Jump to content

Mašīnas izvēle līdz 2k eur


Guest
 Share

Recommended Posts

Šogad pavasara pusē tieši skatījos mammai mazauto cenā līdz 2k EUR. Tā kā viņa nobrauc ap 2k km gadā (jā zinu ka vajag izmantot taxi:)) tad meklēju benzīnu... Nosacījumi: maza, 4 durvis, benzīns, pēc iespējas labāks salons, mašīna vizuāli un tehniski pieņemama, manuālis, pēc iespējas jaunāks gads (lai mazāk rūsa utt.)

Meklēju kādus 2-3 mēnešus un beigās budžetu palielināju līdz 3.5k EUR... nu ko... visi tie 3cil. Polo ir vienkārši briesmīgā stāvoklī... :( Skatījos arī Colt, Fiesta, 206, 207 pezhas, korsas, un vēl visu ko... bet nu... ja bilde labas, tad dzīvē kas cits. Vairākiem smukiem Polo ar cigaretēm sadedzināti saloni... :( Visi apskrāpēti... kārbas pabriesmīgas... dzinēji arī mēdza "interesantas" skaņas izlaist... Domāju ka arī pa to naudu neko neatradīšu... bet nu paveicās! Tiku pie 2007.g. Fiestas ar 53k km nobraukumu - zolīds onkulis pa Salaspili vizinājies. Mašīnu pircis no salona kā Demo mašīnu... Kopis un lolojis... vienīgo ko tagad esmu darījis ir uztaisījis apkopi (eļļa, sveces, pilnīgi visi filtri, riepas jaunas un logu slotiņas). "loti ceru ka tuvākajos 3 gados nekas vairāk par tehnisko un degvielas liešanu nebūs jāda... OK, eļļas maiņa neskaitās.

Labots - Regisss
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 142
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • versatile

    8

  • osscar

    9

  • Ronalds

    12

  • itanium

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

tak skaidrs , ka vecai mašīnai būs vizuāli defekti...ok es speciāli nededzinu beņķus,,,bet uz copi braucot laivas vadājot arī gadās jumtu saskrāpēt (pēc jūras copes īpaši-kad viss ar smiltīm etc) vai salonu...man po es par to necepos. Ir protams padomju laiku onkas kuri brauc tikai svētdienās un liek avīzes uz paklājiņiem lai nesasmērējas....

Labots - osscar
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

šitie veiksmes stāsti izraisa skaudību :D

 

nu labi, turpinot iepriekšējo, pieejas var būt dažādas

 

nopērkot benzīnnieku, kam vārsti nelokās trūkstot siksnai, nomainīt tikai eļļu, un filtrus, piekari neaiztikt, pusasīm gumijas, stūres reikai piļņikus, neko neskatīties. Piekari un bremzes neaiztikt. un braukt. ziemas riepas no ss.lv par 80 eur/komplektu

 

akumulatoru pirkt tikai tad, kad ar taksometru jābrauc tam pakaļ, vai jāpērk ar piegādi

 

bet viss pārējais var izbeigties/neizbeigties auto no 100k nobraukuma bez īpaša brīdinājuma, un ar to jārēķinās nevis jāmāna sevi cik viss labi. 

Link to comment
Share on other sites

bet par 2k tiešām jāatzīt, ka tāpat kā par 1,5 k - labu auto var atrast tikai ar veiksmi....skatījos  mobile.de bija smuks audi 80 2,6 quatrro...ar 170k original noskrējienu,,,vizuālais un salons svaigs baigi pēc bildēm..bet cena 3,3k eur. Moš jāpaķer ar ko ziemā uz copi laist, jo mondeo dēļ sava klīrensa ir neizmantojams  šim hobijam. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ciparus studijā, cik izmaksā mēnesī šāds pasākums. Izskatam variantus bez visādiem Lada Kalina utml.

 

es piemēram šādā situācijā izvēlētos ko šādu: 1. iemaksa 1.8k EUR (ja jau meklē mašīnu līdz 2k), 4% līzings (+noformēšana smaksa HVZ cik) 4 gadi = 95 EUR mēnesī

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/skoda/fabia/hdggx.html

Šim pēc tiem 4 gadiem varētu būt pārdošanas vērtība ap 3k EUR varbūt vairāk... + vēl jau no sākuma cenas gan var ko nokaulēt... ja ir teiksim jaunas riepas utt, tad iespējams ka pat gumijas nebūs 3 gadus jāmeklē jaunas... šo visu jāsamet excelī tad var tikai sevi pārliecināt!

Dīzelis mazauto būs kādu 1k EUR dārgāks... Lieliem auto kā 2-3k EUR par tādu pašu komplektāciju.

Link to comment
Share on other sites

Rub, nē, parastais motors.

Nu nav Audi R5 (AAT, AEL - lika Audi A6 C4) dīzeliem konstruktīvas problēmas ar sadalenēm, nav, 100%! Toties 100% konstruktīvas problēmas ar sadalenēm un rokeriem ir V6 2.5TDi, īpaši pirmajiem(Lika Audi A6 C5)!

