Regisss Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 (labots) Šogad pavasara pusē tieši skatījos mammai mazauto cenā līdz 2k EUR. Tā kā viņa nobrauc ap 2k km gadā (jā zinu ka vajag izmantot taxi:)) tad meklēju benzīnu... Nosacījumi: maza, 4 durvis, benzīns, pēc iespējas labāks salons, mašīna vizuāli un tehniski pieņemama, manuālis, pēc iespējas jaunāks gads (lai mazāk rūsa utt.) Meklēju kādus 2-3 mēnešus un beigās budžetu palielināju līdz 3.5k EUR... nu ko... visi tie 3cil. Polo ir vienkārši briesmīgā stāvoklī... Skatījos arī Colt, Fiesta, 206, 207 pezhas, korsas, un vēl visu ko... bet nu... ja bilde labas, tad dzīvē kas cits. Vairākiem smukiem Polo ar cigaretēm sadedzināti saloni... Visi apskrāpēti... kārbas pabriesmīgas... dzinēji arī mēdza "interesantas" skaņas izlaist... Domāju ka arī pa to naudu neko neatradīšu... bet nu paveicās! Tiku pie 2007.g. Fiestas ar 53k km nobraukumu - zolīds onkulis pa Salaspili vizinājies. Mašīnu pircis no salona kā Demo mašīnu... Kopis un lolojis... vienīgo ko tagad esmu darījis ir uztaisījis apkopi (eļļa, sveces, pilnīgi visi filtri, riepas jaunas un logu slotiņas). "loti ceru ka tuvākajos 3 gados nekas vairāk par tehnisko un degvielas liešanu nebūs jāda... OK, eļļas maiņa neskaitās. Labots Septembris 15, 2016 - Regisss Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 (labots) tak skaidrs , ka vecai mašīnai būs vizuāli defekti...ok es speciāli nededzinu beņķus,,,bet uz copi braucot laivas vadājot arī gadās jumtu saskrāpēt (pēc jūras copes īpaši-kad viss ar smiltīm etc) vai salonu...man po es par to necepos. Ir protams padomju laiku onkas kuri brauc tikai svētdienās un liek avīzes uz paklājiņiem lai nesasmērējas.... Labots Septembris 15, 2016 - osscar 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Usins Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 šitie veiksmes stāsti izraisa skaudību nu labi, turpinot iepriekšējo, pieejas var būt dažādas nopērkot benzīnnieku, kam vārsti nelokās trūkstot siksnai, nomainīt tikai eļļu, un filtrus, piekari neaiztikt, pusasīm gumijas, stūres reikai piļņikus, neko neskatīties. Piekari un bremzes neaiztikt. un braukt. ziemas riepas no ss.lv par 80 eur/komplektu akumulatoru pirkt tikai tad, kad ar taksometru jābrauc tam pakaļ, vai jāpērk ar piegādi bet viss pārējais var izbeigties/neizbeigties auto no 100k nobraukuma bez īpaša brīdinājuma, un ar to jārēķinās nevis jāmāna sevi cik viss labi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 bet par 2k tiešām jāatzīt, ka tāpat kā par 1,5 k - labu auto var atrast tikai ar veiksmi....skatījos mobile.de bija smuks audi 80 2,6 quatrro...ar 170k original noskrējienu,,,vizuālais un salons svaigs baigi pēc bildēm..bet cena 3,3k eur. Moš jāpaķer ar ko ziemā uz copi laist, jo mondeo dēļ sava klīrensa ir neizmantojams šim hobijam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regisss Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 Ciparus studijā, cik izmaksā mēnesī šāds pasākums. Izskatam variantus bez visādiem Lada Kalina utml. es piemēram šādā situācijā izvēlētos ko šādu: 1. iemaksa 1.8k EUR (ja jau meklē mašīnu līdz 2k), 4% līzings (+noformēšana smaksa HVZ cik) 4 gadi = 95 EUR mēnesī https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/skoda/fabia/hdggx.html Šim pēc tiem 4 gadiem varētu būt pārdošanas vērtība ap 3k EUR varbūt vairāk... + vēl jau no sākuma cenas gan var ko nokaulēt... ja ir teiksim jaunas riepas utt, tad iespējams ka pat gumijas nebūs 3 gadus jāmeklē jaunas... šo visu jāsamet excelī tad var tikai sevi pārliecināt! Dīzelis mazauto būs kādu 1k EUR dārgāks... Lieliem auto kā 2-3k EUR par tādu pašu