Jump to content

Atsauksmes par Renault Laguna II 2001-2007


Recommended Posts

 

 

varētu recirkulaciju ieslēgt un parunāt par heiteriem, kas mani apskauž!

Beidz hetot :sarkasms:  , neesi sapratis domu. Te ir ne tikai recilkulācija, abs, asc, apsildāmi spoguļi, logi, apsildāmi kožas beņķi, ādas apšivkas/ rokubalsts/ ručkas un stūre, kondiška, HiFi, visādas citas extras, ko saprot tikai owneri, kas nav jaunākos un dārgākos auto, bet ne par to ir stāsts, stāsts ir par to, ka man gaisa filtrs lētākais ir 12eur, un dēļ dīzelistiem man tas piekakājas ļoti ātri.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 379
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • androidz

    29

  • Robs

    20

  • Bruketajs

    39

  • jema

    37

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja tik dārgs filtrs, varbūt jāņem mazāk kruta mašīna, būs lētāk uzturēt!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ja tik dārgs filtrs, varbūt jāņem mazāk kruta mašīna, būs lētāk uzturēt!

Nē, vēl jo projām nesaproti. Klasikas nemaina. Labāk nomaini savam dīzelim filtru un nekasies, dzīve tik slikta vai dzīves kvalitāte? Labots - Robs
Link to comment
Share on other sites

Nefantazē, man nekad dīzeļa nav bijis, bet domaju ka būs! Tas jau tev visa dzīve uz e36 ir apstājusies, tālāk fantāziju lidojums nulle.

Labots - jema
Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps
Tur jau tā lieta ka uz šosejas!!! Taisnā gabalā uz šosejas nav auto vidējais patēriņš. Par vārdiņu auns, tas vien parāda tevis paša aprobežotības līmeni.

Jā, tie skaitļi bija uz šosejas, bet arī pilsētā modernie 2,5l dīzeļi tērē 7-9l un mazie 5-7l. Līdz ar ko vidējais 2,5l dīzeļiem ir 6-7l un mazajiem 4-5l. Pat Toyota Hilux ar 2,5l TDI mierīgi iztiek ar 8 vidējo. Tā kā neuztraucies - auna statuss nav apdraudēts...

 

Pats, ja pavisam godīgi, kā nākamo mašīnu apsveru A6 ar 3.0 TDI. Interesanti, ka ja salīdzina Euro (ne litrus) uz 100 km, tad mans 2.4 V6 ar 170zs (benzīns/gāze, vaiators) apēd gandrīz tik pat (nenozīmīgi mazāk), cik kolēģa 3.0 TDI (biturbo, quattro, tiptronic) ar 313zs.

Audi vismaz pirmie benzīna V6 rij daudz, bet jēgas maz. Ar dažiem dīzeļiem arī ir interesanti. Piemēram, C5 bundžā esošais 2,5l V6 24V TDI ar 155ZS un 310Nm ir reāls flegma, tāpat kā tipronic, kas ar to nāk kopā. Murgs izpaužas reakcijas lēnumā - dzinējs uzņem apgriezienus flegmātiski lēni un kārba pārslēdzas sekundi gan automātiskajā, gan manuālajā režīmā. Ja izmanto auto kā autobusu uz darbu, tad jau der, bet tādā gadījumā nesaprotu priekš kam vajag V6 24V. Pretstatā, piemēram, to pašu gadu Volvo V70 II ar 2,4l D5 ar 163ZS un 340Nm pat ar automātu ir kosmosa kuģis, kas paceļas no vietas momentā, tiklīdz iespied pedāli. Un ar visu to vismaz pilsētā tas vēl tērē par litru mazāk.

