Jump to content

Atsauksmes par Renault Laguna II 2001-2007


Recommended Posts

 

Bonifacijs Tas, kas var to Porsche nopirkt, nevis nozagt naudu priekš viņa, nu neliks nekādu gāzi, nekad, viņam neinteresē tās kapeikas ko viņš var ieekonomēt! Cits stāsts būs par Opeli vai kā guess teica par Ford Focus.

 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 387
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bruketajs

    39

  • jema

    37

  • androidz

    29

  • Robs

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bonifacijs

 

 

Es te vairāk par tiem, kas pērk virs 3L un tad sāk ekonomēt!!!

 

Nu tas jau ir arī no auto markas atkarīgs, ja man vajadzetu BMW vai MB, tad noteikti ņemtu kaut ko tipo 530 vai MB 3.2 dzinēju, jo tur jau 2.5 ir priekš letākajām auduma salona versijām, kā gribi lai ir pa pirmo zorti, tā laipni lūdzam 3.0+++

Link to post
Share on other sites

Drīz jau būs tā, tu brauc ar benzīnu un guli ar sievieti, Fī,  cik Tu mums esi pretīgs, lai manas actiņas tevi neredzētu!  :shok: 


 

 

Nu tas jau ir arī no auto markas atkarīgs, ja man vajadzetu BMW vai MB, tad noteikti ņemtu kaut ko tipo 530 vai MB 3.2 dzinēju, jo tur jau 2.5 ir priekš letākajām auduma salona versijām, kā gribi lai ir pa pirmo zorti, tā laipni lūdzam 3.0+++
A kam tev tas lielai motors, vecs C200 Kompresors ar 163ZS un patēriņu ap 7L benzīnu traucē! Nav mums ceļu, nu nav jau kur skriet! 
Link to post
Share on other sites

 

 

Neviens jau nesaka tev likt gāzi, katrs pats izvēlas, bet nevajag nolikt citu cilvēku izvēli, kas ir balstīta uz racionāliem apsvērumiem

Kur tad es tādas muļķības rakstīju? Es runāju par to neracionālo rīcību pirkt ļoti lielu motoru un tad ekonomēt un lielīties!

Link to post
Share on other sites
Bonifacijs

Domāju ka ar Cyane braucejiem un pircējiem nav tas viss tik vienkarši - pircējam kurš viņu perk no salona un doma izmantot vien 2-3 gadus līdz nākošajai maiņai iespējams gāze galīgi nav aktuāla, jo nepagūs atpelnīties un uz kopejām pilnīgi jauna auto līzinga izmaksam skatoties ekonomija uz degvielu būs pilnīgi nenozīmīga, taču otrajās un trešajās rokās esot, tb 4++ gadus veciem autiņiem tā situacija var būt pilnīgi cita un arī pircēju maksātspējas kategorija arī iespējama jau ar daudz lielaku amplitūdu. Tur jau var paradīties varianti tipo jaunais kriebs no deviņstāvenes nopirka iztērējot pilnīgi visu savu naudu, jauns censonis paņēma līzingā lai padižotos un tipo tiktu pieņemts savu bagato paziņu pulciņā, kads kas vinneja loterija vai mežu pardeva izdomaja atļauties labu auto un ta bez gala un katram persionāžam var būt pilnīgi cita motivacija izvēlēties šādu auto

 

Nu piemēram man viens brauc ar smuku  Range Rover dzipu kuru nopirka izraujot no savas firmas apgrozamos lidzekļus, jo redz bagaznuieka var darboņiem daudz instrumentus sakramet uz objektu vest un pasutitajiem skiet ka solida firma ja sefs ar tadu autio brauc, a pats skraida un visu laiku kunkst ka lai vinjam atrak samaksa par to un sito jo redz naudas ka nav ta nav un vid uzlicis inkaso uz kontu par nodoklju laicigu nenomaksasanu

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

Tev ir 100% taisnība, bet par ko es te visu vakaru runāju!

