Jump to content

Balagāns par autiņa izvēli, dārgajiem auto utt.


Mezavecis
 Share

Recommended Posts

Bruketajs

 

 

Tā kā jāpāriet uz lielāku auto... tad var savā īpašumā iegūt šo skaistuli! Perfekts maziņš BMW!

Ar šādu esmu braucis - ļoti interesants un fikss autiņš, lai gan par vieglu nenosauksi.

Toties vietas un komforta visiem pietiek, atšķirībā no tipiskajiem mazauto.

 

Šorīt paziņa sasitās ar savu nolāpīto Šmart ar robotkārbu - līkumā kārba izdomāja iepauzēt un slēgties pāri un... sveiki, Zelma... 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 765
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Smii

    76

  • osscar

    52

  • androidz

    52

  • kurmis

    82

Top Posters In This Topic

Posted Images

VAG 1.8 turbomotoram bija kaut kāds kreņķis.

 

there are two common problems with 1.8Ts: oil sludge and ignition coil failures. Oil sludge shouldn't be a problem if oil changes are made regularly, I do them at about 7-8000km just to be on the safe side. My car has about 224000km and the first ignition coil failed at about 221000km(all four of them had a manufacturing date of 2002).

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Diezgan aizdomīgi tie nopulētie 18 gadus autiņi ar birku "tikko no Vācijas". Ņemot vērā, cik maksā auto atdzīšana, vai nu kāds no šrotiem viņus savāc, vai arī ir turku darboņu frankenšteins. Būtu labi pēc VIN noskaidrot patieso vēsturi, lai gan tik veciem eksemplāriem var nebūt info.

Link to comment
Share on other sites

Auto pa 2K? Un cik ir atvēlēts naudiņas katru gadu remontiem? Jārēķinās ka pirmo gadu bieži apmeklēsi servisu(us). Pa 2K nopirkt var daudz ko - gan audi, gan bmw, gan meršus, tikai cik viņi norīs naudas remontos?

 

Pa 2K, vienīgais kas nāk prātā ir žopeļ vectra B, benža 1.6, 1.8, 2.0. Jā tas būs dibena pārvietotājs, bez jebkāda ponta, bet ar saprātīgiem izdevumiem. Paziņa tirgo Omega B restailoto, pa 1,5K, bet ir sedans, priekš gada un cenas ļoti labs braucamais.

 

Vēl nāk prātā vecais labais kantainītis 850 vai pirmās paaudzes V70. Uzturēšanā protams dargāks, bet zato bleķi izturīgi, iespējams tajā cenu katergorijā (tāda vecuma) visizturīgākie. Var pačolēt volvo kluba sludinājumus.

 

Var būt japoškas, runājot tehniski ir izturīgas, bet rūsējot... bet man pašam ar japoškās nav nekādas pieredzes.

 

p.s. labs auto pa 2K tā nav laimes spēlē, tā ir mission imposible...

Link to comment
Share on other sites

Raimonds1

 

 

Nojātiem volvo ir tāds īpašs tas skumjums. Tur nav bembja nopistenība vai merša vecais maucīgums. Iekāpjot vecā, lētā V70 šķiet, ka tur kāds paspējis... nomirt.

 

Vajag ieviest zelta citātu topiku, lai nepazūd!

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

Un vēl vajag atcerēties ka runa par auto nevīs līdz 20K bet līdz 2K!!! Autiņā līdz 2K stroga jābūt tiptop salūnam, ādas beņiem, melniem griestiem, smaržai kā no salona izbraukušam brabusam un divām, viegli iereibušām čmarām uz pakaļejā beņa.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Varbūt arī ir skaistulis tas Audi A4 - vismaz 2x griezts odometrs. Vēl nav zināms, cik pirms tam vēl paspējis nobraukt. Tādi eksemplāri vispopulārākie pie mums.  

 

post-1472-0-15813500-1451909455.png

audi.png

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

versatile

Tiešām, labs auto rādās. Nah tur kaut kādu sūda eksotiku :D

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

Un kurš saka, ka vag produkcija ir sūdīga? Bez astītes 500k km un vēl looks good!

Pēdējā gadā nobraukti nieka 75k km!!!

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Polijā ir miests, kur ir 24/7 servisi, kas nodarbojas ar "odometru korekciju". Rinda ar numuriņiem uzgaidāmajā telpā kafija un servisa grāmatiņas izgatavošana.

 

Tikko no Vācijas, pats sameklēju un atdzinu, odometra rādījums oriģināls, nav tīts! { Tas ir točna tāds kā uzlika servī + atlikušie kilometri līdz CSDD reģistrācijai. }

 

Nu mazliet es piefantazēju, lai skaistāk. Bet pa lielam dzīves īstenība.

