Jump to content

Balagāns par autiņa izvēli, dārgajiem auto utt.


Mezavecis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 765
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Smii

    76

  • osscar

    52

  • androidz

    52

  • kurmis

    82

Top Posters In This Topic

Posted Images

nezinu kā 2011..man man ari patīk..tikai zems baigi...priekš unversāļa varēja būt biku augstāks klīrenss....uz dūnīti braucot šorīt pāris saknes aizķēru...

Link to comment
Share on other sites

nu man 2011 gada universāls, tur kur ar Honda Accord universālu ravēju zāli, tur mierīgi ar Mondeo braucu pāri. 

Link to comment
Share on other sites

accords jā - baigi zems. ar to ari esmu braucis kādu laiku. Tas ar visur ķērās.


nu moš manam biku ripuļi neadekvāti mazi - r16. bet dāvinātam zirgam zobos neskatās. ja uzmestu biku lielākus - paliktu augstāks..arkās vietas daudz

Link to comment
Share on other sites

Accords zems? Nu njez njez, nēesat braukuši ar Civicu 5D 2006+ gads :) Agrāk, kad bij sniegs, apakša vienmēr bij perfekti tīra :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

bet tā es tev principā piekrītu - par to 10k budžetu labāk 11tā -12tā gada auto nevis 200-2007 gada bembis vai oooo....un pēc tam meklēs lietotas R19 riepas ...


tiem japoškām un fordiem ir opcija sport piekare. nav dārga - 150 EUR liekas ja jaunu auto pērk un man tāda aizdoma ka maniem tāda ir/bija


nu laikam viņa ir biku vēl zemāka par stock

Link to comment
Share on other sites

Kas ir opel sporta versija? Šoferis treniņkostīmā :yahoo:

Bet nopietni, sporta piekare ir forša uz laba piķa ... Trāpot bedrē/uzbraucot uz bruģa/negrēderētā graņtirovkā asas izjūtas garantētas. Komplektā ar lietajiem 17niekiem.

Bet nu neko, dzīvojam. Jau ~8 gads :)

Link to comment
Share on other sites

nu tas atkal gaumes jautājums. Mani ātrums uz taburetes neaizrauj. man patīk komfortablāka braukšana + iebraukšana tur kur vajag nevis rāpot par katru saknīti uz stigas vai pār dzelzceļa sliedēm .

Link to comment
Share on other sites

 

 

un pēc tam meklēs lietotas R19 riepas

neko nemeklēs, savi gali pie lv vairumniekiem, r19 varu dabūt par ļoti saldām cenām, 40-50% atlaide, bet arī lietotām nav ne vainas, vasarenes neatkarīgi no izmēra pēdējos gadus tik tādas lieku, par cik ir pieeja pie tādām, labāk laba lietota, kā jauna un sūdīga.

Link to comment
Share on other sites

nu cepiens... Kroop, nezinu par 530, bet 525i man viens choms pa 8 pakam panjema, jau,driz gads apkaartpagaidam vieniigi apkope 300eur un engjelacs diodes 70 eur... Tajaa pat laikaa viena cits pazinja panjeema 318d pa 9,5 pakaam un jau grib kratities valjaa... Tas ir, kaa paveicas...

Savukart vis tie, kas kjeerc, lai labaak opeli njem vai taaadu.. Saprotiet, ka katram savs...es arii pa 10 pakam panjemtu kaadu e-klasi vai e60 bmw ar benzinu+gaazi un man pofig, varat saukt par izleceeju, bomzi, kas lec augstaak pa savu di*su vai ko taadu... Taa ir mana sirdslieta un man ir svarigi kaa es juutos tajaa mashiiinaa u nejlausiishos diizelja tarkskji, lai cik efektiivaks vinsh buuutu... Tas ir taapat kaa citi ar foto tehniku, citi te ar thinkpad laptopiem nopeerushies, kas man nekad nebuus saprotams

Link to comment
Share on other sites

ņemt to baudāmo auto kā vienīgo ir skābīgi...ar laiku ar visiem auto aprod un kaifs mazinās no tā...bet škrobe par remontiem gan paliek.

 

Ar to es gribēju teikt, ka nevajag pirkt škodu, ja gribās jaguāru.

 

Nopērc to džegu, kādu vari atļauties, un būs labi. Ja auto izrādīsies labs, priekam nebūs gala, bet ja būs miskaste - kaut kad tāpat pārdosi / šrotizēsi un būs miers. 

