Jump to content

Atsauksmes par Renault Laguna II 2001-2007


Recommended Posts

Bonifacijs

Nu nē Espaisisti ir īpaša kategorīja - unikāls dampis ar vēl unikālākiem braucējiem, kaimiņu biroja vienā dāmīte blakus servisa ar regulāriem starplaikiem remontēja sadragātas vadītāja durvis (tur viss un apkārt tām ir no stiklaplasta) - nu tur vajag talantu kā remontejot tā regulari nokļūstot avarijās kurās dauza vadītāja pusi....

Edited by Bonifacijs
Link to post
Share on other sites
  • Replies 387
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bruketajs

    39

  • jema

    37

  • androidz

    29

  • Robs

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Konstatators

Vienīgais Klarksons zināja, ko patiesībā ir jādara, lai tas braucošais izsmiekls pilnībā attaisnotu tā definējumu - Multi Purpose Vehicle...

 

:sarkasms:

 

renaultespacethumbnailjs6.8783.jpg

 

renaultespacethumbnail2el1.7902.jpg

 

Espace7.jpg

Link to post
Share on other sites
Bonifacijs

labs

Link to post
Share on other sites
Tornis

Espace radās 20 gadus pirms laika un vecu pasātu vai golfu vai Audio 80 cienītājiem to nekad nesaprast.

Link to post
Share on other sites
snukurins

 

 

manis pieminētie voyager īpašnieki (vai iedzīvotāji) parasti ar putām uz lūpām savu izvēli aizstāv

 

Manuprāt par to ka amerikāņu auto ir vienīgie auto nav vērts strīdēties,audī/bmw faniem nekad nesaprast krutas lietas.

Link to post
Share on other sites
Bruketajs

 

 

audī/bmw faniem nekad nesaprast krutas lietas

un ko es teicu... ar putām uz lūpām...

Espace ir viens pluss - nerūsē tā kariete un ir viegla. Manam satelītmeistaram ir jau 3. pēc kārtas Espace - pēdējais no tiem plastmasas ar 2 litru benzīnnieku un gāzi - arī šis sāktu māti pieminēt, ja viņam teiktu, ka Espace ir šņaga, tāpēc neko nesaku. Bet nu izbraukājām pagāšgad Ukrainu krustu un šķērsu un nekas tai leijerkastei nenotika. Pirms tam bija arī ar V6 - skarbs sviests.

Sharanveidīgie jau arī ir atsevišķa suga ar dažiem izņēmumiem. Parasti jau ir tā, ka cilvēks meklē sev autiņu pēc paša vecuma un vajadzībām un tad arī noslāņojas stereotipi par BMW (kam toč nav ne vainas, tikai ātrs un pumpainiem tīņiem nesavaldāms), Voyageriem, Opeļiem, Reņiem un nesaprastajiem Alfistiem.  Pēdējā laikā gan vairāk izceļās Audi A6 2.5TDI, jo to ir pilnas malas un daudzem viņu šoferiem Rīgā šķiet, ka viņi ir pie stūres superauto ar formulas piekari un reaktīvo dzinēju, bet patiesībā... smird, ļoti smird un neiet ne vella, ar višu čipšķūningu...

Īsāk sakot - katrai mašīnai var atrast kādu plusu un pie vajadzības katrai var pie*** un nolikt līdz ar zemi. Ot tā!

Link to post
Share on other sites
snukurins

Njā,pamatīgi tu te puto...   

 

ko es teicu... ar putām uz lūpām
Link to post
Share on other sites
androidz

 

 

Espace ir viens pluss - nerūsē tā kariete un ir viegla. Manam satelītmeistaram ir jau 3. pēc kārtas Espace - pēdējais no tiem plastmasas ar 2 litru benzīnnieku un gāzi - arī šis sāktu māti pieminēt, ja viņam teiktu, ka Espace ir šņaga, tāpēc neko nesaku. Bet nu izbraukājām pagāšgad Ukrainu krustu un šķērsu un nekas tai leijerkastei nenotika. Pirms tam bija arī ar V6 - skarbs sviests. Sharanveidīgie jau arī ir atsevišķa suga ar dažiem izņēmumiem. Parasti jau ir tā, ka cilvēks meklē sev autiņu pēc paša vecuma un vajadzībām un tad arī noslāņojas stereotipi par BMW (kam toč nav ne vainas, tikai ātrs un pumpainiem tīņiem nesavaldāms), Voyageriem, Opeļiem, Reņiem un nesaprastajiem Alfistiem. Pēdējā laikā gan vairāk izceļās Audi A6 2.5TDI, jo to ir pilnas malas un daudzem viņu šoferiem Rīgā šķiet, ka viņi ir pie stūres superauto ar formulas piekari un reaktīvo dzinēju, bet patiesībā... smird, ļoti smird un neiet ne vella, ar višu čipšķūningu... Īsāk sakot - katrai mašīnai var atrast kādu plusu un pie vajadzības katrai var pie*** un nolikt līdz ar zemi. Ot tā!

