Žaks Noriss Janvāris 5, 2017 Share Janvāris 5, 2017 Viņš to drošības sakarā, nevis Subāra pirkuma sakarā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Janvāris 5, 2017 Share Janvāris 5, 2017 4x4 man kaut kā negribētos saistīt ar drošību. Nē, vienkārši pēc traktora krietni tālāk ir jāiet! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Janvāris 5, 2017 Share Janvāris 5, 2017 Varbūt 1% gadījumu 4x4 kaut ko glābj no sadursmes, bet to prot izmanto tikai 1% vadītāju. Mazliet pārfrāzēšu, lai būtu skaidrība Maz ir gadījumu, kad 4x4 kaut ko glābj no sadursmes, bet tas tā ir tāpēc, ka to prot izmantot tikai daži % vadītāju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Janvāris 5, 2017 Share Janvāris 5, 2017 bet to prot izmanto tikai 1% vadītāju. Vispār jau īsta pilnpiedziņa (tāda, kas ir visu laiku, nevis tikai pieslēdzas(nesaukšu šīs abas vārdos, lai neatkārtotos)) pirmkārt nozīmētu to, ka auto, dēļ elementāriem fizikas likumiem, būtu mazāka varbūtība, ka izslīdēs purns vai pakaļa. Tik daudz jau nu vajadzētu saprast... Pārējais ir sekundāri, un, jā, tos ne visi māk izmantot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Janvāris 5, 2017 Share Janvāris 5, 2017 Ko Jūs te vāvuļo ???... autors tak taisās kā reizi uz copi braukt .... Tu vispār topikam seko līdzi? Ielien pa vidu un sprēgā... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Usins Janvāris 5, 2017 Share Janvāris 5, 2017 (labots) Ziniet ir pagalmos tādas parkošanās vietas kas ved uz iebrauktuvi 0 stāva garažā. Rīgā centrā. Lūk no šādas es šorīt 5+ minūtes ar vienasi spolēju arā. Riepas jaunas. + labi ka blakus stāvošais bija gana tālu noparkojies lai sāniski neuzslīdētu virsu. Bet klīrensu arī vajag un motortelpas aizsargus, tam pašam auto sadzinu motortelpā sniegu (laikam) un tas sasala par ledu, un norāva ģeneratoram siksnu (kā katru ziemu) un bez klīrensa nav jāgas no dzinēja aizsargiem, jo tie visi tiek norauti ātri Labots Janvāris 5, 2017 - rodrigez Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Janvāris 5, 2017 Share Janvāris 5, 2017 norāva ģeneratoram siksnu (kā katru ziemu) ёжики плакали кололись но продолжали есть кактус 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Usins Janvāris 5, 2017 Share Janvāris 5, 2017 tā varētu teikt gan, braucu, raudu, bet nespēju to auto nomainīt jau kuro gadu Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Janvāris 5, 2017 Share Janvāris 5, 2017 Nu man līdzīgi, tikai ģengera siksna neplīst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Janvāris 5, 2017 Share Janvāris 5, 2017 (labots) Uzjautāšu te, šodien sāka spīdēt šī lampiņa, bet it kā neviena spuldze nav izdegusi, tad kāpēc sāka spīdēt? Labots Janvāris 5, 2017 - Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Janvāris 5, 2017 Share Janvāris 5, 2017 tad kāpēc sāka spīdēt? Instrukciju izlasīt nav lemts??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Janvāris 5, 2017 Share Janvāris 5, 2017 Kaut kas ar lampām.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zin... Janvāris 5, 2017 Share Janvāris 5, 2017 Bremžu lampiņa vai atpakaļgaitas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Janvāris 5, 2017 Share Janvāris 5, 2017 Lai pats meklē manuāli...tik pat labi xrenona līmeņa sensors ar var gļukot ja ir xrenons Link to comment Share on other sites More sharing options...
