Jump to content

Mašīnas izvēle līdz 2k eur


Guest
 Share

Recommended Posts

Nē, Audi 80 ar gāzi negribu. Nepieciešama mašīna, budžets līdz 2k eur lai pārvietotos no punkta A uz punktu B, esmu atlasījis šādus variantus. Gribētos labāk dīzeli un no VW grupas.

 

VW Polo 1.9SDI - https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswagen/polo/ejfjh.html(degvielas patēriņš ļooooti patīkams, bet mašīna maziņa un ekstru nav nekādu un bail, ka jauda nebūs pietiekama, jo turbīna nav)

Passat B5 1.6 - https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswagen/passat-b5/bxgopf.html(benzīns, motors diezgan švaks, ir dzirdēts, ka dārgi remonti)

Audi A6 2.5D - https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a6/ecibh.html(ļoti neplīsīs gadījumā? Jo vairāk kā pusmiljons gan jau stabili ir nobraukts, bet toties pietiekami jaudīgs, pietiekami ekonomisks)

 

Šie trīs ir mani favorīti uz doto brīdi.

 

Mazda 626 2.0 - https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mazda/626/edhgj.html(benzīns, rūsa šiem laikam ir pamatīga problēma)

Ford Focus 1.6 - https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ford/focus/djxbg.html(benzīns, un, emm... tas ir Fords)

 

Jūsu ieteikumi un atsauksmes?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 142
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • versatile

    8

  • osscar

    9

  • Ronalds

    12

  • itanium

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

jo turbīna nav

Par vienu potenciālu galvas sāpi mazāk.

 

 

 

ļoti neplīsīs gadījumā?
 

A6 no tava Top 3 ir vislielākais potenciāls uz plīšanu un izmaksām!

 

 

Ja jau skaties uz Polo, kāpēc nepaskatīties arī jaunāku Fiestu Focus vietā?

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

 

 

, bet mašīna maziņa un ekstru nav nekādu
 

Par ekstrām ir jāmaksā, tas nav jauna gada korejietis, ka maksās neko un pilns ar ekstrām.


 

 

Audi A6 2.5D

nenoFistu 2.5 pa tādu ciparu nenopirksi 


 

 

Mazda 626 2.0

slāvs mļa izlaizījis ta mazdu gan 

Link to comment
Share on other sites

 

 

VW Polo 1.9SDI - https://www.ss.lv/ms...polo/ejfjh.html(degvielaspatēriņš ļooooti patīkams, bet mašīna maziņa un ekstru nav nekādu un bail, ka jauda nebūs pietiekama, jo turbīna nav)

 

Brālis braukā POLO.. tam laikam turbīna ir. Patēriņš gan nav tik labs kā sludinājumā :D  Jauda pilnībā pietiekoši, lai ērti braukātu garos gabalus un dzītu garām fūrēm. Pats aizņemos, kad jābrauc bez bagāžas un ģimenes-> ātri, ērti, lēti (man kā cilvēkam no laukiem dažādas ūber ekstras ir liekas)....

 

Mīnusi:

-glāžu turētājs lūst un šrotā visi ir uz izķeršanu

-Lielā vējā, stiprā lietū, sniegā, sniega šļurā auto bāāāigi "peld" (uz touran, sharan fona... ar citiem nav bijis iespējams salīdzināt)

Link to comment
Share on other sites

Ņem A6, pats ar tādu nobraucu savus 5-6 gadus + mutere kādus 5. 

Ar motoru nav bijušas problēmas vispār. 

Ritošās remonts padārgs pie tās mašīnas vērtības...

Link to comment
Share on other sites

Bet tam konkrētajam jau pa gabalu redzams, ka rūsa lien ārā pa visām malām.

Tiem pārējiem sludinājumā to vismaz neredz.

ņemt to pasātu ar 1.6 arī būtu neprāts. Var jau būt, ne par to, ka nevilks, bet tas motors, visticamāk, ir beigtāks par lielāko daļu dīzeļu.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

A6 no tava Top 3 ir vislielākais potenciāls uz plīšanu un izmaksām!

