Jump to content

Par dzīvi Latvijā, par šo forumu, un kaut ko no tā..... .


alusbundza
 Share

Recommended Posts

Pirms 18 minūtēm , HIGH-Zen teica:

Šlesers ir gatavs to apturēt, tikai viņš jau nav nekāds lēmējs.

Nu re, viens fankluba biedrs jau pieteicās.😀

Bet to, ka Šlesers pašlabuma gūšanā gatavs mūsu pašu zemi iztirgot dvieļu galvām, ar to viss gan ir skaisti 😀

Savulaik pie iespējas, krieviem gribēja pārdoties (potenciāli Ukrainas problēma varēja būt mūsējā), bet labi ka ar Rīkojumu nr.2 tam tika pielikts punkts. Nu izskatās ka vajadzēs Rīkojumu Nr.3, lai atkal šo karstgalvi piebremzētu.

 

Link to comment
Share on other sites

He varu iedomāties cik buthurti ir visi šie šleseri, kalvīši un lembergi.

Visi kas iesaistīti slauc miljonus pa labi pa kreisi. a šiem nekā netiek, nabadziņi


Galvenais lai nesanāk kā Vāciešiem ar Berlīnes lidlauku :) Tad jau vien būs izdevies projekts

 

https://www.dw.com/en/berlins-new-airport-finally-opens-a-story-of-failure-and-embarrassment/a-55446329

Labots - Laxe
Link to comment
Share on other sites

HIGH-Zen
1 stundu atpakaļ, Stasss teica:

Nu re, viens fankluba biedrs jau pieteicās.😀

Beidz murgot. Tātad tu, par spīti Šleseram, esi gatavs maksāt miljardus?

Link to comment
Share on other sites

Man, ja godīgi, vispār ir piedrāzt par to visu 😀

Ir interesantākas lietas ar ko nodarboties, nekā par to satraukties.

Mana dzīve ne par matu nemainīsies, tas dzelzceļš būs vai nebūs.

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Visai naivi domāt ka krievs nenāks pāri mūsu robežai atrāk vai vēlāk mūsu dzīvēs laikā. un to ka nevajadzēs to vilcienu militāriem iemesliem.

ja nu vienīgi tu pohujists kas viņus ar atklātām rokām aicinās lai tik saglabātu mieru.

Link to comment
Share on other sites

Luckless+telepathic+grotesque_058d93_116

 

Reku kā salabot Rīgas satiksmi ļaujot Taksistiem un Sabiedriskajam transportam braukt pa viņu joslām :D

Link to comment
Share on other sites

Mielestapa

Gan jau to Rail Baltic pabeigs, ne drīz, bet pabeigs. Būs līdzīgi kā ar Parex banku, kad visi striķi trūks, tad būs skaista uzruna tautai par to, ka Rail Baltic ir jāpabeidz par katru cenu. Uzrunai sekos Valdiņa otrreizējā atnākšana premjera amatā, pensiju, algu cirpšana un jostu savilkšana. Skolnieki ziedos no pusdienu naudiņas, seniori skumji pūzdami izrevidēs bēniņos zārkā noglabāto bēru sieciņu, bet beigu beigās projektu pabeigs. Vajag tikai ticību un pacietību!

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Interesesantāks būtu scenārijs, ja to vilcienu pabeigs, bet igauņi vai lietuvieši pārdomās 😂

Tad būs vilciens uz nekurieni.

Labots - AndrisBB
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Nu neraus tur neviens nekādu stopkrānu.

Un ja arī to rautu, tad tas būtu jārauj vienojoties visām iesaistītajām pusēm.

Link to comment
Share on other sites

pirms 7 stundām , Stasss teica:

politiski morālā atbildība pastāv

🤣🤣🤣🤣🤣

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 30 minūtēm , Stasss teica:

Nu neraus tur neviens nekādu stopkrānu.

 

Skaidrs ka neraus, tak simts un viena vienošanās saslēgta utt. To projektu pa lielam var apturēt tikai ja visas 3 valstis vienojas.

Bet ja arī kāda pa vidam 'izkrīt' tad ES jau var uzbūvēt tās sliedes paši, bez LV līdzdalības.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Veči! Tiem efektīvajiem jau nemaz nav skaidrs, kāda peņa pēc tas vilciens vajadzīgs. Jau minēju, ka ēterē viens tāds ARNP stāstīja, ka 85% ienākumu būšot no pasažieru pārvadājumiem. Viņam pat ausis nekustējās, jo viņš ir vai nu izcili stulbs vai blēdis. Tadpiepeši atrod atmazačku, ka NATO pārvadājumus krīzes situācijā varētu veikt (jo krievu raķetes jau vispār nelido un, ja lido, tad uz pretējo pusi, un, ja uz pareizo, tad netrāpa 🤣).

pirms 4 stundām , Stasss teica:

Mana dzīve ne par matu nemainīsies, tas dzelzceļš būs vai nebūs.

