Jump to content

Mašīnas izvēle līdz 2k eur


Guest
 Share

Recommended Posts

< 2004. gada modeļi (sākums): Focus, Fiesta, Mondeo u.c.

Ja tev ir 2.0 TDCI, tad tas ir tāds pats kā manam Mondeo - par klusumu vari nestāstīt. Skaļi viņi ir un to visur (apskati, atsauksmes) arī parasti uzsver.

 

 

 

Par skaņas izolāciju piekrītu, lai gan nesen nomainīju gultņus, kas bija nolietoti, un nu liekas neticami klusa.

Vējš, ne beigtu gultņu skaņa.. 

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 142
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • versatile

    8

  • osscar

    9

  • Ronalds

    12

  • itanium

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

1.6 TDCI, laikam tādēļ liekas klusāks.

Pieņemu, ka tā trokšņa uztvere ir ļoti subjektīva lieta. Katrā ziņā, lai sarunātos, nav jākliedz :D

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nav, nav jākliedz.

Sūdzēties arī nesūdzos, vien citos tās klases auto skaņas izolācija ir labāka (šeit es konkrēti par Mondeo runāju, bet ir dzirdēts, ka citiem to gadu Fordiņiem ar skaņas izolāciju ir ļoti līdzīgi).

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Man ir AR 159 2010.g. 16V 1.9 dīzelis. Diemžēl 159 benzīnus īsti dabūt nevarēja, man arī gada nobraukums svārstās uz benzīna neizdevīgumu un dīzeļa plīšanu. Izlēmu par labu AR, jo līdzīga gada VW un Škoda tobrīd maksāja vismaz 2x vairāk. Un vispār vienmēr esmu 159 modeli gribējis.

 

Piekarē pa 3 gadiem ir vienu reizi nomainīts kaut kas par ko dabūju vieninieku CSDD. Sailentbloks laikam, lēti, precīzi nezinu cik. Cits nekas piekarē nav lūzis. Pirms naudas nodošanas uz pārdevēja rēķina (Alfu klubs) nomainīja abas aizmugures atsperes, vienai bija gals nolūzis.

 

Ģeneratoram jaunas ogles ap 60 eur ar jaukšanas darbiem, jauns šofera loga pacēlājs ap 30 eiro ar darbiem. Vot bija kaut kādas silikona eļļas trubas sakaltušas, tās gan maksāja 170 eur, bet tās teorētiski varēja nemainīt vēl kādus pāris gadus. Vispār detaļām šis tas ir no Opeļa, kaut kas esot no Fiata.

 

Pēc iegādes nomainīti bremžu kluči, degvielas filtrs, tas gan bija ap 60 eiro. Šķiet, ka būs jāpilda klimatiņam freons, sācis vāji dzesēt.

 

Visai ātri aizkakājas dzinēja gaisa filtrs, to uzticamā servisā teica, ka būtu jāmaina čuč biežāk par eļļu, bet vispār braukt var.

 

No mīnusiem - mašīna kādu centimetru zemāka par "vidējo aritmētisko Pasātu", ziemā gadās ka vēders lien pa špūri, bet tas ir reti. Nav viegli dabūt smukus lietos diskus, tiem caurumi sakrīt ar Opeļiem un laikam Saabiem. Paliels mīnuss ir visai niecīgais bagāžnieks, bet nav ko ar sūdiem apaugt. Varēja būt klusāks dzinējs.

 

Patīk kā izskatās, pieņemami iet, ēd ap 7 litriem kombinētajā režīmā (ārpus pilsētas līdz godīgiem 110 km/h var iekļauties 5.2 reālos litros, pilsētā drīzāk uz 7.5...8 litriem, jo mašīna ir pasmaga), bet sen neesmu pieskatījis liešanas un braukšanas rezultātus. Salons ērts, smuks, ļoti kvalitatīvs. Internetā plaša un sakarīga informācija par remontiem un šķūningiem. Piekare pastingra, bet gana klusa. Patīk, ka stūre ir saslēgta ar riteņiem un smuki precīzi slēgājas ātrumi. Sēdēts pie visādiem citiem manuāļiem, no tiek tikai jaunam mk5 GTI Golfam slēdzās vēl patīkamām ātrumi.

