Jump to content

Lietots autiņš no ārzemēm vai vietēji ekspluatēts


Mezavecis
 Share

Recommended Posts

Tufjord

 

 

Tiešām tik daudzi cilvēki nezina kā reālo nobraukumu lv lietotam auto noskaidrot???
Tad ļūdzu neturi sveci zem pūra un paskaidro mums nezinīšiem :) .Ja tiek griezts atpakaļ profesionāli kopš auto pirkšanas pirms katras oficiālā ikgadējā servisa apmeklējuma? Neiet runa par mašīnām kam uz pārdošanas brīdi vienkārši tikai odometru panelī uzliek kāds patīkas.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 325
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • versatile

    17

  • Mezavecis

    21

  • androidz

    14

  • ivo

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

(labots)

sanāk ka LV cītīgi brauktiem jātin atpakaļ gan uz apkopi pie dīlera, kā arī ejot apskati CSDD. Tad jau jautājums: cik tad maksā tā tīšana?

 

vai DE, FR, IT apskates kantoros nobraukumu nepieraksta?

Labots - falks
Link to comment
Share on other sites

Jebkura mūsdienu autiņam patieso nobraukumu,vari pārbaudīt pie tā auto dīlera,spidomertu vari kruķit kaut katru dienu lai smukākus ciparus rādītu,bet patiesais nobraukums tiek fiksēts tāpat autiņa  vadības blokā,kuru pat dīlers nevar koriģet,daudziem autiņiem tas izdarāms tikai ar vadības bloka maiņu,jo vadības kompī ir tādas funcijas kas programmējas vienrez un neatgriezeniski,un nevienam dīerim nav tiesību mainīt patieso nobraukumu pie vadības bloka maiņas, Nu nestrādā Citroēnā tādi idioti kā te reksta,dīleris spidometrā neskatās,pieslēdzot autiņu pie kompjaviņi visu smuki redz kas ir darīts.Pa Citroen garamtiju un spidometru te kautkāds sviests sarastīts  ko ar gribēja panākt  nokaut autiņu un nebraukt uz apkopēm. jaunam autiņam tak ir noteikts laiks vai noteikti tūkstoši km.  garantija,kuras laikā ik pēc noteiktiem tūkstošiem km. jāierodas uz kārtējo apkopi pie dīlera ,ja tas netiek ievērots garantija tiek  anulēta.

Link to comment
Share on other sites

Tufjord

 

 

Nu nestrādā Citroēnā tādi idioti kā te reksta,dīleris spidometrā neskatās,pieslēdzot autiņu pie kompjaviņi visu smuki redz kas ir darīts.Pa Citroen garamtiju un spidometru te kautkāds sviests sarastīts ko ar gribēja panākt nokaut autiņu un nebraukt uz apkopēm. jaunam autiņam tak ir noteikts laiks vai noteikti tūkstoši km. garantija,kuras laikā ik pēc noteiktiem tūkstošiem km. jāierodas uz kārtējo apkopi pie dīlera ,ja tas netiek ievērots garantija tiek anulēta.
Nevienā brīdī nav bijusi doma auto īpašniekam ko uzmest pa garantiju.Varbūt arī servisa centrā redzēja,bet pievēra acis. Mašīnas tika uzturētas perfektā tehniskā stāvoklī. Iemesls šitam vienkārš, auto nebija firmas un izmantojams komerctransportam līzinga maksājums finansiāli ļoti atšķiras auto gada nobraukumam.Otrkārt pēc līzinga beigām pārdošanas moments un caurskatāma auto vēsture par nobraukumu.
Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Nezinu tādu auto kuram nobraukumu arī vadības blokā nevarētu nomainī. Vai var ar kabeli to izdarīt, vai jālodē ārā eprom un jāliek viņš programmatorā, tas jau cits jautājumu. Vēl ir problēma ka nobraukuma dati tiek šifrēti un ar kontrolsummām aizsargāti. Algoritmi pēc kā tas tiek darīts parasti nav zināmi, tāpēc uzlikt brīvi izraudzītu ciparu uz odometra var tikai retai mašīnai. Parasti tiek ņemts auto ar vajadzīgo nobraukumu, nolasīts atmiņas dump un tad tas rakstīts citās. Dumpi parasti ir pieejami "populāriem" nobraukumiem. Tāpēc nezinu nevienu kurš grozītu odometru pirms katra dīlera apmeklējuma un skates...

Link to comment
Share on other sites

pēc jaunās ES direktīvas ieviešanas tā būs krimināli sodāma nodarbe.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Mezavecis

Pacelšu šo tematiku, kas izskatās ir un būs vēl aktuāla. Nesen rakājoties bardačokā atradu servisa grāmatiņu, kuru iepriekš nemaz nebiju pamanījis. Te parādīts, kad bijušas apkopes un pie kāda nobraukuma. Cik šim te var ticēt pērkot autiņu un vai servisa grāmatiņā minētos datus var pārbaudīt?

