Jump to content

Meklēju sev uzticamu autiņu budžetā līdz 5k


Untals
 Share

Recommended Posts

nav tā rūsa mūsdienās tik briesmīga, kā to tēlo. 20 gadus vecam lūznim, protams, ka jau tā sagādās problēmas. Bet 10 gados (ja neskaita atsevišķus konstruktīvus defektus) rūsa ir kaut kur apakšā un dzīvot netraucē. Ar minimāliem līdzekļiem tās izplatīšanos var ievērojami piebremzēt. Ja tu nopērc pa 5k 10 gadīgu auto un pēc 5 gadiem to vēl pa 2K notirgo vai brauc vēl 4-5 gadus līdz tolmetam, tad tās vidējās gada lietošanas izmaksas ir smieklīgas, salīdzinot ar jebkura jauna vai mazlietota ņemšanu kredītā.

Gaudas par rūsu sākas, kad tiek kopts šrots vai tehnoloģiski neveiksmīgs auto modelis.

Link to comment
Share on other sites

Es no šitā Jelgavas perekupa ņēmu savu bembi. Problēmu nebija, tā kā varu rekomendēt. Apskati gājām kopā, par atklātājiem defektiem iedeva atlaidi.

Kā reizi Audi A4 pārdod. Protams, tur vajadzēs pielikt roku, bet tai pat laikā arī par cenu varēs vienoties. Pievērsiet uzmanību nobraukumam, vai jūs skatītos uz šo auto ar reālajiem 300+ tūkstošiem?

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a4/epgxp.html

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

ar kuriem rūsa nebūs problēma 5 gadus

Aizmirsi šo vārdu - es tikai par to runāju un pie tam konkrētiem modeļiem, kā saka: par tēmu :D

 

Kā reizi Audi A4 pārdod

Tikko no Vācijas.

2.0 dīzelis

176 000 km

Neiet kopā. Dīzeļus nepērk, ja neplāno maz braukt (maksā tomēr krietni vairāk), kur nu vēl valstī, kur pa dīzeļiem ir papildus/krietni lielāks nodoklis.

 

 

 

Pievērsiet uzmanību nobraukumam, vai jūs skatītos uz šo auto ar reālajiem 300+ tūkstošiem?

Jā, protams, tikai par citu cenu. Tad vismaz būtu lielāka skaidrība, kāds ir patiesais nobraukums + nebūtu sajūta, ka tevi mēģina ņemt pakaļā...

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

itanium

Tā kā tev nav laika mašīnas, tad neviens nepateiks, kā būtu ja būtu :)

 

Mēs tikai varam spriest par tiem modeļiem, kas jau sasnieguši 15 gadu robežu. Nevienam nav noslēpums, ka jaunajiem auto korozijas noturība nav labāka par vecāka gadagājuma modeļiem, kas izriet no citiem faktoriem un uz lietoto auto tirgu neattiecas.

Link to comment
Share on other sites

Nu bet protams, ka viņam nav to 175 000. Protams, ka viņam tuvākajos 5 gados noklāsies turbīna / sūknis / pa kādai sprauslai vai viss kopā. Jautājums ir kad un cik lielā mērā. Tai pat laikā ar nobraukumu, pat reālo, šādai iespējamībai nav nekāda sakara. Jo tās turbīnas viņiem lido arī pie 100000 un sūkni var nobeigt pat jaunu, ja salej bākā sūdu. Vienkārši jāņem vērā potenciālās izmaksas (jānoskaidro cik maksā atrisināt šo vai citu problēmu) un jāsaprot - jā, es varu atļauties, vai  nē, es nevaru.

 

Jo dīzeļiem mēdz nolietoties turbīnas, mēdz izdilt sprauslas un sūkņi, tāpat kā automātiem mēdz birt kārbas un pēc rudens mēdz pienākt ziema.

