Jump to content

Lietots autiņš no ārzemēm vai vietēji ekspluatēts


Mezavecis
 Share

Recommended Posts

Konstatators

e46 vēl OK, bet nu gribēt e36 bez, ta teikt, vēstures ir diezgan utopija IMO. Tāpat kā tās pašas e36 kupejas ar lielajiem bīdeļiem - nu skaidrs, ka tur ir i saules tītas, i plakaniski likts, nu nepērk tādus auto veci penši... :)

Bet IMO nobraukums pats par sevi nav nekas briesmīgs, it sevišķi, ja iepriekšējais saimnieks jau lielos expensīvos remontus ir izveicis - tu dabon auto ar it kā lielu noskrējienu, bet, ja tas ir kopts, viss laicīgi mainīts un labots - kāda vaine? Labāki tā, nekā nopirkt ar vidēju noskrējienu, kurš varbūt pat nav griezts, bet uzreiz pēc pirkuma dabūt izjust uz sevis tos finansiāli smagos remontus, kas nu kurai markai un bīdelim raksturīgi...

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 325
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • versatile

    17

  • Mezavecis

    21

  • androidz

    14

  • ivo

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

riebeklis2012

Šodien pārbaudiju sava auto nobraukumu. Kā izrādas pirmaja dzīves gadā (2002.gada oktobra laidiens) nobraukums 346 773 km!! Cik liela varbūtība, ka tas otrs '7' vienkārši kļūda nobraukuma fiksēšanā?

Nopirku to 2006.gadā ar 153k nobraukumu. Nekas neliecināja par 500k nobraukumu.

 

 

15.11.2006   153763  

24.10.2005   130499  

25.10.2004   87329  

27.10.2003   346773

 

Sākotnējā reģistrācija Latvijā.

Lai gan pārdevējs teicās, ka auto tiko no Francijas.

Uz manu jautājumu - a kamdēļ stikli marķēti ar Autonama norādēm, atbildēt nespēja! :D

Labots - riebeklis2012
Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

Tāpēc esiet uzmanīgi ar savām vēlmēm uzzināt visu patiesību [par sava auto noskrējienu].

Jūsu auto no tā sliktāk nebrauks, bet jums tik un tā būs škrobe, ja odometrs būs 'patīts' atpakaļ.

Labots - _dunduks_
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

šito nobraukumu tak jau kādus 15 gadus varēja pārbaudīt, tikai bija jāmaksā par dārgo īsziņu.

Link to comment
Share on other sites

Un tik un tā ir kaudze ar tautiešiem, kas šādu lietu nepārbauda vai nemaz nezin, ka var pārbaudīt. Nepieciešams šo pasākumu pareklamēt tā vairāk pa TV un avizēm.

Link to comment
Share on other sites

Nevajag, lai duriki mācās no savām kļūmēm un pēr šitādus 180k km :)

 

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ford/s-max/bkinnp.html

08.08.2014 180007
19.09.2013 349236
19.03.2013 520678
19.09.2012 485703
20.03.2012 455323
21.09.2011 429949
21.03.2011 390043
21.09.2010 345315
22.03.2010 304155
22.03.2010 304144
22.09.2009 266796
25.03.2009 230568
27.09.2008 198788
27.03.2008 145769
27.03.2008 145729
29.09.2007 73144
29.03.2007 21
Labots - Gestapo
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Takši iet skati ik pa pus gadam?? Nezināju...

 

EDIT: Hmm... bet kaut kas tur neiet kopā. Nofotografētajā protokolā: 08.05.2014 = 168027 km. Bet tajā sarakstā šāda ieraksta nav. Viltots protokols?

Labots - Ghost_az
Link to comment
Share on other sites

Es savukārt e-csdd redzu tikai to vienu rādījumu - 168027. un neredzu neko citu. Kur Gestapo rāva to vēsturi?

Link to comment
Share on other sites

Donkeyhot

Nu tagad cilvēki arī pirms skatēm skrūvēs odometrus, bizness plauks...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Kā man patīk jaunizcepto dīzelistu odometru pētītāju sejas brīdī, kad viņš saprot, ka viņa tikko iepirktais mazlietotais "4.5L uz 100" dārgums patiesībā ir norullējis pusmiljonu un motora resurss jau ir reāli izsmelts tb kādi finansiāli ieguldījumi viņu sagaida turpmāk... :mrgreen:

Labots - Konstatators
Link to comment
Share on other sites

Pārbaudīju vēlreiz to S-Max. Redzu tikai vienu rādījumu, sakrīt ar protokolu. Vēl dažreiz šķiet, ka tie kilometru rakstītāji tur raksta apskates datorā atkarībā no sava pohainuma līmeņa - dažreiz piefiksē kilometrus, citreiz simtmetru ciparu pa kilometru pieliek klāt. Nerodas tiem datiem uzticība. Ainupo, es tāpat pērku salonā.

