Bruketajs Augusts 10, 2017 Share Augusts 10, 2017 https://www.ev-power.eu/Micro-Inverters-1/YC500-Trunk-Solar-Micro-Inverter-Grid-tied-DC-AC-500W-230V-CE.html Kaut kas šāds bija padomā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Augusts 10, 2017 Share Augusts 10, 2017 pirms 19 stundām , M_J teica: Un ja skaitītājs neuzrāda reverso plūsmu, kam var būt kādi iebildumi? Skaitītājs to fiksē, ir tāda fīča, ja nav vecais, analogais ar ripu. Lai neko neatdotu atpakaļ tīklā, tad uz katras aizejošās līnijas jāliek mēraparāts, kas sekos līdzi slodzēm, tāpat jāmēra, kas nāk no paneļa un kas no elektrotīkla ievada. Mēraparātiem jābūt ar augstāku precizitāti un jutību kā skaitītājam. Tad starp to visu jārēķina bilance. Datoriņam, kas to visu rēķinās, jābūt ļoti fiksam un uzticamam. LAPK 98.1 pants. Elektroenerģijas, siltumenerģijas un gāzes izmantošanas noteikumu pārkāpšana Par elektroenerģijas, siltumenerģijas vai gāzes piegādes, tirdzniecības un lietošanas noteikumu pārkāpšanu — uzliek naudas sodu fiziskajām personām līdz simt četrdesmit euro, bet juridiskajām personām — līdz četrsimt trīsdesmit euro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Augusts 10, 2017 Share Augusts 10, 2017 https://boot.ritakafija.lv/televizija-sadzive/dazadi-televizija-sadzive/es-plano-iegut-saules-energiju-no-saharas-tuksnesa/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
M_J Augusts 10, 2017 Share Augusts 10, 2017 Pirms 16 minūtēm , ju teica: Lai neko neatdotu atpakaļ tīklā, tad uz katras aizejošās līnijas jāliek mēraparāts, kas sekos līdzi slodzēm, tāpat jāmēra, kas nāk no paneļa un kas no elektrotīkla ievada. Mēraparātiem jābūt ar augstāku precizitāti un jutību kā skaitītājam. Tad starp to visu jārēķina bilance. Datoriņam, kas to visu rēķinās, jābūt ļoti fiksam un uzticamam. Mēraparātam ir jāmēra tas pats kas skaitītājam un jāvada invertors. Nekāda raķešzinātne tā nav 8 bitu AVR mikrokontrolieris ar to vienā mierā tiek galā. Pirms 48 minūtēm , Bruketajs teica: https://www.ev-power.eu/Micro-Inverters-1/YC500-Trunk-Solar-Micro-Inverter-Grid-tied-DC-AC-500W-230V-CE.html Kaut kas šāds bija padomā. Simpātiski izstrādājumi. Pavirši izskatot cauri infu, neatradu skaidru atbildi, vai tiem pastāv iespēja kontrolēt to pašu, ko skaitītājam un vadīt invertorus tā, lai saražotā enerģija tiktu izlietota tikai paša vajadzībām un nekas nenonāktu tīklā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Augusts 10, 2017 Share Augusts 10, 2017 Tad jau vienkāršāk, šķiet ir saorganizēt mājas apgaismojuma barošanai nepieciešamo jaudu un akumulatorus - vismaz kaut kādi kilovati ietaupīti. Boilerim pieliekam saules kolektoru, Tā teikt, nevis ražojam, bet nepatērējam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M_J Augusts 10, 2017 Share Augusts 10, 2017 Iespējams, tad ir vērts paralēli 230V tīklam noorganizēt mājās 12V vai 24V tīklu, no kura baro apgaismojumu - izpaliks dārgie elektrības formātu pārveidojumi šurpu/turpu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Augusts 10, 2017 Share Augusts 10, 2017 (labots) Ar nepacietību gaidu Maska automātiskos elektriskos tankkuģus un konteinerkuģus. Kas zin, varbūt, Falcon Super Heavy arī būs elektriskā . Viņam inovācijas vajag kā