Jump to content

Lietots autiņš no ārzemēm vai vietēji ekspluatēts


Mezavecis
 Share

Recommended Posts

Konstatators

Puiki, mieru, tikai mieru. :) viena atkārtotā ir ok. Tā dara daudzi. Nevis mēģina uz dullo labot visu ko vajag un ko nevajag, bet izbrauc skati, dabon sarakstu ar novēršamajamajamajiem defektiem, ar skates papīru brauc uz servi, iesniedz papīru, saņem salabotu auto un zolīdi ar otro izdzen skati.

 

Problēma ir ar tiem, kam arī ar otro nez kapēc nesanāk. Vot tur kaut kas īsti labi nav. Ja vēl CSDD lapā šāda tendence par konkrēto auto/braucēju ir bijusi vairākus gadus, tad nu...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 325
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • versatile

    17

  • Mezavecis

    21

  • androidz

    14

  • ivo

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu hvz servisi ar dažādi...man vienreiz tŗīja supportu un uz stenda nepārbaudīja...dabūju 3x braukt uz skati. Bija līki ielikuši - nevienmērīgas bremzes, bet tā bija servisa mehu laža un standarta procedūras neievērošana....es parasti ar 1 vai 2 izeju/. CSDD vīriem ar savs redzējums....man pirms gadiem 5 pieciem teica - reika jāmaina - brīvkustība////pēc tam vēl 6 gadus izgāju skati un viss bija ok- ar to pašu reiku,,,vienieriz sūtīja buksi mainīt - kaut dīlers teica, ka tur vis ok...ar to pašu izgāju atkārtoti. Tagad santai jau 3 skati saka ka krustiņā lufte :D

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Visvairāk man patīk, ka šie vienu gadu tev atzīmē "ruslanu" - nesošo konstrukciju neietekmējoši rūsas bojājumi bla bla. Nu ok. Bet kad nākamā gadā tev neviens to ruslanu vairs neraksta, tad rodas sekojošs jautājiens - kur tad "šis" tā pats no sevis pazuda, ja lietas labā autiņam nekas nav darīts.. :D

Link to comment
Share on other sites

Vienkāršais cilvēks jau kā pieņemts Latvijā lielāks vai mazāks nabags, pie jauna auto netikt ja nu vienīgi nepaņem hipotēku uz 30 gadiem priekš auto (joks par hipotēku) :D Ļoti daudzi ņem lietotus 3000eiro vērtus auto uz 5 gadu līzinga... Tāpēc gribas lai tas auto vēl 20 gadus kalpotu...

Link to comment
Share on other sites

Pēc pieredzes, ja uz skati brauc, kad ārā lielie mīnusi, nekur nav luftes, viss iesalis.


pie jauna auto netikt ja nu vienīgi nepaņem hipotēku uz 30 gadiem priekš auto (joks par hipotēku)

===========================================================================

Nav tik traki. 6 gadi, un 6 gadus veca škoda ar paša noskrējienu manā īpašumā, bez jebkādām hipotekām.

Link to comment
Share on other sites

Tiem, kas roceni lieto reizi gadā. Jūs krustojumos ar slīpumu (un Rīga tās ir katrs otrais) pie sarkanā turat kāju uz bremžu pedāļa vai kā? Un parkojoties liekat ātrumā, arī dīzeli?

Link to comment
Share on other sites

Jā. Un man nav dīzelis. Roceni pievelku reti, tikai tad, ja tiešām kārtīgs slīpums, kur atstāju auto.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Un kāda vaina ir pie sarkanā kāju paturēt uz bremzēm. Es arī kur it kā slīpuma nav, pie sarkanā tāpat kāju turu uz bremžu pedāļa.

Man ir SAAB, un tur ir tāda fīča, ka nevar izņemt atslēgu, kamēr nav ielikts atpakaļgaitā - nav stūres bloķētāja, bet kārbas.

Link to comment
Share on other sites

man automāti visi auto pēdējos padsmit gadus...līdz ar ko roceni praktiski nelietoju..un automāts , parastais uz atpakaļ neripo kalnā :D

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

Un parkojoties liekat ātrumā, arī dīzeli?

------------------------------------------------

Cik gadījumus tu zini, kad ātrumā un slīpumā atstāts dīzelis pats pieleca?

Nevajag tiražēt kārtējo urban legend.

