Guest Ierakstīts Septembris 15, 2016 Share Ierakstīts Septembris 15, 2016 Nē, Audi 80 ar gāzi negribu. Nepieciešama mašīna, budžets līdz 2k eur lai pārvietotos no punkta A uz punktu B, esmu atlasījis šādus variantus. Gribētos labāk dīzeli un no VW grupas. VW Polo 1.9SDI - https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswagen/polo/ejfjh.html(degvielas patēriņš ļooooti patīkams, bet mašīna maziņa un ekstru nav nekādu un bail, ka jauda nebūs pietiekama, jo turbīna nav) Passat B5 1.6 - https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswagen/passat-b5/bxgopf.html(benzīns, motors diezgan švaks, ir dzirdēts, ka dārgi remonti) Audi A6 2.5D - https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a6/ecibh.html(ļoti neplīsīs gadījumā? Jo vairāk kā pusmiljons gan jau stabili ir nobraukts, bet toties pietiekami jaudīgs, pietiekami ekonomisks) Šie trīs ir mani favorīti uz doto brīdi. Mazda 626 2.0 - https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mazda/626/edhgj.html(benzīns, rūsa šiem laikam ir pamatīga problēma) Ford Focus 1.6 - https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ford/focus/djxbg.html(benzīns, un, emm... tas ir Fords) Jūsu ieteikumi un atsauksmes? Link to comment Share on other sites More sharing options...
itanium Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 (labots) jo turbīna nav Par vienu potenciālu galvas sāpi mazāk. ļoti neplīsīs gadījumā? A6 no tava Top 3 ir vislielākais potenciāls uz plīšanu un izmaksām! Ja jau skaties uz Polo, kāpēc nepaskatīties arī jaunāku Fiestu Focus vietā? Labots Septembris 15, 2016 - itanium Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 šitādu https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswagen/caddy/fceex.html tev vajaga. Pa lēto un būs kur instrumentus un visādu šņagu samest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Populārs ieraksts versatile Septembris 15, 2016 Populārs ieraksts Share Septembris 15, 2016 Audi 80 ar gāzi negribu Pats vainīgs. 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
M@R$$ Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 2 durvju auto ... pa velti nenjemtu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kicker Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 , bet mašīna maziņa un ekstru nav nekādu Par ekstrām ir jāmaksā, tas nav jauna gada korejietis, ka maksās neko un pilns ar ekstrām. Audi A6 2.5D nenoFistu 2.5 pa tādu ciparu nenopirksi Mazda 626 2.0 slāvs mļa izlaizījis ta mazdu gan Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 Tā Mazda izskatās no visiem minētajiem variantiem vissakarīgākā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunxx Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 VW Polo 1.9SDI - https://www.ss.lv/ms...polo/ejfjh.html(degvielaspatēriņš ļooooti patīkams, bet mašīna maziņa un ekstru nav nekādu un bail, ka jauda nebūs pietiekama, jo turbīna nav) Brālis braukā POLO.. tam laikam turbīna ir. Patēriņš gan nav tik labs kā sludinājumā Jauda pilnībā pietiekoši, lai ērti braukātu garos gabalus un dzītu garām fūrēm. Pats aizņemos, kad jābrauc bez bagāžas un ģimenes-> ātri, ērti, lēti (man kā cilvēkam no laukiem dažādas ūber ekstras ir liekas).... Mīnusi: -glāžu turētājs lūst un šrotā visi ir uz izķeršanu -Lielā vējā, stiprā lietū, sniegā, sniega šļurā auto bāāāigi "peld" (uz touran, sharan fona... ar citiem nav bijis iespējams salīdzināt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edzhua Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 Ņem A6, pats ar tādu nobraucu savus 5-6 gadus + mutere kādus 5. Ar motoru nav bijušas problēmas vispār. Ritošās remonts padārgs pie tās mašīnas vērtības... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 Bet tam konkrētajam jau pa gabalu redzams, ka rūsa lien ārā pa visām malām. Tiem pārējiem sludinājumā to vismaz neredz. ņemt to pasātu ar 1.6 arī būtu neprāts. Var jau būt, ne par to, ka nevilks, bet tas motors, visticamāk, ir beigtāks par lielāko daļu dīzeļu. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 (labots) A6 no tava Top 3 ir vislielākais potenciāls uz plīšanu un izmaksām! Ne gluži. Tieši šie A6 ir paši izturīgākie kādi jebkad ir bijuši. 500 000km šim auto, ja viņs ir ticis normāli kopts, nav NEKAS! Pašam bija A6 C4 2.5TDi(tiesa gan AEL, nevis AAT, kāds ir autora ieliktajā sludinājumā) 1996tā gada, pirku to, kad tam bija septiņi gadi. Ar šo auto tika nobraukts gandrīz desmit gadus un ~500 000 km, rezultātā kopējais auto nobraukums bija >700 000km, dzinējam nekādi remonti nebija vajadzīgi. Dārgākās detaļa, kas šim auto tika mainītas, bija rievsiksnas hidrauliskais mierinātājs, "skivoks", kurš sēž uz kloķenes un griež šo rievsiksnu, kā arī sajūgs, pārējās detaļas šim auto ir lētas. Protams, autora ieliktais auto ir vecāka modeļa, nezinu vai šim tāds siksnas mierinātājs vispār ir. Galvneais lai šis audi nav sapujis, pārējais ir saremontējams. Ar šo audi būs vismaz braukšanas komforts, ja ne dinamika. Labots Septembris 15, 2016 - rubb Link to comment Share on other sites More sharing options...