vēl nekad. Ļaunas mēles melš, ka visi viņa elektriskie projekti rādot buksēšanas pazīmes, ko cenšas paslēpt ar izsmalcinātu piāru un fantastiskiem jauniem plāniem. Un, nē, es par to ļauni nepriecājos. Bet, diemžēl, izskatās, ka karalis ir kails. Labots Augusts 10, 2017 - Jurkins Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Augusts 10, 2017 Share Augusts 10, 2017 (labots) Skaisti, protams, izskatās, ka kaut kur aug liels, skaists burbulis. Čurā kaut biksēs aiz laimes. Neesi paspējis iepirkt kādas Maska akcijas? Pasteidzies, ka nenokavē. Un ko tad Tu gribi dzirdēt par @Racer linku? Gan jau neievēroji pašā raksta sākumā mazo vārdiņu "plāno". Varbūt neskriesim ratiem pa priekšu un parunāsim par to, tad, kad kaut kas sāks notikties? Redzu, ka Tu labi proti lietot internetu , nu tad pameklē kādus pēdējos 20 gadus, kas tik viss nav plānots. edit : atceries piem ko šādu? varu iedomāties kāda silta sajūta biksēs bija iesaistītajām personām kamēr grafiks kāpa augšā. Labots Augusts 10, 2017 - Jurkins Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didzis Augusts 11, 2017 Share Augusts 11, 2017 2017.08.8. , 23:51, MaurI teica: Lai mēģina - lai sapņo...varbūt arī kaut kas sanāk Pilns internets ar visādiem sapņiem. Arī saules baterijas Āfrikā ir sapņi. Nē, nu drāti līdz Itālijai vai Francijai aizvilkt var, bet ne caur pārejo Eiropu līdz Latvijai. Pārvilkt 330kV, vai augstāka sprieguma līniju pāri privātai zemei, tā Eiropā ir neiespējamā misija. Varbūt pat ne tehniski, bet tīri juridiski. Nafig neviens uz savas zemes negrib augstsprieguma līniju, zem kuras mati stāvus ceļas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Augusts 12, 2017 Share Augusts 12, 2017 Vācieši arī izdomājuši izveidot nelielu konkurenci Teslai un būvēs tikpat lielu bateriju rūpnīcu Vācijā, iesaistīti lielākie auto ražotaji un kopējās izmaksas ap 1 miljardu. https://www.bloomberg.com/news/articles/2017-08-03/germany-giving-gigafactory-a-home-in-latest-challenge-to-tesla @abi Tur arī ir video ar Teslas ražotajiem saules bateriju jumtiem (ir apsildāmi, lai nokausētu sniegu) Link to comment Share on other sites More sharing options...
abi Augusts 13, 2017 Share Augusts 13, 2017 Unbelievable, looks like advertisement! Link to comment Share on other sites More sharing options...
abi Augusts 13, 2017 Share Augusts 13, 2017 Atvaino, bet pagaidām tas liekas tikpat saulains prodžekts kā šis: Link to comment Share on other sites More sharing options...
maize Augusts 13, 2017 Share Augusts 13, 2017 (labots) 2017.08.11. , 09:31, Didzis teica: Pārvilkt 330kV, vai augstāka sprieguma līniju pāri privātai zemei, tā Eiropā ir neiespējamā misija. Mhm, visa Eiropa dzīvo uz vēsturiski veidotām trasēm:> Nez kā viņi spēja atrisināt vēja parku pieslēgšana kopējam tīklam. Ja problēma būtu tik neatrisināma, tad Eiropā nebūvētu, ne jaunus ceļus, ne dzelzceļus, neko. Eiropa apmēram pusi enerģijas importē, līdz ar ko, viens no alternatīvā enerģijas bīdīšanas iemesliem ir vēlme diversificēt enerģijas ieguves un piegādes ceļus, lai nav jādzīvo tumsa, ja pļutina kungs vai kāds dvieļgalva izdomā paspēlēties ar krāniņiem. Labots Augusts 13, 2017 - maize Link to comment Share on other sites More sharing options...
