Jump to content

[Pērku]: auto līdz EUR 2000


intervall
 Share

Recommended Posts

Pie šādiem izdevumiem ļoti nopietni jāapsver šrota variants... ja jau 2k remontos jāliek...  

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 227
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • evertons

    15

  • Bruketajs

    12

  • Kasparz

    16

  • intervall

    37

evertons
Īsts kapeiku fisējs no sūdu kaudzes izlasīs labāko un svaigāko sūdu un būs bezgala laimīgs par savu guvumu.

Ja jau esi biezs un vari atļauties jaunu- uz priekšu, bet ne jau katrs to var...

 

Un jebkura lietota manta ir lietota un ar to arī jaunais īpašnieks rēķinās ;)

Labots - evertons
Link to comment
Share on other sites

intervall
(labots)

Man personīgi - varēt varu, bet vai to vajag, ja mēnesī tiek nobraukti labi, ja 200km? :D Ja dabūju droseli, kura noskrējusi 120k, stabili līdz 200k(droseļvārsti līdz 2002. gada auto sāk čakarēties pēc 200k)  izvilks. Šaubos vai tik ilgi auto būs pie manis, kamēr noskries tos 80k.

Labots - intervall
Link to comment
Share on other sites

evertons

Nu es nevaru atļauties paņemt auto pa 50-60k bez kredītiem jo zeķē tādas naudas nav, bet kkādu smirdīgu francūzi (šo marku īpašnieki neņemiet ļaunā :D) pa 10-20k nafig negribu un līdz ar to labāk braucu ar 5-10gadīgu zviedru vai vācieti. Protams, man auto ir brauciena baudīšanai nevis vienkāršs pārvietošanās līdzeklis...

Labots - evertons
Link to comment
Share on other sites

intervall

Sapratu, ka runā par jaunu droseli nevis auto :D

Jā, tik daudz naudiņas man arī diemžēl nav.

Link to comment
Share on other sites

To intervall: var jau būt, ka nedaudz kapeiku iefisu. Bija izvēle bija nopirkt citādas krāsas oriģinālo haubi no angļu autiņa vai čaina variantu, kuru vēl vajag krāsot. Pats ikdienā pārvietojos ar 3 gadus veciem Opeļiem, ko pats arī fāterlndē iepirku. Ja Vectra neaizies ssā, tad šrotā aizies gan.

Link to comment
Share on other sites

Man arī ir francūzis :D, jauna gada - lēts pats par sevi, bet kā remontēt, tā SIMTI lido :(..

 

P.S. Smird viņš ārpusē, kad iedarbināts, iekšpuse man viņam smaržīga!!!

Link to comment
Share on other sites

evertons

 

 

P.S. Smird viņš ārpusē, kad iedarbināts, iekšpuse man viņam smaržīga!!!
  :D :D :D
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

bet kkādu smirdīgu francūzi (šo marku īpašnieki neņemiet ļaunā )

Galvenais, to sakot, ir labi pārzināt alianšu būtību - kas kam kādas detaļas iekšā liek.

Bet par francūžiem daļēji taisnība vien ir - nav tie labākie auto, bet vismaz godīga cena. 


 

 

Man arī ir francūzis , jauna gada - lēts pats par sevi, bet kā remontēt, tā SIMTI lido ..

Man sievai ir Clio - apkopes, kā jau dīzelim ir daudz dārgākas, bet viss pārējais ir tik pat dārgs, kā lētākajiem auto ražotājiem. Un mūsdienās nav starpība starp Nissan un Renault - pat modeļu bāzes platformas ir vienas. Tikai cenas atšķiras. 


 

 

P.S. Smird viņš ārpusē, kad iedarbināts, iekšpuse man viņam smaržīga!!!

