Jump to content

Balagāns par autobraucēju kultūru


martinno
 Share

Recommended Posts

Par joslu platumu gan ir tā - labāk lai ir platākas un lai ir tā buferzona. Lielisks piemērs ir J-pilī no Rīgas puses braucot iekšā posms starp abiem apļiem. Atsevišķas brauktuves katrā virzienā ar zaļo zonu pa vidu. Un, ja kādam kraviniekam kaut kas notiek (ne reizi vien), tad ir nevis korķis, bet pisec.

Link to comment
Share on other sites

pirms 4 stundām , Kazarms teica:

Jā jā un 25gadīgie neplīst vispār, tikai katru mēnesi kkas jāsaremontē.

Man 20 gadīgs,to ka bremžu suportiem katru gadu pirms ziemas jauztais profilakse tas jau pats pa sevi,ja pats to prot izdarīt ar pareizām smērvielām,neredzu nekādu problēmu!Kā arī samainīt eļļas, eļļas,degvielas filtri gaisfiltrs, pa retam siksnas,nav problēmas samainīt,tīra apkope! Katru mēnesi tīri profilakses nolūkos kautko uzlabo,logu slotiņs apmain,kulisei uztais profilaksi...Kā arī kontaktgrupu samainīju. Nav problēmas mironenēm puteklenes izčekot un apmainīt!Kā nesen apmainīju pakaļejos bremžu diskus ar visiem aizsargiem,klučiem,pie reizes suportiem apkope!Uzliku jaunus priekšējos lukturus,pirms apskates ar celtniecības 3D lazeriekartu šos mierīgi noregulēju pēc  gostiem!

Eļļu mainu ik pa 8000 km,kā kuru reiz,bet ne vairāk par 10.000km,īsi sakot vēlā pavasarī un pirms ziemas!

Katrā ziņā paziņas ar saviem jaunākajiem vaiāk noperušies pa servisiem nekā es ar savu veco!Man pa 4 gadiem 1 x tik pabijis servisā,un ar dēļ vienas vakumtrubiņas savienojumu! 

Labots - kojots66
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , Racer teica:

Tikko izbraucu pa Brasas tiltu. Perfekti! Var neņemt vērā to meža dīvainīšu pukstēšanu (pilsēta dīvaiņiem vai kā nu tur saucas).

Tos mūžības ķertos īsti ņemt pierē nav jēgas...

Labots - M@R$$
Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , Zin... teica:

Saka visi tie, kas jaunu auto ir tikai pasmaržojuši..

Ne tikai pasmaržojuši,bet pareizāk kas viņus dabon skrūvēt!Protams jebkura mašīna jaskrūvē,bet pēc 2010 gada,aizsākums pēc 2005g.tās  grūtie bērni...Tur vairāk iederās teiciens"Nekā personīga tikai bizness"!

Nē nu par Xilux nesūdzos....

Labots - kojots66
Link to comment
Share on other sites

Vasarnieks
Pirms 54 minūtēm , Insekc teica:

Abas der lai vizinātos vasarā. Zemā ar tādām nevajadzētu (ārpus Rīgas, sniegā, uz ledus)

Tie laiki aizgājuši, kad vasarā bija jābrauc ar skaļām ziemenēm, šodien jauna vasarene ~30 eur maksā. Te vairāk stāsts par to, ka kurzemes rietumu piekrastē visu gadu var ar vasarenēm maukt, bet kungi valdībā labāk zin, ka vajag ziemas riepas un vecas riepas ir labākas par jaunām m+s :D

 

Link to comment
Share on other sites

Nu kur problēma? Taisi referendumu, lai izveidotu neatkarīgu Kurzemes Rietumu Piekrastes republiku (KRPR). Varēsiet cauru gadu maukt ar vasarenēm un ziemas riepas likt tikai tie, kas brauc uz Latviju.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Pirms 12 minūtēm , kojots66 teica:

