Jump to content

automātiski auto bez vadītāja un citas jaunās tehnoloģijas


e = d
 Share

Recommended Posts

Pirms 2 minūtēm , AndrisBB teica:

Nu kautkas īsti jau labi nav, ja pie viena no zemākajiem iedzīvotāju un auto blīvumiem, izdodas apsisties daudzumos, ka var tikai Rumāniju un Bulgāriju sacensties par pēdējo vietu.

Vispār jau stulbie alkaši pie vainas! ;) Pārāk mazs sods par sēšanos pie auto stūres dzērumā... 

 

Pirms 3 minūtēm , AndrisBB teica:

Bet nu kurā pusē stūre, lietas būtību īpaši nemaina, ātri pierod un vairs nav starpības pa kuru pusi brauc. Nu varbūt pirmajā dienā mazliet jāpiedomā, kad pārsēžas uz otru pusi pēc kāda laika.

Pirmajā dienā? :D :D  Ja pa pareizo pusi praktiski nebrauc, tad varbūt arī pirmajā dienā... :D 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , Regisss teica:

Pirmajā dienā? :D :D

Tā tāda mode izraut pāris vārdus no teikuma bez konteksta?

Loģiski, pirmaja dienā pēc pārsēšanās. Katru reizi, kad kautkur aizbrauc brīvdienās, tad ir pirmā diena, tāpat arī atbraucot atpakaļ tāda ir :D

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , binary teica:

Kā tu to iedomājies? Ir kaut kāda asfaltēta šoseja, no kuras uz katru māju, kas ir 20km attālumā no tās šosejas, aiziet savs piebraucamais ceļš? Mūsu pusē nav tādi bagātnieki, nākas dalīties ar citiem - no asfaltētā ceļa atzarojas viens vienīgs "vienjoslas" lauku ceļš, kurš tad arī kalpo par piebraucamo ceļu veselai kaudzītei māju. Un nē, tas nav nekāds ciemats.

:D  :D   :D  traki kad veselais kaudzītei māju iedzīvotājiem jābrauc pa pļavu... fui.... vienjoslas piebraucamo ceļu... šim jau nu nav vajadzīgs pilnpiedziņas auto ar bloķi... :D 

 

Pirms 3 minūtēm , binary teica:

Jauns vēl esi, neesi pabijis vietā, kur pietiek ne tur aizbraukt, lai auto uzreiz iegrimtu līdz "vēderam". Man tādas vietas nav tālu jāmeklē, saucas "piemājas pagalms pavasarī" un "piebraucamais ceļš pavasarī".

Jāatzīst gan, ka ar vienu priekšpiedziņas auto gan nebija problēmu pavasarī izbraukt no pagalma, bet tas auto bija 2x vieglāks par tiem 4x4.

Nu nevajag taisīt problēmu tur kur tā nav... vai arī pašam sakopt savu pagalmu, lai nav uz vēdera pa dubļiem jāšļūc! ;) 
Par vecumu Tu iespējams beigās būsi ļoti izbrīnīts... ;) 

Link to comment
Share on other sites

Vienīgais reālais mīnus braukājot pa kreiso pusi ir ka auto tačskrīnu ar kreiso roku grūtāk spaidīt. Bet nu pat tas ir aktuāli tik daļai labroču :D

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Just now, AndrisBB teica:

Vienīgais reālais mīnus braukājot pa kreiso pusi ir ka auto tačskrīnu ar kreiso roku grūtāk spaidīt.

Tas pozitīvi... otru smadzeņu puslodi vairāk trenē... ;) 

Link to comment
Share on other sites

Latvijā kapāt ar labās puses stūri.., nē paldies.

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , AndrisBB teica:

Tā tāda mode izraut pāris vārdus no teikuma bez konteksta?