komplektāciju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=231776901&isSearchRequest=true&scopeId=C&features=FOUR_WHEEL_DRIVE&categories=EstateCar&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=5&pageNumber=1 diski jāmaina, cik perekupi prasa par atvešanu no DE ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 (labots) Rub, nē, parastais motors. Nu nav Audi R5 (AAT, AEL - lika Audi A6 C4) dīzeliem konstruktīvas problēmas ar sadalenēm, nav, 100%! Toties 100% konstruktīvas problēmas ar sadalenēm un rokeriem ir V6 2.5TDi, īpaši pirmajiem(Lika Audi A6 C5)! Labi, tas offtops... Labots Septembris 15, 2016 - rubb Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 neticēsi, bet ir cilvēki kuriem nepatīk saistības ar kredītiestādēm.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
chubars Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 Vienā filmā bija Nissan Shitbox Link to comment Share on other sites More sharing options...
Usins Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 tam audi 80 nav klimas, ne par velti nav foto ar paneļa vidu Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 katram savs štuks. man neviens auto nav bijis krītā un ar kasko , + atkrīt tas čakars ar bankām, papīru kārtošanu ut.t.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regisss Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 neticēsi, bet ir cilvēki kuriem nepatīk saistības ar kredītiestādēm.... Nepatika ir viens, bet ja sāk loģiski rēķināt tad saprot, ka nav bankas jāpatīk... vienkārši ir tās jāizmanto. Nerunāju par ātro kredītdevēju kantoriem. Hvz pie kā var pieskaitīt mogo - tas auto līzinga gadījumā... Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 pofig par klimu tādam vecam auto. vienkārši jūtu ...ka manu santafe sagrauzīs rūsiņš ātrāk kā audi- neskatoties uz 10 gadu starpību... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regisss Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 katram savs štuks. man neviens auto nav bijis krītā un ar kasko , + atkrīt tas čakars ar bankām, papīru kārtošanu ut.t.. Nu bet tādēļ jau vajag viedokļu atšķirību, lai nav tā ka viss saka ka auto līdz 2k ir OK... Link to comment Share on other sites More sharing options...
itanium Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 (labots) Nepatika ir viens, bet ja sāk loģiski rēķināt tad saprot, ka nav bankas jāpatīk Protams, tie 95 EUR mēnesī ir vienīgais maksājums par to auto - ne šams plīsīs, ne bakā jālej. Nu bet tādēļ jau vajag viedokļu atšķirību, lai nav tā ka viss saka ka auto līdz 2k ir OK... Bet šī nav tēma, kur jautā, vai auto par 2k ir OK.... Labots Septembris 15, 2016 - itanium Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaabaks Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 der praktiski visām dzīves situācijām: 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 jebkurā gadījuma ar mazlietotu auto arī ir risks, ka var nobirt kāds dārgāks mezgls...100% drošība nav. tādai lētai lamatai īpaši nav ko zaudēt...izmet un ņem nākošo...a bet pajaunam auto..sanāk maksāt i bankai - i servisam. Tādi gadījumi ir samērā bieži...kolēgam pajauns auto noklapēja motors...ieberziens pāris K... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regisss Septembris 15, 2016 Share Septembris 15, 2016 (labots) Regisss, 15 Sept 2016 - 17:13, teica: Nu bet tādēļ jau vajag viedokļu atšķirību, lai nav tā ka viss saka ka auto līdz 2k ir OK... Bet šī nav tēma, kur jautā, vai auto par 2k ir OK.... es parādu uz alternatīvu! der praktiski visām dzīves situācijām: Perfekti! Labots Septembris 15, 2016 - Regisss Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa Septembris 16, 2016 Share Septembris 16, 2016 Lēto un uzticamo auto tīkotājiem: http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/625287-autoplaci_noskatitais_smukais_volkswagen_pec_nopirksanas_izradas_ists_luznis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Septembris 16, 2016 Share Septembris 16, 2016 Lēto un uzticamo auto tīkotājiem: http://www.tvnet.lv/...das_ists_luznis Tāpēc nevajag pažēlot tos 20 vai 30 eirikus un iebraukt kaut vai tuvākajā autoservisā, lai uzmet aci vismaz elementārām lietām. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smii Septembris 16, 2016 Share Septembris 16, 2016 Interesanti ka neviens vārds netika pateikts, kas tad tam lūznim bija slikti. Un arī cena, kas varētu būt ap 1000 eirikiem, netika nosaukta. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
usver Septembris 16, 2016 Share Septembris 16, 2016 komentāros ir izvilkums no CSDD: CSDD Tom B.Pirms 4 stundām un 15 min Trūkumi vai bojājumi629 1 Neizslēdzas drošības sistēmas (SRS) indikators.601 1 Nesošās konstrukcijas stiprību neietekmējoši korozijas bojājumi.618 1 Nenozīmīga eļļas noplūde no motora (transmisijas).207 1 Nebūtiski bojāts virzienrādītāja lukturis (lukturi).418 1 Neliela bremžu cauruļvadu korozija.610 1 Pakaļējais tilts. Nedaudz bojāti sijas sailentbloki.603 1 Nekvalitatīvi veikts nesošo elementu remonts.621 1 Nelieli virsbūves (kabīnes) bojājumi. "nekvalitatīvi veikts nesošo elementu remonts" jau izsauc aizdomas. pārējais ir vienkārši bars ar punktiem, lai nav ilūziju, ka mašīna ir tip-top. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Populārs ieraksts Smii Septembris 16, 2016 Populārs ieraksts Share Septembris 16, 2016 (labots) No komentāriem. Lieliski raksturo pircējus. Mana radiniece nopirka šādā pašā veidā no auto plača Audi A4. Uzticējās CSDD jo auto tikko no Vācijas un skate bija priekšā. Protams, ka skatē viss pa 0. Bet tad sākās. Jau pēc 150 km auto nomira benzīna sūknis. Auto nostāvēja remontā 6 dienas. Tādam auto benzīna sūknis izmaksā 270 euro. Nu paldies dievam onkulīšiem kuri atjauno vecos sūkņus. Dabūja pa 40 euro. Pēc nedēļas iebraucot servisā darbinieki radiniecei lika pievērst uzmanību uz bukši labā ratā. Izrādās labā pusē šarnīrs beigts. Vēl pa Latviju nav nobraukti ne 200 km un jau jāmaina šarnīrs. Bet auto tak bija no Vācijas. Te te nu bija no Vācijas. Kad zvanījām uz auto placi pārdevējam viņš teica viedus vārdus. Nu kā tad auto varēja tā sabrukt es tak tik daudz ar viņu nobraucu nekāda vaina nebija. Mīļie auto no Vācijas, bet pārdevējs atzīstas, ka dikti daudz nobraucis. Te tev bija no Vācijas. Tad nebija ilgi , ka radiniece stūri sagriežot tā riktīgi pa labi šarnīrs no vietas laukā. Auto sāka vilkt uz vienu pusi. Servisā darbinieki parādija, ka auto bijis avārījā un šarnira ligzdiņa ir izkropļota izsista. Tur neviens šarnīrs neturēsies. Vajag mainīt visu labo priekšējo rata sastāvdaļas no pašas augšas. Izmakas nebija no lētajām. Pienākot ziemai radiniecei sasala bremzes, Visas četras nobloķētas. Izrādas vakumnieka iekšējie gumijas vadiņi saplīsuši. Vakumniekā škidrums un saslais. Ak dievs cik tas viss nezimaksāja.Tā, ka drīzāk labāk ir ņemt auto lietotu kura pirkta Latvijā un var izsekot servisa gaitām nekā pirkt no Vācijas kur pa auto nezini pilnīgi neko. Pat nobraukums ir tikai pieņēmums. Žēl cilvēka kurš iegādājās auto par 4750 euro un tajā gada laikā ieguldīja 1500 euro. Tā ir pārāk baisa summa un par auto tādā stāvoklī tika pārmaksāts. Varuiedomāties par kādām kapeikām tas tika iegādāts Vācijā. Viņi tiešām domā ka nopērkot 10+ gadus vecu auto brauks bēdu nezinot. Kosmoss. Labots Septembris 16, 2016 - Smii 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kicker Septembris 16, 2016 Share Septembris 16, 2016 (labots) 2k vērtai mašīnai jātur plauktiņā vēl vismaz 2k remontam utl?! Es nopirku 20gadīgu