Jump to content

Lietots autiņš no ārzemēm vai vietēji ekspluatēts


Mezavecis
 Share

Recommended Posts

es nezi, kaut kā nenopietni skatos uz sludinājumiem, kuros nav redzama auto numurzīme....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 325
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • versatile

    17

  • Mezavecis

    21

  • ivo

    16

  • Ronalds

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

100debija

Nu it kā, wess auto visos sludekļos ir uzkabinājis lapeli priekšā automašīnu numuriem. Tad jau jāprasa vai wess ir uzticams kā dīleris.

Labots - 100debija
Link to comment
Share on other sites

Tufjord

 

 

kā nenopietni skatos uz sludinājumiem, kuros nav redzama auto numurzīme...
Vispār pat aprakstu sīkāk jau parasti neviens nelasa,kurnu vēl zvana vai kontaktejas ar pārdevēju. Lai cik smuks uzbildes. Jo velti jau netiek slēpts.Ja  ar auto varbūt viss kārtībā ,tad pārdevējs pats ar kompleksiem vai stipri dīvains un priekškam liekas problēmas pie darījuma. Agrāk esmu uz tādiem uzrāvies,pat lai apskatītu vesala konspirācija :) par vieru vien.

Tas gan par privātiem ,kas aizkrāso numura zūmes paintā :) ,ne tik cik auto saloniem.Tā jau sava veida reklāma viņiem karināt numura vietā savu firmas nosaukumu.

Link to comment
Share on other sites

versatile

Var gadīties, ka vienjkārši nav trāpījis kadrā. Vienmēr var uzzvanīt un palūgt nosaukt. Ja pa tel negrib teikt, tad gan sayonara.

Labots - versatile
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ronalds

 

 

vai wess ir uzticams kā dīleris.

 

Varu pačukstēt kāpēc viņi nr slēpj - atbilde ir csdd un nobraukums...... 

Link to comment
Share on other sites

100debija

Biju šodien to Hondu skatīties. Numurs sākas ar GT, tātad Latvijā pirkta jauna, ja ticam, ka saimnieks nav speciāli griezis spidometru pirms apskatēm, tad nobraukums reāls 108k 2007.g auto. Izskatās, ka braukusi sieviete, ātrumkoloķis ar nagiem apskrāpēts  :spruce_up: plus vēl uz katra bampera stūra pa kādai mini švīkai (parkošanās obv, bet no offence, neesmu seksists). Rūsas nav ja neskaita 0.5cm punktu uz kapota, laikam akmens būs ķēris.

Link to comment
Share on other sites

Nu diezgan jau nereāli liekās 2007. gada auto un tikai 108k. Kā arī GT numurs neko nenozīmē. Numuru par pāris eirām var samainīt.

Labots - Slaids
Link to comment
Share on other sites

numura nomaiņa nedzēš vēsturi. e-csdd tāpat rāda visu, kas ar veco numuru reģistrēts apskatēs.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ronalds

 

 

tātad Latvijā pirkta jauna,

 

Nepaslinko un salīdzini nobraukumu - to kas uz auto ar to kas csdd bāzē! Numuru takš norakstīji?

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nu diezgan jau nereāli liekās 2007. gada auto un tikai 108k.

Ja benzīns, tad kāpēc gan ne.  Ja būtu dīzelis, vai gāze virsū, tad cita lieta.

Link to comment
Share on other sites

100debija

Protams, e-csdd tika pārbaudīts uzreiz kā ieraudzīju nr., tāpēc tādi secinājumi. Civic sedans patika, bet šo konkrēto nav domas ņemt. Kad konsultantam vaicāju par alternatīvām, šis ieteica Avensi (Wess ir Toyotas dīleris), pats arī sev vēlas iegādāt, ej nu sazini firmas lobijs vai patiess ieteikums. 

Labots - 100debija
Link to comment
Share on other sites

Esot jau Toyotas kvalitatīvas tīri tehniski. Lai gan Avensis jau klasi augstāks, tad jau uz Corolla, ja sedanu, jāskatās vai Auris, ja heču.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
andreart

no manas pieredzes ja autinsh ir pieprasiits, tad to dzen no aarzemeem , un tad 90% noskruuuvee nobraukumus pie tam taa pamatiigi. ieliek piki salona kimiskaja tiriishanaa, vizuaalajaa tiiriishanaa, dazhaas situaacijas pat izdeviiigi ir paaarshuut salona aadu, nomainiiit dazhas detalas, kas ir nobruzhaats, no mazaak lietotiem sistiem auto. noperk servisa gramatinas un aizpilda pats uzliekot feikotos ziimogus. saliek smukas uzlimiites par nobruakumu. un taa top smuks gandriiz jauns auto no vaacijas , kas ir 5 gadus vecs ar nieka 100tukstoshiem, bet realitaatee parii 250t

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Priekš tam ir serviss, bedre un zonde ko karteros bāzt.