Cik zinu, Renault/Nissan dīzeļi tik traki jau nesmird un nekūp, ja vien nav jau pēdējie tūkstoši priekšā, vai kāds pedālis nav "ieflešojis čipu". 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Un absolūti crazy jautājums – kā Latvijā ar multitronic remontiem? :D Tam pašam A6 C5 1.9TDi

Ar remontiem ir sūdīgi, ja sākumā izvēlies "nepareizo" servisu. Tieši pirms gada paņēmu A6 C5 2.4 ar multitronic kārbu pēc kārbas servisa ar domu - ka tur jau visam ideāli jābūt. Nedēļu pēc pārrakstīšanas sapratu, ka kaut kas nav ok. Ar neapskaužamu regularitāti atgriezos tajā pašā servisā. Mocījos, līdz neaizdzinu mašīnu uz Recro.eu diagnostiku. 20 minūtēs bija skaidra diagnoze - slīd ķēde un netur spiedienu. Servisā neieteica remontēt, jo dārgi sanāks. Citu variantu neredzēju - tādu pārdot tālāk būtu neiespējami un pat ja kāds nopirktu ar domu, ka gan jau samainīs kārbu - ko tad es citu vietā dabūtu? Citu mašīnu ar līdzīgām kaitēm, kur atkal sākt krāmēt naudu iekšā. Citu kārbu no šrota (kaķi maisā) negribēju pirkt, jo gan jau būtu tas pats. Izlēmu par labu recro.eu kārbas kapitālajam remontam, jo tajā brīdī par citām lietām mašīnā jau bija normāla summa salikta un viss cits bija ļoti labā stāvoklī. 2 nedēļas remontēja, 1900 Euro maksāja - tagad ir 2 gadu garantija vai 100 000km. Esmu riktīgi laimīgs. Braukt ar multitronic - vienkārši prieks! :) Bet nu jā - saka, ka nav pārāk uzticamas kārbas. Ja tiptronics iet no kapitālā līdz kapitālajam 300k km, tad šis jauns - 200k km. Jāmaina arī regulāri (ik pa 60k km) kārbā eļļa. Bet braukšanas prieks ir uz 100%... :)

Link to comment
Share on other sites

Radās papildu jautājums. Kā izdevās Multitronic mašīnu atrast? ss.lv/citas lv lapas, vai arī tika speciāli pasūtīts no ārzemēm? Cik ilgi bija jāgaida, līdz radās kaut cik jēdzīgs piedāvājums?

 

Multitronic ir variātors. (CVT) "Bezgalīgi daudz" pārnesumu un teorētiski visu laiku tur optimālos apgriezienus. Sasniedzot kādu konkrētu ātrumu, ja pedālis nav grīdā, apgriezieni stāv konstanti un nepārtraukti mainās pārnesums.

Bet neesmu ar tādu vēl dabūjis izbraukt. Tā kā par praktisko baudu jautāt labāk citiem. CVT kārbas ir, teiksim tā, "manā gaumē", tāpēc neesmu objektīvs spriedējs.

Link to comment
Share on other sites

Multitronic manuprāt nāk ļoti lielai daļai deviņdesmito beigu - divtūkstošo sākuma ne-quattro ne-manuālās kārbas audi

Link to comment
Share on other sites

 

 

Multitronic manuprāt nāk ļoti lielai daļai deviņdesmito beigu - divtūkstošo sākuma ne-quattro ne-manuālās kārbas audi

Yup, tā ir. Tikai nesen beidza multitronic ražot. Jautājums ir, cik daudz šādu mašīnu ir Latvijā, un vēl ejošu, un vēl tādu, ka tās grib pārdot :D

Link to comment
Share on other sites

Radās papildu jautājums. Kā izdevās Multitronic mašīnu atrast? ss.lv/citas lv lapas, vai arī tika speciāli pasūtīts no ārzemēm? Cik ilgi bija jāgaida, līdz radās kaut cik jēdzīgs piedāvājums?

