Jump to content

[Pērku]: auto līdz EUR 2000


intervall
 Share

Recommended Posts

  • Replies 227
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • evertons

    15

  • Bruketajs

    12

  • Kasparz

    16

  • intervall

    37

intervall

Sajūsmina kārtējais lietpratējs, kas sauc  toyotas grupas mašīnas par penšuvāģiem un širpotrebiem, bet slavē vecu alfu.

Esi kaut vai izbraucis ar Is 200, kas ir lētucis?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ar IS esmu braucis, iekš GS esmu sēdējis. Un tālāk?

 

Līdz 3k var atrast VW Corrado, Mazda MX5, Audi S4. Mazliet pieliekot var paņemt Porsche 944. Ja nevēlas neko baigi mega, ir Golf II GTI, Peugeot 205GTI. Tās visas ir entuziastu auto, šādu auto īpašnieki nebūs vidusšķira, kuri auto ved uz servisu tad, kad jau vairs nevar piešķilt. Braukšanas bauda ar šādiem koptiem(!) auto ir pavisam cita, nekā ar kautkādiem garlaicīgiem pakaļas pārvietotājiem. Un attiecīgo kopjot pat Porsche 944 neizmaksās dārgāk par jebkuru modernu auto, jo puse tāpat tur sastāv no vecām VW daļām.

Pats ļoti bieži braucu ar dažādiem darba auto, un pašam īpašumā ir reta Alfa, kā arī plānots tuvā nākotnē iegādāties vēl divus auto - vienu vasarai un vienu ķieģeļiem.

 

Un vēl - pie manis minēto auto stūres diez vai sēdēt neprasmīgs autovadītājs, šie visi un vēl daudzi auto ir tādi, kurus pērk itkai entuziasti, kas par auto rūpējas, ieliek tajā laiku un naudu un pretim saņem baudu ar to braukt. Piemēram Alfas - tās(visi modeļi kopā) uz ielām ir aptuveni tikpat cik Chrysler Voyager. Es neesmu redzējis avarējušu Alfu, taču pāris gadu laikā esmu redzējis ap 20 avarejušus Voyagerus. Kāpēc? Tāpēc, ka Voyagerus pērk cilvēki, bez jebkādas intereses automašīnās pamatojoties uz faktu, ka tas mēsls ir ietilpīgs. Jā, arī 40 pēdu konteineris ir ietilpīgs, bet es labāk sēžu ādas dīvānā nevis uz paletēm konteinerī.

Labots - Kasparz
Link to comment
Share on other sites

evertons
Arī nelielā budžetā var nopirkt interesantu auto ar ļoti lielu braukšanas baudu - tikko uz ārzemēm aizgāja Alfas Kluba tirgotā Alfa 155 Q4 ar Lancia Delta HF 190bhp motoru.

  Nu un? Un ne jau tikai hp slēpjās tā braukšanas bauda...

Labots - evertons
Link to comment
Share on other sites

Tieši tā! Visa bauda slēpjas šasijā! Tad ir zirgi un tad ir beņķi. Stock mustangu var nopirkt par 10k ar gandrīz 400 zirgiem(reāliem, nevis jau sen pazudušiem), bet kāda jēga, ja tas draņķis līkumā ieiet nevar.

BMW ir laba braukšanas bauda, bet izskats tiem ir bezgaumīgs, imidžs diezgan slikts un rāvējslēdzēja princips nedarbojas - neviens nelaidīs.

Labots - Kasparz
Link to comment
Share on other sites

evertons

A8 ar 4.2Q 297hp, vot ar tādu ir bauda braukt! Liels, stabils un jaudīgs ;)

bmw galīgi garām, ja nu vienīgi 7 sērija, bet pakaļas piedziņa visu bojā...

Labots - evertons
Link to comment
Share on other sites

Dīzeļgolfs trasē būs ātrāks.

Ja ir runa par max komfortu un kvalitāti(nejaukt ar braukšanas baudu), tad VW Phaeton ir bez konkurences.