Man 20 gadīgs,to ka bremžu suportiem katru gadu pirms ziemas jauztais profilakse tas jau pats pa sevi,ja pats to prot izdarīt ar pareizām smērvielām,neredzu nekādu problēmu!Kā arī saminīt eļļas, eļļas,degvielas filtri gaisfiltrs, pa retam siksnas nav problēmas samainīt,tīra apkope! Katru mēnesi tīri profilakses nolūkos kautko uzlabo,logu slotiņs apmain,kulisei uztais profilaksi...Kā arī kontaktgrupu samainīju. Nav problēmas mironēnēm puteklenes izčekot un apmainīt!Kā nesen apmainīju pakaļejos bremžu diskus ar visiem aizsargiem,klučiem,pie reizes suportiem apkope!

Eļu maiņu ik pa 8000 km,kā kuru reiz,bet ne vairāk par 10.000km!

Un tad tur tā ķega jānomaina, šitais ierūsējis, tur jāsametina utt. Un ņem un jājies vai nu garāžā vai nu meklē servisu, kas neapjās, būs pa ceļam un vispār varēs paņemt ātrāk kā pēc 3 nedēļām. Un pie sareģītāka remonta serviss tevi pasūta bekot, jo redz auto vecs un šitādus vairs pie kompja nemāk pieslēgt un nodiagnosticēt, kāpēc kkas raustās vai nestrādā. Saproti, kas par lietu, meklē detaļas, kuru vairs nav utt.

 

Tad tu paņem visu un izliec uz papīra, pierēķini savas darba stundas, ko esi pavadījis, lai to lamatu noturētu uz ceļa kārtējo gadu, pierēķini cik daudz vairāk tā tērē benzīnu un maģiski sanāk, ka kilometra izmaksas jaunam/mazlietotam auto ar visu KASKO un līzingu sanāk lētāk nekā ņemties ar 10+ gadus vecu auto par 1-5 tūkstošiem, kas sākotnēji izskatījās lētāk kā jauna un vēl piedevām cerēt, ka nepalidos jau 300-400k noskrējušais dzinējs.

 

Ja tas ir hobijs, visu cieņu, bet neredzu nekādu citu iemeslu pavadīt neadekvāti daudz laika garāžā, skrūvējot ikdienas mašīnu. Labāk to laiku pavadu ar ģimeni vai nodarbojoties ar hobijiem kas interesē vairāk.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 8 minūtēm , Kazarms teica:

Un tad tur tā ķega jānomaina, šitais ierūsējis, tur jāsametina utt

Manā gadījumā maz kas jametin,janu baigi kritisks,nomain visu pusrāmi,tas būs 170eiro,kautko piemetīnāt bus  vien jau 70 eiro ja ne vairāk,bet ja pats to dara,atkal nav problēmas 😉!

Tāpēc pirms ieskrūvē jasasmērē un ķega japstrādā lai tā nerūsētu,vai pēc  sals izbraukšānas noskalot apakšu ar  lietusūdeni,starpcitu ja neesmu ko nosapņojis Lietuvā būs jamaksā nodoklis tiem kuri uzkrāj lietusudeni,nez kā šie to pierādīs!

Labots - kojots66
Link to comment
Share on other sites

A to dzirdējat ka  nu jau pa atsaitēm apskatē piesienas!Abās pusēs būs jabūt kā riepām,abām vienādām,viens ražotājs,ja pat nemaldos vizuāli nedrīkstēs atšķirties! Sapratu tā,piemērs  https://dipex.lv/lv/catalog/rezerves-dalas/khodovaya-chast-i-rulevoe-upravlenie/axle-mounting-steering-wheels/stabilizer-fastening-parts/self-aligning-support/nty-zlp-pl-001/

 

https://dipex.lv/lv/catalog/rezerves-dalas/kamoka9030385/

 

šāds variants nebūšot pieļaujams!

