Jump to content

[Pērku]: auto līdz EUR 2000


intervall
 Share

Recommended Posts

Tātad meklēju kādu sakarīgu auto, varbūt kādam ir ko piedāvāt pirms meklēt ss'ā vai placī.

 

Obligātās prasības:

Manuālā kārba

Kondicionieris 

4/5 durvis, bet var būt hečbeks

Nenorūsējis

TA vismaz ilgāk par 02.2016

 

Īpaši interesē sekojošie modeļi:

Volvo V70, S80, S70.

BMW E38, E39.

VW Golf 4, B5 Passat, Bora.

Saab 9-3 vai 9-5.

Labots - intervall
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 227
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • evertons

    15

  • Bruketajs

    12

  • Kasparz

    16

  • intervall

    37

martinno

Varu savu piedāvāt, bet neatbilst divi kritēriji...

Automāts un gribētu kādus 2700€ :)

Link to comment
Share on other sites

man ir pirmās paaudzes v70. cena pat varētu būt tāda. viss atbilst izņemot apskati, tai vakar dabuju slimības lapu.

Link to comment
Share on other sites

E39, E38, S80, V70 (īpaši ja II paaudze), nopērkot par 2000eur, meklēsi drīz vēl vienus 2000eur, lai saremontētu ritošo, motoru un elektroniku :D

 

Labāk paliec pie Golf'a, ja reiz budžets tik niecīgs ;)

Labots - kappa
  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

martinno

 

 

Labāk paliec pie Golf'a, ja reiz budžets tik niecīgs

Golps par 2k būs vēl lielāks šrots, nekā tie Volvo. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

 

 

Saab 9-3 vai 9-5

 

Par to naudu būs norūsējis!

 

Te viens biedrs bija par 1500 nopircis Alfa Romeo 147, tā varētu būt tava izvēle. Vai kāds francūzis, bet tik tiešām vācieši un skandināvi par 2000 eur būs ārkārtīgi sliktā stāvoklī. Tomēr tie ir 1400 Ls, bet latu laikā auto zem 2000 Ls (3000 eur) nemaz neuzdrošinājās meklēt.

 

Kaut kādu Volvo S40 var meklēt zem 2000 eur, bet būs rūsa. 

Link to comment
Share on other sites

intervall
(labots)

Diemžēl automāts neder.

Volvo v40, s40 nederēs.

Gan jau ko labu var atrast.

Tādu, kurā ir vai bija gāze arī nevajag.

Labots - intervall
Link to comment
Share on other sites

intervall
(labots)

Ja 4 durvis - der. Apsveru arī renault megane, laguna. Var piedāvāt jebko, kas atbilst prasībām, tikai no konkrētajām markām, tikai tos, ko esmu uzrakstījis.


Papildināju sarakstu.

Labots - intervall
Link to comment
Share on other sites

šrots nešrots tas gan vairāk nobraukuma un uzturēšanas jautājums. 4golfi, boras tai laikā samērā vienkārši, nesamuģīti. interesei, pm iemetu infu par savejo.

Link to comment
Share on other sites

nu ar TA līdz tādam laikam jau tos volviķus ar var tavā cenā atrast, pēc tam gan būs tur normāls spainis ar naudu jāieliek, gan.

Link to comment
Share on other sites

Lasot šo (un arī citus topikus par auto pārdošanu) man prātā nāk tosts no krievu laikiem:

 

Gribu volgu, bet nevaru atļauties, varu atļauties zaparu, bet negribu! Iedzersim par to lai mūsu vēlmes saskan ar iespējām! 

 

Neviens no autora minētajiem auto nav pieejams pa 2k eur kaut cik ciešamā stāvoklī! 

Pa 2k eur sanāk kāds opel vectra vai astra. vai ari https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/hyundai/getz/cffnd.html

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

Ja man būtu nepieciešams auto par šādu summu, tad ņemtu Opel Astra G ~2001-2002 gadu ar 1.4 benzīnu. Viens tāds jau ir vairākus gadus, nav ne vainas, rūsiņš nav iemeties. Sapņot par Volvo, Saab šādā cenā - tas galīgi nav nopietni. Par šādu cenu ir jāpērk max. vienkāršs auto, ar max vienkāršu dzinēju - turbīnas/dīzeļi/automāti atkrīt.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Un atkrīt arī visi premium klases auto kā BMW, Volvo, MB, Audi, kuri jauni maksā apaļu ciparu - lai cena līdz 2k eur nokristos tas auto būs pamatīgi nojāts!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

intervall
(labots)
Sapņot par Volvo

Tikai nevajag liet nevietā.

Onkulis pirms gada nopirka v70 2.4, meh., par eur 690, bija tikai noskrāpēts bamperis un čakarējās durvju elektronika. Iedomājies? Ar pilnu ta.