Link to comment
Share on other sites

evertons

Kur esi redzējis ka a8 liek trasē? Tur jau jābūt atsaldētam... Bet nu lai nu kā, katram savs ;)

Link to comment
Share on other sites

Tagad braucu ar Sharanu, perfekts braukšanas komforts un jauda pilnīgi pietiekama, par tādu Alfu vai Mustangu naudu nekad nemaksātu, par brīvu paņemtu, bet tas arī viss, kāpēc parastam cilvēkam vajag ko tādu?

Link to comment
Share on other sites

Tāpēc, ka cilvēkiem ir gaume un vēlme braukt ar baudu un izbaudīt sportisku šasiju, jaudu un sajust ko dara riteņi uz seguma, nevis grozīt baranku un uztraukties lai līkumā tas bobiks neapgāžas un pie luksafora neaizkavētu māmiņas ar ratiņiem :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

izbaudīt sportisku šasiju, jaudu un sajust ko dara riteņi uz seguma

Uz Latvijas ceļiem? Tu smejies? 

Link to comment
Share on other sites

Un kas vainas Latvijas ceļiem? Ja brauc ar galvu nevis tur, kur navigācija rāda, tad nav ne vainas.

Link to comment
Share on other sites

intervall
(labots)

Kaut vai corrado, 205GTI, vēl tik trūkst sunny gti-r.

Izskatās, ka vēl mācies vidusskolā, kur puņkojas par sportiskiem auto bez nekādas sajēgas.

Labots - intervall
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

golf 2, alfa 155, pegeot 205, corrado, mx-5, 944. a4 no tā saraksta vēl ir mazliet, ja saliek pareizo piekari.

 

un jā, esmu braucis ar visiem izņemot 944 un alfu

Link to comment
Share on other sites

versatile

Ar konkrēto alfu nebraucu, taču, ja meklētu otro auto baudīšanai, to 155 noteikti būtu apskatījis.

Pilnpiedziņa, dzinējs no Lancia Delta Integrale...

 

Be nu jā, ko gan alfa zina no braukšanas baudas :D

 

PS. Baudas definīcijas, starp citu, ir atšķirīgas. Vienam vajag, lai uz 120 lidojot pa bruģi, salonā būtu klusums, citam vajag perfektu ceļa sajūtu un paklausīgu&dinamisku auto, citam auto, uz kuru atskatās...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Man ir žēl, ka Tev nav sanācis salīdzināt. Tad par piemēru droši vari paņemt to cilvēku viedokli, kuri ir braukuši ar šādiem auto.

 

Jā, un atkārtošu 205 nav 205 GTI

Golf II nav Golf II GTI

Alfa 155 nav Alfa 155 MY95 ar Lancia Delta Integrale HF dzinēju un AWD.

Vēl kādā sakarā piemini A4? Es neatceros, ka būtu pieminējis A4.

 

Versatile, braukšanas baudu es gluži nelieku kopā ar braukšanas komfortu, kautgan Ti versijas Recaro beņķi manā Alfā ir labākie beņķi, kuros esmu sēdējis. Komforts ir ar Range Rover Sport bobiku kruīzēt(var droši ielikt jebkuru citu SUV, pieminu tikai to, ar ko esmu braucis) - tas ir komforts kā dīvānā, bet braukšanas bauda ir pilnīga nulle, ne tas bobiks iet uz priekšu, ne līkumos, un slikti var sajust ceļu.

Tie auto, kurus es iepriekš pieminēju ir kulta auto un katra no tām ir sava un arī šī brīža ikonas. Savukārt visādi širpotrebi, kas 95% uz ielām sastopami beigs savu dzīvi šrotā un pēc 30 gadiem neviens vairs neatcerēsies, ka tāds auto modelis kādreiz ir eksistējis.

Labots - Kasparz
Link to comment
Share on other sites

mistyped, domāju s4. esmu braucis arī ar s2 kam nāk porshe motors. braukšanas bauda piemēram no rīta tikt no ķengaraga līdz centram uz darbu ir absolūta nulle, viss grab, salonā troksnis, nekāda komforta. bet nu jā ar 3k neko vairāk par žiguļa cienīgu braukšanas baudas pieredzi nedabūt.