 

Kopumā salīdzinot ar manu iepriekšējo VAG koncerna brīnumu, Alfa neplīst vispār. Pirms 3 nedēļām CSDD ar 0 piezīmēm.

Labots - Žaks Noriss
Link to comment
Share on other sites

Jau jau par Alfām aizgāja - zinātājiem jautājums: kas ar benzīna dzinējiem? Tiešām bēdīgi? (ir diviem pazīstamiem cilvēkiem bijušas AR ar benzīnu - abus motors pievīlis). Un kas ar tomātkārbām? Vēl bēdīgāk?

Link to comment
Share on other sites

Jaunās paaudzes Turbo benzina (1.4 tbi, 1.8 tbi) - viss esot ļoti ok

Twin Spark - viss esot ok (gan 1.6, gan 1.8, gan 2.0), vismaz vairāk vai mazāk. Sveces 8 gab, ekstrēmai kapeikpišanai sāpīgi. Jāseko līdzi eļļai.

Busso V6 - viss esot ļoti ok (2.5, 3.0, 3.2)

JTS - slikti (gan 2.2, gan 1.8 un 2.0 laikam arī bija)

 

Automāti - slikts esot tikai Selespeed, kas nav automāts, bet ir robots. Parastie automāti esot kā jau automāti.

 

Pārējais - kāda gada auto, tāds apmēram arī ir. Nekādu vijebonu.

Patīk - vizuāli, īsā reika, labi turas uz ceļa. Mans 147 ir ari diezgan augsts, nav jāstreso par sliedēm, gulošajiem. Ērti beņķi. Daudz vietas priekšā - nebija diskomforta arī tad, kad svēru par 22 kg vairāk (tobiš, šopavasar :D) un galva griestos ar mani 189 neduras. Aiz sevis iesēsties nevaru (3 durvis). Rūsas nav. Pozitivi, ka ar atslēgu pulti var logus nolaist, vasarā forši. Sīkums, bet ne visiem ir. kondiška un pečka - dzesē un silda uz goda.

 

Nepatīk - sūdīgs audio, cēliens no nulles nekāds (100-130 ceļ labāk nekā 0-30), liels pagrieziena rādiuss. Paskaļa. Patēriņš nav mazs (pilsēta 10, šoseja 6.7). Liels mīnuss - drošība. Bet 2k auto kategorijā un tiem gadiem... visiem daudzmaz līdzīgi, izņemot saap un volgo. Jāseko līdzi eļļas līmenim - drusku ēd (pat pēc manuāļa) un vēlams braukt ar eļļu tuvāk max - ts motoru īpatnība.

 

Par 2k sanāk 156/147, kaut kas būs jāpieremontē. Piekare vājā vieta. Tai pat laikā braukt forši, auto atsaucīgs. Skaņas izolāciju prasītos labāku, arī plastmasas aukstā laikā kkur aizmugurē pagrab.

Ik pa laikam ir doma ņemt kko jaunāku, bet sievas jaunkundzei nav tiesību un kā pirmais auto šitas būs baigi gerai. Nevaru pierunāt beidzot nolikt.

Pārdot viņu būs nereāli, vai nu par kapeikām, vai ieguldoties pārkrāsošanā. Nafig.

