Jump to content

Balagāns par autiņa izvēli, dārgajiem auto utt.


Mezavecis
 Share

Recommended Posts

 

 

vai Ford Riesta (~2011 g.)

 

 

Baigi rets modelis...
 

Riesta laikam kā reiz!  :yahoo:

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 765
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Smii

    76

  • osscar

    52

  • androidz

    52

  • kurmis

    82

Top Posters In This Topic

Posted Images

Long John
Baigi rets modelis...

 

 

Vēl labāk skan Ford Ka........ :yahoo:

 

             FORD-KaKa.jpg

Labots - Long John
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Apgaismojiet, kas ir "geļiks"? Rajona žargonus nepārzinu.

Bandītu, neizdevušos biznesmeņu un pārējās cilvēces "šlagas" iemīļots auto - Ņiva, Mercedes izpildījumā.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bandītu, neizdevušos biznesmeņu un pārējās cilvēces "šlagas" iemīļots auto - Ņiva, Mercedes izpildījumā.

 

pareizi, geļiks ir kaut kāds idiotiem domāts auto.

Normāli čaļi brauc ar ko citu.

f4f2954b704b654d77-45455360.jpg

 

Pierādījums:

Uzsākam sarunu ar inspektoru, viņš atzīst, ka nekad iepriekš nav sēdējis tik ērtos sēdekļos un "Rexton" kā tādā. Viņa citāts: "Geļiks maksā x naudas vienības, ir +/- neglīts, degvielu tērē kā lokomotīve, salons neērts un dienā pie mums tādi atbrauc divi līdz trīs. Bet šis "Rexton" ir skaists kā Liene Candy, ērts kā mammas klēpītis, un manā trīs gadu darba pieredzē šis ir tikai otrais gadījums, kad te iebrauc "Rexton".

 

Man, protams, garastāvoklis debesīs pēc šādiem komplimentiem. Pienāk brīdis, kad Geļiku laiž nost no pacēlāja, un ko mēs tur redzam – pagaidu apskate, ar to melno kubiciņu vidū. Esot rūsa apakšā, eļļas noplūde, atgāzes un kaut kādi stūres pirksti.

Man smaids līdz deniņiem, ka tādam "overpriced wannabe", "glamur gangsta" klucim ir tādi paši defekti kā man savā laikā otrajam golfam.

avots: http://www.delfi.lv/auto/zinas/naciju-sajusmina-letina-auto-pardosanas-sludinajuma-teksts.d?id=45455332

Labots - usver
Link to comment
Share on other sites

es dzīvē esmu redzējis 6 auto ar pārlauztu plauktu un mašīnu uz zemes, 4 no tiem bija, kad strādāju uz evakuatora, iepirduši apmalē un pārlauzuši alumīnija plauktu (visi bija VAG), 2 nebija iepirduši nekur, pārlauzts uz nelielas bedres, tādas pirms kuras neviens nebramzē, abi bija ssang yongi

Link to comment
Share on other sites

Kad bija lielie mīnusi, bembis negribēja lekt. Un arī salonā nebija gluži silti - cimdus varēja novilkt tikai pilsētā un ar iekšējo cirkulāciju.

 

Šodien biju aizvedis uz servisu - no sešām kvālsvecēm tikai 1 knapi dzīva un abiem termostatiem kaput. Itogo 190 eiro par visu.

 

Itālijā tādas lietas acīmredzot nav nepieciešamas :p

Otrs secinājums - līdz mīnus 10 tas auto lec praktiski bez kvēlsvecēm. Tik iesākumā darbojas ne uz visiem podiem.

Link to comment
Share on other sites

Nu tas tā ir dīzeļiem..man citronam sveces izbeidzās kaut kādā 10 dzīves gadā....

Link to comment
Share on other sites

Bruukjetaaja izteikums nogalina. Nu paradi man kaut vienu neizdevushos biznesmeni, kam sanaaktu 100+€k veerta kurpju kaste, kas veel panjem no tevis ljooooti daudz naudas, lai vispaar vinju izkustinaatu... Laikam daudziem autoapskatniekiem taisniba par sho auto: "miil vai ieniist, bet vienaldziigs nav neviens"

 

Ja man kaadreiz dzivee vareetu ko taadu pacelt, nedomaajot njemtu paari visiem landkruizeriem, x6 un audi b4 ar 1.9tdi...