Link to comment
Share on other sites

versatile
Versatile, braukšanas baudu es gluži nelieku kopā ar braukšanas komfortu, kautgan Ti versijas Recaro beņķi manā Alfā ir labākie beņķi, kuros esmu sēdējis.

Ja alfa kaut ko dara pareizi, tad tie ir beņķi - jopcik, man ir praktiski mazauto un paši prastākie beņķi, bet es ar saviem pāri 100kg pēc nobrauktas dienas jūtos ērti, līkumos notur un viss čiki. Pabraucu ar kādu citu vāgenu, kam vienkārši ne-sporta beņķi un fak - kā tur var nosēdēt? Pēdējais bija ar šī gada Suzuki sx-4 pilnākajā komlektācijā - nu vispār nav sajūtas, ka tas beņķis tur.

Recaro, protams, jebkurā markā ir recaro.

 

Nu re, krūpam bauda = komforts. Ar to viss pateikts un nekad šamais pat neiedomāsies, ka 155 q4 turbo būtu foršs pirkums :)

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

Ja Porsche nemāk pareizi uzrakstīt, tad tur viss ir slikti - tiešām lai brauc ar Sharanu, vismaz pārējie būs droši ka lauķis pie stūres un apbraukt ar līkumu tādiem!

 

Labs Golf II GTI iet sākot no 2kEur. LV pa retam kāds uzpeld.

 

Pēc braukšanas ar Alfu ir ļoti jāpiedomā kā braukt ar citiem auto - es nevienu vien reizi esmu gandrīz apgāzis busiņu vai līkumā aizbraucis taisni. Nē, es nebraucu agresīvi, vienkārši esmu pieradis līkumos pat neslēgt uz leju, tikai mazliet samazināt ātrumu - sporta piekare un Continental Sportcontact dara savu.

Labots - Kasparz
Link to comment
Share on other sites

Golfs paliek golfs,bet lielākā daļa forumiešu nezin kas ir   Lancia delta hf integrale  un cik tāds tagad maksā.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nu re, krūpam bauda = komforts. Ar to viss pateikts un nekad šamais pat neiedomāsies, ka 155 q4 turbo būtu foršs pirkums

 

ne glūži, braukānas baudu var gūt arī ar kaut kādu komfortu, nevis sēžot uz taburetes. čipota b6 traktor kvatra, vai 330/530 ar m-paku sagādā krietni vairāk prieka par agrīno 90 gadu šedevriem, kam motors ir iztēsts ar cirvi.

a) tev ir jauda un pareizā piedziņa

b) tev salonā ir kaut kāds komforts

 

protams tas nav 3k bet 6-7k plus pirkums, bet tu vismaz saproti, par ko tu maksā. principā viss ko kasparz nosauca ir konstruktor auto, un diez gan pasūdīgi konstruktori. var atrast daudz labākas lietas ko brīvdienās skrūvēt, kaut vai VAG 1.9 tdi- nav svarīgi golfs vai a4, bet to var uzvīlēt līdz 300 zirgiem pat neielienot motorā.

Link to comment
Share on other sites

versatile

uuuuuuuuuun atgriežamies pie Audi 80 ar dīzeli :D

piedod, bet dīzeļgolps vai a4 man nesaistās ne ar ko labu. Vienkāršs - jā. Uzticams? Varbūt. Praktisks? Noteikti. Bet iekāpjot vienkārši jāaiztaisa acis un jācenšas neizvemties...

Nu, protams, jauniem audi salons jau ir ok, bet,ja salīdzina, ko var dabūt līdz 2-3k euro, nu... piedod. Man tomēr nav vienalga, kur es sēžu :D

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

80tais ar dīzeli nav tik interesants, facelift b5 dīzeļi jau ir nice, itsevišķi, ja tie ir traktorkvatras.