poxa Janvāris 5, 2017 Share Janvāris 5, 2017 Izskatās pēc VW, tur tā kā vajadzētu parādīt paneļa ekrānā, kura ir izdegusi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
usver Janvāris 5, 2017 Share Janvāris 5, 2017 pie pirmajiem saliem parādās tāds gļuks. atkusnī, visticamāk, pazudīs. vadu izolācija? nav ne jausmas. sezonāla neērtība. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Usins Janvāris 5, 2017 Share Janvāris 5, 2017 mb vito 2007 problēma šobrīd līdzīga vispirms parādījās šitā gaismu errora indikācija visas gaismas darbojas tad kreisais pagrieziens sāka mirgot ātri kā kāda spudzlīte būt izdegusi, bet mirgo visas. palasījos forumus, var nomainīt visas spuldzītes, pārtīrīt kontaktus spuldzītēm un vadu savienojumus. Tagad salā problēma pazuda (ar pagriezienu, mirgo normāli, neko tā arī nepaspēju tur paveikt) šitā indikācija tik un tā pa laikam parādās, bet nu saprotu, ka tas auto ir tāds, ka tur vajag visus vadu savienojumus meklēt, pārbaudīt, apstrādāt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nevertell Janvāris 6, 2017 Share Janvāris 6, 2017 Nav apsūbējuši kontakti ? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Janvāris 6, 2017 Share Janvāris 6, 2017 Izskatās pēc VW, tur tā kā vajadzētu parādīt paneļa ekrānā, kura ir izdegusi. Es priecājos, ka elektriskie logi ir, kur nu vēl tādas funkcijas. Bremžu lampiņa vai atpakaļgaitas? Pārbaudīju, arī nē. Laikam vislabāk būtu pagaidīt kamēr sals beigsies un, ja nu nepazūd, tad sākt skatīties. Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Janvāris 6, 2017 Share Janvāris 6, 2017 (labots) pārspraud kontaktus. Es arī kādu laiku (apm 2 nedēļas) braukāju ar šitādu panelī - tipa bija izdegusi 1 numura spuldzīte, slinkums pa aukstumu gar bamperi brābstīties, yadayada. Un vienā dienā piefiksēju, ka nedeg aizmugurē gabarīti/bremzes (spuldzīte ar 2 kvēldiegiem) abās pusēs. hz, cik ilgi nobraucu. tagad gan rudenī bija otrāda situācija - izdega tuvā, bet lampa panelī neiedegās. Labots Janvāris 6, 2017 - versatile Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Janvāris 6, 2017 Share Janvāris 6, 2017 Alfa nesaka, kad izdeg tuvā gaisma. Stulbi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Janvāris 6, 2017 Share Janvāris 6, 2017 nu nez man tas indikators po..tak tumsā uzreiz mani , ka lampa nedeg...vai priekšā braucošās masīnas atspulgā...ir bijuši ar gan bez indikatora auto, nezinu, nekāda baigā vajadzība nav pēc jamā vismaz man. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Janvāris 6, 2017 Share Janvāris 6, 2017 Alfa nesaka, kad izdeg tuvā gaisma. Stulbi. Imho, iepriekš stāstīja. nu nez man tas indikators po..tak tumsā uzreiz mani , ka lampa nedeg...vai priekšā braucošās masīnas atspulgā...ir bijuši ar gan bez indikatora auto, nezinu, nekāda baigā vajadzība nav pēc jamā vismaz man. Tuvajām gaismām nav vajadzīgs. Izdegušu bremžu lukturi var nepamanīt diezgan ilgi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Janvāris 8, 2017 Share Janvāris 8, 2017 (labots) Pabraukts pa piesnigušu mežu...protams piekares gājiens nav kā bezceļniekam, bet visur tiku -arī piesnigušā neiebrauktā kalna stigā...pēc bildes skaidrs, ka pakaļas lampas pret japan style jāmaina, tik dārgs šipings...burti ar jauni dabūti ko uz grabažnieka līmēt (s turbo un subaru///protams lielie forester burti un F zīme priekšā būtu stilīgāk, kā japāņu versijām, bet maksā kosmosu) , tikai pozitīva temp. jāsagaida ....un jāpierakstās uz siksnas maiņu lai sirds mierīga... Labots Janvāris 8, 2017 - osscar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Usins Janvāris 8, 2017 Share Janvāris 8, 2017 fotošops, sestdien pēc neveiksmīgiem saules meklējumiem darīju augstāk minēto bet subaru nekur neredzējis 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Janvāris 15, 2017 Share Janvāris 15, 2017 varu papildināt, ka sūbim zobene ar visiem ruļļiem un ūdens sūkni nomainīta ( 300 EUR +- ) , jauns radio ielikts ..tagad tik jārullē....vēl izrādās, ka šim ir apsildāmas slotiņas, jeb pareizāk teikt stikls zem tām...arī patīkami ziemā. Un izskatās, ka aizmugurē ir LSD diffs nevis parastais atvērtais , jo panelī ir r,diff temp lampa, kura cika saprotu - nāca tikai difiem ar temp. sensoru , un jamajam tāds ir. tātad viss , kas nepieciešams sadarīts - un tas tikai apstiprina, to ka ja auto lietosi pats nevis pārdosi pēc 3 mēn . - iegādes cenai jāliek vismaz kā minimums 1k klāt... 