No brāļa. Šim piegriezās braukāt no servisa uz servisu - a es domāju, ka to lietu uzvarēšu un uzvarēju (beigās) arī... :D Kā jau sākumā teicu - problēma bija, ka sākumā tika nepareizie servisi apmeklēti - gāzes serviss novēla vainu uz motoru, motora serviss uz gāzi un problēma vēl tā, ka uz benzīna tās problēmas nebija tik izteiktas, kā uz gāzes. Tāpēc arī visi servisi viens uz otru pirkstu rādīja... Ja viņš sākotnēji būtu uzgājis to recro.eu - noteikti, ka no mašīnas nebūtu kratījies vaļā...

Labots - Jorsh
Link to comment
Share on other sites

Es ņēmu auto ar acīm redzamām kaitēm, jo kā zināms "slēptās" kaites ar 15 min. braukšanu un 30 min. pavadīšanu servisā pirms pirkšanas neatradīsi.

 

Dzinējs bija OK, kārba bija OK, piekare bija OK. 

 

Pārējais nevisai daudz beigtu dačiku, elektronika čakarējās, gāzes iekārta čakarējās, vizuālais ne visai, BET par to auto brauc un uz ceļa vēl mani nav atstājis.

 

Kopā remontos esmu izdevis 500e, jo pirku oriģinālās detaļas ~80e gab + darbs servisā.

 

Elektroniku un dačikus mainiju pats skatoties youtube, nekā jaut tur sarežģīta nav, tikai 2x detaļām bija vajadzīgs pacēlējs.

 

Tagad uz displeja vēl deg Check engine, dēļ gāzes padeves a tā pārējais saremontēts.

 

Es vienkārši neticu brīnumu stāstiem par noteiktas klases auto par lētu cenu un bez problēmām.

 

Alternatīvi protams ir pirkt kaķi maisā un cerēt, ka mēneša laikā nesanāks atvērt maku un izlikt tikpat lielu summu, lai salabotu šrotu, kuram itkā pa konkrēto summu vajadzēja būt darba kārtībā.

 

Es kad tirgoju savus vecos auto un tehniku (moci, rolleri) utt. jaunajam pircējam uzreiz godīgi pasaku, kur ir problēmas un kas vēl būtu jātaisa/jāmaina, lai būtu perfekti. Tā kā parasti auto/moto rādu pie savas mājas neviens vēl nav atgriezies ar pretenzijām, ka kaut kas nav tā kā solīts. 

 

Tiesa 90% pārdēvēju cenšas iesmērēt pa neadekvātu naudu auto, kas uztaisīti tā sakot "uz pārdošanu", un kamēr reāli kaut no likumiskās puses daudz maz nebūs šī problēma risināta tikmēr nekas nemainīsies.

 

Kaut vai piemēram likt pārdevējam parakstīt dokumentu, par lietām, kuras viņam liekas, ka jābūt kārtībā teiksim dzinējs/kārba/ritošā (es neticu, ka ikdienā braucot ar auto lietotājs nav pamanijis, ka dzinējā kaut kas klab vai kārba neslēdz augstāk par trešo pārnesumu), ja klients ir informēts par konkrētām problēmām un pats parakstās, ka viss ir OK nav problēmu (nosegtu tādus pircējus kā es) u.c. svarīgus auto elementus, tad CSDD izdod GPS moduli pircējam, kuru iemet bardačokā, lai pretenziju gadījumā varētu pārbaudīt maršrutu pa kādu braucis pircējs un, lai varētu pārbaudīt, ka auto nav bijis mežos utt. Ja mēneša laikā ar normālu nobraukumu (auto nav mīcīts dzīts uz trasi un nav kā miskaste pilna ar dubļiem un pārējais viss ir OK , bet ir problēmas ar diviem vai vairāk punktiem teiksim dzinējam noplīsa turbīna un kārba nedarbojas korekti) pircējs auto var atgriezt atpakaļ pārdevējam un summa, ko ietur CSDD mīnus kaut kādi eiro par CSDD izdevumiem tiek atgriezti pircējam.

