Jump to content

Mašīnas izvēle līdz 2k eur


Guest
 Share

Recommended Posts

 

 

jo katrs garantijas gadījums ir darbs, kuru viņiem apmaksā rūpnīca,

 

tur ir nianses ar dažādiem līguma noteikumiem un dīleru klasēm pēc izplatītāja kategorijām. Var gadīties, ka šo to pašiem jāsedz.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 142
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • versatile

    8

  • osscar

    9

  • Ronalds

    12

  • itanium

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Var. Gāze ceturtā paaudze ~140 EUR normālā  kantorī uz dzinēja cilindru. Uzsveru - normālā, kurš visu arī labi izdarīs.

Link to comment
Share on other sites

1993 gads un 180kkm :D :D :D Tik aizmirsts piebilst, ka īpašnieks tik uz baznīcu pa svētdienām braucis!


Gan jau kādus 10l lpg uz 100 km. ~5 eur uz 100 km.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Šaubos, ka katru gadu uzcītīgi ir tinis atpakaļ.

 

qxVzZAe.png


Gāze jo vidējais patēriņš pa pilsētu 11,2l/100km ir diezgan apbēdinošs, un tas ir saskaņā ar internetu. Tam, ar ko tagad braucu, Golf Plus 1.9TDI tajā pašā mājaslapā saka, ka vidējais ir 6,9l/100km, ar manu braukšanas stilu gan bieži vien iet pāri 8l/100km.

Labots - Guest
Link to comment
Share on other sites

Neticu ka uz LV viņš ar 111kkm ticis atvests! 

Bet tā auto varētu būt labs pa savu cenu - galvenais jāskatās vai nav bijis stipri sists un rūsa galvenais no apakšas.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Gāzi parasti patērē max 30% vairāk (labāk vairāk(tas ir 30%), ka tik nav liesais - sapratīsi, kad sāksi lietu pētīt :) ), nekā benzīnu, tajā pat laikā gāze maksā ~50% lētāk, nekā benzīns(any way lētāk, nekā dīzelis, arī ar potenciāli pieaugušo patēriņu). Te arī ieguvums. Tā ka vari rēķināt. Parasti tas nozīmē, ka izmaksas pilnīgi noteikti nav lielākas par pat vislētākajiem dīzeļiem + kā jau benzīnniekam, konstrukcija dzinējam, salīdzinot ar dīzeli, ir vienkāršāka,  detaļas lētākas, arī remonti lētāki. Protams, ja iegādāsies nokautu eksemplāru - tad neko, gan dīzelis, gan beznīnnieks(tiesa ar mazākās summām), liks atvērt maciņu. Jāskatās konkrētā eksemplāra teh. stāvoklis.

 

P.S. Ceturtās paaudzes gāzes ierkārtas apkopes - ~15 EUR par abiem filtriem, piecas minūtes lai pašam to nomainītu, tas ir ik pēc ~30 k km :) Protams, ja jāprogrammē kompis(sev es to daru pats), tas ir ja kaut kas nav Ok ar kalibrāciju, tad cita lieta, tad vēl kaut kas klāt. Jā, variants, ko es teicu, ir ar sprauslām, kuras arī dzīvos >100k km.

Labots - rubb
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Vācijā vieglo auto vidējais gada nobraukums ir 14k. Golfiem mazāks pat laikam bija.

Link to comment
Share on other sites

Šādi izskatās īsts netīts variants ar reālu nobraukumu man zināmam auto, kurš kustas pa tikai pilsētu. Vairākus gadus to lieto pensionārs. 

 

post-1472-0-27671400-1474566253.png

polo_vesture.png

Link to comment
Share on other sites

 

 

Vācijā vieglo auto vidējais gada nobraukums ir 14k
Vidējā temperatūra slimnīcā arī nebūs diez ko objektīvs rādītājs.

Kas liek domāt, ka šie auto ar 14kkm gaa nobraukumu ir tieši tie, kas nonāk lietoto un mazlietoto auto tirgū?

Tāpat diezgan droši ir tādi, kas brauc 4-5kkm, kā Mežaveča piemērā, pa kādu mazpilsētu līdz veikalam. Un ir man zināmie, kam līdz darbam 80-100km - vienubrīd strādāja Šveicē, 200 vai visi 300km, tiesa, ne katru dienu, bet pāris reizes nedēļā...

Ari LV ir privātie, kas dzīvo 80-100km no Rīgas un katru dienu braukā. Ne viens vien. Paskaitiet gada nobraukumu...

