Jesus Ierakstīts Septembris 6, 2012 Share Ierakstīts Septembris 6, 2012 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didzis Septembris 6, 2012 Share Septembris 6, 2012 Nevar tur nobalsot,jo manas bankas sarakstā nav. Ja nemāk uztaisīt balsojumu, tad lai iet ..... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Septembris 6, 2012 Share Septembris 6, 2012 Bezcerīga akcija - jau pateica, ka saeima šādus grozījumus neatbalstīs nekādā gadījumā. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Septembris 6, 2012 Share Septembris 6, 2012 (labots) Arī gadījumā, ja nobalsos, teiksim 100k? Pašvaldību vēlēšanas jau nākamgad, vienotības reitingi krītoties. Labots Septembris 6, 2012 - ggg97 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesus Septembris 6, 2012 Author Share Septembris 6, 2012 Nebūsim fatālisti un rīkosimies. Ir tomēr atšķirība starp Latviju un kaimiņu caristi. Mēs varam pateikt savu viedokli un mūs mēdz uzklausīt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Populārs ieraksts Леший Septembris 6, 2012 Populārs ieraksts Share Septembris 6, 2012 Šajā balsojumā balsos tie, kam nepatīk braukt parak lēni, vai (ak jēl) katru reizi bremzēt, ieraugot radāru. Labāk būtu balsojuši par psihiatrisko ekspertīzi, iegūstot tiesības, tad radāri nebūtu vajadzīgi vispār. 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
egoisc Septembris 6, 2012 Share Septembris 6, 2012 15+ bet samazinām atļauto ātrumu pilsētā līdz 40, lai nerastos situācija, ka nesodīti tagad varēsim braukt ar ātrumu 64km/h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Septembris 6, 2012 Share Septembris 6, 2012 +15 ir normāla cilvēcīga kļūda! Ja tie %)$@% var "cilvēcīgi kļūdīties" izvietojot radarus naudas kāstuvēs, 10m aiz zīmes, paslēpjot utt., tad arī es drīkstu kļūdīties. Arī mana banka nav šajā listē. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gix Septembris 6, 2012 Share Septembris 6, 2012 ja uzliktu atljautos atrumu uz 60 km/h visi teiktu davai ljaujiet lidz 70 braukt utt utt. viss šobrīd ir pareizi un adekvāti. sodu sistēma tikai nav pareiza. vajadzēja par maziem pārkāpumiem mazāko sodu, bet par lielākiem augstāku robežu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Populārs ieraksts Леший Septembris 6, 2012 Populārs ieraksts Share Septembris 6, 2012 +15 ir normāla cilvēcīga kļūda! Un vēl izbraukt zem sarkana, un apstāties tā, lai traucētu visiem, un kas vēl.. notriekt kādu. Cilvēki medz kļūdīties, bet par to ir jāmaksā sods. Vienreiz samaksāsi, divreiz - vairāk nekļūdīsies. 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Septembris 6, 2012 Share Septembris 6, 2012 60 bija padomju laikā. Es tos piedzīvoju, bet tad vēl pie stūres nebraucu. 50 ir o.k. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zmeyok Septembris 6, 2012 Share Septembris 6, 2012 (labots) Jāgaida ziema, jāuzrauj virsū kādam radaram, ar atrunu, sastresojos, sabijos, piebremzeju, bums. Bet mani laikam iztiesātu, un pēdējās apenes atņemtu... Labots Septembris 6, 2012 - zmeyok Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Septembris 6, 2012 Share Septembris 6, 2012 (labots) Леший, pirms vispār iesākt diskusiju ar Tevi, Tev auto vadītāja tiesības un privātprakse autovadīšanā ir? Labots Septembris 6, 2012 - ggg97 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nnoname Septembris 6, 2012 Share Septembris 6, 2012 tie, kam nepatīk braukt parak lēni, vai (ak jēl) katru reizi bremzēt, ieraugot radāru. psiholoģiskā ekspertīze būtu nepieciešama tiem, kas ieraugot stacionāro, met pa mēmajiem uz -10 zem atļautā ātruma 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Septembris 6, 2012 Share Septembris 6, 2012 Bet mani laikam iztiesātu, un pēdējās apenes atņemtu... Par OCTA esi dzirdējis? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Septembris 6, 2012 Share Septembris 6, 2012 (labots) Savu BM klasi nesaukšu, bet man patīk, ja okta gadā mana maksā zem 20. Gadā ar manu mašīnu nobrauc (u*) vidēji 30K. Pārsvarā sieva brauc, a es sazipots blakus vēroju,. bet savus k arī es gadā nobraucu. Sievai braukt mācīju es... Labots Septembris 6, 2012 - ggg97 Link to comment Share on other sites More sharing options...