 

Katrā gadījumā - esmu baigi priecīgs, ka nepaņēmu kaut kādu Audi A4, Ford Focus vai Honda civic vai Citroen C4 to pašu gadu tais pašos ciparos.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

 

 

Normaals.chalis, 15 Sept 2016 - 16:35, teica: 2k vērtai mašīnai jātur plauktiņā vēl vismaz 2k remontam utl?! Es nopirku 20gadīgu mašīnu un vienīgais ko pagaidām esmu remontējis tas ir caurumus riepās. Tagad jānomaina 1 motora paduška. Nu bļin kāds nafig jauns priekšējais logs 2k vērtai mašīnai ja nav saplēsts? Pēc tava teksta toč nevar pirkt lietotu mašīnu. + piekrītu štuku turēt remontiem tikko pārdevu 20gadīgu mašīnu, hondu, pa gadu ieliku kādus ~150eiro, aptuveni, ieskaitot kārbu, priekšējos gultņus, stūres stieņi, miroņgalva, vel pāris sīkumi.., sīkumi. Eļļu neskaitot. Nobraucu ar viņu ~45k, Apskati izgāju bez pieFišanās Tagad skatos kautkādu citu, bet godīgi sakot brauktu labprāt ar tādu pašu vecu mašīnu, tikai nedaudz ietilpīgāku. Detaļas nemaksā neko. Šo rakstu rediģēja kicker: Šodien, 13:51
 

 

es saprotu, ka cilvēki dzīvo kautkādā paralēlā realitātē :D

nobraucot 45K tur aizmirsās riepu komplekta cena

 

atvēru blakus forumu, cilvēkam V8 landkruizeram sprauslas cena 1000 euro, a tur tādas astoņas. Nez 100 modelim tādas pat cenas? tas taču skaitās nemirstīgs, kautkā strauji sāk noplakt sajūsma par šiem modeļiem.

imho kautko pērkot vajag papētīt, kas tur var izbeigties un cik maksās to atrsināt, un tad pieņemt, ka tevi pirmajā gadā var piemeklēt 60% iespējamo nelaimju, un ja neesi gatavs (nav naudas) tad labāk nesāc.

Link to comment
Share on other sites

Šito nesapratīšu, okey, naudas nav, kā jau visiem, pērkam lietotu auto, ceram uz labāko un braucam cik var, bet nopirkt un gāzt remontos vēl tūkstošus €. Tad jau labāk skatīties uz mazlietotu vai jaunu auto. Tas par transportu ar ko pārvietoties no punkta A līdz B, nerunāju par tiem, kam tas ir sava veida hobijs.

Link to comment
Share on other sites

 

 

es saprotu, ka cilvēki dzīvo kautkādā paralēlā realitātē nobraucot 45K tur aizmirsās riepu komplekta cena
 

Realitātes izjūta nav pazudusi!! Par šo laiku nomainīju 4 dažādus disku komplektus tāpat arī riepas un ar to visu vel esmu iebraucis plusā.

Link to comment
Share on other sites

Excel nemelo. Es kaut kad rēķināju, ka man remonti (šobrīd ~700 EUR gadā) + auto cena bez visām standarta lietām (riepas, degviela, šķidrumi, skate, apdrošināšana), autiņš izmaksā ~130 EUR/mēn.

 

Par šādu ciparu jaunam auto mēnesī sanāk 0 komforta, 0 ekstras, vislētākais aprīkojums. Mazlietots nedaudz labākām ekstrām nekādīgi neielien šādos ciparos, jo papildus līzingam obligāti kasko jāpērk, kas ir vēl 300 EUR/gadā, kā arī jāmaksā par dārgiem remontiem, jo garantijas vairs nav un šrotos neko neatrast. Vismaz ne Audi, ne Mercedes, ne BMW nespīd.

 

Tad jau labāk skatīties uz mazlietotu vai jaunu auto

 

Ja kāds var pierādīt, mazlietots (3-5 gadi) vai jauns auto izdevīgāks, tad es tiešām gribētos zināt, kāds ir minimālais cipars, ar ko mēnesī var izbraukt ar šo rekomendēto variantu. 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

tie 700 eur/gadā = 700 eur / cik km?

