Jump to content

Atsauksmes par Renault Laguna II 2001-2007


Recommended Posts

Mezavecis

Kādam reiz jābūt pirmajam un atzīstu par labu ideju.

 

 

Ejat tak, nahuj,
 
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 379
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • androidz

    29

  • Robs

    20

  • Bruketajs

    39

  • jema

    37

Top Posters In This Topic

Posted Images

versatile

 

 

Tiem, kam riebjas dzīvot kaitīgā vidē ir jāpakaras. Nekā labāka nav un nebūs, ņehuj te lauzt šķēpus?

Tu tur kaut ko pīkstēji par GMo kaitīgumu, ne? :))

Varu piemest virvei un ziepēm, ķeblīti pats sagādā.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

audi a6 avantisti (šitie procentuāli dūmo visbiežāk un vairāk) tak lieto akseleratoru kā on/off slēdzi.

Pie off šitie tomēr nekūp, a gāzētāji SMIRD arī gāzes pedālim vispār nepieskaroties ...

Link to comment
Share on other sites

Kaitīgāks ir benzīns, dīzelim tāpat kā gāzei ir pamatā CO2 un H2O, un dīzelis kūp kad iemin grīdā , kas nenotiek "korķos", bet gāzētāji tur SMIRD uz nedēdu tukšgaitā ...

Redzams, ka nezini ko raksti. Viskaitīgākais ir dīzelis, pēc tam nāk benzīns un tad gāze. Bet tas nemaina faktu, ka brauks ar to ko grib un tukši umņičīt tā pat te turpinās.
Link to comment
Share on other sites

androidz

Maļ un maļ vienu un to pašu. Gāzes vienīgais pluss - iespēja braukt ar benzīna dzinēju, bet degvielā tērēt gandrīz 2x mazāk. Viss punkts. Viss pārējais ir lielāki vai mazāki mīnusi.

 

Mans, īss apkopojums:

- biežas uzpildes, manā gadījumā ik pa 300km, pirmais vērā ņemamais mīnuss;

- rindu pie gāzes uzpildes praktiski nav, vismaz manos maršrutos, ja ir, braucu garām;

- gāze nesmird, ja smird tad steidzami uz servisu;

- laba iekārta, pareizi uzstādīta, problēmas nesagādā, nekādas, bet arī maksā daudz;

- gāzes apkopes nedārgas, es apkopjos kopā ar eļļas maiņām;

- rezerves rats aizņem vietu bagāžniekā, otrais vērā ņemamais mīnuss;

- lēna uzpilde, agrāk likās kaitinoši, bet kad pildos ekogāzē, tas ir ātrāk nekā ieliet klasisko zupu statoilā;

- turbodzinējs ar gāzi iet sliktāk kā uz benzīna, ar atmo nav pieredzes;

- vispārīgi runājot, tas ir papildus agregāts, lai cik labs un labi uzstādīts, bet var sagādāt problēmas - sprauslas, reduktors, kompis, maģistrāles...

 

p.s. nākamais auto būs ar klasisko degvielu

p.s.2 kamēr degvielas cenas neaizies kosmosā

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

bet gāzētāji tur SMIRD uz nedēdu tukšgaitā

 

Žēl, ka pie postiem ir tikai "Ieteikt". Šim kā reiz derētu "Ieteikt dzēšanai", vai vismaz "-1". Pieredzes, noteikti, nav nekādas, bet viedoklis ir... :)

 

P.S. Parakstos zem androidz katra vārda iepriekšējā postā (izņemot par turbo pieredzi - tādas man nav; ar atmo ir lieliski - nekādas atšķirības). Bet tas gāzes vienīgais pluss nav mazsvarīgs. Es nepriecātos, ja man būtu jālej savā 2.4 litru V6 13-14 litri benzīna pilsētā. Gāzes 15 litri jau ir ļoti patīkami... :)

Labots - Jorsh
Link to comment
Share on other sites

Dzēsēj gudriniekiem , es pats ar gāzi nebraucu , bet korķos ir nācies gana ostīt gāzētājsmerdeļus ... aizej savu izpūtēju paosti ...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

androidz

Protams, ka tas ir vērā ņemams pluss, savādāk ar gāzi neviens nebrauktu, jo vairāk brauc, jo lielāks pluss tas ir.

 

Tīri finansīāli mans aprēķins, ņemot verā pašreizējās degvielas cenas:

Benzīns jauktajā ciklā - 10l/100km = 10eur.