 

Beidz hetot :sarkasms: , neesi sapratis domu. Te ir ne tikai recilkulācija, abs, asc, apsildāmi spoguļi, logi, apsildāmi kožas beņķi, ādas apšivkas/ rokubalsts/ ručkas un stūre, kondiška, HiFi, visādas citas extras

Redzi, piemēram, Volvo 850/V70 ir viss tas pats, tikai tas var aizvest kartupeļu maisus, garu vannu salonā, skapi uz jumta, ielīst mežā (jo augsts) un var divatā gulēt salonā tur pat mežā pie ezera. Vēl tāds "sīkums", ka tas nerūsē, un, ja ir vēlme, var paņemt kādu T-5/T-5R/R versiju ar 225-265ZS, iespējams ar AWD, kas maksā gandrīz tik pat, un, ar visu sievasmāti blakus, krustojumos ņirgāties par čalīšiem ar BMW E36, kuriem pašā labākajā gadījumā būs 190ZS, bet biežāk 168/148ZS. Patīkami viņus vērot... spogulī! :D

 

Un kāda ir vārda "heitot" konkrētā nozīme? Latviešu valodā ir vārdi nīst, skaust un citi. Tad lūdzu - kāds ir "tulkojums"?

Labots - Inspektors Caps
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Katram savs, es varētu arī vannu ielikt, vai gulēt kad nolaisti beņķi, bet man tas nav vajadzīgs, vannu jāved ar busiku un ārpus dabas jāguļ teltī. Tas v70 maksās krietni dārgāk, un neheito, jo esmu jau manījis, kā volviķi dzen līkumos uz nepārtrauktās un nonstopā pārsniedz ātrumu, dzen tos,kuri jau lido. Un pietiek kasīties par gaumi, vai izdevīgumu. Es nevienam neuzspiežu savu, kā te lielākā daļa.

Labots - Robs
Link to comment
Share on other sites

constrig

 

 

man gaisa filtrs lētākais ir 12eur, un dēļ dīzelistiem man tas piekakājas ļoti ātri.

 

Šis i labs!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Filtri ir visos dīzeļa autinos no 2007 gada.

Nav gluži taisnība - sievai ir 2009. gada Clio ar mazjaudīgāko 1.5 dci dzinēju un nav nekā izņemot katalizatoru, bet ar atgāzēm viss ok, jo motorelis mazs un perfektā kārtībā. Kad būs problēmas ar sprauslām, tad būs uzreiz ķīselis...  


 

 

to pašu gadu Volvo V70 II ar 2,4l D5 ar 163ZS un 340Nm pat ar automātu ir kosmosa kuģis, kas paceļas no vietas momentā, tiklīdz iespied pedāli.

Zinu es tos "visuma vagotājus" - ik pārdienas kāds ar tādu miskasti mēģina luksofora paraut garām,  bet nesajēdz, ka lai paātrinātos, vajag to miskasti vieglāku. Un nevarētu viņus pamanīt, ja nebūtu to ambīciju - mēģināt kādu uzveikt uz starta, nesajēdzot neko par auto masu un jaudu. Jā, ir griezes moments un Jonixa "čips"... nu un?... 


Tam T5R izskatās interesants motors, bet dzīvē rodas iespaids, ka katrs pamuļķis ar volvo universāli jūtās kā pie T5R stūres. Sen jau ir pagājuši BMW laiki - tagad ir Vovčiku-agresoru laiks. Protams, auto ir liels un ērts, bet mūsu Šumaheri tam labu slavu negādā.

Link to comment
Share on other sites

androidz

Kur jūs tos visa veida smirdīgos dīzeļ/benzīn/LPG auto saožat!? Tāpat kā tos trakos V70 gāzējus!? Mēs dažādās Rīgās dzīvojam vai?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Mēs dažādās Rīgās dzīvojam vai?
 

Nebūt nē - es dzīvoju Jelgavā - tur ambīcijas kā Rīgā, bet naudas maz, kā Rēzeknē... Vot i pilns ar smerdeļiem un trakajiem...

Link to comment
Share on other sites

Kur jūs tos visa veida smirdīgos dīzeļ/benzīn/LPG auto saožat!? Tāpat kā tos trakos V70 gāzējus!? Mēs dažādās Rīgās dzīvojam vai?