Link to post
Share on other sites
Bonifacijs

Tur au ta lieta ka liels motors + gaze nu galigi nav irracionali - tas ir lētak nekā kaut kads 1.6D, kaut vai tapec ka tas tipo ekonomiskais dizeļmazulis būs uz stipri vien jaunaka, mazaka un jutami dargaka autiņa, pieskaitot tam klāt vēl stipri iespējamos dīzeļremonta kreņķus, problemas aukstās ziemās, čakaru ar smirdošam rokam pie uzpildes, degvielas kvalitātes problēmam tālos braucienos..... finalā tas mazulis sanāk jūtami dārgaks nekā liels benzīns + gāze

Link to post
Share on other sites

Kā jau rakstīju, tad 3 litrīgam benzīn/gāzei izmaksas ir tāda pat kā 2 litru dīzelim. Racionālāk ir pirkt lielu benzīna motoru, dēļ griezes(kas neatpaliek no dīzeļa) un jaudas (kas ir krietni lielāka), bet būs lētāks apkopēs. Vai tiešām to ir tik grūti saprast? Laikam jau neesi braucis ar neko vairāk kā 2 litru klamburu, kas velk pēdējo dzīvību?

Link to post
Share on other sites

 

 

Laikam jau neesi braucis ar neko vairāk kā 2 litru klamburu, kas velk pēdējo dzīvību?
Tas bija jautājums man? :shok:  

Nekad nav bijuši dīzeļi, bet ja es varētu atļauties 2-3 gadīgu autiņu, noteikti būtu dīzelis, no Vācijas laba salona.

Link to post
Share on other sites
Bonifacijs

Man ar nekad nav bijusi dizeļi, nu izņemot 3-4 darba mašīnas, gribejas taisni izmēģinat Passat 2.0D+ DSG, bet nu paklausoties kā cilvēki ar viņiem mocās... tika nolemts labāk izmēģinat gāzi un nu jau es saku ka esmu kļuvis par gāzes fanu

Link to post
Share on other sites

Emmm.... jau jau domā, ka braukts dīzelis ir izdevīgi, tad ir bezjēdzīgi ar tevi strīdēties. Dīzelis ir izdevīgi tikai ja pērc jaunu un nobrauc 3 gadi un izmet laukā, vai arī kāds pavecāks(ap 15-20 gadi) kas ir vienkāršs pēc konstrukcijas. Viss pārējais ir tīrāka laimes spēle, vai paspēsi notirgot nākamajam, pirms sāksies "izklaide un izdevumi".

Link to post
Share on other sites
Emmm.... jau jau domā, ka braukts dīzelis ir izdevīgi, tad ir bezjēdzīgi ar tevi strīdēties. Dīzelis ir izdevīgi tikai ja pērc jaunu un nobrauc 3 gadi un izmet laukā, vai arī kāds pavecāks(ap 15-20 gadi) kas ir vienkāršs pēc konstrukcijas. Viss pārējais ir tīrāka laimes spēle, vai paspēsi notirgot nākamajam, pirms sāksies "izklaide un izdevumi"

Tev ir problēmas uztveri? Palasi ko es esmu rakstījis! Runa gāja par 2-3 gadu vecu, kur ir problēmas:

https://emb-cda.mercedes-benz.com/content/germany/mpc/mpc_germany_website/de/home_mpc/passengercars/home/_used_cars/bfs_uci.https.html#modelBodyTuple=WDB02.0M_4&engineEngineCode=1&conditionMileage.max=30000&totalPrice.max=25000&start=0&id=-1953527919 

 

Linkam jāspiež meklē, E200 dīzelis par 24K ar nobraukumu 29K, 4 gadi vecs, baigi nobraukts!