 

Garantēju, ka pilnīgi šroti no ceļiem pazudīs, jo perikupiem un citiem vaskām nebūs vairs izdevīgi tirgot sūdu, jo tā pat naudu nedabūs, ja auto būs lūznis, pircējs vienkārši atteiksies.

 

Protams ir 10000x problēmas ar šo ideju (piemēram braukšana tikai pirmajā atrumā pa ceļu speciāli laužot auto strauji bremzējot, maucot pa bedrēm u.c.), bet es uzskatu, ka labāk ir domāt un mēģināt problēmu kaut kā risināt, nevis tupi bļaut nē tas neder un pašam 0 idejas, ko var darīt lietas labā.

Labots - kazarma
Link to comment
Share on other sites

Multitronic manuprāt nāk ļoti lielai daļai deviņdesmito beigu - divtūkstošo sākuma ne-quattro ne-manuālās kārbas audi

Šis, 2001. gada beigu feislifta A6, bija pirmais Audi A6, kam tā kārba parādījās. Vēlākos gados (it kā) ražoja jau izturīgākas multitronic kārbas, t.i. pēc kāda 2004. gada...

 

 

Ar ko multitronic atshkjiras no tiptronic?

Audi-style bija ideāls paskaidrojums, kas ir tiptronic vs multitronic

 

Mašīnas motora skaņa paātrinoties:

tiptronic - eeee, eeeee, eeeee, eeeee, eeeee, eeeeeeeee (", " - pārslēdzās ātrums)

multitronic - eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :)

Labots - Jorsh
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pēkot lietotu, ar to ir jārēķinās. Nevajag skaitīt naudu svešā makā.

 

 

Tak nomierinies, neviens tavā makā naudu neskaita, ko Tu te visiem to bāz acīs? Par 2000eur nevar nopirkt normālu S60, man pašam tāds auto bija teju 7gadus, noripojis daudz pāri 300 000km, ne kārba gaudoja, ne vēl kas tur. Ar šiem auto esmu uz Tu, un tie defekti, kurus te mini, ir nodzīta eksemplāra defekti, ETM viena bēda, bet cik saprotu, tur daudz kas jūk un brūk arī hadenē, piedziņas pārvadā un kas tik vēl ne.

 

Un vispār par ETM- ar tiem problēmas ir arī jaunākos Volvo, tur gan uz 2.5T tie krīt- gan R gan T5 versijās, Volvo tos laikam vienkārši neprot izvēlēties saviem auto.

Labots - kappa
Link to comment
Share on other sites

BoratsLV

Ja kas septembra beigās uz tirgošanu būs mans Opel Astra auto, motors 2.0DTI, 2000.gada, universālis, nobraukums reāls 329457 km, skate būs jauna, domāju ka būs pa 0 izieta skate. CSDD nakts apskatē uzzināju, kas vēl auto ir jāizdara par sīkumiem, lai nebūtu problēmas. P.S. nepērciet Statoil philips H7 spuldzes. Iztērēju 16 euro par abām, un diagnostikā parādija ka labajam lukturim stars kaut kā ne tā krīt. Ieliku parasto chainu pa 3 eiro, un viss ok bija.

Link to comment
Share on other sites

Gan jau spuldzi biji kaut kā ne tā iestutējis. Un pārliekot uz citu ielikās pareizi.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Starpcitu, pērkot sievas Clio, negribēju steigties un pārdevējam no Rīgas teicu - ja autiņš toč ir tiek labā stāvoklī, gaidu ciemos uz Jelgavu uz pazīstamā servisu - izrakāsim un izlūkosim visu, ko varēsim un ja tiešām būs labs, tad ņemšu, bet ja nē, tad varbūt degvielai kādu latu iedošu. Pārdevējs bez domāšanas piekrita un tiešām autiņam nekas neatklājās, par ko varētu atteikties pirkt. Jā, bija pārkrāsots un nomainītra pakaļa, bet samērā labi un tiešām taisīts kā sev. Šīs fabulas morāle laikam ir - nepirkt auto, kad spiež vajadzība pēc riteņiem, lai neiegrābtos lūznī.

