Jump to content

Auto manā dzīvē..........................................


Smii
 Share

Recommended Posts

Uz salas ir kaut kā dīvaini.

Tesla 3 var dabūt , zem 20 pakam ar mazu noskrējienu. 

BMW 520d kaut kāds 2019. Vai 2020. gads ar kaut kādiem 60t km būs arī ap to pašu cenu, tad noteiktu nosvērtos reālai pa labu Teslai pie maniem nobraukumiem.

https://www.sytner.co.uk/vehicle-details/9dc2e039-bb3c-49b3-bf18-b60fbd211562

 

https://quotes.carwow.co.uk/deals/1b62fb1796bd785dd27dce059acb761b

 

Bet ir baigais bet - apdrošināšanas izmaksas.

Vai Latvijā ir tādi pati situācija, kad EV apdrošināt ir dibens cenu ziņā ?

Link to comment
Share on other sites

Normālam uzpildes tankam vajadzētu būt kādam rezerves ģeneratoram. Ja nav, tad... laikam tik atverot tam pazemes tankam lūku, smeļam to degvielu ar spaini kā akā. Vispār tas ir labs jautājums. Domāju ka kaut kā , Ukrainā , jau risina. 

 

Bet, ja tā padomā , man viens no elektroauto mīnusiem būtu tas , ka diezgan bieži ir nācies neplānoti , pec darba, lekt auto un steidzami braukt. Ar degvielas- pa ceļam ielej un brauc, bet elektro, kad jau vakarā tukša baterija Tā ka elektro labs ''plānveida dzīvei''. Neba katram mājās ''100kW'' ātrās uzlādes rozete.

Link to comment
Share on other sites

versatile
Pirms 28 minūtēm , Zin... teica:

EV apdrošināt ir dibens cenu ziņā

Nezinu, mersim kasko bija ap 600, Volvo arī ap 600-800 laikam, ID.3 kkas ap 600-700. Teslai cenas kosmosā, jo nav dīlera uz vietas un gan jau kkādai eksotikai arī.

Lielā baile ir par to, ka pie spēcīgāka sitiena būs jāmaina baterija. Bet tas, domāju, tikai atpsoguļo to, ka vietējie apdrošinātāji mazāk raujas norakstīt parastos auto un labo tur tādas lietas, kas rietumos būtu nāves spriedums.

Link to comment
Share on other sites

versatile
Pirms 29 minūtēm , oxygen teica:

ka diezgan bieži ir nācies neplānoti , pec darba, lekt auto un steidzami braukt

Atkal, runa ir par paredzamo dienas nobraukumu. Ja man dienas vidējais nobraukums ir 60, tad neplānoti 100km nekādu neērtību neradīs - pirmajā vakarā ielādēs 100, no rīta sāks par 60 mazāk, kā paredzēts. Nākamajā vakarā, ja nebūs neplānota brauciena, dalādēs līdz galam.

Uz Liepāju neplānoti pēc darba braukt nemēdzu.

Un ātrā uzlāde ir ātra, īpaši, ja liek klāt ar patukšu bateriju - ieej tankā atliet, paņem kafiju un desu (jo neplānotā brauciena dēļ vakariņas izpaliek) un tikām 100 km jau iekšā. Pat emobi manu ID.3 lādē ar nepilnu kilovatu minūtē - 10 minūtes būs ~70km. Ziemā 30. (labots, jo pārrēķinājos).
Ja braucu mājās un vakarā redzu, ka ir mazs atlikums, pa nakti ielādēs 100 un sievai nākamajā dienā jābrauc - piestāšu uz tām 10min pie sky vai Viršos, lai nav viņai rīt stresa. Šitā nesen bija - aizbraucu no Ādažiem uz Kalteni, vakarā atpakaļ uz mājām (pa dienu nelādēju). Līdz mājām pietiek, bet mazs atlikums. 10min pie sky un nekādu problēmu. ja sievai būtu neprognozēts brauciens, piebrauktu uz 15min Sāgas Eleportā, piemēram, un lieta darīta. Tā ir no tām retajām reizēm, kad mājās noderētu 11kw lādētājs.

