Jump to content

Par dzīvi Latvijā, par šo forumu, un kaut ko no tā..... .


alusbundza
 Share

Recommended Posts

pirms 1 stundas , Racer teica:
pirms 2 stundām , Mielestapa teica:

pārcelt Gazas sektoru no Izraēlas kaimiņiem uz kaut kādu mierīgu vietu Latgalē. Tad iestātos miers.

Sāksim ar mazumiņu - dažus šos miermīlīgos un apspiestos ļautiņus pārcelsim pie tevis un tad jau tālāk domāsim. Ja tev liksies, ka kaut kas nav īsti labi, piesaistīsim ANO un viss būs labi.

Drošivien sarkasms :D

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ir vēl interesantākas sazvērestības teorijas, ka pašlaik notiek "vietas attīrīšana" pretējai pusei, bet viņu etniskajā dzimtenē.

Link to comment
Share on other sites

Kungi,patiešām nav vērts apspriest, kas būtu,ja būtu!

Link to comment
Share on other sites

Es savos 55os padevīgi ziņoju, ka man patīk Šveiks :) Kuri lasījuši Hašeku sapratīs :)Ja nopietni, NATO redzējumā šeit ir teritorija,kur izpist krevus.Lūdzu pārlabojet ja esmu dumjš.-)

Link to comment
Share on other sites

Heh. Lai vilktu normālu mazu treilerīti tagad jākārto BE tiesības....

BET tajā pašā laikā ar savām TR2 tiesībām braucu pa šoseju Johnītī velkot divus smagos sastāvus, braucu pa šoseju un apdzīvotām vietām ne tikai aizbraukt izbert abus silo bet arī agāros kur divas lielās piekabes jagriež atpakaļgaitå uz sāniem utt.

 

Bet redz mazu auto piekabīti nedrīkstu ja kopejā masa ar auto virs 3500.....

 

Kautkāds kārtejais sviests valstī....

  • Atbalstu 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 16 minūtēm , Laxe teica:

Heh. Lai vilktu normālu mazu treilerīti tagad jākārto BE tiesības...

Kā bija un kad tās izmaiņas pieņēma?

Link to comment
Share on other sites

Jurkins

Patlaban ir nepieciešams pārvērtēt projektu, saprast, kāpēc abu Rīgas staciju kopējās izmaksas sasniegušas 1,5 miljardus eiro, teica Ašeradens un norādīja, ka valdība šādu projektu nav apstiprinājusi. Tāpēc esot nepieciešams izanalizēt, ko un kā darīt.

Nu uzliekam vienreizēju nodevu katram Latvijas iedzīvotājam, neatkarīgi no vecuma (no pēdējās nedēļas laikā dzimušajiem zīdaiņiem līdz pat vecākajiem Latvijas iedzīvotājiem), pa kādiem 1k+ EUR, un būs atrasts finansējums tām štrunta divām stacijām. Lielākā daļa gan viņas ne redzēs, ne izmantos, bet nu nekas, samaksāt jau var.

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Manā skatījumā, LV būs trīs svētās govis, ko būs jābaro, jābaro, jābaro...

1. RailBaltica, 2.Airbaltica, 3.LatvijasRailDzelzceļš.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ja jau varam uzbūvēt dārgāko tiltu pasaulē, tad dzelzceļā arī latiņa jātur

  • Patīk 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

AlCohol

Mildiņu tak uzslēja ar cilvēku atbalstu, kapēc nevaram samesties sliedēm ar?

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Jurkins
pirms 4 stundām , AndrisBB teica:

Vai ta viņu to staciju tur nebūvē tādu, ka izturēs atomkaru?

Nu! Un būs tev pēc atomkara stacija🤣.

Link to comment
Share on other sites

Nošaut visus par valsts nodevību kas spieda to ka Rīgas stacijai jābut prioritārai ar lidostu....

Smieklīgi bet tagad visi mēģina atrast citus kas bija vainīgi ne viņi paši, politiķi gliemeži glumi.

 

Pamat Trase ir Nacionāli nozīmīgs objekts visām Baltijas valstīm un Nato kā arī Eiropai. un tagad kautko fantazē ka taisīs tikai ar vienu sliedi pilnībā to visu padarot par izsmieklu...