Link to comment
Share on other sites

 

 

ny way, izbaudu savu Quattro(vecs, 2002trā gada A6 ar 2.4 benzīnu)... visur tieku bez problēmām un baudu ceļu

 

Ir jau tā kā Tu saki. 90-to sākumā Braukāju ar kantaino FWD Audi kupejnieku un viss likās labi - sapņu mašīna. Tad pavilkos uz autosportu - konkrēti ralliju un slimība sākās ar '85 Audi 80 kvatru. Pēcāk slimība progresēja un arī ģimenes auto ir tikai AWD, turpinot ar A41,8tq, (pa vidu vēl pilnpiedziņas dažādas) un šobrīd ar Subaru. Tik jāatceras, ka jēga no pasākuma ir tikai tad, ja ir atbilstošas riepas, pretējā gadījumā arī bezpiedziņa ir drošāka un ātrāka kā pilnpiedziņa. Prakstiski pierādījās pirmajā ziemas gonkā, kur ar bezriepu kopvērtējumā palikām prieksēpēdējie kopējā iesakaitē no kādām 30+ mašīnām, kur tikai puse bij ar pilnpiedziņu (apaluziens stereotipam, ka ar kvatru jebkurā gadījumā esi Kings :D). Pēcak, uzliekot riepas, kaut kas jau sāka sanākt. :)

 

Ā, un vēl - ar pilnpiedziņu ieskrieties var krietni labāk, bet mierā nolikšana ir samērojama ar bezpiedziņu, par ko daudzi aizmirst. 

Link to comment
Share on other sites

Par riepām bija labs tests iekš LTV  - Blondīne ar dacia sacentās ar autosportistiem kuru rīcībā bija Porsche, BMW M sērija un tamlīdzīgi auto. Atšķirība bija tikai riepās - blondīnei bija rallija riepas ar naglām. pārējie parastās ziemas riepas. Skaidrs ka blondīne uzvarēja.

 

Racer, kādas riepas ieteiksi lai varētu maukt pa granteni vasarā? Loģiski ka pa sakarīgu cenu. Pagaidām lieku M+S riepas. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Pagaidām lieku M+S riepas. 
 

 

Ir jau speciālās grunts riepas (sāpīgi dārgas), bet gonkās kādreiz izmantoju ziemenes - vienīgi baig ātri noplīst, jo gumija mīksta. Ikdienas sadzīviskai braukšanai visszeonas ir ok.

Link to comment
Share on other sites

Tas ka ātri noplīst esmu pamanījis. Pagājušo gadu pavasarī nopirku komplektu ar b/u M+S riepām ar kādi 5mm protektoru. Septembrī priekšā bija praktiski lisenenes. Bija jāpērk citas, lai līdz ziemai izvilktu. 

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

@Bruketajs Interesanta definīcija! Un kā tu definētu e65?

Mūsdienu sutenieru (visu jomu sutenieru, jeb tautā un vid valodā sauktu par uzņēmējiem) auto un dzīves paradoksa apliecinājums - nopērkam dārgu tačku, bet obligāti ar dīzeli, lai var ietaupīt un protams kredītā...  cik ir bijusi pieredze, minētā auto īpašnieki ir bagāti, bet gnīdas.


 

 

Bruukjetaaja izteikums nogalina. Nu paradi man kaut vienu neizdevushos biznesmeni, kam sanaaktu 100+€k veerta kurpju kaste, kas veel panjem no tevis ljooooti daudz naudas, lai vispaar vinju izkustinaatu... Laikam daudziem autoapskatniekiem taisniba par sho auto: "miil vai ieniist, bet vienaldziigs nav neviens"

Manās acīs, uzņēmējs, kas firmas attīstīšanas vietā nopērk geļiku, ar cerību, ka varēs taču visus uzmest un nobankrotēt veikli, ir neizdevies...  Laikam man ļoti kaitē tas, ka zinu daudzus ambiciozus, bet ar prātu apdalītus cilvēkus no tām aprindām.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Manuprāt, iekš LV redzamie jūsu sauktie geļiki, s klases mb un e65 reti kurš ir pirkti par 100k eur. Lielākā daļa ir labi pabraukti citās valstīs un pie mums ir nopirkti par summu ne lielāku kā 15k eur, bet visbiežāk zem 10k. Visbiežāk ar šo veco biz klases auto cilvēki vēlas izskatīties savādāki, nekā ir patiesībā - gan finansu, gan statusa ziņā.

Link to comment
Share on other sites

Nu un? Vai tāpēc auto kļūst par dacīti lokano, kura maksā tos pašus 15k(jauna) ?

