Jump to content

Peugeot 308 (2014+)


Kitai
 Share

Recommended Posts

Auto kā jau auto, kamēr relatīvi jauns, tikmēr jau ies bez problēmām. Pašam vienu brīdi bij doma tādu pirkt, tik hetčbeka variantā ar GT komplektāciju.

Labots - AndrisBB
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Youtubē ir apskati krieviski. No remontēšanas viedokļa.

Īsumā - nu i nafig! Kaudze tādu tehnisko risinājumu, ka rodas jautājums, ko lietojuši inženieri kad šo auto projektēja. Līdz ar to kaudze problēmu, kad jālabo. Daudzi servisi nemaz neņemās labot. Tie kas uz frančiem specializējušies, tiem atbilstošas cenas.

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, M@R$$ teica:

Īsumā!

Par_franchu_auto.jpgProblēma rodas dēļ idiotiem servisā. Renault bīdeļi ir salikti krustām šķērsā tajos vāģos, kurus tie ļoti slavē, ka ir laba mašīna. Ja remontē ar 2 instrumentiem- lauzni un ragatslēgu uz 34 tad būs problēmas. Ja remontē tā, kā ir norādīts apkopes katalogā, tad problēmu nebūs


Tā pati izslavētā lampiņu maiņa franču auto. Viena puse bez problēmām, otrā punča jāizgriež rats un jānoņem vāciņš. Tikai servisa kretīni noklusē, ka viss zem haubes ir kompakti salikts. Tad rodas jautājums- kompakti salikts un problēma nomainīt kreiso lampiņu vai lai ātrumkārba beidzas pie bagāžnieka, bet viegli nomainīt spuldzi.

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Agrākiem Peugeot bija tiešām brīnumkonstrukcijas, tādēļ jautāju varbūt jaunajos ir kas uzlabojies. Lai gan Audi, BMW u. c. arī daudz las labojas caur irsu.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Jūs taču saprotiet, ka vienmēr būs kādi kompromisi. Nav un nekad nebūs perfekta auto, kuram elementāri labojas jekburš mezgls. Un, ja vēl dizaina vārdā kaut kas jāupurē, tad tas autiņš beigās iznāk tāds, kāds iznāk.

Link to comment
Share on other sites

Es zinu, ka šī diskusija kā vienmēr aizies līdz bulkām un ceškām-tedeškām. :D


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Ja apsolies sev, ka pats auto neremontēsi un ar tām visām konstruktīvajām auto nejēdzībām nebūs jāsastopas, tad nav ne vainas arī Peugeot. 

Link to comment
Share on other sites

Tu neesi redzējis VAG grupas pēdējos auto, kur atverot aizmugurējās durvis, ļodzas stoika un labs cilvēks no autosalonā saka, ka viss ok

  • Patīk 1
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

bračka brauc gadus 3  vai 4 ar jaunu ņemtu pežo, šķiet 5008 > ? noskrējiens ap 150k vai vairāk pat  +- dzinējs viss bumbās 2.0d. pa garantiju tika kaut kāds airbag modulis/bloks mainīts. Vēl daļiņu filtram kas tika darīts. lielos vilcienos +- viss ok...tik rēķinies , ka spārni un kas tur vēl šiem no plastmasas - pie mazākā kraša viss lupatās...jāpērk jauns, cenas kosmoss..vēl salūza kaut kādu kastīšu plastmasas vāki ( viņiem tāds ir grīdās zem aizmugures pas. kājām) - jaunas kosmoss - izzāģēja no osb un zem paklājiem ir ok. ?


vēl piepirka oem "štorku" lai nav kartons ziemā jāliek radiatoram priekšā..

Link to comment
Share on other sites

nu jā un salonā šiem 90% pogu /kloķu kā 2000 gadu psa citroniem/pežzo reno...neko nav mainījuši ?

Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , osscar teica:

vēl piepirka oem "štorku" lai nav kartons ziemā jāliek radiatoram priekšā..

Jaunam auto jāliek priekšā kartons radiatoram kā krievu laika žigulim............. ???

Pat nezinu kā komentēt.... 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nu kam tad ir savādāk? Ok ja ir autonomā pečka ok...man jsunsis mondeo arī neko nesila pie -20...


Katrā ziņā daudz sliktāk ka vecii benzīnieki

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 38 minūtēm , Ronalds teica:

Jaunam auto jāliek priekšā kartons radiatoram kā krievu laika žigulim............. ???

Pat nezinu kā komentēt.... 

Ir zināma problēma mazlitrāžas golfiem, kuri pie lieliem mīnusiem tā īsti pat neuzsilst... 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 9 minūtēm , M@R$$ teica:

Ir zināma problēma mazlitrāžas golfiem, kuri pie lieliem mīnusiem tā īsti pat neuzsilst... 

Nu tā problēma, pa lielam, ir visiem dīzeļiem.

p.s. Es laikam tā franču brīnuma vietā laikam izvēlētos piem. Subaru Forester benzīnnieku ar LPG parikti. Dīleris liek (ļauj likt saglabājot garantiju).

Pa brūkošajiem Latvijas ceļiem (Rīgas ielām) būs piemērotāks.

Link to comment
Share on other sites

Man 12. gada CC 2.0tdi arī neuzsilst motors minusos ja brauc ar zemiem apgriezieniem... F10 bembim gan priekšā nāsis pašas veras ciet un vaļā, tā kā tāda problēma nav

Link to comment
Share on other sites

Pirms 38 minūtēm , M@R$$ teica:

Ir zināma problēma mazlitrāžas golfiem, kuri pie lieliem mīnusiem tā īsti pat neuzsilst... 