Labots - kojots66
Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , kojots66 teica:

Tāpēc pirms ieskrūvē jasasmērē un ķega japstrādā lai tā nerūsētu

Bet vai to būs izdarījis iepriekšējais īpašnieks vai serviss? Šis ieteikums strādā tikai, ja auto no salona izbrauci pats un nobrauci tos 20 gadus, remontējot tikai pats.

 

Pirms 2 minūtēm , kojots66 teica:

vai pēc  sals izbraukšānas noskalot apakšu ar  lietusūdeni,

Aha, un vispār vēl aķim masu varētu atvienot, lai elektrolīze nenotiek.

Iedomājies, ka cilvēki no rīta pieceļas, tad viņiem ir 101 darbs, sapakojas autiņā, aizbrauc kaut kur, dara lietas, brauc mājās vakarā un viņiem nestāv mājas pagalmā cisterna ar lietusūdeni un nav laiks un vēlēšanās pa vidu starp vakariņu taisīšanu, suņa kakināšanu un laika pavadīšanu ar ģimeni, mazgāt auto apakšu katru dienu. Labi, ja sanāk to reizi nedēļā caur mazgātuvi izskriet, lai noskalotu lielumu dubļu sāls maisījumu.

 

Manā grāmatā auto ir instruments, kas kalpo man nevis otrrādi. Speciāli lauzt un bojāt, protams, nevajag, bet pucēt redzu jēgu tikai ar kaut kādu inčīgu hobijauto.

 

Pirms 5 minūtēm , kojots66 teica:

A to dzirdējat ka  nu jau pa atsaitēm apskatē piesienas!Abās pusēs būs jabūt kā riepām,abām vienādām,viens ražotājs,ja pat nemaldos vizuāli nedrīkstēs atšķirties!

Vienam auto 2 atsaitēm tā kā diezgan loģiski, ka jābūt vienādām. Kur par ražotāju teikts, lūdzu avotu studijā, īpaši jau, ka ražotājs ļoti bieži uz auto daļām netiek uzštancēts.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 30 minūtēm , kojots66 teica:

kautko piemetīnāt bus  vien jau 70 eiro ja ne vairāk,bet ja pats to dara,atkal nav problēmas 😉!

Es pats protu gluži labi metināt, bet laikā kamēr es ikdienas lamatai metinu slieksni (tas ir kā likums viss vakars ar braukšanu uz garāžu, gatavošanos, pašu metināšanu, instrumentu savākšanu, braukšanu mājās), es varu, piemēram, hobijmotociklam uzmetināt bagažnieku.

 

Hobijam es laiku neskaitu, ikdienas lamatas remontēšanai skaitu. Un lieku pretī savu stundas likmi.

 

Tas ir arī tas ko es iepriekš teicu, ja tā čubināšanās ap savu ikdienas auto ir hobijs, forši, var apvienot patīkamo ar lietderīgo, bet ja "atkal kaut kas lamatai jāremontē, lai nākamajā rītā var braukt uz darbu, bērni uz dārziņu/skolu utt." ir kā zobu sāpes, nafig to visu, brauc ar jaunu auto, garantija beidzās, pārdod, ņem nākamo. 0 galvassāpes un dienas beigās izmaksas ļoti līdzīgas. Nu jā, protams, 7.bembis tas nebūs, būs vidējās klases Kija, Hjundajs vai Škoda. :D

Labots - Kazarms
Link to comment
Share on other sites

Vasarnieks
Pirms 42 minūtēm , kojots66 teica:

A to dzirdējat ka  nu jau pa atsaitēm apskatē piesienas!Abās pusēs būs jabūt kā riepām,abām vienādām

Pirmā dzirdēšana, redzēs. Man kā reiz viena spīd un laistās, otra melna :D

Link to comment
Share on other sites

Ar riepām nebrauc - jābrauc ir "ar galvu".

Sākot no 8desmito gadu vidus 6-7 gadus braucu ar privāto taxi.

Nebija neviena ziemas diena kad nebraucu, ja biju pie veselības, bet riepas bija tā saucamās "navarkas".