Loģiski, pirmaja dienā pēc pārsēšanās. Katru reizi, kad kautkur aizbrauc brīvdienās, tad ir pirmā diena, tāpat arī atbraucot atpakaļ tāda ir :D

Izceļ to, uz ko tiek likts uzsvars! ;) Zinu kā ir kad pēkšņi neplānoti UK liek braukt ar auto... :D 

Link to comment
Share on other sites

Uz LV ar savu auto nav braukts, bet uz Franciju/Beļģiju ik pa laikam sanāk. Nu bik ir jāpiešaujas. Bet tā, vieglāk aizbraukt ar vilcienu un paņemt auto uz vietas (nu ja darba vajadzībās un apmaksā) :D

 

Pirms 2 minūtēm , inteens teica:

Latvijā kapāt ar labās puses stūri.., nē paldies.

 

 

Pirms 2 minūtēm , Regisss teica:

Zinu kā ir kad pēkšņi neplānoti UK liek braukt ar auto... :D

Nu man faktiski lielākā dzīves daļa te nodzīvota, tapēc neko īpašu nesaskatu. Tāpat arī pietiekoši pa LV vai citur nobraukāts. Pierod.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 9 minūtēm , Regisss teica:

:D  :D   :D  traki kad veselais kaudzītei māju iedzīvotājiem jābrauc pa pļavu... fui.... vienjoslas piebraucamo ceļu... šim jau nu nav vajadzīgs pilnpiedziņas auto ar bloķi... :D 

Nu kā to ņem. Kad pavasarī brauc un priekšā redzi ~10m garu 30-40 cm dziļu "dubļu peļķi" uz piebraucamā ceļa (turklāt vairākās vietās), tad ir divi varianti - vai nu paveiksies, vai arī nē.

Viens no kaimiņiem kaut ko stāstīja, ka auto pēc tādas pavasara izpriecas nācies vest uz servisu - kaut ko apakšā norāvis.

 

Pirms 9 minūtēm , Regisss teica:

Nu nevajag taisīt problēmu tur kur tā nav... vai arī pašam sakopt savu pagalmu, lai nav uz vēdera pa dubļiem jāšļūc! ;) 

Štrunts par pagalmu. Ar kaimiņiem bijām sadomājuši sakopt to piebraucamo ceļu. Kopš brīža, kad visi izdzirdēja aptuvenās izmaksas (100k pamatne + 100k kaut kāds nebūt segums, turklāt tobrīd cenas nepārtraukti auga - kamēr vienotos un sakrātu naudu, būtu vismaz savi +10%, +20% klāt), neviens par tā ceļa stāvokli vairs ne vārda nav bildis.

 

Lai gan ar pagalmu arī ir kā ir - vispirms jāpabeidz būvneicību, pēc tam var "sakopt pagalmu", kas nozīmē arī bruģēšanu, tik tā bruģēšana var izmaksāt krietni vairāk par 4x4 :D

Labots - binary
Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , AndrisBB teica:

Nu man faktiski lielākā dzīves daļa te nodzīvota, tapēc neko īpašu nesaskatu. Tāpat arī pietiekoši pa LV vai citur nobraukāts. Pierod.

 

Gadā ar abiem auto nobraucu ap 25k km... Bet kad uz sitiena jābrauc ačgāni... tad ir grūti... īpaši apļi... :D Pirmajā reizē Notingemas apkārtne un tad uz Velsu un atpakaļ... otrajā piegājienā pēc pāris gadiem pa Londonu, Londonas apkaimi... Nu vai zini... arī 2. un 3. dienā nebiju sajūsmā... :D 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 8 minūtēm , binary teica:

Štrunts par pagalmu. Ar kaimiņiem bijām sadomājuši sakopt to piebraucamo ceļu. Kopš brīža, kad visi izdzirdēja aptuvenās izmaksas (100k pamatne + 100k kaut kāds nebūt segums, turklāt tobrīd cenas nepārtraukti auga - kamēr vienotos un sakrātu naudu, būtu vismaz savi +10%, +20% klāt), neviens par tā ceļa stāvokli vairs ne vārda nav bildis.

Ja tas nav jūsu pašu iebrauktais ceļš, tad vajadzētu ar šo visu vērsties pašvaldībā! Dabū parakstus no visiem māju īpašniekiem, kuri lieto to ceļu un uz pašvaldību. Ja arī uzvedīs šķembas vai granti vai regulāri nolīdzinās, arī būs labāk!

Link to comment
Share on other sites

Pirms 8 minūtēm , Regisss teica:

... īpaši apļi...