 

Normāli auto arī vairākus gadus veici ir normāli, ļoti daudz tomēr izsaka auto cena, par kādu tas tika pirkts jauns.

 

P.S. JEBKURŠ auto ir jāvērtē pēc tehniskā stāvokļa, nevis kilometrāžas!

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

sharklasers
Manuprāt, iekš LV redzamie jūsu sauktie geļiki, s klases mb un e65 reti kurš ir pirkti par 100k eur. Lielākā daļa ir labi pabraukti citās valstīs un pie mums ir nopirkti par summu ne lielāku kā 15k eur, bet visbiežāk zem 10k.

Parādi kur var nopirkt g-wagonu zem 10k

 

 

 

P.S. JEBKURŠ auto ir jāvērtē pēc tehniskā stāvokļa, nevis kilometrāžas!

Šī ne vienmēr ir labākā pieeja, sevišķi runājot par premium klases auto.

Cits variants būtu pirkt pēc krāsas (gan iekšpusē, gan ārpusē) un aprīkojuma! Noskatam auto kas patīk pēc skata un ir pienācīgi aprīkots un izvērtējam vai ir vērts pirkt ierēķinot cik naudas jāieliek lai būtu top zustand un tad pērkam

Pamatojums ir tāds, ka hadeni un dzinēju utt var salabot, bet pielikt papildus ekstras ir krietni lielāks čakars.

Labāk ir paņemt max pilnu bmw vai audi vai mersi utml un saremontēt, nekā paņemt tādu pašu modeli ideālā stāvoklī ar manuālajiem lupatas beņķiem un pečku ar grozāmajiem kloķiem.

Protams nav runa par galejībām kad auto ir galīgi šķībs jo sists no visām pusēm.

Tie, kas nepiekrīt, var turpināt braukt ar fordiem un toyotām.

 

P.S. kurmi apsveicu ar čaka Norisa titulu

Labots - sharklasers
Link to comment
Share on other sites

ar to max komplektāciju gaumes jautājums...man no ekstrā vajag tikai kondišku, el logus (kas ir visiem). Papildus labas lietas ir parking sensori, auto bistes, auto tuvie.tālie. Bez pārējā es varu iztikt. el beņķi ar atmiņu vajadzīgi tiem kas auto dala ar kādu...el. stūres regulācija...apsilde beņķiem man vienaldzīga - neesmu salīgs. apsildāms vējstils ar ir ok..bet pie - 20 tāpt 10 jāgaida...visi tie līniju čekotāji - adaptīvās kruīzes... iekš LV imho jēga nulle.

Link to comment
Share on other sites

sharklasers

Lietus sensors

 

osscar, tieši to arī es gribēju pateikt. Tavā gadījumā jāskatā vai auto ir taisns, dzinējs un kārba ir ok, elektronika strādā. Spriežot pēc prasībām nav vērts pārmaksāt par lexus vai audi, jo vw vai toyota var izdarīt to pašu, bet lētāk.

Principā gribu uzsvērt, ka parasta auto pirkšana nedaudz atšķiras no premium klases auto pirkšanas un tie, kas šo atšķirību neizprot, pērk premium auto pačota vai citu muļķīgu iemeslu dēļ, un nereti pēc tam

ņaud internetā kas vissirslikti utml

Labots - sharklasers
Link to comment
Share on other sites

jap. kļūda. vienkārši parasti puse no visām ekstām nekad netiek  izmantota- visādi aptumšojošie spoguļi - vēl jo vairāk ja logi tonēti///


protams ir visādi patīkami sīkumi - haube ar amīšiem vai degvielas uzpilde bez korķa skrūvēšanas...bet tas ir sīkums..

Link to comment
Share on other sites

Kamēr cilvēkam nav pieredzes, tad liekas, jo pilnāks auto, jo krutāk, it sevišķi, ja prioritāte ir zīmēties, tad tiek izvēlēts pārbāzts autiņš ar 350k km uz blates, nevis saprātīgi komplektēts ar saprātīgu nobraukumu. Jāatceras, ka navigācija un muguras masāža būs bezjēdzīgas, kad autiņš nekustēs dēļ tā, ka nodzīts.

Es, piemēram ādas salonu uzskatu par mīnusu, jo esmu pārbaudījis to praksē ar vairākiem auto. Ziemā auksts, vasarā svīst mugura. Ok, ja runa par kabrio, tad praktisku apsvērumu dēļ ādai ir jābūt, bet parastam auto, ja ir iespēja izvēlēties, tad ādai nē!