Bolderājā tajos laikos bija riepu vulkanizēšana - kvalitāte, paši saprotiet kāda, protektoru izvēle 2-3 un tie paši standarta...

Par jaunām riepām tikai sapņot varēja un tās jau arī nebija nekādas ziemenes - vienīgi tā saucamā sņežinka bija daudz maz derīga ziemai.

Nobraukāju vairākus 100 t.k. un nekas, bez avārijām.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, Kazarms teica:

Bet vai to būs izdarījis iepriekšējais īpašnieks vai serviss? Šis ieteikums strādā tikai, ja auto no salona izbrauci pats un nobrauci tos 20 gadus, remontējot tikai pats.

Tur es tev piekrītu jo dēlam mainīja sajūgu,un nu kā tautā saka,sekx sācies! Meistars bija nolamājies....Visas skrūves ar karsēšanu un  pa cik opelim  pufiņš iet  caur pusrāmi skrūves pie turbīnes atkal nexrenā! Meisters pie pusrāmi naxer to pufaku uz pusēm un pēc tam smuki ar skavām pievienoja atpakal! 

Labots - kojots66
Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, Kazarms teica:

brauc mājās vakarā un viņiem nestāv mājas pagalmā cisterna ar lietusūdeni un nav laiks un vēlēšanās pa vidu starp vakariņu taisīšanu, suņa kakināšanu un laika pavadīšanu ar ģimeni, mazgāt auto apakšu katru dienu. Labi, ja

Nu jā tā jau ir man jau ar tik kubiks  stāv līdz vēlam rudenim kad sāk uzkniebt tad  jāmet miers!Pilsētniekiem vispar pie labākās  gribas nesanāk uzkrāt,ja arī sanāktu  tad Vārnu bars   riņķi un pašam cxuju!

Pirms 37 minūtēm , Vasarnieks teica:

Pirmā dzirdēšana, redzēs. Man kā reiz viena spīd un laistās, otra melna :D

Tik dzirdēju ka čaļi kas gajuši apskati,saka ka nu  galīgi apnagļeļi! Vis būtu labi ja to publicētu lai zinātu,nevis  kad aizej un par to izmet,bet tai pašā laikā kad bukses beigtas  vai kādas mironenes puteklene plīsusi neredz!

Labots - kojots66
Link to comment
Share on other sites

Ziemis nāk, kur bez riepu tēmas :D

Piekrītu, ka jābrauc ar galvu, bet lielai daļai pašā saknē nav galvā nekā lai ar to galvu brauktu, jo brauc ar nobrauktu, visamderīgu drazu..

Nezinu cik jābūt sevis necienošam lai brauktu ar kautkādiem sū ziemas laikā.., nu labi, ja švakāk ar naudu, ir daudz iespēju ko izvēlēties premium riepu vietā, jauna, mazlietota, ķīna.., ja arī tam nesanāk, nu tad nezinu, ar kamanām aiziet :) 

Kautkā jau arī ar sūdiem pa sūdiem izbrauks pa divām sliedēm virzienā uz priekšu, ja tas apmierina, muļļāšanās un zināt, ka neparedzētā situācijā kad būs jāapstājas, tas neizdosies uz priekšu, vienītī un pa pļavu.

Kā jau kautkad sen šo teicu, arī šī bēda īpaši bieži novērota premium auto lauciņā, liekas dīvaini, auto tak nauda bija, vai arī nebija īsti, bet gribējās.., vai 3.variants, smadzeņpodā ir māli :D

Pieliekumā foto ko šķiet pirms gada jau šeit liku

Viss, atmetos, šito var malt līdz nemaņai :D

sasssssssss.jpg

ssssaaass.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pirms 10 minūtēm , kicker teica:

Nezinu cik jābūt sevis necienošam lai brauktu ar kautkādiem sū ziemas laikā.., nu labi, ja švakāk ar naudu, ir daudz iespēju ko izvēlēties premium riepu vietā, jauna, mazlietota, ķīna.., ja arī tam nesanāk, nu tad nezinu, ar kamanām aiziet

Tieši tā,mums par 20ero gabalā no Skandināvijas lietotās tirgo,atkarīgs no riepas izmēra,es runāju aptuveni 195,185x65 15"....tīri sakarīgas ziemenes kā arī vasarenes,ja pie viņiem montē tad arī  neliela atlaidīte !Montēšāna 40 eiro ja riepas ņemtas no vņiem tad 37 vai pat 35eiro!