 

no tālruņa nemāku citēt, bet ricijs "naudas nav, kā jau visiem, pērkam lietotu auto, ceram uz labāko un braucam cik var"

izklausās pēc

"naudas nav, tā jābūt, un arī nebūs, pērkam auto (ar skati uz gadu), jo gribās, ar remontiem nerēķinamies, ja kas notiek, Mogo un etalons ir draugi, novedam visu ko var līdz klinķim

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

15kkm. Katram auto pienāk brīdis, kad dažādas trubiņas izbeidzas, sveces (svečvadi) jāmaina, siksna jāmaina, daži sūkņi, amartizatori, atsperes jāmaina utml. Pēc tam jau citas problēmas, bet ar mazākiem cipariem.

Link to comment
Share on other sites

15k ok, tas c klases mersedes ja pareizi saprotu? 

 

man 6 gados un 10 dienās nobraukts 146kkm no 142 līdz 289kkm, t.i. vidēji 25,5k gadā, pie kādiem 200k tur diezgan labi viss sākās, tagad nav aiztikts dzinēja bloks un galva ar sadaleni, ātrumkārba, turbīna. 

 

šis un tas jau pa 2x un vairāk x mainīts, ģenerators 2x, stūres reika nupat 3x restaurēta.

 

cipari grāmatvedībā, bet mēģināšu salasīt bildi kopā vēsturei.

 

auto citroen c3 1,4hdi 8V 2003, nobraukums reālais sākotnējais.

Link to comment
Share on other sites

Ja cilvēks meklē auto pa 2k, ieteikt ņemt no salona ir labākais ieteikums vēsturē! :D

 

Starp citu, kāds var apskaidrot šito mistiku, vai benzīnam nav nekā kam nojukt, kas ir benzīnam, bet nav dīzelim?? Mūždien ir kāds, kas saka, ka dīzelis sūds, jo ziemā nelec un kaut kādi tur mistiskie remonti maksā kosmosu, bet benzīnam nekas neplīst... Manā famīlijā ir bijuši gandrīz tikai dīzeļi, neskaitot žiguli un opel ascona un laikam arī audi 100 cigārs, vw passat B3, audi a6 c4 (95g), audi a6 avant (96g), nissan xtrail (05g), mitsubishi pajero sport (03?g) un pajero (06?g), vienīgais, kam bijis padārgs, neparedzēts remonts bija pēdējais padžērs, sajūgs ap 1,3k eur un iepriekšējo sportu nospēra, bet tas jau īsti nav remonts ^_^

Labots - Edzhua
Link to comment
Share on other sites

 

 

Starp citu, kāds var apskaidrot šito mistiku, vai benzīnam nav nekā kam nojukt, kas ir benzīnam, bet nav dīzelim??

Pamatā tie ir stereotipi, dīzeļiem remonts būs dārgāks, bet cik dārgs, ir jāskatās katrs gadījums, nevar visam likt vienu zīmogu. Es personīgi neizvēlos dīzeļus, nekad nav bijis, un nākamo arī visdrīzāk ņemšu benzīnu, jo pieradis un viss saprotams, tāpēc tur tie stereotipi arī rodas, no tādiem, kas braukā ar benzīnniekiem, saklausās cik čoms iztērējis sava dīzeļa sprauslu maiņā vai degvielas sūknī, smīkņā par cenām, jo redz benzīnam sūknis ir 10x lētāks un sprauslas sviež pakaļ, bet kad benzīna motors sāk laist zilo dūmu, jāmaina galvas blīvi vai viss motors, tur cenas līdzvērtīgas dīzeļa problēmām..