Link to comment
Share on other sites

BoratsLV

 

 

Gan jau spuldzi biji kaut kā ne tā iestutējis. Un pārliekot uz citu ielikās pareizi.

Nē nē viss kā vajag bija. Tajā tehniskās apskates naktī pat ar to džeku kas pārbauda auto, skatījāmies kāpēc stars nekrīt, jo spuldze stāvēja taisni, turpat uz vietas kamēr priekšā vienu kratīja, tikmēr pat to spuldzi mēģinājām grozīt un nekā, kā nekrīt stars tā nekrīt, un dēļ tā tik nedabūju jaunu skati, bet nu septembra beigās jāiet jauna skate, un vismaz zinu ka nebūs problēmas. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

tiptronic - eeee, eeeee, eeeee, eeeee, eeeee, eeeeeeeee (", " - pārslēdzās ātrums) multitronic - eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :)

 

Kārtīgs Suitu Sievu auto ! :sarkasms:

Link to comment
Share on other sites

evertons

Iespējams, bet man patīk volvo. Sākumā biju kritis uz audi bet tad pārgāju uz volvo jo audi maksā krietni vairāk par ekstrām...

Labots - evertons
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Šitā jau izplatīta servisu mantra. Ja autiņā ir gāze, tad vienmēr var atrast grēkāzi visādām problēmām. Katrā gadījumā izdzirdot šādus argumentus, jākratās prom no tāda servisa un visus gāzes nīdējus jāsūta kakāt.

 

gāzes serviss novēla vainu uz motoru, motora serviss uz gāzi un problēma vēl tā, ka uz benzīna tās problēmas nebija tik izteiktas, kā uz gāzes.
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Taisnība jau viņiem ir. Gāze, ja nav no rūpnīcas, nedod informāciju par kļūdām mašīnas datoram un neļauj līdz ar to precīzi diagnosticēt problēmu. Tas reizēm prasa pačakarēties. Godīgi runājot, servisam pačakarēties nav izdevīgi. Jo klients negribēs maksāt par šādu čakarēšanos. Diemžēl gāze vairumā gadījumu nozīmē, ka klients ir centa mīlētājs.

Sūtīt jau var visus, tikai pēc tam jābūt gatavam, ka tās lietas jāsāk labot pašam.

P.S. Man viens auto ir uz gāzi.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Diemžēl gāze vairumā gadījumu nozīmē, ka klients ir centa mīlētājs.

Gāzes lietotāji tiešām ir taupīgi un māk rēķināt, tas nav nekas apkaunojošs. Skopuļi ir tie, kas pērk nomauktu dīzeli ar cerību ka ilgi un pa lēto varēs braukt.

 

 

Gāze, ja nav no rūpnīcas, nedod informāciju par kļūdām mašīnas datoram un neļauj līdz ar to precīzi diagnosticēt problēmu.

Gāzes sistēmai ir savs diagnostikas links un ja gāzes meistars nav dumjš, viņš varēs pieslēgties arī dzinēja obd linkam un secināt, vai tā ir tiešām gāzes iekārta, kas rada problēmas. Mans meistars arī pasaka, kas un kur nav dzinējam labi un to tad arī var pieremontēt. Gāze tomēr prasa arī dzinēja normālu darbību - ja neiet ar benzīnu, tad ar gāzi ne tik.

Parasti, cilvēki domājot, ka lambda zondes iet 500k un sveces 200k, vaino gāzes iekārtu. 

Normāls autiņš ar gāzi ir ekonomiska raķete. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Taisnība jau viņiem ir. Gāze, ja nav no rūpnīcas, nedod informāciju par kļūdām mašīnas datoram un neļauj līdz ar to precīzi diagnosticēt problēmu.

Vairs ar šo nav problēmu, jo atradu servisu, kas diagnosticē un labo gan gāzes iekārtu, gan dzinēja elektroniku. Līdz ar to futbolēšana no servisa uz servisu vienkārši atkrīt...

