Bruketajs Janvāris 4, 2016 Share Janvāris 4, 2016 Tā kā jāpāriet uz lielāku auto... tad var savā īpašumā iegūt šo skaistuli! Perfekts maziņš BMW! Ar šādu esmu braucis - ļoti interesants un fikss autiņš, lai gan par vieglu nenosauksi. Toties vietas un komforta visiem pietiek, atšķirībā no tipiskajiem mazauto. Šorīt paziņa sasitās ar savu nolāpīto Šmart ar robotkārbu - līkumā kārba izdomāja iepauzēt un slēgties pāri un... sveiki, Zelma... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smii Janvāris 4, 2016 Share Janvāris 4, 2016 VAG 1.8 turbomotoram bija kaut kāds kreņķis. there are two common problems with 1.8Ts: oil sludge and ignition coil failures. Oil sludge shouldn't be a problem if oil changes are made regularly, I do them at about 7-8000km just to be on the safe side. My car has about 224000km and the first ignition coil failed at about 221000km(all four of them had a manufacturing date of 2002). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Janvāris 4, 2016 Author Share Janvāris 4, 2016 Diezgan aizdomīgi tie nopulētie 18 gadus autiņi ar birku "tikko no Vācijas". Ņemot vērā, cik maksā auto atdzīšana, vai nu kāds no šrotiem viņus savāc, vai arī ir turku darboņu frankenšteins. Būtu labi pēc VIN noskaidrot patieso vēsturi, lai gan tik veciem eksemplāriem var nebūt info. Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Janvāris 4, 2016 Share Janvāris 4, 2016 Auto pa 2K? Un cik ir atvēlēts naudiņas katru gadu remontiem? Jārēķinās ka pirmo gadu bieži apmeklēsi servisu(us). Pa 2K nopirkt var daudz ko - gan audi, gan bmw, gan meršus, tikai cik viņi norīs naudas remontos? Pa 2K, vienīgais kas nāk prātā ir žopeļ vectra B, benža 1.6, 1.8, 2.0. Jā tas būs dibena pārvietotājs, bez jebkāda ponta, bet ar saprātīgiem izdevumiem. Paziņa tirgo Omega B restailoto, pa 1,5K, bet ir sedans, priekš gada un cenas ļoti labs braucamais. Vēl nāk prātā vecais labais kantainītis 850 vai pirmās paaudzes V70. Uzturēšanā protams dargāks, bet zato bleķi izturīgi, iespējams tajā cenu katergorijā (tāda vecuma) visizturīgākie. Var pačolēt volvo kluba sludinājumus. Var būt japoškas, runājot tehniski ir izturīgas, bet rūsējot... bet man pašam ar japoškās nav nekādas pieredzes. p.s. labs auto pa 2K tā nav laimes spēlē, tā ir mission imposible... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raimonds1 Janvāris 4, 2016 Share Janvāris 4, 2016 Nojātiem volvo ir tāds īpašs tas skumjums. Tur nav bembja nopistenība vai merša vecais maucīgums. Iekāpjot vecā, lētā V70 šķiet, ka tur kāds paspējis... nomirt. Vajag ieviest zelta citātu topiku, lai nepazūd! 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Janvāris 4, 2016 Share Janvāris 4, 2016 Un vēl vajag atcerēties ka runa par auto nevīs līdz 20K bet līdz 2K!!! Autiņā līdz 2K stroga jābūt tiptop salūnam, ādas beņiem, melniem griestiem, smaržai kā no salona izbraukušam brabusam un divām, viegli iereibušām čmarām uz pakaļejā beņa. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