 

Labi, tas offtops...

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

neticēsi, bet ir cilvēki kuriem nepatīk saistības ar kredītiestādēm....

Link to comment
Share on other sites

katram savs štuks. man neviens auto nav bijis krītā un ar kasko :yahoo: , + atkrīt  tas čakars ar bankām, papīru kārtošanu ut.t..

Link to comment
Share on other sites

 

 

neticēsi, bet ir cilvēki kuriem nepatīk saistības ar kredītiestādēm....

Nepatika ir viens, bet ja sāk loģiski rēķināt tad saprot, ka nav bankas jāpatīk... vienkārši ir tās jāizmanto.

Nerunāju par ātro kredītdevēju kantoriem. Hvz pie kā var pieskaitīt mogo - tas auto līzinga gadījumā... 

Link to comment
Share on other sites

pofig par klimu tādam vecam auto. vienkārši jūtu ...ka manu santafe sagrauzīs rūsiņš ātrāk kā audi- neskatoties uz 10 gadu starpību... 

Link to comment
Share on other sites

 

 

katram savs štuks. man neviens auto nav bijis krītā un ar kasko  , + atkrīt  tas čakars ar bankām, papīru kārtošanu ut.t..

 

Nu bet tādēļ jau vajag viedokļu atšķirību, lai nav tā ka viss saka ka auto līdz 2k ir OK... ;) 

Link to comment
Share on other sites

Nepatika ir viens, bet ja sāk loģiski rēķināt tad saprot, ka nav bankas jāpatīk

Protams, tie 95 EUR mēnesī ir vienīgais maksājums par to auto - ne šams plīsīs, ne bakā jālej. 

 

 

 

Nu bet tādēļ jau vajag viedokļu atšķirību, lai nav tā ka viss saka ka auto līdz 2k ir OK...  

Bet šī nav tēma, kur jautā, vai auto par 2k ir OK....  

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

jebkurā gadījuma ar mazlietotu auto arī ir risks, ka var nobirt kāds dārgāks mezgls...100% drošība nav. tādai lētai lamatai īpaši nav ko zaudēt...izmet un ņem nākošo...a bet pajaunam auto..sanāk maksāt i bankai - i servisam. Tādi gadījumi ir samērā bieži...kolēgam pajauns auto noklapēja motors...ieberziens pāris K...

Link to comment
Share on other sites

Regisss, 15 Sept 2016 - 17:13, teica: Nu bet tādēļ jau vajag viedokļu atšķirību, lai nav tā ka viss saka ka auto līdz 2k ir OK...   Bet šī nav tēma, kur jautā, vai auto par 2k ir OK....  

 

es parādu uz alternatīvu! ;)

 

 

 

der praktiski visām dzīves situācijām:

 

Perfekti! ;)

Labots - Regisss
Link to comment
Share on other sites

Interesanti ka neviens vārds netika pateikts, kas tad tam lūznim bija slikti. Un arī cena, kas varētu būt ap 1000 eirikiem, netika nosaukta. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

komentāros ir izvilkums no CSDD:

 

Trūkumi vai bojājumi
629 1 Neizslēdzas drošības sistēmas (SRS) indikators.
601 1 Nesošās konstrukcijas stiprību neietekmējoši korozijas bojājumi.
618 1 Nenozīmīga eļļas noplūde no motora (transmisijas).
207 1 Nebūtiski bojāts virzienrādītāja lukturis (lukturi).
418 1 Neliela bremžu cauruļvadu korozija.
610 1 Pakaļējais tilts. Nedaudz bojāti sijas sailentbloki.
603 1 Nekvalitatīvi veikts nesošo elementu remonts.
621 1 Nelieli virsbūves (kabīnes) bojājumi.

 


"nekvalitatīvi veikts nesošo elementu remonts" jau izsauc aizdomas. pārējais ir vienkārši bars ar punktiem, lai nav ilūziju, ka mašīna ir tip-top.

Link to comment
Share on other sites

2k vērtai mašīnai jātur plauktiņā vēl vismaz 2k remontam utl?! Es nopirku 20gadīgu mašīnu un vienīgais ko pagaidām esmu remontējis tas ir caurumus riepās. Tagad jānomaina 1 motora paduška. Nu bļin kāds nafig jauns priekšējais logs 2k vērtai mašīnai ja nav saplēsts? Pēc tava teksta toč nevar pirkt lietotu mašīnu.

+ piekrītu

štuku turēt remontiem :D tikko pārdevu 20gadīgu mašīnu, hondu, pa gadu ieliku kādus ~150eiro, aptuveni, ieskaitot kārbu, priekšējos gultņus, stūres stieņi, miroņgalva, vel pāris sīkumi.., sīkumi. Eļļu neskaitot. Nobraucu ar viņu ~45k, Apskati izgāju bez pieFišanās

Tagad skatos kautkādu citu, bet godīgi sakot brauktu labprāt ar tādu pašu vecu mašīnu, tikai nedaudz ietilpīgāku. Detaļas nemaksā neko.

