Jump to content

Balagāns par autiņa izvēli, dārgajiem auto utt.


Mezavecis
 Share

Recommended Posts

Lai gan tik pat labi tas varētu būt atkarīgs no konkrētā aprīkojuma svara, jo citiem aprīkojumiem tie patēriņi atšķīrās.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 765
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Smii

    76

  • osscar

    52

  • androidz

    52

  • kurmis

    82

Top Posters In This Topic

Posted Images

ja jābrauc vairāk pa trasi - var ņemt manuāli...bet ja 90 % pa pilsētu - nax.....it sevišķi ja manuālā ar 6 gaņģiem....pilsētā tikai tomāts. man pēdējie auto visi tomāti.

Link to comment
Share on other sites

Man patīk automāti, tikai kad jāpērk auto, nekādi nesanāk nevienu nopirkt. Vienmēr pagadās kāds manuālis, ko būtu grēks neņemt :D

 

Vienkārši labi automāti maksā dārgāk nekā labi tāda paša modeļa MT auto. Kādu tūkstoti dārgāk. Vai divus.

 

Un ja brīdī, kad esi atskatījies uz tiem nopisteņiem ar AT, pagadās labs, nenojāts MT, ieslēdzas, viss, zb, šito ņemu :D

 

Turklāt ne visām markām un modeļiem ir tie foršie, labie, modernie hidromehāniskie automāti. Pusei Audi ir variatori, otrai pusei roboti, subāra automātus dizainēja, kad es vēl nemācēju staigāt, viņi ir tik seni, jaunajiem - variatori... un tā tālāk.

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

tā starp parasto automātu un robotizēto nekādu atšķirību viņu uzvedībā neredzu,,,ja nu vienīgi kad robotu no D pārmet uz  P viņš tā ka biku paripo...nu vai noraustās...un ir biku strjoms ja esi tuvu kādam pieparkojies.

Link to comment
Share on other sites

Nu tas no ikdienas juzera brauksanas viedokla hidro vs dual clutch..neviens no viniem neraustas un nedara neko kaitinosu. Vismaz pagaidam.

Link to comment
Share on other sites

Jums gan veicas, es meklēju volvo ar kloķi , bet nācās ņemt ar tomātu jo kloķa nebija, vērā ņemama ... pusgadu meklēju to V70 ....

Link to comment
Share on other sites

E ku jums ultimatīvais štepselējamais aparāts

 

 

God mode on, blin

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Nu tas no ikdienas juzera brauksanas viedokla hidro vs dual clutch..neviens no viniem neraustas un nedara neko kaitinosu. Vismaz pagaidam.

 

Pastāsti, ar kuriem auto esi braucis, ja tik neticamus stāstus vari stāstīt. 

Link to comment
Share on other sites

Jā zinu ka ala dsg kārbas mēdz nobeigties gļukot....ut...bet ar tiem ar  kuriem es esmu braucis - nakādu gļuku nav. esmu braucis ar  voklswagen  multivan ar dsg ( auto zem 100k  noskrējiens ) un tagad braucu ar fordu kuram ir powershift ala dsg. Tās lāpstiņas uz stūres tāpat parastam pilsonim 100 gadus nevajag. Tā ja salidzinu ar santafe parasto automātu - man kā jūzerim ikdienas braušanā nav nekāda atšķirība, nu labi aukstam  santafe automāts no P uz D biku ar rāvienu iemetas, ja auksts dzinējs un apgriezieni virs 1K. Bet tā kā es braucu ikdienā man nekāda škirba nav starp tiem aparātiem. Skaidrs, ka ja mn būtu lietots DSG jāņem es no viņa izvairītos. Bet mazlietotam auto pofig.

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

Kādi gļuki? Ir runa par strādājošām kārbām bez defektiem.

Kādam aunam ir jābūt, lai nejustu starbību starp parasto un dsg kārbu. Parastai kārbai ir "brīvgaita", kad uzgāzējot auto tieši proporcionāli nereaģē uz motora apagriezieniem. Tāpēc jau auto ar parasto automātu tērē vairāk degvielas un uzrāvienā atpaliek, ja to salīdzina ar manuālo kārbu.