Labots - kojots66
Link to comment
Share on other sites

Pirms 44 minūtēm , kojots66 teica:

20ero gabalā no Skandināvijas lietotās

Tīri intereses pēc, cik viņas ir vecas un kas tur vispār no protektora ir palicis pāri?

 

Neatbalstu gan komerciālu lietotu riepu pārdošanu, bet tas ir cits stāsts. Ilgtermiņā noteikti jauna vidējās klases riepa sanāk lētāk kā tās lietotās, kam jau puse no protektora pazudusi un daži mm līdz limitam, par drošības faktoru nerunājot.

Link to comment
Share on other sites

nav jau nemaz tik traki, Biju aizbraucis paņemt lietotas uz TavasRiepas.lv Jelgavā. jo sencim vajadzēja jaunas. Septembrī

 

Continental IceContact 3, nebija tās jaunākās. bet 2021 gada pirmās nedeļas ražojumi. uz riepām un protektors mazākajās vietās bija 7mm bet parsvarā 8mm.

 

viss kopā 160 Euro par uzstādīšanu/balancēšanu uz diskiem ko aizvedu pats, un veco riepu utilizēšana.. parastākais izmērs 205/55R16


Domāju ka daudz labāk nekā ņemt ķīniešus vai depo. Ja brauc maz.

 

+ Dabai draudzīgāk, no paziņas arzemēs tur viņiem daudz riepu tā vācoties jo kad viņš sabojāja vienu apdrošinātāji uzreiz visas 4 maina by default.

Labots - Laxe
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 4 stundām , kojots66 teica:

Katrā ziņā paziņas ar saviem jaunākajiem vaiāk noperušies pa servisiem nekā es ar savu veco

Pirms kā seko palags ar to ko dara patstāvīgi ar auto 😄

 

 

Man nu jau 8 gadus vecam bembim ar 230t km nobraukumu serviss pēdējos 5,5 gados ir bijis veselas divas reizes (neskaitot apkopes un pašsaprotamas lietas, kā bremži) - reduktors sāka sulot un tagad stūres pirksti bija jāmaina. Ko nu? Neiet kopā ar tavu super teoriju, ka viss slikti un plīst.

 

Gribi, jaajies ar to savu lamatu, man ne vietas, ne vēlme, ne ideja patstāvīgi jaaties un ieguldīt lamatā.

 

 

Šādi arī ar VW CC nobraucu ilgi ilgi bez problēmām, pienāca 260t km un sākās - tad šis, tad tas, tad tas sāk grabeet, tad "check engine", tad vēl kas. Nahuj, kāda jēga likt 300 mēnesī tajā lamatā ja to pašu labāk maksaju kredītu atkal kādu citu mašīnu, kas nesāk katru mēnesi pieprasīt, kā sieviete, patstāvīgu uzmanību.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 35 minūtēm , Zin... teica:

Nahuj, kāda jēga likt 300 mēnesī

Nu bļin,tad jau tev  ritīga lamata trāpījusies,man nemaz tik daudz par gadu neieliekās! Degvielā gan ap 100 eiro aiziet mēnesī! Mans auto no17 gada tikai  ievests LV,varbūt tur tas noslēpums,tiko 300t uzleca,gan jau notīts,bet 2L dīzeļ motors ideāls!Dargakā detaļa būs degvielas augstspiedien sūknis,kurš jau ir nomainīts ...200 eiro lietots,tagat skatos pa 150 var izķert ieks rrr.

Jekas tagat apskatēs ņems vērā KM.nobraukumu,man jūlīja beigās piefiksēja!