Man ir jāpameklē , vēl neesmu sakārtojis video, bet Madonā viens volvo gāzējs man tika noķerts, pa pilsētu brīvi uz 70. Bieži pa Ogres šoseju gāž, arī pirms Lielvārdes. Tie ir ko esmu noķēris, citas reizes vai nu ir pārrakstīts pāri, vai aizmirsts uzlikt kameru. Viņiem man atsevišķa sadaļa, volvo runner. BMW tiešām reti izpildās uz deļa, gadās, bet reti, tagad kā jau minēja, ir volgo un opel. Ir tā, ka Latvija nebeidzas aiz Rīgas robežas.
Link to comment
Share on other sites

 

 

Katram savs, es varētu arī vannu ielikt, vai gulēt kad nolaisti beņķi, bet man tas nav vajadzīgs, vannu jāved ar busiku un ārpus dabas jāguļ teltī. Tas v70 maksās krietni dārgāk, un neheito, jo esmu jau manījis, kā volviķi dzen līkumos uz nepārtrauktās un nonstopā pārsniedz ātrumu, dzen tos,kuri jau lido. Un pietiek kasīties par gaumi, vai izdevīgumu. Es nevienam neuzspiežu savu, kā te lielākā daļa.
 

 

Klau, vai nebūtu jau laiks nomierināties? Normālam cilvēkam būtu kauns atzīties, ka brauc ar tādu šrotu (E36), bet tev vēl paranoja, ka kāds vēl tērē enerģiju uz tevis apskaušanu... Vai tik šo nesauca par žurku?  :grin:

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Atklāti sakot, ja varētu nopirkt, es tagad brauktu ar veco "huļiganku" BMW 325 - manā jaunībā tas bija makten interesants auto lai arī ne īpaši glīts un ne pārāk viegli vadāms. 


"žurkas" jau taču visas sapuvušas... 

Link to comment
Share on other sites

palūrēju gūglē, kas ir tas 325 - viens no ļoti retajiem glītajiem BMW modeļiem, IMVHO.

 

un beidziet aplikt to puiku ar žurku - normāls braucamais, ar tādu būsi spicākais čalis vidusskolā!

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Vidusskolā gan... Tikai ja es sākšu bieži piebraukt uz kādu vidusskolu, mani ieslodzīs... :D


Par PDF filtriem runājot - sprancūžiem tie saucās FAP un tur jau var pavisam citu ilustrāciju pievilkt... ;)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Klau, vai nebūtu jau laiks nomierināties? Normālam cilvēkam būtu kauns atzīties, ka brauc ar tādu šrotu (E36), bet tev vēl paranoja, ka kāds vēl tērē enerģiju uz tevis apskaušanu... Vai tik šo nesauca par žurku? :grin:

Dirik, ne jau apskaušanu, bet heitošanu, un tu tagad heito. Šrots tu pats esi, jo neko nesaproti, auto ir tikai trandportlīdzeklis, kāda starpība, e36 ( ražots no 1991- 2000 gadam, pirmajos gados tiešām švaki kuzavi) vai veca opeļ astra, micuks galant vai kāds cits puveklis no tiem gadiem, kas pūst tik pat labi, nemaz nerunājot par redzētiem kompostiem e46 un e39.

Jums protams taisnība, ka pie skolām un kojām stāv nopuvuši e36, jo puikām nav naudas, lai nopirktu ko jēdzīgāku vsi aizlaistu uz vāczemi kādu nolūkot.

 

 

 

"žurkas" jau taču visas sapuvušas...

Nav tik traki, tur tas nepareizais priekštats, ka sapuvušas. Daļa ir, bet ir eksemplāri, kas ir labā stāvoklī.

Link to comment
Share on other sites

marrtins

nesajēdz, ka lai paātrinātos, vajag to miskasti vieglāku.