 

p.s.

visu mūžu gan dīzeļus, gan benzīnus atstāju 'robā', roceni izmantoju tikai lai uzsāktu braukšanu stāvā slīpumā.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

es ar agrāk roceni praktiski nelietoju. Līdz reizei kad ziemā tikko no gultas izkāpis izdomāju ka jāiekurbulē autiņš lai uzsilst kamēr pats sačammājos. Atveru autiņam durvis un pagriežu aizdedzi līdz nostrādā starteris. Protams, tad kad nevajag, tad pielec ar pusapgriezienu. Rocene nebija, toties ātrumā gan... Remonts servisā uz 1000Ls, pašrisks gan tikai 100, par laimi.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nu nez, ja visu dienu jābrauc, tad pēdas un kājas ātri nogurst no pedāļu spaidīšana, tās 10-30s aptūtināt kājas pie sarkanā, kad auto uz rocenes stāv, ir tieši laikā. Un vēl diez vai aizmugurē stāvošie ir sajūsmā no iedegtajiem bremžu uguņiem. Tās diodes jaunajiem auto ļoti spilgtas liek.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

roceni nekad nebiju izmantojis gada laikā - ja automāts, tad saprotams, bet ja manuālā tad sanāk penžu stiliņš , vienmēr atstāt ātrumā autiņu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Penšu stiliņš ātrumā atstāt? Interesanti kapēc? Man savukārt dīvaini liekas ļautiņi, kas manuāli atstājot uz paliela slīpuma, spītīgi atstāj neitrālajā un paļaujas tikai uz ručņiku...

 

Un vēl viņiem ir jautrība, kad vakarā ir plusos, bet pa nakti pievelk labu mīnusu. Tad no rīta bolās un nesaprot kapēc mēģinot uzsākt braukt pakaļa ceļās gaisā un no vietas īsti nekust... :>

Labots - Konstatators
  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

Diemžēl automātiem rocene būtu jāizmanto papildus 'P' pozīcijai gadījumos, kad ir kāds slipums.

Slīpumā mašinas svars kārbas sazobi stipri savelk, ka pēc tam pat grūti no tās 'P' pozīcijas dabūt laukā.

 

Par super-puper jaunajiem automātiem nezinu, cik sanācis ar tādiem brautk, tad dažam pie sarkanā pat vairs nevajag turēt bremzes. Kaut kā vairs neripo.

Link to comment
Share on other sites

Tak paskaties sastrēgumos, reti kurš neizmanto bremžu pedāli pie sarkanā - visiem spīd bremžu ugunis. Ja ikdienā ir pierasts neizmantot roceni, tad pierast to lietot var iebraukt rocenes remontā.

Bija reiz man tā, ka aizmirsu izslēgt roceni, kad piefiksēju bija jau kautkas tur norauts.

It kā servisā teica, ka lai rocene strādātu - neierūsētu, to vismaz reizi dienā ir jāizmanto, to arī daru.

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Piekrītu, lai ručņiks normāli strādātu, viš ir regulāri jākustina. Es ar vienmēr atstāju robā, plus šur tur novelku roceni, augstākminētā iemesla dēļ. Bet lai 40 grādu slīpumā atstātu rikai uz ručņika... autiņam ir masa, bet ručņiks - tās ir tikai troses... A tie, kas tā dara un jautā, a kas tad var notikt... nu labu veiksmi... :>

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

versatile

Ja liels slīpums, atstāju gan uz rocenes, gan ātrumā. Parasti tikai rocene daudz maz taisnās vietās parkojoties. Uz ziemu gan ātrumā jāatstāj būtu. Krustojumos gan roceni neizmantoju, stāvu uz bremzēm.

Bet tas, ka rocene IR jākustina, gan ir fakts.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Ja jau cilvēks ar auto ir izgājis tehnisko, tātad rocene tam auto strādā. Krustā un pie LDZ es roceni izmantoju gan, ja jūtu, ka kāds laiciņš būs jāpastāv un auto ripo. Vispār, kādreiz es roceni raustīju aktīvi, bet, par cik ziemā noraut roceni ir būt bīstami, pārgāju uz robu+rocene vasarā.

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

Ko jūs muldat, ko ziemā bīstami - man jau cik gadus autiņš stāv ārā un pa nakti VIENMĒR uz rocenes gan ziemā gan vasarā. Nekad nekas nekur nav piesalis un ja arī ir nedaudz pieķēris, tad uzsākot braukt viegli atlec vaļā.

