Jump to content

[Pērku]: auto līdz EUR 2000


intervall
 Share

Recommended Posts

Da labrīt paskatieties tak ss sludinājumus tak pa 80% tur tirgo nojātus auto sākot no auto plačiem beidzot ar privātpersonām.

Ņem kāda gada auto gribi vai 1980 vai 2005 auto nobraukums svārstās no 100000 līdz 300000 km, ķā arī visiem motors lec no pus pagrieziena un teksts jānomaina pāris bukses nozīmē: "vecīt visa ritoša pipec!!!" Nedaudz rūsas nozīmē, ka grīda ir siets un sliekšņi sastāv no makrofleksa, bet nav rūsas nozīmē, ka visas arkas, sliekšņi apsisti, bet vēl nav caur rūsējis.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 227
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • evertons

    15

  • Bruketajs

    12

  • Kasparz

    16

  • intervall

    37

BoratsLV

 

 

Da labrīt paskatieties tak ss sludinājumus tak pa 80% tur tirgo nojātus auto sākot no auto plačiem beidzot ar privātpersonām.

Reāli tā arī ir. Es mēģinu par normālu ciparu savu auto pārdot, kur ir kāds neliels rūsas burbulis arkās reāls 300k nobraukums, cipars adekvāts jo auto visu laiku tiek uzturēts kārtībā, eļļas tiek mainītas laicīgi, ritošā tiek taisīta kā parādās kādi trokšņi vai jūt ka kaut kas nav kārtībā, bet redz cilvēkiem tas cipars liekas kosmos, jo pa tādu pašu naudu var dabūt tikko no Vācijas atdzītu ar 180k nobraukumu, kur visticamāk auto ir no LT ar 700k nobraukumu un galīgi nojāts, tad nu drīz iešu jaunu skati un mēģināšu atkal tirgot.

Link to comment
Share on other sites

 

 

tikko no Vācijas atdzītu ar 180k nobraukumu, kur visticamāk auto ir no LT ar 700k nobraukumu un galīgi nojāts

 

nu jau drusku pārspīlē. CSDD informācijā var redzēt no kuras valsts auto ievests. Ja uztrauc nobraukuma precizitāte, tad jāņem no Beļģijas vai Dānijas. Tur var pārbaudīt pēc VIN.

un realitātē jau tie nobraukumi diezgan atbilst Vācijas datiem par vidējo nobraukumu.

Link to comment
Share on other sites

martinno

 

 

300k nobraukums

Daudz par daudz... 200k vai zem ir piemērotāks mūsu tirgum. 

Link to comment
Share on other sites

intervall

Vaina tjipa atrasta, aizdedzes spole.

Rīt dzīšu uz papildus diagnostiku, dubults neplīst :D

Link to comment
Share on other sites

Tad pērc SIA Rolis, šie ir Bosch izplatītāji, nebūs Volvo uzraksta virsū, toties 3x lētāk! :)

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

martinno

No pieredzes - gaisa masas mērītājs SAAB'am:

BOSCH virs 200€ (ar labu atlaidi 148€);

OEM no ebay'a ar visu šipingu - 75€...

 

Nu, un kur te BOSCH ir lētāks?

Link to comment
Share on other sites

Mēs par SAAB runājām?

Link to comment
Share on other sites

BoratsLV

Reāli ja tirgus prasa mazāku nobraukumu tad jau tā ir cilvēku problēma. Par auto biznesu zinu arī melnās puses, jo čoms ar to jau ap 6 gadiem nodarbojas. Un ir tā ka Vācijā aizdzen auto ar notītu spidometru uz dīleru servisu, ķipa uztaisa apkopi, to iereģistrē un tad parādās ķipa pie 200k mainīts tas un tas, īstenībā auto jau ir ap 500-600k nobraukums. Kā 15 gadus vecam auto Vācijā var būt 190k nobraukums, ja tur ir bāņi,dzīves līmenis augstāks, un visi vairāk braukā. Plua vēl ja visi jaunie 3 gadīgie auto nav neviens zem 180k nobraukuma, taj pašā laikā LV pirktam auto kurš ir 3 gadus vecs, nobraukums ir 60k. Ar to jārēķinās, ka LV mēs nepelnam visi tik daudz kā valstīs no kurienes dzen ķipa visus svaigos auto.