StaRkiJs Janvāris 4, 2016 Share Janvāris 4, 2016 Re, skaistulis! https://www.ss.lv/ms...ttro/fgokc.html Ne universālis, ne dīzelis, bet ziemā nebūs garlaicīgi! Ar rūsu šim, ja nav, tad arī nebūs problēmas. Klasika Latvijas auto tirgū, pusmiljonu noskrējusi, bet odometrā 180k tikko no Vācijas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Janvāris 4, 2016 Author Share Janvāris 4, 2016 Varbūt arī ir skaistulis tas Audi A4 - vismaz 2x griezts odometrs. Vēl nav zināms, cik pirms tam vēl paspējis nobraukt. Tādi eksemplāri vispopulārākie pie mums. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Janvāris 4, 2016 Share Janvāris 4, 2016 (labots) Tiešām, labs auto rādās. Nah tur kaut kādu sūda eksotiku Labots Janvāris 4, 2016 - versatile Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurmis Janvāris 4, 2016 Share Janvāris 4, 2016 Un kurš saka, ka vag produkcija ir sūdīga? Bez astītes 500k km un vēl looks good! Pēdējā gadā nobraukti nieka 75k km!!! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ImissimI Janvāris 4, 2016 Share Janvāris 4, 2016 Polijā ir miests, kur ir 24/7 servisi, kas nodarbojas ar "odometru korekciju". Rinda ar numuriņiem uzgaidāmajā telpā kafija un servisa grāmatiņas izgatavošana. Tikko no Vācijas, pats sameklēju un atdzinu, odometra rādījums oriģināls, nav tīts! { Tas ir točna tāds kā uzlika servī + atlikušie kilometri līdz CSDD reģistrācijai. } Nu mazliet es piefantazēju, lai skaistāk. Bet pa lielam dzīves īstenība. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurmis Janvāris 4, 2016 Share Janvāris 4, 2016 Tāpēc jāmēģina caur dīleri saskrāpēt Vācijas reģistru info. Bet vai 2k eur vērtam aparātam tas jādara? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Janvāris 4, 2016 Author Share Janvāris 4, 2016 18 gadus vecam eksemplāram servisa grāmatiņu skatīties ir bezjēdzīgi. Stāsts ir ar to, ka pilns ss.lv ar veciem autiņiem līdz 2k, bet parasti tiek atrasti tie smukākie ar >0.5M nobraukumu, kur visi defekti ir nomaskēti, rūsas caurumi ar Macroflex aizpūsti utt. Tad priekš kam tērēt laiku un rakāties pa sludinājumiem, vest uz diagnostikām - atveram sludinājumu listi, iebakstām ar pirkstu un ņemam pirmo eksemplāru un rezultāts būs tas pats. Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Janvāris 4, 2016 Share Janvāris 4, 2016 Man ļoti besī nobraukuma pircēji, jo es labprātāk nopērku ar 500k km un reālu, īstu servisa grāmatu, nekā 300k km, kam pulkstenī 120 un servisa grāmata sadzejota - ja apkopes nav ignorētas, viss būs ok, protams, bet ja nu tā nav? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurmis Janvāris 4, 2016 Share Janvāris 4, 2016 Nobraukums ir vienīgais objektīvais auto nolietojuma rādītājs. Rietumos auto neviens speciāli nelauž un apkopj daudz maz pēc priekšrakstiem, tādēļ divi auto ar vienādu nobraukumu un gadu būs diezgan līdzīgā stāvoklī. Cits jautājums, kā uzzināt šo patieso nobraukumu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Janvāris 4, 2016 Share Janvāris 4, 2016 Nu jau gana sen rietumos ir gana daudzi no austrumiem, kas savus priekšstatus un uzskatus par auto remontu un apkopes vajadzīvām nekautrējas īstenot arī dzīvē, sevišķi jau dekādi veciem auto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Janvāris 4, 2016 Author Share Janvāris 4, 2016 kurmisUn tici, ka auto pārdod pats vāczemes pensionārs, kurš ir vienīgais īpašnieks? Ja 3-5 gadīgiem autiņiem tik tiešām būs visi papīri kārtībā, tad es neticu, ka 18-20 gadīgs auto tikko no Vācijas būs ideālā stāvoklī. Ir redzēti pus-retro E30, kurš vairāk kā hobija auto bijis un būs, bet arī cena parasti ir cita. To nevar teikt par tiem veciem Audi un BMW, kuru uzkrītoši bieži uzpeld sludinājumos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CAP Janvāris 4, 2016 Share Janvāris 4, 2016 a nekā.. jo Vācijā ir valstis valstī un katrā ir savi reģistri.. turklāt.. pa lielam jau tas nobraukums neko nedod.. tāpat taču uz servi aizdzīsi, lai veic apkopi.. tur arī redzēsi kas un kā.. to var veikt gan pirms, gan pēc.