gabals2 Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 Pasātam ar 1.6 benzīnu pie 100 km/h ir 3000rpm/m. Ekonomisks tas motors točna nav 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Populārs ieraksts Guest Septembris 15, 2016 Populārs ieraksts Share Septembris 15, 2016 Par kādu summu vēl nav bijis topiks? 2.2k 2.6k 5.4k ? Ar ko šis atšķirās no 1.5k Es saprotu mopšveidīgos, kuri taisa šos tofikus, bet nesaprotu vienus un tos pašus, kuriem nav slinkums vienu un to pašu stāstīt. Tulīt atnāks Robs ar Mežaveci un pastrīdēsies par rūsu, tad saliks video ar to kā boras ietur atstarpi 100m attālumā, to ka loši nesprādzējas un kuras firmas amortiņi ir labākie. 13 Link to comment Share on other sites More sharing options...
LilKarums Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 Pa lielam ja ir interese, man ir doma savu vw passat b5 1.9tdi pārdot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeasus Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 Ar mazda 626 (98g, 1.8 beznins,manualis) savulaik nobraukati 6 gadi. Jāremontē praktiski nav, mērķim A->B mašīna ideāla, paterins pa Rīgu 7-9. No praktiskā, pragmatiskā viedokļa neko sliktu pateikt nevaru. Pērkot tādu mašīnu par "baudu" un "pontiem" nedomā. Rūsē tur kur bleķis uzsists (arkas), visādi citādi nebij problēmu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
usver Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 (labots) sievai 4 gadus jaunāka Mazda 626 ar 150k nobraukumu. rūsē ka nemetas - atveram vadītāja durvis un redzam papildus atveres, kur avīzi var ielikt, piemēram.. dzīvot gan tās durvis netraucē. jāmetina ir pirms katras skates, kaut arī vizuāli tikai durvis iekšpusē ir redzamas rūsējušas. ja ceturtdaļa auto vērtības aiziet uz katru skati tādos remontos vien, tad ietaupījums nosacīts. Labots Septembris 15, 2016 - usver Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 Dīzelis bez turbīnas.... Nu common.... Tur par jaudu un braukšanas prieku vispār nevar būt ne runas! Veci dīzeļi.... Es domāju ka tas jau te ir 100x apspriest... Manam kaimiņam audi A6 ar dīzeli sadales vārpstas nobira, ap 700 EUR remonts... Servisā teica ka tā esot konkrētā motora problēma..... 2k - te nav kur izvērsties - Kāds opel astra ar LPG būtu prātīgs pirkums. https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/opel/astra/gpijo.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 ronalds, tas kaimiņa nobirušais A6 noteikti bija ar V veidīgo dīzeli, nevis R5, par kuru šādā cenu diapazonā var būt runa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswagen/passat-b5/nijic.html Paskatījos vēl, šis tīri ok izskatās un +/- moderns. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 Rub, nē, parastais motors. Celtniek, pirms pirkt to dīzeļa pasātu ar 500kkm nobraukumu noskaidro cik viņam maksā motora remonts! Šajā cenu grupā nekādi nebūtu no plačiem jāpērk, bet gan tikai no īpašnieka - krietni mazāka iespēja uzrauties uz sūda. kas ietīts smukā papīrītī! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 2k autiņam - skaidrs. Cik esi gatavs ielikt pirmajā pusgadā? Ar riepām, šķidrumiem, siksnām? Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 Šajā cenu grupā nekādi nebūtu no plačiem jāpērk, bet gan tikai no īpašnieka jebkurā cenu grupā ir pietiekoši daudz cilvēku, kuri nevēlas ņemties ar auto pārdošanu un atdod to uz placi. Un ne jau tāpēc, ka tas auto būtu kaut kā baisi sajāts Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 Šajā cenu grupā nekādi nebūtu no plačiem jāpērk, bet gan tikai no īpašnieka Jā, vismaz cerība, ka netrāpīsies pataloģisks melis un samulsīs, ja nāksies brutāli *irst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 Sūdus tirgo visur neatkarīgi no īpašnieka vai atrašanās vietas. Arī pīlīšu pūtēji pilnas malas. krietni mazāka iespēja uzrauties uz sūda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ervie Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 VW Polo 1.9SDI - https://www.ss.lv/ms...polo/ejfjh.html(degvielaspatēriņš ļooooti patīkams, bet mašīna maziņa un ekstru nav nekādu un bail, ka jauda nebūs pietiekama, jo turbīna nav) Passat B5 1.6 - https://www.ss.lv/ms...-b5/bxgopf.html(benzīns, motors diezgan švaks, ir dzirdēts, ka dārgi remonti) bora, ar 1,6 benzīna bīdeli 16V: nav tik mazs kā polo, bet nav tik smags kā pasats. - kopējais svars zem 1800, tā ka lētais nodoklis. savējo pārdotu, ja būtu skaidrs, ko citu jaunāku vienkāršu tik neprasīgu ņemt vietā... Link to comment Share on other sites More sharing options...
LilKarums Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 https://www.ss.lv/ms...t-b5/nijic.html Paskatījos vēl, šis tīri ok izskatās un +/- moderns. Man ir līdzīgs, 1998.gada, tumši zils avants, ja ir interese PM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zux Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 A joptvai..!!! Atkal viss no sākuma. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 Bet nevajag aizmirst, ka placis ir uzlicis savu navaru, kādus 500 eur vismaz.... Un plaču darbinieki tieši pērk nojātus lūžņus pa lēto un sagatavo pārdošanai. Piemēram nopērk dīzeli ar beigtu turbīnu, atrod šrotos vislētāko, kura vēl nedaudz strādā. Tas ka viņa pēc mēneša nobirs, tas nevienu neuztrauc. Rūsa apakšā - nopūšam ar grubuli pa virsu un izbraucam pa granteni lai noput. Caurums slieksnī vai lanžeronā - kāda metināšana? Makroflekss + špaktelis ir mūsu draugi! Utt, utjp.... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 https://www.ss.lv/ms...t-b5/nijic.htmlPaskatījos vēl, šis tīri ok izskatās un +/- moderns. Nu, nu. Tā ir rumbula, mežkungs. Es šiem savu veco auto pādevu. Neiesaku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
itanium Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 (labots) ja būtu skaidrs, ko citu jaunāku vienkāršu tik neprasīgu ņemt vietā... Atliek vien uzcept te tēmu, lai tev iesaka! +1 par VW Bora ar 1.6 benzīna motoru! Šiem ir arī labs 1.9 TDI, bet tas autoram pašam jāizlemj - gribi riskēt vai nē. Visai OK vadāmība, jauki saloni. Labots Septembris 15, 2016 - itanium Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 Man ir līdzīgs, 1998.gada, tumši zils avants, ja ir interese PM. Safotografē un atsūti uz PM. Cik esi gatavs ielikt pirmajā pusgadā? Ar tūkstoti vajadzētu taču pietikt, lai novērstu galvenos defektus, ne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regisss Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 Bāc... cik var ņemties ar šīm vecām un lētām lamatām?!?! Laikam ļoti patīk nojāti saloni, regulāri servisu apmeklējumi un viss pārējais, kas piedienas vecai lamatai... Labāk paņem kādus 4 vai 5 gadus vecu mazauto līzingā un miers! Vai tas ir kāds īpašs mazohisma veids pērties ar tiem veciem nobrauktiem dīzeļiem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