abi Augusts 13, 2017 Share Augusts 13, 2017 Mani tai visā visvairāk fascinē 15T vai cik nu tur saprodžektēts kravas vilcieni kuri nu brauks pa tām gaisā novilktajām "drātēm" ar ātrumu 500 km/h. Kam nav slinkums, var kādreiz uzmanīgi no sāniem paskatīties kā lēkā dzelzceļa sliedes, kad pa tām brauc kravas vilciens, it īpaši tur, kur vēl palikušas vecās koka "špalas". Tādi "Dienvidu tilti" tik tūkstošiem km gari Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Augusts 13, 2017 Share Augusts 13, 2017 Hyperloop'u šur tur Eiropā jau plāno būvēt un tas vēl ambiciozāks projekts par kautkādiem gaisa vilcieniem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zin... Augusts 13, 2017 Share Augusts 13, 2017 Yep,manuprāt Igauņi ar ir ieaisītjušies šajā hyperloop projektā un gribēja ar Somiju savienoties, nu ko, redzēsim kā ies un turpināsim būt skeptiksi par visu pirms 1 stundas , abi teica: Mani tai visā visvairāk fascinē 15T vai cik nu tur saprodžektēts kravas vilcieni kuri nu brauks pa tām gaisā novilktajām "drātēm" ar ātrumu 500 km/h. Kam nav slinkums, var kādreiz uzmanīgi no sāniem paskatīties kā lēkā dzelzceļa sliedes, kad pa tām brauc kravas vilciens, it īpaši tur, kur vēl palikušas vecās koka "špalas". Man interesē, iedod nosaukumu pilno vai kādu linku, kur palasīt. Bet man dziļas aizdomas, ka šis viss darbosies "uz magnētiem" un sliedēm būs pofig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Augusts 13, 2017 Share Augusts 13, 2017 Negribētos gan piekrist "skeptiski par visu", bet kaut kā vajadzētu uz lietām skatīties reāli. To pašu magnētiskās piekares vilcienu tehnoloģijas strādā gan Japānā gan Ķīnā. Jau krietni sen, un neviens par to nebrīnās. Bet ir pamats aizdomām, ka šīs tur strādā tamdēļ, ka iedzīvotāju blīvums ir gana liels, lai tas viss atmaksātos. Franči vai tik pat nebija priekšā vienu laiku, bet nezin kāpēc Eiropā neskraida "maglevi" ar simtiem km/h. Kravas pa vadiem? Piedodiet, bet nevajag kapronu pīpēt. Lai gan ... kāpēc piesaistot investoru (un tādi atrodas) naudu, neveikt projektēšanai un plānošanai līdzīgas darbības? Iedrošināšos apgalvot, ka tos "plānotājus" absolūti neinteresē rezultāts, bet process, kura laikā var "apgūt līdzekļus". Nu, un, kad vienam projektam investori "beidzas", tad ķerties pie cita. Tāpat uzdrošināšos apgalvot, ka tādu inovatīvu un kreatīvu lietu kā masveida lidojošu automobiļu un virsskaņas (kur nu vēl hiperskaņas) pasažieru (vai, pasarg dievs, kravas) lidmašīnu nebūs tik ilgi, kamēr neatklās kaut kādu antigravitācijas tehnoloģiju vai enerģijas ieguvi no fizikālā vakuma vai citām dimensijām . Tāpat kā nebūs hyperloopa Rīga - Allūksne. Reizēm fascinē "pozitīvisms". Piemēram ziņa, ka (iekš Naked Science) zviedru zinātniekiem izdevies sintezēt šķidrumu, kurš spēj saglabāt Saules enerģiju (kaut kas tur par izomēriem) un katalizatora klātbūtnē šo atdot kā siltumu. Pie tam dārgos rutēnija katalizatorus aizvietot ar lētiem (īsti nesapratu kādiem) vienlaicīgi paaugstinot šķidruma energoietilpību 100 reizes... Vispārēja sajūsma, tauta met cepures gaisā... no 0.01% pievadītās enerģijas līdz 1 %. Nu... bez komentāriem. OK, OK! Būsim pozitīvi. Līdz 100% vajag vēl vienu tādu izrāvienu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zin... Augusts 