Link to comment
Share on other sites

man bračkam bija jauna sonāte, 2,0 pa gadiem pieciem  nobrauca 250 k. nekādu problēmu garantijas laikā ( 5 gadi). Beigās viens bremžu suports bija aizmugurē nolietojies un viens atbalsta gultnis priekšā... vienīgi ēdelīga . Bet tā prasta kā volga un liela kā volga. Korozija nebija. Kolēģim darbā ir arī 5 gadīga sonāte v6 3.0 cik sapratu pa garantiju tikai beņķa apsilde remontēta.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Tā ģimene perekupa sapnis. Triecas no hvz kurienes, pa telefonu prasa, vai viss ok - tur skaidrs, ka brauc pilnā sastāvā, ar visiem bērniem uz Notikumu, auto iegādi - un nenopirkt nav opcija (neies taču bērniem atkal izejamās drēbes mazgāt un gludināt nākamnedēļ). Skaidrs, ka nekāda dzīšana uz servisu nebūs, maksimums - "zinošais" kaimiņš, kas apies apkārt, iespers pa ratu, pateiks "nu jauna nav, bet nepērc jau arī jaunu" un varbūt eļļas taustu izvilks.

 

Labi pateikts. 

Link to comment
Share on other sites

Tīri sakarīgi 700 eur gadā par remontiem. Man bija 15 g. v. SAAB 9-5 un gadā ~1000 eur bija, bez tehniskā, ceļa nod, riepām.

Link to comment
Share on other sites

Man ir 2004. gada Focus C-Max. Rūsas nav nekur (izpūtējs neskaitās). Dīzeļa motors ir paskaļš tikai, ja tam ārā stāv blakus. Salonā, ja dzinējam viss ir vesels, knapi dzird.

Ko var liet... vai nu kurls esi vai kas, tas dīzelis tajos fordos ir totāls fufelis- skaļš un kaprīzs, pilns problēmu ar sūkni un sprauslām, turbo vēlāk- vienkārši lamata ne auto. Goņiš te par to ka ne dzird nekā.

 

 

 

Starp citu, kāds var apskaidrot šito mistiku, vai benzīnam nav nekā kam nojukt, kas ir benzīnam, bet nav dīzelim??

 

Pamatā tie ir stereotipi,

 

 

Šī ir gadsimta sarakste :D Es ir gar zemi!

 

 

 

 

Bet ja nopietni:

vai benzīnam nav nekā kam nojukt

 

Nojukt tāpat ir daudz kam, varbūt dažas lietas finansiāli ir lētākas, bet tā- jukt tur ir daudz kam, un ja vidējam benzīna auto būtu tadi paši noskrējieni kā dīzeļiem, tad tur tāpat gāztu naudu tik tā. Benzīnos, atkarībā no motora specifikas, galvenās problēmas ir ar temperatūrām un eļļošanu un līdz ar to, laicīgi nenovērstu defektu rezultātā, rodas virkne citu problēmu par lielām naudām- citreiz ar motora maiņu, kas nu ne pavisam nav lēti. Tāpat problēmas ir ar droseļvārstiem- ir populāri modeļi Latvijā, kuriem droseles maiņa ir teju kā apkopes materiāls. Degvielas sistēmas problēmas- ir modeļi kuriem vienkārši spiedienu un temperatūras devēji standartā visiem sprāgst nost- atkarībā no modeļa, tas arī var būt virs 100 eiriku jautājums. Kaudzēm problēmu ar lambda zondēm- tās nez cik maksā, bet to nomaiņa ir pilnīgs kapec, 1no10 auto vēcākam par kaut kādiem gadiem, lambdas varēs viegli nomainīt. Aizdedzes sistēma- lētāk novērst, bet tāpat problēmas var būt, kaut vai tas ka sveces jāmaina laicīgi un uz pareizām, nevis lētākajām, tāpat aizdedzes spoles var pamirt- tās arī nav dikti lētas, tādam 2k vērtam transporta līdzklim īpašnieks raudās kā par svecēm, tā arī tām spolēm. Tad vēl ir visādas vārstu regulējuma sistēmas atkarībā no motora apgriezieniem- visādas konstrukcijas, nesaukšu nevienu, bet lērumam populāru auto ar šīm sistēmām ir problēmas un to pilnīga savešana kārtībā var izmaksāt dikti dārgi.

 

Tas bija tas kas tā ātrumā ienāca prātā.