Edited by jema
Link to post
Share on other sites
Bonifacijs

Ta tika paņemts reiz renault kangoo 1.5D uz kantori pa kaut kur 13 000 eur ja pareizi atceros, tad tam mēslam apkopes  gadā maksā tik cik liela benzīna dzineja autiņa remonti, pie tam bira viņš nemitīgi, daudzko taisīja pa garantiju bet ilgi, karoče 3 mēneši un sākās visadas sīkas nepatiksanas. Itkā jau sen zinaju ka ir verts pirkt salīdzinoši dargi lietotus lielizmēra premium klases autiņus nevis jāties ar jauniem mazizmēra širpotrebiem - tās tā saucamās lielās benzīna kapsētas arī bez gāzes sanāk izdevīgakas nekā jaunie autosūdi

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

Ok, tad man ir jautājums tev, vai auto ražotāji ir ieinteresēti izstrādāt auto, kas var kalpot gadu desmitiem, vai arī tomēr tādu, kas ir spējīgs pieveikt garantijas laiku un pēc tam jo ātrāk saplīsīs, jo labāk(neviens nepirks jaunu auto, ja vecais ir ļoti labs, neplīst utt.) Un tagad atgādini cik parasti ir garantijas laiks auto? Nebij gadījumā 3 gadi vai 100k km? 

Link to post
Share on other sites

Bonifacijs Nu nevaru tev nepiekrist, tādi stāsti arī ir zināmi! Dīzeļus it sevišķi mazos darbinieki nokauj.


 

 

Ok, tad man ir jautājums tev, vai auto ražotāji ir ieinteresēti izstrādāt auto, kas var kalpot gadu desmitiem, vai arī tomēr tādu, kas ir spējīgs pieveikt garantijas laiku un pēc tam jo ātrāk saplīsīs, jo labāk(neviens nepirks jaunu auto, ja vecais ir ļoti labs, neplīst utt.) Un tagad atgādini cik parasti ir garantijas laiks auto? Nebij gadījumā 3 gadi vai 100k km?

 Tagad diemžēl tāda tendence ir, un netiekai mašīnās, visā elektronikā tā ir un visā sadzīves tehnikā! Bet ja runā par garantiju tad KIA dot 7 gadus!

Edited by jema
Link to post
Share on other sites

 

 

Bet ja runā par garantiju tad KIA dot 7 gadus!


Bet kāds tad ir nobraukums? Dod arī  200k+ nobraukumam, kas ir tikai normāli 7 gadus vecam auto? Visas detaļas ir izstrādātas, lai kalpotu 100-150k km un tu tagad gribi teikt, ka ir prātīgi pirkt 3 gadus vecu dīzeli ar 100k+ nobraukumu (normāls nobraukums, nedaudz vairāk kā 30k gadā). Vai tomēr liela tilpuma benzīnu? Kuram tomēr būs lētākas detaļas.
Link to post
Share on other sites

Lai labi mauktu pa LV, bez komerctūrēm pietiek 30K gadā. Un par dīzeli, es jau rakstīju tikai no laba salona Vācijā, pat piemēru tev piemetu!

Link to post
Share on other sites

 

 

Un par dīzeli, es jau rakstīju tikai no laba salona Vācijā, pat piemēru tev piemetu!

Nu common, ja grasies tērēt 20k+ tad nafig tev pirkt lietotu mersi? Moš labāk tomēr kādu jaunu VW Passat par to pašu naudu, kuram būs garantija un pārējie jauna auto labumi? 

 

Atgriežoties pie tēmas, nav loģiski pirkt nobrauktu dīzeli salīdzinājumā ar lielmotora benzīnnieku. Bet nu tev jau laikam nesaprast, jo neesi braucis ar jaudīgu atmosfērisko benzīna(gāzes) dzinēju.

Link to post
Share on other sites

 

 

Nu common, ja grasies tērēt 20k+ tad nafig tev pirkt lietotu mersi? Moš labāk tomēr kādu jaunu VW Passat par to pašu naudu
Nu vispār arī tam MB ir garantija!

Es jau naktī atrāvos pa nāsi, par savām domā, pie rītausmas modīsies gāzisti, un vēl dīzelisti parādīsies un sāks mani riet. Mani jau te uz Īriju sūtīja strādāt, jo biedram Smii

nepatīk mans sapnis par sētnieka darbu, bet Ford Focus man pat ļoti patīk, lai kā arī Quess, domā, ka pseido džipi ir labāki.

