Jump to content

Par dzīvi Latvijā, par šo forumu, un kaut ko no tā..... .


alusbundza
 Share

Recommended Posts

Pirms 2 minūtēm , msp teica:

A kāpēc tam dirižablim ir buttplug?..

A man arī nav skaidrs, kāpēc tam stāstižablim kape caurumam priekšā,

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, AndrisBB teica:

Stacija lidostā jau vairāk LV interese, lai palielinātu pasažieru skaitu no Lietuvas/Igaunijas. Domāju ka Igauņi vai lietuvieši gribētu otrādāk, ka vilciens pietur Tallinas lidostā, nevis Rīgā.

Bet nu kautkādu pieturu jau uzbūvētu. Teorētiski nekas daudz jau nav vajadzīgs. Perons un nojume, lai nesamirkst.

 

Igauņiem galīgi neiet ar aviokompānijām, Nacionālā nobankrotēja kad EU peispieda viņiem atmaksāt izsaimniekotos līdzekļus.

Igauņi uzreiz pasludināja bankrotu tai ~2015. uztaisija vietā jaunu.

Un tad jaunā atkal apstāstiās jo sadarbība ar sloveņu avio tik nesa vel lielākas problēmas un zaudējumus.  un Covidu nevarēja pārdzīvot bez drastiskām maiņām un glābšanas.

 

Tā kā nav tik Latvija vienmēr slikta, Varenie Igauņi tā pat apstāstities māk un vairāk pat.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 50 minūtēm , raiviic teica:

Varbūt vari piedāvāt labāku variantu vilciena satiksmei piemēram Parīze - Stokholma vai Oslo?

A kāda peņa pēc vajag tieši vilciena satiksmi? Lai Tu varētu nostaļģiski sēdēt pie vagona loga un malkot tēju? Vai varbūt tiem, kam tiešām vajag, izmantot aviosatiksmi, bet tiem kuriem nevajag, vienkārši likties mierā?😉

Link to comment
Share on other sites

Un arī pasažieriem. Mobilitāte ir viens no lielākajiem ekonomikas dzinuļiem. Kur nav mobilitātes, tur nekas nenotiek un iestājas stagnācija.

Aviotransports īsti nav konkurents īsākās distancēs, kur jālido mazāk par stundu, ja ir vilciena alternatīva.

Edited by AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Pirms 8 minūtēm , ggg97 teica:

stāstižablim kape caurumam priekšā

Nu... ja jūs kaut cik painteresētos par to lietu, tad saprastu, ka dirižablis nemaz nav tik vienkārša lieta kā bērnu multenēs. Viņam vajag arī nolaisties un pacelties un mainīt augstumu... u.t.t. Pamata celtspēju nodrošina hēlijs ( H2 kā zināms ļoti labi deg un attiecīgā maisījumā ar gaisu ļoti labi sprāgst), bet pacelšanos/nolaišanos visticmāk jānodrošina ar gaisa uzsildīšanu/izlaišanu attiecīgi papildus "tvertnē". Nelaidīsi tak dārgo hēliju ārā. Iesp'\ejams, ka var būt citi varianti - nu nezinu, minu pēc fizikas... kādu daļu hēlija atdzesēt... u.t.t. nezinu.

Pirms 7 minūtēm , Zin... teica:

Kravām

@Zin..., skaidrā latviešu valodā viens zīmola šlipsē ģērbts ARNP paziņoja, ka 85% pasažieru pārvadājumi.

Lai gan es Tev pilnīgi piekrītu, bet šiem te nekas nav skaidrs - kādām kravām, cik kravām, vai vispār būs tās kravas. Vedīsiet no Ludzas konteineru uz RB? Vai varbūt uz Rīgas ostu uz kuģi? Esi pārliecināts, ka RB uzvarēs?

Edited by Jurkins
Link to comment
Share on other sites

Just now, AndrisBB teica:

Tallinā algas lielākas, varēs uz turieni drillēt uz darbu.

Biļetes cena pa dzelzceļu par 64 jardiem? Jeb būs jādotē no budžeta?🤣

Link to comment
Share on other sites

Pirms 7 minūtēm , Jurkins teica:

Vai varbūt uz Rīgas ostu uz kuģi? Esi pārliecināts, ka RB uzvarēs?

Kravas kurām nav svarīgi ka izsūta pavasarī un galā noināk rudenī jau var vest arī ar kuģi.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 6 minūtēm , AndrisBB teica:

Aviotransports īsti nav konkurents īsākās distancēs, kur jālido mazāk par stundu, ja ir vilciena alternatīva.