Link to comment
Share on other sites

Ivo, tas ka tev rocene ziemā nav iesalusi, tas nav rādītājs!  (Vienkārši paveicies ir) 

Mēdz viņa ziemā iesalt, mēdz... Īpaši ja troses nav pirmā svaiguma. Bet var arī loki pie trumuļiem piesalt. Un te jau po, kura gada auto vai cik labi tas ir uzturēts. 

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Ha! A man ir fīča, kas pati pietur mašīnu ar darba bremzēm, ja ir slīpums un dzinējs strādā. Te gan nākas piebilst, ka fīča autiņu pietur ~ 3 sekundes, nevis minūti. Bet tāpat neuzskatu, ka būtu krustojumā jārausta rocene.

 

Ir bieži redzēts, ka ziemā piesalst - īpaši feini tas ir priekšpiedziņām. Skatos, atkal kaimiņam dibens velkas nopakaļ pa sniegotu ceļu. Nu superīgi, vienkārši ideāli.

 

Šobrīd vispār nespēju iedomāties kur būtu pie mums TĀDS stāvums, ka nāktos roceni obligāti raustīt stāvēšanai. Talsos, Cēsīs dažās vietās ir. Rīgā varbūt Berģu kalnā un tajos 100 metros Lāčplēša ielā pie Akas ielas, Bruņinieku/Valdemāra un Stabu/Valdemāra arī, bet tas arī viss.

Link to comment
Share on other sites

Slīpumu atrast var, bet cik nu bieži tādā nāksies parkoties. Roceni vajag ik pa brīdim paraustīt, bet atstāt ziemā uz visu nakti - stipri apšaubāms prieks. Vasarā - aber lūdzu. Stāvos krustojumos arī līdz šim kaut kā esmu bez rocenes izticis - pieraduma un sajūga regulācijas jautājums. Ar automātu jau protams ir vispār ekselenti.

Link to comment
Share on other sites

Ir gadījies ka rocene (supports) piesalst :D Bet uzsākot braukt nedaudz vairāk uzgāzējot šī problēma atrisinās :D

Link to comment
Share on other sites

ne vienmēr - man sencis tā pa apledojušu ielu nejuta, ka pakaļējais rats/rati negriežas un nokurināja sajūgu :D

Link to comment
Share on other sites

 

 

ne vienmēr - man sencis tā pa apledojušu ielu nejuta, ka pakaļējais rats/rati negriežas un nokurināja sajūgu :D

Kurā vietā te būtu slodze sajūgam :)

Link to comment
Share on other sites

nu tipa pakalejie rati negriezas :D


stastu ka bija , ta ar bija - paris kvartalus nobrauca - saka smirdēt sajūga diski un čau bija.

Link to comment
Share on other sites

pasaciņas stāsti. pāris kvartālus tā nobraukt var tikai pilnīgs dalbajobs.

Link to comment
Share on other sites

alusbundza

 

 

Ir gadījies ka rocene (supports) piesalst Bet uzsākot braukt nedaudz vairāk uzgāzējot šī problēma atrisinās

ne vienmēr, gadījās man vienreiz tā, no rīta kādus 6 l vāroša ūdens vajadzēja.... 

Link to comment
Share on other sites

 

 

pa apledojušu ielu nejuta, ka pakaļējais rats/rati negriežas

Tātad pretestības nekādas,kāpec lai kautkas nokurētos,it sevišķi jau nu sajūgs :rus_roulette:

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

tā var notikt tikai galīgam šrotam ar atbilstošu šoferi. tur sajūgs jau sen ir bijis beigts

Link to comment
Share on other sites

nu nevis nekāda, bet gan jau ka bija kaut kāda...ja nokūrās sajūgs..varbūt sagadīšanās - auto nav šrots, labi uzturēts 2005 gada japānis...vienreiz jaunība ar norautu roceni 2 golpam aizbraucu no centra līdz gaisa tiltam - tu r sāka nelabi čīkstēt :D

Link to comment
Share on other sites

1. Cik maksā attīt ODO

2. Vaij garantijas auto pie apkopēm to redz speciāli nemeklējot 

3 . Kurām markām ir sarežģītāka datu nomaiņa ( vairākos mezglos u t t ) 

 

Pēc viena pipara teiktā viņš vēl 2009 adeva dīlerim  operatīvajā ņemtu auto un attina lai atbilstu atrunātajiem km . Dilers paņēma atpakļ bez jautājumiem . 