Link to comment
Share on other sites

bet to nejūt  - nu uzgāzē - apgriezieni ceļas abām. noņemt kāju no bremzes abas ripo uz priekšu,,,,kur problēma. es pat nezināju a tā powershift ir ala dsg pirms nepalasīju netā. man poh   kā parastam braucējam kā viņas  tur darbojas. bet  galvenais lai neraustas un nepārslēdzas ar sitienu.


man neviens auto nav sporta auto - uzrāviens mani neinteresē ...un starpība degvielas patēriņā starp dsg un hidro tur labi ja 10% ir.

Link to comment
Share on other sites

Gadus 3 atpakaļ bija Tourans ar DSG, leišos iegrābos, leitis bija sametinājis. Braucot no Kauņas iebraucot Jelgavā kārba nosprāga. Samaksāju par remontu 700 Latus. Runāju ar tiem kārbiniekiem Rīgā un šie man teica DSG kārba +/- 50-70k KM. Nu nezinu vai ir jēga pirkt  VW ar DSG, jā neko nesaku par komfortu, slēdzas perfekti, vispār neko nejūt.

 

Runājot vispār par automātu un tiem patēriņiem, nu nevajag teikt kad jaunais automāts ēdīs tikpat cik ručka, tomēr ar ručku vari izbraukāt litru/divus vismaz ekonomiskāk, automātam uz tām pārslēgšanām un visu ari aiziet tie litri vairāk. Bet atkal automāts cits komforts uzreiz.

 

@Dils Volviķiem automāti ir ļoti labi un izturīgi, kārbu ja nomainīsi 200k KM brauksi mierīgi, tāpat ja mainīsi eļļas un visu pārējo tā kārba tik viegli nenobirs.

Link to comment
Share on other sites

Tas, par ko runā kurbis notiek tad, ja automātam ber grīdā (kickdown). Ja neber grīdā, apgriezieni kāpj laideni. 


Es pieļauju, ka arī robots iemet zemākā pārnesumā, ja pedālis iespiests grīdā.

Link to comment
Share on other sites

Par divsajūgu kārbām - aļa DSG - krievu saitos raksta ka viņām resurss ir 100 - 150 kkm. Nu ja paveicas 180kkm. Tāda ir viņu konstrukcija. Kapitālais remonts 2-3k EUR. Pēc rūpnīcas instrukcijas - praktiski nav remontējama. Amatnieki iemācījušies ķīmiķot ar mainīgām sekmēm, bet tāpat prieks nav lēts - sākot no 1k eur.

 

Pretēji tam parastie hidrotransformatora automāti iet 200-300k km, normālas manuālās kārbas - praktiski nenokaujamas.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Šodien izbraucu Sloka - Rīga - Sloka. Turpceļā pretī Salienai Vojagers apmeties par 180 grādiem sēdēja kupenā trešajā joslā, atpakaļ ceļā e36 pirms līkuma uz Spilvu bija nolēmis ceļu turpināt pa krūmiem.

 

Nēsāja jau kapitāli, tomēr ja brauc mierīgi bez straujām kustībām, nekādu kreņķu.

Link to comment
Share on other sites

@Smii Nav stāsts par kickdown, bet mierīgu ikdienas ekspluatāciju. Atšķirība ir būtiska, jo abas tehnoloģijas būtiski atšķiras, un tas ir jūtams tās lietojot. Kas ir braucis ar abām, tas sapratīs, izņemot dažus attālinātos.

 

@Aladin DSG ir ekonomiskāks par parasto kārbu, tas nu ir fakts. Tas arī ir viens no galvenajiem iemesliem, kapēc vw mokās ar šīm kārbām, jo ar hidro kārbām tādu ekonomiju nesasniegt.

Labots - kurmis
Link to comment
Share on other sites

Nu nav nekada atšķirība .neklausaties to sviestu jeb pastāsti kas tur tik ļoti atšķiras ikdienas braukšanā?

Un es braucu ar abām.šodien arī.

Link to comment
Share on other sites

Tīri no mierīgas braukšanas komforta man patīk klasiskais automāts. Nu tīri uz izjūtām mīkstāk. Bet skaidrs ka dramatiskas atšķirības nav! Mēģināts nav, bet ir aizdomas, ka pa sniegu/dubļiem klasiskais kārpīsies labāk.