Link to comment
Share on other sites

Tāpēc jāmēģina caur dīleri saskrāpēt Vācijas reģistru info. Bet vai 2k eur vērtam aparātam tas jādara?

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

18 gadus vecam eksemplāram servisa grāmatiņu skatīties ir bezjēdzīgi. Stāsts ir ar to, ka pilns ss.lv ar veciem autiņiem līdz 2k, bet parasti tiek atrasti tie smukākie ar >0.5M nobraukumu, kur visi defekti ir nomaskēti, rūsas caurumi ar Macroflex aizpūsti utt.

 

Tad priekš kam tērēt laiku un rakāties pa sludinājumiem, vest uz diagnostikām - atveram sludinājumu listi, iebakstām ar pirkstu un ņemam pirmo eksemplāru un rezultāts būs tas pats.  

Link to comment
Share on other sites

versatile

Man ļoti besī nobraukuma pircēji, jo es labprātāk nopērku ar 500k km un reālu, īstu servisa grāmatu, nekā 300k km, kam pulkstenī 120 un servisa grāmata sadzejota - ja apkopes nav ignorētas, viss būs ok, protams, bet ja nu tā nav?

Link to comment
Share on other sites

Nobraukums ir vienīgais objektīvais auto nolietojuma rādītājs. Rietumos auto neviens speciāli nelauž un apkopj daudz maz pēc priekšrakstiem, tādēļ divi auto ar vienādu nobraukumu un gadu būs diezgan līdzīgā stāvoklī. Cits jautājums, kā uzzināt šo patieso nobraukumu.

Link to comment
Share on other sites

versatile

Nu jau gana sen rietumos ir gana daudzi no austrumiem, kas savus priekšstatus un uzskatus par auto remontu un apkopes vajadzīvām nekautrējas īstenot arī dzīvē, sevišķi jau dekādi veciem auto.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis
kurmis

Un tici, ka auto pārdod pats vāczemes pensionārs, kurš ir vienīgais īpašnieks? Ja 3-5 gadīgiem autiņiem tik tiešām būs visi papīri kārtībā, tad es neticu, ka 18-20 gadīgs auto tikko no Vācijas būs ideālā stāvoklī.  Ir redzēti pus-retro E30, kurš vairāk kā hobija auto bijis un būs, bet arī cena parasti ir cita. To nevar teikt par tiem veciem Audi un BMW, kuru uzkrītoši bieži uzpeld sludinājumos. 

Link to comment
Share on other sites

a nekā.. jo Vācijā ir valstis valstī un katrā ir savi reģistri.. turklāt.. pa lielam jau tas nobraukums neko nedod.. tāpat taču uz servi aizdzīsi, lai veic apkopi.. tur arī redzēsi kas un kā.. to var veikt gan pirms, gan pēc..

Link to comment
Share on other sites

Pašam kādreiz bija 86. gada AUDI 90 ar piecstobru 2.0 benzīnu.

Kad pārdevu bija tuvu 700 tk. nobraukums, bet domāju, ka tas bija reāli lielāks, jo kad nopirku 10 gadīgu, tad bija kaut kur ap 230 tk. 

Gan jau ka 100 vai 200 tk jau bija notīti...

Šie motori bija zelta vērti, jo es savu varēju noripināt no eļļas maiņas līdz maiņai (10-12tk) BEZ eļļas uzliešanas.

Līmenis nokritās gan līdz minimumam. Jāpiebilst ka mainītas vienu reizi bija tikai vārstu gumijas!

p.s. Vizuālais gan pārdodot bija čau - īpaši braucot netaupīju....

Link to comment
Share on other sites

Nu jau gana sen rietumos ir gana daudzi no austrumiem, kas savus priekšstatus un uzskatus par auto remontu un apkopes vajadzīvām nekautrējas īstenot arī dzīvē, sevišķi jau dekādi veciem auto.

 

Ja Tu redzētu kā rietumnieki attiecas pret saviem auto, tad šādi nerunātu. Tieši "austrumnieki" laikā mainīs eļļu un veiks apkopes, novērsīs salonā grabošo plastmasu troksni utt. Rietumnieks savu finanšu  operatīvajā līzingā pirkto mizu atdod kantorim līzes beigās.

 

Ja servisā reizē ar siksnas maiņu tu gribi mainīt sūkni uz tevi skatīsies šķībi. 