 

Pēc iepriekš minētā izklausās, ka:

- servisa grāmatiņu nav

- servisa grāmatiņa ir viltota

- spidometru regulē pirms katra servisa (apskates) apmeklējuma

- spidometrs tiek pārregulēts pēc katras tālākpārdošanas

 

post-1472-0-59730500-1401400658.jpg

mercedes_service.jpg

Link to comment
Share on other sites

Gestapo

 

 

Cik šim te var ticēt pērkot autiņu

 

Nevar.

 

 

 

servisa grāmatiņā minētos datus var pārbaudīt?

 

Var, parasti oficiālais dīleris izsit caur VIN nr., ja grāmatiņa nav viltota, tad visi šie apmeklējumi ir uzskaitīti, tā tas notiek, ja remontus veicis kaut kāds serviss, kas ir oficiālā dīlera sarakstā un tā pēc zīmoga izskatās, bet viss ir viltojams, dzirdēju, ka Lietuvā esot katrai markai pieejamas tīras grāmatiņas un arī visu populāro marku zīmogi :)

A kas par vainu, naktīs nevari mierīgi gulēt dēļ tā nobraukuma? Moš vēl sliktāk gulēsi, kad uzzināsi, ka Tev iesmērēts beļģu taksis ar 700k nobraukumu :D, tāpēc labāk dzīvot neziņā.

 

Cik ir dzirdēts, tad ārzemēs kruķī spidometrus daudz retāk un mazliet citu iemeslu dēļ kā pie mums, proti, autiņi bieži nāk jauni ar garantiju, kas ir kilometros, nevis gados. Piem paķer jaunu C mersīti un 30k pēc garantijas beigām nobirst kāds dārgs mezgls, bet iepriekšējā apkope vēl ir bijusi garantijas kilometru ietvaros, tad ir ĻOTI izdevīgi patīt atpakaļ un izlīst caur garantiju. Dabīgi, arī TUR ir tie paši leišu, poļu, turku, čigānu plači, kas kruķī kruķīšanas pēc.

Link to comment
Share on other sites

Es pirku 4gadīgu auto, ar 64kkm uz odometra. Biju jau skeptisks, bet auto izskatījās labi. Tagad pats pa 2 gadi esmu 40kkm nobraucis, nomainījis tikai 2 stabilizatora atsaites, protams eļļu un tml. Arī toreiz pēc iegādes vēl kārtīgi pētot, skatoties, ka farkops nav izmantots, arī oriģinālie jumta stieņi izskatījās nelietoti, domāju, ka var jau būt, ka tiešām esmu nopircis ar reālu nobraukumu. Auto arī ir iebūvētā blutooth sistēma, tur bija arī saimnieka telefons. Doma jau bija pazvanīt, bet tad sabijos, ja nu tas auto zagts ... :D

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Cits guļ pa naktīm, cits kaut ko ņemās un 01:00 vakarā ir vēl vakars :) Vienkārši tēmas jēga ir saprast, kā tiešām uzzināt patieso autiņa vēsturu un nobraukums ir viens no kritērijiem, cik daudz autiņš ir lietots. 20 gadus autiņam jau nav svarīgi, kur viņš pabijis, jo visai ritošai jau jābūt vismaz reizi nomainītai un tur svarīgi, lai autiņš uzturēts visu šo laiku kārtībā.  Ja pērc 5 gadus autiņu, maksā baisu piķi par to, tad vēlams ir nepirkt kaķi maisā un nemaksāt vēl par papildus remontiem.  

 

A kas par vainu, naktīs nevari mierīgi gulēt dēļ tā nobraukuma?

 

Zagti auto ir laimes spēle, jo nav tik viegli uzzināt, vai viņš ir bijis kaut nofenderēts. Drošības pēc braukāt tika pa Latviju, kur reti kāds skatās kādā reģistrā. 

Link to comment
Share on other sites

Gestapo

Nu tad ņem šekeļu zuteni un vico pie dīlera ar VIN numuru.

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Mežaveci, printers takš tev ir un cerams vektorgrafikas programmas tev arī ir pazīstamas ;) Kā domā cik stundas jāpastrādā lai tās blankas izdrukāt? ;) 

 

Izgatavot zīmogu ar vajadzīgo bildi  ~10 EUR. http://www.zimoguveikals.lv/index.php?target=categories&category_id=85

 

Katrā ziņā šāda līmeņa papīri noviltot mūsdienās ir kā divus pirkstus apčurāt. Vadības blokā nobraukumu pāršūt ir krietni sarežģītāk! 