 

Tā pati uzpilde tankā nu arī zem 20min man parasti nesanāk, jo cenšos vēl arī uz wc ieiet, a tur runda (Tukuma Viršos reāli nevarēju izstāvēt, rinda līdz tanka durvīm). Nestes automātu pa ceļam maz sanāk kaut kā.

Edited by versatile
Link to comment
Share on other sites

Ja meklē pilnpiedziņas universāli ar paaugstinātu klīrensu, tad EV lauciņā nav dižas izvēles. Un analoģisks EV maksā ~15 kEUR vairāk par benzīnnieku. Cik gados var atsist to degvielas izmaksu starpību? Un braukt ceļojumā ar EV tomēr ir zināmā mērā mazohisms. Draugiem ģimenē ir gan Outback, gan Soltera. Tad nu jaunieši braucot uz Austriju savu Soltera apmainīja ar fātera Outback.😁 Ja darbs pilsētas centrā, tad EV mazauto pagaidām ir laba izvēle (RS stāvvietas, sabtransporta joslas).

Nevarēju atrast labāku alternatīvu un Outback  '15 nomainīju ar Outback '23.

Edited by Insekc
Link to comment
Share on other sites

versatile
Pirms 12 minūtēm , Insekc teica:

Cik gados var atsist to degvielas izmaksu starpību?

Atkarīgs, vai vajag ikdienā stāvvietu Rīgā. Man savulaik diennakts stāvvieta būtu maksājusi 200 eur Rīgas centrā - es varēju tikai vakarus un brīvdienas par 59 atļauties.

 

Pirms 12 minūtēm , Insekc teica:

Draugiem ģimenē ir gan Outback, gan Soltera.

Mazohisti. Solterra toč nav izdevies elektroauto.

 

Ceļojums ir specifika. Es pagaidām izvēlos lidot un nomāt auto uz vietas. Gan jau ar laiku lētāk paliks braukt pašam, tad būs jādomā. Brīvdienās uz Lietuvu brauksim ar EV. Tālāk dižs ietaupījums nesanāk, jo ātrās uzlādes ir dārgas - 70 centi par kwh, laikam, kaut kādos Ionity.

Pirms 12 minūtēm , Insekc teica:

analoģisks EV maksā ~15 kEUR vairāk par benzīnnieku.

Es auto pirku no otras puses - ir budžets x, tajā sanāk tādi ICE, tādi EV - un tad nu domāju. Grūti citādāk auto salīdzināt, jo nu, kas ir analoģisks EV, teiksim, Renault Clio? Zoja galīgi nav - dinamika daudz labāka. Tas pats ar kaut kādu 1.4 golpu un ID.3 - nesalīdzināmi auto, lai arī līdzīgi. Kuram svarīga vieta, kuram uzrāviens, kuram nodoklis, kuram skaņa, kuram izskats.

 

Man shortlistā bija Stelvio, e220d universālis un kkas elektrisks. Kona būtu bijusi prātīgāka izvēle, bet salons meh un aizmugurē vietas nav vispār. E klase ir jauks auto, bet gribējās ko jaunu.

Edited by versatile
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
pirms 1 stundas , oxygen teica:

Ja nav, tad... laikam tik atverot tam pazemes tankam lūku, smeļam to degvielu ar spaini kā akā

Cik vidēji vienā tankštellē litrus tur?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Kazarms
pirms 3 stundām , versatile teica:

Starp citu, lielais IKEA PAX skapis Volvo V90 nelien

Ceed hečbekā 3 augstās PAXa sekcijas un bars ar iekšējiem loriņiem atbrauca mājās tīri tā neko. Priekšējais beņķis bija nolaists.

 

pirms 2 stundām , versatile teica:

Vienkārši covid+komponentes+karš uzsita loģistiku tādā vienā vietā, ka par uz vietas esošu auto varēja prasīt cik grib - kāds tāpat nopirks.

Pa lielam tā bija jā, jaunu auto sāku meklēt 2022. gadā un skatījos Oktāviju (puslīdz cilvēcīgā komplektā) kā variantu, mazlietota (patiesībā jau maz gadu, daudzlietota) maksāja to pašu un vairāk ko jauna, tikai jauna bija jāgaida gadu-pusotru, īsti nederēja kā variants. Ceeds 50k noskrējis placī blakus stāvēja tikai par štuku lētāks kā jauns no noliktavas (paveicās). Komplektācijas vienādas. Jauns universālis bija jāgaida pus gadu. Pašu plikāko ar litrīgu motoru varēja dabūt uzreiz jebkuram modelim, ko apsvērām, bet tikko gribas labāku komplektāciju ar jaudīgāku motoru, gaidi.

