Jump to content

Meklēju sev uzticamu autiņu budžetā līdz 5k


Untals
 Share

Recommended Posts

 

 

Vai arī braukšanas komfortu izjuti, uzbraucot uz bremzēšanas "sliedēm" vai uz pacēlāja?

 

Manā īpašumā ir bijuši visdažādākie auto t.sk. S80

Link to comment
Share on other sites

Kā lielai daļai šī foruma biedru...

Tad kāpēc pieminēji TA inspektora amatu, ja dalies ar pieredzi, kas iegūta ārpus darba laika?

Vācijas TA statistika (izgāja ar pirmo vai nē) ir pieejama te: http://www.anusedcar.com/

 

http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-report-year-age/2015-10-11/495- jāņem lietots Porsche 911 :D 

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Bet te tak visi saka, ka visi neatkarīgi no klases, Audi, BWM ir "ze best". Ir braukts ar Renault Laguna un neteiktu, ka jutos ļoti nekomfortabli. 

 

 

Iepriekš tu pats runāji par vienas klases autiņiem, bet tagad jau atkal lien citā klasē.
Link to comment
Share on other sites

Nez, kas ir tie visi - es tā nesaku, vismaz tā noteikti nebiju domājis.

Nesaku, ka Laguna ir slikta vai pēdējais mēsls, vien to, ka tas ir lētais gals un ka ne bez iemesla tā ir lētāka par vāciešu analogiem (tikai pēc izmēriem, jo, piemēram, tas pats A4 jau skaitās "executive" klase).

Link to comment
Share on other sites

Par Avensis pēdējā laikā dzirdētas ļoti labas atsauksmes. Vienam kolēģim arī ir, saka, ka lēts un bēdu nezinot. Vispār darbā kādi 3-4 Avensis točna stāv, visi universāļi.

Link to comment
Share on other sites

superKrona
jāņem lietots Porsche 911

Nu vispār jau nē, jo salīdzināts tiek a/m vecums, nevis nobraukums, tas poršē neko nav braucis, pieņēmums neobjektīvs, citiem autiņiem tai vecumā vidējais jau ir 160kkm.

Labots - superKrona
Link to comment
Share on other sites

 

 

Nu vispār jau nē, jo salīdzināts tiek a/m vecums, nevis nobraukums

Šams daudz rij + ziemā teju nebraucams = mazāk brauksi.

Viss objektīvi! :D 

Link to comment
Share on other sites

 "riado"  - viena no visobjektīvākajām atbildēm. Un nevajag citiem pieminēt tikai izņēmuma gadījumus, tie % ir visur.

Link to comment
Share on other sites

Izklāstiju savu viedokli, kas veidojies gadu gaitā gan remontējot, gan pārbaudot, gan ekspluatējot auto.Jau sen esmu pieradis, ka visniknāk savus uzskatus mēdz paust un aizstāvēt indivīdi, kuriem vismazākā sajēga autojomā. Tāpēc jau sākumā minēju, ka diskusija ir bezjēdzīga un es viņu neturpināšu.

Topika autoram pašam vien lēmums jāpieņem un jo vairāk šeit salasīsies, jo grūtāk to būs izdarīt.

Link to comment
Share on other sites

Topika autoram pašam vien lēmums jāpieņem un jo vairāk šeit salasīsies, jo grūtāk to būs izdarīt.

Taisnība jau tev ir!

 

P.S. No trijiem apskatāmajiem variantiem Toyota Corolla Verso ir kaut kas no cita plaukta, tad paliek A4 un S60.

No šiem es viennozīmīgi ņemtu S60 ar D5. Ne jau velti D5 par vienu no tā laika uzticamākajiem dīzeļiem dēvē.

 

Ja ēesi pārliecināts,nestāsti pasakas

http://awards.whatcar.com/compact-exec

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Compact_executive_car

Sanāk tautā izmantota klase. Vismaz man liekas visai loģiski ņemt vērā arī cenu mazajām klasēm.

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Passat b6 2.0FSI - komfortabls, uzticams un par norādīto budžetu būs ar patieso 150k km nobraukumu. Viedoklis balstīts uz praktisko pieredzi ar konkrēto modeli no 0-120k km nobraukumam.

Labots - kurmis
Link to comment
Share on other sites

 

 

Passat b6 2.0FSI - komfortabls, uzticams un par norādīto budžetu būs ar patieso 150k km nobraukumu.
 

:lol:  :lol:  :lol:

Humora tops

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Vienkārši bija kaut kas jāieraksta???