13, 2017 Share Augusts 13, 2017 Nu nesaku, ka tagad vēlos Zilupe - Alūksne Hyperloop un protams, ka tas nekad neatmaksātos tādā maršrutā, bet globali nenoliedzami šis ir interesants projekts, bet vienkārši ir bars cilvēku, kas noliegs jebkādu idej, jo viņu sētā tas nenesīs labumu Pirms 10 minūtēm , Jurkins teica: Kravas pa vadiem? Piedodiet, bet nevajag kapronu pīpēt Tapē gribu linku un papētīt, kas tur un kā,man interesē Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Augusts 13, 2017 Share Augusts 13, 2017 Vai Tu domā ŠO skyway? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didzis Augusts 13, 2017 Share Augusts 13, 2017 pirms 5 stundām , maize teica: Nez kā viņi spēja atrisināt vēja parku pieslēgšana kopējam tīklam Vēja parkus parasti ceļ jūras krastā un garas līnijas ar augstiem spriegumiem pāri apdzīvotām vietām nevajag. Esmu bijis Holandes vēja ģenerātorā. Tur smuki zemē ierakts kabelis, spriegumi nav lieli un nekādu problēmu. 500kV līnijas netaisa ar zemē ieraktiem kabeļiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zin... Augusts 13, 2017 Share Augusts 13, 2017 Tas Skyway gan izkatās vairak nekā aizdomīīgs gan :/ Var jau būt, bet nu vairak tiešām pēc lohatrona izskatās un ja vēļņem vērā, ka tur apakšā stv austrumu spekulanti, kas reģistrējuši ofšoru Londonā, sola pasakainus miljardu vērtus konraktus, bet piedāva, lai cilvēki investē apmaiņā pret poenciālu 3000%peļņu 3 gadu laikā, tad vispār... Link to comment Share on other sites More sharing options...
maize Augusts 13, 2017 Share Augusts 13, 2017 1 stundu atpakaļ, Didzis teica: Vēja parkus parasti ceļ jūras krastā un garas līnijas ar augstiem spriegumiem pāri apdzīvotām vietām, spriegumi nav lieli Aha un elektrību izlieto turpat krastā vai tālāk nes ar spaiņiem? Vēja parkus minēju, kā piemēru jaunai infrastruktūrai, kuru kaut kādā veidā ir izdevies sasaistīt ar pārējo energo sistēmu apejot privātīpašumus un ne jau nu ar zemsprieguma kabeļiem kā tu lej. Cita starpā turpat Ziemeļjūrā "krastā" (100km attālumā) ir vēja parks ar 400MW jaudu, ja izdodas noskaidrot kā viņi ar "nelieliem spriegumiem" to nogādā krastā, labprāt uzklausīšu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didzis Augusts 13, 2017 Share Augusts 13, 2017 Pirms 27 minūtēm , maize teica: kā viņi ar "nelieliem spriegumiem" to nogādā krastā, labprāt uzklausīšu Laikam jānoskaidro, ko es domāju ar neliels spriegums un neliels attālums elektrotīklos. 100km mierīgi pietiek ar 110kV līniju un tādi kabeļi nav problēma. Lai gan Holandē vēja ģenerātorus savieno ar vēl mazāka sprieguma līnijām. Labi, precīzi nepateikšu, jo zemnieks, pie kura dzīvoju, no elektrības maz ko saprata, bet ģeneratori viņam piederēja. Augsts spriegums ir 330kV vai augstāk un līnijas garums tūkstošos kilometru. Nu nesanāk Āfrika 100km no mums, bet ar mazākiem spriegumiem nekur tālu španungu neaizvadīsi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supermans Augusts 13, 2017 Share Augusts 13, 2017 pirms 2 stundām , Didzis teica: 500kV līnijas netaisa ar zemē ieraktiem kabeļiem. Dezinformācija nav labs tonis. Pasaulē ir vairākas pazemes/zemūdens 550kV līnijas. Izmaksas gan zvēriskas, bet tas jau cits temats. Link to comment Share on other sites More sharing options...
