Jump to content

[Pērku]: auto līdz EUR 2000


intervall
 Share

Recommended Posts

intervall
(labots)

Nedzinu. 2.4 benzīns.

Labots - intervall
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 227
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • evertons

    15

  • Bruketajs

    12

  • Kasparz

    16

  • intervall

    37

Motors lai labs, bet kāpēc tāda pārliec';iba?


Žēl ka puika aizgāja! Volvo ir bezgala krutas mašīnas, pašām bija trīs, bija brīdis ka mums visiem, ģimenē, bija tikai Volvo,  4 gabali, mīlu marku, nemīlu viņu elektroniku, ļoti zemā līmenī! Nestrādā elektronika, nestrādā puse no mašīnas!

Link to comment
Share on other sites

Bomaars/C12

Ar elektronikas līmeni viņiem tieši otrādi ir augsti, jo tā ir viena no labākajām, protams ja lūzt tad maksā maksā to prieciņu labot

Cik tas 2.4i gramo? Iklausas prasīgs pēc ņammas?

Labots - Bomaars/C12
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Ok, ja ļoti gribi dīzeli, tad vecais, labais Audi A6 C4 2.5TDi

Un pievienojies kūpošo ampļu saimei - jā, tas traktors ir ilgspēlējošs pat bez remonta, bet ko tad mēs pārējie esam tik sliktu iepriekšējā dzīvē nodarījuši, ka mums jārij tie kvēpi?!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Charlie

 

 

Un pievienojies kūpošo ampļu saimei - jā, tas traktors ir ilgspēlējošs pat bez remonta, bet ko tad mēs pārējie esam tik sliktu iepriekšējā dzīvē nodarījuši, ka mums jārij tie kvēpi?!

Kā ar Audi A6 C5 1.9TDi? Ar cenu līdz 3000-3500?

Arī būs ilgspēlējošs, arī būs kvēpi? Turklāt gribās Avant, ja var meklējot dabūt pārāk nenojātu.

 

Un absolūti crazy jautājums – kā Latvijā ar multitronic remontiem? :D Tam pašam A6 C5 1.9TDi

 

Ja iejaukšanās šajā tematā nav optimāla, varu veidot jaunu. Bet patlaban man loģiskāk šķiet turpināt.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Avants, dīzelis, automāts un nenojāts. Skati manu parakstu!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Kā ar Audi A6 C5 1.9TDi? Ar cenu līdz 3000-3500? Arī būs ilgspēlējošs, arī būs kvēpi? Turklāt gribās Avant, ja var meklējot dabūt pārāk nenojātu.   Un absolūti crazy jautājums – kā Latvijā ar multitronic remontiem? Tam pašam A6 C5 1.9TDi

Līdz feisliftam varbūt tajā cenu kategorijā kaut ko atradīsi, kādu papliku. Jo līdz tiem ~3k maksā C4 ar "kaut ko iekšā"

Ņemsi prefacelift ar tiem 81kw, prasīsies vismaz nočipot, ja feislifta modeli, tad ar tiem 96kw pd, tas uz priekšu kust.

Kvēpi, stockā, nenojātam ķiselim nevajadzētu būt ārprātīgajam kvēpam.

multitroniku, Grobiņā. pirms gadiem 10 apmēram, viens no ģimenes auto bija A6 C5 1.9tdi tomāts, nācās vest taisīt pēc kāda laika kad atbrauca auto no vācijas, remonts, neatceros, baigais kosmoss nebija. Bet jā, ar tiem tomātiem ļoti uzmanīgi.

Link to comment
Share on other sites

intervall

 

 

Motors lai labs, bet kāpēc tāda pārliec';iba?

Nebija vajadzības. Jebkurš lietots auto būs ar defektiem, ja gri perfektu - jāp';erk jauns.

Kompim nav noņemta vecā kļūda un kārba iet uz beigām, pa ceļam sāka gaudot reduktors.

Bet tas sīkums - kārbu par 140 eur nomainīšu. 

Link to comment
Share on other sites

140eur par darbu un vēl hvz cik par kārbu?

Link to comment
Share on other sites

intervall

 

 

Tādā pašā stāvoklī?

Vai nopirku tādu - jā. 


Kārba, reduktors tikai pa retam iesvilpojas, pat nevar dzirdēt.

Link to comment
Share on other sites

intervall

Nē taču. Laba kārba. Šiem benzīnniekiem kārbas ir lētas, ja pazīst pareizos cilvēkus :)

Viens jautāja par patēriņu - šoseja 7 l, pilsēta 9-10 l.