Labots - kojots66
Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, Laxe teica:

apdrošinātāji uzreiz visas 4 maina by default.

Nu vot pie mums pat aiz  vaigu nepiedāvā,vai defaltā tas ir !

Link to comment
Share on other sites

Veca lamata vs jauns auto… aiziet boot leģenda… pietrūkst Audi 80 ar gāzi 😁

Link to comment
Share on other sites

Pirms 38 minūtēm , kojots66 teica:

daudz par gadu neieliekās

Ja servisa stunda ir gandrīz 100 naudas tad....

Pirms 40 minūtēm , kojots66 teica:

Nu bļin,tad jau tev  ritīga lamata trāpījusies

60t km - 250tkm nekā īsti nebija un tad arī sākās, kad visi laiku ko "pielabot" ir tik cik kredītu maksāt 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 7 minūtēm , Regisss teica:

Veca lamata vs jauns auto… aiziet boot leģenda… pietrūkst Audi 80 ar gāzi 😁

 

Ar koku

 

 

Audiks vel dzīvs un iziet tehnisko, nevar to teikt par 3 gadīgiem bembjiem kam kapitāl pārbūvi vajag.

Labots - Laxe
Link to comment
Share on other sites

Pirms 5 minūtēm , Laxe teica:

nevar to teikt par 3 gadīgiem bembjiem kam kapitāl pārbūvi vajag

Parādi man parastu 3 gadīgu bembi, kam vajag “kapital pārvūvi” 😁😁😁

Link to comment
Share on other sites

Pirms 7 minūtēm , Laxe teica:

Audiks vel dzīvs un iziet tehnisko,

1 no 10 000

Link to comment
Share on other sites

Pirms 6 minūtēm , Regisss teica:

Parādi man parastu 3 gadīgu bembi, kam vajag “kapital pārvūvi” 😁😁😁

Šim gan nav 3 gadi, šim šobrīd ir 4, bet nu "kapital pārvūvi" vajadzēja jau tad, kad tas bembis bija tikai vienu gadu vecs. Redz, pat haube neturās ciet, durvju eņģes arī tādas-nekādas, nespēj durvis noturēt.

brooklyn-fatal-crash-05.jpg

Labots - binary
Link to comment
Share on other sites

Citu marku mašīnu bildes no avarijām negribi ielikt… gudrinieks… 🤦‍♂️

Link to comment
Share on other sites

Pirms 5 minūtēm , binary teica:

Tak prasīji bembi, to arī parādīju :D

Kur bija runa par avāriju?!?! 🤦‍♂️

Link to comment
Share on other sites

Protams trīs gadus vecam bembim var prasiities kapitālais, brāķi gadās visiem. Bet nu tā runā it kā neviens audi 100 nebija pēc trīs gadiem jadzen un kapitālo un brāķi nebija 😄

Link to comment
Share on other sites

Pa lielam jau BMW/Audi esot ar vienu no lielākajiem brāķu %. Vienīgi Jaguārs/RangeRovers viņus pārspēj 😂

Ja jau gribās 'nebrāķīgos' un mūžīgos auto, tad jau Toyotas un Kias. 

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Pirms 34 minūtēm , Zin... teica:

Ja servisa stunda ir gandrīz 100 naudas tad....

Nu tā jau cita lieta ka dzen uz servisu!Pie individuāla čaļa sajūgmaiņa izmaksāja 150 eiro...Kā septiņos no rīta iedzina 21 vakarā savāca!

Link to comment
Share on other sites

pirms 5 stundām , Kazarms teica:

pierēķini cik daudz vairāk tā tērē benzīnu un maģiski sanāk, ka kilometra izmaksas jaunam/mazlietotam auto ar visu KASKO un līzingu sanāk lētāk nekā ņemties ar 10+ gadus vecu auto par 1-5 tūkstošiem, kas sākotnēji izskatījās lētāk kā jauna un vēl piedevām cerēt, ka nepalidos jau 300-400k noskrējušais dzinējs.