 

Šogad skatos, ka dīleri pieprasītos modeļus ir sasūtījuši biezā slānī un bezmaz met pakaļ. Mazlietoto tirgus gan joprojām izskatās diezgan bēdīgi.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

versatile
Pirms 4 minūtēm , Kazarms teica:

Priekšējais beņķis bija nolaists.

Volvo šito nevar :( ja varētu, tad problēmu nebūtu.

12x3000 armatūras stieņus izdevās iedabūt, bet tik tāpēc, ka šamie lokās - aizgāja gali zem bardačoka.

3m kompozīta terases dēļi nepakam - kkādus 40cm nācās nogriezt (labi, ka bija atgriezumi jāved).

2.4m grīdlīste ID3 iegāja vispār bez kompleksiem un vietas daudz palika. Ne viss ir tā, kā izskatās.

Link to comment
Share on other sites

pirms 18 stundām , itanium teica:

1.6D tika pārots ar robotu, ne normālu automātisko kārbu. Pierast var, bet normāls tomāts būtu labāks

kas tam robotam labs/slikts? un kas ir normāls automāts?

 

varbūt esi ko dzirdējis par peugeot 1.6 benzīniem?

Link to comment
Share on other sites

versatile
Pirms 7 minūtēm , Kitai teica:

kas tam robotam labs/slikts?

Robots ir klasiska manuāla kārba, bet tev salonā 2 pedāļi.

Kad robots izdomā, ka vajag pārslēgt, hidraulika izspiež sajūgu, pārliek robu, atlaiž sajūgu, salāgo apgriezienus, utt.

Problēmas saistībā ar šo ir vairākas - nevar uz sajūga uzsākt pret kalnu (ok, ar roceni var un tagad jau visiem auto-hold). Kā atlaid bremzi, tā ripo.

Otra lieta, ka jebkurš hidraulisks mehānisms ir ar savu nolietojumu - parasti tās kārbas nav baigi uzticamas. Un slēdzas arī ne baigi zibenīgi, ar moderniem automātiem salīdzinot.

 

Man bija alfa ar selespeed. Downshifti skanēja smuki, bet regulāri pazuda 2., 4. un Raķete. Ir jautri, kad vajag pret kalnu izstumt no stāvvietas vienītī - ieliec N, un uuuuuuuuuuuzmanīgi kāp laukā, lai nesāk ripot, un tad ej stumdot. kad izstūmis, ātri lec iekšā noraut roceni, kamēr neieripo priekšējā.

Edited by versatile
Link to comment
Share on other sites

Vidēji gada griezumā noripoju ap 20k. pārsvarā grozīšanās pa miestu, vidēji 2 reizes mēnesi kāds garāks pārbrauciens ap 320km. Pie šādas rutīnas laikam dīzelis nedabuj kārtīgi izvēdināties?

Vēl jautājums varbūt kādam ir zināms kāds servis kur specializējas tieši uz francūžiem? Ir esošajam pāris sīkumi (kaut kāds stūres lenķa errors - deg ASR/ESP)  kas jānovērš, un pie viena par jauno uzjautātu!?

Link to comment
Share on other sites

versatile
Pirms 1 minūtes , Kitai teica:

servis kur specializējas tieši uz francūžiem

image.jpeg.4886467fe916237fe9902a32f7164ac7.jpeg

  • Atbalstu 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

itanium

Nez, vedu savu Peugeot pie parasta meistara, pie kura vedu visus iepriekšējos auto - pagaidām viņš ne par ko nav sūdzējies (mainīts sajūga komplekts, DPF, degvielas sistēmas spiediena sensors un šis tas piekarē).

  

Pirms 14 minūtēm , Kitai teica:

vidēji 2 reizes mēnesi kāds garāks pārbrauciens ap 320km. Pie šādas rutīnas laikam dīzelis nedabuj kārtīgi izvēdināties?

Būs ok, DPF tīrīšanas pasākumam vajadzētu ieslēgties un arī pabeigties pie tiem ~320km izbraucieniem.