 

Vienīgais mans pretarguments - audi un VAG kā tādam ir fakin dārgas oriģinālās detaļas. Šis būtu iemesls izvēlēties ko citu, vismaz manā skatījumā. Jo nekādu dižo kaifu, par ko būtu vērts maksāt salīdzinoši dārgās uzturēšanas izmaksas, tas auto nesniedz. Atšķirībā no BMW, Alfa Romeo, da kaut vai Subāra. Tik vien kā četru gredzenu blings uz dārgas škodas bundžas. Ja braukšanas kaifs nav pofig, bet gribās prestižu marku, kas neplīst, meklē Lexus is. Ja ir pofig, pērc hondu vai toyotu vai Hyundai vai Kia, atkarībā no budžeta. Prieka būs maz, toties pa lēto.

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

Nevienam nav noslēpums, ka jaunajiem auto korozijas noturība nav labāka par vecāka gadagājuma modeļiem

Piedod, bet BS. 

 

Šīm visām beztēmām tomēr ir kāda jēga (ne to autoriem gan :D) - vismaz mani šīs beztēmas ir pārliecinājušas, un nākamais auto man vairs nebūs dīzelis.

Labots - itanium
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pavisam vienkārši.

Apskaties 2001. gada  S60 (15 gadi) un atrodi man tādu, kam rūsa būtu problēma.

Ja autors tagad nopirks 2006. gada modeli, tad pēc 5 gadiem, tas būs 15 gadus vecs. Neesam gan jautājuši, bet diez vai autors meklē automašīnu, ko varētu atdot mantojumā saviem mazbērniem (jā, nozagu kāda biedra tekstu :D )

 

Maniem mammai ir 2002. gada S80, kolēģim ir 2003. gada V70 - kā vienam, tā otram par rūsu nav pat jādomā.

Tajā paša laikā mans 2002. gada Ford Mondeo rūsē kā sūds.

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Slimi ir tas, ka 2 gadus čakarējas un galarezultāts gandrīz tūlīt nonāk ss.lv, turklāt par kosmosa cenu. 

Link to comment
Share on other sites

Paldies par ieteikumiem.

Tas A4 baigais smukulis, bet risks pārāk liels. Pazīstams mehāniķis centās savu čomu atrunāt no tāda iegādes, bet šis par spīti nopirka. Protams nepagāja ilgs laiks, līdz sāka klāties nost viss par ko bija brīdināts, respektīvi, paredzamas un diez gan nenovēršamas kaites šiem B7 2.0 tdi. Tas mehs man teica, ja B7, tad tikai 1,9 tdi.

 

Par Passatu b6 2.0 fsi. Man radinieks 2008.gadā tādu paņēma no salona. Brauc viņš maz, nobraukti tikai 100000km, tāpēc nekādas nopietnas tehniskas ķibeles nav bijušas (pag. ned. nedēļ izbeidzās priekšējais gultnis), bet toties rūsas dēļ ir paspējis pārkrāsot jumtu... Patēriņš tam motoram ar nav no tiem mazākajiem.

 

Biju noskatījis Honda Accord sedanu 2.2d. Vizuāli ļoti patika. Izbraucu, sapratu, ka galīgi nav priekš manis. Paciets, skaņas izolācija arī pašvaka. Vārdu sakot galīgi neuzrunāja.

 

Runājot par rūsu. Iepriekšējais autiņš bija 99.g Volvo v70 2.5tdi. Autiņam 17g, bet pilnīgi nekādu problēmu ar rūsu nebija. Vispār par to traktoru nevarēja sūdzēties..

 

Nedēļas nogalē braucu uz Tukuma pusi. Kādas atsauksmes par turienes autoplačiem?

Labots - Untals
Link to comment
Share on other sites

Tas bmw čalis nebūtu nopircis nemotoru, būtu baudījis braukšanu, nevis skrūvēšanu...