Nu nez, es kā aizbraucu no salas tā man kautkā domāšana pārslēdzas, it īpaši uz LV un nemaz īpaši nav jāpiedomā. Ja ar UK mašinu jābrauc pa Franciju vai kur citur, tad ir jāpiedomā, savādāk automātiski var kautkur aizpiļīt.

Nu vienreiz gan atlidoju atpakaļ no LV uz Stanstedu. Labi ka jau pāri pusnaktij bij, mašīnas nevienas, pusaizmidzis, tad gan aizmaucu uz motorveja uz pretējo, sanāca fiksi apgriezties :D Domāju ko tāds jokains uzbraucamais ceļš. Pa dienu jau tā nesanāktu, gaišs - visu redz, kā arī cita satiksme.

 

Velosipēdam tak ar bremzes otrādāk. To nemēģināji.?

 

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Just now, Regisss teica:

Ja tas nav jūsu pašu iebrauktais ceļš, tad vajadzētu ar šo visu vērsties pašvaldībā! Dabū parakstus no visiem māju īpašniekiem, kuri lieto to ceļu un uz pašvaldību. Ja arī uzvedīs šķembas vai granti vai regulāri nolīdzinās, arī būs labāk!

Ar pašvaldību pat sniega tīrīšanu nevar sarunāt. Šķembas ir risinājums vienam gadam, turklāt gada sausajam periodam - ja neklāj ģeotekstilu, tad viss, kas tiek uzbērts, ātri vien noslīkst tajos mālos. Regulāra "nolīdzināšana" ir klaja necieņa pret tiem, kas pa ceļu pārvietojas kājām, ar velosipēdu, ar bērnu ratiem. Tam visam ir iets cauri ;) 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , AndrisBB teica:

Velosipēdam tak ar bremzes otrādāk. To nemēģināji.?

Ko lūdzu???

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , binary teica:

Ar pašvaldību pat sniega tīrīšanu nevar sarunāt. Šķembas ir risinājums vienam gadam, turklāt gada sausajam periodam - ja neklāj ģeotekstilu, tad viss, kas tiek uzbērts, ātri vien noslīkst tajos mālos. Regulāra "nolīdzināšana" ir klaja necieņa pret tiem, kas pa ceļu pārvietojas kājām, ar velosipēdu, ar bērnu ratiem. Tam visam ir iets cauri ;) 

Tu par Baldoni? Nu nezinu... neticu! ;) Un Tu visā atrodi problēmu... sanāk ko? ka jūs paši to ceļu esat iebraukuši? Beigās kāds vēl uzars?

Pirms 2 minūtēm , AndrisBB teica:

 Kurā pusē tev priekšējās? Kreisajā? 

 Nu kā visiem normāliem - labā roka viss aizmugure, kreisā viss priekša. Runa gan par slēdžiem un bremzēm...

Link to comment
Share on other sites

Ak, diskbremze, hvz tādas lietas neesmu pētījis.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , Regisss teica:

 Nu kā visiem normāliem - labā roka viss aizmugure, kreisā viss priekša. Runa gan par slēdžiem un bremzēm...

Here you go. UK veļukam 99.99% gadījumu, labā roka - priekšējās bremzes, aizmugurējie robi. Tapēc besīgi, kad aizbrauc brīvdienās kautkur uz Madeiru un tur visiem veļukiem otrādāk. Nu OK, tur pieraduši pie UK tūristiem, tapēc piedāvā abus variantus.

Es esu pieradis pie labā roka - priekšējās bremzes. Tapēc kad aizbraucu uz LV, pārlieku 'kā vajag' :D

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 5 minūtēm , AndrisBB teica:

Nu nez, es kā aizbraucu no salas tā man kautkā domāšana pārslēdzas, it īpaši uz LV un nemaz īpaši nav jāpiedomā. Ja ar UK mašinu jābrauc pa Franciju vai kur citur, tad ir jāpiedomā, savādāk automātiski var kautkur aizpiļīt.