Pa 100000km viens var nojāt vairāk kā cits pa 200000km. Priekš tā vajag izbraukt mēģinājumu un ņemt līdzi kādu, ka labi rubī autiņus. Tam atlīdzināt.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Pavisam noteikti pērkot auto LV, naudu nevajag žēlot pilnai apskatei. Būs ilgtermiņa stipri lētāk! Liekas, ka tas ir nacionālais hobijs melot par auto stāvokli un kā kaut kas sāk "gļučīt", atbrīvoties no tā. Labs piemērs, kad cilvēki maina savu auto pret tādu pašu. Nesaku par visiem, bet lielākā daļa būtu jāmet cietumā par nepatiesas info sniegšanu par tehnisko stāvokli un nobraukumu, kā arī nedrošu auto tirdzniecību. Lai gan arī tirgus ir tāds - cilvēkiem ir vajadzīgs mūžīgie max 200k odometrā, perfektā stāvoklī par limonādi. 

 

Lai gan esmu ieberzies arī pērkot dārgu auto, kas ir cenu augšgalā starp saviem markas pārstāvjiem. 

Vieglāk laikam ir tiešām pirkt ārzemēs. Tajā pašā Vācijā. Bet tur gan nenobraukti auto, ejošā stāvoklī ir dārgāki kā te. Tikko no Vācijas, konfekte, par tirgus cenu vai zem tās, ir potenciāls katafalks. Diemžēl!

Labots - Puucis
Link to comment
Share on other sites

pie mums var pirkt tikai shrotu lauku gonkaam, ja grib pirkt labu masinu tad tikai un vienigi jabrauc uz Vaciju pakal

Link to comment
Share on other sites

Nabagiem nabagu problēmas. (pārfrāzējot teicienu par mau...)

 

Tikmēr, kamēr nebūsim tik maksāt spējīgi lai nopirktu jaunu auto, tikmēr atradīsies cirpēji...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nav starpības kur pērk... svarīgs ir objekts, kas patīk un ko grib pirkt! :) Citreiz labāk ir pirkt no parastā braucēja nekā no torgašiem un auto dzinējiem... ;)

Link to comment
Share on other sites

It kā ārzemēs tauta a) nepirktu lietotos vāģus b) liela daļa jaunos vāģus nepirktu par kreditora naudu, ne savu.

Autiņš nav māja. Tikko sākts lietot, tirgus cena sākumā nokrītas neproprcionāli daudz pret nolietojumu. Piem, salonā autiņš maksā vienu summu, kad nopērk, palieto pāris mēn, viņš nav nojāts. Īstenībā pavisam OK. Tomēr cena, par ko tu šo vari pārdot, būs ne salona cena.

Firmas arī pērk auto uz kredīta, ar tai Vācijā.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Benzīns, manuālis, ekonomija

A dīzeli automātu negribi? :D

Ir viena corolla, pirkta LV, ar īstiem 160k, nebāzta, 2008.g. drusku virs 6 pakām. 

Link to comment
Share on other sites

Vācijā kā reiz firmas maina savus darba auto pēc 3 gadiem. Ir pat plači, kas pārsvarā ņemās tikai ar šādiemn autiņiem. 3 gadus vecam dīzelim nobraukums ir 150 000 km.

 

Tā kā nevakag ticēt ka Vācijā 10 gadus vecai mašīmai nobraukums būs ap 127 000 km.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nav starpības kur pērk... svarīgs ir objekts, kas patīk un ko grib pirkt! Citreiz labāk ir pirkt no parastā braucēja nekā no torgašiem un auto dzinējiem...

 

Te parastajam braucējam ir krietni vien mazāka atbildība par auto laicīgas apkopes veikšanu un kvalitatīvu detaļu nomaiņu. Par pašmāju torgašiem arī neko labu nevaru teikt, draugs pie Spices nopirka Volvo s80, motors bija uz puņķiem salikts, turbīna tāpat. Tieši uz garantijas laika beigām ielidoja. Protams, vienmēr ir izņēmumi!

 

Atceros te(laikam) forumā viens meklēja lētu Volviķi, beigās nopirka kkādu lamatu ar momentāliem slēptajiem defektiem, nu vāks vienkārši.

Link to comment
Share on other sites

atrodas ja nospiež enter 2x :)

 

 

 

Varbūt vajag statistiku apskatīt un tad ļurināt?

 

 

+1

Link to comment
Share on other sites

Raimonds1

Tikai nevajag domāt, ka vācieši nezin, ko nozīmē grozīts odometrs. TV3 vai TV6 bija kaut kāds raidījums ar Melderi, vācu raidījuma tulkojums, tad nu tur pussēriju ņēmās ap tiem grozītajiem odometriem.

