez vai kāds te klātesošais dīvānā "sēdētājs" gribētu sastapties ar gājējiem (no tiesiskā viedokļa) vai apmalēm un citiem Latvijas brīnumiem (no faktiskā viedokļa) vai nepārtrauktu bremzēšanu un ātruma uzņemšanu (no sportiskā viedokļa)

Labots - superKrona
Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, Racer teica:

Kāpēc ir jābrauc pa ceļu, ja blakus ir veloceliņš?


Pabrauc pa veloceliņu virs 15km/h ? 

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , versatile teica:

Pirms pāris dienām vienu aklu fūristu pēkšņi pārsteidza pa puskilometru pamanāmi velosipēdisti. Esot jābrauc pa veloceliņu, kas tur gandrīz blakus. Orku armija piebalsoja, sak, tā saka noteikumi.

Bet blakus ir "Gājēju un velosipēdu ceļš", nevis "velosipēdu ceļš", pa kuru tiešām būtu jābrauc.


Nav tiesa. 200. pants paredz abus. Formāli var atrunāties, ka nekur nav definēts cik m skaitās attālināti no ceļa. 
Bet kur nu tiešām tie velobraucēji pārkāpa CSN, tad braucot viens otram blakus. Tas ir gan bīstami, gan nav atļauts.
 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

superKrona

ir atļauts, jau sen izmalts, kad smagais Garkalnē pāris pataisīja par ilgstošiem slimniekiem un nesportistiem vairs.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , superKrona teica:

ir atļauts

Treniņos, ar pavadošo auto.

Visos citors gadījumos - vienkārši tiek ļoooooooooooooti lēeeeeeeeeni apsteigts otrs velobraucējs.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , superKrona teica:

ir atļauts, jau sen izmalts, kad smagais Garkalnē pāris pataisīja par ilgstošiem slimniekiem un nesportistiem vairs.


Pirms atbildi, iepazīsties ar noteikumiem. VIdeo redzamajā situācijā nav atļauts braukt blakus.

P.S. Garkalne ir pilnīgi cits stāsts.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , versatile teica:

ļoooooooooooooti lēeeeeeeeeni apsteigts otrs velobraucējs.

Otmazka ģeld :) . Bet drošāk no tā nekļūst.

Link to comment
Share on other sites

alusbundza

un , kāds sakars riteņbraucējiem ar pežo 308 ?????????????????????????????????????????????????, pamuļķi .....rakstiet pa tēmu .....,

 

Link to comment
Share on other sites

Vispār jau franču un zviedru autiņus pērk ļooti bagāti ļautiņi. Komforts... Exkjūžen,,, Kad jāsāk remontēt, pilnīgā tirsā. Ņu nez, man māšele slima uz reņiem un pežām, švāģers izdabā, tad nu kad zvanu, atbrauciet pie manis uz jubīli, tad atbilde parasti - turbīna čupā, gaidām citu, kad vēl nomainīs, tad pečka noklājusies, pus mašīna jāizjauc, te kaut kāds devējs nobeidzās, Latvijā pašlaik tādu neesot...

 

Kā otrā vai trešā mašīna, varbūt. Ar jaunajiem braukt tiešām ir patīkama bauda.

Labots - aoma
Link to comment
Share on other sites

Ja paskatās kas brauc ar franču mašīnām  tad 80% būs sieviete vai vīrietis kam blakus ''barga kundze'' (visādi bulku vāģi un taksī neskaitās). Nu sieviešiem viss labais asocējās ar frančiem.Variet paši pavērot ielās....

Link to comment
Share on other sites

Krīzes pirmos gadus nobraucu ar Peugeot Partner. Mašīnas koncepts ir ļoti labs. Izpildījums - bēdīgs. Nedomāju, ka kompaktklasei būs kas savādāk. Rezultātā tas auto izmaksāja apmēram tikpat cik vācu/japāņu brenda kompaktklase vai pat plikāka executive klase. Man domāt, ka PSA apzināti konstruē auto ar ideju par lētu cenu, izmantojot lētākos iespējamos mezglus. Piemēram stūres līstei bija 3 dažādi ražotāji un cena variēja no 100 līdz 300 eiro. Un ej nu saproti, kas tur atšķirīgs, pat ja materiālzinātni esi mācījies. Un tur visādi sviesti līda ārā - sākot ar pārtrūkušām sajūga trosēm un sadrupušiem termostatiem, un beidzot ar slīddurvīm, kuras gala beigās neslīd ne lūdzamas.