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knaabis Janvāris 4, 2016 Share Janvāris 4, 2016 Pašam kādreiz bija 86. gada AUDI 90 ar piecstobru 2.0 benzīnu. Kad pārdevu bija tuvu 700 tk. nobraukums, bet domāju, ka tas bija reāli lielāks, jo kad nopirku 10 gadīgu, tad bija kaut kur ap 230 tk. Gan jau ka 100 vai 200 tk jau bija notīti... Šie motori bija zelta vērti, jo es savu varēju noripināt no eļļas maiņas līdz maiņai (10-12tk) BEZ eļļas uzliešanas. Līmenis nokritās gan līdz minimumam. Jāpiebilst ka mainītas vienu reizi bija tikai vārstu gumijas! p.s. Vizuālais gan pārdodot bija čau - īpaši braucot netaupīju.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
andza Janvāris 4, 2016 Share Janvāris 4, 2016 (labots) Nu jau gana sen rietumos ir gana daudzi no austrumiem, kas savus priekšstatus un uzskatus par auto remontu un apkopes vajadzīvām nekautrējas īstenot arī dzīvē, sevišķi jau dekādi veciem auto. Ja Tu redzētu kā rietumnieki attiecas pret saviem auto, tad šādi nerunātu. Tieši "austrumnieki" laikā mainīs eļļu un veiks apkopes, novērsīs salonā grabošo plastmasu troksni utt. Rietumnieks savu finanšu operatīvajā līzingā pirkto mizu atdod kantorim līzes beigās. Ja servisā reizē ar siksnas maiņu tu gribi mainīt sūkni uz tevi skatīsies šķībi. Labots Janvāris 4, 2016 - andza Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Janvāris 4, 2016 Share Janvāris 4, 2016 (labots) Rietumnieks savu finanšu līzingā pirkto mizu atdod kantorim līzes beigās Vot stulbeņi. Austrumnieki gan tā dara tikai ar operatīvajiem līzingiem; finanšu līzingā ņemtos auto patur sev vai vismaz pārdod Nevaru gan iedomāties, ka šveicietis vai vācietis, ja servisgrāmatā teikts, ka pie 120kkm jāmaina tas, tas un tas, teiks ka to un to mainam, bet to trešo gan ne. Vai zviedrs. Franči, briti - jā, mierīgi. Labots Janvāris 4, 2016 - versatile Link to comment Share on other sites More sharing options...
andza Janvāris 4, 2016 Share Janvāris 4, 2016 Pērkot auto līdz 2k, rūsas jautājumam jābūt otršķirīgam. Pirms 3 gadiem pa 1700 eirām pirkta Zafira, motors pēc kapitālā, iepriekšējais īpašnieks pabrauca ar noklemmējušos ūdens sūkni. Šogad ejot tehnisko vienīgais 1 bija par nedegošu gabarītu. Ja meklē un nepērk auto dēļ markas, tad var atrast arī nerūsējošus un braucamus auto. Prestižs protams ir 0, bet Latvijas ceļiem labs braucamais. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurmis Janvāris 6, 2016 Share Janvāris 6, 2016 Rietumnieki nav tik bagāti kā mēs un autiņus speciāli nelauž. Piemēram, nedod gāzi grīdā pie katra krustojuma un nemauc pa apmalēm, bezceļiem utt. Viņiem ir cita vērtību sistēma un viņi nesaprot, kāpēc ir jālauž savs īpašums. Arī par operatīvo, ko šeit raksta - tas ir fufelis. Ja tas ir privātpersonas transports, tad tas tiks aprūpēts, lai to pirms operatīvā līzinga beigām pārdotu par tirgus, nevis līguma atlikušo vērtību. Ar šitādu aktivitāti 1000 šajā tofikā nasavāksim... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Janvāris 6, 2016 Author Share Janvāris 6, 2016 kurmisLielākā daļa operatīvo līzingu auto ir tieši juridiskām personām, līdz ar to līdz mums tie aprūpētie auto nonāk salīdzinoši mazā skaitā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sharklasers Janvāris 6, 2016 Share Janvāris 6, 2016 Rietumnieki nav tik bagāti kā mēs un autiņus speciāli nelauž. Piemēram, nedod gāzi grīdā pie katra krustojuma un nemauc pa apmalēm, bezceļiem utt. Viņiem ir cita vērtību sistēma un viņi nesaprot, kāpēc ir jālauž savs īpašums. Piedod, bet ši izklausās pēc kaut kāda vispārināta buļļa sūda. #balagāns Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurmis Janvāris 6, 2016 Share Janvāris 6, 2016 Noīrē autiņu Vācijā un pabrauc kādu nedēļu, tad redzēsi kā cilvēki uzvedas uz ceļiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Janvāris 6, 2016 Author Share Janvāris 6, 2016 Pēc uzvedības var pateikt, cik daudz kurš eļļu maina vai regulāri autiņu ved uz apkopēm. Smieklīgi Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurmis Janvāris 6, 2016 Share Janvāris 6, 2016 Pēc uzvedības redz, ka speciāli nelauž... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Janvāris 6, 2016 Share Janvāris 6, 2016 Vēl viens - gan dīzelis, gan universālis: 18 gadus vecs auto.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
CAP Janvāris 6, 2016 Share Janvāris 6, 2016 @@kurmis, un kā ar Kobra 11? :D Vācijas auto jau arī nav nekāda medusmaize.. var visādos iegrābties. Domā maz pa bāni jāti kopā? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rik0 Janvāris 6, 2016 Share Janvāris 6, 2016 (labots) > varbūt kāds par ko pastāstīt par a6/c6 tdi quattro ar tirptronicu? Jau 5 gadus vizinos ar tādu, izņemto manuālis. Neko sliktu teikt nevaru, eļļas/filtru maiņa padāraga salīdzinot ar C4 Kopumā nekā supardāraga kā te daži streso, uzturēšanā kādi 1600 gadā aiziet: 1) octa/kasko ~400 EUR 2) ceļu nodoklis+skate ~200 EUR 3) riepas ~300 EUR 4) eļļas/filtri ~300 EUR 5) citi remonti - 400 EUR Nobraukums - paņēmu ar 125k, pats ap 25-30k gadā. Labots Janvāris 6, 2016 - Rik0 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurmis Janvāris 6, 2016 Share Janvāris 6, 2016 Katru gadu jaunas riepas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Janvāris 6, 2016 Share Janvāris 6, 2016 ap 25-30k gadā un a6/c6 tdi quattro gan jau arī atstāj savu iespaidu uz riepām Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Janvāris 6, 2016 Share Janvāris 6, 2016 nu un 1 gadu jaunaz ziemenes - otru jaunas vasarenes....nu tad pāris gadi miers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rik0 Janvāris 6, 2016 Share Janvāris 6, 2016 (labots) Puslīdz normālas riepas šādiem lieliem autiņiem ir padārgas. Vasarens paņēmu R18 Bravuris - 135*4=540 EUR. Ziemens R16 Gudyārs apmēram tas pats, rēķinot uz 3-4 gadiem tie 250-300 savācas. Labots Janvāris 6, 2016 - Rik0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurmis Janvāris 6, 2016 Share Janvāris 6, 2016 Un es domāju, nez kurš tās riepas par 135eur gabalā veikalos pērk? Izrādās, ka ir kas pērk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Janvāris 6, 2016 Share Janvāris 6, 2016 Pērk arī par 500-600 gabalā, necepies. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurmis Janvāris 6, 2016 Share Janvāris 6, 2016 Kas man tur ko cepties? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smii Janvāris 6, 2016 Share Janvāris 6, 2016 @@Rik0, A cik tev viņš uz 100 apēd? Kāds motora kods? Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Janvāris 6, 2016 Share Janvāris 6, 2016 Un es domāju, nez kurš tās riepas par 135eur gabalā veikalos pērk? A kur tad 18", 19", 20" utt. ratu īpašnieki riepas dabūn? Salavecis atnes? 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!