Tu esi pats pilns ar stereotipiem, kā lauku plušķis ar blusām...

Link to post
Share on other sites
Bruketajs

Nu, kā mēs tā jau nonācām līdz personālijām? Kopā esam lietojuši grādīgo vai Futuramu lūkojuši? Stereotipi valda sabiedrībā, cilvēks nevar būt pilns ar stereotipiem. Es tikai un vienīgi dalos ar novēroto - nevajag uzreiz satraukties. Katrai automašīnas markai ir savi "spīdošie pārstāvji"

Link to post
Share on other sites
itanium
Es tikai un vienīgi dalos ar novēroto - nevajag uzreiz satraukties.

 

Tu tikai brūķē muti :D

Ir ģimenē 94. gada Grand Voyager 3.3 ar gāzi un AWD. Superīgs dampis : ļoti ekonomisks, ļoti ērts, kā arī viss ir pārredzams. Tika arī izmantots ~6000 km ceļojumā pa Eiropu.

Edited by itanium
Link to post
Share on other sites

Offtopics un bez cepiena. Bet katrai automarkai var piesiet cilvēku tipu, kas ar to pārvietojas. Vojageris un sharanveidīgie ir ģimeņu autiņi ar kuriem nereti pie stūres ir sievišķi. Kā rezultātā ir pārpratumi parkojoties un uz ceļa ir neizbēgami, jo to govs ta liela - 5arkautko metri gara un 2arkautko tonnas smaga. Bet komforts un kravnesība, salīdzinot ar kaut kādu e36 žurku nav pat salīdzināms.

 

Tā kā pārvietojos ar visa veida transportu (velo/moto/auto) izņemot sabiedrisko, līdz šim nevaru saprast, kuru kategoriju aizstāvēt un kuru aplikt. :D

 

Un katrs aizstāvēs savu drapaku, lai arī cik liels izdevumu avots tas būtu, jo neies tak atzīt, ka pats ir veicis neizdevīgu darījumu. :)

Link to post
Share on other sites
snukurins
Kā rezultātā ir pārpratumi parkojoties un uz ceļa ir neizbēgami, jo to govs ta liela - 5arkautko metri gara un 2arkautko tonnas smaga.

 

Ar parkošanos ir tāpat kā ar peldēšanu,ja māki peldēt tad kāda atšķirība kāds dziļums viens metrs vai 11km?

 

 

Un katrs aizstāvēs savu drapaku

Tā nu gluži nav,dzīvojot latvijā nākas lietot vācu brīnumauto.Tā teikt,jāizvēlas mazais ļaunums....

Edited by snukurins
Link to post
Share on other sites
Volvo ir labi dīzeļa motori! Bet ir tipiskās dīzeļu izmaksas, sprauslas, sūknis u.t.t.

cik no forumiešiem ir mainījuši saviem dīziļiem sūkņus? 

Edited by meeris
  • Patīk 2
Link to post
Share on other sites
osscar

sūkni neesmu mainījis bet pa 120tk esmu nomainījis daudz ko citu, pamatē ne ar dzinēju saistītu. radiators, sreika, stūres pastūzis, starteris. supporti un vēl visādas figņas :D

Link to post
Share on other sites
Gestapo

Ar sūkni un sprauslām parasti iebiedē, kā bērnus ar meža raganu. :D

  • Patīk 3
Link to post
Share on other sites
Tornis

Kad man Skandi parādīja plānotos darbus un izmaksas MicuPajero 3.2 DiD, pie kaut kādiem tur 100 vai 150 kKm, tad to auto ātri pārdevu :D

Link to post
Share on other sites

tur jau tā lieta, visi biedē ar sūkni, kvēlvecēm, itkā benzīnniekiem nekas nejuktu un sveces (svečuvadi)nebūtu jāmaina. Jebkurš autiņš ir loterija un nojukt var pilnīgi viss. Arī benzīiniekam var nojukt ātrumkārba vai kāda cita ierīce uz kuras fona dīzelim sūkņa maiņa tāda limonāde vien būtu. 