Nu tā ir gadījies, ka gadus septiņus nobraukāju ar S80T6 Biturbo 272ZS, tagad tā mašīna ir bērnam atdota, pat jau pāris gadus braukāju ar Infiniti FX45 V8 320ZS, tā kā, kas ir liels motors man stāstīt nevajag, pat zinu. Un kā viņš iet un kā viņu apkalpo!

Bet joprojām uzskatu ka neesmu tik bagāts, lai brauktu ar gāzi vai dīzeli! 


 

 

Bet nu tev jau laikam nesaprast, jo neesi braucis ar jaudīgu atmosfērisko benzīna
 
Link to post
Share on other sites

Tad kādēl izvēlējies Ininity, ja jau tik ļoti patīk Focus? Spriežot pēc autiņiem tomēr saproti, kas ir tilpums, bet tas, ka var braukt 2x lētāk tomēr nepielec. Visiem ieskaidrot nevar, ja jau tev tāds viedoklis, lai jau, bet nevajag nolikt tos, kas izvēlas tomēr ieekonomēt uz degvielu... Nevis visi ir muļķi, kas brauc ar lieliem motoriem un ir pārbūvējuši uz gāzi.

Link to post
Share on other sites
tomēr saproti, kas ir tilpums, bet tas, ka var braukt 2x lētāk tomēr nepielec

 Nu neviens nevar ielikt ar 100% garantiju uz savu personālo atbildību, ka tas motors nenosprāgs! Un ja ir runa par Volvo, tad palasi forumus, motori ir tik pārgudri, ka kļūdas visu laiku lido ārā, domāju, ka esi draugos.lv, nu palasi tās sūdzības, pat gudrākais čoms Ganību dambī, laiž sūdus!

Un nevienu es nenolieku, palasi ko es rakstīju, piekrītu, komerc lietošanas autiņiem viss ir ok, jo tā ir ekonomija.

Es runāju par to ka nav jēgas apzināti pirkt lielu motoru un tad mēģināt ekonomēt, tas ir par ko es rakstīju!

 

 

Tad kādēl izvēlējies Ininity, ja jau tik ļoti patīk Focus?
 Vai vecīt, tā, tā dzīve ir uzpūtusi, ka pat diez vai ielīdīšu! :) Edited by jema
Link to post
Share on other sites

Kā jau teicu pārliecināt nav iespējams, bet nu tiešām uzskati, ka labāk ir pārvietoties ar nemotoru (2>), nevis ar komfortu, lai tā būtu. Un kļūdas nenozīmē, ka uzreiz motoram ir beigas, tas, ka uzmet kļūdu par pārāk treknu vai liesu degmaisījumu nozīmē, ka nav noregulēts līdz galam. Vari pastāstīt cik tiešām ir izbeigušiem motori, kur ir kvalitatīvi uzstādītas iekārtas un iemesls tiešām ir gāze... 

Jebkurā gadījumā ieguvums vienmēr būs krietni liekās par zaudējumiem.

 

Pietiks skalot vienam otra smadzenes, tāpat ir redzams, ka tu esi gāzes heiteris, un nekas nemainīs tavas domas. Nav ko lieki tērēt laiku mēģinot tevi pārliecināt, tāpat kā tu nepārliecināsi mani :) 

Link to post
Share on other sites

Paldies par diskusiju! Tādēļ ir super labi "palamāties" lai katrs justos varens, kuram ir taisnība, to jau tikai laiks izšķirs! :)

Link to post
Share on other sites
Bonifacijs

Nudien paldies par diskusiju, bija iespēja un iemesls laiku nosist tropiskās nakts laikā kad ir tik karsts ka miegs nenāk un nav pat iespējams dēļ karstuma izlakt līdz galam iesākto vīna pudeli


 

 

A kam tev tas lielai motors, vecs C200 Kompresors ar 163ZS un patēriņu ap 7L benzīnu traucē! Nav mums ceļu, nu nav jau kur skriet! 