 

Jau pasen dzirdēju tieši par šo rūpalu ( griezt ODO ) tieši jau no paša auto pirmās lietošanas dienas , tiek jāts gan dīlers , gan līzinga devējs . Vēsture būs pievilcīga priekš nākamā pircēja uz šiltes 36 K 2,5 gadi , tāted vēl garantija un nobraukums mazs un viss pie dīlera kopī gan e csdd 

 

Piemēram kad pie sava dīlera intresējos par cik manu autiņu ar garantiju  ņemtu  , tad tiešā tekstā pateica nobraukums neintresē , gads vizuālais . Būtiskas tehniskas problēmas  tāpat nejēdz diagnosticēt pat dīlers .

Link to comment
Share on other sites

pāris kvartālus tā nobraukt var tikai pilnīgs dalbajobs.

Tad laikam skaitos pie "tādiem"! Bet galīgi tā nejūtos!

Arī gadījās, NEziemā, bija jāvelk piekabe, tākā cīnos ar dažām kļūdām vadības blokā, visu laiku dega ručņika lampa, jau kadu laiku atslēgta tgd, līdz ar to aizmirsu kautkā nolaist ručņiku.., nobraucu ~4km, izkāpjot ārā tikai to secināju, dūmi un smaķele, bet tā nekas nenokūrās.

So, nav jābūt dalbajobam, gadās taču kādreiz arī visstulbākās lietas izdarīt...gribot negribot, nu gadās.

Labots - kicker
Link to comment
Share on other sites

Bļins, tagad saprotu, ka atrast auto ir problēma. Sāku meklēt auto meitai, kas tikko tiesības dabūja. Budžetu esmu nolicis līdz 1,5k. 2 Pežas 206 jau apskatīju - pēc sludekļa konfaktes, relaitātē pilnīgi šroti. Laiks pakāsts bet jēgas nekādas. Cits pārdevējs vēl ir ar mieru tik darba laikā autiņu atrādīt, cits pa telefonu uz jautājumiem tik vien kā spēj - strupi atbildēt - brauc un skaties. Sviests.

Mož kāds var kādu sakarīgu placi Rīgā/Pierīgā/Jelgavā ieteikt, kur ir jēga iebraukt? Citādi pēc sludekļiem - murgs, gandrīz vai atvaļinājums jāņem.

Labots - ivo
Link to comment
Share on other sites

NeticuNevienam

Vai nu gluži atvaļinājums jāņem :D  bet, brīva diena gan. Plači tādi paši kā Tevis pieminētie sludinājumi. (kam tur ticēt un kam nē, kas atļaus ko skatīt, kurš nē)  Konkrētu placi ieteikt nevaru. Sludinajumus arī nē. 

Jāskata uz vietas, autiņu nevar nopirkt pa telefonu. Respektīvi, laiku ir jāatrod, jāņem līdzi meitu, jābrauc uz vietas jāskatās jānodefinē vēlmes (nu tur vajadzīgie, nenozīmīgie vai nederīgie pribambasi), jāizbrauc un jāredz autiņu no visām pusēm (ar to domājot, ka daudzi redz ārieni, salonu, motoru bet apakšu neapskata) Nekāda raķešzinātne tā nav. Laiks ir vislielākā problēma.

Link to comment
Share on other sites

ivo - brīvu dienu un sarunāt uz to iespējami vairāk mašīnas, ko apskatīt. Es šitā biju sarunājis laikam 6 vai 7 agregātus ko skatīt, beigās starp 2 variantiem izvēlējos. Tie gan visi bija īpašnieki paši, kaut kā plači neuzrunāja. Bet jā, meitu vajag līdzi, citādi pēc tam būs kašķis par to, ka auto nepatīk :D

Link to comment
Share on other sites

Nujā, lielākā problēma, ka man pārskatāmā nākotnē brīvas tikai svētdienas :( Meitai arī mācības darba dienās. Mēs jau arī kopā braucām skatīt. Viņai jau likās, ka abi auto ir OK un jāņem tik ciet :D

Man savukārt nez kādēļ likās, ka auto, kuram viss motors eļļā, nestrādā tahometrs un spidometrs, tuvākajā laikā spīd pakaļējā tilta pārlasīšana (to īpašniece pati teica), bagāžniekā tosola kanniņa, fārā iekšā kaut kādas pūkas vai zirnekļtīkli + vēl visādi sīkumi un kurš pēc CSDD ziņām nomainījis 10 īpašniekus kopš 2000. gada īsti nav ņemams...

Labots - ivo
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...