mašīnu un vienīgais ko pagaidām esmu remontējis tas ir caurumus riepās. Tagad jānomaina 1 motora paduška. Nu bļin kāds nafig jauns priekšējais logs 2k vērtai mašīnai ja nav saplēsts? Pēc tava teksta toč nevar pirkt lietotu mašīnu. + piekrītu štuku turēt remontiem tikko pārdevu 20gadīgu mašīnu, hondu, pa gadu ieliku kādus ~150eiro, aptuveni, ieskaitot kārbu, priekšējos gultņus, stūres stieņi, miroņgalva, vel pāris sīkumi.., sīkumi. Eļļu neskaitot. Nobraucu ar viņu ~45k, Apskati izgāju bez pieFišanās Tagad skatos kautkādu citu, bet godīgi sakot brauktu labprāt ar tādu pašu vecu mašīnu, tikai nedaudz ietilpīgāku. Detaļas nemaksā neko. Labots Septembris 16, 2016 - kicker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smii Septembris 16, 2016 Share Septembris 16, 2016 Vecs japānis, ja nerūsē, ir ļoti ok variants mazam budžetam Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Septembris 16, 2016 Share Septembris 16, 2016 (labots) Tā ģimene perekupa sapnis. Triecas no hvz kurienes, pa telefonu prasa, vai viss ok - tur skaidrs, ka brauc pilnā sastāvā, ar visiem bērniem uz Notikumu, auto iegādi - un nenopirkt nav opcija (neies taču bērniem atkal izejamās drēbes mazgāt un gludināt nākamnedēļ). Skaidrs, ka nekāda dzīšana uz servisu nebūs, maksimums - "zinošais" kaimiņš, kas apies apkārt, iespers pa ratu, pateiks "nu jauna nav, bet nepērc jau arī jaunu" un varbūt eļļas taustu izvilks. Šeit pat šarān-us viet zinošajam kaimiņam/paziņam to auto aizveda atrādīt PĒC tam. Par csdd infas apskatīšanu pat runas nav. Muļķis arī baznīcā pērienu dabūs, kur nu vēl autoplacī, šarānu pērkot. Labots Septembris 16, 2016 - versatile 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Septembris 16, 2016 Share Septembris 16, 2016 (labots) Šitā ir parasti buļķaka, ar ko visi ar putām uz lūpām stāsta par auto lētumu. Manam autiņam vienu gadu bija 10 EUR (sametināt izpūtēju) remontos, bet nākamajā 800 EUR. Objektīvāk būtu tas, cik pēdējos 5 gadus naudiņas ieliktas un kas konkrēti ir taisīts. Ja tos 5 gadus nekas darīts vismaz 10 gadus vecam auto, tad tas 100% ir lūznis. pa gadu ieliku kādus ~150eiro Labots Septembris 16, 2016 - Mezavecis 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Destructo Septembris 16, 2016 Share Septembris 16, 2016 https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mitsubishi/lancer/oklbd.html Rekur japāņu variants. Pats savulaik braukāju ar jaunu, bēdu nezināju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
itanium Septembris 16, 2016 Share Septembris 16, 2016 Šitie nelāgi rūsē :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Destructo Septembris 16, 2016 Share Septembris 16, 2016 Šitie nelāgi rūsē :/ ok, nezināju, atdevu viņu pēc 3. gada, tolaik likās tīri feins auto, vienreiz pa to laiku tikai roķeni nācās servisā pievilkt, bet atkal - zem 2000 EUR nerūsē tikai Audi 80 ar gāzi ^^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Senteevs Septembris 16, 2016 Share Septembris 16, 2016 Ford Focus 1.6 - https://www.ss.lv/ms...ocus/djxbg.html(benzīns,un, emm... tas ir Fords) Es, protams, neizlikšos, ka kaut ko saprotu, bet kas vainas Fordiem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
itanium Septembris 16, 2016 Share Septembris 16, 2016 Tie gadi: rūsē, paskaļi dīzeļa motori, visai slikta skaņas izolācija. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Septembris 16, 2016 Share Septembris 16, 2016 (labots) zem 2000 EUR nerūsē tikai Audi 80 alfa... 13 gadi, krietni zem 2000, rūsas nav (izpūtējs neskaitās). Bet autoram neder, tāpēc neiedāvāju izskatīt kā variantu. Un iegrābties jau var vienmēr. Labots Septembris 16, 2016 - versatile Link to comment Share on other sites More sharing options...