 

Topika autoram vēlu veiksmi, iepērkoties plačos!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Par 5k var atrast labu autiņu, tik jāpameklē drusku.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

nu ko, jāiespamo man arī te...

par cik bekapa auto (visu cienītais audi 80 - tiesa bez gāzes, netīšām pārdots jo tas tomēr īsti nederēja man (nav universāls )),jo darba auto nav lietojams copei i ziemā i vasarā  ..ir doma paķert kādu subaru forester, kādam ir tāds lietošanā ( zinu tolx ir vecais, pieregojos subaru power.lv  bet jams tāds, kluss..tapēc labāk te pajautāšu..)

Doma ir par otro  metienu bez propāna un dīzeli nē, jo tie pirmie dīzeļi nav uzticami - skatos ss.lv ir 2 melni vienas LV pirkts 2008 gada, biku redz koroziju, otrs melns 2006 gada jau tonētiem logiem , bet ar mainītu  kārbu un motoru + 17 nieki diski, kas man neder jo doma likt biku lielākus  at2 ripuļus uz 215x65xr16  varbūt pat biku pacelt augstāku . Vairāk interesē manuālis ( tam all time  4wd 50:50 apm. + pazeminātie)  + 2.0 bez turbas (uzticamāks) .  Patīk, tas ka jamajiem tie modernie reliņi un man tādi stieņi ir krājumos....trešā paaudze neinteresē jo tas vairāk suv nekā universāls ar paaugstinātu klīrensu + pirmo dīzeļu gļuki un nav pareizie reliņi.  Ja kādam ir pieredze vai kas pārdodams - spam on

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

Arnis2002

 

 

skatos ss.lv ir 2 melni vienas LV pirkts 2008 gada, biku redz koroziju,

nu es nepirktu tādu krāmu kurš 8 gados jau ir sapuvis! :mrgreen:  

Link to comment
Share on other sites

... Opel Frontera, Suzuki Vitāras utt lētos parketniekus neapsver dēļ tā, ka interesē tieši universālis? IMO subārs kā tāds ir galvas sāpe, gan dēļ konstruktīvām īpatnībām, kas nozīmē ne pārā lētus remontus kā arī ne visos servisos šos ņemsies remontēt, kā arī dēļ pūšanas talanta...

Link to comment
Share on other sites

grand vitaru skatījos, bet tāda eksotika....maz viņu. vē hyundai l tarākans sanāk pa lēto, bet nu tas ir pārāk masīvs ar visu rāmi...un to var ņemt tikai pēc feislifta...nui un ekspluatācijā domājams dārgāks. vēl santa fe sanāk, bet man jau ar vienu pietiek :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Vitāra mok ir ekzotika, bet nu vienkārša kā āmurs - darbā tāds brīnums ir, kaut kādus 10 gadus vecs. Viss OK. protams, braukšanas komforts pa šosi tur ir kā ir un pa slidenu ceļu tā pilnpiedziņa tāda jocīga.. bet nu priekšu kustās. Opeļfrontēra tādā ziņā patika labāk(arī ~tik pat veca, pāris gaduis atpakaļ pārdevām), arī bija nenokaujams aparāc, bija kaut cik komfortabls, ziemā bija ok un nepuja.

Link to comment
Share on other sites

Subaru ir labs. Vienīgi Latvijā neko jēdzīgu vairs nevar nopirkt. Ne no outback, ne Forester. 


Tev no vecajiem Land Cruiser nekas neder? Ciparā ierakstās... 

Link to comment
Share on other sites

nu tik lielu auto it kā negribas...tas par LC...tomēr tur citi cipari...zinu cik brachakm pajero izmaksā ...


vienkārši man čomam ir 2013 gada outbeks - ziemā uz copi pa mežu - iet vienkārši  super. pat džipiem kabina :yahoo:

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

psihiatrs

Man arī interesē Subaru, bet Latvijā tiešām sakarīgi eksemplāri reti parādās. Beigās paņēmu A6 quattro. Ziemā kā tanks, bet nu iegrābos remontu ziņā.

Link to comment
Share on other sites

Mutere meklē auto svētdienas izbraucieniem tā teikt, pašlaik noskatījusi Santa Fe. Vai tur ir no kā uzmanīties? Kuri gadi labāki? Budžets līdz 10k, saļarka, tomāts. Vai ir kāds labāks variants no džipveidīgajiem, kas nav baigi lielie tanki.