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smii Janvāris 18, 2017 Share Janvāris 18, 2017 Patiesībā arī bezpiedziņu var padarīt vismaz divreiz efektīvāku tupa nopērkot jaunas ziemas riepas. Otra lieta - pretslīde. Omegai nebija, bembim ir. Pa kupenām un dziļu sniegu kā diena pret nakti. Parikte piebremzē izslīdošo riteni un attiecīgi jauda pārnesās arī uz otru. Rakties divu gadu laikā nav vēl gadījies, lai gan pagalmu netīru principā kamēr nav iestājies totāls ledus laikmets... Treškārt - riteņu ķēdes. Nav dārgas un risina problēmu, ja viss ir slikti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Janvāris 18, 2017 Share Janvāris 18, 2017 Nu nez likt ķēdes vieglajam...imho nenopietni. Man pa sniegu labi tiek galā at m+s tipa riepas, un po par paaugstināto degvielas patēriņu dēļ viņām. Jāsaņemās pasūtīt JDM baltās pakālas lampas, un beidzot jāsakārto sīkumi pie vizuālā... imho zniegā galvenais ir saķere un auto klīrenss. šim tas ir ok - kaut kas ap 20cm - pat biku vairāk, kā snta feškai. Nu un laikam aumīnija panna priekšā jāzuliek, kas vēl 200 eur būs.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Janvāris 18, 2017 Share Janvāris 18, 2017 Pretslīde tipiski palīdz, bet ir reizes, kad ir labi, ja var atslēgt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Usins Janvāris 18, 2017 Share Janvāris 18, 2017 Tas kas jāatslēdz pa laikam, imho, ir ASR, vai ASC? hmmm. Nu tas kurš kurš neļauj spolēt samazinot dzinēja jaudu. imstrukcijā jau rakstīts, ka smiltīs un vēl kādos smagos apstākļos jāslēdz ārā. un pēc tam atliek parketnieku offroads - gāzi grīda un gaidi kamēr viņš sapratīs, ka jābremzē spolējošie riteņi. Kādēļ tas būtu jāatslēdz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Janvāris 18, 2017 Share Janvāris 18, 2017 Ja iesēdies sniegā, tad tā prestpolē jūk prātā mētājot spēku starp riteņiem, kā rezultātā auto norokās. Ja atslēdz, tad ar prātīgu šūpināšanu var tikt ārā. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Janvāris 18, 2017 Share Janvāris 18, 2017 Treškārt - riteņu ķēdes. Nav dārgas un risina problēmu, ja viss ir slikti. Ķēde, tā ir ekzotika. Kā man liekas - laba blīve, labas riepas un diemžēl manuālā kārba, un var izšūpoties no jebkuras bedres, kamēr nav uzkāries. Ar priekšpiedziņu. Ar pakaļpiedziņu maz pieredzes, bet IMHO iesēsties daudz vairāk iespējas, jo nevar grozīt riteņus, lai dabūtu saķeri. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Janvāris 18, 2017 Share Janvāris 18, 2017 Ķēdi vairs nevar uzlikt, ja esi iesēdies! Ķēdi izklāj, uzbrauc tai virsū un tad aiztaisa ciet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurmis Janvāris 18, 2017 Share Janvāris 18, 2017 Ir ķēdes, kuras var uzlikt nekustinot riteni. Tiesa gan ne visiem diskiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
abi Janvāris 18, 2017 Share Janvāris 18, 2017 Parastu ķēdi piekabina pie traktora un velk tik ārā 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
smartdevil Janvāris 18, 2017 Share Janvāris 18, 2017 (labots) Jums te interesanta diskusija panesās par auto iegādi. Kas saistās ar lampiņu, tad mums kā reiz Škodai šitā metās ik pa laikam un nevar saprast, kura lampa. Saka ka aizmugures, bet tur visas dega. Beigās izrādijās, ka pagrieziena rādītāja lampa spogulī nosvilusi. 30€ plunkš. Labots Janvāris 18, 2017 - smartdevil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anonīms Alkoholiķis Janvāris 18, 2017 Share Janvāris 18, 2017 (labots) Dir*skusija, kas Dir*skusija, bet dažie kas te ir vai nav iesēdušies tāpat vajag uzlikt ķēdi, lai netiek pie klaviatūras. Labots Janvāris 18, 2017 - Anonīms Alkoholiķis Link to comment Share on other sites More sharing options...
psihiatrs Janvāris 18, 2017 Share Janvāris 18, 2017 Nu ja sanāk baigi iesēsties, tad krieviem ir labi, efektīvi paņēmieni youtubā, kā tikt ārā. Pats nesen pārsēdos uz quattro. Forši, ka var visus sniegus izbraukt, Rīgā vieglāk vieglāk uzbraukt uz augstiem trotuāriem, parkojoties, bet pa lielam bez tā visa var iztikt, ja vien nedzīvo laukos, kur ceļš regulāri aiznests vai dubļains. Bezpiedziņai galvenais labas riepa un viss labi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Janvāris 19, 2017 Share Janvāris 19, 2017 Bezpiedziņai galvenais labas riepa un viss labi! Blīvi vajag labu, pirmām kārtām. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Janvāris 19, 2017 Share Janvāris 19, 2017 Blīvi vajag labu, pirmām kārtām. Tas pats par sevi, bet ja ir izvēle starp bezpidziņu un riepu, vai pilnpiedziņu un bezriepu, tad tomēr labāk riepa. Reāli kādreiz pa ziemas trasēm pabraucu ar FWD kupeju ar labu riepu, tad nopirku kvatru, bet riepām naudas nebij - pilnīgs pī trasē. Subāram ar jauni mišelīni ar lamelēm bij ok 2 gadi, pēc tam kā gumija palika cietāka - baig slīdēja. Hondai bij tikpat vecas Nokias navarkas ar radzēm - stājās un vadījās labāk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!