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

Atgādināšu, ka ss.lv linki ar laiku mainās. Ja tagad redzi Audi, tad vēlāk uz tā paša linka būs kas cits.

Arī tas pats S-max ir kaut kāds vēsturiskais sludinājums, jo pašā sludinājumā ir atzīme, ka "sludinājums atrodas arhīvā".

Pieļauju, ka autors nobraukuma izrakstu ir devis kādai citai automašīnai.

Labots - _dunduks_
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

"Kā izrādas pirmaja dzīves gadā (2002.gada oktobra laidiens) nobraukums 346 773 km!! "

 

 

Nu tas gan īsti ticami neizklausās. Sanāk ka katru dienu pa 1000 km jānorullē. Bez brīvdienām. Tik lieli nobraukumi nav pat fūrēm kuras diendienā uz eiropu vai krieviju brauc..... 

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

autora Gestapo pieminētā Škoda. (man nez kāpēc nedarbojas citēšana.)

 

23.08.2011 916'531 km !!!
08.03.2013 168'862 km

http://failiem.lv/g/xbeeedv#aa/vr7875.PNG

 

Bet visādi citādi - tai mašīni ir labs resurss, ja tā var nobraukt pāri 1'000'000 km.

Labots - _dunduks_
Link to comment
Share on other sites

Normāls pircējs tak vispār uz spidometru neskatās. Autiņam ir tik daudz vietas, pēc kurām var noteikt, cik autiņs brūķēts, ka odometra rādijumam nav nekādas nozīmes. Nu jā, parasts braucējs, kurš skatās, ka tik lukturi smukāki un krāsa nopulēta, to laikam tiešam nespēs izdarīt. Ja pašam nav poņas, tad vajag ņemt palīgā profesionālu autiņu remontētāju. To ar sagrozītiem cipariem neapmānīsi.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Tā Škoda miljonu noskrējusi, a daudzi lietoto auto pircēji apgalvo, ka motora resurs esot tikai 300k. Kur taisnība?

Link to comment
Share on other sites

tai Škodai izskatās, ka ar 0.1km rādītāji likti sarakstā- kā jau Tornis rakstīja- atkarībā no pohu līmeņa :shura:

Link to comment
Share on other sites

Jāsaka gan, ka nereti firmu autiņiem odometru griež uz priekšu, lai caur grāmatvedību atsistu čeku naudu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

Taisnība ir tā, ka taksistiem motors pastāvīigi ir darba temperatūrā (vai tuvu tam).

Viena no teorijām ir tāda, ka vairāk nekā puse morora modiluma rodas līdz motors sasniedz darba temperatūru. Taksistiem tas atkrīt. Līdz ar to motors kalpo ilgāk. Sibīrijā motori diez vai kalpos tik ilgi kā kādā Kubā, Spānijā vai Kalifornijā.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Vispār kāds ir redzējis taksistu autiņu pēc ekspluatācijas beigām? Problēma jau jau nav tur, ka ir kaut kādi defekti, kas ir jebkurā mašīnā, bet gan tas, ka tev cenšas pārdot mašīnu par lielu ciparu ar slēptiem defektiem, kas šajā gadījumā ir nobraukums. 

 

Būtu godīgi pateikt, ka autiņš nobraucis 160k 3 gados un tu saproti ar kādiem izdevumiem rēķināties. 

Link to comment
Share on other sites

Da labi - ko jūs te čīkstat. Tāpat skaidrs, ka lietoto auto bizness ir bizness. Neviens no labas mašīnas neškirsies, ja vien tas nav tāds, ka visu laiku operatīvajā ņem jaunu, vai kuram uznākusi pusmūža krīze un gribas korveti vai sazin ko citu.

Negribi problēmas - JAUNU no salona - viss. Tagad šokēsies visi, cik neaisna pasaule? Jā, bļin, tāda tā ir! Diemžēl...

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

Nepareiza tev attieksme. Es vienkārši negribu, lai mani čakarē.

Domāju, ja tajā pašā salonā tev testa auto notirgos kā jaunu, tu arī būsi tikpat iecietīgs?

Nu jā, bet lietoto auto tirgošanā pircēju čakarēšana - tas taču ir normāli.

Labots - _dunduks_
Link to comment
Share on other sites

 ja veikalā tev notirgos vecas zivis kā tikko ķertas,

=====================================

 

Tas ir, ja salonā iesmērēs vecu auto?