Gāze jauktajā ciklā - 12l/100km + 1litrs benžas = 7 eur.

Ietaupās 3 eur uz 100km.

Braucot garos gabalus, atkal, ietaupās tie paši ~3 eur. 

 

Nekas spīdoš tas nav, bet kad benzīns maksāja gandrīz latu (1,35 eur), ietaupījums bija kudiš lielāks!


 

 

bet korķos ir nācies gana ostīt gāzētājsmerdeļus ... aizej savu izpūtēju paosti ...
No izpūtēja nekas nevar smirdēt, smird ja ir noplūde un tad pa taisno uz servisu. 
Link to comment
Share on other sites

 

 

es pats ar gāzi nebraucu , bet korķos ir nācies gana ostīt gāzētājsmerdeļus ...

Heh, nu jauki - vienu sliktu piemēru (iespējams) esi saticis - bet viedoklis ir par visiem gāzētājiem. Nu takšu, painteresējies par tēmu kaut nedaudz, pirms gvelz aplamības.

Link to comment
Share on other sites

Var gan no izpūtēja SMIRDĒT un kā vēl .... var būt tas nebija gluži vakar , jo tagad reti iznāk pa Rīgu korķos tusēt, bet gadus 5 atpaļ tie gāzizpūtēji vienkārši galināja nost .... jā jā un pāris dūmojošu avantu dēļ dīzeļi ir jāaizliedz vai jāapšauj ,ja ???

Labots - Dils
Link to comment
Share on other sites

Protams, ka tas ir vērā ņemams pluss, savādāk ar gāzi neviens nebrauktu, jo vairāk brauc, jo lielāks pluss tas ir.

 

Tīri finansīāli mans aprēķins, ņemot verā pašreizējās degvielas cenas:

Benzīns jauktajā ciklā - 10l/100km = 10eur.

Gāze jauktajā ciklā - 12l/100km + 1litrs benžas = 7 eur.

Ietaupās 3 eur uz 100km.

Braucot garos gabalus, atkal, ietaupās tie paši ~3 eur.

 

Nekas spīdoš tas nav, bet kad benzīns maksāja gandrīz latu (1,35 eur), ietaupījums bija kudiš lielāks!

No izpūtēja nekas nevar smirdēt, smird ja ir noplūde un tad pa taisno uz servisu.

Nevar visu tā vienkāršot. Litrs benzīna uz 100 gluži nav, es mēnesī vidēji līdz 2000km, benzīnu ieleju 10litri, kas vasarā ir uz 2 mēneši. Ziemā 10 litri mēnesī, jo sildīšana noēd.Gāzes patēeiņs arī nav visiem vienāds, tā kā man automāts un smags kuzovs, gāzi ēd 5-6eur uz 100, zinu ka tādam pašam dzinējam, bet manuāļa kompaktam ēd 4-5eur uz 100km.

Te lielākā daļa runā par lietām, par kurām nav pieredze, bet argumenti gan ir.

 

Var gan no izpūtēja SMIRDĒT un kā vēl .... var būt tas nebija gluži vakar , jo tagad reti iznāk pa Rīgu korķos tusēt, bet gadus 5 atpaļ tie gāzizpūtēji vienkārši galināja nost .... jā jā un pāris dūmojošu avantu dēļ dīzeļi ir jāaizliedz vai jāapšauj ,ja ???

Var redzēt, gāzes heiteris esi.

Pirms 5 gadi vairāk vai mazāk bija vecās paaudzes, uz vakuma pa taisno ieplūdes kolektorā, kā gofra caura, smirsēs. Tagad vecās paaudzes retāk sastopamas.

Labots - Robs
Link to comment
Share on other sites

J.Reinis

Jautājums zinātājiem - vai nav tā, ka gāzes iekārtas īpaši izplatītas tieši austrumeiropas kapeikmīlētāju valstīs, kā pie mums un kaimiņos? Jo nezinu, kā citiem, bet redzot benzīntankā X6 pilinam sev gāzi pa 10l, atkal un atkal saprotu, cik mūsu valstī daudzi dzīvo stipri pāri līdzekļiem, un braukā ar auto, ko nav spējīgi pat uzturēt.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