Vēlreiz! Jāpārvērtē nepieciešamība savu rumpi pārvietot. Bet par to neviens nedomā. Jo tad samazinās apgrozījums.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , Jurkins teica:

Biļetes cena pa dzelzceļu par 64 jardiem? Jeb būs jādotē no budžeta?🤣

Nav jau jābrauc katru dienu. Man ir kolēģis, kas no Tallinas uz Bristoli braukā uz darbu 😂

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, AndrisBB teica:

Kravas kurām nav svarīgi ka izsūta pavasarī un galā noināk rudenī jau var vest arī ar kuģi.

Tu gadījumā neesi šurp pārcēlies no 17. gadsimta?

Just now, AndrisBB teica:

Nav jau jābrauc katru dienu.

Nu tad vēl trakāk! Kā tad dabūsi tos 85% ienākumu?

Link to comment
Share on other sites

Vīri, beidziet māžoties. Tas patreizējais kravu daudzums dienvidu-ziemeļu virzienā ir nožēlojams. Un vēl nožēlojamāks ir fūres frakts. To jums pateiks jebkurš viduvējs loģistikas speciālists. Pie tam fūre brauc no A uz B, bet dzelzsceļam ir vismas 2 pārkraušanas pa vidu.

 

Skaic ka tur nav un nevar būt nekāda ekonomiskā lietderīguma.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, AndrisBB teica:

Un kas tad lido 3x dienā uz Tallinu?

Dolbajobi!

 

Just now, msp teica:

Vīri, beidziet māžoties.

👍 @msp, patīkami redzēt vienu sakarīgu džeku!

Link to comment
Share on other sites

Vairāk jau fakts, ka var ar dzelzceļu atvest un aizvest konteinerus uz Baltiju, kur arī līdz ar to attiecīgus industriālos centrus var potenciāli veidot. Ir atšķirība vai uz/no Vācijas ceļo 100 smagie vai viens sastāvs.

 

Var arī parfrazeet - mazāka nomale kļūs.

Link to comment
Share on other sites

 Tiek lēsts, ka līdz 2046. gadam Rail Baltica apkalpos 51,7 miljonus pasažieru

 

Sanāk ka ja atver 31. gadā, tad 15 gadi darbības.

3.4 miljoni pasažieri gadā.

9000 dienā.

Vairāki reisi dienā no Lietuvas uz Igauniju, izklausās iespējams. Droši vien ieskaita arī no Polijas uz Lietuvu.

Edited by AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Pirms 55 minūtēm , AndrisBB teica:

 Tiek lēsts, ka līdz 2046. gadam Rail Baltica apkalpos 51,7 miljonus pasažieru

 

Sūtot Auslanderus uz koncentrācijas nometnēm jo vācijai tie apnika?

Link to comment
Share on other sites

Starp citu, ja runājam par "zaļo" dzīvesveidu, tad tieši tas pats, par ko es te minēju par pilsoņu kautķermeņiem, attiecas arī uz kravām. Padumjajā savienībā piecgadu plāna pildīšanao bija tāds termins kā tonkilometrs 🤣. Efektīvajā pasaulē, šķiet, ir gājuši apmēram turpat. Tieši kādus industriālos centrus jūs gribiet būvēt ap RB. Mums te ir baigās ogļu, dzelzsrūdas, retzemju metālu.... u.t.t. atradnes? Jeb vedīsiet ar RB to visu uz šejieni un pēc tam produkciju atpakaļ?

Apmēram... būvējam dzelzceļu, a pēc tam avosj... un sanāk!

1 stundu atpakaļ, AndrisBB teica:

līdz 2046. gadam Rail Baltica apkalpos 51,7 miljonus pasažieru

Un cik izmaksās RB infrastruktūras uzturēšana arī tiek lēsts, nez?

1 stundu atpakaļ, AndrisBB teica:

Reku tak raksta, kravu pienesums pānots 5% no ienākumiem.

Nu vēl jaukāk 🤣! Eu, nopietni? Un jūs vēl aizvien to RB, pat pēc šī, uztveriet nopietni?

Link to comment
Share on other sites

Kas pateikts? Plāno ka lielākā daļa naudas nāks no pasažieriem un būs 9k pasažieru dienā.

Ko vēl tev vajag zināt?

Kā īstenībā būs? Kas to lai zin, neviens tak nav gaišreģis.

Link to comment
Share on other sites

Jurkinam kautkāda apsēstība pret RB.