Bija reiz eksperiments - pamēģināt ikdienā valkāt brilles, kas visu pagriež kājām gaisā. Sākumā esot grūti, pēc kāda laika smadzenes pārslēdzas un "kājām gaisā" kļūst par "the new normal". Kad brilles noņem, tad atkal ir grūti, it kā viss būtu "kājām gaisā", bet pēc laika pārslēdzas un ir ok. Ar katru briļļu uzlikšanu/noņemšanu tā pārslēgšanās notika arvien ātrāk līdz beidzot abi varianti (gan ar, gan bez brillēm) bija vienlīdz komfortabli.

 

Ar to braukšanu noteikti tas pats - jo vairāk reižu pārslēdzas uz/no "stūres bardačokā", jo vieglāk tas kļūst.

 

Just now, Regisss teica:

Tu par Baldoni? Nu nezinu... neticu! ;) Un Tu visā atrodi problēmu... sanāk ko? ka jūs paši to ceļu esat iebraukuši? Beigās kāds vēl uzars?

Par Baldoni, jā. Ja nemaldos, tad pirms pāris gadiem pilsētai pietrūka tehnikas vai darba roku, lai pašu pilsētu kārtīgi tīrītu, kur nu vēl privātos ceļus lauku teritorijā.

Ceļš te ir jau gaužām sen, īsti neatceros, kā tas ir radies. Gan jau sākumā kāds iebrauca ;) Uzart jau var, pilsētas galveno ielu arī var uzart, tikai tad jārēķinās ar sekām - servitūts, zinies.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , AndrisBB teica:

Here you go. UK veļukam 99.99% gadījumu, labā roka - priekšējās bremzes, aizmugurējie robi. Tapēc besīgi, kad aizbrauc brīvdienās kautkur uz Madeiru un tur visiem veļukiem otrādāk. Nu OK, tur pieraduši pie UK tūristiem, tapēc piedāvā abus variantus.

Es esu pieradis pie labā roka - priekšējās bremzes. Tapēc kad aizbraucu uz LV, pārlieku 'kā vajag' :D

 

IDIOTISMS... 6 gadus braucu uz Spāniju no tiem 4 uz Maljorku uz treniņnometni... visas reizes nomājām velo ne ņēmām savus... nevienam nekad nebija tādi pigori... un tur bija braucēji no UK... neviens neko nemainīja šosiem un kad britu triatlonists ņēma riteni (tieši pirms manis vienu reizi Maljorkā), viņam tur neko neviens nemainīja... un viņš neprasīja pat...
tā kā tas viss izklausās dīvaini... Maljorkā velo 3 gadus velo ņēmām šeit (https://www.huerzeler.com/en) vienu reizi caur Trek dīleri, nomu...

Sanāk ka sala tiešām nojūgusies...

Kā uz salas močiem? Normāli - Labā roka gāze un priekšējās bremzes, kreisā roka sajūgs... Labā kāja pakaļējās bremzes, kreisā kāja pārnesumu slēdzis... 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , Regisss teica:

močiem

Nevaru iedomāties savādāku izkārtojumu. Ātrumkaste uz augšu/leju, tas jā.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , Regisss teica:

neviens neko nemainīja šosiem un kad britu triatlonists ņēma riteni (tieši pirms manis vienu reizi Maljorkā)

Profi iespejams ir arī pieraduši, vai arī brauc tā visulaiku. Bet veikalā tu nevienu velo ar priekšējām bremzēm kreisajā pusē neatradīsi. Nav arī nācies sastapt nevienu, kas brauktu otrādāk.

Nu tā vēsture, kapēc otrādāk izskatās ir gara. Franči iesākuši likt kreisajā pusē (jo labā jau bijusi aizņemta ar aizmugurējām), itāļi, briti, vācieši likuši labajā, jo velo pārsvarā bijuši ar pedāļbremzēm. Vācieši pārgājuši uz kreiso pusi, itāļi vēl kautkur pa vidam, kā nu kuram labāk patīk, UK neko nav mainījuši.