Taisnība, bet reizām vienkāršāk ir eksponenciāli palielināt griezi uz riteņiem :sarkasms: Labots - marrtins
Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

Taisnība, bet reizām vienkāršāk ir eksponenciāli palielināt griezi uz riteņiem
Un samazināt riteņu skaitu. 
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Taisnība, bet reizām vienkāršāk ir eksponenciāli palielināt griezi uz riteņiem

Bet daiļāk ir darīt visu - gan masu samazināt, gan jaudu palielināt, jo nav jau mums krustojumi ar līmi kā dragreisā nosmērēti - lielie konteineri spolē un nespēj labi uzsākt...  

Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps
Tas v70 maksās krietni dārgāk

Nē, Volvo 850 un V70 I maksā tik pat, cik Tavi E36.

man gaisa filtrs lētākais ir 12eur, un ... tas piekakājas ļoti ātri.

Ak jā, un tiem lētākais gaisa filtrs maksā 6 EUR un piekakājas ļoti lēni. Jā, jā pat T-5 un jaudīgākām versijām ir tieši tāds pats!

 

Madonā viens volvo gāzējs man tika noķerts, pa pilsētu brīvi uz 70.

:rofl: Iedomājieties tikai - MADONĀ pa tukšajām ielām ar 70 km/h. :D :D :D Da, puišel, Rīgā pa Valdemāra ielas divām joslām 4 rindās ar 20 cm starp spoguļiem brauc ar 70 km/h! Ja ar 170 km/h būtu "noķēris", tad būtu par ko runāt. Tiem T-5 pie 160 km/h kā reizi beidzas 3. pārnesums... :D

 

nesajēdz, ka lai paātrinātos, vajag to miskasti vieglāku

Savukārt Tu nesajēdz, ka lielāka masa nozīmē lielāku komfortu, stabilitāti, izturību un ilgāku resursu.

 

un neheito, jo esmu jau manījis

Cik saprotams "heitot" ir darbības vārds. Tad šis vārdu savienojums ir secinājums, pavēle vai kas?

Dirik, ne jau apskaušanu, bet heitošanu, un tu tagad heito.

Ak, tātad tā nav skaušana. Tad kas tad tā ir? Paskaidro latviski, ko tieši Tu ar to saproti, jo normāli cilvēki nezin, ko tas Tavā pokemona galvā nozīmē!

Labots - Inspektors Caps
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

izturību un ilgāku resursu.
 

bull.... hmm, nepatiesība. Bet došu iespēju - lielāku resursu kam?

Link to comment
Share on other sites

Arnis2002

 

 

Bet došu iespēju - lielāku resursu kam?
 

 

un kuram būs lielāks resurss - fiestai vai v70?

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Jautājums bija - lielāks resurss kādiem mezgliem? 

Neredzu iemeslu, kāpēc pie identiskiem lietošanas apstākļiem mazākam auto būtu mazāks resurss. Un nevajag sākt salīdzināt Ford Fista ar Volvo - salīdzini vienas markas auto - V70 ar C30, piemēram.

Link to comment
Share on other sites

androidz
Daļa ir, bet ir eksemplāri, kas ir labā stāvoklī.

Ir ir un nesarūsējušu žurku attiecība ir aptuveni tāda pati kā Volvo V70/S70 - 1 no 20 Volvo 70 ir stabīli sarūsējis, tāpāt kā e36 1 no 20 nav sarūsējis...

Labots - androidz
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Normālam cilvēkam būtu kauns atzīties, ka brauc ar E36

Paskaidro lūdzu, bet normāli paskaidro, nevis tizlojies, kāpēc lai būtu kauns, ka pārvietojas ar e36? Kas tai automašīnai tik slikts, ka būtu kauns? Gadiem sētie stereotipi no tādiem indivīdiem, kā tu? Mani tas neskar, jo man tādu cilvēku viedoklis ir dziļi pie...