Ne gluži. Tieši šie A6 ir paši izturīgākie kādi jebkad ir bijuši. 500 000km šim auto, ja viņs ir ticis normāli kopts, nav NEKAS! Pašam bija A6 C4 2.5TDi(tiesa gan AEL, nevis AAT, kāds ir autora ieliktajā sludinājumā) 1996tā gada, pirku to, kad tam bija septiņi gadi. Ar šo auto tika nobraukts gandrīz desmit gadus un ~500 000 km, rezultātā kopējais auto nobraukums bija >700 000km, dzinējam nekādi remonti nebija vajadzīgi. Dārgākās detaļa, kas šim auto tika mainītas, bija rievsiksnas hidrauliskais mierinātājs, "skivoks", kurš sēž uz kloķenes un griež šo rievsiksnu, kā arī sajūgs, pārējās detaļas šim auto ir lētas.  Protams, autora ieliktais auto ir vecāka modeļa, nezinu vai šim tāds siksnas mierinātājs vispār ir.

 

Galvneais lai šis audi nav sapujis, pārējais ir saremontējams. Ar šo audi būs vismaz braukšanas komforts, ja ne dinamika.

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

Pasātam ar 1.6 benzīnu pie 100 km/h ir 3000rpm/m. Ekonomisks tas motors točna nav

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ar mazda 626 (98g, 1.8 beznins,manualis) savulaik nobraukati 6 gadi.

Jāremontē praktiski nav, mērķim A->B mašīna ideāla, paterins pa Rīgu 7-9.

No praktiskā, pragmatiskā viedokļa neko sliktu pateikt nevaru.

Pērkot tādu mašīnu par "baudu" un "pontiem" nedomā.

Rūsē tur kur bleķis uzsists (arkas), visādi citādi nebij problēmu. 

Link to comment
Share on other sites

sievai 4 gadus jaunāka Mazda 626 ar 150k nobraukumu. rūsē ka nemetas - atveram vadītāja durvis un redzam papildus atveres, kur avīzi var ielikt, piemēram.. dzīvot gan tās durvis netraucē.

 

jāmetina ir pirms katras skates, kaut arī vizuāli tikai durvis iekšpusē ir redzamas rūsējušas. ja ceturtdaļa auto vērtības aiziet uz katru skati tādos remontos vien, tad ietaupījums nosacīts.

Labots - usver
Link to comment
Share on other sites

Dīzelis bez turbīnas.... Nu common.... Tur par jaudu un braukšanas prieku vispār nevar būt ne runas! 

Veci dīzeļi.... Es domāju ka tas jau te ir 100x apspriest... Manam kaimiņam audi A6 ar dīzeli sadales vārpstas nobira, ap 700 EUR remonts... Servisā teica ka tā esot konkrētā motora problēma..... 

2k - te nav kur izvērsties - Kāds opel astra ar LPG būtu prātīgs pirkums.

 

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/opel/astra/gpijo.html

Link to comment
Share on other sites

ronalds, tas kaimiņa nobirušais A6 noteikti bija ar V veidīgo dīzeli, nevis R5, par kuru šādā cenu diapazonā var būt runa.

Link to comment
Share on other sites

Rub, nē, parastais motors.

 

Celtniek, pirms pirkt to dīzeļa pasātu ar 500kkm nobraukumu noskaidro cik viņam maksā motora remonts!

Šajā cenu grupā nekādi nebūtu no plačiem jāpērk, bet gan tikai no īpašnieka - krietni mazāka iespēja uzrauties uz sūda. kas ietīts smukā papīrītī!

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

2k autiņam - skaidrs. Cik esi gatavs ielikt pirmajā pusgadā? Ar riepām, šķidrumiem, siksnām?

Link to comment
Share on other sites

 

 

Šajā cenu grupā nekādi nebūtu no plačiem jāpērk, bet gan tikai no īpašnieka

 

jebkurā cenu grupā ir pietiekoši daudz cilvēku, kuri nevēlas ņemties ar auto pārdošanu un atdod to uz placi. Un ne jau tāpēc, ka tas auto būtu kaut kā baisi sajāts

Link to comment
Share on other sites

 

 

Šajā cenu grupā nekādi nebūtu no plačiem jāpērk, bet gan tikai no īpašnieka

Jā, vismaz cerība, ka netrāpīsies pataloģisks melis un samulsīs, ja nāksies brutāli *irst.

