Jump to content

Peugeot 308 (2014+)


Kitai
 Share

Recommended Posts

Pirms 4 minūtēm , KinDzaDza teica:

egr.

Recirkulācijas vārsts, kurš pienes hvz kādu labumu aukstam dzinējam.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 33 minūtēm , Murlo teica:

Tirss.... Pie 2L motora nesasilst, tad jābauda termovārsts

 



 

Cik tad apgriezienus turi?

 

Salons silst pēc pāris minūtēm, saku, ka darba temperatūru nesasniedz braucot pa pilsētu vai pat lēni pa šoseju minusos. Apgriezieni zemi, DSG un vēl start stop arī nepalīdz :)))

Link to comment
Share on other sites

Pirms 24 minūtēm , inteens teica:

Sistēma piestāstita, jeb termostats čupā, pečkas radiatoru nomainīt ir pamatīgs sekss.

Kāda tev var būt pečka piestāstita jaunai mašīnai?

Link to comment
Share on other sites

 

Sapsos meistarībā

Labots - inteens
Link to comment
Share on other sites

Pirms 29 minūtēm , inteens teica:

Recirkulācijas vārsts, kurš pienes hvz kādu labumu aukstam dzinējam.

Tukšgaitā viņam jāatceras, lai dūmgāzes laistu pa otram riņķim, līdz ar to ceļas dzinēja temperatūra


Pirms 4 minūtēm , inteens teica:

Kur, atvaino, bija jauna mašīna, es sapratu, ka veca lamata....

Te jau viss čupā samests

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , Murlo teica:

Tukšgaitā

Pie silta motora iesprūdis vārsts bojā kaifu.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 5 minūtēm , Murlo teica:

Tukšgaitā viņam jāatceras, lai dūmgāzes laistu pa otram riņķim, līdz ar to ceļas dzinēja temperatūra

Atkal totālas muļķības! Tieši otrādi, tas samazina t cilindros.

"exhaust gas recirculation (EGR) is a nitrogen oxide (NOx) emissions reduction technique used in petrol/gasoline and diesel engines. EGR works by recirculating a portion of an engine's exhaust gas back to the engine cylinders. This dilutes the O2 in the incoming air stream and provides gases inert to combustion to act as absorbents of combustion heat to reduce peak in-cylinder temperatures..."

Link to comment
Share on other sites

alusbundza
Pirms 4 minūtēm , KinDzaDza teica:

Atkal totālas muļķības!

nav nekādas muļķības, ar amputētu EGR , stipri lēnāk uzsilst

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Tu jau laikam pats vairs nevari saskaitīt 2+2.

Tu apgalvo, ka ar izravētu EGR nesilst, bet EGR pamatuzdevums ir samazināt t cilindros, tad kā ar izravētu EGR tā t samazinās???

  • Kādas šausmas! 1
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , inteens teica:

Pļe, iztulko to pātaru zemnieku mēlē,

Pļe, izplūdes gāzu recirkulācija (EGR) , pļe, ir slāpekļa oksīda (NOx) emisiju samazināšanas metode, ko, pļe,  izmanto benzīna/benzīna un dīzeļdegvielas dzinējos. EGR, pļe,  darbojas, reģenerējot daļu dzinēja izplūdes gāzu atpakaļ, pļe,  dzinēja cilindros. Tas,pļe , atšķaida O2 ienākošajā gaisa plūsmā un nodrošina degšanu inertām gāzēm, kas darbojas kā sadegšanas siltuma absorbenti, lai, pļe, samazinātu cilindra maksimālo temperatūru.

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 5 minūtēm , KinDzaDza teica:

Tu jau laikam pats vairs nevari saskaitīt 2+2.

Tu apgalvo, ka ar izravētu EGR nesilst, bet EGR pamatuzdevums ir samazināt t cilindros, tad kā ar izravētu EGR tā t samazinās???

 

blin. pat pieklājīgu vārdu nav.

 

Kā silta gaisa ieplūšana motorā var samazināt tā temperatūtu VS auksts gaiss.

Labots - zmeyok
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , laikamTak teica:
Pirms 7 minūtēm , inteens teica:

 

Pļe, izplūdes gāzu recirkulācija (EGR) , pļe, ir slāpekļa oksīda (NOx) emisiju samazināšanas metode, ko, pļe,  izmanto benzīna/benzīna un dīzeļdegvielas dzinējos. EGR, pļe,  darbojas, reģenerējot daļu dzinēja izplūdes gāzu atpakaļ, pļe,  dzinēja cilindros. Tas,pļe , atšķaida O2 ienākošajā gaisa plūsmā un nodrošina degšanu inertām gāzēm, kas darbojas kā sadegšanas siltuma absorbenti, lai, pļe, samazinātu cilindra maksimālo temperatūru.