 

Man pa laikam arī Hondas 190HP liekas pamaz, tas viss ir domāts apdzīšanai intensīvā satiksmē uz šauras šosejas braucot vismaz pusi no no nobraukuma pa kaimiņvalstu ceļiem, teiksim BY ir maukts arī 100 km no vietas ar ātrumu tuvu 200 km/h. Nu 200 var braukt arī ar krietni mazakjaudīgu motoru, taču dzīties garām pa pusisabrukušiem ceļiem čunčinošiem uazikiem, lazikiem, gazikiem u.c. čunčām saglabājot personīgo drošību ap-dzīšanas laikā maksimāli augstā līmenī, nu tur vajag jaudīgu, zibenīgu autiņu, lai var braucošu šķērsli apbraukt 2-4 sekunžu laikā nevis kačigarīt 20 sekundes gaidot kurā brīdī tev no pagrieziena kāds pretīmbraucejs izlidos teiksim uz 160 km/h, kas starp citu uz baltkrievu ceļiem ir pilnīgi normals vietējā džigita ātrums, tāpat ka braukšana dzērumā. Es te reiz rakstīju ka reiz uz vietējas nozīmes BY šosejas naktī pārsitu pakaļējo riepu (ceļi tur mēdz būt vienkārši drausmīgā stāvoklī) tad man 2x apstājās megadraudzīgas kompānijas kas piedavajās palīdzet riepu nomainīt vai aizvilkt līdz tuvējai pilsetai, vis jau forši tik sarunas laika tika turpinats dzert alu no 2L plastmasnieces un bezvējš izgaiņāts ar intensīvu korpusa švunkāšanos.

 

Pie tam cik ir dzirdēts tas konkretais C200 kompresors nevelna neiet un nu nekadīgi nevelk uz pieteiktajiem 163HP kas vēl vairāk tiek atšķaidīts ar milzīgo autiņa masu. man vienam bij MB CLK 220 vai kaut kā tamlīdzīgi karoče diezgan liela 2durvju kupeja uz E bāzes ar kaut kādu 2+ motoru un kompresoru+ tomāts - nu nebij diezko ātrs tas autiņš, mierīgi noskrēju ar savu 2.6 audi, tai skaitā startā no vietas pret kalnu - pirmajas sekundēs izraujas ka jau tomats drusku priekšā a pie 70km/h jau pārliecinoši gāju garām un tas ar 150HP dzinēju pasmagā universālī. Pluss vēl visam ta MB grabaža kategoriski nav braucama pa mūsu ceļiem - tur kur es neskatoties uz sīkām 2cm apmalītem lēzeniem guļošajiem policistiem mierīgi braucu 50-70 km h šis met pa nažiem lēni rāpojot velkas pari un to vel ir sitieni pa podvesku un auto apakšu - ziemā šis pie manas majas piebraukt nevarēja, nerunajot nemaz par to ka sniegs 5 cm jau ir problēma šis nevarēja apledojušu risu dēļ pat tuvuma piebraukt - uzsēžaas, aizķeras ar kaut ko auto apakšā un tālāk netiek. Savukart man ir vajadzīgs autiņš ar kuru var arī ekstrēmos apstākļos līdz mājvietai tikt. Nu teiksim bij man tads gadījums - nakts, BY, līdz mājvietai 50 km, vientuļa vietējas nozīmes šoseja, -20 grādi, sniegs snieg, šoseja netīrīta, spēcīgs sānu vējš un attiecīgi sasniguša sausa sniega kārta uz šoesejas 20-30 cm, sanesumu vietās sniegs līdz ceļiem un drusku vairāk, kur būtu jābūt šosejai var redzēt vienīgi orientejioties pēc kokiem un krūmiem - pati šoseja ar ceļmalas grāvjiem ir viens vienīgs līdzens klājiems un nav nekādas redzamas parejas no blakus esošajiem kartupeļu laukiem. Nu neko nācās braukt triecoties cauri sniegam - 2-3 ātrums apgriezieni tuvu pie sarkanās zonas un slūpējam, pie 30-40km pec spidometra spolejoties mašīnu met šķērsam, pie zemāka ātruma var mēģinat noturet zig zag kursu vēlamajā virzienā, vietām var ieskrieties pat līdz 70, bet nu tikkai tur kur sniega mazak un stūrē ir burtiski jāiekožas arī ar zobiem, jo mētā pamatīgi, faktiski pa pusei sānslīdē tad uz viena tad uz otra sāna virzies, sniegs iet pari pa jumtu, redzet gandrīs neko nevar, karoče tāda auto slēpošana-sērfings, bet nu neko aizbraucu līdz galam. ar MB točna nebūtu ticis nekur