Nevar visu tā vienkāršot. Litrs benzīna uz 100 gluži nav, es mēnesī vidēji līdz 2000km, benzīnu ieleju 10litri, kas vasarā ir uz 2 mēneši. Ziemā 10 litri mēnesī, jo sildīšana noēd.Gāzes patēeiņs arī nav visiem vienāds, tā kā man automāts un smags kuzovs, gāzi ēd 5-6eur uz 100, zinu ka tādam pašam dzinējam, bet manuāļa kompaktam ēd 4-5eur uz 100km.
Tas nav ne vienkāršots ne sarežģīts, tā tas maniem autiņiem vienkārši ir, nu labi par to litru benžas ko patērē uzsildot dzinēju var diskutēt bezgalīgi - ziemā vairāk, vasarā mazāk, īsi parbraukumi vairāk, gari gabali pa šoseju mazāk utt., bet plus mīnus 1 litrs jauktajā ciklā sadeg. 
Link to comment
Share on other sites

 

 

Heh, nu jauki - vienu sliktu piemēru (iespējams) esi saticis - bet viedoklis ir par visiem gāzētājiem

Tas pats kas Tev par ķīseļiem 

Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

Jo nezinu, kā citiem, bet redzot benzīntankā X6 pilinam sev gāzi pa 10l, atkal un atkal saprotu, cik mūsu valstī daudzi dzīvo stipri pāri līdzekļiem, un braukā ar auto, ko nav spējīgi pat uzturēt.
Tu tiešām ej klāt un pēti cik kurš (īpaši smalku auto īpašnieki) lej bākā degvielu? Jocīgs hobijs priekš veiksmīga uzņēmēja.
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Vēl viens atradās. Zaļais.

Ej, nošaujies! 


 

 

Tu tiešām ej klāt un pēti cik kurš (īpaši smalku auto īpašnieki) lej bākā degvielu?
 

Pildot savu, nākas redzēt blakus esošos, vai bieži vien gaidot savu kārtu rindā aiz kāda. 


 

 

autājums zinātājiem - vai nav tā, ka gāzes iekārtas īpaši izplatītas tieši austrumeiropas kapeikmīlētāju valstīs, kā pie mums un kaimiņos?
 

Pieļauju, ka Polija iekļaujas kapeicnieku austrumgeiropas valstu sarakstā, bet nu Itālija un Holande nav gluži austrumi. Visās tajās valstīs ir samērā attīstīta LPG lietošana.


 

 

bet gadus 5 atpaļ tie gāzizpūtēji vienkārši galināja nost ...
 

Pasaki lūdzu, kas galināja? Ķiploku aromāts, kas patiesībā ir merkaptāns un teorijā ir nekaitīgs, bet tiek lietots, lai cilvēki justu, ja ir gāzes noplūde? 

Dīzeļiem, kuru īpašnieki ir pedāļi ir ar acīm redzams, kas nāk ārā no izpūtēja - laikam būs jāpielasa videoizlase par mēnesi ar retorisku jautājumu - kā tādi iziet apskati?!

Arī gāzes auto nav 100% tīri - arī ir atgāzes un arī ir tādi, kam vecā miskaste ir saregulēta tā, ka smird un ir noplūdes un vēl zilganie dūmi no eļļas patēriņa - tādus būtu jāaptur uz ceļa un jāatņem apskates uzlīme un jāliek samaksāt par atkārtotu apskati + vienas dienas atļauju. Vecā tēma "dīzelis vs benzīns vs gāze un pārējie" jau ir apriebusies! Nopietni apriebusies!

Link to comment
Share on other sites

 

 

Jautājums zinātājiem - vai nav tā, ka gāzes iekārtas īpaši izplatītas tieši austrumeiropas kapeikmīlētāju valstīs, kā pie mums un kaimiņos?

Kā jau Bruketajs rakstīja, Polija, Itālija, Holande. Jāsaka, gāzes iekārtu lielražotāji tieši ir Itālija un Polija.

Piemēram, te karte, ar autogas tankštellēm Vācijā, mums līdz tādam līmenim vēl augt un augt.

http://www.autogastanken.de/de/tanken/autogastankstellen-karte.html

Patiesībā, tieši Eiropā gāze ir izplatītāka, uz uz Ziemeļiem to paliek tikai mazāk. Piemēram Lietuvā ir krietni vairāk uzpildes staciju, Latvijā mazāk un Igaunijā vēl mazāk. Runājot par Igauniju, tur braucot ar gāzi, tiešām ir jāplāno maršruts lai nepaliktu ar tukšu balonu, piemēram braucot uz Tallinu, pēdējā uzpildes vieta vien Pērnavā. Tā kā, neesam mēs tik lieli centrauši, kā pierasts uzskatīt.