Ssā piedāvājumā ir vairāki auto, kas jauni pirkti iekš LV, tātad vēsture izsekojama.

Tūlīt netroļi sāks čīkstēt, ka pa LV brauktus auto nedrīkst pirkt, ka auto nobraukums nav galvenais... :) Aiziet!

Link to comment
Share on other sites

Kāpēc nedrīkst? Drīkst, tikai rūsa vietējiem eksemplāriem uzmetās vismaz 2 gadus agrāk, it sevišķi, ja ikdienā pārvietojies ziemā pa sāls putru. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ssā piedāvājumā ir vairāki auto, kas jauni pirkti iekš LV, tātad vēsture izsekojama.

A tjipa latvietis ir muļķis un nevar notīt katru gadu pirms skates?! 

Link to comment
Share on other sites

Manis pieminētais eksemplārs no 2008.gada vizinās pa LV sāļiem un ne mazāko pazīmju par rūsu. Protams, iegādes brīdī acis un prātu nevajag atstāt mājās.

Link to comment
Share on other sites

Skaidrs, ka nebūs pazīmju, jo rūsa parādīsies pēc precīzi 2 gadiem. 

Link to comment
Share on other sites

Interesē komforts, pērc audi. Interesē neremontēt tik bieži, pērc Toyotu. Ja domā par 3. pensiju līmeni - pērc Volvo.


Cik labs būs konkrētais eksemplārs atkarīgs no pirmspirkuma diagonostikas un veiksmes.

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

Nu re! Nākošais ieraksts būs, ka nobraukums nav galvenais...

@Mezavecis, cik slimam ir jābūt, lai pirms katras TA un apkopes tītu odometru? Un ieguvums? Pēc 10 gadiem pārdot auto par 500eur dārgāk?

Link to comment
Share on other sites

Ne tikai dārgāk, bet arī ātrāk. Jo ir starpība, vai auto aiziet sludinājuma ielikšanas dienā, vai arī marinējas pa ss.lv gadiem. Pieprasījums pēc auto ar "tīru", "mazu" nobraukumu ir daudzkārt lielāks un cena jau šādam auto ir otršķirīga - par "labu" auto cilvēks ne tikai 500 bet arī 1000 un vairāk piemetīs (protams, ja stāvoklis un izskats neliek pircējam vilties). Pirkt auto ar 400 000 ir depresīvi. 175 000 ir daudzkārt patīkamāks skaitlis, līdzīgi kā desmt pāri desmitiem jebkura jauna pulksteņa reklāmā.

 

Rullējot 40 000 gadā, pēc pieciem gadiem nobraukti būs +200 000, savukārt ik gadu pirms apskates notinot 25 000 nost, piecu gadu nobraukums ir vairs tikai 75 000. Kas pie klasiskajiem ievestajiem 175 000 kopā veido 250 000 pret 375 000. Lielākā daļa pircēju zvanīs sludinājumam ar "oriģināliem, CSDD pierādāmiem" 250 000, protams, nevis tam "taksim" ar 375 000.

 

Atcerēsimies, ka ne tikai nobraukums, bet arī gads var tikt "viltots" - parasti pavelkot par 1 gadu uz augšu, bez jebkāda pamata :) Pērc 2010 gada mašīnu, a formējot tehpasi izrādās ka 2009, un sākas stāsti, ka lietota no 2010. gada tikai, tas tak decembris utt.

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

Tici man, cilvēki ir ļooooti dažādi un citiem šāda ļautiņu čakarēšana ir pat kā sporta veids un hobijs. Daudziem šāda rīcība citās sfērās kā reizi ir ļāvusi nonākt līdz iespējai pirkt dārgus auto un īpašumus ;) un tas ir dzīvesveids.

 

Notīšana tiek izveikta kā pašsaprotams papildus pakalpojums aizdzenot auto uz apkopi pirms TA. Tas pats elektriķis, kas nočeko kļūdas arī izlabo cipariņus blokos. Čakara no īpašnieka puses nekāda.

 

Un ja tas ir operatīvajā līzingā pirkts uzņēmuma autoparks, kam ir nobraukuma limits, tad vispār nav nekādu jautājumu. Jautājumi ir nākamajam laimīgajam īpašniekam. "Kā var tā nopist auto pa 5 gadiem un 100 000 km????? PSC kādu sūdu ražo Škoda / Renault / jūsu izvēlētā flotes marka"

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

Jautājums ir ļoti interesants, vairāk gan attiecas uz dārgiem auto, jo piemēram. šobrīd

VW Touareg, VW Multivan, MB Viano, viena gada cena var svārstīties no 6 par lūzni līdz 12-15 par labāku

 

ja tik maniakāli ir nepārtraukti ilgstoši tīts nobraukums, rodas jautājums, cik bieži ir eļļas mainītas?