Link to comment
Share on other sites

nnoname

 

 

2.4 benzīns

 

 

pilsēta 9-10 l

 

Nemāni sevi. Jeb naivi tici tiem kompja rādījumiem?

Link to comment
Share on other sites

intervall

 

 

Nemāni sevi. Jeb naivi tici tiem kompja rādījumiem?

Trāpīji :D 


Ja nerij vairāk par 15l - tas mani neuztrauc, man maz jābraukā.

Link to comment
Share on other sites

kazarma

Nez braucu ar e46 330ci ar gāzi. Pilsētā sanāk ~10L/100km. Tā kā gāze tad kāds 1L jārēķina klāt.

Link to comment
Share on other sites

ir 2001. gada Opel Omega 2.2 DTI, 233 000 oriģinālais noskrējiens (pēdējos 10 gadus īpašniece 1948 gadā dzimusi sieviete = mana mamma (:

 

Ir šādi tādi vizuāli defekti, kas lielākoties izpaužas kā švīkas. Priekšā uz kapota mazliet brūnais. Trūkst viens kalpaks. Lāgā nestrādā parkošanās sensori, brīžiem pīkst brīžiem nē, droši vien kaut kas nosūbējis. Riepas jāmaina. Pārējais viss ok.

 

Ir aizmugures piedziņa (:

Ir ādas salons, ir divzonu klimats ar strādājošu kondišku, ir oriģinālais kseons, krāsainais ekrāns ar navigāciju, kruīza kontrole, elektriski nolokāmi spoguļi, miglas lukturi, kopumā konkrētais modelis saucās Design Edition un ir diezgan pilns.

 

ir vakar izieta apskate un nomaksāts ceļa nodoklis. Šai sakarā nomainīta viena bukse un izpulēti lukturi. Ir Jūrmalas caurlaide līdz sezonas beigām :)

Patēriņš pēc kompja 5 - 7 litri uz simtu, atkarībā no tā, kā un pa kurieni brauc.

Līdzi dodu orģinālo piekabes āķi, kas pirms gadiem nopirkts, tā arī nav pielikts (:

 

Ja ir interese iemetīšu bildi. Mašīna sudrabainā krāsā. 

 

1300 eiro? Ja nē tad cik?

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

prasīsies vismaz nočipot,

..un es par ko... tādu jau pilna latvija, piečipojusies...

 

 

Kvēpi, stockā, nenojātam ķiselim nevajadzētu būt ārprātīgajam kvēpam.

Cik skaitās "ārprātīgs"? 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
intervall
(labots)

Jautājums spečukiem - kas varētu būt par vainu - sāka slikti piešķilties un tukšgaitā raustās apgriezieni. Kad raustās no dzinēja apakšas nāk tāda kā klusi šaujoša, pukšķinoša skaņa.

Droseli pārtīrīju, ir dzeltenā itāļu magneti marelli(arī slimo).

Nevarētu būt gaisas masas mērītājs vai kāda no zondēm?

Servisā pieteikums uz 4. datumu, bet mainīt zobsiksnu, ruļļus. Čoms teica, ka pieslēgs paskatīsies ar volvo softu.

Ir kādas idejas?


Tas sākas, kad vienā dienā degviela sāka beigties, sāka šķaudīt un tad sākās šitas bugs.

Nevarētu kāds gruzis pacelts no bākas caur filtru?


Un pagriežot aizdedzi uz 2. pozīciju pāris sekundes sīc etm sensors un tad nostrādā poteciometri.

Labots - intervall
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Šaušanai vajadzētu būt norakstāmai uz aizdedzes problēmām - sveces vai spoles... 

Gaļasmašīnas ikoniņa displejā nav iedegusies?

Link to comment
Share on other sites

intervall
(labots)

Jā, šodien iedegās dzinēja ikona. Uz borta rāda, ka problēma ar izplūdes sistēmu. Kkā neticās.

Labots - intervall
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Uz borta rāda, ka problēma ar izplūdes sistēmu
 

Tas toč neticami, ja vien Vova tajā neiekļauj lambda zondes, kas varētu būt pie vainas...

Link to comment
Share on other sites

intervall
(labots)

Tikko noņēmu droseli sīc vadošais etm vadošais poteciometrs,sajūta ka mēģina griezties uz riņķi.

Sīc līdz brīdim kamēr paver vārstu - uz 2. pozīcijas, pims palaišanas.

Un pamanīju, ka pagaidām vairs nevar uzzāģēt vairāk par 5k. izskatās tomēr, ka potenciometri jāj smadzeni.

Bet lambda zonde šitos mēslus taču arī varētu taisīt.

A pie pielaišanas, kas tur varētu jāt smadzeni - zonde, gaisa masas mērītājs  vai arī etm?