binary Augusts 13, 2017 Share Augusts 13, 2017 [offtopic] Agrāk bija interesants topiks… Kluss, bet interesants. Tagad jau kāda pusštuka postu dažu nedēļu laikā būtībā par neko - trula kasīšanās kasīšanās pēc. Toties citi topiki, kuros agrāk bija identisks spams, tagad ir pieklusuši… [/offtopic] 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
M@R$$ Augusts 13, 2017 Share Augusts 13, 2017 Atraduši problēmu Ar 20kV aizpumpē līdz a/st kaut kur krastā, un tālāk jau tehnikas jautājums 110/330/550kV ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zin... Augusts 14, 2017 Share Augusts 14, 2017 https://tvplay.skaties.lv/parraides/lnt-zinas/863917?autostart=true Yep, kā par SkyWay ierunājas tā Skyway ir ziņās Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Augusts 17, 2017 Share Augusts 17, 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
maize Augusts 17, 2017 Share Augusts 17, 2017 2017.08.13. , 19:03, Didzis teica: 100km mierīgi pietiek ar 110kV līniju Un kā ar Norvēģija - Nīderlande 500+km? 2017.08.13. , 19:40, M@R$$ teica: Ar 20kV aizpumpē līdz a/st kaut kur krastā, Nop. Labi, skaidrs, nav interesējušies puikas, tepat, Rīgā, jau gadus piecus ir padsmit km gara 330kV AC kabeļlīnija no TEC1 - Imanta, lielākos attālumos AC pa kabeli nikā, tāpēc AC-DC pārveidotāji abos gabalos un kabelī DC. Tuvākais kabelis Lietuva - Zviedrija 400km 300kV DC. 1 stundu atpakaļ, Racer teica: Pavisam zaļi un ilgtspējīgi, ir neko neražot un nepatērēt. Elektroauto dod iespēju ražot enerģiju ārpus apdzīvotām vietām un esot pilsētā nemirt nost no izplūdes gāzēm. Mums dzīvojot, provincē, protams ne līdz tam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didzis Augusts 17, 2017 Share Augusts 17, 2017 pirms 5 stundām , maize teica: Tuvākais kabelis Lietuva - Zviedrija 400km 300kV DC 400km nav tūkstoši un tak tā līnija uz Zviedriju visu laiku gļučī un kārtīgi nedarbojas. Ar gaisvada līnijām tādu problēmu nav un izmaksas par kārtu mazākas. pirms 5 stundām , maize teica: Elektroauto dod iespēju ražot enerģiju ārpus apdzīvotām vietām Es gan neteiktu, ka Rīgas TEC ir ārpus apdzīvotām vietām. Ražojot elektrību parasti tiek arī siltums iegūts, bet siltumtrase jo īsāka, jo labāk.Vārdu sakot, visi tie apgalvojumi par elektroauto '' zaļumu'' un vides nepiesārņošanu domāti cilvēkiem, kuri fizikas un dabaszinību stundas skolā bastojuši. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Augusts 17, 2017 Share Augusts 17, 2017 ”Ford” patentē noņemamu stūri un pedāļus saviem nākotnes auto Nekas jauns (vismaz par stūri)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ervie Augusts 17, 2017 Share Augusts 17, 2017 Pirms 3 minūtēm , snukurins teica: Es joprojām nesaprotu kādēļ jārada tehnoloģijas lai brauktu ,,zaļi,, ja loģiskāk un vienkāršāk ir radīt tehnoloģijas lai nevajadzētu braukt?Tas ir iespējams jau šodien,vienkārši ar nodokļu palīdzību ir jāpiespiež ,,naudas maisus,, ražot produktu uz vietas. nūū.... radīt tehnoloģijas "lai nevajadzētu braukt" tas reāli pa smuko. piem, Latvijas laukos gandrīz jau tas ir realizēts. vēl tik atlikušos bezdarbniekus pabalstsaņēmējus no turienes izdabūt un varēs teritorijas noslēgt. tāpatkā, piespiest naudasmaisus darīt kaut ko tādu kas viņiem nav izdevīgi ir tikpat vienkārši kā snukurinam piespiest pārvākties uz Rīgu un maksāt pa maksimumu visus nodokļus un nodevas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ervie Augusts 17, 2017 Share Augusts 17, 2017 Pirms 4 minūtēm , snukurins teica: Kāpēc nav izdevīgi uzreiz?piemēram par to ka ražo reģionā piešķilt reālu nodokļu atlaidi. pie mums tas neiet cauri. 1kārt tāpēc ka nav no kā to atlaidi dot, t.i., 2) nav reāla apgrozījuma un apjoma.... parēķini pats. tā ar rodas tādi gimalaju lāči, kā minimālās algas celšana. pēc kuras jebkuram loģiskam naudasmaisam rodas jautājums cik šodien maksā robotu automatizācija, no kuras sociālais ir 0. kāpēc neviens nevelk saulītē Rīgas Satiksmes veiksmesstāstu vārdā E-talons? kur tūkstošiem nodarbinātu tantuku tika nomainīti ar ciktursimt kontrolieriem un anonīmu elektronisku sistēmu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ervie Augusts 17, 2017 Share Augusts 17, 2017 Pirms 1 minūtes , snukurins teica: Ja jau esam Eiropas savienībā tad tas ir arī kopējs savienības ,,stāsts,, tāpēc ar deičlande skatās kā optimizēt liekēžus... pārāk daudz viņu savācies. komforta zonā. tā ka viss skats uz Tevi, nāc pie kloķiem un rādi. kā radīt tavā nerīgā ilgtspējīgas darbavietas par kurām samaksāti visi nodokļi. kādi iebildumi? nu tā tak tava nevēlēšanās ko mainīt Link to comment Share on other sites More sharing options...