Labots - kicker
Link to comment
Share on other sites

Tā ģimene perekupa sapnis. Triecas no hvz kurienes, pa telefonu prasa, vai viss ok - tur skaidrs, ka brauc pilnā sastāvā, ar visiem bērniem uz Notikumu, auto iegādi - un nenopirkt nav opcija (neies taču bērniem atkal izejamās drēbes mazgāt un gludināt nākamnedēļ). Skaidrs, ka nekāda dzīšana uz servisu nebūs, maksimums - "zinošais" kaimiņš, kas apies apkārt, iespers pa ratu, pateiks "nu jauna nav, bet nepērc jau arī jaunu" un varbūt eļļas taustu izvilks.

 

Šeit pat šarān-us viet zinošajam kaimiņam/paziņam to auto aizveda atrādīt PĒC tam.

Par csdd infas apskatīšanu pat runas nav.

 

Muļķis arī baznīcā pērienu dabūs, kur nu vēl autoplacī, šarānu pērkot.

Labots - versatile
  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

Šitā ir parasti buļķaka, ar ko visi ar putām uz lūpām stāsta par auto lētumu. Manam autiņam vienu gadu bija 10 EUR (sametināt izpūtēju) remontos, bet nākamajā 800 EUR. Objektīvāk būtu tas, cik pēdējos 5 gadus naudiņas ieliktas un kas konkrēti ir taisīts. Ja tos 5 gadus nekas darīts vismaz 10 gadus vecam auto, tad tas 100% ir lūznis. 

 

pa gadu ieliku kādus ~150eiro
Labots - Mezavecis
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Šitie nelāgi rūsē :/

 

 

ok, nezināju, atdevu viņu pēc 3. gada, tolaik likās tīri feins auto, vienreiz pa to laiku tikai roķeni nācās servisā pievilkt, bet atkal - zem 2000 EUR nerūsē tikai Audi 80 ar gāzi ^^ 

Link to comment
Share on other sites

zem 2000 EUR nerūsē tikai Audi 80

alfa... 13 gadi, krietni zem 2000, rūsas nav (izpūtējs neskaitās). Bet autoram neder, tāpēc neiedāvāju izskatīt kā variantu. Un iegrābties jau var vienmēr.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

Nū, man atkal tieši vienam čomam ir 147. Alfa, kas ir visai labi sarūsējusi: metināti sliekšņi, uz jumta pie antenas arī rūsa.

Bet te arī laikam no daudz kā atkarīgs - kolēģim bija Mazda Xedos 6, arī bez nevienas rūsas pazīmes uz kuzava. Likās nereāli, bet bija.

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

par alfām kāds negrib sīkāk atskaitīties -  kas labs, kas slikts? kaut kā esmu ieņēmis domu galvā, ka gribu alfu

Link to comment
Share on other sites

Nū, man tas čoms tieši mēģina no Alfas atkratīties :D

Par 147 ar 2.0 benzīna motoru: smuks un kvalitatīvs salons, kluss motors, jauda priekš ikdienas braukšanas vairāk kā pietiekoša, ekonomisks (jo gāze), cieta un vārīga piekare (pa LV bedrēm nav ne patīkami, ne lēti braukāt). Rezerves daļu cenas tā pa vidu - nav ne lētākās, ne dārgākās.

Dažos servisos gan, visticamāk, sliktu piegādātāju dēļ, rezerves daļas bija dārgākas nekā, piemēram, Audi.

Rūsēt rūsē, bet nevarētu teikt, ka baigi traki - nav to gadu Mazdas līmenis.

 

 

Pats labprāt vēlētos Alfa Romeo 166 (pēc feislifta). Nu, smukas tās Alfiņas, it sevišķi iekšā  :)

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Man ir bijušas pāris Alfas, foršas jau, man patika. Nepatika izmaksas. Tad jau labāk bembis, uzturēšana pa lielam tik pat. 

Link to comment
Share on other sites

kādas alfām ir tipiskās problēmas? cik saprotu viena no problēmām varētu būt piekare? vienkārši ss-ā daudzas aizdomīgi lēti tirgojās

Link to comment
Share on other sites

 

 

cik saprotu viena no problēmām varētu būt piekare?

Cik zinu, tad tā arī ir vislielākā problēma. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Tie gadi: rūsē, paskaļi dīzeļa motori, visai slikta skaņas izolācija.
 

 

Kas par gadiem?

Man ir 2004. gada Focus C-Max. Rūsas nav nekur (izpūtējs neskaitās). Dīzeļa motors ir paskaļš tikai, ja tam ārā stāv blakus. Salonā, ja dzinējam viss ir vesels, knapi dzird. Par skaņas izolāciju piekrītu, lai gan nesen nomainīju gultņus, kas bija nolietoti, un nu liekas neticami klusa.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...