Rīgas stacija un lidosta tikai elitāriem iemesliem priekš mazas daļas Rīdzinieku. pie tam varēja uztaisīt normālu vizuāli pieticīgu staciju bet nē kartejais arhitektu masturbācijas modernisms kas izmaksā drausmīgi daudz lai uzceltu un tā pat nav skaists. Tas pats kas notika ar Nacionālo Bibliotēku

Edited by Laxe
Link to comment
Share on other sites

Būtu labi, ja tās iesāktās būves Rīgas centrā tomēr pabeigtu, ja jau ir iesākts. Lai var normāli pārvietoties.

pirms 5 stundām , AndrisBB teica:

Vai ta viņu to staciju tur nebūvē tādu, ka izturēs atomkaru?

Neizskatās, bet bumbu patvertni, kas bija zem stacijas kopš PSRS, laikam nolikvidēja.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Kautkad senāk skatijos vienu video no būvdarbiem, tur viens vo vadītājiem stāstija par sprādzienizturību utt.

Bet tas laikam vairāk pret teroristiem, lai vienā telpā kautko uzlaižot gaisā, nekas īpaš nenotiek citā.

Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , Laxe teica:

Nošaut visus par valsts nodevību kas spieda to ka Rīgas stacijai jābut prioritārai ar lidostu....

Ja tas dzelžu ceļš neiet caur Rīgas centru un Lidostu, tad kā pasažieru transprtam tam vispār nav nekādas komerciālas jēgas. Lidostas savienojums ar centru arī derīgs (bija jau ideja vilkt tur tramvaju). Rīgas lidostai kā lielākajai Baltuijā arī pieaug vērtība lai leiši un igauņi brauc še lidot. Cerams, ka arī Stacijas transporta mezglu sakārtos.

Edited by Insekc
Link to comment
Share on other sites

AlCohol

galvenais, ka esi informēts, par to liels prieks. :)

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, Insekc teica:

Ja tas dzelžu ceļš neiet caur Rīgas centru un Lidostu, tad kā pasažieru transprtam tam vispār nav nekādas komerciālas jēgas. Lidostas savienojums ar centru arī derīgs (bija jau ideja vilkt tur tramvaju). Rīgas lidostai kā lielākajai Baltuijā arī pieaug vērtība lai leiši un igauņi brauc še lidot. Cerams, ka arī Stacijas transporta mezglu sakārtos.


Rīgas Stacijai nekad nebūs komerciāla jēga, 1000 gados tas vilciens pašažieriem neatmaksāsies.

Tas dzelsceļš vajadzīgs ekonomikai un transportam, kā arī Militāram lai Nato var nodrošināt Baltijas un Somijas aizsardzību.

 

Nejau lai vedātu pāris simtu elitistu un staigātāju.

 

Tā pat nekādus Kariņus nepiespiedīsi lietot to vilcienu, viņi lidos tā pat.

 

Augstākā vēroga Valsts nodevība bija labi zinot iepriekš ka Nauda nepietiks speciāli būvēt to Rīgas atzaru pirmo ar domu ka Eiropa ganjau izglābs pārejo svarīgo daļu vai ar domu ka nu kautkā jau paņems kredītus un apgriezīs citur budžetu lait ik tā Rīgas stacija taptu.

 

Tā ģeniālā projektu menedžeru doma tagad tikai taisīt vienas sliedes ir vispār Brīnums.

Jā taisīt visu infrastruktūru divsliežu dzelzsceļam un neuzlikt tik sliedes? vai arī to vairs netaisīs visu divsliežu režīmam bet vienam un atstās tik valni uzbertu? cik tas maksās pēc tam? ganjau tik daudz ka nekad to vairs nerealizēs un tad tas pašažieru un transportu tīkls paliks lēnāks un vel vairāk ierobežots. viss tikai lai taptu Modernistu nodročīta Rīgas stacija....

Edited by Laxe
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 14 minūtēm , Laxe teica:

Tā pat nekādus Kariņus nepiespiedīsi lietot to vilcienu, viņi lidos tā pat.