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 38 minūtēm , binary teica:

Šķembas ir risinājums vienam gadam, turklāt gada sausajam periodam - ja neklāj ģeotekstilu, tad viss, kas tiek uzbērts, ātri vien noslīkst ;) 

Kas tev to iestāstīja? Nezinu, protams, cik tev mājas ciematā un ar kādiem paravoziem tur tavējie braukā. Bet pie savas privātmājas - arī bija problēma ar grants ceļu, īpaši pavasaros, pēc lielā sala, kad augša atkūst, paliek par pļuru, bet apakša sasalusi, neļauj notecēt, īpaši ēnainās un aizvējainās vietās - bija brīži kad nekomfortabli izbraukt (arī nācās laist pār pļavu) - pērn uzbēru vienam posmam šķembu (~250 m, 3 kravas (18m3) laikam, ap 1000 eur ar visu līdzināšanu) nostāvēja visu ziemu, izturēja manu sniega šķūrēšanu, visu bez problēmām, tā kā tagad uzbēru otru tādu pašu posmu.... bija toreiz, pērn, doma par ģeotekstilu (gudrās bada dzeguzes bija piekūkojušas pilnas ausis- ūja ūja noslīks tava šķemba, ieies zemē), izdarāms jau būtu, bet noslinkoju ar domu ka par to pašu naudu pēc pāris gadiem uzbērs vēl kādu kraviņu šķembu... pagaidām izskatās pareizs lēmums jo :

1)tagad bija 2 zvani šķembu večiem un ceļš gatavs,  ar ģeotekstilu droši vien dabūtu pats mocīties, meklēt, pirkt, klāt,  nostiprināt,  utt. Karoč -grūtāka instalācija. 

2)ja arī tā šķemba kādreiz pievils (pagaidām gan turas braši, pie manas noslodzes) tad tās būs dažas pāris metrus garas jau agrāk zināmās problēmvietas kur tad pa 300 eur vienu kravu uz visu ceļa garumu atvedīs, tajās vietās iebērs un ar savu sniega traktoriņu izlīdzināšu... 

kā būtu ar ģeotekstilu nezinu.

ceļš gan man pamatīgs,  pareizi taisīts ar kārtīgiem grāvjiem abās pusēs, apakšā mālaina zeme, augšā bija kādi 20 cm grants.

 

p.s. dolomīta šķemba 5-40 mm ko bēru pagājušogad visādu ratiņu, riteņu braukšanai un iešanai nav forša arī cauri krokšiem pēdās durās. Šogad paņēmu 2-16 cita lieta, maigi forši akmentiņi, kur piebraukā ar auto riepām vispār paliek gluds kā galds, laid kaut ar samokātu... vajadzētu ņemt ramirentā stumjamo blieti un noblietēt. Bet slinks, maita.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , AndrisBB teica:

Statistiski lielāka varbūtība ka tevi kaimiņš nobrauks nekā autonoms auto

Nea, Bundža dzīvo citā vietā un nav aoma kaimiņš. ;) 

Link to comment
Share on other sites

Par lauku piemāju ceļiem. Parasti galvenā problēma ir ceļa profils. Līdzinātājgreideru un sniega tīrītāju daudzu gadu "darba" rezultātā izveidijas ceļš-grāvis ar uzbērumiem abās malās. Lietus un kūstošā sniega rezultātā tur arī izveidojas nebeidzama pančka, kuru bez uztraukuma var pārvarēt tikai 4x4 ar paaugstinātu klīrensu. Savā lauku īpašumā kopā ar kaimiņiem nolīgām kāpurķēžu ekskavatoru, kurš atjaunoja ceļa profilu un visā garumā izraka grāvjus gar malām. Kur bija nepieciešams, uzbēra granti. Ielika/atjaunoja dažas caurtekas, lai neveidojas "ezeri". Tagad ne rudeņos, ne pavasaros problēmu vairs nav. Tas ir Piebalgā, augsne mālaina.

p.s. Tas ir pašvaldības ceļš

Link to comment
Share on other sites

versatile
pirms 9 stundām , AndrisBB teica:

Es esu pieradis pie labā roka - priekšējās bremzes.

Cik nu man saimē ričuki te Latvijā bijuši, visiem labajā pusē priekšējās bremzes.