Ja 1. īpašnieks ir plānojis braukt gadus 5-8 ar jauno auto var, protams cerēt, ka ik pēc 10k km

Link to comment
Share on other sites

Rados ir autiņi ar tīriem un pierādāmiem nobraukumiem, bet tie arī praktiski nenonāk otrreizējā tirgū.  Arī pašam ir 15 gadus vecs mersis, kuram uz spidometra ir tikai 195k. Ja nobraukums pavelk vērtību uz augšu, tad rūsas koeficients to 5x pavelk uz leju. Sievas bijušam 2003.g. VW Polo vispār vēl pat 100k nav un neviens viņu netaisās tirgot.

Link to comment
Share on other sites

Ja tas ir autoparks, tad eļļas maina atbilstoši odometram. Un korekcijas parasti netiek plaši reklamētas :) Līdz ar to laimīgais ieguvējs pēc 5 gadiem saņem motoru, kam galvā gutalīna paradīze. Jo pie jau tā izstieptajiem 25 000+ eļļas maiņas intervāliem summējas notītais. 5 gadus jau tas auto izvelk, ja pirmo reizi turbīnu palaimējas nomainīt garantijas laikā. Savukārt pēc garantijas beigām arī eļļu var pamainīt biežāk. Kaut kādām kijām vispār ideāli, jo tur 7 gadu vai 150k garantija.

 

 

 

 

Rados ir autiņi ar tīriem un pierādāmiem nobraukumiem, bet tie arī praktiski nenonāk otrreizējā tirgū.  Arī pašam ir 15 gadus vecs mersis, kuram uz spidometra ir tikai 195k. Ja nobraukums pavelk vērtību uz augšu, tad rūsas koeficients to 5x pavelk uz leju. Sievas bijušam 2003.g. VW Polo vispār vēl pat 100k nav un neviens viņu netaisās tirgot.

 

 

Ja tev ir līdzekļi, lai auto uzturētu normālā kārtībā, ko papildina pedantiska attieksme, ir pilnīgi pofig kāds ir nobraukums vai gads.. Jo pat rūsu var novērst, salonu pāršūt un noskrāpētas plastmasas nomainīt, nerunājot par pašsaprotamām lietām kā dzinējs vai piekare, kam vienkārši jābūt kārtībā. Un ja auto atbilst vajadzībām, tad īsti nekāda iemesla mainīt uz jaunāku nav. Jo, pa lielam, ja auto ražots šajā gadsimtā, atšķirsies vien dizains, fiškas būs tās pašas. Ja nerunājam par visādām teslām, protams.

 

Bet cilvēks ir tāds zvērs, kam vajag to, kā viņam nav. Kam vajag paspīdēt kolēģa / kaimiņa priekšā, kam šķiet, ka jaunāks gads auto tehpasē padara viņu par labāku cilvēku. Cilvēkam ātri apnīk lietas, plus vēl šī bērnības trauma, jo ir dzīvots padomijā, ir dzīvots nabadzībā, kad nebija vai nevarēja atļauties. Bet tagad var. Kredītā, bet var. Un vajag, jo sabiedrība ir uzkonstruējusi tādu sociālo realitāti, ka jauna spoža tačka ir pačots...

Labots - Smii
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ja tehnisko stāvokli var nodrošināt, tad cīņa ar rūsa ir skriešana pret vēju :)

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ja runājam par rūsu, kaut vienu nesistu S60 (pirmās paaudzes) ar rūsu uz kolbas esi redzējis?

Apakša rūsē visiem, līdz kritiskam stāvoklim būs vēl gadi 10.

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Ja tehnisko stāvokli var nodrošināt, tad cīņa ar rūsa ir skriešana pret vēju

 

Es tev nepiekritīšu, bet tad mēs nonāksim tajā krown sponsorētajā sračā :D

Jo ja auto vēl NAV sapuvis, tad visu ko var izštukot. Bet ja viss jau ir slikti - tad atliek vien visu pārmetināt, nokrāsot un ielikt skatlogā kā eksponātu. Un mierināt sevi ar domu, ka pēc 20 gadiem tas būs pēdējais palikušais eksemplārs.

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

itanium

Nezinu, kas tādus pērk. Tāpat kā nezinu, kas pērk 10+ gadus vecus S klases meršus un 7. sērijas vecus bembjus :)

Link to comment
Share on other sites

Nezinu, kas tādus pērk.