 

Lidos kamēr varēs lidot. Pagaidām jau ES plāns ir aizliegt īsos lidojumus, kas ir zem 400km, tātad Tallina, Kauņa, Waršava, varbūt Helsinki.

Nākamais ir visi lidojumi, kas zem 2h un ir pieejams vilciens.

 

Īsumā - ES plāns ir pāriet lielākoties uz vilcienu. Tapēc arī ieguldījumi tagad dažnedažādos dzelzceļos, ieskaitot RailBaltika.

Tāpat arī visādi jauni regulējumi, kas veicina starpvalstu vilcienus jau esošajās centrālajās Eiropas daļās. Vēl nesen ja gribēji are vilcienu tikt no Vācijas uz Spāniju vai Nīderlandes uz Austriju, tād tā bij problēma. Tagad sāk parādīties maršruti, kas iet cauri visai Eiropai bez pārsēšanās.

Link to comment
Share on other sites

strawberry8

runa par darba efektivitates paauktinashanu. loderi bernudarza, nevar uzbuvet paris km dzelscela (terauda cena kritas)

krievi savu dzelscelu bumbam kritot uzbuve 10x garaku posmu

 

bazas ir par to ka tas dzelscels bus tikai prieksh vacu turistiem tikai. kadu papildu milj gada nopelnis uz to turismu

 

ta avio industrija ir pamatigi subsideta. tas letas biletes domaju nepietiek degvielai(ar kravu varbut pietiek)

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , Insekc teica:

Ja tas dzelžu ceļš neiet caur Rīgas centru un Lidostu, tad kā pasažieru transprtam tam vispār nav nekādas komerciālas jēgas.

Tikpat labi varētu apgalvot, ka, ja Rīgas centrā nepiestāj lidmašīnas, no lidostas nav nekādas komerciālas jēgas.

 

IMHO nav starptautiskam dzelzceļam obligāti jāiet cauri Rīgas centram UN cauri lidostai. Pilnīgi pietiktu, ja būtu kāda atsevišķa stacija Rīgas tuvumā, tālāk jau var organizēt vietējo transportu uz/no lidostu un Rīgas centru.

 

Nezinu, varbūt tagadējos apstākļos tas būtu arī drošāk.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

JurisDo

tās sliedes domātas lai ,tipa bez pārsēšanās varētu aizbraukt uz piemēram berlīni.

domāts cikos izbraukt no rīgas, un iebraukt cikos berlīnē.jautājums,cikos cikos reāli.

eksistē taču vilcieni,piem.Talgo,kas maina riteņu platumu neapstājoties

cik tāds vilciens varētu maksāt dārgāk..nekā parastais.procentus 30,,50.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
pirms 1 stundas , binary teica:

Tikpat labi varētu apgalvot, ka, ja Rīgas centrā nepiestāj lidmašīnas, no lidostas nav nekādas komerciālas jēgas.

 

Pa lielam jau arī tas ir viens no lielākajiem vilcienu plusiem, ka stacijas pa lielam ir plus/mīnus pilsētu centros.

Ja jābrauc no Londonas uz Briseli vai Amsterdamu, tad domā vai krastīties 40min uz lidostu, tad atkal 40 min no lidostas, vai braukt mazliet ilgāk ar vilcienu, bet stacija centrā. Kopumā nonākot galamērķī ātrāk.

Ja vēl jābrauc uz staciju 40 min ārpus pilsētas, tikpat labi var arī lidot, sanāks ātrāk.

Edited by AndrisBB
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

JurisDo

cik bieži vidējais latvijas iedz. varētu gada laikā lietot šādu pakalpojumu.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Uz Tallinu tak Airbaltics lido pat 4 reiz dienā. Tad jau kāds brauc.

Tad vēl autobusi iet un galjau vēl 30x vairāk ar mašīnām brauc.

Ja ātrāk/ērtāk var tikt ar vilcienu, kapēc braukt ar mašīnu un neizvēlēties vilcienu?

Uz kino jau ar vidējais statistiskais diezko bieži neiet, tad jau nenozīmē ka kino nevar nopelnīt vai nav vajadzīgs.

Edited by AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Jurkins

Da pilnīgi pofig, kur tā stacija. Te jau pareizi teica, ka ar pasažieriem tas dzelzceļš neatmaksāsies nekad.