Labots - kurmis
Link to comment
Share on other sites

sharklasers

Cik var ņemties ar to nobraukumu, tāpat 90% auto kas pašlaik piedalās satiksmē Latvijā ir notīts nobraukums, citam 50k citam viss pusmiljons.

Vienigais veids kā būt drošam par nobraukumu, ir ja pēc dīlera datiem nobraukums audzis vienmērīgi un pēdējā apkope/remonts pie dīlera veikts pēdējo mēnešu laikā. Citādi ne viens vien gadījums redzēts, kad pēdējā apkope piemēram 2013.g ar 150k un tagad tirgojas ar 160k uz tāfeles un perekups met krustu un saka ka 3 gadus praktiski nav braukta, kautgan pa to laiku nobraukti un nogriezti 300k.

Kā arī ir tādi pirmie īpašnieki, kuri pirms ikgadējās apkopes nogriež 10-20k, tā teikt ,lai auto lēnāk zaudē savu vērtību.

Vēl viena problēma ar nobraukumu ir tāda, ka, ja auto ir bijis avārijā, nobraukums nepateiks, cik kvalitatīvi veikts remonts. Pat ja sakrāsots smuki un savirzi var noregulēt, grūti prognozēt kā auto salocīsies avārijas gadījumā.

 

Citiem vārdiem sakot, pašlaik Latvijā pērkot auto, nobraukums būtu viena no pēdējām lietām, kam pievērst uzmanību.

Neļaujiet trollim kurmim sev sagrozīt galvu :3

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Vienigais veids kā būt drošam par nobraukumu, ir ja pēc dīlera datiem nobraukums audzis vienmērīgi un pēdējā apkope/remonts pie dīlera veikts pēdējo mēnešu laikā. Citādi ne viens vien gadījums redzēts, kad pēdējā apkope piemēram 2013.g ar 150k un tagad tirgojas ar 160k uz tāfeles un perekups met krustu un saka ka 3 gadus praktiski nav braukta, kautgan pa to laiku nobraukti un nogriezti 300k.
 

Otrīgais veids ir pirkt savam makam atbilstošas klases auto no atbilstoša ražotāja....

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

sharklasers

 

 

Otrīgais veids ir pirkt savam makam atbilstošas klases auto no atbilstoša ražotāja....

Kā noteikt kura klase un ražotājs ir atbilstošs makam?

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Kā noteikt kura klase un ražotājs ir atbilstošs makam?

Vīrieša intuīcija...


Bet ja nopietni, ir jānovērtē paredzamā auto VISAS izmaksas - lielos diskus ar 17" SUV riepām, sarežģītais daudzcilindru dīzelis, un visu pārējo.... 

Daudzas dienas atpakaļ, pie riepniekiem redzēju apsūkni ar Infinity SUV, kam šis mēģināja piemeklēt lietotas riepas - lūk tā nevajag darīt! Nevari nopirkt riepas - pērc auto ar mazākiem diskiem!

Link to comment
Share on other sites

 

 

Es, piemēram ādas salonu uzskatu par mīnusu, jo esmu pārbaudījis to praksē ar vairākiem auto. Ziemā auksts, vasarā svīst mugura.

 

tapēc vajag beņķus kā e65, ar iebūvētu kondišku beņķī un apsildi, vasarā ne svīst, ne ziemā salst. :D

 

 

 

nopērkam dārgu tačku, bet obligāti ar dīzeli
 

 

nu dīzelis ir domāts lai ar viņu brauktu, lētāks viņš būs ja tikai brauks daudz, benzīnieki domāti bakstīties pa pilsētu un sportam. ar pendzīnu nez vai pabrauksi 1400rpm @ 110km/h

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

nu dīzelis ir domāts lai ar viņu brauktu, lētāks viņš būs ja tikai brauks daudz, benzīnieki domāti bakstīties pa pilsētu un sportam. ar pendzīnu nez vai pabrauksi 1400rpm @ 110km/h
 

Pazīstamais ar savu RAM brauc ar 1000rpm ie 95km/h

Link to comment
Share on other sites

Ziemā vispirms tajā aukstajā beņķī ir jāiesēžas, tas pats vasarā ar karsto beņķi. Šeit ir jābūt gana nobriedušam, lai pacaniem varētu pateikt: "zini, man āda nepatīk." Tas ar laiku, ar laiku...

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Es saprotu dīzeļus, bet nesaprotu luksusa  auto ar dīzeli: S-klase, 7 sērija....