 

A ja nopirksi škodu, bet siekalosies ap savu sapņu jaguāru uz ielas vai ss, ar laiku iedzīvosies frustrācijā, stresā, hemoroīdos un beigās jau bļaustīsies forumos, ka visiem jābrauc ar škodām un nav ko lēkt pāri dibenam. 

 

Man vienu reizi mūžā ir bijusi mašīna, kas nopirkta «jo nevajag pirkt ko gribās, bet gan kaut ko uzticamu un praktisku» - un tas nebija svētīgi. Tas auto (B3 pasāts) bija sūds, plīsa nejēgā un beigās uzdāvināju tēvam. Tas, savukārt, bija  nenormāli apmierināts, nobrauca viņu līdz šrotam.

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

tap;ec, ka meršu reputācija ir sabojāta.....sākot ar Rūsiņu un beidzo ar mega elektroniskajiem gļukiem...un  domeniks servisu :D


jā jā septiņus litrus. nu kur var gudri stāstīt. 3,0 dīzels normāli minot rij 10. 7 ir 2,0d. Man sanāk 6,8 2,0 tdci motoram.


nu  jābūt kaut mazam drirektōram,,,vai valdes loceklītim lai šāds piestāvētu....es iedomājos savu ledus bori un copes kasti šādā :D

Link to comment
Share on other sites

esmu ar shaadu mersi pabraukajis mazliet, tiesa 5 litru benziinu... Priekshaa forshi, kaa ari skjiet viens no izdevushakajiem dizainiem, savukaart aizmugure ir murgs, nu nafig tas durvis tur vispar ir, es ar saviem 1,9m jutos ljoti slikti...

ticu, ka vinsh kadus 7-8l eed, pieciitis videeji eeda ap 13 ja atminja nevilj...

Link to comment
Share on other sites

Bembis, 3.0D, manuālā kārba. Nupat nokrita uz 6.2 litriem vidējais. Visu laiku bija 6.4

 

minu normāli, vidējo ātrumu rāda kaut kur ap 39 km/h. Pa sastrēgumiem nemīcos.

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

Nuu ja tas vēl ir automāts, 7 litrus uz 100ta diez vai izspiedīsi ... Bet varbūt es kļūdos?

Un ja nopietni, mans 1.8 benzīns ārpus pilsētas ieliekas 6...7 litros, kas automātā liek aizmirst par tarkšķiem ar seksu ziemā.

Link to comment
Share on other sites

iedodat man 3.0D 90% pa pilsētu un parādīšu 10 Litrus. Tas ko rāda kompis ir figņa. Jā šitiem meršiem vietas nav aizmugurē..bet nu gaišais salons un dārgās apkopes dara savu. It kā nav dārgs auto, bet domāju, ka cilv. ar  apm. 1k algu mēnesī šādu nevajadzētu pirkt....


nu tā globāli.


ja tikai pa štrāsi - tad ticu ka var ar 3.0 izspiest 7 litrus

Link to comment
Share on other sites

Sarakstīšu vidējos patēriņus citām savām mašīnām nehronoloģiskā secībā:

 

2.2 Dti omegai bija 6.8-7 Jūrmala citreiz Rīga režīmā

2.4 JTD 156 Alfai = 7.3, vairāk nevarēja izspiest

2.0 i-vtec Accordam = 9 vienā mierā, uz bāņa @180 ēda ap 20 litriem, knapi līdz tankam tikām

1.7 twinspark 155 Alfai = 9 mazliet goņījot

3.5 Lexus RX bij ap = 15 vidēji (lpg), uz šosejas zem 10 nepalīst nekā, pilsētā ziemā 25 norma, 0-100 = 7 sek

1.9 atmosfēriskais D pasāts  = 6-7, citreiz tika barots ar augu eļļu, 0-100 = 20 sek

2.0 Audi Coupe = 9, uz šosejas varēja ielīst 6 uz 90 km/h, toties pie Trubām, Kolas un Skanijas bija dragreisu karalis :p

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

nu tapēc man liekas neticami, ka bembim tāds uber motors. esmu ar e60 530 kādu laiku braucis - man zem 9 vidējais nebija, bet lai nu paliek. ne par to stāsts. vienkārši iekš LV ir ļot daudz luksus klases auto cilvēkiem ar neadekvātiem ienākumiem. Eiropā tāda aina ir tikai Turku kvartālos, kur var redzēt vairumā luksus auto.Vidējie statistiskie Vietējie rullē pamatā ar mazākiem, bet jauniem auto ....jo saprot ko nozīmē auto uzturēšana. Tapēc jau iekš lv 80%  luxus auto ir  nožēlojamā stāvoklī....