  • Patīk 2
Link to post
Share on other sites
snukurins

Pieredze rāda ka dīzeļi ir iecienīti to darbinieku vidū kur var noliet,autobusu šoferi,autoceļu uzturētāji utt.

Benzīnniekus savukārt izvēlas tie kuriem ir vienalga cik maksā litrs jo ja paprasītu cik maksā litrs-nezinātu.

Link to post
Share on other sites
itanium

A kā ar sprauslām?
Citi saka, ja kopsi motoru un liesi normālu dīzeli, problēmu nebūs.

Ārzemju avotos raksta, ka nolietojas augstā spiediena dēļ un jāmaina ik pa ~100k km.

Maksā fantastiski daudz

Link to post
Share on other sites

Bija 2 pazīstamiem kadriem tādas Lagūnas. Abām incanta kaite, neatkarīgi no laika apstākļiem, kaut kādos random laikos nevar piešķilt. Nelec uz viss. Servisos kādos 10 neko neesot varējuši pateikt. 1reiz tā kaite gadijās kad bija pie manis atbraucis, dzirdu - zāģē aiz loga, nelec. Palēkāju pa āķi - pieleca. Sūknis odnako. Jocīgākais ka pēc tam atkal iet un iet. Bedres ta tās paša atpakaļceļā...

Un tikt pie tā sūkņa izskatijās ka tik viegli nevar. Tapēc varbūt servisos atšuva, pasakot ka nezin vainu.

Link to post
Share on other sites
Gestapo

 

 

kvēlvecēm

wut? Par 4 samaksāju ap 24 ls, nedomāju, ka tas ir stipri daudz. :D

 

edit, nē, tomēr drusku vairāk, vienalga, nav baiļu vērts, vai Tu domāji sprauslas?

 

1zn0w6x0jhxjs2ticr.gif

Link to post
Share on other sites

 

Pieredze rāda ka dīzeļi ir iecienīti to darbinieku vidū kur var noliet,autobusu šoferi,autoceļu uzturētāji utt. Benzīnniekus savukārt izvēlas tie kuriem ir vienalga cik maksā litrs jo ja paprasītu cik maksā litrs-nezinātu.
Mana pieredze rāda tieši pretējo - dīzelisti pilda pilnu bāku vainu tankā, vai nu pie saviem piegādātājiem, īpaši neiespringstot uz cenu. Benzīnnieki ir tie kapeikpisēji, kas pa pildās tankos pa 5 un 10 euro.
Par to atpelnīšanos arī koks ar diviem galiem. Nekad neesmu rēķinājis cik ilgā laikā dīzelis vai gāza atpenīsies. Pie auto iegādes sanāk vairāk izlikties, savelc uz mēnesi/diviem jostu, bet pēctam pāris gadus brauc relatīvi pa lēto.
Link to post
Share on other sites
Bonifacijs

Nu tiem kas uz gāzi brauc  pietiek pa 5-10 eur ieliet benžu un ir ilgam laikam

Link to post
Share on other sites

 

 

cik no forumiešiem ir mainījuši saviem dīziļiem sūkņus?

Nācās remontēt pajero sūkni. Lēti nebija, lai neteiktu vairāk.

Link to post
Share on other sites
Bruketajs

 

 

vai nu pie saviem "piegādātājiem"

vai ir jāpiebilst vēl kas?

 

 

Benzīnnieki ir tie kapeikpisēji, kas pa pildās tankos pa 5 un 10 euro.

Ūja... parasti jau benzīnkapeikpisēji (tādi kā es) ieliek gāzi un katrreiz pūš lūdz pārspiediena vārsta troksnim. Nekad neesmu pildījis gāzi "uz 5 Eiro, lūdzu.", jo bail, ka apsmies mani tankā. Toties, ar tiem 5€ var aizbraukt no Jelgavas uz Rīgu un atpakaļ, kas ir pat lētāk kā ar sabiedrisko. Kaučkā tā. 

Link to post
Share on other sites

 

 

Kad man Skandi parādīja plānotos darbus un izmaksas MicuPajero 3.2 DiD, pie kaut kādiem tur 100 vai 150 kKm, tad to auto ātri pārdevu

Es gan atminos, ka tur bija cits stāsts nevis pārdošana :D

Link to post
Share on other sites
Bruketajs

Japāņu jaunie dīzeļi (arī Renault tai skaitā, jo tiem ražo Nissan) ir nacistiski dārgi pie kāda lielāka bojājuma - sprauslas, sūknis... 