laikamTak Augusts 17, 2017 Share Augusts 17, 2017 Ko ņemās? Tēma saucas automātiski auto bez vadītāja un citas jaunās tehnoloģijas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Augusts 17, 2017 Share Augusts 17, 2017 pirms 2 stundām , laikamTak teica: Ko ņemās? Nu davai, apsprriežam, bet līdzko viedoklis atšķiras no "VAUAUUUU, automātiskais auto ir kruuuta (lūpiņas trubiņā)", tā dažiem nezin kāpēc žults līmenis paaugstinās. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Augusts 17, 2017 Share Augusts 17, 2017 Izskatās ka tepat kaimiņos igauņi ražo saules paneļu jumtus. Neizskatās tik glamūrīgi kā Teslas piedāvājums, bet iespējams nav ne vainas. https://www.roofit.solar/home https://www.tesla.com/en_GB/solarroof Būtu interesanti uzbūvēt nelielu vasaras māju apmēram šādā stilā. https://www.dezeen.com/2016/01/06/north-vat-house-rodic-davidson-architects-dungeness-beach-kent-england/ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Augusts 17, 2017 Share Augusts 17, 2017 (labots) Izsatās smuki, tik es pat baidos padomāt, līdz cik grādiem tas panelis uzkarst. Brūnais rannilas dārza mājiņas jumts šdien bija tāds, ka olas varēja cept. Kā tas atsaucas uz paneļu atdevi un mūža ilgumu. Mani pirms kāda laika vajāja (nu ne briesmīgi un neatvairāmi) ideja apvienot paneli ar siltummaini un siltumsūkni. Nja, tas arhitektoniskais stils mani arī fascinē. Labots Augusts 17, 2017 - Jurkins Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Augusts 17, 2017 Share Augusts 17, 2017 Saules paneļi nevar dot vairāk, kā dod saule! Un vēl lietderības koeficients jāņem vērā! Ne LV ne UK saules paneļi nevar būt ekonomiski izdevīgi! Pirms 1 minūtes , Jurkins teica: Mani pirms kāda laika vajāja (nu ne briesmīgi un neatvairāmi) ideja apvienot paneli ar siltummaini un siltumsūkni. Ko vasarā taisījies apsildīt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Augusts 17, 2017 Share Augusts 17, 2017 (labots) Pirms 6 minūtēm , Ronalds_ teica: Ko vasarā taisījies apsildīt Da tas čista tāds stulbums teorētisks. Siltumsūknis atdzesē paneli (visu siltumu no šā paņem sev), kurš vēss ražo vairāk elektrības. To ekonomisko neizdevīgumu (pašu paneļu) varbūt vēl varētu kaut kā pārvarēt/sadzīvot, bet enerģijas saglabāšana, lai var lietot ad vajag, gan ir problēma. Un, lūdzu, lūdzu, nevajag pieminēt Maska powertursazinnvelnsko Labots Augusts 17, 2017 - Jurkins Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!