Labots - kappa
Link to comment
Share on other sites

... parasti benzīns vs dīzelis cilvēciņi nez kāpēc salīdzina benzīna turbo dzinējus ar dīzeļiem, kuri pārsvarā arī ir turbo. Ja ņemam benzīna *atmosfēriskos* dzinējus, modernos, kuriem degvielu smidzina līdzīgi kā dīzeļiem, tas ir tieši brīdī, kad degvielai jāaizdegas, tad benzīnnieks tik un tā būs lētāks ekspluatācijā kaut vai dēļ tā, ka šādi benzīnnieki darbojas daaaaudz "mierīgākos" apstākļos, visa degvielas padeves sistēma darbojas apstākļos, kuri vienkārši ir ilgdzīvotīgāki dēļ elementāriem fizikas likumiem.

 

Any way, zinu vienu VW Sharan, kurš braukā kā taksis. Dzinējs ir 2 litrīgais PD dīzelis. Nobraukts ~800k km. Pirmajos 100k vienu reizi dzinējs nomainīts garantijas laikā, pie ~150k nomira vēl viens dzinējs, tad tika uzlikts tāds pats PD dzinējs ar HVZ kādu nobraukumu, dzinējs iet jau ~500k. Un, kas jocīgi, šis dzinējs nav ne reizi prasījis remontus. Prasīju šim taksistam - kāpēc vienk neizvēlas primitīvu atmo benzīnnieku, a vot hvz. Izskatās, ka cilvēciņi ir vienk zombēti uz tiem dīzeļiem...

 

P.S. Par visādu ķīniešu(t.sk Volvo), japāņu dīzeļiem man būtu ko teikt, tomēr atturēšos, lai nesāktos fleims...

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

Paņēmu nomā krāsas biezuma mērītāju, iemetu mašīnā diagnostikas pc un braucu vakardienas minēto hyundai skatīties

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/hyundai/sonata/hephd.html

 

Ir dabūjusi pa pakaļu, pārkrāsots kreisais sāns, bet nu kuzovs normālā stāvoklī savam gadam. Tad pieslēdzu diagnostiku. Kļūdas pabira kā no pārpilnības raga! Gļuki ar detonācijas devēju, ar kloķenes stāvokļa devēju, Bremžu sistēmā až 7 kļūdas - abs bloks, labais priekšējais datčiks, abs sūknis, stūres stāvokļa devējs, pārējo neatceros. Nav airbagu, gan jau ka izšauti un nav nomainīti. Nobraukums gan jau ka arī griezts.... Pat līkumu neizbraucu, skaidrs ka neņemšu!

 

Tad apskatīju 

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/hyundai/sonata/gbemo.html

Te jau stāvoklis krietni labāk. Bišķin apskādēts kreisais aizmugurējais spārns. Un sarūsējusi arka. 

Diagnostika tik par abs devēju lamājas, viss pārējais čikiniekā. Izbraucu. Iet jau labi, ērts. Muzons oki. Nobraukums reāls.  Pārdevējs gatavs līdz 3,5k cenu nolaist. Bet nu tā arka mani mulsina. Gan jau ka pa 100-150 eur var sataisīt. Vēl lpg jāliek...

Nebūtu arka beigta, gan jau ka ņemtu. Bet moš pat labāk ka defekts nav slēpts - kārtīgi sataisītu un cerams problēmu nebūs.... Tagad domāju.....

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Papirus neskatīju. Bet pirkta lv, Csdd var nobraukumu uz skatēm redzēt. Pēdējā skate pa nullēm izieta.

Link to comment
Share on other sites

es kā pirmo mašīnu iesaku toyotu, lētākas rezerves daļas būs, nebūs galvassāpes

Link to comment
Share on other sites

Man tā nebūs pirmā mašīna. Tiek meklēts aizvietotājs vienai no manām vektrām. Vēl jau brauc, bet  ir bijusi sista un rūsa+gadi dara savu.