Nu katram sava pieredze - es laimīgi esmu braukājis ar paveciem auto (10-20 gadus veci), atradis normālus servisus un izmaksas ir bijušas par kārtu (nepārspīlēju) mazākas kā jaunam pēc garantijas. Salīdzinu vecākus Audi, Honda, Subaru ar darba auto Hyundai un Nissan, bet nu tas ir subjektīvi. IMHO sāls ir tajā kā pret auto attiecies un kāds konkrētais eksemplārs patrāpījies. Tur nav jēga baigai diskusijai, jo auto izmantošanas varianti ir dažādi un viedokļ arīi būs arīdzan... ;) 

Labots - Racer
Link to comment
Share on other sites

Pirms 5 minūtēm , AndrisBB teica:

Pa lielam jau BMW/Audi esot ar vienu no lielākajiem brāķu %. Vienīgi Jaguārs/RangeRovers viņus pārspēj 😂

Ja jau gribās 'nebrāķīgos' un mūžīgos auto, tad jau Toyotas un Kias. 

Dajeb kurš auto beigu beigās kļūst par opeli,ne par velti tāds teiciens....Ja kāds  zin teiciena jēgu ,paceļ rokas!

 

 

OOO pacēla tēmu!Tagat laimīgie bendzīna Gāzes auto pirms ies apskati būs jauzrād sertifikāts ka ar tavu gāzes sitēmu vis kārtība ,sertifikāts maksās 400 eiro!Kautkādiem jauniem no fabrīkas kuri darbojas uz dabasgāzi,tiem laikam nebūšot!

Labots - kojots66
Link to comment
Share on other sites

pirms 5 stundām , Kazarms teica:

Tad tu paņem visu un izliec uz papīra, pierēķini savas darba stundas, ko esi pavadījis, lai to lamatu noturētu uz ceļa kārtējo gadu, pierēķini cik daudz vairāk tā tērē benzīnu un maģiski sanāk, ka kilometra izmaksas jaunam/mazlietotam auto ar visu KASKO un līzingu sanāk lētāk nekā ņemties ar 10+ gadus vecu auto par 1-5 tūkstošiem, kas sākotnēji izskatījās lētāk kā jauna un vēl piedevām cerēt, ka nepalidos jau 300-400k noskrējušais dzinējs.

Esu arī nonācis pie tāda paša secinājuma. Manuprāt 'visizdevīgāk' ir pirkt 2-3 gadus vecu, kad cena jau nokritusu par 1/3 - 1/2 un braukt ar viņu ilgi (ilgāk par 5 - 6 gadi), tad paša auto mēnešizmaksas sanāk ļoti zemas, bet iesākumā relatīvi jauns auto un beigās vēk OK. Kad jau sāk jukt, tad met mieru.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , AndrisBB teica:

Esu arī nonācis pie tāda paša secinājuma. Manuprāt 'visizdevīgāk' ir pirkt 2-3 gadus vecu, kad cena jau nokritusu par 1/3 - 1/2 un braukt ar viņu ilgi (ilgāk par 5 - 6 gadi), tad paša auto mēnešizmaksas sanāk ļoti zemas, bet

Ko tur var reiķināt,ar savu auto ir japeln,viņam sevi ir jaatpeln,tāpēc man pirmkārt ir unversālis+ āķis+ nopirkta auto piekabe un pārvietojamā pirts! 

Labots - kojots66
Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , kojots66 teica:

Dajeb kurš auto beigu beigās kļūst par opeli,ne par velti tāds teiciens....Ja kāds  zin teiciena jēgu ,paceļ rokas!

Bet ir jau arī statistika, pēc kompāniju datiem kas tirgo lietotiem auto garantijas, tad pa lielam Toyotas/Lexusi/Hondas utt visszturīgākie, Audi/BMW/Jaguāri utt visplīstošākie.

 

Nu kautvai no Warrantywise, citām kompānijām tie dati līdzīgi

 

 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...