Viņa dzīve ne par matu nemainīsies, vai vajadzēs 32 jardus no valsts budžeta vai nē. Labi iekārtojies.🤣

 

Just now, AndrisBB teica:

tad ES jau var uzbūvēt tās sliedes paši

Kāda peņa pēc viņiem tās vajag? Tu to nopietni?🤣

 

Gan jau arī citur, bet pie mums LV toč ir tāda uzņēmēju un viņu līdzjutēju arī (tepat forumā🤣) šlaka, kuri uzskata, ka "Eiropas naudu" principā var izsaimniekot. Nu lai tak cilvēki uzvārās. Kas tur slikts? Tā tak Maskavas Eiropas nauda.

 

p.s. nestāstīšu nianses, bet es vienam tādam stipri iegriezu 🤣.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 5 minūtēm , Jurkins teica:

Kāda peņa pēc viņiem tās vajag? Tu to nopietni?🤣

 

Viņiem to īpaši nevajag, bet ja igauņi būs kautko jau uzbūvējuši un negribēs zaudēt to naudu, tad ies pie ES un teiks - dodiet mums to naudu kas bij paredzēta, mēs izpirksim zemi un uzbūvēsim tās sliedes paši.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Just now, AndrisBB teica:

mēs izpirksim zemi un uzbūvēsim tās sliedes paši.

Hmm... , mož ar brāļiem Rotenbergiem vajag sarunāt. Krimas tiltu uzrāva tikai tā. Domā, ka izzags mazāk kā mūsējie efektīvie ARNP?

Link to comment
Share on other sites

Pirms 11 minūtēm , AndrisBB teica:

tad ES jau var uzbūvēt tās sliedes paši, bez LV līdzdalības.

Bet estakādes autoceļu pārvadiem un pievadceļu infra būs jābūvē pašiem LV.  Lai nesanāk, ka ar to dzelzceļu Latvija sadalīta uz pusēm.

Labots - ggg97
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Un ja nu ES pēkšņi sāk skaitīt naudu un skatīties, kas ar to notiek? Nekad? Nu, nu...:haha:

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 5 minūtēm , ggg97 teica:

Bet estakādes autoceļu pārvadiem un pievadceļu infra būs jābūvē pašiem LV.  Lai nesanāk, ka ar to dzelzceļu Latvija sadalīta uz pusēm.

A kas igauņiem (vai ES, vai kādai privātā kompānijai kurai pārdos kapitāldaļas) par to pa bēdu? Tāpat kā stacija Rīgā?

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Stacija lidostā jau vairāk LV interese, lai palielinātu pasažieru skaitu no Lietuvas/Igaunijas. Domāju ka Igauņi vai lietuvieši gribētu otrādāk, ka vilciens pietur Tallinas lidostā, nevis Rīgā.

Bet nu kautkādu pieturu jau uzbūvētu. Teorētiski nekas daudz jau nav vajadzīgs. Perons un nojume, lai nesamirkst.

Link to comment
Share on other sites

Viskičīgākais ir tas, ka te sāk spriest, ko kāds cits (igauņi?) varētu izdarīt, jo paši letiņi neko nevar. 🤣

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Nu bez vidusposma jau to vilcienu neuzbūvēt. Ja nu pēkšņi vidusposms tādi nevarīgi, tad kādam jau tas jābūvē būs.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Andri, tur jau tā lieta, ka letiņiem vispār nav sajēgas, kāpēc to vilcienu vajag, izņemot procesā kaut ko nozagt. Varbūt nav ilgi jāgaida, lai leišiem un igauņiem arī pieleks. Tunelis uz Somiju? Varbūt teleports uz Aldebaranu?

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Kas tur tai tunelī tik īpašs?

Tiko kā reiz sāka rakt tuneli no Vācijas uz Dāniju (18km zem jūras).

Vilciena tuneli uz UK jau sen izraka. Darbojas. Kapēc uz Helsinkiem nevarētu?

Link to comment
Share on other sites

Pirms 13 minūtēm , Jurkins teica:

Tunelis uz Somiju?

Varbūt vari piedāvāt labāku variantu vilciena satiksmei piemēram Parīze - Stokholma vai Oslo? Jā tilts no Dānijas uz Zviedriju eksistē, bet ne dzelzceļam.  Somu līcis nav plats un tur izveidot tuneli nez vai sarežģītāk, kā zem lamanša.

 

Labots - raiviic
Link to comment
Share on other sites

Kādēļ nevar izrakt tuneli no Eiropas uz ASV, lai ar auto var aizbraukt?

Apnicīgi visu laiku izmantot lidmašīnu vai kuģi.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 36 minūtēm , Dils teica:

Par staciju Rīgā un galvenais lidostā

Ne tikai igauņiem. Rīgas lidostai ir daudz vairāk maršŗutu, kā no Tallinas vai Viļņas (un te nav runa par AirBaltic nedienām vai Ryanar vai Wizzair lidojošajām miskastēm), lido arī nopienākas kompānijas.