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

 

 

kā tādi iziet apskati?!

 

Ļoti vienkārši - skatē jau atgāzes mēra brīvgaitā, nevis pie slodzes! Man paziņam bija volvo v70 kurš berot virsū kūpēja kā lokomatīve,  mīnusos nevarēja pielaist normāli - bet skatē viss kārtībā!

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Vot tur ir tā problēma - mērīt atgāzes pie slodzes nozīmētu iekārtu maiņu un milzīgu apskates maksas celšanos, par ko traktoristu stenēšana būtu dzirdama 3 galaktiku atttālumā.

 

 

runājot par tēmu: laguna, iesaku šo:

1.8 nav pietiekamas jaudas motors tai lielajai bundžai un reālais noskrējiens nav ticams pēc vizuālā spriežot. Es dotu mazliet zem 300k

Link to comment
Share on other sites

Kā, brīvgaitā mēra? Ko tad mēra, kad dīzeļiem dod pilnā ručkā, pie tam divas reizes? Un protokolā ir aile "dūmainības koeficients"?

Link to comment
Share on other sites

@Bruketajs, Un 12 gadu garumā ir katru gadu tīts nobraukums, lai tagad par to lagūnu dabūtu 350eur vairāk???

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

 

 

Ko tad mēra, kad dīzeļiem dod pilnā ručkā,

 

Mēra dūmainību ar gāzes pedāli grīdā brīvgaitā!  Šis strādāja ļoti veciem dīzeļiem ar mehānisko sūkni, kur iesmidzināšanas laiki proporcionāli akseleratora pedāļa stāvoklim. Jebkuram daudz maz modernam ECU (kompis) detektē ka slodzes nav un degvielas padeve palielinās minimāli!

 

 

mērīt atgāzes pie slodzes nozīmētu iekārtu maiņu un milzīgu apskates maksas celšanos,

Lv protams ka, bet tā pārvietojams dūmainības testers pāris k eur maksā. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Tas pats kas Tev par ķīseļiem

 

Nebūs gluži taisnība. Kūpošu dīzeļu pie mums ir krietni vairāk, kā smirdošu (problemātisku) gāzes mašīnu (pats esmu sastapis kādus pāris smirdošus žiguļus ar gāzi). Dīzelim jau nav ne vainas, vienkārši problēma ir nespējā/nevēlēšanās savest savu dīzeli kārtībā, tāpēc arī vieglāk ir izkastrēt to. Pats, ja pavisam godīgi, kā nākamo mašīnu apsveru A6 ar 3.0 TDI. Interesanti, ka ja salīdzina Euro (ne litrus) uz 100 km, tad mans 2.4 V6 ar 170zs (benzīns/gāze, vaiators) apēd gandrīz tik pat (nenozīmīgi mazāk), cik kolēģa 3.0 TDI (biturbo, quattro, tiptronic) ar 313zs.

Link to comment
Share on other sites

Ticību kari... kāda nozīme, da kaut uz ūdens, gaisa braucat... Tas pats par marku. Brīnums, ka neviens nav pieminējis žiguļu utt. restauratorus. Tak duraki, kam naudu nav kur bāzt. Čurugalvas, te viens otrs.

Link to comment
Share on other sites

Žiguļu restauratori ir tie duraki, kam naudu nav kur bāzt? :) Pastāsti, kas tad ir tas optimālais risinājums, ar ko pārvietoties, lai Tu neuzskatītu, ka naudu nav kur bāzt?

Link to comment
Share on other sites

Long John

Īsteniem latgoļu zēniem laikam nav dižas izvēles- optimālākais būtu UAZ-469.... :TBS:  :yahoo:

 

     d8319b3e640be7f3c32e953facf12346.jpg

Labots - Long John
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

@Bruketajs, Un 12 gadu garumā ir katru gadu tīts nobraukums,
 

Nezinu, jo nepaskatījos csdd - nav tik interesants auto, lai to darītu.


 

 

Lv protams ka, bet tā pārvietojams dūmainības testers pāris k eur maksā. 