zibins Septembris 6, 2012 Share Septembris 6, 2012 ggg97 man ir 25 gadu pieredze. Un ko tu ar to gribēji pateikt? Domā pats gudrākais te esi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Septembris 6, 2012 Share Septembris 6, 2012 Nesapratu Tavu jautājumu. Vēlreiz. Varu Tevi mierināt uz reiz, pats gudrākais neesmu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Septembris 6, 2012 Share Septembris 6, 2012 Takš ar +15 arī tagad var droši braukt gar radariem!? Bet īstenībā kaut kāds idejotisms, ja likums ir 50 vai 90, tad tā tam arī būt. Ja kāds grib maukt ātrāk, tad welcome tas ir maksas pakalpojums. Kādi vēl nah +15km !? 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
zibins Septembris 6, 2012 Share Septembris 6, 2012 Tas par uzbraucienu ļešijam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sky_High Septembris 6, 2012 Share Septembris 6, 2012 Man jau šķiet, ka +15 nav viennozīmīgi tikai ātro skrējēju interesēs, tā ir ātruma starpība, kas arī parastiem braucējiem ļauj apsteigt lielās fūres un kādu pārāk raustīgu braucēju vai veiklāk samainīties ar kādu pretīmbraucošo, ja priekšā ir šķērslis. Pieļauju, ka šis apstāklis ir tas, kas liek Zebrai aicināt sistēmu padarīt cilvēcīgāku. Jautājums ir par to vai ieguvumi atsver riskus? 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volodja Zavituškins Septembris 6, 2012 Share Septembris 6, 2012 (labots) nu ir gadījumi, kad satiksmes drošības labad ir jābrauc pie sarkanās gaismas, jāpārkāpj ātrums u.tml. ja pārkāpumu izvērtē milicis - ir iespēja runāt, ir iespēja viņam redzēt konkrētā pārkāpuma apstākļus. ja pārkāpumu izvērtē kaste - par iespēju izvērtēt pārkāpuma apstākļus nevar būt runa. edit: tāda jau ir galvenā Timrota ideja - lai milicis vērtē tos +15, jo ikdienā relatīvi bieži var nākties pārkāpt ātrumu attaisnojoša iemesla pēc par 15 km/h. Labots Septembris 6, 2012 - Volodja Zavituškins 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
serioussam909 Septembris 6, 2012 Share Septembris 6, 2012 (labots) Kāpēc vienkārši nepacelt atļauto ātrumu par 15 km/h? ir gadījumi, kad satiksmes drošības labad ir jābrauc pie sarkanās gaismas Kādi tad? Dzenās pakaļ pilna mašīna ar bruņotiem purniem un šauj pa tevi? Labots Septembris 6, 2012 - serioussam909 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sky_High Septembris 6, 2012 Share Septembris 6, 2012 Serioussam909, vai arī samazināt par 15 km/h. Mana ideja no tā necieš - ir konkrēts satiksmes plūsmas ātrums un dažreiz ir vajadzība braukt ātrāk tāpat kā dažreiz ir vajadzība bremzēt. Klasisks piemērs ir krustojums, kurā deg dzeltenais signāls, kurš tūlīt nomainīsies uz sarkano, bet vadītājam jāpieņem lēmums vai strauji bremzēt, vai labāk palielināt ātrumu, lai paspētu krustojumu šķērsot. Kas ir pareizāk no likuma un kas no satiksmes drošības viedokļa? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
shad Septembris 6, 2012 Share Septembris 6, 2012 Tak tagad trijkāji bildē sākot no +14, kāda jēga vēl tam 1km/h klāt? Un vispār, normāls detektors + Waze un nekādu problēmu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volodja Zavituškins Septembris 6, 2012 Share Septembris 6, 2012 Citāts ir gadījumi, kad satiksmes drošības labad ir jābrauc pie sarkanās gaismas Kādi tad? Dzenās pakaļ pilna mašīna ar bruņotiem purniem un šauj pa tevi? Pastāstīšu Tev vienu izdzīves gadījumu. Stāvu es ziemā, naktī pie krustojuma, gaidu parādāmies zaļo gaismu luksaforā. Tīri sagadīšanās pēc pametu aci atpakaļskata spogulī - a tur mašīna, mēģinot sabremzēties, sāniski slīd virsū. Braucu krustojumā pie sarkanās gaismas, lai viņam būtu garāks bremzēšanas ceļš, kā rezultātā aiztaupīju galvassāpes (gan tiešā nozīmē, gan pārnestā) sev un viņam. Vai arī Tu gribētu teikt, ka man vajadzēja, gaidot sadursmi, nolūkoties uz šo patīkamo skatu atpakaļskata spogulī, lai tikai noteikumus ievērotu? 