Link to comment
Share on other sites

martinno

 

 

Diemžēl gāze vairumā gadījumu nozīmē, ka klients ir centa mīlētājs.

Nu Tu zagnul :mrgreen: 

Bet, ja godīgi, tad man toč "vpadlu" maksāt 50€ par 250km... Labprāt pamīlēju centus...

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Nu nav taisnība, jo tupums un slinkums bieži vien ir iemesls autiņa problēmām, jo nespēj atzīt, ka neko nesaprot no mūsdienu motoriem. Ir taču opcija pārslēgties no gāzes uz benzīna, bet ja serviss to neprot, tad pie tāda nav ko darīt. Turklāt tiem patīk piešūt gāzes bumbas tur, kur tās pat teorētiski nevar būt, piemēram, testējot gaisa plūsmas sensoru. Kā jau teicu, pat audiofīli ar zelta vadiem nestāv klāt auto darboņiem.

 

Gāze, ja nav no rūpnīcas, nedod informāciju par kļūdām mašīnas datoram un neļauj līdz ar to precīzi diagnosticēt problēmu.
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

intervall
(labots)
Par 2000eur nevar nopirkt normālu S60

Kur ir minēts, ka auto maksāja EUR 2000? Es minēju, ka pēdējā brīdī izdomāju nenožmiegties un ievērojami pacelt budžetu, jo sieva sāka protestēt pret saabu.

Neko baigi iztrallinājies vēl neesmu - nomainīju eļļu(sintētiku), kārbu(strādāja labi, tikai mazliet gaudoja uz maziem apgriezieniem), visas siksnas un ruļļus. Pagaidām izmests zem EUR 400 par daļām un darbu. Tagad tikai jātiek skaidrībā ar esošo kaiti un viss būs savests kārtībā. Prieka pēc nomainīju skandas uz jaunākām, basīgākām(arī no s60).

Labots - intervall
Link to comment
Share on other sites

 

 

Diemžēl gāze vairumā gadījumu nozīmē, ka klients ir centa mīlētājs.

Tā neko centi, ja pa gadu atpelnu gāzes iekārtu, un katru nākamo gadu ietaupu puskilo eiro. Tie kas vairāk braukā, ietaupa vēl vairāk.

Un tad es dzirdu, dīzelistam jāmaina kvēlsveces un vēl kaut kāds sīkums, kur jānoskaita gandrīz puskilo eiro, jā, ļoti ekonomiski, ļoti.

Link to comment
Share on other sites

Es labāk pameklētu kas brauc uz DE pēc autiņiem un brauktu līdzi tur pirms 3 gadiem pa 2 eur 2004 gada Passat B5+ paņēmu un trīs gadi nav problēmu mainītas kolotkas un priekšas bremžu cilindri kā arī standarta apkopes (visu daru pats), sieva pagājšnedēļ trīs āpšus paņēma, tagad bampers noplēsts :D

Un jā pa grunteni pārsvarā tiek laists ne mazāk kā 120km/h, ja ceļš nav pārāk bedrains. Hadene vēl turās :D

Nākamais LV kas šo paņems iespējams būs nelaimīgs :D

Link to comment
Share on other sites

Maksimālais atļautais ātrums uz grants ceļiem Latvija no nākošā gada būs 80 km/h.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bomaars/C12
Nākamais LV kas šo paņems iespējams būs nelaimīgs

 

Es tik neizpratu par ko tāda līksmība šajā tekstā... Man tevis žēl, ka tu tāds nožēlojams, ka priecājies vel par to, ka iesmērēsi kādam nojātu (sevis nojātu) auto.

Labots - Bomaars/C12
  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

evertons

 

 

Nākamais LV kas šo paņems iespējams būs nelaimīgs :D

Un tad brīnās, kur rodās teiciens ka latvietim saldajā ir otrs latvietis... tpfu...

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...