 

 

 

Ak jā, un tiem lētākais gaisa filtrs maksā 6 EUR un piekakājas ļoti lēni. Jā, jā pat T-5 un jaudīgākām versijām ir tieši tāds pats!

 

Sakot gaisa filtrs, biju domājis salona filtru, arī motoram gaisa filtrs maksā 6eur, bet parasti ņemu labākus.

 

 

 

Iedomājieties tikai - MADONĀ

 

Tev patīk izraut vārdu no konteksta, un tad daiļi kakāt, izlasi visu tekstu un sagremo. Kā jau minēju, apdzīvota vieta, blakus iecirknis, nav starpība Rīga vai maza pilsēta, un tas kā Rīgā brauc, lai jau, bet tas nav normāli, ja to uzskati par normu, brauc uz Krieviju.

 

 

 

e36 1 no 20 nav sarūsējis

Runā tā, it kā strādātu servisā vismaz 5 gadus. Tā ir? Esmu ļoti pārliecināts, ka tā nav, tas ir tikai tavs spriedums. Es ar e36 braukāju vismaz 6 gadus, šis man nav pirmais e36, ir zināms bmw serviss, kur šad tad iegriežos, kad pats netieku galā, vai izmantoju viņu garāžu, pilns pagalms ar dažādiem e36, esmu bijis arī e36 sabraucienos, domāju ka mans viedoklis šajā jautājumā būtu korektāks.

Ja iet runa, ar ko e36 sliktāks par citiem auto, kurus tik ļoti šajā komūnā neheito, piemēram, salīdzināt kādu opeļ astru 2000 gada, kam rūsa pašsaprotama lieta, ar e36, abi pārvieto pakaļu, abos var iekraut kartupeļus, vienīgi opelī reti kad būs normāla salona komplektācija. Nevajag pārprast un domāt, ka es tagad stāstu, e36 ir labākais kas var būt, bet gan to, ka tas ir tāds pats auto, kā jebkurš cits auto, ar saviem mīnusiem un plusiem.

Es sen būtu pārsēdies uz e46, vai uz e90, bet salīdzinājumā e36 ar e46, vienkārši zemākas izmaksas, e46 ir drošāks, un piekare čut mīkstāka, taču nepatīk, ka priekšā alumīnija plaukti, kuros mūsu TA aizliedz štancēt šaras, līdz ar to jāpērk ļoti dārgi plaukti, kā arī, jebkura cita detaļa viņam būs dārgāka, bet salons un extras tās pašas, kas e36, un rūsē arī, tā pat kā jebkurš vācietis, e46 bleķis ir plānāks pie tam, ātrāk izrūsē.

Labots - Robs
Link to comment
Share on other sites

Bomaars/C12

Labāk sava e36 (ekstru parpildītā) bildi būtu iemetis gan iekšejo/gan arējo.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

androidz

A jel rimsties, neapnika vēl sirdi kratīt šo cietsirdīgo mietpilsoņu priekšā? Gan jau ir speciāls e36 fanu klubiņš/forums, tur tevi uzklausīs, sapratīs. Dzelzim noteikti nav ne vainas, dzelzis nav vainīgs. Bet pēc fakta, ja man guļamrajonā pagalmā kāds dārdēs ar "sporta izputēju", un riepām kaukdams, sāniski ies ārā (vai mēģinās) no pagalma tad 80% gadījumu, tas būs tieši e36, dažādās izjukšanas un šķūnošanas stadijās... atlikuši 20% sadalās starp citiem bmw, retiem japāņiem un mani.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

ar "sporta izputēju", un riepām kaukdams, sāniski ies ārā (vai mēģinās) no pagalma

Tad nespried tā par visiem, man nepatīk visādi šķūninga varianti u.t.t. Man patīk, kā no rūpnīcas, jo tieši tas pašlaik paliek retums, visiem sasēdināts, saliktas taisnās trubas, m pakas, style 5, hood bra u.t.t. Un jā, ir e36 vietne, kur cilvēki nekakā uz galvas, kā te, par jebkuru jautājumu, jo šeit ieejot, pamatā negatīvisms, vienam otru ar kaut ko pārspēt, ļoti ļauni cilvēki šeit. Tūlīt kāds rakstīs, lai tad kratos prom.