.

Labots - intervall
Link to comment
Share on other sites

 Ja ETM beigts, jūtu tev līdzi, es savā laikā 560Ls nolikuma par maiņu, tagad esot uz 500 eur jārēķinās. Te puika interesantu info ir savācis, varbūt noder http://www.viesulis.lv/volvo-droselvarsts/93/

MAF var pārbaudīt noraujot no viņa štekeri, kompis ieslēgs avārijas režīmu patēriņš pieaugs, bet motors sāks strādāt vienmērīgi, ja ir vainīgs MAF, es savam tā darīju, tas gan bija Biturbo 6 cil. 2.8L

Link to comment
Share on other sites

intervall
(labots)

Pamēģināšu atraut.

Gaisa masas mērītājs tas diemžēl nav.

Labots - intervall
Link to comment
Share on other sites

intervall
(labots)

Kāds nevar paskaidrot kā ss'ā atrast droseļvārstu(etm), gribu papētīt cenas vai ir jēga veco remontēt.

Bet nevaru atrast ar tādu nosaukumu.

Labots - intervall
Link to comment
Share on other sites

Varu piedāvāt Opel Vectra 2005.gada. 1,9 dīzelis. Apskati nākam nedēļ iziešu. Nedaudz slieksnim moldings norauts un haube citā krāsā, jo nācās mainīt dēļ bembija ko parāvu. Pārējais viss OK.

Link to comment
Share on other sites

omega ir prom :)

 

Pastāstiet, ko jūs zināt par BMW e39 universāliem pēc 2001. gada? Es zinu, ka bagažnieka vāki rūsē. Un ka ir ļoti kluss salons.

 

Rīt braukšu pārīti palūkot - vienu 520 ar manuāli un vienu 530D ar automātu. Kam pievērst uzmanību?

Link to comment
Share on other sites

Kā man patīk šādi auto- nojāts tajā ir pilnīgi viss, kādu brīdi īpašnieks cer ar to pacīnīties, bet rezultātā tāpat meklēs citu auto, jo neatmaksāsies to remontēt.

 

Aizbrauc uz MMR, lai veic diagnostiku, tur viņi šos S60 pārzina kā piecus pirkstus, jo šie auto tur gadiem klejo, ar vienām un tām pašām kaitēm. Tad ar vēsu prātu savelc kopā tāmi tām izmaksām, kuras jau ir zināmas, un padomā, vai vispār ir jēga ņemties.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Smii, nu mini pats kāds ir BMW šāda gada. Atceries ka BMW visu dzīvi pavada redlainā. Kā jau esmu teicis un arī piedzīvojis, vācietis + dīzelis + universālis ir sliktākā formula pasaulē. Arī uz tādas (2 gadus svaigākas un notikums ir 3 gadus sens) idejas sevi uzliku. Nu i nafig. It kā auto bija godīgi 330k spidometrā, bet pēcāk servisa kungi teica ka drīzāk ir 700k. Arī divīc dīzelis,man par laimi bruka tikai stūres pastiprinātājs, radiators, nācās nomainīt pakaļas vāku un spārnu (tie bija mīcīti), beigās kaut kas nobruka gāzes pedāļa sistēmā, pārdevu kā daļēji neejošu. Zaudējumi neskaitot remontus ap 2000 eur divās sezonās. Skaitot remontus - gandrīz vai būtu divus tādus šrotus iegādājies. Never ever.

Labots - Žaks Noriss
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

intervall
(labots)

@@kappa,

Es tev varu pačukstēt kādā auto nebūs nekas nojāts - JAUNĀ.

Pēkot lietotu, ar to ir jārēķinās. Nevajag skaitīt naudu svešā makā. Ja būs vainīga drosele, sazvanīju čomu blakus pilsētā, kam ir volvo šrots, par eur 80 var dabūt lietotu. Nevajadzēs pat esošo atjautot.

Labots - intervall
Link to comment
Share on other sites

Īsts kapeiku fisējs no sūdu kaudzes izlasīs labāko un svaigāko sūdu un būs bezgala laimīgs par savu guvumu. Bet no tā jau nemainās sūda būtība.

Link to comment
Share on other sites

Visi lietotie auto ir lietoti auto.. Jārēķinās, ka jāmaina VISS.. Intervall zina, cik man jautri gājis ar lietotu auto, bet VĒL nezina, cik jautras pēdējās 3-4 nedēļas bija (~850€-900€ iebāzts) + 200€ varu gatavot pavisam drīz vēl + jāsāk gatavot 500€-600€ (motoram P.*.S.D.A)!

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...