Link to comment
Share on other sites

Ja tikai svētdienām nafig dīzels

...par5 6k sanāk kada 2006gada santa fe..tiesa benzinieces jau baigi maz..ss.lv. man sieva maz brauc un ar 2.7 beņdžu apmierināta..tur max 20eur nedēļā aiziet +tur nav kam lūst.

Labots - osscar
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Kurš te par Subāriem izteicās, ka remonti dārgi?  Nu Foresteram savos 100 kkm (pirms tam jau gandrīz 100 kkm bija uz pulksteņa) neko dārgu ne esmu mainījis: amortiņi (aizmugurējie), bremžu kluči, lodbalsti (2 GAB.) Stabilizatora atsaites (2 gab.) un sveču komplekts neizmaksāja diži vairāk kā audi vai opelim (nu varbūt + 20%). Servisa pakalpojumi līdz šim nebija vajadzīgi. Benzīnnieks 2.5 no US (protams sists), ar gāzīti nav arī pārāk ēdelīgs (nu priekš 4x4, protams). Gāzes iekārta vislētākais inžektors - STAG, arī pa šo laiku servisu nav redzējis.

Link to comment
Share on other sites

vienkārši man čomam ir 2013 gada outbeks - ziemā uz copi pa mežu - iet vienkārši  super. pat džipiem kabina

 

Nez, man jau šķiet, ka copei šāds kā reizi. Protams, salons kā sociālā māja, bet tai pat laikā, cik dzirdēts, arī uz remontiem īpaši nav jāiespringst... Tiesa gan tas cipars priekš 20gadīga auto ir paskarbs, bet tā nu viņi maksā...

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Tad nu tā diezgan operatīvi sanāca nopirkt copes auto kuru nu jau kādu mēnesi meklēju, jo sieva jau noprivatizējusi galīgi manu snata fešku,,,,tipa ērti braukt, augstu sēdi...

Tika apskatīti pāris subaru foresteri - bija doma par 2005 - 2007 gada..bet visi baigi padzīvojušie,,,

Beigās tika nopirkts salīdzinoši pa dārgo 2001 gada foresters ar manuāli, 2,0 turbo, (tam pastāvīgs 4x4 50:50 un nav pazemināto+ ir LSD difs aizmugurē tikai turbo - un tad ne visiem..) no Vācijas..ādas salons,lielā panorāmas elektro  lūka melna krāsa, slotiņu apsilde, ., rūsiņš nav...pāris sīki vizuāli kāši - subaru burti nokrituši ..skate izieta ar pirmo piegājienu,,,vēl eļļa/filtri/sveces jānomaina un jaunus lietos diskus vajadzēs....un pakaļā amji /atsperes jāmaina, tika nomainītas jau pērkot , bet tāpat imho pakaļa pa zemu,,,,,27 vedīs pie subaristiem, tad jau manīs, kas un kā.

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

Long John

Osscar, copes auto nopirkts, apsveicu! 

Tagad loģiskā secībā būtu jāmeklē dropes auto?... :yahoo:

Jārīko konkurss- kāds būtu vislabākais..:)

Varbūt šāds?.. :resent:

 

     beerrun-placement1-626x382.jpg

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Nu jā...vienkārši darba auto baigi zems un mežā iebraukt ar viņu grūti pat vadasarā..par ziemu nemaz nerunājot...

Link to comment
Share on other sites

subaru burti nokrituši

Šis gan ar steigu jālabo!

 

Lai nu kā, apsveicu ar auto iegādi - šis ir labs auto. Vienīgais slikti, ka nav pazeminātie, bet nu tas vienkārši jāapzinās un attiecīgos bezceļos arī jābrauc :)

Jā, noteikti kārtīgi nočeko par rūsiņu, un, katram gadījumam, veic arī pretrūsas apstrādi - pūst šie visai labi. :(

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...