 

Bildētas pagājušo gad rudenī, tā pat vien, iemēģinot fotokameru.

Labots - Robs
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Tu, dārgais draugs, pats vien esi izsaucis uz sevi šo negatīvismu, uzsākot stāstu par to kā visa sabiedrība to vien dara kā ienīst un apskauž tevi. Nevienam gar tevi nav nekādas daļas, jo tavs auto ir vecs un ne o čom. Nepārproti, man nekas nav pret 20 gadīgu opeli, fordu utt, bet šo auto īpašnieki neslimo ar paranoju un neuzprasās uz attiecīgiem komentāriem.

Starpcitu, sabiedrība parasti ienīst to, pie kā nevar tikt, kas lielajam vairumam šķiet negodīgi iegūts utt. Varētu būt kāds x6, range rovers vai līdzīgi, bet tevis ar bmw variant sarakstā nebūs.

p.s. cepuri nost par auto stāvokli!

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

Tu, dārgais draugs, pats vien esi izsaucis uz sevi šo negatīvismu

Tā gluži nav, es cenšos gāzt iesīkstējušo stereotipu par bmw, un to, kāda starpība, cik vecs auto, jo piemēram, uzturēt to pašu e30 labā stāvoklī, nav lēti, arī labā stāvoklī uzturēti e36 paliek tikai dārgāki ( un par uzturēšanu labā stāvoklī, redzot šajā pašā sadaļā, rakstu par rūsu, kur gandrīz visi, pamatā lielie auto zinātāji iesaka ņemt drāšu birsti ar fleksi, top skaidrs, ka par uzturēšanu labā stāvoklī te ir zems līmenis, jo lai uzturētu, ir vajadzīgi līdzekļi instrumentiem un aprīkojumam, arī ziemā ar pastalām var iet ), starp bmw entuziastiem ir pavisam cita attieksme pret apkārt notiekošo, tikai vēl šeit es redzu to stereotipismu. Bet tā arī neatbildēji uz manu jautājumu, kāpēc normālam cilvēkam būtu kauns atzīties, ka brauc ar e36?

Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

Tad nespried tā par visiem, man nepatīk visādi šķūninga varianti
Cienītais, tev kaut kas jādara par pašnovērtējumu, nevajag visu attiecināt uz sevi, par tavu auto neko nekomentēju un nekomentēšu, bet tāds nu ir vecu e36 imidžs, bieži vien pamatos un, lai redzētu ruslanu nav jāstrādā servisā.

 

p.s. aij nē apskatījos linkus un tomēr komentēšu - fotkas smukas, auto konča

Link to comment
Share on other sites

Ar e36 brauc tikai tikko ieguvuši tiesības želejnieki!

Link to comment
Share on other sites

marrtins

 

 

kāpēc normālam cilvēkam būtu kauns atzīties, ka brauc ar e36?

Nu šis jau, pirmkārt, lai arī ir, bet nevienam neasociējas ar e36.

Otrkārt, tikai un vienīgi jāpiekrīt

 

 

Bet pēc fakta, ja man guļamrajonā pagalmā kāds dārdēs ar "sporta izputēju", un riepām kaukdams, sāniski ies ārā (vai mēģinās) no pagalma tad 80% gadījumu, tas būs tieši e36
Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps
Jautājums bija - lielāks resurss kādiem mezgliem?

Neredzu iemeslu, kāpēc pie identiskiem lietošanas apstākļiem mazākam auto būtu mazāks resurss.