 

Te drīzāk jautājums kas labāk - +10% degvielas patēriņam vai mazs resurss.

Link to comment
Share on other sites

Esmu lietojis 5 klasiskos automatus vismaz paris gadu katru..ja vins ir ok.vins ir netraucejoš. Vistizlākais bija citronam..ar sitieniem pie parslegsanas..pat dilers teica ka tads tas ir un neko darit. Ta ka man pieredze ir ar tonatiem...un parsezoties uz dtc nekadu mega ataskiribu nejutu iznemot biku mazaku degvielas paterinu. Manualaja rezima nekad nevienu tomatu neesmu lietojis.extrema gonkošanas arī nē...nu tak lai soečuks kurmis pasaka to sajutamo atšķirību ikdiena? Laikam nav argumentu.

Ka jau teicu ja nebutu netā lasijis pat nezinatu ka braucu ar dct karbu.

Bet tas ir jauns nenojats dct.

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

Kā jau minēju citā pavedienā, šodien pavizinoties pa Rīgu, redzēju 3 avārijas ... Protams ielās kārtīgs sniegs, bet labas riepas kopā ar pretslīdes pasācienu (esp?) ļāva vispār aizmirst par slidēšanu ... Ja nebūtu pasažieri, labprāt līkumos ietu ar citu ātrumu :) OK traucēja tas ka sala sniegs pie slotiņām, bet tas jau ir cits stāsts.

Par tomātiem runājot, pirku savu pašreizējo čivi tieši no tomato remontētāja, kurš teica, pat nedomā ... Līdzko tomāts mirst, tavs auto pārvēršas par dārgu lūžņu kaudzi.

Link to comment
Share on other sites

Klasisko automātu, kad jamais beigts, parasti vai nu remontē, vai izmet un ieliek no šrota citu. Pēdējais variants ir salīdzinoši lēts, tai pat laikā arī riski pieaug.

 

Kārbas remonts parasti ir ap 100-700 eiro parastai hidromehānikai parastā, nesmalkā bezvārda kantorī no ss.lv

 

šrotā hodromehāniskais automāts maksā no sotaka ar garantiju līdz vārtiem. Un uz augšu.

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

Autiņa izvēle līdz 2k eiro (dīzelis, universālis) - labākais laikam uz ko mest aci ir AUDI A4, A6?

Kāds var no pieredzes pateikt vai kas cits labs šajā grupā ir ņemams?

Link to comment
Share on other sites

vecā e-klase (ja atrisina rūsu)

Volvo V70 - kaut ko jēdzīgu, ja pameklē, droši vien var atrast

530d touringu arī, ja atsijā pelavas

Mondeo būs salīdzinoši sterili, labi aprīkoti un lēti, jo visiem viņi riebjas, bet kā mašīnas tās nemaz nav sliktas. 

 

 

Ar šādu budžetu nevajag ieciklēties uz marku, vai gadu, bet gan uz stāvokli un patīk / nepatīk tajā auto atrasties iekšā. Un jābraukā, jāskatās, jāsēž ss.lv - jo viss kas ir labs un lēts, tik pat ātri pazūd, cik parādās, jo perekupi nesnauž.

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

1. Tev uz citu topiku, šis ir ap 10k eur, kautkur bija 3k EUR topiks

2. Tādā budžetā pirkt dīzeli, nezinu nezinu

3. A6 - ja nu vienīgi C4 virsbūvē, 

drīzāk jaskatās opel, ford, franču virzienā

Link to comment
Share on other sites

Ne opel, ne ford, ne franči! Ir jāskatās uz auto, kuru uz ielām ir daudz, tas ir vw grupas auto. Daļu daudz gan jaunu, gan vecu, labo katrā garažā.

Link to comment
Share on other sites

Nez kapēc veci (15+) vw grupas auto ir diezgan plaši pārstāvēti uz ielām, ja salīdzina ar citām markām. 206 pežo savulaik jauni bija ļoti populāri mūsu ielās, kur tie tagad? Fabijas gan vēl brauc!