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

Kur BY var maukt ar 200, Minskas-Brestas šoseja? Nu vispār ja mauc ar tādiem ātrumiem, tad es pat nezinu kādu autiņu vajag. :shok: Ja par MB, tad nē bundža ir maza iet labi, šajā gadījumā pie tāda patēriņa, jauda ir ļoti laba.

Link to post
Share on other sites
Bonifacijs

Nu te ir jāatceras ka BY ir gandrīz 6x vairāk iedzīvotāju un iedzīvotaju blīvums uz kvadrātkilometru ir kā skudras skudrupūznī, tur nav ostu un atškirībā no LV tā ir izteikta autotranzīta valsts un attiecīgi tur tādas Rīga-Jūrmala šosejas ir ne tikkai galvenajos tranzīta koridoros, bet arī starp lielajām pilsētām, cik tādu ir es nezinu bet noteikti daudzos desmitos varbūt pat 100, daudzi no šiem ceļiem ir ļoti ok stāvoklī, bet maksas, simtiem ceļu ir tādi kā Rīga - Liepāja, Rīga- Daugavpils šosejas tas jau ir tādi kā pusvietējas nozīmes ceļi un tad ir pilnīgs kašmars ar ceļiem starp pilsētiņām/ ciemiem kuros dzīvo 5 000- 15 000 cilvēku, tur ceļi ir galīgas sabrukšanas stadijā un tadu ir desmitiem tūkstošu, jo tur atšķirība no LV puse iedzīvotaju dzīvo mazos ciematiņos, koka mājelēs ar malkas vai gāzes!!!! apkuri. Pa šitiem možēlijamiem ceļiem visi mauc videji 120 jo to ceļu ir tik daudz ka miličus vienkārši nenoliksi visur, ciematā varbūt 10-20 mājas un pēc 2-3 km nakošaic ciemats ar tikpat mājelēm - baigā specifika tas ir jāredz, un vēl tur uz šosejas var būt viss sākot ar kombeinu, beidzot ar govju, aitu, vistu, pīļu bērnu bariem pluss kronis visam četrāpus rāpojoši alkoholiķi un meža dzīvnieki


Āaa par to 200 km/h - BY ir vismaz pardesmit šosejas uz kurām tas tiek diezgan bieži praktizēts. ir daudz šoseju uz kuram atļautais ir 120 un attiecīgi plūsnma jau mauc uz 140-160, tiesa policija arī ir, bet viņi vairāk pie iebrauktuvēm pilsētās dežūrē

 

LV pavisam nesen pavizinajos uz 180 pa jauno P5 ceļu Rīga-Daugavpils,vienkārši gadījas bariņš sponsoru kas tā mauca un es vienkārši pietaisījos astē

 

A ikdienā pa LV braucu vien uz ~100 ja vien nav virkne sponsoru priekšā

Link to post
Share on other sites
versatile

Nu, ir vēl viena suga - brauc lendkrūzeris, visi logi vaļā... IMHO, kondiška viņiem ir standartā, značit, autiņam sanāca, gāzei arī, bet kondišku sapildīt nea...

Piekritīšu, ka auto jāizvēlas tāds, kurš atbilst vajadzībām (kā Bonifacijam) un tai pat laikā tāds, kuru var atļauties uzturēt. Lai nav tā, ka bankrots, kad kāds lielāks/retāks riepu izmērs jāpērk vai kāda apkope jātaisa. Metode, imho, vienkārša - paskaties, par cik autiņu vaŗetu paņemt un summu izdali ar 2... Ja vien, protams, kontā nav miljons.