 

Tikko pabraukājos pa pretējo pusi (galīgi ne pirmo reizi) un tagad esmu apjucis - kaut kā nav prātā, ka būtu iepriekš pagrieziena vietā logus mazgājis, bet šoreiz sanāca. Tad vai nu uz vecumu smadzene lēnāk pārslēdzas, vai arī ne visām mašīnām ar stūri labajā pusē pagrieziena kloķis ir labajā pusē? Kā bija iepriekšējos braucienos, nudien neatceros - zinu tik, ka liela diskomforta nebija ne reizi.
Tagad pēc atbraukšanas tā vietā lai parādītu pagriezienu, ieliku neitrālajā :D (ātrumpārslēgs aiz stūres).

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, versatile teica:

Tad vai nu uz vecumu smadzene lēnāk pārslēdzas, vai arī ne visām mašīnām ar stūri labajā pusē pagrieziena kloķis ir labajā pusē?

Braci ar Hondu/Mitsubishi? Vai esi Austrālijā? :D

 

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Nu priekš labās labās puses stūres, 'pareizi' esot pagriezienu rādītāji labajā pusē. Vecām angļu mašinām vai importētām no AUS/JP ar tā ir. 

Lielākā daļa UK mašīnas ražotas Eiropā vai priekš Eiropas un ražotāji taupības nolokos liekot kreisajā.

Bet importētiem japāņiem vai korejiešiem var būt arī labajā.

 

Labots - AndrisBB
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

versatile

Braucu ar Nissan Note.
Iepriekš pa nepareizo pusi ir braukts ar visādiem Mazda3, ford focus laikam, citroeniem, utt. Tur logus nu ne reizi nenomazgāju, kas liek domāt, ka pagriezienu rādīju kā parasts - ar kreiso roku.

A Nissanam pirmajā dienā konstanti krustojumos slēdzu iekšā slotiņas - jocīgi vienkārši salikās. Īpaši, ja pati pārslēgšanās uz otru pusi notika praktiski momentā, lai gan 2 gadus biju tikai pa kristīgi pareiziem labās puses satiksmes ceļiem braukts.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

pirms 12 stundām , Insekc teica:

Tas ir Piebalgā, augsne mālaina.

Turpat netālu ir Bākūžkalns, mani lauki. Ziemā 90-os traktors vilka augšā, tagad džeki ar ķēdēm, vai es ar subērīti un radzēm braucu augšā. :D Tai pusē ir jautri ceļi un reljefs.

Link to comment
Share on other sites

Pastāstīšu prikolu par "jaunajām tehnoloģijām". Uzņēmums nopirka no Somijas lietotu forvarderi Komatsu 830. Ejošs, ļoti normālā stāvoklī. Tikai viena problēma. Šim no priekšējiem balansieriem uz rāmi hidrocilindri. Šad tad ļoti noderīga lieta. Bet hidrocilindri nobloķēti. Balansieri nekustas. Kā ieslēgt cilindrus peldošā režīmā ir zināms, bet tas nestrādā. Nekādu manuāļu nav. Izmēģināti speciālistu ieteikumi. Nekā. Jau tiek apskatīts variants nahrenizēt dažādās nahrenizācijas pakāpēs.

 

Izrādās datorā vajadzēja ielikt pareizo laika zonu...🤣. Datehnolizējušies esam.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 23 minūtēm , Jurkins teica:

... no Somijas 

Izrādās datorā vajadzēja ielikt pareizo laika zonu...

Interesanti ar ko atšķiras "Somijas" laika zona no "Latvijas"?

Link to comment
Share on other sites

Pirms 25 minūtēm , Jurkins teica:

Izrādās datorā vajadzēja ielikt pareizo laika zonu...🤣. Datehnolizējušies esam.

Kaut kāda aizsardzība pret zādzību? Ja nevari piekļūt datoram un saregulēt visu kā nākas, tad nevari pilnvērtīgi izmantot?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, AndrisBB teica:

izklausās pēc līkrocības

@AndrisBB, viss pārējais strādā. Prasīja padomu traktoristiem, kuri gadiem brauc ar timberdžekiem un ponsēm. Neviens neko tādu pat neiedomājās ieteikt. Mana pieredze ar forvarderiem beidzās (paldies dievam 😁), kad nākamajā modelī notika nelaime windows perētājsistēma.