Dumjš vai izliecies? Bundža, dzinējs, kārba, amortizatori, gultņi, pat logu pacēlāji un durvju slēdzenes - tas viss taču ir lielāks, biezāks, spēcīgāks. Tie Volvo, tuvojoties 20 gadu vecumam, tikai palēnām sāk rūsēt, un motori iet 500k km bez remontiem. Bet, piemēram, bedre, kurā tie dažādie auto iebrauc, ir tā pati! Tad vēl laikam neesi sapratis, ka tipiski lielāki auto ir arī augstākas klases, kas nozīmē, ka tiem tiek pielietoti konstruktīvi labāki risinājumi - vairāk izolācijas, amortizācijas, stiprinājumu, aizsardzību, ventilācijas, ūdens notekas utt.

 

Sakot gaisa filtrs, biju domājis salona filtru, arī motoram gaisa filtrs maksā 6eur, bet parasti ņemu labākus.

Jauki, tiem Volvo lētākais salona filtrs maksā 5 EUR. :D

 

nav starpība Rīga vai maza pilsēta, un tas kā Rīgā brauc, lai jau, bet tas nav normāli, ja to uzskati par normu

Ir starpība, un kāda vēl. Patiesībā satiksmes intensitāte atšķiras TIK daudz, ka nav pat jēgas salīdzināt. Un ieteiktu uzzināt, ko nozīmē jēdziens "normāli". Būsi pārsteigts - tas nenozīmē: "Tā, kā patīk man!" Tas pat nenozīmē arī likumību. Normālībai ir cits pavisam vienkāršs kritērijs...

 

Nepārproti - auto Tev ir normāls un ne no kā jākaunās tur nav. Īpaši, ja pirmais auto, tad jau vispār viss bumbās. Bet Tev jāsaprot arī tā realitāte, ka starp BMW braucējiem (uz ielas kopumā, ne entuziastu salidojumā), īpaši vecāku modeļu, idiņu proporcionāli ir vairāk kā starp citām markām. Tas būtībā arī ir viss, ko tauta Tev šeit gribēja pateikt.

Labots - Inspektors Caps
Link to comment
Share on other sites

Man 94 gada mašīnai salona filtrs (i) maksā 90+30eur :( Laimīgie.

 

 

 

Bundža, dzinējs, kārba, amortizatori, gultņi, pat logu pacēlāji un durvju slēdzenes - tas viss taču ir lielāks, biezāks, spēcīgāks.

 

Logu pacēlāji kā reiz man arī sāpīgā vieta, dēļ logu smaguma sprāgst nost ik pa pāris gadiem,tā kāne vienmēr lielāks ir labāks.

Link to comment
Share on other sites

Ar e36 brauc tikai tikko ieguvuši tiesības želejnieki!

 

Mana kolēģe brauc ar e36, turklāt 92. gada mint condition 318i. Normāla sieviete, ap 35, 2 bērni.... tikko virsbūvei kāda, pat neliela švīka, dzen piekrāsot.

 

Es jau esmu pieteicies atpirkt to pepelacu, kad šamai apniks :)

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Dumjš vai izliecies?
 

Aha, liecu muguru jūsu priekšā, ak viedais.

Bet ja nopietni, klaviatūru nebija žēl deldēt, lai "salietu to ūdeni"?

 

 

Bet Tev jāsaprot arī tā realitāte, ka starp BMW braucējiem (uz ielas kopumā, ne entuziastu salidojumā), īpaši vecāku modeļu, idiņu proporcionāli ir vairāk kā starp citām markām.

Tas laiks jau sen garām - Volvo V un S sērijas vecās (bet nepārprotami uzticamās) miskastes ir savākušas pjedestāla pirmās vietas. 


 

 

vairāk izolācijas, amortizācijas
 

Jā, mļe, pa 2 amortizatoriem uz katru riteni... 

Jā, izolācijas ir vairāk, bet man ir vienalga vai auto "slīd kā kuģis pa viļņiem" vai lēkā kā varde pa bedrēm, par kurām lielo konteineru īpašnieki samaksā lielas summas katru gadu... ;)

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...