Link to comment
Share on other sites

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/chrysler/300c/aoepb.htmlSedans

 

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/chrysler/300c/cxcfi.htmlUniversālis

 

Paņem nopērk tādu ar gāzīti un miers. Ziemā nekādu problēmu ar pielaišanu, ātri uzsilst. Par patēriņu, tas kad ieraugat 3.5 Benzīnu nevajag uzreiz galvu saķert, pašam ir 3.5 Benzīns tik LHS, patēriņš pilsētā max- 16.6l bet nu tam jau tā gāze domāta, tu nebrauc ar benzīnu, benzīnu vienīgi pielaišanai vajag un tas ari viss. Man izmaksu ziņā ar 3.5 iznāk tikai pa pilsētu braukājot 7-7.50 Eiro

Link to comment
Share on other sites

sharklasers

kroop Lexus GS neinteresē? Tā pati klase kas A6 un 5er, RWD, un kā zināms - toyotas nelūzt

Link to comment
Share on other sites

Vienam kaut kādam 2000 vidus Lexus sedanam nāca tiešās iesmidzes motori, kas ar LPG nedraudzējās. Tur vajag nočekot, pirms pērk.


Un ja runājam par tehnoloģijām, komfortu, Glamūru un Blingu, Lexus tomēr iepaliek no BMW un Audi flagmaņiem par paaudzi. To var labi sajust izbraucot ar to pašu RX un pēc tam tāda paša gada X5 vai Q5/Q7

 

Gluži tāpat kā mersis, kas pēdējos padsmit gados pārlieku aizrāvies ar hromētām plastmasām n'shit  visādi citādi dārgu auto salonos.


 

 

 

Un šim auto visu mūžu vilksies pakaļ bļemba, ka tā ir vecā 1995. gada e-klase, tikai par 4x dārgāku ciparu. 

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

 

 

Paņem nopērk tādu Chrysler 300c ar gāzīti un miers.

 

baigi smagai pakaļai jābūt, lai ar tādu ikdienā pa pilsētu pārvietotos.

Link to comment
Share on other sites

un 300to apdare ar biku atpaliek no merša līmeņa - tie zaļie aļa 90   displeji...

Link to comment
Share on other sites

nu tik smalki nezinu, neesmu pētījis. Bet šaubos. gan jau ka rūsē. Tāpat kraisleriem patīk atstāt pliku bleķi vietās kur to neredz....pat jaunjam/pēdējam kantainajam Town un cantrī (dagad lancia) liekot grīda beņķus - apdare grīdai nav. Pliks bleķis. Amīšiem tas ir raksturīgi. Manam usa  fordam savā laikā bija tas pats. Citiem auto esmu manījis vismaz gruntētu virsmu.


Jā tēma riktīgai piegdienai -  man patīk citu pieredzi palasīt - nevis tukšu spamu. teksts, ka čomam pa gadu e60 nekas nebija jāliek nav bekā vērts nezinot gada nobraukumu. manam dienestniekam tuvojas pirmā apkope (20K) -atrakstīšos, kas un kā.

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

braukums gadaa nav liels vinjam, jaa, 15k... Tas vairaak bija meerkjeets uz to histeerisko bljaushanu, ka nopirksi ne b4 vai opeli taa uzreiz viss pliisiis un ntaas shtukas maksaas...protams detaljas buua daargaakas, bet par komfortu jaamaksaa....