 

Īstenībā ne laika zonu, bet  "Helsinki" vietā "Rīga"🤣.

 

1 stundu atpakaļ, binary teica:

Kaut kāda aizsardzība pret zādzību?

Kas zin. Varbūt tiešām. Bet, kas runā pretī šādam variantam - vari tak mierīgi aizbraukt uz Lietuvu 🤣, noslēpties un pasaukt hakeri. Tā kā nezin vai.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Pirms 46 minūtēm , AndrisBB teica:

Nu tas jau vairāk izklausās pēc līkrocības, nekā arguments pret.

Protams, ka līkrocība! Tikai pie tās līkrocības komplektā nāk virkne lietu, kas to līkrocību daudzkārtēji pastiprina.

 Informācijas nepietiekamība vai neesamība vispār. Labākajā gadījumā ir kaut kādi lietotāju manuāļi. Atrast kādu servisa manuāli vai elektrisko shēmu rūpnieciskajai elektronikai - teju neiespējamā misija.

 Ražotāja atbalsta, nu, kā lai to maigāk pasaka, nepilnības. Mēģinot sazināties ar ražotāju, automātiski nonāc kontaktā ar reģionālo "efektīvo menedžeri", kurš, kā likums, tehniskajās lietās orientējas, maigi izsakoties, ļoti vāji, (kaut pats ir pretējās domās) bet tas netraucē viņam apgalvot, ka ar viņu ražojumu viss ir kārtībā, ka tāds brends kā šamēji, nekad nekļūdās principā, ko jūs tur vispār iedomājieties, paši duraki! "Caursist" reģionālo "efektīvo menedžeri" un sakontaktēties ar kādu, kas kaut ko jēdz ir ļoti grūti. Tas ir izdevies tikai pēc vairākām reģionālā "efektīvā menedžera" vizītēm, kuras, protams, tiek pilnībā apmaksātas, kaut problēma netiek atrisināta. Kad viņš tiešām ir pārliecinājies par to, ka problēma ir reāla, ka viņš to nespēj atrisināt, un ka šeit arī bez viņa kāds kaut ko jēdz, beidzot var dabūt kaut kādus tehniskā speciālista kontaktus, caur kuriem uz godavārda, apsolot nekādā gadījuma nevienam nerādīt un neizpaust, var saņemt kaut kādu informāciju, manuāļus, shēmas, ar kuru palīdzību problēmu beidzot var atrisināt.

 Un tas nav atsevišķs gadījums, tā ir sistēma. Un, pastāvot šādai sistēmai, katra papildus elektronika kļūst par argumentu pret.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 6 minūtēm , M_J teica:

var saņemt kaut kādu informāciju, manuāļus, shēmas, ar kuru palīdzību problēmu beidzot var atrisināt.

un daudziem labiem cilvēkiem atstāt pliku maizi bez desas šķēlītes 🤣.

  • Patīk 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Klau, biedri, ja jau te par auto un tehnoloģijām... tad ko jūs sakiet par adaptīvo kruīza kontroli? Patīk, izmantojat? Esat ar to braukšu rietumeiropā pa bāņiem utt.? Tu arī viss liekas forši? 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , Jurkins teica:

un daudziem labiem cilvēkiem atstāt pliku maizi bez desas šķēlītes 🤣.

Nu nezinu, kurš tur paliktu bez tās desas šķēlītes. Parasti jau tas zinošais tehniskais speciālists nebūt nealkst mest visu pie malas un kulties uz kaut kādu nekurieni Latvijas provincē un remontēt kaut kādu vecu dzelzi, ko viņa kantoris kaut kad, pirms gadiem 5-10 ir uzražojis, kas viņam sen vairs nav interesants. Tāpēc jau ar tehniskajiem speciālistiem parasti ir viegli atrast kopēju valodu un viņi labprāt dalās ar informāciju, lai tikai pašiem nebūtu jābrauc remontēt. Neviens jau neko nezaudē. Par to iekārtu ražotājam jau sen ir samaksāts un viņu reputācijai ir pat labāk, ja tas verķis strādā pilnā apjomā, nevis lietotājs lamājoties tam nahrenizē vienu funkciju pēc otras.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...