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis
ronalds_

Skaidrs, ka grāmatiņu ebajā var pasūtīt svaigu, zīmogus un tur atrodamo informāciju piezīmēt klāt. Bet iepriekš džeki teica, ka nobraukumu var vienkārši pāršūt. Cena 5 gadīgam autiņam ļoti variēs, ja 300k vietā būs 100k. Par starpību var ne tikai nobraukumu mainīt, bet sēdekļiem un stūrei nodilumu likvidēt.

 

Palasot netā, izskatās, ka dīleri nemaz nekrāj informāciju un mierīgi var pateikt, ka visus papīrus pazaudējuši, jo viņiem nav pienākums to darīt. Mūsdienu digitālā laikmetā varbūt ir cerība uz gaismu. 

 

šekeļu zuteni un vico pie dīlera ar VIN numuru.

 

 

Pašreiz sanāk, ka izdevīgi ņemt autiņu, kuru īpašnieku pazīsti un zini, ko viņš ar viņu ir darījis un cik braucis. Pārējos gadījumos apčakarēšana garantēta.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Gestapo

 

 

Pārējos gadījumos apčakarēšana garantēta.

 

Nop, paņem salonā un veido auto vēsturi pats.  

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis
Gestapo

Par kādiem saloniem iet runa? 

Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

Pašreiz sanāk, ka izdevīgi ņemt autiņu, kuru īpašnieku pazīsti un zini, ko viņš ar viņu ir darījis un cik braucis. Pārējos gadījumos apčakarēšana garantēta.

Nu jopt ar tādu attieksmi labāk vispār auto nepirkt vai pirkt pa taisno no masāžas salona. Lietots auto lūzīs - tā ir aksioma. Vairāk vai mazāk, loterija, bet lūzīs - pirkti pie leišu ķirurga, ķebabu ēdājā vai Kaimiņjankas, kurš uzturēja auto idejālistikajā kārtībā!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

darklight

Gadās visādi. Bračka pārdeva savu Lexus parketnieku. Auto bija absolūti ideālā kārtībā, pārdots tika tādēļ, ka tik liela mašīna vairs nebija vajadzīga, kā arī trīslitrīgā bendžas rijēja barošana bija piegriezusies. Auto tika aizdzīts uz Kaukāzu. Pēc mēneša vai diviem no Abhāzijas zvanīja jaunais īpašnieks ar tekstu, ka automātiskā kārba nosprāgusi  :)  Neko gan nesprēgāja, gribēja vienkārši uzzināt, vai nevar te pa saprātīgu summu jaunu kārbu dabūt? Bet redz kā gadās, 99% cilvēku padomātu, ka speciāli autiņš ar beigtu kārbu iesmērēts.

Link to comment
Share on other sites

Knaabis

 

 

Lietots auto lūzīs - tā ir aksioma

Hmm, ar to Tu gribi teikt, ka jauns nelūzīs?!?

Nesmīdini mani!

Un kā vēl lūzīs, un lūzīs stipri dārgāk kā 10-15 gadīgs. 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

Hmm, ar to Tu gribi teikt, ka jauns nelūzīs?!?

Rakstīt tu māki, bet lasītspeja atpaliek. Kur es teicu ka jauns nelūzīs!? Jaunam ir garantija.

Link to comment
Share on other sites

Knaabis

Bet Tu arī neteici ka lūzīs...  :yahoo:

 

p.s. Ļoti retos gadījumos tevis pieminētā garantija būs kam noderīga!

Labots - Knaabis
Link to comment
Share on other sites

Stepselis

 

 

.... Jaunam ir garantija.
 

Lielai daļai tirgotāju garantija ir tikai uz papīra (no pieredzes).

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

Un kā vēl lūzīs, un lūzīs stipri dārgāk kā 10-15 gadīgs.

 

Tieši tā, jeb Norvēģu valodā - Nøyaktig.

Jeb kāpēc maksāt par remontu vairāk, ja var mazāk, taču kungiem jau vienalga.

Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

Ļoti retos gadījumos tevis pieminētā garantija būs kam noderīga!

Nu bet protams, man kaimiņ Janka arī to pašu stāstīja, viņa drauga brāļa priekšnieka sievastēva draugs nopirka jaunu no salona un viņam atsaka garantijas remontu. Nav pamata neticēt.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

androidz

Tāds es esmu, pabeigšu skolu, dabūšu autovadītāja apliecību un pirkšu tikai jaunu no salona un tikai BMW. Un jaunu, lai svaiga ādas salona smaka un nevienas švīkas uz virsbūves. Tikai tā.

Link to comment
Share on other sites

alusbundza

 

 

un pirkšu tikai jaunu no salona un tikai BMW

memsdēliņš, pats esi vismaz kādu monētu nopelnījis ar savu darbu? 