Link to comment
Share on other sites

Un jāmaksā ne maz. imho e60 ir pietiekami gļukaini uz vecumu. Bračkam bija savu laik - ar celi krāmē maisus no beņķa - salūzt devējs airbagam...tas nav normāli. un ne viņam bvienam tā...tad gļukojošā multimēdiju sistēmas. un viņam tas auto bija pirms gadiem 7. tagad vispār viņiem to gļuku vairāk. imho neveiksmīgs modelis. Audi - jā dīzeļi suks, benzīnnieki rij eļļu. Tādā ziņā imho labs e39 ir labāks par gļukainu e60. Toyotas - jā nelūzt, bet ir biku garlaicīgas - piekrītu 100%. 


vienkārši jo advancētāks auto - jo grūtāk viņu uzturēt tādā kārtībā lai viss būtu perfekti.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Toyotas - jā nelūzt, bet ir biku garlaicīgas

 

paliek garlaicīgi, ja nekas nelūst ilgu laiku?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Nuu ja tas vēl ir automāts, 7 litrus uz 100ta diez vai izspiedīsi ... Bet varbūt es kļūdos?

 

90tie beigušies, jaunie automāti ir ekonomiskāki par raustāmajiem. 

Link to comment
Share on other sites

es domāju iekšpusē,,,,ja salīdzina šā   pagājušā gada gada auto piem. man  bija iespēja salīdzināt..kaut vai ar vw fai henriju... bet tad vēl nebija pieejams pēdējais avensis. salons - gluži kā Smii minēja - atpaliek par paaudzi.


nu tas ja tā salīdzina 30-33K auto jaunus...

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ar leksusu pačotu no pacaniem nedabūsi un marķēto dīzeli neieliesi!

 

ķipa latvijā nevienam nav naudas un visi, kas pērk autiņu virs 3k, nespēj ne ieliet degvielu ne nopirkt rezerves daļas? lai tev nav jāturpina stulbi komentēt, man ir 25 nevis 18, stabils darbs ar labu algu jau 3 gadi, tēvs ir autotirgotājs un apmēram pateica, kas ar maniem izdevumiem un algu sanāk, lai es nestrādātu tikai priekš auto uzturēšanas,, vienkārši viņš tos autiņus tirgo nevis pats ar tādu brauc, līdz ar to nav liela pieredze ar konkrēto modeļu niķiem un stiķiem.

Link to comment
Share on other sites

nezinu - man nu tā vidēji rēķinot par privāto auto aiziet gadā ( 20 k nobraukums aptuveni) = 4 K eur gadā. Degviela + remonti + TA. mani priv auto ir bez kasko un stāvietas un bez līzinga auto 12 gadi.  Neskaitu tik uzcītīgi kā SMii...bet nu tā uz aci sanāk. zinot cik par degvielu mēnesī + cik par remontiem. Tagad gan nobraukums mazāks, jo braucu vairāk ar dienesta auto.

Link to comment
Share on other sites

90tie beigušies, jaunie automāti ir ekonomiskāki par raustāmajiem. 

 

Hidromehānika nevar būt ekonomiskāka, jo daļu dzinēja jaudas paņem pariktes darbināšana. Att, gan sūdīgāk iet, gan vairāk ēd par manuāli, pat jaunākās.

 

Robotkārbas - varbūt, atkarībā no smadzenes. 

 

Variatori - hvz

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

nu man henrijam ir tas power shift tipa dsg. 6 gaņģi - tagad weekndā = sanāk vidējais 6,3. JA pa pilsētu vairāk - tad 6.8 Citronam ar parasto 4 ātrumu automāt pie tāda pat tilpuma dīzeļa  bija 8 ziema 9. Tā ir ekonomiskāk tie robotveidīgie.

Link to comment
Share on other sites

Protams, bet lai hidromehāniskā kārba strādātu, tai nepieciešams eļļas spiediens, attiecīgi sūknis, kas patērē savus kW lai šo spiedienu noturētu.

 

Es neesmu tik viszinošs, lai izskaidrotu nianses, bet te tas viss ir smalki aprakstīts.

 

2.1 Hydraulic automatic transmissions

 

Un tas attiecās arī uz jaunajām kārbām. 


Jauns 530d ar 8 ātrumu automātu 6.2 litri / 100 (vai tik nav tas pats ZF)

BMW 530d Blue Performance High Executive

 

tas pats 530d ar manuāli 5.7 litri / 100

BMW 530d Executive

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

nu skaidrs, ka ir ekonomija ar manuāli - tur kloķi rausta hamburgeru ēdājs, bet automātam zudumi hidro trafā vai servo motoros....vai nu maksā par ekstra hamburgeri vai par ekstra  puslitru degvielas. rezultāts vienāds. cita lieta vai  vadītājs  samazinās uzņemto kaloriju daudzumu - vai arī kaimiņam ābolus nozags un apēdīs. free energy.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...