Labots - raiviic
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 16 minūtēm , raiviic teica:

Jā tilts no Dānijas uz Zviedriju eksistē, bet ne dzelzceļam. 

Ir tur arī dzelzceļš. Tāka var arī no Parīzes uz Stokholmu/Oslo ar vilcienu aizbraukt.

 

Pirms 11 minūtēm , base7 teica:

Apnicīgi visu laiku izmantot lidmašīnu vai kuģi.

Kuģis ir riktīga sāpe pakaļā, daudz ērtāk/ātrāk ir uzbraukt ar auto uz vilciiena, cauri tunelim un brauc tālāk.

Plus nav atkarīgs no laika apstākļiem.

Pat kuģi īstenībā nevajag. Ziemā kas štruntīgs laiks un liels vejš, tad tilts starp Angliju/Velsu ar ir ciet, nākas braukt apkārt. Būtu tenelis, nebūtu tāda problēma. Vilciens tanī pašā laikā iet pa tuneli.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , base7 teica:

Kādēļ nevar izrakt tuneli no Eiropas uz ASV

Ja notiktu neiespējamais un mūsu lielais kaimiņš kļūtu par normālu valsti - kur problēma tunelim vai tiltam uz Aļasku? Cik tur km - kādi 80 un pa vidu vēl Diomida sala ?  Varētu mierīgi iesēsties vilcienā Belīnē un pēc dažām dienām izkāpt Ņujorkā.

Link to comment
Share on other sites

Nu es jau zinu, ka @raiviic  grib uz Parīzi 🤣. A davai vispirms dzelzceļu un tad slapjos sapņus par tuneļiem. Varbūt kāds no jums optimistiem atbildēs uz jautājumu - kāda peņa pēc tas dzelzceļš un kā tieši viņš atmaksāsies. Tikai davai nevajag irst par pasažieru pārvadājumiem. Pat, ja jūs visi šodien nolemsiet pāroties kā truši, vienalga, uz to laiku jau tas vilciens būs novecojis.

Pirms 1 minūtes , raiviic teica:

Varētu mierīgi iesēsties vilcienā Belīnē un pēc dažām dienām izkāpt Ņujorkā.

Vai tomēr lidmašīnā un pēc dažām stundām nolaisties Ņujorkā? 😉

Starp citu, esat dzirdējuši, ka hiperlūpai ir pisec? Ješu tā bija konkurentu feikā ziņa?

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 4 minūtēm , Jurkins teica:

Vai tomēr lidmašīnā un pēc dažām stundām nolaisties Ņujorkā? 😉

 

Pēc dažām stundām tāpat nebūs. Tad ar Concordi jālido.

(vispār nav saprotams kā tur cilvēki varēja viņā nosēdēt, tur vēl mazāk vietas kā Raineirā)

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Un pirmkārt, ja jau mēs gribam būt zaļi, vides neitrāli un sazin vēl kādi piterasi, tad varbūt derētu padomāt par šo bezjēdzīgo sava rumpja tik biežās pārvietošanas nepieciešamību?😉

Just now, AndrisBB teica:

Pēc dažām stundām tāpat nebūs.

Bet dažas dienas sanāks tikai ar AN-2:haha:.

Link to comment
Share on other sites

Just now, AndrisBB teica:

Dirižabļi tagad ir karsts topiks.

Starp citu, iespējams, nepelnīti aizmirsts transporta veids. 😉 Tikai nevar laist klāt vides aktīvistus, jo šie izdomās, ka jāmin ar pedāļiem.

Link to comment
Share on other sites

Tikai žēl, ka (drosmīgi teikšu:haha:) 99% no šiem startapiem ir tīri piķa iegūšanas mašīnas. Nē, pierādījumu man nav 🤣, tikai čujs.

Labots - Jurkins
Link to comment
Share on other sites

Nu šis protams, ka nē, bet ir baigais jautājums, vai viņi šo lietu tiešām ņem nopietni vai tāpēc, ka ir haips.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Nenu daudzko var izdomāt un var darboties.

Lielākā problēma ir izveidot kautkādu effektīvu ražošanu vai pielietojumu ar ienesīgu biznesa modeli pēctam.

 

Tie kas izdomās to ienesīgo modeli un spēs uzražot viņus ar saprātīgām izmaksām, tie arī pelnīs. Ja nekas nesanāks, tad nomirs. No 10 stārtupiem parasti tikai 1 izdzīvo. Tie kas viņos investē to ļoti labi zin, bet beigu beigās nopelna tāpat.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Nu... 1 no 10 ir baigi optimistiski. 😉

NBet davai nestrīdēsimies par startapiem. Paliekam pie dirižabļiem, vai labāk, pie vilcieniem. 😉 Tuvāk pie zemes.

Labots - Jurkins
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...