 

Un zinu ka gribu vietā lielu, komfortablu auto ar jaudīgu motoru, klimatkontroli, vēlams ādas salonu un kruīzkontroli.


Palasījos par Hyundai sonātes 2.4 benzīna motoriem. Nav hidrokompensatoru - vārsti regulējas ļoti dārgā un sarežģītā veidā - jāmēra šķirbas, jāņem nost sadales vārstas, tad jāmēra bīdītāju "bundžu" (tādas uzlikas) biezumu, tad pēc kataloga jāsūta vajadzīgā biezuma remontuzlikas. Vārstu attālumi ļoti svarīgi LPG, un krievu forumos tauta sūdzas par vārstu graboņu.

Bez tam daudziem pie nobraukuma 150-200k nojūk šāles motoram - kaut kāds konstruktīvs trūkums - nepietiekama trešā cilindra šāles eļļošana......  Otru kraisleru, kur grūst naudu iekšā man nevajag! 

 

Vienu vārdu sakot - es neatradu neko komfortablu (kas būtu jūtami labāks par manējo vectru) ar LPG cenā līdz 5keur.....   

Labots - ronalds_
Link to comment
Share on other sites

 

 

Nav hidrokompensatoru - vārsti regulējas ļoti dārgā un sarežģītā veidā - jāmēra šķirbas,

 

ar 130K nobraukumu tev tie vārsti (ja nedomā izmantot kā taksi) nav galīgi pie kājas? es ar vienu japāni, kam nav vārstu hidrokompensatoru, nobraucu 160K uz gāzi (160K jau bija ar benzīnu) un neko neregulēju. Iet tas auto vēl šodien ar 340K kopējo nobraukumu.

Link to comment
Share on other sites

e=d, nenoregulēti vārsti un lpg - tā ir loterija - iespēja ka izdegs vārtu sēžas ir krietni lielāka, kā braucot uz benzīnu! Pēc instrukcijas sonātei uz 150kkm ir jāregulē! мudaki, takš varēja kaut regulēšanas skrūves kā žigulim uzlikt....

 

Bez tam nobirušas šāles (dažiem jau uz 130kkm ir nojukušas) mani nekādi nesaista! Bija chrysler 300m ar līdzīgu problēmu - pirmajā reizē iegrūdu 1,5k ls motora kap remontā, kad pēc gada nobira otro reizi, aizgāja uz šrotu pa 300ls! Nah! Šādu izklaidi man otrreiz nevajag!

 

Krāsas biezuma mērītājs tik vakarā jāatdod, izskatīju ss.lv - neatradu neko, ko būtu jēga kaut apskatīt. Jādomā par budžeta palielināšanu...

Labots - ronalds_
Link to comment
Share on other sites

 

 

Vienu vārdu sakot - es neatradu neko komfortablu (kas būtu jūtami labāks par manējo vectru) ar LPG cenā līdz 5keur.....
 

Alfa Romeo 166, 2.0 benzīns, 2003+, pats uzliec gāzes iekārtu? 

Vēlu gan veiksmi tādu atrast :D

Link to comment
Share on other sites

Neiet man šie abi kopā nu nikādi neiet... 

 

nav ne vainas, nobraukaaju 7njus gadus ar 2009 Sonata CRDi 4AT Style -

tik reizi gadaa kaada kjibele un paarsvaraa visu saremonteeja garantijas ietvaros

ne takaa tagad, 10 servisa apmekleejumi 6shos meeneshos ar Škoda Superb un veel jaapieraada diilerim ka neesi kamielis.

 

jaa, peec 1992 Audi 100 2.8 bija neliels kultuurshoks, kaa taa skaabeklis aizmuguree seedoshiem nepienaakas utt,

bet par to cenu(21500) cepuri nost!

Link to comment
Share on other sites

 

 

un veel jaapieraada diilerim ka neesi kamielis

 

Nekas, varēja būt arī trakāk.