Nu, ja nezini, tad apskaties kaut ss.lv piedāvājumu un pameklē sarūsējošus variantus. Tas pats arī uz B7 attiecas.

Tu apgalvo, ka autors nopirks mašīnu pa 5k, piemēram, S60 vai A4 B7, un pēc 2 gadi parādīsies rūsa. Kur ir tie 2 (kaut 4) gadus vecāki eksemplāri ar rūsu?

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Smii

Daudzi veiksmes stāsti top rūsas apstrādes brīdī un pēc 2-3 gadiem jau tiek pārdots nesagaidījis savu briedumu, tāpēc es neticu šarlatāniem un tie, kas ir uzvarējuši rūsu :)

 

 

itanium

Nu neviens jau nebildē arkas no iekšpuses un kas darās zem plastmasām, ta kā es pat neiešu skatīties. 

Labots - Mezavecis
Link to comment
Share on other sites

Vecam semakam nav ne vainas, ja ir $ par ko uzturēt.


@Mežavecis

Tai apstrādes eļļai nav ne vainas. Vaina ir darba kvalitātē  un tajā, ka cilvēki domā, ka vienreizējs pasākums.


Man omega sapuva zem priekšējā stikla, pilnīga staļingrada ar plaisām un caurumiem - reāli vējstikls dēļ tā pārlūza. Iespējas to pamanīt / noteikt bija 0 - tur arī nekāds krowns nepalīdzētu. Konstruktīvs auto defekts, kā man skaidroja.

 

5 bembim universālam ir tā bagažnieka vāka konstrukcija ar paceļamo stiklu. Dēļ tā tie vāki pūst, jo tur ir 5x vairāk drenāžu, kas 100% visiem ir pilnas ar dubļiem ( ja neplēš nost plastmasas un netīra 2x gadā). Realitātē tas vāks ziemā ir pilns ar sālsūdeni. Arī var teikt, ka konstruktīvs defekts. Bomzi ar aifonu var ieraudzīt biežāk kā e39 touringu ar nesapuvušu bagažnieka vāku. Tur gan es regulāri cenšos iepūst pa kādam krowna balonam. Pofig, ka mašīnas pakaļa eļļaina pēc tam 2 mēnešus. Jo to vāku meklēt / pirkt / mainīt / krāsot, tā, bļin ir tāda nelaime... lietotu viņu nav principā, ķīnieši pūst 2x ātrāk, oriģinālais maksā, es pat negribu zināt cik.

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

Smii

Vēlreiz saku, ka vidējais latvietis autiņu ekspluatē 3 gadus un tad pārdod. It sevišķi kategorija, kas meklē eksemplārus "tikko no Vācijas". 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nu neviens jau nebildē arkas no iekšpuses un kas darās zem plastmasām, ta kā es pat neiešu skatīties. 

Bet tad tu pats esi redzējis konkrētos modeļus ar rūsu? 

Link to comment
Share on other sites

itanium

Nesen redzēju ~2000g. Audi Coupe, kas tika deklarēts kā nerūsējis, jebkuru plastmasu pacilājot redzami aizmetņi, kas tūlīt izlīdīs ārā. Un tāpēc viņus tirgo, lai tiktu prom no problēmām un tad pieslēdzas tā saucamie rūsas apkarotāji, kas 3 gadus cīnās un atmet ar roku. 

Link to comment
Share on other sites

Tāpat kā nezinu, kas pērk 10+ gadus vecus S klases meršus un 7. sērijas vecus bembjus

Daudzi pērk un ir saprotams, kāpēc pērk, bet vai tik tiešām šai beztēmai ir jābūt katrā ar auto saistītajā tēmā? :)

 

Nesen redzēju ~2000g. Audi Coupe, kas tika deklarēts kā nerūsējis, jebkuru plastmasu pacilājot redzami aizmetņi, kas tūlīt izlīdīs ārā.

Paldies, piemērs no pakaļas (lasi nederīgs, nav nekādi saistīts ar mašīnām, ko apskata autors, un neiet kopā ar 2 gadiem, ko tu pats pieminēji). 

 

Nopērkot to pašu B7 vai S60 par tiem ~5000 EUR (~2006. gads?) un pie iegādes pārliecinoties par rūsas neesamību, visai droši varu apgalvot, ka rūsa nebūs problēma tuvākajos 3-5 gados.

Ja pēc tiem gadiem, noplēšot kādu plastmasas gabalu, liksies, ka ir vieta, kur drīzumā varētu mesties ruslans, tad piedod, bet tā nav problēma!

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...