 

Es nezinu kā tas pareizi saucās, bet man šķiet, ka PSA ir koncerns ar vismazāk ražoto komponenšu īpatsvaru savās rūpnīcās. Tik vien kā saliek (!) motorus un sametina bundžas. Viss pārējais outsorsēts ar saukli "lēti, lētāk, vislētāk!". Ne pa velti Citroens atteicās no 6.sērijas executive tipa ražošanas - segmentā, kurā tiek prasīta kvalitāte, tie nespēj konkurēt pat pie laba dizaina. Cilvēki nepērk dārgus Citroenus (Peugeot), jo netic, ka būs labs.

 

Kantorī kādreiz bija Peugeot 206. Lēti - ap 7000Ls. Arī garantijas laikā lēti - 1.4d commonraili vairāk par 6l netērēja. Un tad sākās. Piemēram gaudo aizmugurējais gultnis (rulīši ap asi). Jāmaina uzreiz ar visu plauktu un loriņiem - 450Ls. Ražotājs ir tā paredzējis. Saplīst, jeb sadrūp naturāli ģeneratora skriemelis, kaut kāds īpašais stiprinājums - 80Ls. Un tā bez sava gala visādas šaizes un šaizītes. Tos auto gala beigās atdeva 6-7 gadu vecus otrreizējā tirgū pa pārsimts latiem, pie tam nobraukums nevienai nebija lielāks par 200k.

Link to comment
Share on other sites

Laikam tā ir, "lēti, lētāk, vislētāk!" Dažas detaļas nojūk ātri; ja tad uzliek normāla ražotāja detaļu, kalpo daudz ilgāk.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 50 minūtēm , msp teica:

Cilvēki nepērk dārgus Citroenus (Peugeot), jo netic, ka būs labs.

Te arī mēs rodam atbildi. Frančiem ir puslīdz jēdzīgi budžeta auto, kas der kā pārvietošanās līdzekļi. Ērtības un luxusu jāmeklē citu republiku ražojumos.

 

1 stundu atpakaļ, aoma teica:

Vispār jau franču un zviedru autiņus pērk ļooti bagāti ļautiņi

Kā, lūdzu? Kā vispār var zviedru un franču auto bāzt vienā maisā? Cita pieeja, cits domāšanas veids un pavisam cita kvalitāte.

Labots - raivix95
Link to comment
Share on other sites

Jā - Vācijas tehnisko apskašu dati mums ļoti noder! :D :D:D

(Es takš zināju ka Porche jāpērk!!!!) 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Kā nekam nedoder? Var vismaz redzēt ka 4 gadus vecam Peugeot ir mazāk defekti kā 10 8 gadus vecam Audi ko te visi tik ļoti liela. Pietam abi maksā apmēram tāpat, tāka lielas starpības ko pērk nav.

 

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Pirms 23 minūtēm , AndrisBB teica:

Var vismaz redzēt ka 4 gadus vecam Peugeot ir mazāk defekti kā 10 8 gadus vecam Audi

Jo defekti jau ir parādījušies ātrāk un ir jau saremontēti uz skati!

Ja jau 5 gadus vecam (ap 100t.km) P-407 ir jau nomainīti visu riteņu gultņi, tad ...........


pirms 1 stundas , raivix95 teica:

Ērtības un luxusu jāmeklē citu republiku ražojumos.

Ar šo jau gan nav tik traki (P-407), pat diezgan labi, bet tehniski.........

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , Ronalds teica:

Vācijas tehnisko apskašu dati mums ļoti noder! 

Krievu interneta memes gan būs uzticams datu avots?

Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , AndrisBB teica:

Kā nekam nedoder? Var vismaz redzēt ka 4 gadus vecam Peugeot ir mazāk defekti kā 10 8 gadus vecam Audi ko te visi tik ļoti liela. Pietam abi maksā apmēram tāpat, tāka lielas starpības ko pērk nav.

Nu nu, tik tam audim detaļa būs 2x lētāka nekā pe žai, jo raugi, autiņš ta vecāks, detaļas ta lētākas, populārākas un ātrāk dabonamas arī.

Link to comment
Share on other sites

Var jau ņemt tos neautiņus, tik ir skaidri jāapzinās cik tieši taisies uz tā rēķina ietaupīt, no iegūtās summas jāatņem vismaz 1000 EUR pārsteigumiem un tad jāpieņem lēmums vai tas ir tā vērts. Man ar ir reiz  uznācis vājuma brīdis, sen jau - ieraudzīju Paugeot kupeju ar tjuningu, custom ādas salonu ar izšuvumiem utt. utt. ekstrām un bezmazvai pa velti, bet noturējos :tommy:

Labots - abi
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...