Nevajag nekādus mīnusus, pietiek kādi 0 - 5 grādi, braucot no darba sanāk uzreiz iesēsties korķī, kustiba labi ja 5 km/h, kamer no viņa neizbrauc (pēc kādas pusstundas) timēr no siltuma ne smakas. Kad tiek ārā un pabrauc gabaliņu, tad jau siltums parādās, bet tad jau atbraucis mājās un pārsalis.    

Link to comment
Share on other sites

Pirms 11 minūtēm , AndrisBB teica:

Nevajag nekādus mīnusus, pietiek kādi 0 - 5 grādi, braucot no darba sanāk uzreiz iesēsties korķī, kustiba labi ja 5 km/h, kamer no viņa neizbrauc (pēc kādas pusstundas) timēr no siltuma ne smakas. Kad tiek ārā un pabrauc gabaliņu, tad jau siltums parādās, bet tad jau atbraucis mājās un pārsalis.    

Nu Subaru es tādas problēmas ne esmu novērojis. Ne '07 Forester ne '15 Outback. Tie gan abi 2.5 benzīns/LPG.

Link to comment
Share on other sites

Tas viss dīzelim, benzīns uzsilst ātrāk. Korķī jau apgriezieni reti kad pakāpjas virs 1k, vainu sanāk stāvēt, vainu pirmajā nedodot necik gāzi lēnā garā ripot.

Iespējams ka varētu tā braukt kaut visu dienu un nekāds siltums neparādītos. Vismaz temperatūras rādītājs neizkustas no vietas kamēr nesāk normāli braukt, bet tam jau arī ticēt nevar.

Link to comment
Share on other sites

Jap tā ir..korķos un pa trasi kruīzā nesilda vispār...pēc copes nosalis iekap auto nosalis...a tas nesilst ?

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

Nja bēdīgi ... man 1.5 ar turbīnu? Čivis uzrauj grādus minūtēs... mazo motoriņu posts... no tiem mūku kā velns no krusta...

Link to comment
Share on other sites

Nesilst bīdelis, ja amputē egr.

Bet brīnums, ka nesilst turbo motori, jo tiem jau turbīnas dzese arī caur radiatoru no kopīgās sistēmas.

Man vecs benzīnieks, 4-5min pastāv, 500m pabraucu un jau pāri 40oc, jo pārslēdzas uz gāzi. Draudzenei Zviedru penšu auto, kas arī diezgan ātri uzsilst un vasarā nav problēmu ar pārkaršanu. 

Te jau drīzāk vaina degvielas ekonomēšanā vai arī termovārstā.

Link to comment
Share on other sites

Nu salons man silst CC, bet darba temperatūru nesasniedz minusos ja velkas, nav izravets egr

Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , M@R$$ teica:

Nja bēdīgi ... man 1.5 ar turbīnu? Čivis uzrauj grādus minūtēs... mazo motoriņu posts... no tiem mūku kā velns no krusta...

 

Vari bišķiņ izvērstāk? Neko nesapratu no Tava posta

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 54 minūtēm , Zin... teica:

Nu salons man silst CC, bet darba temperatūru nesasniedz minusos ja velkas, nav izravets egr

Tirss.... Pie 2L motora nesasilst, tad jābauda termovārsts


Cik tad apgriezienus turi?

Link to comment
Share on other sites

Pirms 43 minūtēm , VebKamera teica:

 

Vari bišķiņ izvērstāk? Neko nesapratu no Tava posta

Kuru sadaļu nesaprati? To ka mazie motorīši nespēj piesildīt salonu ziemā? Pie apdzīšanas zīlē - paspēsi vai nepaspēsi... Un ekonomija ir 1l/100? Un tā slimība ir arī benzīniem.

Link to comment
Share on other sites

Es šodien pētu un nevaru saprast kapēc jaunajai Mazda 3 pie 2.0L motora ar turbo ir tikai 116zs dīzelim un 122zs benzīnam?

Vēlāk gan būs jaunais benzīn-dīzeļ hibrīds, kas būs jaudīgāks, bet tas tāds riskantāks pasākums.

Link to comment
Share on other sites

Bet varbūt tā ir noteiktu auto konstrukcijas problēma, jo polo 1.2 mierīgi sildīja 


Pirms 3 minūtēm , AndrisBB teica:

Es šodien pētu un nevaru saprast kapēc jaunajai Mazda 3 pie 2.0L motora ar turbo ir tikai 116zs dīzelim un 122zs benzīnam?

Vēlāk gan būs jaunais benzīn-dīzeļ hibrīds, kas būs jaudīgāks, bet tas tāds riskantāks pasākums.

Domāju ka CO2 norma

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , Murlo teica:

Bet varbūt tā ir noteiktu auto konstrukcijas problēma, jo polo 1.2 mierīgi sildīja

Vairāk manuprāt tā ir degvielas taupīšanas un izmešu politika un ar motora tilpumu liela sakara nav. Golfa 1.6L dīzelis ne velna nesilda, nezinu kā ir 2.0l, nav tāds bijis, bet domāju ka tur situācija ir tieši tāda pati. 

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Pirms 11 minūtēm , AndrisBB teica:

Golfa 1.6L dīzelis ne velna nesilda

Sistēma piedirsta, jeb termostats čupā, pečkas radiatoru nomainīt ir pamatīgs sekss.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...