To vārstu ar taisnām rokām nomainīt ir neiespējamā misija.

Cilindram tas pienesums braucot sagādāj only probzas

Link to comment
Share on other sites

daudziem jauniem auto - vai visiem egr ir apvienots ar siltummaini, kurš silda dzes.sist.....bet nu tāpat  tie egr piebeidz dzinēju...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , osscar teica:

vai visiem egr ir apvienots ar siltummaini, kurš silda dzes.sist.

Ne visiem, cik zinu, taču siltummainis atdzesē izplūdes gāzes. Tas ir tā uzdevums.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , KinDzaDza teica:

atdzesē izplūdes gāzes

priekš kam, un lietderīgāk uzsildīt sasalušo soļarku, un tavas pekas ziemā.

Link to comment
Share on other sites

mmmmm t cilindros, t antifrīzā  izvelc kartonu no radiatora, sēdi trusikos, nakui samazināt, ja salonā dubaks.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , Insekc teica:

kĀDA VAJADZĪBA

Nekāda. Vobščem. ziema drīz beigšoties.

Link to comment
Share on other sites

Kāda vajadzība kko amputēt? Gan Voyager, gan Subaru (2 gab.) gan Alfa Romeo brauc ar EGR. Ja viss ir kārtībā, tie netraucē. Ja veca lamata, nu tad var eksperimentēt, ja īpašnieks jūtas gudrāks par ražotāja inženieriem.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Es nevienam auto tos mēslus neesmu slēdzis..paprasi urologa  ko domā par tiem beņķiem ?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Jautājums bija par pežu, bet tagad par egr strīdās.

Egr sākumā ar dūmgāzēm silda dzinēju, pēc tam jau dzesē. Jopta, tak otrais termodinamikas likums.

Dzinējs neizjūt to temperatūras samazinājumu, līdzīgi kā tev būtu, ja sistu ar elektrību 220V 1h no vietas vai 380V 1h no vietas.

Tikai samazinās ppm nevēlamā Nox daudzums sadegšanas temperatūras dēļ.

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 8 minūtēm , Murlo teica:

Jautājums bija par pežu, bet tagad par egr strīdās.

Ja BOOTam būtu BOOT biedru autoserviss, garantēju, ka neviens auto līdz galam, dēļ domstarpībām, tā arī netiktu saremontēts.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 55 minūtēm , alusbundza teica:

olas jātur vēsumā, siltumā bojājas ...

Tur drīzīk prostata - pēc 6 reizēm būs uz plkst. 6

Link to comment
Share on other sites

pirms 23 stundām , osscar teica:

spārni un kas tur vēl šiem no plastmasas - pie mazākā kraša viss lupatās...jāpērk jauns, cenas kosmoss.

Ja ir KASKO, tad nebūs kosmoss. Pajauniem autiņiem jau tomēr KASKO parasti ņem.

Link to comment
Share on other sites

KASKO arī vainīguma gadījumā būtu jāapmaksā. Tur jau tā KASKO būtība

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Ja esi apdolbījies 100% ka nemaksā, ja izbrauci pie sarkanā, gan jau ka arī ne. Ja gāji uz apdzīšanu vietā kur aizliegts - nu nezinu, kas zin, ir pētījis,  var pakomentēt. Doma ta principā par to ka, nu nav apdomīgi pilnībā paļauties uz KASKO, kas nu segs visus izdevumus, ja bleķa vietā plastmasas. Gan jau ka KASKO cena arī ir pieskaņota konkrētā aparāta riska grupai.

Labots - abi
Link to comment
Share on other sites

superKrona

Par apzinātu mantas bojāšanu KASKAs nemaksā, loģiski.

nez, kurš plastmasas nīdējs gribētu rusējošu spahteli jauna plastmasa vietā, piesakās, aplaimošana bezmaksas, ja neesi vainīgs.

Labots - superKrona
Link to comment
Share on other sites

Tad kur jēga KASKO, ja avārijā esi vainīgs tāpat ir pašam jāmaksā?

Bija tur pāris punkti līgumā par ātrumu, riepām u.tml., bet ne jau visos gadījumos, ja vainīgs tad nav variantu.

Link to comment
Share on other sites

Pirmais, kas sagūglējās, BTA KASKO līgums:

https://www.bta.lv/userfiles/files/54763_KASKO_apdrosinasanas_noteikumi_4F5-1_LV(2).pdf

Citēt

4.1.BTA neizmaksā apdrošināšanas atlīdzību, ja:

..