Par gāzi, domāju, ka tiešām, kādu 2-komats-kaut-kas benzīnnieki ar gāzi ir ok variants, bet patiešām augstas veiktspējas dzinēji - tie paši porši, audi v10 motori un tamlīdzīgi - nu nav paredzēti un rēķināti gāzei. Ja pērc premiumu lai pa Rīgu vizinātos un reizi - divas nedēļā uz LiepājuDaugavpili aizšautu - un jāliek gāze - tad varbūt nevajag premiumu... kapeikpisējs arī uz sistēmas, kura paredzēta kapeiku pišanai, apkopēm kapeiku iepisīs...

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

Radiem ir landcruisers 4 litri uz gaazes un touaregs 4.2 uz gaazes...abi tika iegaadaat +- 3 gadi atpakalj un uzreiz peec iegaades uzlikta gaaze...Es domaaju vinjiem pat galvaa taada doma neieskrien,ka vinji ir noshaavushi greizi ar savu leemumu,bet sheit chalju umnjichii taa ka prieks...
Nu kapeec cilveekam ir jaateeree divreiz vairaak degvielai,ja ir iespejams teereet mazaak,bet braukt ar to pashu 4 litriigo dzhipu?Riepaam nauda ir,klimats straadaa... :D
Es domaaju neielaidiisimies diskusijaas,par to ar kuru auto buus patiikamaak braukt,2 litriigu,vai 4 litriigu...

Edited by guess
Link to post
Share on other sites

Nezinu ko tur var nesaprast dīzelis ir auto tirgoņu uzspiesta modes lieta.  :sarkasms:

Tāpat kā 90 gadis bija populāri opeļi, jotul krāsnis un saldinātāja tabletītes :sarkasms:, tā tagad dīzelis ir topā  :sarkasms:

Diezgan nereāli Latvijā nopirkt mazlietotu tautas auto ar benzīnu  :thumbdown:  palikuši tikai luksus auto vai japāņi ar benzīnu. 90% passati, audi A4, A6, Golf ir ar dīzeļa motoriem  :sarkasms:

Link to post
Share on other sites
  • 2 years later...

Nedaudz uzrakstīšu par tēmu,ar ko tas viss sākās.Tātad ,divus gadus atpakaļ tika nopirkts Renault Scenic 2005 gada ar 1.9 dīzeli.Pa diviem gadiem nobraukts 27 tūkstoši km.Mašīna priekš manis ļoti laba.Tikko izieta apskate  pa nullēm.Pa diviem gadiem apmainīti divi šarnīri,stūres pirksts,elektriskās rokas bremzes trosīte,aizmugurējo bremžu uzlikas,viena tuvo gaismu lampiņa.Eļļas,filtri.Viss.Man liekas,ka nav daudz priekš veca franču dīzeļa.Ja vēl meža cūkas neskraidītu apkārt bez atstarotājiem(bamperis ,spārns-sataisīts EuroAuto pa Kasko),tad vispār būtu ideāli.

Link to post
Share on other sites

Nu 27k pa diviem gadiem ir maz...tapēc jau nelūzt...ja barauktu vairāk arī remontētu ...

Link to post
Share on other sites

Diviem draugiem šitāds ir

Abiem identiska problēma bijuši ar pakaļējiem lukturiem, pienāca moments, ka bremzējot aizmugurē viss deg kā eglītes lampiņas, pavarotus slēdzot tas pats. Tad cits gadījums kad sanāca braukt ar tādu, izdzisa maģis, paneļa apgaismojums. Varbūt sīkums, bet šīs lietas tikai man zināmas. 