Arī jaunie benzīnnieki nav nekāds sapnis, tāpēc visi cenšās sameklēt pavecu, bet uzticamu autiņu, lai ir lētāki un labāki...

Link to post
Share on other sites
snukurins
gāza atpenīsies

  gāzi vispār neizskatu ka variantu jo: a:)tālu braukt pakaļ. b:)ja ieliktu gāzes balonu tad neizbēgami būtu jābrauc ar diviem auto reizē un par bagažnieku var aizmirst.

Edited by snukurins
Link to post
Share on other sites
Bruketajs

 

 

un par bagažnieku var aizmirst.

Tikai tad, ja autiņam rezerves riepa ir "no velosipēda"... Pārējie ieliek remokomplektu un mazo kompresoreli un balonu rezerves ripuļa vietā - pazīstamais palielinot šo te riepas vietu, ielika 52l balonu, kas nav nemaz tik slikti.  Par trakajiem pikapiem ar 120l balonu kravas kastē vispār visi klusē... 

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
snukurins

Nu manā auto pateicoties izdomātājiem šādas opcijas kā rezerves rata vietas nav.Un kāda jēga no pikapa ja tas pilns ar degvielu ja vien netiek uzstādīti kādi rekordi?


 

 

pazīstamais palielinot šo te riepas vietu

ko par šādu plastisko operāciju saka ikgadējā apskate?

Edited by snukurins
Link to post
Share on other sites
Tornis

 

 

Es gan atminos, ka tur bija cits stāsts

 

Stāstu tu atminies pareizi, mazliet izklāstā nomainīju personas, bet īsā versija - es saņēmu zvanu ar jautājumu, ko lai dara un rezultātā tika pārdots. Tas gan tiešām uz to brīdi vairs nebija _mans_ PAJERO :)

Link to post
Share on other sites
Ronalds

 

 

Nu manā auto pateicoties izdomātājiem šādas opcijas kā rezerves rata vietas nav

 

Tas ir kā nav? Jau no rūpnīcas nāk ar kompresoru un remonta balonu?  

Link to post
Share on other sites
Tornis

Man arī nav, ir tikai četrkantīga bedrīte kompresoram. Auto 2013. gada.

Edited by Tornis
Link to post
Share on other sites
Daiļais

atļaušos par tēmu. Ir bijusi dienesta un ir tagad personīgā. Kādi plusi - pērkot daudz lētāka par vācu vienklasniekiem, nerūsē vispār, nezog. Lielākais mīnus - nepagarina krānu!

Komplektāciju pēc krutuma:

 

1. AUTHENTIQUE
2. EXPRESSION
3. DYNAMIQUE
4. PRIVILEGE
5. INITIALE

6. INITIALE PARIS

 

Komplektācija rakstīta uz sliekšņa vai uz bardačoka vāka iekšpusē.

Kategoriski neiesaku pirkt ar pirmo Eiropas tiešās iesmidzināšanas 2.0ltr benzīna dzinēju. Motora kods F5R, pazīt var pēc uzraksta uz durvju emblēmas 2.0 IDE. Dzinējs gan ir ekonomisks, var iekļauties 7,5 ltr/100km.

Edited by Daiļais
Link to post
Share on other sites
Konstatators

 

 

Kategoriski neiesaku pirkt ar pirmo Eiropas tiešās iesmidzināšanas 2.0ltr benzīna dzinēju.

 

Ekonomisks, bēēt....? Nu neesi žmogs, pastāsti, kas tad tur īsti ir par zemūdens aisbergu ar to bīdeli...

Link to post
Share on other sites
Daiļais

Man ar to dzinēju nav nekādu problēmu, bet krievu forumos var dīvu doties kas tik tur nav darīts uz sarakstīts. Vārgās vietas spauslas, augstspiediena sūknis, aizdedzes spoles. Katrs rakstnieks pelnījis sociālistiskā darba varoņa nosaukumu. Iespējams, ka daļa vainas ir krievu degvielas kvalitātē, mans dzinējs zina tikai Nestes produktu. Šim dzinējam nāk komplektā savs unikāls sajūgs, kas arī var pievilt. Vecajā naudā daļas vien tādā gadījumā maksā Ls 900. Nomirst viņš vienā momentā, vairs nav sakara dzinējam un ātrumkārbai - game over. Mana problēma ir, ka šis dzinējs nav gazificējams. Šis dzinējs pieejams tikai 2.Lagūnas pirmajai paaudzei. It kā projektēts bijis priekš autošosejas sacīkšu Clio 

Link to post
Share on other sites
Bonifacijs

karoče nevajag to eksperimentālo bīdeli...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...