 

Protams, lančijas ir ārpus konkurences :)

Labots - kurmis
Link to comment
Share on other sites

Merši atkrita, jo rūsa bija iemesls, tieši tāpat kā netika izskatīts variants par Mazdām. BMW nepatīk, franči, itāļi un pārējie tiek atsijāti, jo tādus normālus nedabūt un vienkārši nepatīk.

Tika izskatīts V70 variants - tie tiešām jāskatās kā ar stāvokli.

AUDI šajā cenu kategorijā nav nemaz tik slikti - labā tehniskā un vizuālā stāvoklī. Protams, tas, ka būs jāiegulda nauda, zināms, bet budžets ir tāds, kāds tas ir.

Link to comment
Share on other sites

No volvo manuprāt ir ņemams tikai XC70. Draudziņam bija 2.5 turbo, jautrs spēkrats, sevišķi laikā kā šodien. Lētā gala V70, cik es esmu skatījies, parasti izskatās diezgan bēdīgi.

 

Nojātiem volvo ir tāds īpašs tas skumjums. Tur nav bembja nopistenība vai merša vecais maucīgums. Iekāpjot vecā, lētā V70 šķiet, ka tur kāds paspējis... nomirt.

Link to comment
Share on other sites

Un, protams, izvēloties diezgan vecu auto, tas ir jāizvēlas īpaši tehniski sarežģīts un ne pārāk bieži sastopams... Piemēram, xc70...

Labots - kurmis
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Šis apgalvojums attiecas uz vecajām 20 gadīgām miskastēm. Bija lietošajā 2003.g. VW Polo un dažas kaites pat dīleris nespēja novērst, piemēram, atrast, kāpēc siltu motoru nevarēja pielaist un viens kaktu kantoris atrada, ka vaina ir starterī.  Arī pastāvīgi dega bremžu nodiluma lampiņas, lai arī kluči tika pirms pusgada nomainīti uz jauniem. Visādi citādi viss bija labojams bez problēmām. Bet apgalvot, ka var salabot visu un jebkur, ir smagi melots. 

 

 

vw grupas auto. Daļu daudz gan jaunu, gan vecu, labo katrā garažā.
 

Pērkot auto līdz 2k, rūsas jautājumam jābūt otršķirīgam. 

 

 

Merši atkrita, jo rūsa bija iemesls, tieši tāpat kā netika izskatīts variants
 
Link to comment
Share on other sites

Mežaveci, it kā jābūt, bet man draugs, kuram merši ir uz tu, teica, ka tiem modeļiem, kas mani interesē, rūsa tomēr ir problēma, un tur tomēr jābūt lielākam fanātam, lai pirktu kādu. Negribas pēc gada ķēpāties (lielākoties) ar rūsu.

 

Saprotams, ka līdz 2k atrast ļoti labu auto, ir laimes spēle, bet tas ir iespējams. Katru dienu tiek ķemmēti sludinājumi ..

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Protams, ka rūsa ir problēma, ja tai pievērš pastiprinātu uzmanību. Ķemmējot sludinājumus, atradīsi šķietami labāku auto, kas būs nopulēts, iztīrīts, ar labu odometru, bet defektus ieraudzīsi ekspluatācijā. Man joprojām nemainīgs uzskats, ka nenojāti eksemplāri ir nepopulāri auto ar lieliem motoriem, retāki modeļi utml.

 

Labu VW, Volvo, Audi universāli līdz 2k atrast ir neiespējamā misija, jo tādu nav tāda vienkārša iemesla dēļ, ka LV 90% eksemplāru nonāk ar 200k nobraukumu. Vēl var pieplusot 100-300k, kas tepat ir norullēts. 

Link to comment
Share on other sites

Tas, ka nobraukums būs liels, skaidrs kā diena. Un nebūs zināms, kas "lācītim vēderā", bet tāpēc jau rēķinu, ka kaut ko uzreiz nāksies likt iekšā. Tā kā neesmu uz mutes kritis, tad zinu, kas jāskatās, lai daudz maz varētu labi braukt, un nebūtu uzreiz jāiegulda tāda pati summa, par kādu auto pirkts.

 

Tos nepopulāros auto vēl neesmu riktīgi "pārķemmējis", bet nāksies to darīt.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...