 

Skrien zaķis pa mežu, acis izbolītas, pats pārbijies.

Nāk pretī lācis, prasa - eu, garausi, uz kurieni tu tā?!

Zaķis: Vakar ziloņmāte izvarota, un meklē visus, kam tā manta smagāka par 3kg

Lācis: Nu, un par ko tad tu uztraucies?

Zaķis: Nu kā, vispirms jau nogriezīs, pēc tam tik svērs!  :this:

 

 

Tu taču aktīvi raksties tajā škodu forumā un esi lietas kursā par visām modeļa bērnu slimībām - vai tad ražotājs ārzemēs tāpat visiem liek atskaitīties, ka neesi pats visu sabojājis? Jābūt taču ražotāja atzītām lietām, kuras garantijas ietvaros labo, un kuras Latvijas dīleriem vajadzētu atzīt. Te kaut kas no foruma bija sūdzējies par dīlera attieksmi ražotājam (vai tik ne Mercedes) - uzreiz lietas labāk aizgāja.

Link to comment
Share on other sites

Redz, starp dīleri un dīleri ir atšķirība! Tu šim saki - grab, bet šis saka - new normal. Mūsu dīleri nav izpratuši savu biznesa būtību, jo katrs garantijas gadījums ir darbs, kuru viņiem apmaksā rūpnīca, bet šie pa visām varītēm grib noairēt šos gadījumus. Interesanti, ka ir atšķirības pat starp vienas markas dažādiem dīleriem, kas norāda, ka rūpnīca nav pie vainas. Grūti saprast šo apmātību, bet laikam savu baudu šie pamanās gūt no procesa...

Labots - kurmis
Link to comment
Share on other sites

 

 

Man ir AR 159 2010.g. 16V 1.9 dīzelis

 

Te iet runa par auto līdz 2k€. Tā tava alfa tik maksā? Nē! Tad nah raksti? Tam domāta cita sadaļa..

Link to comment
Share on other sites

 

 

Te iet runa par auto līdz 2k€. Tā tava alfa tik maksā? Nē! Tad nah raksti? Tam domāta cita sadaļa
Un ko tu savā postā labu piedāvāji? 
Link to comment
Share on other sites

 

 

nav ne vainas...  ...jaa, peec 1992 Audi 100 2.8 bija neliels kultuurshoks   
 

 

Es jau vairāk par šo biju domājis, ne par to, ka slikts vai labs auto... ;)

Link to comment
Share on other sites

Pirms laika meklēju mātei braucamo, skatījos uz Colt, Yaris, Jazz. Yaris padārgi likās, Jazz maza izvēle, paveicās atrast labā stāvoklī (nekas ritošajā negrab, bremzes un riepas svaigas, virsbūve nerūsējusi un nenojāta, pāris švīkas gan protams) Colt benzīnu 1.3 2006 gada, pirktu Latvijā ar 135k.

Kāreiz pa 2kEUR (protams, 500EUR nokaulējot - salons netīrs un bez signalizācijas pults :lol:). 100 zirgi viņam pa pilsētu vizināties var visnotaļ dinamiski. 4 durvis, ietilpīgs, lai arī pirmajā acu uzmetienā tā varētu nešķist. Es ar saviem ~195cm visnotaļ komfortabli pie stūres jutos.

Protams, pačots nekāds, neviens nelaiž, nogriež ceļu, utt :D

Uz šosejas ātrāk pa 90 diezko nepabrauksi - negrib vairs stāvēt uz ceļa (t.i. risēs), taisa troksni un tik rij bendžu. 6.5L patēriņš 50:50 Rīga/šoseja.

Aprīkojumā viss ko vajag - kondiška un rādio un pat apsildāmie sēdekļi.

Daļas viņam kapeikas maksā, nav arī īsti kam noplīst.

Ķēde.

 

Vecus, nobrauktus dīzeļus? Labāk nē.

Rumbulu? :rofl:

Labots - marrtins
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...