Edited by itanium
Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, versatile teica:

Mazohisti. Solterra toč nav izdevies elektroauto.

Bet kāda vēl alternatīva, ja vajag kaut ko Outback līdzīgu (ietilpīgs, klīrenss, pilnpiedziņa)?

Toyota bZ4X ir labāks?

Link to comment
Share on other sites

Pirms 8 minūtēm , itanium teica:

Nez, vedu savu Peugeot pie parasta meistara, pie kura vedu visus iepriekšējos auto - pagaidām viņš ne par ko nav sūdzējies (mainīts sajūga komplekts, DPF, degvielas sistēmas spiediena sensors un šis tas piekarē).

  

Būs ok, DPF tīrīšanas pasākumam vajadzētu ieslēgties un arī pabeigties pie tiem ~320km izbraucieniem.

visu DPF nomainīji? oem vai analogo?

Link to comment
Share on other sites

itanium

Visu (nevajadzēja, būtu pieticis ar katalizatora maiņu), analogais (silicon carbide (SiC), BM Catalysts).
Mainīju ~2 gadus, ~30k km atpakaļ.

Edited by itanium
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
1 stundu atpakaļ, versatile teica:

Kad robots izdomā, ka vajag pārslēgt, hidraulika izspiež sajūgu, pārliek robu, atlaiž sajūgu, salāgo apgriezienus, utt.

Problēmas saistībā ar šo ir vairākas - nevar uz sajūga uzsākt pret kalnu (ok, ar roceni var un tagad jau visiem auto-hold). Kā atlaid bremzi, tā ripo.

Vai tad gadījumā nav tā ka vienmēr ir vienā no robiem, jo divi sajūgi? 

Jeb nevis izspiež sajūgu -> pārliek robu -> atlaiž sajūgu

bet

izspiež sajūgu #1, vienlaicīgi atlaiž sajūgu #2 -> pārslēdz robu #1 uz augšu/leju

 

Vai tevis pieminētais kautkāds vecāks robots?

Link to comment
Share on other sites

Kazarms
Pirms 7 minūtēm , AndrisBB teica:
1 stundu atpakaļ, versatile teica:

 

Vai tad gadījumā nav tā ka vienmēr ir vienā no robiem, jo divi sajūgi? 

Tas, ko Tu esi aprakstījis ir DSG. Robots ir patiesi prasta manuālā kārba un strādā kā versatile aprakstā. Esmu braucis ar kaut kādu mazo Opel un Suzuki Vitaru, abām tas robots bija mēreni kaitinošs.

Link to comment
Share on other sites

pirms 7 stundām , maize teica:

Dzīvoklī jābūt kannām ar dīzeli bākas apjomā + vēl rezerve, ko džipam uzlikt uz jumta.

Būtu man benzīna auto, nebūtu problēmu - mājās 3 kannas zāles pļāvēja vajadzībām. Bet tā kā auto ir dīzelis, tad zālespļāvēja degvielu bākā negribas riskēt liet.

 

Kā tur ir ar dīzeli - var saliet plastmasas kannā un pēc gada joprojām lietot? Jebšu vajag kaut kādu "rotāciju"?

 

Kā ar kannu izvēli dīzelim - der jebkura plastmasa vai drošāk tomēr pirkt degvielai paredzētu? Mājās ir kaut kādas kannas no būvgruntīm… Ar benzīnu ir slikta pieredze - bija kaut kāda sarkana 5L vai 10L, it kā degvielai paredzēta, bet vienā dienā izrādījās, ka šuve atgājusi vaļā un saturs lēnām iztecējis uz zālespļāvēja-traktoriņa.

Link to comment
Share on other sites

pirms 6 stundām , oxygen teica:

Teiksim tā, es no baraukšanas ar elektroauto ziemā atturētos braukt uz ''laukiem''.  Pat nevajag ziemu. Kā tagad pēc vētras dažam labam uzlādēt savu ''zirgu'', ja nav elektrības divas dienas. Nu elektro ir tāds ''pilsētas'' variants.

Pirms gadiem 10-15 biju pārliecināgts, ka pienāks diena, kad mājās šādiem gadījumiem mētāsies ģenerators. Nu ne gluži priekš EV lādēšanas, bet vienkārši mājsaimniecībai gadījumā, "ja nav elektrības divas dienas".