Link to comment
Share on other sites

Draugam 2007. gada Corollu ar 360k nobraukumu neviens negribēja pirkt, visiem vajag 170k. Nu ja cilvēki ir idioti, tad tur neko darīt nevar. Beigās Uzbeki nopirka, jo cena bija zema un stāvoklis labs.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Nesen viens radagabals tirgoja pavecu džipu ar ko braukāja pa mežiem. To uzreiz bez liekiem jautājumiem paņēma kaut kāds kazahs, jo cena bija laba. Acīmredzot viņiem vērtību skala ir nedaudz cita un nebrauc meklēt uz Vāciju brīnumauto. 

 

Beigās Uzbeki nopirka

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Kas par muļķībām, ka no labām mašīnām nešķiras... kādā reibumā jābūt, lai ko tādu izdomātu?

 

Cilvēkiem, kas pienācīgi rūpējas par automašīnu mēdz rasties visādi iemesli, kapēc jāmeklē cita. Daži no tiem:

- ģimenes pieaugums tb vajadzīgs lielāks, citas konfigurācijas auto

- vēlme pēc jaunāka modeļa, citas markas, lepnāka auto u.tml

- elementārs apnikums pēc n gadu rullēšanas

U.t.t.

 

Neviens no šiem neizslēdz iespēju, ka pārdodamais auto turēts priekšzīmīgā kārtībā.

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

Tu esi vēlviens, kas sevi māna vai kā?

No labām mašīnām Nešķiras. Jā! Tā ir. Ja vajag lielāku mašīnu, ģimenes pieauguma dēļ, jo getz liekas par mazu, tad tas jau to arī nozīmē, ka getz nav laba mašīna. Ja ir norullēts tā, ka vēmiens nāk - tas ar vairs nav labs auto - salons ir panēsāts, ritošās daļas bloki pa virkni jāmaina (tādā situācijā neviens nekad neko neremontē - kaut kā iziet tehnisko un nogrūž). Tu vari sevi mānīt cik gribi - visas eļļas, siksnas nomainītas. Ja cilvēks grib ticēt - a bet lūdzu. Piemērs: Rumbula 450 S vai Z (neatceros) - Vojadžers 06. gads salons panēsāts, oriģinālais noskrējiens 157k, nebitij nekrašinij toļko što iz germaniji (otvečaju - originalnij probg, takih trundo naitji no ja specialjna dlja tebja - na smotri). Tik vēl spararats nomainīts Latvijā pirms pārdošanas (tipa) par ko +1K no ceņņika stiklā. Ja kāds tic, ka dīzim no 06. gada ir oriģinālais nobraukums 157 k (pie panēsāta ādas salona), piedevām nez kāpēc sparrats bijis jāmaina - nu tak meklējiet ārstu!!! Paši apzinās, ka viņus māna un par to vēl šūmēties?

Tie gadījumi, kad tiešām paveicās (kāds sakravājis čemodānus uz neatgriešanos, domā par pašnāvību utml) un var dabūt labu vāģi - ar uguni jāmeklē, superbingo varbūt pat vieglāk uzvinnēt.
Bet nekas - arī ar nobrauktu vāģi - piečina un vēl var labu kilometru izspiest.

Kazahstāna, Uzbeksitāna - cita lieta, tur 92. gada pussapuvis mersis maksā kosmosu. Viņiem ir baigie importa nodokļi ārzemju vāģiem (bet piķis tiem šķībajiem arī ir). Tāpēc viņi atbrauc uz šejieni un vienkārši priecājas, cik lētas šeit ir mašīnas. Un ja redzēs, ka tiešām ir lēta un braucama - protams, ka ķers uzreiz. Tur nav ko brīnīties.

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Akujenna debils piemērs par getz. It kā tas vienīgais lielai ģimenei izmēru dēļ nepiemērotais auto... ir simtiem citu normālu, bet ģimenes vajadzībām nepraktisku vāģu...

A par Rumbulas piemēru es vispār zem galda. Nu vienkārši izcila vieta kur iedomāties mašīnu meklēt... un pēc saskares ar turienes rūdītajiem najobšikiem, izdarīt secinājumus, ka labā stāvoklī mašīnas neviens un nekur nepārdod...

pipec kautkāds...

 

Man pietiekami daudz paziņu ir iegādājušies labas, koptas mašīnas. Man arī ir paveicies atrast labus eksemplārus. Un arī tie, kad iepirka no manis, visi ir palikuši apmierināti. Vienkārši nevajag būt idiotam un vajag zināt ko un kur meklēt.

Labots - Konstatators
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

No tiem odometriem vēl var divas lietas izsecināt:1. Cik sen auto Latvijā (ja nu vienīgi tur nav kaut kādi gadi, kad CSDD vēl nebija datoru)2. Cik bieži ieta atkārtotas skate. Tas arī liecina par to, kā saimnieks attiecas pret to auto.