Pārvietojamais testeris palīdzētu uz ielām izķert tos, kas "izšļūkuši" apskatē, bet problēma ir cita - nav korektas metodikas dūmainības mērīšanai pie slodzes. Arī INC un Jonix un pārējie reptiloidi "čipo" tā, lai bez slodzes viss būtu daiļi, bet ja nopietni - cik tad automašīnas īpašnieks ikdienā gāzē bez slodzes?! Absurds. 

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Nu bet protams! Es jau sen saku ka csdd gāzu mērīšana brīvgaitā ir bezjēdzīga! 

 

Jāmēra atgāzes pie slodze - sākot ar max, kad beram virsū uzsākot, līdz darba režīmam- braucot 5 robā pa pilsētu 50 - 60 km/h un pa šoseju 90 - 110. 

Link to comment
Share on other sites

Nu bet protams! Es jau sen saku ka csdd gāzu mērīšana brīvgaitā ir bezjēdzīga!

 

Jāmēra atgāzes pie slodze - sākot ar max, kad beram virsū uzsākot, līdz darba režīmam- braucot 5 robā pa pilsētu 50 - 60 km/h un pa šoseju 90 - 110.

Ja tāda norma tiktu pieņemta, dīzeļi LV kā suga izmirtu :D
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Ja tāda norma tiktu pieņemta, dīzeļi LV kā suga izmirtu
 

Bet tas jau ir LABI!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

PDF

download-case-study-pdf.png

 

Bet ja bez jokiem, DPF no PDF ir atšķirība, un kurš gan viņu liks, lielākajai daļai foruma lietotāju nav pat auto, kam ir, ir vienalga, daļai nav pesso tik daudz, beigās paliek tikai daži, kam ir. Un tā mēs te visi runājam par lietām, kuru pašiem nav.

 

Šodien viens passāts nosmirdēja pēc propāna, bet kā jau minēju, gan jau vecā iekārta uz vakuuma principa, tā pat pēc 2-3 gadi būs tolmetā.

Link to comment
Share on other sites

Filtri ir visos dīzeļa autinos no 2007 gada.

Link to comment
Share on other sites

Vispār no 2006 gada, bet nu labi, tas nemaina faktu, kad viņš ir pilns, viņu nemaina, vai netīra, un braukā dūmodami ar palielinātu degvielas patēriņu.

Kaut kur lasīts, šamie jāmaina pēc 150-200k/km, principā lielākajai daļai LV auto. Kā zināms, kvēpa filtri ir dārgi, kā nu kuram auto, bet kopumā dārgi, tāpēc arī nemaina, un dūmo. Pēcāk man aiz viņiem braucot jāmaina gaisa filtrs, melns kā vells bija palicis.

Labots - Robs
Link to comment
Share on other sites

Ja viņš ir pilns, nekur tu vairs ne aizbrauksi.

Link to comment
Share on other sites

Jebkurā atbalstu ideju par atgāžu mērīšanu "reidos", u.c. sankcijām, īpaši pēc tam kad palasījos par to kvēpu ietekmi uz veselību. 

 

pa Rīgu braucot takš prasās ventilācijas recirkulācijas pogu uz stūres pārnest, itkā ogles salona filtrs ir, bet redzot to ārprātu kas daudziem nāk laukā, ja aiz tāda braucu vienmēr slēdzu recirkulāciju. 

 

Tos gāzes smirdētājus salīdzinoši nemanu vispār, ja nu vienīgi ar kājām ejot.

A benzīni, kas pārlejas ir ļoti mazi kautkādi Audi 80, Golf 2, kas kartupeļus atveduši no laukiem bērniem, vai sievu atvedis uz pilsētu iepirkties.

Link to comment
Share on other sites

Ja reiz runas aizgāja par dīzelistiem, tad jā, jāpiekrīt. Man visai bieži sanāk braukt tālos gabalus, un vienā braucienā, kas ilgst kādas 2h, tādi normāli dūmotāji gadās vairāki, vismaz 4, pilsētā pie luksoforiem varētu būt biežāk, atminos reiz, ka pat cita josla bija jāmeklē, dūmoja kā degošs grausts, un auto nebija vecs, tā smirdoņa caur visu filtru iet cauri, jāslēdz recirkulācija salonā, kas bmw e36 jau ir, ja kas. :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Nu pilnīgi skaudība metās, kā man nav e36, varētu recirkulaciju ieslēgt un parunāt par heiteriem, kas mani apskauž!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...