Link to comment
Share on other sites

Sūdus tirgo visur neatkarīgi no īpašnieka vai atrašanās vietas. Arī pīlīšu pūtēji pilnas malas. :)

 

krietni mazāka iespēja uzrauties uz sūda.
 
Link to comment
Share on other sites

 

 

VW Polo 1.9SDI - https://www.ss.lv/ms...polo/ejfjh.html(degvielaspatēriņš ļooooti patīkams, bet mašīna maziņa un ekstru nav nekādu un bail, ka jauda nebūs pietiekama, jo turbīna nav) Passat B5 1.6 - https://www.ss.lv/ms...-b5/bxgopf.html(benzīns, motors diezgan švaks, ir dzirdēts, ka dārgi remonti)

 

bora, ar 1,6 benzīna bīdeli 16V: nav tik mazs kā polo, bet nav tik smags kā pasats. - kopējais svars zem 1800, tā ka lētais nodoklis.

savējo pārdotu, ja būtu skaidrs, ko citu jaunāku vienkāršu tik neprasīgu ņemt vietā...

Link to comment
Share on other sites

Bet nevajag aizmirst, ka placis ir uzlicis savu navaru, kādus 500 eur vismaz.... Un plaču darbinieki tieši pērk nojātus lūžņus pa lēto un sagatavo pārdošanai.

Piemēram nopērk dīzeli ar beigtu turbīnu, atrod šrotos vislētāko, kura vēl nedaudz strādā. Tas ka viņa pēc mēneša nobirs, tas nevienu neuztrauc.

Rūsa apakšā - nopūšam ar grubuli pa virsu un izbraucam pa granteni lai noput. Caurums slieksnī vai lanžeronā - kāda metināšana? Makroflekss + špaktelis ir mūsu draugi! Utt, utjp....

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

ja būtu skaidrs, ko citu jaunāku vienkāršu tik neprasīgu ņemt vietā...

Atliek vien uzcept te tēmu, lai tev iesaka! :D

 

+1 par VW Bora ar 1.6 benzīna motoru! 

Šiem ir arī labs 1.9 TDI, bet tas autoram pašam jāizlemj - gribi riskēt vai nē.

Visai OK vadāmība, jauki saloni.

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

 

 

Man ir līdzīgs, 1998.gada, tumši zils avants, ja ir interese PM.

Safotografē un atsūti uz PM.

 

 

 

Cik esi gatavs ielikt pirmajā pusgadā?

Ar tūkstoti vajadzētu taču pietikt, lai novērstu galvenos defektus, ne?

Link to comment
Share on other sites

Bāc... cik var ņemties ar šīm vecām un lētām lamatām?!?! Laikam ļoti patīk nojāti saloni, regulāri servisu apmeklējumi un viss pārējais, kas piedienas vecai lamatai... 

 

Labāk paņem kādus 4 vai 5 gadus vecu mazauto līzingā un miers! Vai tas ir kāds īpašs mazohisma veids pērties ar tiem veciem nobrauktiem dīzeļiem? 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Labāk paņem kādus 4 vai 5 gadus vecu mazauto līzingā

 

Ņemt auto uz līzinga gan nekādi nav prātīgi!  

Link to comment
Share on other sites

Tas "atkarājas"

- detaļas pirksi "ar atlaidi" vai par plaukta cenu

- sapratīsi ko un kāpēc jāmaina vai tikai māsi ar galvu

- vēlēsies savest kārtībā vai saskrūvēt lai iet

- automāta remontam, v6 dzinēju reanimēšanai nepietiks, bet ko pieticīgāku pie dzīvības dabūs gan

 

dīzelim, painteresējies cik attiecīgajam modelim maksā sajūga ar kurvi un spararatu nomaiņa, divmasu spararats maksā labi, ķīmija uz parasto pēc tam atsaucas uz komfortu