Manam renault ir pusāda/pus-alcantara - nav ne karsts ne auksts.... Ziemā ir sildīšanas poga.....

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ziemā vispirms tajā aukstajā beņķī ir jāiesēžas, tas pats vasarā ar karsto beņķi. Šeit ir jābūt gana nobriedušam, lai pacaniem varētu pateikt: "zini, man āda nepatīk." Tas ar laiku, ar laiku...

 

manam ir vebasto vai kā viņš saucas, uz 8.00 uzlieku taimeri lai sāk sildīt, tai skaitā beņķus, 8.15 kāpju iekšā un auto jau ir diez gan silts. nevar saprast tu esi trollis vai vienkārši tik debīls, ka esi iedomājies, ka esi pasaules etalons, un vienīgais dzīvo pareizi ar savu opel astra vai sazin ko tu brauc, kas 100% atbilst tev.

 

 

 

Es saprotu dīzeļus, bet nesaprotu luksusa  auto ar dīzeli: S-klase, 7 sērija....

 

 nu dīzels jau vairs nav skaļš un netīrs, takā pilnīgi poh kas tev apakšā. un dīzelim ir lielāks griezes moments, līdz ar to lielāka jauda.

Link to comment
Share on other sites

Pats braukā ar francūzi, bet gudri noliek S klasi un 7 sēriju, tas tik smieklīgi izklausās, gatavais bērnudārzs. :rus_roulette:

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

un dīzelim ir lielāks griezes moments, līdz ar to lielāka jauda

 

Absolūti aplams apgalvojums! Iesaku atkārtot mehānikas  pamatus no skolas fizikas kursa.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Ādas salons, koka salons... pensionāru izklaides. Papildus forši vasarā pie tās superīgās ādas  krēsla pielīp ... tava āda. Jā un smird viss tas pasāciens ...

Ar dīzeli varbūt ir labāk uz maziem apgriezieniem (piem. rakties ārā no sniega). A tā 1.6 vai 1.8 ar antislīdi un pofig.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ādas salons, koka salons... pensionāru izklaides. Papildus forši vasarā pie tās superīgās ādas  krēsla pielīp ... tava āda. Jā un smird viss tas pasāciens ...
Tas nozīmē, kad tev dzīvē nav bijusi mašīna ar ādas krēsliem, debilāku apgalvojumu dzirdējis neesmu! 
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

Ziemā vispirms tajā aukstajā beņķī ir jāiesēžas, tas pats vasarā ar karsto beņķi. Šeit ir jābūt gana nobriedušam, lai pacaniem varētu pateikt: "zini, man āda nepatīk." Tas ar laiku, ar laiku...

 

Dīvaini - man ar laiku ir pilnīgi pretēja pieredze un šobrīd labprātāk izvēlos auto ar ādas beņķiem, + ir krietni vairāk, sākot ar tīrīšanu (it sevišķi, ja ir bērns, suns un kaķis, kuri laiku pa laikam tiek pārvadāti), beidzot ar komfortu. Dīvainā kārtā vasarā nav bijis tā, ka ļoti uzkarsuši un ziemā 5 pakāpju apsilde dara savu.

 

Vēl kas ir dīvaini - man patīk arī pilnpiedziņa, jaudīgs motors, adaptīvs automāts, elektriski regulējami beņķi, spoguļi, lūka, ar pulti attaisāms bagāžnieks. Pacanu manu draugu/paziņu lokā nav, Tāpēc sanāk, ka zīmējos sev. :D

 

P.S. Par ziemas riepām - man minimālais izmērs, ko var uzlikt  priekšā ir 17", bet uz ziemu lieku mazās bremzes un 15" diskus. Kāpēc? Jo līdžinējā pieredze ir parādījusi, ka ar šaurāku un augstāku riepu, mašīna daudz labāk turās. Un vēl - daudziem lekas nesaprotami, kāpēc lieku Navarkas ar šipiem un Hakapelitas 1 zīmējumu. Skaidrs, ka automātiski tikšu ierakstīts kapeikpisējos, bet labāk sevi pierādījušas kā jauni Gislaved NF3 un Michelin X Ice, kuras ņēmu pilnīgi jaunas un aplauzos - 1 sezonu vēl nekas, bet otrajā jau tā...

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

@kroop Izskatās, ka tu esi mazvērtības kompleksu nomākts cilvēks, jo jau kuro reizi sāc lamāt cilvēku, kuram ir atšķirīgs viedoklis.

 

p.s. lai nopirktu manu "astru" būtu jāpārdod vairāki tavi e65...

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...