Tā pat to naudu kuru iztērēs uz viņu tev nedos neviens pat ja atcels to projektu.

 

Labāk lai taisa šo nekā kautkādas debīlas bezjēdzīgas koncertzāles uz Šlesera zemes

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , AndrisBB teica:

Ko vēl tev vajag zināt?

Man neko🤣. Bet Tu laikam Salavecim arī tici. Un tici, ka 9k pasažieri dienā segs izmaksas. Nu... reliģija paliek reliģija.

Just now, Laxe teica:

Jurkinam kautkāda apsēstība pret RB.

Nu kāpēc apsēstība? Vienkārši mans viedoklis ir tāds kāds ir.

Bet jā, Tev taisnība! Ja jāizvēlas bezjēdzīgs dzelzceļš va bezjēdzīgas koncertzāles, tad lai iet labāk 1. variants.

 

Bet nu situācija nožēlojama - ja jāizvēlas viena no divām bezjēdzībām.😉

Edited by Jurkins
Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , AndrisBB teica:

Vilciens uz Lielvārdi arī nenosedz izmaksas. 

Laba atmazačka.👍

 

Nezināju, ka efektīvajā pasaulē raksta piznesa plānus ar mīnusiem.

Edited by Jurkins
Link to comment
Share on other sites

Pirms 6 minūtēm , Jurkins teica:

Laba atmazačka.👍

 

Pastāsti to cilvēkiem kuriem jātiek no Lielvārdes uz Rīgu uz darbu.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , AndrisBB teica:

Itkā vilciena pienesums ir tikai iekasētā nauda par biļetēm.

Tu tagad par kapitālismu vai par sociālismu/komunismu runā?

 

Jeb spied uz to, ka darbaspēka kustība pateicoties RB dos baigo plusu un neitralizēs visus mīnusus?

Just now, AndrisBB teica:

Pastāsti to cilvēkiem kuriem jātiek no Lielvārdes uz Rīgu uz darbu.

Redzi, tas ir ļoti slikti, ka cilvēkiem jābrauc uz darbu zaudējumus nesošā transporta līdzeklī. Ja kopējā bilance ir pozitīva tad vēl ok. Bet būvēt šādam nolūkam RB.

 

Kaut kā dīvaini. Es te sāku rakstīt kā efektīvais🤣, bet Tu kā no bijušās padumjās savienības.

Link to comment
Share on other sites

Nu nelec, nelec no tēmas nost uz kaut kādiem skaļiem saukļiem.😉

 

Ja 5 reizes dienā visi brauktu no Tallinas uz Rīgu un atpakaļ, tad būtu ekonomisks pieaugums?

Edited by Jurkins
Link to comment
Share on other sites

No kādas tēmas? Bez jēdzīgas infrastruktūras nekāda attīstība nav iespējama.

Tas cik tieši pasažieri to vilcienu izmantos tak neviens nezin.

Tāpat kā nezin cik vispār būs cilvēki Latvijā pēc 30 gadiem, iespējams 1.5 miljoni, iespējams 1 miljons.

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pļa, jopcik, nu tur jau tā lieta, ka neviens neko nezin, bet visiem tik piķi gribās.

Tu esi pārliecināts, ka šāda "infrastruktūras attīstība" dos baigo pieaugumu? Ok. Tev ir. Man nav.😉

Link to comment
Share on other sites

Vai man tas jārēķinas cik būs pieaugums?

Tie kam vairāk informācijas, tie paredz 0.5 - 0.7% pieaugumu. ES prognozē ko līdzīgu.

Ticami? Iespējams.

Link to comment
Share on other sites

Tev nekas nav jārēķina. Es uzskatu, ka RB ir bezjēdzīgs pasākums. Tu nē. Nu ko tagad darīsim. Laikam tā jādzīvo būs.🤣

Just now, AndrisBB teica:

Tie kam vairāk informācijas,

Vai Tu runā par tiem ARNP, kuri paši nesajēdz, cik tad % būs no pasžieriem?

  • Atbalstu 2
Link to comment
Share on other sites

Viss ir relatīvs. Padali tās izbūvēšanas izmaksas uz 50 gadiem un būs labi.

Tev par viņu tāpat nebūs jāmaksā, jo visdrīzāk no budžeta tāpat naudas nebūs. Izlaidīs 50 gadu aizņēmumus un viss.

Edited by AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Just now, AndrisBB teica:

Padali tās izbūvēšanas izmaksas uz 50 gadiem un būs labi.

Būs pieaugušas uz 512 jardiem.🤣

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...