 

es rēķinātos:

jauns priekšējais stikls (visi saskrāpēti, nakīt neko redzēt nevar) ~60

ziemas riepas, pēc izmēra 170-500 eur

siksnas/ filtri/ šķidrumi atkarībā no dzinēja krutuma 70-500 eur

kautkādi sīkumi piekarei 50-300 eur

ja automāts, tad tā remonta cipars jātur plauktiņā 500-1600, ja mehānika un kārba un sajūgs pirkšanas brīdī ir ok, tad kādu laiku diezgan droši ka ies ja nelauzīsi, tik eļļas līmeni vajadzētu nočekot

kondiškas / klimas sakārtošana (uz ziemu nav aktuāli) 30-250

jauns akumulators 60

stūres reikas "atjaunošana", pērkot var nočekot, pārstiegums nebūs

ģenerators ir redzams pērkot

starteri var nepamanīt, pārlasīt starteri 70-200

dzinējam turbīna/blīves/sprauslas/sūkņi/sveces/u.c. 0- daudz, nopērkot dīzeli faktisko situāciju sapratīsi janvārī :D

Labots - rodrigez
Link to comment
Share on other sites

 

 

Ņemt auto uz līzinga gan nekādi nav prātīgi!

 

Lūdzu pamato savu domu gājienu! Ja ir oficiāli ienākumi, tad līzinga % šobrīd būs labs. Protams ja nepērk 10 gadus vecu auto uz 4 gadiem līzingā! 

Link to comment
Share on other sites

Nu, rodrigez gan zagnul!! 2k vērtai mašīnai jātur plauktiņā vēl vismaz 2k remontam utl?! Es nopirku 20gadīgu mašīnu un vienīgais ko pagaidām esmu remontējis tas ir caurumus riepās. Tagad jānomaina 1 motora paduška. Nu bļin kāds nafig jauns priekšējais logs 2k vērtai mašīnai ja nav saplēsts? Pēc tava teksta toč nevar pirkt lietotu mašīnu.

Labots - Guest
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Ciparus studijā, cik izmaksā mēnesī šāds pasākums. Izskatam variantus bez visādiem Lada Kalina utml.

 

Labāk paņem kādus 4 vai 5 gadus vecu mazauto līzingā un miers
Link to comment
Share on other sites

 

 

Bāc... cik var ņemties ar šīm vecām un lētām lamatām?!?! Laikam ļoti patīk nojāti saloni, regulāri servisu apmeklējumi un viss pārējais, kas piedienas vecai lamatai...   

 

Daudzas tā sauktās vecās lamatas servisu apmeklē daudz retāk kā 3-5 gadīgi auto. Tāpēc nezombē ar līzingu, kurš ilgtermiņā ir klaji neizdevīgs. Ja cilvēkam rocība šobrīd neatļauj kaut ko glaunāku paņemt, tad 2k ir adekvāta summa, lai paņemtu kaut ko vienkāršāku, bet dažus gadus normāli braucamu. 

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

 

 

Nu, rodrigez gan zagnul!! 2k vērtai mašīnai jātur plauktiņā vēl vismaz 2k remontam utl?! Es nopirku 20gadīgu mašīnu un vienīgais ko pagaidām esmu remontējis tas ir caurumus riepās. Tagad jānomaina 1 motora paduška. Nu bļin kāds nafig jauns priekšējais logs 2k vērtai mašīnai ja nav saplēsts? Pēc tava teksta toč nevar pirkt lietotu mašīnu.
 

 

pr stikls, protams, ir gaumes jautājums, bet gribu dzīvot un redzēt kas notiek uz ceļa, nevis saules zaķīšus sašvīkātajā stiklā, imho ļoti pieticīga cena par rezultātu.

 

manuprāt, uzskaitīju tikai sīkumus, bez kuriem auto paliek nebraucošs vai gandrīz nebraucošs, un kurus ir saprātīgi (daudz lētāk) sakārtot pirms viss izbeidzas (siknas un šķidrumi). 

 

protams, ir veiksme, un spējas braukt ar sūdu, bet ar kautko ir jārēķinās lai 2k investīcija nepaliek pie sētas. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...