Šķiet, kaimiņam ir ģenerators, šad tad elektrības pārrāvumu laikā tur kaut kas dūc. Es pats domu par ģeneratora iegādi atmetu. Lai gan tagad atkal pamazām sāk parādīties doma, ka varētu kādu 2kW sagādāt, ja vien no viņa varētu dabūt 3 fāzes…

 

pirms 6 stundām , versatile teica:

Daļai zirgu ir labums - pabarot drusku māju. Tagad vēl tā, bet ziemā katla automātiku/sūkni varētu pabarot ar V2L. Liela powerbanka.

Ja ir saules paneļi, tad jau var arī mājās "stacionāro powerbanku" ierīkot. Ja DIY, tad svaigi aķi uz kādām 30kWh ap €2500, papildus vēl ap 500-1000 "palīgmateriāliem" (pāris BMS, drošinātāji, kabeļi, kastes utt).

Link to comment
Share on other sites

versatile
pirms 3 stundām , Insekc teica:

Toyota bZ4X ir labāks

Bz4x ir labāka toijota, bet autiņš jau viens.

Es laikam skatītos uz Ariya vai Enyaq, abi esot cīši lobi mašiņi.

Tik man riebjas suv :D

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , Kazarms teica:

Tas, ko Tu esi aprakstījis ir DSG. Robots ir patiesi prasta manuālā kārba un strādā kā versatile aprakstā. Esmu braucis ar kaut kādu mazo Opel un Suzuki Vitaru, abām tas robots bija mēreni kaitinošs.

sanāk DSG ir tās kaitinošās kārbas?

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
pirms 8 stundām , oxygen teica:

Kā tagad pēc vētras dažam labam uzlādēt savu ''zirgu'', ja nav elektrības divas dienas. Nu elektro ir tāds ''pilsētas'' variants.

Nu i miers, nekur nav jābrauc, var 2 dienas atpūsties.

Bet nu tā jau parasti dara, ka brauc uz laukiem pirms vētras, ar pustukšu aķi tā ka galā pa nullēm, un beigās vēl neliek lādēties, kamēr vēl ir elektrība, gaida kad pāries vētra.

Benzīnu ar parasti ielej tik cik līdz laukiem, kānekā vienmēr tur būs ko pieliet.

Edited by AndrisBB
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

dzincha
pirms 1 stundas , binary teica:

Kā ar kannu izvēli dīzelim - der jebkura plastmasa vai drošāk tomēr pirkt degvielai paredzētu? Mājās ir kaut kādas kannas no būvgruntīm… Ar benzīnu ir slikta pieredze - bija kaut kāda sarkana 5L vai 10L, it kā degvielai paredzēta, bet vienā dienā izrādījās, ka šuve atgājusi vaļā un saturs lēnām iztecējis uz zālespļāvēja-traktoriņa.

Benzīns atšālējas pēc ~gada kanniņā, dīzelim tadā ziņā problēmas nav. 

Link to comment
Share on other sites

dzincha

Kāds varbūt zin, kurā app var redzēt haļavnos lādētājus LT un LV. Plugshare rādās, ka visur maksas(cik nu uz ātro paskatijos)
Arzemju radi taisas braukt ciemos un protams jautājums - “ vai mēs varēsim palādēt teslu”.

jā varēsiet ar 2kw/h ātrumu…nav man te wallbox uz 11kw. 

lai lādētos supercharger jābut registrētam kkādā viņu app?

LT ir kaut kādi bezmaksas ar ātrumu 50kw/h uz 30 min, ja nav rindas var noresetēt un turpināt. Tik kur šos atrast?

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Kazarms
1 stundu atpakaļ, Kitai teica:

sanāk DSG ir tās kaitinošās kārbas?

Robots ir kaitinošs, varbūt ne visiem brendiem, bet daudziem.
DSG, gan VW grupai, gan Kia/Hyundai, manuprāt, strādā labi un nemanāmi.

Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , binary teica:

Kā tur ir ar dīzeli - var saliet plastmasas kannā un pēc gada joprojām lietot? Jebšu vajag kaut kādu "rotāciju"?