Pēc daudzu teiktā te man pat žigulis nesanāk.

Nu, ja nav ko piedāvāt - netaisam te "expertu" caureju, ir citi topiki paredzēti.

Draugs nesen paņēma nepiesmietu v70 par eur 1600.

 

Un atkrīt arī visi premium klases auto kā BMW, Volvo, MB, Audi, kuri jauni maksā apaļu ciparu - lai cena līdz 2k eur nokristos tas auto būs pamatīgi nojāts!

Te Tu ietilpini s40, v40, b3, b4, c180 arī pārējos? Laikam pats nezini, kas ir premium klases auto?!

 

Atceros te čalis pārdeva labi saglabātu e36 par eur690 - kas bija? Atkal caureja - tu nedomā ar galvu, par tādu cenu, dzen uz tolmetu. Smiekli nāk par šiem viedokļiem.

Labots - intervall
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nu nav jau tik traki. Cītīgāk pameklējot par to ciparu mierīgi var atrast sakarīgu Audi A4 Avant. Visas Tavas minētās vēlmes būs piepildītas.

Link to comment
Share on other sites

intervall
(labots)

@@ridao,

Jā, tas arī tika aplūkots kā variants. 

@@rubb

Arī ir kā variants aplūkots Un tik mazs motora tilpums neder.

Labots - intervall
Link to comment
Share on other sites

 

 

Gribu volgu, bet nevaru atļauties, varu atļauties zaparu, bet negribu! Iedzersim par to lai mūsu vēlmes saskan ar iespējām! 
 

Cepums tev +1

 

Grozies kā gribi, bet neko no audi, wv, volvo, bmw nenobrauktu nebūsi par 2000€, plus mūžīgā cerība, ka nav griezts spidometrs pārāk daudz. Skaties kādu francūzi, korejieti tos var samedīt, kas pirkti jauni Latvijā un tur jau spidometrs puslīdz patiess (protams var jau katru gadu pirms skates griezt...) Piemēram kādu renault laguna, megane...

Link to comment
Share on other sites

Nu es ar pērku pa 2000E šādu marku auto galvenais, lai ir tikai pāris sīkumi kārtībā: nobraukums zem 200 000 obligāti jāvar pārbaudīt , ideālā teh stāvoklī, tehniskai apskatei arī tiko jābūt izietai, 3.0 dīzelis, divi svaigi riepu komplekti ar lietiem diskiem  ziemai vasarai, visas ekstras, pārrakstīšana iekšā cenā, jābūt svaigi pārkrāsotam nopulētam un ievaskotam un protams bez rūsas.  Par katru papildus manis atrasto nepilnību pārdevējam cena jānolaiž par 100E. Pie pārdošanas auto jābūt nomazgātam un salonam uzkoptam ķīmiskajā tīrītajā un protams atdūmotam, lai nav dūmu smakas. Bākai arī jābūt pilnai ar korekto degvielu.

Labots - kazarma
Link to comment
Share on other sites

intervall
(labots)

Tā kā šis raksts ir "pērk" sadaļā, tiešām tik daiļrunīgus komentus un analīzi negaidīju, bet gan piedāvājumus :D

Labots - intervall
Link to comment
Share on other sites

Intervall, ko es nepareizi pateicu? Vienkārši negribas, ka kāds no bootistiem "apdedzinās". Ar volvo man ir pieredze bijusi (vēl tagad ir, tiesa ar visai jaunu) un to es nekad neizvēlētos dēļ konstruktīvajām īpatnībām un rūsēšanas.

 

Variants, kuru ieteicu ir pārbaudīta vērtība - vienkāršs auto, ar vienkāršu piekari un nemaz tā arī nerūsē. Audi par to pašu cenu dabūsi vecāka izlaiduma, tātad būs arī vairāk nobraukts. Pats esmu Audi fans (personīgais auto ir Audi), tomēr tik vecu Audi neieteikti. Tik vecus dīzeļus vispār neieteiktu - tie būs stipri nobraukti. Ok, ja ļoti gribi dīzeli, tad vecais, labais Audi A6 C4 2.5TDi - arī tāds man bija personīgajā lietošanā daudzus gadus. Šis dīzelis arī ir viens no retajiem, kurš var būt OK stāvoklī pat pie vairāk kā 500 000km.

 

Īsumā - galvenais kritērijs tik veca auto izvēlē var būt tikai konkrētā eksemplāra tehniskais stāvoklis.