itanium Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 Bļins, nu, ko var līst beztēmā? Katrs brauc ar to, ko var un grib atļauties. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 Labāk paņem kādus 4 vai 5 gadus vecu mazauto līzingā Ņemt auto uz līzinga gan nekādi nav prātīgi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Usins Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 (labots) Tas "atkarājas" - detaļas pirksi "ar atlaidi" vai par plaukta cenu - sapratīsi ko un kāpēc jāmaina vai tikai māsi ar galvu - vēlēsies savest kārtībā vai saskrūvēt lai iet - automāta remontam, v6 dzinēju reanimēšanai nepietiks, bet ko pieticīgāku pie dzīvības dabūs gan dīzelim, painteresējies cik attiecīgajam modelim maksā sajūga ar kurvi un spararatu nomaiņa, divmasu spararats maksā labi, ķīmija uz parasto pēc tam atsaucas uz komfortu es rēķinātos: jauns priekšējais stikls (visi saskrāpēti, nakīt neko redzēt nevar) ~60 ziemas riepas, pēc izmēra 170-500 eur siksnas/ filtri/ šķidrumi atkarībā no dzinēja krutuma 70-500 eur kautkādi sīkumi piekarei 50-300 eur ja automāts, tad tā remonta cipars jātur plauktiņā 500-1600, ja mehānika un kārba un sajūgs pirkšanas brīdī ir ok, tad kādu laiku diezgan droši ka ies ja nelauzīsi, tik eļļas līmeni vajadzētu nočekot kondiškas / klimas sakārtošana (uz ziemu nav aktuāli) 30-250 jauns akumulators 60 stūres reikas "atjaunošana", pērkot var nočekot, pārstiegums nebūs ģenerators ir redzams pērkot starteri var nepamanīt, pārlasīt starteri 70-200 dzinējam turbīna/blīves/sprauslas/sūkņi/sveces/u.c. 0- daudz, nopērkot dīzeli faktisko situāciju sapratīsi janvārī Labots Septembris 15, 2016 - rodrigez Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regisss Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 Ņemt auto uz līzinga gan nekādi nav prātīgi! Lūdzu pamato savu domu gājienu! Ja ir oficiāli ienākumi, tad līzinga % šobrīd būs labs. Protams ja nepērk 10 gadus vecu auto uz 4 gadiem līzingā! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 (labots) Nu, rodrigez gan zagnul!! 2k vērtai mašīnai jātur plauktiņā vēl vismaz 2k remontam utl?! Es nopirku 20gadīgu mašīnu un vienīgais ko pagaidām esmu remontējis tas ir caurumus riepās. Tagad jānomaina 1 motora paduška. Nu bļin kāds nafig jauns priekšējais logs 2k vērtai mašīnai ja nav saplēsts? Pēc tava teksta toč nevar pirkt lietotu mašīnu. Labots Septembris 15, 2016 - Guest 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 Ciparus studijā, cik izmaksā mēnesī šāds pasākums. Izskatam variantus bez visādiem Lada Kalina utml. Labāk paņem kādus 4 vai 5 gadus vecu mazauto līzingā un miers Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 Bāc... cik var ņemties ar šīm vecām un lētām lamatām?!?! Laikam ļoti patīk nojāti saloni, regulāri servisu apmeklējumi un viss pārējais, kas piedienas vecai lamatai... Daudzas tā sauktās vecās lamatas servisu apmeklē daudz retāk kā 3-5 gadīgi auto. Tāpēc nezombē ar līzingu, kurš ilgtermiņā ir klaji neizdevīgs. Ja cilvēkam rocība šobrīd neatļauj kaut ko glaunāku paņemt, tad 2k ir adekvāta summa, lai paņemtu kaut ko vienkāršāku, bet dažus gadus normāli braucamu. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Usins Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 Nu, rodrigez gan zagnul!! 2k vērtai mašīnai jātur plauktiņā vēl vismaz 2k remontam utl?! Es nopirku 20gadīgu mašīnu un vienīgais ko pagaidām esmu remontējis tas ir caurumus riepās. Tagad jānomaina 1 motora paduška. Nu bļin kāds nafig jauns priekšējais logs 2k vērtai mašīnai ja nav saplēsts? Pēc tava teksta toč nevar pirkt lietotu mašīnu. pr stikls, protams, ir gaumes jautājums, bet gribu dzīvot un redzēt kas notiek uz ceļa, nevis saules zaķīšus sašvīkātajā stiklā, imho ļoti pieticīga cena par rezultātu. manuprāt, uzskaitīju tikai sīkumus, bez kuriem auto paliek nebraucošs vai gandrīz nebraucošs, un kurus ir saprātīgi (daudz lētāk) sakārtot pirms viss izbeidzas (siknas un šķidrumi). protams, ir veiksme, un spējas braukt ar sūdu, bet ar kautko ir jārēķinās lai 2k investīcija nepaliek pie sētas. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!