Ja nav pārāk daudz biošmeko piedevu var turēt ļoti ilgi. Savulaik sencītis no kaimiņa apkures cisternas pumpēja dīzeli traktoram, kurš bija nostāvējis pāri 10gadiem. Tur gan kondesāts bija un vajadzēja nostādināt un ziemā nevarēja lietot :D bet citādi nekāda vaina.
Benzīns jūtami ātrāk zaudē kvalitāti, var gan nopirkt par dārgu naudu tādu kurš ilgi glabāsies lietojams.

Link to comment
Share on other sites

Regisss
pirms 2 stundām , Kitai teica:

sanāk DSG ir tās kaitinošās kārbas?

VAG DSG nav ne vainas… sausā 7niece stradā foršāk par slapjo 6nieci… bet nu slapjā ir izturīgāka… viss bija labi, tikai man nepatika tā aizture, kad ieber… un tad rāviens… ZF 8niece stradā 100 reizes labāk ;)  Aisic 8niece man nepatīk īsti…

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ja kāds no malas palasīt, būtu tāda sajūta, ka raksta pirmais 100 LV miljonāru pie vīna glāzes, man kā ubagam patīkami lasīt! :tender:

  • Patīk 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

AlCohol
pirms 2 stundām , jema teica:

Ja kāds no malas palasīt, būtu tāda sajūta, ka raksta pirmais 100 LV miljonāru pie vīna glāzes, man kā ubagam patīkami lasīt! :tender:

nu nedzīvo kā ubags. ;)

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

versatile

Kā tur bij, tai veco ebreju pasaku grāmatā - "lai pirmo akmeni met tas, kas ar uzdzīvi štatos forumā neplātās"? Vai kaut kā tā...

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

Tūlīt EV īpašniek varēs rādīt uz mani ar pirkstu, bet atšķaidīšu tēmu ar izmērāmiem rādītājiem.

Vai kāds no dīzeļu īpašniekiem zina, kāda turbīnas spiediena novirze no pieprasītās ir normāla?

No izpūtēja ir parādījies mazs dūms (startējot rallija startu), un tajā pašā laikā live datos redzu, ka turbīnas spiediens manuprāt diezgan atšķiras no pieprasītā (actual vs specified). Kruīzā spiediens mazāks nekā prasīts par ~0,3 bar, bet spiežot pedēli grīdā (slodzē), spiediens kāpj stipri straujāk nekā prasīts. Un turās virs prasītā par tiem pašiem ~0,3 bar.

Braucu ar stock programmatūru bez čipa. Ikdienas braucienā izmaiņas nejūtu. Tagad nesaprotu, vai dūms un spiediens ir saistīts vai tikai manas iedomas. Un vai šāda spiediena lēkāšana ir sākums kaut kam nopietnājam.

Link to comment
Share on other sites

0.3bar ir jau darba spiediens. Ja tev starpība ir 0.3, tad nestrādā kad vajag vai strādā kad nevajag

Nu labi 0.4-0.55bar tipiskais turbocharger taisa

Link to comment
Share on other sites

Nu jā, nevaru mērīties, ar ATMO braucu, BET ziemā 30 cm sniegam uz piebraucamā ceļa izbraucu ( kaut gan klīrenss tikai 20).

Link to comment
Share on other sites

31.07.2024. , 14:44, oxygen teica:

Bet, ja tā padomā , man viens no elektroauto mīnusiem būtu tas , ka diezgan bieži ir nācies neplānoti , pec darba, lekt auto un steidzami braukt. Ar degvielas- pa ceļam ielej un brauc, bet elektro, kad jau vakarā tukša baterija Tā ka elektro labs ''plānveida dzīvei''. Neba katram mājās ''100kW'' ātrās uzlādes rozete.

Es arī mazliet padomāju un nezinu atbildi piem. šim. Elektroauto :) ir pieslēgts uzlādei un negaisa laikā notiek zibens spēriens viņam  pieslēgtajā mājas tīklā. Tesla būs sveiks un vesels? Kas notiks ar lētā un dārgā gala ķīniešiem?

Link to comment
Share on other sites

Labāk atbildi nekad arī pašam neuzzināt.😃 Saku pēc nesenās nopietnās zibens izlādes manā saimniecībā...

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...