Link to comment
Share on other sites

Bomaars/C12

Nezinu bāņi ta bāņi bet 200+ dienas gadā ir japavada darbā...nevis izklaidēs vizinoties...un ja darbs nav tālu...pensionāri ar tādā kategorijā dalās...uttt...neiespējami tas nav...pensionāru netrūkst :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

nu taču skaidrs, ka katrs lieto auto savādāk - mums arī firmā ir 3 gadīgi auto ar 30 K un 300k. Vācijā ir tāpat, protams lielais vairums būs ar mega noskrējienu - jo īpaši dīzeļi.  Ja auto ir kopts - nav ko uztraukties no tā noskrējiena....ja nolaists, tad arī pie 250k jau būs šrots. Man pašam jauns darba auto ņemts iekš LV - nobraukums 230k pa   10 gadiem - bet ir jau lampas, ģenģeris,  u.c. štrunti mainīti+ korozija (japānis). Tajā pašā laikā man ir tagad vēl viens personīgais auto b4 vecais audi - 400k tāfelē - pirkts pirms 10 gadiem lietots LV - tam nekas nav te mainīts ne lampas, ne ģenģeris vai starteris. un pat dzinējs ne reizes nav jaukts vaļā 100%. Un korozija ir minimāla. Jaunie auto nenovilks tik ilgi...par detaļām....šad tad ēbajs noder - man santai bagāžnieka rokturis salūza (standarta kaite - pastmasā iekausēts metāls, kurš izlūzt) - ss.lv - 10 EUR, piezvani - 50EUR - jauna oem detaļa no korejas - 30 EUR....da nu tie mūsu šroti par tādu lohatronu palikuši 90% gadījumu. Latviešu šrots uzreiz pateica - ja jauns tik lēti - mēs neiesim to ručku skatīties :D

Link to comment
Share on other sites

Nezinu bāņi ta bāņi bet 200+ dienas gadā ir japavada darbā...nevis izklaidēs vizinoties...un ja darbs nav tālu...pensionāri ar tādā kategorijā dalās...uttt...neiespējami tas nav...pensionāru netrūkst

 

 

Nu ja visi Latvijas auto plači iepērk auto no mācītajiem, pensionāriem un sievietēm  :sarkasms: Darbs nav tālu ārzemēs 50km līdz darbam skaitās tuvu  :sarkasms:  tie ir 24000 km gadā tikai uz darbu, kur nu vēl šopings u.c

 

Visai ticami, ka 3 gados salasās 180000

Labots - ricijs
Link to comment
Share on other sites

180k 3 gados ir OK. Man abi vācu trīsgadnieki bija ar 145k. Protams bija varianti arī ar mazākiem km, bet tad cena bija reāli augšā. Bija varianti arī ar 180k un lielākiem km.

Labots - Slaids
Link to comment
Share on other sites

osscar , kāda tev santa ir? kādas aptuvenas  zobsiksas  komplekta maiņas izmaksas?

Link to comment
Share on other sites

Bomaars/C12

nu tas kā tur skaitās tas skaitās...bet ne visiem darbs 50km attālumā...10km ar kājām neies

Link to comment
Share on other sites

Santa vecā -2.7 beņa. Siksnu neesmu mainījis- tik eļļu un apkopes. Tas pa 40k kopš braucu. Pirms tam ar liekās nav mainīta. Tāfelē 250k tuvojas.

Jāpajautā iepr.ownerim.es daru to kas paredzēts uz nobraukumu.gramata masina tapec nezinu ir jamaina vai nav.

Link to comment
Share on other sites

Man opelīšiem pie 150k zobsiksna jāmaina. Cerams ka tava auto iepriekšējie saimnieki kaut ko lietas labā bija darījuši.

Link to comment
Share on other sites

Apzinīgi šoferīši zobsiknu maina ik pēc 60000km vai pēc3-4 gadiem.Un vācijā autiņs sakarīgā stāvoklī maksā daudz vairāk,nēkā mūsu SSā tiko ''no vācijas''

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Kad man bija franchu auto - liekas 170k bija siksnai.tad ari mainiju + suknis un visi skriemeli

Link to comment
Share on other sites

 

 

rzemēs 50km līdz darbam skaitās tuvu :sarkasms: tie ir 24000 km gadā tikai uz darbu, kur nu vēl šopings u.c

 

 

sākas atkal vecā dziesma par nobraukumiem. Pēc vācu tehniskās apskates datiem vidējais vieglā auto nobraukums pa gadu viņiem ir zem 15K !!! Ar lielākajiem nobraukumiem gan ir kā reiz vietējo tautiešu iecienītās markas - A6, 5er bmw, pasāts, e-klase, v70, galaxy/sharan.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Apzinīgi šoferīši zobsiknu maina ik pēc 60000km vai pēc3-4 gadiem.

Arī tad, ja oficiālais dīleris dod garantiju 180k? :) Gadu ziņā - 4,5 gados tos kilometrus nobraukšu...

Link to comment
Share on other sites

Personiski, 10 gadus veciem auto nobraukumu nebūtu korekti skatīt, kā zināms, ir daudz triki kā viņu dabū mazāku un iedzen LV kā maznobrauktu auto. Un ko tad tas nobraukums dot? Pēc manām domām, vissvarīgākais ir virsbūves stāvoklis, visu pārējo var nomainīt, to sapratīs tie, kas ir pārlasījuši visu auto, un tad apstāstiušies pie izrūsējušas siles.

Par detaļām, ir lietas ko var pirkt jaunas, un ir lietas, kuras lētāk ņemt lietotas, jo kāda jēga ņemt oem gaisa masas mērītāju par simtiem, ja var paņemt par 15 jurīšiem lietotu ejošu, kurš mierīgi noies tos gadus, kurus braukāsi. Tik pat labi arī jaunais var nobrukt pēc mēneša.