Sievas brālēns bija nomā auto paņēmis

 

 

Pārbaudes veids:   Atkārtota pārbaude   Marka, modelis:   SEAT ALHAMBRA   Reģistrācijas numurs:   JB3034   Nākošās apskates datums:   27.10.2015   Nobraukums:   251793   Novērtējums:   1 - Ar pieļaujamiem defektiem   Degvielas veids:   Dīzeļdegviela   Motora maksimālā jauda (kW):   81   Motora tilpums (cm3):   1896   Pilna masa (kg):   2450   Pašmasa (kg):   1780  

Detalizētais vērtējums:

 

Kods   Novērtējums   Trūkumi vai bojājumi   428   1   Neizslēdzas bremžu pretbloķēšanas sistēmas (ABS) indikators.   601   1   Nesošās konstrukcijas stiprību neietekmējoši korozijas bojājumi.   618   1   Nenozīmīga eļļas noplūde no motora (transmisijas).   208   1   Nedeg papildus bremžu signāllukturis.   419   1   Nelieli bremžu šļūtenes (šļūteņu) bojājumi.  

Nobraukuma (kilometri vai jūdzes) vēsture:

 

Datums   Nobraukums   08.10.2014   251793   26.09.2014   250621   06.09.2013   201231   28.08.2012   377601
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Vēl jau dažādas mērauklas, kas skaitās normāls autiņš. Daudz dzirdēts, ka lūk Audi 100 esot nenobraucams un unikāls autiņš. Kolēģim tāds bija - grab, pastāvīgi visādas sīkas problēmas - tad riteņi šķībi, tad problēmas ar apgriezieniem un gandrīz katru mēnesi kaut kas autiņam jāčakarē. Vēl esmu redzējis autiņus, kurus noraksturoja kā normālus ar sačakarētu ātrumkārbu, elektronikas problēmām utt.  Manā izpratnē normāls ir tāds, ka servisā jāiegriežas max reizi gadā. 

Link to comment
Share on other sites

Tai lietai var pieiet vēl vienkāršāk - ka tik tepat forumā kāds neizteica labu frāzi, ka auto jābūt līdz 3 mēnešalgu vērtībā, tad arī nebūs problēmas uzturēt un nevajadzēs domāt, kā tik kaut ieekonomēt.

Bet pa lielam, vēlreiz varu tikai savu viedokli pateikt - tu pērc auto, nevis nobraukumu vai gadu. Kamēr pircējs to nevēlas saprast, tikmēr arī būs čakarētāji un būs šādi topiki.

p.s. audi c4 bundžā ir labs price/performance variants, nevis absolūta mēraukla.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ja pieiet pie tāda viedokļa, tad absolūtam vairākumam būtu jābraukā ar nojātiem 90. gadu šrotiem, un jāiegriežās servisā reizi nedēļā.

Un no kurienes izrauts tāds domu grauds par tām 3 algām, varb;ut 4 vai 5?

Ja vēlies paust abstraktus domu graudus, tad lūdzu pamatojumu ar skaitļiem studijā

Labots - xp
Link to comment
Share on other sites

Cik bieži ieta atkārtotas skate. Tas arī liecina par to, kā saimnieks attiecas pret to auto.

====================================================================

 

Es katru otro gadu eju atkārtoto ar nesimetrisku roceni, jo pakaļējo bunduļu konstrukcijā ir "bērnības" kaite. Un?

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Nu tas drīzāk pa klīniskiem gadījumiem, kam ar 1 atkārtoto nepietiek - pamanās ar mello nobraukāt līdz pēdējās dienas pēcpusdienai + vēl ne tikai nav saremontējuši norādīto, bet vēl ieguvuši citus acīmredzamus defektus kā ar joni pilošu eļļu u.tml un tad par šādu attieksmi izpelnās īpašu pieeju atkārtotajā skatē un ir nepieciešama vēl kāda... :>

 

Karoče ja redzi ka ar skati bijis tāds jājiens, no tādiem idiņiem pirkt neko nedrīkst, attieksme pret pepelacu ir skaidri redzama...

Labots - Konstatators
Link to comment
Share on other sites

Ar pareizo attieksmi, tad jāpērk jauns auto. Savādāk nevar saprast, attieksme ir, bet naudas nav.

 

Sorry, par kalamburčiku

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

nu par to atkārtoto, man arī tagad tā sanāca, ka bija atkārtotā, dēļ tā, ka vietējie servismeņi nemanīja visas problēmas, ko arī es nemaz nebiju pamanījis... roceni nekad nebiju izmantojis gada laikā, migleniekus arī ne, tāpat kā aizmugurējā tilta kaut kādas tur priekšējās bukses (par šo brīnos kā servisā to neviens nav manījis)... tagad pēc tā spriežot bezrūpīgi izturos pret auto? mazliet muļķīgs stereotips...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...