Link to post
Share on other sites

Nesaprotu kāpēc daži te tā cepjās par gāzes mašīnām, man praktiski visas ir bijušas benzīns/gāze un tikai viena iemesla dēļ, nafigam tērēt degvielā teiksim 400-500eur mēnesī ja var tērēt 200. Gāzes iekārta Chryslerim ar 2,7 benzīna motoru man atmaksājās 3 mēnešos, tālāk jau katru mēnesi ietaupījums ap LVL100 vai vairāk (tad vēl lati bija). Tagad ir Citroen C3 uz gāzes un BMW 525 uz gāzes. Citronam patēriņš vispār smieklīgs - degvielā apmēram 3,5 eur uz simtu, ar vilcienu sanāk dārgāk braukt nekā ar nogāzētu citronu :D

Un dīzelisti ar saviem smieklīgajiem patēriņiem var iet ieskrieties, 3 litru dīzelis tērē ap 9 - 12 litri uz simtu (atkarīgs protams no bundžas smaguma, varbūt mazām mašīnītēm arī 7 litros ierakstīsies), nevis jūsu mistiskos 4-5l, ko vienreiz kompis ir parādījis braucot pa šoseju uz 70 no kalna lejā :D

Jā tīri no mana viedokļa liktu piespiedu kārtā iznīcināt visus izkastrētos dīzeļus, bez DPF un nojātajām sprauslām, kuri piesmirdina ceļus un pilsētas.

Link to post
Share on other sites

neviens necepās, vienkārši gāzinieki dzied slavas dziesmas, bet par mīnusiem nemin...es pabraukāju kādu laiku ar darba auto uz gāzi - da nu ....vietas nav bagāžniekā, bieži jāpildās, bieži problēmas, rindas gāzes uzpildes + lēnā uzpilde. Es braucu ar dīzeli ( jā jauns - ēd maz - 6,8 pilsētā un 5.4 uz trases un 2,7 v6 benzīnu) . Man vieta bagāžniekā un laika ekonomija un nečakarēšanās ir svarīgāka...man tie 100 eur mēnesī papildus par degvielu netraucē.


par kvēpošajiem dīzeļiem piekrītu... pēdējā laikā to ir daudz

Link to post
Share on other sites
Inspektors Caps
3 litru dīzelis tērē ap 9 - 12 litri uz simtu (atkarīgs protams no bundžas smaguma, varbūt mazām mašīnītēm arī 7 litros ierakstīsies), nevis jūsu mistiskos 4-5l

Diagnoze skaidra - auns, kurš nespēj samierināties ar to, ka 2,5l dīzeļi uz šosejas reāli tērē 5-7l un modernie mazauto pat 3-5l. Par to, ka dīzelim dēļ augstākas kompresijas pakāpes un darba temperatūras ir augstāks lietderības koeficients, bļaurītis, protams, neko nav dzirdējis. Jau 90-to gadu Audi 5-cilindru 2,5TDI, ko lika arī Volvo 850 un S/V70 dīzeļos, ar mehānisku inžektoru uz šosejas vēl ar vien iztiek ar ~6 litriem, kur nu vēl runāt par slaveno VW/Audi 1,9TDI dzinēju. Modernajos dzinējos ar elektroniskiem inžektoriem un regulējamu vārstu leņķi patēriņi ir vēl samazinājušies.

Edited by Inspektors Caps
  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
Diagnoze skaidra - auns, kurš nespēj samierināties ar to, ka 2,5l dīzeļi uz šosejas reāli tērē 5-7l un modernie mazauto pat 3-5l. Par to, ka dīzelim dēļ augstākas kompresijas pakāpes un darba temperatūras ir augstāks lietderības koeficients, bļaurītis, protams, neko nav dzirdējis. Jau 90-to gadu Audi 5-cilindru 2,5TDI, ko lika arī Volvo 850 un S/V70 dīzeļos, ar mehānisku inžektoru uz šosejas vēl ar vien iztiek ar ~6 litriem, kur nu vēl runāt par slaveno VW/Audi 1,9TDI dzinēju. Modernajos dzinējos ar elektroniskiem inžektoriem un regulējamu vārstu leņķi patēriņi ir vēl samazinājušies.

 

Tur jau tā lieta ka uz šosejas!!! Taisnā gabalā uz šosejas nav auto vidējais patēriņš.  Par vārdiņu auns, tas vien parāda tevis paša aprobežotības līmeni.

Edited by chronos
  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...