Labots - andza
Link to comment
Share on other sites

versatile
Rietumnieks savu finanšu līzingā pirkto mizu atdod kantorim līzes beigās

Vot stulbeņi. Austrumnieki gan tā dara tikai ar operatīvajiem līzingiem; finanšu līzingā ņemtos auto patur sev vai vismaz pārdod :D

 

Nevaru gan iedomāties, ka šveicietis vai vācietis, ja servisgrāmatā teikts, ka pie 120kkm jāmaina tas, tas un tas, teiks ka to un to mainam, bet to trešo gan ne. Vai zviedrs.

Franči, briti - jā, mierīgi.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

 

 

Pērkot auto līdz 2k, rūsas jautājumam jābūt otršķirīgam. 

 

Pirms 3 gadiem pa 1700 eirām pirkta Zafira, motors pēc kapitālā, iepriekšējais īpašnieks pabrauca ar noklemmējušos ūdens sūkni.  Šogad ejot tehnisko vienīgais 1 bija par nedegošu gabarītu. Ja meklē un nepērk auto dēļ markas, tad var atrast arī nerūsējošus un braucamus auto.  Prestižs protams ir 0, bet Latvijas ceļiem labs braucamais.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Rietumnieki nav tik bagāti kā mēs un autiņus speciāli nelauž. Piemēram, nedod gāzi grīdā pie katra krustojuma un nemauc pa apmalēm, bezceļiem utt. Viņiem ir cita vērtību sistēma un viņi nesaprot, kāpēc ir jālauž savs īpašums. Arī par operatīvo, ko šeit raksta - tas ir fufelis. Ja tas ir privātpersonas transports, tad tas tiks aprūpēts, lai to pirms operatīvā līzinga beigām pārdotu par tirgus, nevis līguma atlikušo vērtību.

Ar šitādu aktivitāti 1000 šajā tofikā nasavāksim... :)

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis
kurmis

Lielākā daļa operatīvo līzingu auto ir tieši juridiskām personām, līdz ar to līdz mums tie aprūpētie auto nonāk salīdzinoši mazā skaitā. 

Link to comment
Share on other sites

sharklasers

 

 

Rietumnieki nav tik bagāti kā mēs un autiņus speciāli nelauž. Piemēram, nedod gāzi grīdā pie katra krustojuma un nemauc pa apmalēm, bezceļiem utt. Viņiem ir cita vērtību sistēma un viņi nesaprot, kāpēc ir jālauž savs īpašums.

 

Piedod, bet ši izklausās pēc kaut kāda vispārināta buļļa sūda.

#balagāns

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Pēc uzvedības var pateikt, cik daudz kurš eļļu maina vai regulāri autiņu ved uz apkopēm. Smieklīgi :)

Link to comment
Share on other sites

@@kurmis, un kā ar Kobra 11? :D :D

 

Vācijas auto jau arī nav nekāda medusmaize.. var visādos iegrābties. Domā maz pa bāni jāti kopā?

Link to comment
Share on other sites

> varbūt kāds par ko pastāstīt par a6/c6  tdi quattro ar tirptronicu?

 

Jau 5 gadus vizinos ar tādu, izņemto manuālis.

Neko sliktu teikt nevaru, eļļas/filtru maiņa padāraga salīdzinot ar C4 :)

Kopumā nekā supardāraga kā te daži streso, uzturēšanā kādi 1600 gadā aiziet:

1) octa/kasko ~400 EUR

2) ceļu nodoklis+skate ~200 EUR

3) riepas ~300 EUR

4) eļļas/filtri ~300 EUR

5) citi remonti - 400 EUR

 

Nobraukums - paņēmu ar 125k, pats ap 25-30k gadā.

Labots - Rik0
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

 

 

ap 25-30k gadā

 

un

 

 

 

a6/c6  tdi quattro
 

 

gan jau arī atstāj savu iespaidu uz riepām ;)

Link to comment
Share on other sites

nu un 1 gadu jaunaz ziemenes - otru jaunas vasarenes....nu tad pāris gadi miers.

Link to comment
Share on other sites

Puslīdz normālas riepas šādiem lieliem autiņiem ir padārgas.

Vasarens paņēmu R18 Bravuris - 135*4=540 EUR. Ziemens R16 Gudyārs apmēram tas pats, rēķinot uz 3-4 gadiem tie 250-300 savācas.

Labots - Rik0
Link to comment
Share on other sites

 

 

Un es domāju, nez kurš tās riepas par 135eur gabalā veikalos pērk?
A kur tad 18", 19", 20" utt. ratu īpašnieki riepas dabūn? Salavecis atnes?
  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...