itanium Septembris 16, 2016 Share Septembris 16, 2016 (labots) Nū, man atkal tieši vienam čomam ir 147. Alfa, kas ir visai labi sarūsējusi: metināti sliekšņi, uz jumta pie antenas arī rūsa. Bet te arī laikam no daudz kā atkarīgs - kolēģim bija Mazda Xedos 6, arī bez nevienas rūsas pazīmes uz kuzava. Likās nereāli, bet bija. Labots Septembris 16, 2016 - itanium Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidss Septembris 16, 2016 Share Septembris 16, 2016 par alfām kāds negrib sīkāk atskaitīties - kas labs, kas slikts? kaut kā esmu ieņēmis domu galvā, ka gribu alfu Link to comment Share on other sites More sharing options...
itanium Septembris 16, 2016 Share Septembris 16, 2016 (labots) Nū, man tas čoms tieši mēģina no Alfas atkratīties Par 147 ar 2.0 benzīna motoru: smuks un kvalitatīvs salons, kluss motors, jauda priekš ikdienas braukšanas vairāk kā pietiekoša, ekonomisks (jo gāze), cieta un vārīga piekare (pa LV bedrēm nav ne patīkami, ne lēti braukāt). Rezerves daļu cenas tā pa vidu - nav ne lētākās, ne dārgākās. Dažos servisos gan, visticamāk, sliktu piegādātāju dēļ, rezerves daļas bija dārgākas nekā, piemēram, Audi. Rūsēt rūsē, bet nevarētu teikt, ka baigi traki - nav to gadu Mazdas līmenis. Pats labprāt vēlētos Alfa Romeo 166 (pēc feislifta). Nu, smukas tās Alfiņas, it sevišķi iekšā Labots Septembris 16, 2016 - itanium Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smii Septembris 16, 2016 Share Septembris 16, 2016 Man ir bijušas pāris Alfas, foršas jau, man patika. Nepatika izmaksas. Tad jau labāk bembis, uzturēšana pa lielam tik pat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidss Septembris 16, 2016 Share Septembris 16, 2016 kādas alfām ir tipiskās problēmas? cik saprotu viena no problēmām varētu būt piekare? vienkārši ss-ā daudzas aizdomīgi lēti tirgojās Link to comment Share on other sites More sharing options...
itanium Septembris 16, 2016 Share Septembris 16, 2016 cik saprotu viena no problēmām varētu būt piekare? Cik zinu, tad tā arī ir vislielākā problēma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Senteevs Septembris 16, 2016 Share Septembris 16, 2016 Tie gadi: rūsē, paskaļi dīzeļa motori, visai slikta skaņas izolācija. Kas par gadiem? Man ir 2004. gada Focus C-Max. Rūsas nav nekur (izpūtējs neskaitās). Dīzeļa motors ir paskaļš tikai, ja tam ārā stāv blakus. Salonā, ja dzinējam viss ir vesels, knapi dzird. Par skaņas izolāciju piekrītu, lai gan nesen nomainīju gultņus, kas bija nolietoti, un nu liekas neticami klusa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!