Link to comment
Share on other sites

Man dzīvojot un strādājot Rīgā + braukājot uz copi / dāču brīvdienās ..vēl sīkie jāvadā....sanāk gadā 20..30k...EU ar labiem ceļiem stabili vidējais statistiskais ir vairāk...

Link to comment
Share on other sites

Tieši tā. Ja man līdz darbam ir nieka 5km un ar visu to pa gadu 10-12k salasās, tad nesaprotu, kā var sanākt mazāk par 20, ja ikdienas maršruts garāks.

Link to comment
Share on other sites

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/320/gjxfe.html

 

Interesanti, tagad viņš ir lieliskā tehniskā stāvoklī, lai gan pirms pusgada bembistu forumā viņam viss bija slikti, tad viņu pārdeva un tagad tirgojas ka viss labi. Lai viņu sataisītu lieliskā stāvoklī, tur bija jāieliek vismaz 1000eur darot visu pašam, šaubos ka kāds to ir darījis. Par krāsu nerunāsim, tā ir sačakarēta cik vien to var izdarīt.

 

Tā, pašlaik no benzīn e36, kas sludinājumos, līdz 2k€ nekā laba nav, vieni rūseņi. Ir vairāki e46, bet par to cenu, nu nezinu, tur diez vai kas labs būs. E46 viss paliek uzreiz dārgāks.

Link to comment
Share on other sites

Protams no bembista jau neko citu nevarēja gaidīt. :D

Es ieteiktu ņemt porš kajen, bet tagad ssā nekas nav kas derētu autora budžetam  :taunt:

Link to comment
Share on other sites

1) Lai b4 pasātam pagrieztu atpakaļ odometru, atliek izvilkt paneli un mehāniski pagrozīt cipariņus odometrā.

 

2) Viņš būs 3x sapuvis pa šo laiku LV. 

 

3) Tas ir tikai normāli, ka BMW žurkām cenas sāk kāpt. Jo e30 vairs praktiski nav palikuši.

Link to comment
Share on other sites

Protams no bembista jau neko citu nevarēja gaidīt. :D

Es ieteiktu ņemt porš kajen, bet tagad ssā nekas nav kas derētu autora budžetam :taunt:

No tevis arī neko nevarēju gaidīt... Čalis pārdeva jo nevarēja sataisīt, paņēma kaut kas ne no bembistiem, un tagad tur kas to lai zin kas ir sadarīts.

Auto var ātri nolaist, ja tas tiek pie līkroča.Un beidz heitot, tas ir stulbi..

Labots - Robs
Link to comment
Share on other sites

 

 

Ja man bla bla bla , tad nesaprotu, kā var sanākt mazāk par 20,

 

Te atslēgvārds ir "man". Kas tev liek domāt, ka esi visgudrākais, vispareizākais, visatbilstošākais etalonam braucējs?

Tev nesanāk, citiem sanāk.

Un tā vācu statistika nav par slimnīcu, bet par automobiļiem. Tehniskajās apskatēs ievākti oficiālie dati. Ar sadalījumu pa auto modeļiem un gadiem. Atrodami pārskatāmā veidā www.anusedcar.com lapā.

Link to comment
Share on other sites

Par to nešaubos, ka Vācijā var arī vidēji patsmit štukas gadā nobraukt. Pašam ir nedaudz virs 200 štukām, 98 gada auto, liktos ka gan jau tīts, bet tā nav, visi papīri, servisa grāmatiņa un citi apdrošināšanas papīri un vēl kādi citi papīri, kas nāca līdzi no iepriekšējā īpašnieka Vācijā, liecina ka noskrējiens paties, to var manīt arī apdarē un motora stāvoklī.

Link to comment
Share on other sites

Es no maija esmu nobraucis jau kādus 11k tīri uz darbu un vēl šur tur braucot, DE tas ir kā nočurāt pāri poda malām...

Link to comment
Share on other sites

Cilvēki dažādi un valstis tā pat. Agrāk gadā nobraucu nedaudz virs 10k km, uz darbu braucu ar velo, uz veikalu ar auto tikai tad, kad pavairāk pirkumu.

Tagad paliku slinkāks, ar velo braucu retāk, gadā sanāk virs 20k km. Šogad dažu iemeslu dēļ varētu būt pat 30k km.

Zinu cilvēku, kas ik gadu nobrauca knapi 5k km.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Šādi izskatās īsts netīts variants ar reālu nobraukumu man zināmam auto, kurš kustas pa tikai pilsētu. Vairākus gadus to lieto pensionārs.

Pa tiem gadiem tak kājām vairāk var nostaigāt :sarkasms:

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...