Link to comment
Share on other sites

androidz

Ak jā tikai emku...


 

 

memsdēliņš, pats esi vismaz kādu monētu nopelnījis ar savu darbu?

Tas ir lūzeriem un plikdiršiem, dzīvē jāmāk iekārtoties...


 

 

memsdēliņš, pats esi vismaz kādu monētu nopelnījis ar savu darbu?

Akujet sasniegums - nopelnīt skārdenē pilnītam cēsiniekam!

Link to comment
Share on other sites

Knaabis

Jā, reti jau gadās, ka pacients tik ātri atklāj kārtis...  :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

androidz

Nevajag novirzīties no temata un pāriet uz personālijām!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Donkeyhot

Tas tikai nozīmē, ka odometri tiks grozīti pirms reģistrācijas Latvijā.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Drīzāk cilvēki sāks domāt, ko pērk un būs iespēja paskatīties. Turklāt diez vai visi tie vecie 20 gadīgie mizas tiks ievesti no ārzemēm - esošos kāds arī pirks.

 

Apskatījos bijušo sievas autiņu, kuram tiešām nobraukums ir reāls. 

 

 

Datums Nobraukums

04.09.2014 91362
06.08.2014 90307
06.08.2013 78830
27.07.2012 67369
29.07.2011 58794
29.06.2011 57510
29.06.2010 47169
26.06.2009 41616
05.06.2009 41377
04.06.2008 35285
04.06.2007 25996
31.05.2006 18819
10.05.2006 18161
06.05.2005 10302
07.05.2004 4440
 
Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Man ir aizdoma, ka Mežavecis domāja - Latvijānijā pirktie auto t.i. tādi, kuriem skate bijusi tikai LV un visi nobraukuma cipari uzskaitīti @ CSDD no A-Z. Nu a kas pirkts ārzemēs, tur vienmēr paliek šaubu ēna, pat it kā pērkot no labi zināmiem, pārbaudītiem svešzemju galiem...

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Krāpnieki tāpat izdomās, kā aptīt ap pirkstu. Kaut vai šitais ņēmis un samainījis numura ciparus.

 

Kaut vai šis brīnumdaris numuru FR3210 pārtaisījis pa FR3232, kur CSDD BMW pēkšņi pārtapa par mersedesu E290, kuram arī skaitītājs ir grozīts :)

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/320/elnde.html

 

Reku izcils grozīšanas piemērs, kuram ķipa 269k :) Ja, pieņem, ka parasti autiņiem no Vācijas nomet kādus 100k, tad nav grūti iztēloties, cik daudz šis eksemplārs ir braukts.

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/320/ddiol.html

 

 

06.10.2014 269361

03.10.2014 269257
09.10.2013 233695
03.10.2013 233325
20.09.2012 207241
11.09.2012 206754
09.09.2011 180207
08.09.2010 271753
07.09.2009 241588
25.08.2008 236375
27.04.2007 205284
05.04.2007 202319
24.02.2006 173533
 
Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Nu kurš tad e36 mizu kastei skatās kaut kādu nobraukumu? Izvēlies šrotā paneli ar tādu nobraukumu kādu gribi... Bīdelis ar jau var būt n reizes mainīts... Nu taču smieklīgi... Ag, vienīgais ko tas jokdaris ir labu izdarījis, smukus diskus uzlicis tai vecajai rūsas čupai...

A par ko tieši Uģis cepināsies...? :mrgreen:
 

Labots - Konstatators
Link to comment
Share on other sites

Mielestapa

Grūti saprast, kā var pārdot savu auto!

Savu 2005.gada Toyota RAV4 ar 160 000 km nobraukumu nevarēju saņemties un pārdot, tāpēc uzdāvināju brālēnam, jo zinu, ka par auto viņš rūpēsies. Un tā arī ir, puisis kārtīgi veic apskates un remontiņus.

Savukārt no Latvijas prombraucošais kolēģis man uzdāvāja savu 1996.gada Mitsubishi Galant ideālā stāvoklī, nezināju, ka divlitrīgs turbodīzelis ir tik ņiprs pat ar kravu. Tas laukos stāv garāžā un šad tad tiek pabraukāts.

Savs auto ir savs - paša rokām pārlasīts, pucēts un ucināts, kā kaimiņš teica, ka pārdos sievu un māju, bet nekad savu žigulīti "kapeiku".

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Konstatators

Redzi tās miskastes ir ar vēsturi. Acīmredzot tie, kas tās tirgo, cerēja, ka šie grēki aizmirsīsies :)

 

Mielestapa

Ja es būtu tik bagāts, lai varētu ne tik lētas lietotās mantas atdot, tad noteikti tā darītu. Bet kā teica Timrots, ja pārāk mīlēs autiņu, tad var iesprūst izpūtējā :D

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...