 

Protams, šīs ir tikai manas domas. Citi pērk ar domu "ja nu noveicas" un pērk to ko ierauga. Reizēm gadās arī, ka noveicas. Es līdz šim katru auto esmu pircis kārtīgi pirkumu apdomājot, meklējot infu, nevis paļaujoties uz veiksmi :)

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

 

 

Audi A6 C4 2.5TDi

Zinu, ka esi stailā, tad noteikti arī piekritīsi tam, ka par šādu ciparu cešku ar tiešām normālu to 2.5 būs ļoti grūti atrast, ļoti. Tas pats ar 1.9, visiem viņiem kurais rinķis jau tur iet un vel ies ilgi un dikti.

Link to comment
Share on other sites

Ja godīgi, es vispār nedomāju, ka par šādu cenu var iegādāties normālu dīzeli vai jebko citu ar turbo :) To arī teicu savā pirmajā postā... Tomēr mēdz būt izņēmumi - visu izšķir auto tehniskais stāvoklis. Un kas meklē, tas atrod :)

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

intervall
(labots)

Kur vispār tika izzīsts dīzelis? Piebildu, ka mazie motori netiek apsvērti. Pagaidām skatos starp V70 un E39 un 9-3 saabu. Astra nesanāk, kurai vizuālais patiktu/apmierinātu.


Vispār lasu un brīnos - te jau drīz pasaku sacerēs, dīzelis, mazs nobraukums :)

Labots - intervall
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

versatile

 

 

Te viens biedrs bija par 1500 nopircis Alfa Romeo 147, tā varētu būt tava izvēle

Tas biju es. Pirku mazliet vairāk kā pirms gada, vispār aizvien apmierināts - tieši šodien noripoju kādus 400km, braucu un domāju, ka laba bija izvēle.

Pa gadu nobraukts maz - ~13k km, izmaksas (ar skati, 1 papildu komplektu riepām, nodokļiem, remontu, degvielu) - 0,25€ uz km. Kādam liksies kosmoss, iespējams - man šķiet ok. 

 

Sūdzības divas - aizmugurē maz vietas un patēriņš 1.6l motoram pilsētā ap 10 grozas. Štrāse - zem 7. Dinamika ir, kāda ir - bet man pagaidām pietiek.

Rūsas nav. Detaļas nav līdz šim bijusi probl. dabūt, piekare nav dārga - nosacīti sāpīgā vieta ir plaukti, ar to vienkārši jārēķinās (un jāliek izturīgi, ne Čaina)

 

Galvenais, ignorēt alfas ar jts motoriem un/vai selespeed kārbām :)

Budžetā 147 toč ierakstās, 156universāli ar var atrast, bet tur vairāk jāčeko - lielāka iespēja, ka bijis kādam wannabe rīserim.

Link to comment
Share on other sites

Arnis2002

 

 

Ar volvo man ir pieredze bijusi (vēl tagad ir, tiesa ar visai jaunu) un to es nekad neizvēlētos dēļ konstruktīvajām īpatnībām un rūsēšanas.

 

ja nav noslēpums - par kuru modeli runā?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Verneris

 

 

E39 2 k eiro vēlams vēl trīs litrīgo dīzeli

 

idiots tu esi! 2.5 TDS! Tad gan auzas :D

Link to comment
Share on other sites

evertons

Uz tirgu iet Volvo V70 1998.g. 2.5TDi labā stāvoklī. SS! Ja ir interese, dod ziņu. Cena pagaidām kosmoss, jo intensīvāk tirgot sākšu pēc mēneša.

Labots - evertons
Link to comment
Share on other sites

evertons

Zvanīju uz Volvo centru un tur šie man tā teica. Cena tolaik bij 300ls- 200 par kodu, ko dabūšot no ražotāja un 100 par darbu :D :D :D Iespējams, ka to pat var datoriski atrisināt kāds gudrāks IT čalis.

Labots - evertons
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Nevajag jau pārspīlēt. Pirms esošā merša uzlabošanas pasākumiem tā vērtība bija ap 2k EUR (apskatoties ss.lv analoģiskus eksemplārus), kam tradicionāli ir vizuāli redzama rūsa. Visiem citiem šīs cenu kategorijas autiņiem rūsa ir latentā stāvoklī un var stāstīt vientiešiem, ka tas nav. Viss cits var būt normālā braucamā stāvoklī. Daudzi tak atceras mazdu 323, kuru andalēju - pēc ievietošanas ss.lv diezgan ātri aizgāja pa 1000 EUR.  Tas autiņš tak bija ar skati, varēja ar viņu vēl kādu laiku braukt, tikai rūsa daudz kur iemetusies. Tāpat mašīna 90% parasti vairāk pa 3 gadiem netiek lietota.

 

- lai cena līdz 2k eur nokristos tas auto būs pamatīgi nojāts!
Link to comment
Share on other sites

Uz MMR dzini, motors?

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...