 

Nu un kārtīgie vācieši nesen jau pazīmējās pa visu pasauli

Link to comment
Share on other sites

Tur par to draud kriminālatbildība. Šeit nē! Groza parasti automašīnām ar statusu - export only!

Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

Ir viena corolla, pirkta LV, ar īstiem 160k, nebāzta, 2008.g. drusku virs 6 pakām.
Lielāka izmēra nekas nav? :whistle3: 
Link to comment
Share on other sites

To Gestapo: Nu ja nebūtu pats pa Vācijas plačiem pašiverējis, tad tā neteiktu. Arī mums tautas kalpi un statistiķi māk visādus brīnumus sacerēt.

Link to comment
Share on other sites

atkal jau kuro reizi kārtējais no Arnisvisuzina666 bandas uzradies. Pilnīgi iespējams, ka atsevišķos vācu plačos pirms pārdošanas tiek odo pieregulēti. To neviens nenoliedz. Bet - nav nekādu pierādījumu tam, ka Vācijā masveidā tiktu katru gadu! pirms tehniskajām apskatiem simtiem tūkstošu auto pārregulēti odometri. Līdz ar to TUV statistika par šiem vidējiem nobraukumiem ir uzskatāma par patiesu.

Iepriekš ieliktajā reportā nobraukums ir otrajā kolonā tūkstošos kilometru. Un ir arī vidējais visiem vieglajiem auto Vācijā aprēķināts un tas ir apmēram 14K gadā.

Labots - e = d
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

nav?

 

Naf. Bet katru piegdienu un sestdienu drīksti izbraukt ar mūsu kopējo Kamazu aizspogulijā :lol:

edit, sedans tak nav nemaz tik miniatūrs! 

 

 

Nu ja nebūtu pats pa Vācijas plačiem pašiverējis

 

Ko Tu neteiksi, da manis pēc vari domāt kā gribi, laikam ideja ir tāda, ka vāciets nopērk auto un tad triec cauru gadu pa bāņiem no vienas Vācijas galu uz otru. Neguļ, neēd un nekakā, bet cenšas izdarīt visu, lai LV nonāk auto ar pēc iespējas lielāku noskrējienu.

Labots - Gestapo
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Neguļ, neēd un nekakā, bet cenšas izdarīt visu, lai LV nonāk auto ar pēc iespējas lielāku noskrējienu.

Gestapo , to dara tikai 50% vāciešu, jo otri 50% ir pensionāri, kuri nebrauc vispār, sestdienās uz lielveikalu un svētdienās uz baznīcu. Mēs taču zinam par viņiem labāk! :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

edit, sedans tak nav nemaz tik miniatūrs!
Nu jau māšīna priekš manis sākas ar vagonu, no kojotām tas varētu būt avenša vogonete, neko mazāku negribas. Par corollas sedanu mani drapaki ir lielāki, tā ka nav vērts.

 

Ar kamazu vizinos, kā nu savādāk, lai arī mazus attālumus, bet regulāri.

Link to comment
Share on other sites

Nu nē, tas tāds dāmu mobīlis ar 1.4D un tomātu. Tipa meitai/sievai/sievasmātei/rinkēvičam. 

Link to comment
Share on other sites

Var Vācijā atrasts maz nobrauktas mašīnas, bet cena būs lielāka nekā iekš LV, bet viņu ceļi un servisi jau nu ir stipri labākā līmenī. Pagājušā gadā sievai no DE atzinu MB C200 kompresor ar AT, 2002 gada, nobraukums bija 72K un deva 1 gadu garantiju, salons vispār izskatījās kā jauns, bet durvju malas aprūsējušas, kas ir nelaime to gadu MB.

Papīrs no tehniskās apskates.

MB-01-0001.png

Link to comment
Share on other sites

androidz

A kā fričos attālināti atrast tādu autiņu ar mazu nobraukumu un tip top stavokli?

Link to comment
Share on other sites

Čeko mobile.de vai autoscout24.de. Man labāk patīk pēdējais. Vienīgā nelaime, jābūt uzreiz gatavam maukt uz DE. Mēs ar puiku dzerot, trešdien izdomājām, ka sievai vajag citu autiņu, sestdienas vakarā jau bijām pie mājas vārtiem, 2K nomaucām uz mājām.

Link to comment
Share on other sites

Nah fričos meklēt? tepat LV ja grib, tad var tepat LV pirktu, pie dīlera apkoptu 9-10 gadus vecu auto atrast ar mazu nobraukumu; Pats maijā paņēmu Mitsubishi Outlander 2006.gada ar oriģināliem 92 000 uz spidometra, visas apkopes pie dīlrea (ar visu pārskatāmu servisa vēsturi), visas TA pa 0, braukusi viena sieviete 9 gadus, kas ņēma jauno Outlander, tāpēc šo tirgoja; Bet atzīstu, ka man paveicās, jo burtisiki pēdējā brīdi "paķēru" :)

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...