Vai arī ģeneratoru, paņēmu ar ļoti svaigām kontaktvirsmām, normālu gultni, ieliku relatīvi jaunās oglītes un kā jauns.

Par siksnām un roļikiem cits stāsts, ja nezini vai iepriekšējais īpašnieks ir mainījis, labāk nomaini. Savam autiņam apkopes taisu pats, nesen visas siksnas, ūdenssūkni u.t.t. samainīju, detaļu cenas nešķiet tik dārgas, ja par darbu nav jāmaksā.

Par ritošo, šaras pie mūsu ceļiem tā pat sanāk mainīt vismaz 1x 2gados, skatoties kā brauc, tie kas nesās pa grantenēm uz 120, būs biežāk jāmaina.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nu es nevaru atļauties paņemt auto pa 50-60k bez kredītiem jo zeķē tādas naudas nav, bet kkādu smirdīgu francūzi (šo marku īpašnieki neņemiet ļaunā ) pa 10-20k nafig negribu

Sākot no 20k var dabūt ļoti labu vidējās klases auto. Jaunu. Ja vēlies SUV, tad gan tie 50-60 sanāks par jaunu.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Volvo vai audi par tādu naudu nesanāks

Porsche un Ferrari arī nē.

Bet kas vainas, piemēram Toyotai? 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

evertons

Nezinu, droši ka nekāda vaina. vienkārši esmu kritis uz konkrētu auto, tas arī viss ;) Un 10 gadīgam v70 nav ne vainas ;)

Labots - evertons
Link to comment
Share on other sites

v70 jau velk uz kravas auto. tur jābūt pamatojumam, lai ikdienā tādā pārvietotos.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Bet kas vainas, piemēram Toyotai?

 

Ja vajag uzticamu transportlīdzekli pakaļas pārvietošanai no punkta A uz punktu B nekāda. Ja gribās arī jelkādu brauktprieku bezcerīgs aparāts.

Link to comment
Share on other sites

 

 

v70 jau velk uz kravas auto. tur jābūt pamatojumam, lai ikdienā tādā pārvietotos

Vot te nu gan es nepiekritīšu. Tas kā reiz ir normāls ikdienas aparāts, kur var arī kaut ko ielikt grabažniekā. Protams, XC60 vai XC90 ir labāki.


 

 

bezcerīgs aparāts

Sory, bet izklausās, ka Tu esi no bembistu sugas. Citi neko tādu par Avensi neatļautos pateikt.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Sory, bet izklausās, ka Tu esi no bembistu sugas.

 

Tev stingri jāuzkačā dedukcijas skilli.

Link to comment
Share on other sites

nu tak cik cilv - tiek viedokļu - es ar kā vienīgo auto nekad  nepirktu sedanu, kupeju vai kabrio....bet zinu kolēģus, kuriem abi auto ģimenē sedani, jo redz nepatīk universāli..bet sīkajiem riteņus mocās stutē iekšā...prasa citiem lai kaut ko aizved...katram savs.  ja var atļauties - tad vajag 3 auto - vienu mazo pilsētai, lielo copei, un kabri vai vēsturi weekendiem :D

Link to comment
Share on other sites

Vairums širpotreba ir pilnīgi garlaicīgi auto un braukšanas bauda tiem ir diezgan svešs jēdziens.

No Toyotas GT86 vai Lexus LFA ir auto ar braukšanas baudu. Viss pārējais no Toyotas ir širpotrebs, varbūt, varbūt vēl MR2 var pievienot kā izņēmumu.

Link to comment
Share on other sites

Paga un minētais Volvo V70 nav širpotrebs?

Link to comment
Share on other sites

Diezgan daudzi širpotreba modeļi ir ar jēdzīgu braukšanas prieka pievienoto vērtību, toijota pēc pieredzes ir pārliecinošs penšuvāgens (sēlikas, supras un lexus ir pavisam cits temats).

Link to comment
Share on other sites

evertons

 

 

v70 jau velk uz kravas auto.
tu točna izklausies pēc bēmūvēē sugas biedra! Un runājot par v70, lielisks auto ar 7 sēdvietām, nav problēma ratiņus vai ko tmldz. ielikt kā arī stabils uz ceļa un pietiekami jaudīgs.

 

 

širpotrebs?
  kas tas tāds?
Link to comment
Share on other sites

nnoname, Lexus tieši IR penšu auto, izņemot LFA un varbūt vēl kādu sportiskāku F versiju viņu sedaniem.

Link to comment
Share on other sites

Nez, manā vērtību skalā neeksistē tikai melns un balts, tur ir diezgan daudz gradāciju. Protams ar visiem lexusiem/toijotām/etc nav nācies braukt, taču uz kaut kādiem kopējiem secinājiem pieredze uzvedina. Bet te jau kā ierasts ir aizgājis konkrētā ot.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...