Bet!!! Kaut kad, kad Briškens kļuva par ministru, bija pa TV kaut kāda diskusija par RB, kur piedalījās briļļains ididots neaizvietojams augtas raudzes profesionālis (NARP). Es gandrīz alu izlēju, kad tas īblis ar nopietnu seju stāstīja, ka 75 vai 80 vai pat 85 procenti (neatceros, bet tas nav svarīgi) ienākumu plānojoties no pasažieru pārvadāšanas. Ahoi!

Link to comment
Share on other sites

AlCohol

staciju un lidostu blakus Mildai, lai Andrušam nav jānīd par to, ko neaizmantos tāpat. :D

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Ja uz Kauņu ies, tad jau būs noderīgs (man) 😂

Edited by AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

JurisDo

uz maskavu braukāju ar ātro ,vakarā ap 16,00 vai 17,oo iesēdies rīgā,un no rīta ap 10,00 biju tur.850 km.

uz kādām siltajām zemēm es varētu ar vilcienu aizbraukt.palanga.pērnava.

Link to comment
Share on other sites

Jurkins

Nez, vai turpmākajā epopejā kāds žurnālists atļausies sākt uzdot jautājumus - cik liela varza NARP šo gadu laikā ir nodarbojušies ar masturbāciju un cik naudas par to iztērējuši.🤣

Pirms 1 minūtes , JurisDo teica:

uz maskavu braukāju ar ātro

Protams, ka ātrs vilciens ir lieliski. Pie nosacījuma, ka ar tā "būvniecību" nenodarbojas efektīvie un lietderīgie.

Link to comment
Share on other sites

JurisDo

no pekinas uz šanhaju braucu 3 stundas,.900km.nez vai uz berlīni tik ātri varētu aizbraukt.nemaz negribētu uz berlīni braukt.londona vai parīze vairāk pievelk.

domāju ka latvijā tas būtu lēnvilciens.

Link to comment
Share on other sites

Jurkins
Pirms 4 minūtēm , JurisDo teica:

no pekinas uz šanhaju braucu 3 stundas

Pašam neliekas, ka ir vēlme salīdzināt impi ar pirkstu? Jeb kāds te ir nolēmis vairoties ģeometriskā(nepalīdzēs, mož kaut kād logaritmiskā🤣) progresijā?

 

Labi, vilciens jau ir labi. Bet kas fascinē.

<:haha:>

Da mums tak Eiropa naudu dos, čupām, nē, vagoniem, da pofig kā uzcelsim, tā tak Eiropas nauda, galvenais apgūt... upssss, izrādās, ka pašiem naudiņa kaut kur jāatrod... vai, vai, vai manu vai! A ko nu!

</:haha:>

 

Edited by Jurkins
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 22 minūtēm , JurisDo teica:

nez vai uz berlīni tik ātri varētu aizbraukt.

Maz jau ticams ka daudzi īpaši brauks uz Berlīni.

Bet ja jātiek ar sab. transportu no Ogres uz Rakveri. Tad kādas ir opcijas?

Brauc ar vilcienu no Ogres uz Rīgu, tad ar autobusu uz lidostu. Tad lido uz Tallinu, kur atkal brauc uz centru (vai tur vilcieni pietur pie lidostas?), lai ar vilcienu tiktu uz Rakveri. Katra pārsēšanās aizņem laiku, plus jāatstāj kautkas rezervei, ja nu kavējas vai kas cits notiek. Visa tā ņemšanās ar somu pārbaudēm, iekāpšanām izkāpšanām utt. Beigās brauc visu dienu. Rezultātā vieglāk aizbraukt ar auto. Bet galā nonāc kā izspiesta jāņoga pēc 5 stundu brauciena.

Bet ja uzreiz var pārsēsties no vilciena uz vilcienu, tad tas to pasākumu paātrina. Plus ja lielāko gabalu tas vilciens pārvietojas daudz ātrāk ka auto viduvējais.

Edited by AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

AlCohol

o, jauns cīkstonis čatā pievienojies. Jurkins, Andža vairs nebūs pārī, bet varēs 3-way maukt kūleņus ar Juri.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...