 

b4 pat nočipot normāli nevar, jātaisa plug and play ligzda un pārslēgšanās starp režīmiem ir manuāla čipu nomaiņa. arī tur drastisks sensoru trūkums un turbīnas vienkāršība neļauj ātri, ērti un lēti ieviest svarīgas izmaiņas jaudā

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Jā, jā, 3/5 sērija jau nu ir ļoti liels arguments budžetā līdz 2-3k :)

Tāpat vairums šo būs nobrauktas lamatas, kuras pa nakti varēsi atstāt tikai apargātā stāvvietā vai garāžā, kautgan tas attiecas arī uz pārējo populāro širpotrebu. Kursabiedrs pie manas mājas (jauna māja klusā Jelgavas nostūrī) 3x mēnesī pirka jaunus spoguļus E46ajam.

Visi tie tjūnotāji rada iespaidu par vēl lielākiem laukiem, nekā sākumā šķita.

Klasisku Lanciu es pats labprāt kādreiz nopirktu, bet jau tagad labi eksemplāri maksā vairāk par daudziem jauniem auto. Šī 155ā bija pilnīga sviestmaize. Sākumā par to tika prasīts ap 5kEur.

Labots - Kasparz
Link to comment
Share on other sites

BoratsLV
Komforts ir ar Range Rover Sport bobiku kruīzēt(var droši ielikt jebkuru citu SUV, pieminu tikai to, ar ko esmu braucis) - tas ir komforts kā dīvānā, bet braukšanas bauda ir pilnīga nulle, ne tas bobiks iet uz priekšu, ne līkumos, un slikti var sajust ceļu.

 

Tu laikam neesi braucis tad ar Range Rover Sport Supercharged, ja saki ka tas bobiks neiet uz priekšu, ar to mašīnu iespiežot pedāli grīdā un nedomājot par degvielas patēriņu tu jēgu pie auto stūres būtu pārmīzis. Tam bobikam uzrāviens līdz 100km/h ir nieka 5.1 sekunde

Labots - BoratsLV
Link to comment
Share on other sites

versatile

Nu un ceļu tādā jūt? Piekare piemērota tādam ātrumam? Neesmu braucis ar SRT čerokiem vai superčārdžotajiem rr, tiešām normāls jautājums. Nu un otrs moments... Mēs tiešām par vienas kategorijas auto runājam? Nu, tādiem, ko labu un lietotu, ne tikai labi lietotu, var zem 10k eur nopirkt.

Neba nu zirgos ir tas lielais prieks... Vai maksimālā ātrumā.

Prieks ir ar švakāku auto, izbraucot no līkuma, redzēt, kā bembis aizmugurē attālinās, pie kam nepārsniedzot atļauto - vienkārši vari izstūrēt, nebremzējot un nestresojot; auto turas pie ceļa, stūre griežama ar 1 pirkstu, bet var labi just ceļu.

Tā alfa, pa lielam, ir kolekcijas vērts auto - ne concours tipa kolekcijas, bet tādas, ar ko arī patīk izgāzt. Man žēl, ka uz leišiem aizgāja, bet reāli nav vajadzības pēc otra auto un nav arī kur turēt. Lai gan 3k... vienkārši nenormāli lēti.

Es pat klusēju par rūsu minētajos vecajos audi a4... lai gan, labs golfs gti kabrio būtu foršs vasaras auto, par spīti rūsas nenovēršamībai.

Link to comment
Share on other sites

Jā, mums pilna Latvija ar Range Rover Sport SVR.

Braucis esmu ar 2.7 dīzeli - briesmīgi, ja nespiež pilnu pedāli pie katra luksofora, tad tas bobiks bremzē visu satiksmi.

Link to comment
Share on other sites

Long John

Katra "budžeta" tehnikas tēma neizbēgami pārvēršas krāniņu mērītavā... :yahoo:

Apžēlojaties, kādi Super Sport & Co  var būt mazbudžeta ģimenes auto tēmā!!???  :shok:

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...