4.1.11.transportlīdzekļa vadītājs ir atstājis CSNg vietu, pārkāpjot spēkā esošajos normatīvajos aktos noteikto kārtību;

4.1.12.CSNg noticis, transportlīdzekļa vadītājamto vadotvai apmācot vadīt citu personu, ja transportlīdzekļa vadītāja vai apmācāmās personas izelpotā gaisa vai asins pārbaudē konstatētsalkohols, narkotiskās, psihotropās vai citas apreibinošas vielas, vai to sadalīšanās procesā radušās vielas (metobolīti), pārsniedzot attiecīgās valsts, kurā noticis negadījums, normatīvajos aktos noteiktās normas, vai medikamenti, kas samazina reakcijas ātrumu un uzmanību, un par to ir attiecīga norāde medikamentu lietošanas instrukcijā;

4.1.13.transportlīdzekļa vadītājsvai apmācāmā persona, kas CSNg brīdī vadījusi transportlīdzekli, lietojusi alkoholiskos dzērienus, narkotiskās vai citas apreibinošas vielas pēc CSNg līdz pārbaudei, kas nosaka alkohola koncentrāciju asinīs vai konstatē narkotisko vai citu apreibinošo vielu ietekmi, vai līdz atbrīvošanai no šīs pārbaudes spēkā esošajos normatīvajos aktos noteiktā kārtībā;

4.1.14.transportlīdzekļa vadītājs vai apmācāmāpersona, kas CSNg brīdī vadījusi transportlīdzekli, izvairījusies no medicīniskās pārbaudes alkohola koncentrācijas noteikšanaivai no narkotisko vai citu apreibinošo vielu ietekmes pārbaudes noteikšanas, ja šādu pārbaudi saistībā ar notikušo CSNg piedāvājusi veikt kompetenta valsts institūcija vai ārstniecības iestāde;

4.1.15.bojājumi cēloņsakarīgi radušiesar Klienta, Apdrošinātā, viņu ģimenes locekļa, viņu pakļautībā uz līguma pamata strādājošas personas, transportlīdzekļa tiesīgā lietotāja vai vadītāja rīcību ļaunā nolūkāvai ar vainas pakāpi, kas zaudējumu atlīdzības un citu civiltiesisko seku ziņā pielīdzināma ļaunam nolūkam, piemēram:a)CSNg noticis, transportlīdzekļa vadītājam pārkāpjot dzelzceļa pārbrauktuves šķērsošanas noteikumus,b)CSNg noticis, transportlīdzekļa vadītājam braucot pie aizliedzošā (sarkanā) luksofora signāla;

4.1.16.bojājumus izraisa vai tie saistīti ar transportlīdzekļa vadīšanu, kad transportlīdzeklim nav veikta valsts tehniskā apskate, tas nav bijis aprīkots ar attiecīgās sezonas riepām vai transportlīdzekļa riepas neatbilst prasībām, kas noteiktas uz CSNg brīdi spēkā esošajos normatīvajos aktos par transportlīdzekļu valsts tehnisko apskati un tehnisko kontroli uz ceļiem, un tas ir cēloņsakarībā ar apdrošināšanas gadījumu;

4.1.17.bojājumus izraisījusiapdrošinātajā transportlīdzeklī vai tā piekabē esoša krava, kas nav nostiprināta atbilstoši spēkā esošo normatīvo aktu prasībām;

..

4.1.22.bojājumi radušies laika apstākļu iedarbības(korozija, saplaisāšana no sala u.tml.) vai dabiskās nolietošanās dēļ(t.sk. sīki lakas un krāsas bojājumi, skrāpējumi);

4.1.23.bojājumi radušies transportlīdzekļa ritošajai daļai(amortizatoriem, atsperēm, gultņiem u.tml.), izņemot, ja iestājies apdrošinātais risks kā rezultātā ir radusies transportlīdzekļa citu daļu mehāniska deformācija, piemēram, iebraucot bedrē;

4.1.24.CSNg noticis transportlīdzeklim atrodoties vietā, kur nav atļauta braukšana vai kas nav paredzētasatiksmei (piemēram, aizsalušas ūdenstilpnes, purvainas teritorijas u.tml.);

4.1.25.bojājumi radušies transportlīdzekli vadot tā, ka vadītāja darbības ir kvalificējamas kā agresīva braukšana saskaņā Administratīvo pārkāpumu kodeksa 1494. pantu

Gan jau citos ir kas līdzīgs.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...