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volodja Zavituškins Septembris 6, 2012 Share Septembris 6, 2012 (labots) dzēst. kaut kāds gļuks. Labots Septembris 6, 2012 - Volodja Zavituškins Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Septembris 6, 2012 Share Septembris 6, 2012 Vajag vispār atcelt griestus, aizstāt maksimālā ātruma ierobežojuma zīmes ar ieteicamo ātrumu - lai šoferis pats izvēlas apstākļiem atbilstošu ātrumu. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Septembris 6, 2012 Share Septembris 6, 2012 Dzīvē sanācis tā, ka ar mašīnu man pārsvarā jābrauc pa Rīgas rajonu. Bet nu izbraukāta ir arī visa Latvija. Ja darba darīšanās jābrauc kaut kur tālāk, tad maini ved tā persona, kurai to vajag, gluži, kā vieglas uzvedības meiteni. Bet par to meiteni šoreiz nē. Rīgas rajonā braucēji parasti iekļaujas kopējā plūsmā, arī es, saprāta robežās. Protams, izņemot retos gadījumus, kad plūsmu uzdod daži traki muskatieri. Man BM 17, Octa gadā ~ 20Ls, nobraukums gadā - kādreiz bija lielāks, tagad tikai ~30K Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesus Septembris 6, 2012 Author Share Septembris 6, 2012 Radaru padarīšana nav drošības uzlabošana uz ceļiem, bet plika naudas iekasēšana. Kā tiek uzlabota drošība uz ceļa, ja šoferis saņem email ar sodanaudu kautkad, pēc vairākām dienām. Turpretī tāda uzparikte, kāda ir pie iebraukšanas Jūrmalā (pirms tilta), tablo ar Tavu ātrumu vēsta "vecīt, tu nedaudz esi aizrāvies, aizmirsies". Tāds nieciņš daudz efektīvāk samazina ātrumu tur, kur to vajag. Tas ir ceļš, kurš jāiet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nnoname Septembris 6, 2012 Share Septembris 6, 2012 vai vēl labāk, šitie progresīvie radari, kas sajūgti ar luksoforu, kurš pie nopietnas pārsniegšanas ierubī sarkano, bij tak kaut kur uzbūvēti, lūk to es saprotu Link to comment Share on other sites More sharing options...
JuutpaudisMaigcilveeks Septembris 6, 2012 Share Septembris 6, 2012 Ir vajadzīgi tie +15 galvenokārt elastībai, lai pie ieskrējiena, u.c. gadījumos nebūtu spidometrā jāskatās vairāk, kā uz ceļu. Bet te jau daži kā programmētāji - 50=50. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzhonsons Septembris 6, 2012 Share Septembris 6, 2012 @@nnoname, iitaču tāds uz "jelgavenes". Tur pastāvīgi veidojas "vilcieniņi". Tā ir bīstama ierīce, jo sarkanais iedegas bez dzeltenā signāla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Septembris 6, 2012 Share Septembris 6, 2012 Esi tur braucis? Vai gvelz kaut ko? Dzeltenais tur iedegas virspirms, un tikai pēc tam sarkanais. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nnoname Septembris 6, 2012 Share Septembris 6, 2012 bīstama ir nevis ierīce, bet šumaheri ar cāļa smadzenēm 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzhonsons Septembris 6, 2012 Share Septembris 6, 2012 @@e = d, piedodiet, lūdzu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarajara Septembris 6, 2012 Share Septembris 6, 2012 timrots nekad nav izcēlies ar smadzeņu daudzumu, tāpat kā liela daļa , atvainojiet , LV braucēju. kretīnu bars uz kvadrātmetru šosejas ir lielāks nekā vidēji pasaulē. personīgā pieredze. šovasar diezgan sanāca ar velo pamīt. tu vari braukt pa grāvi (nopietni) , kāds vienalga tev cenšas uzraut virsū. norvēģijā pa nakti - visi piebremzēs , nāks pretī , pagaidīs, pabrauks aiz tevis. diena pret nakti. p.s. bet demokrātija LV ir augstā līmenī, jebkurā citā pat demokrātiskākā valstī timrots būtu izmests ne tikai no valsts tv , bet no privātajām. p.p.s. vairāk kā 30000 negadījumu, vairāk kā 4000 cietušo , ap 200 līķu. uzskatiet par maz? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Septembris 6, 2012 Share Septembris 6, 2012 (labots) Kad sāksi braukt ar auto, tad parunāsim. Timrots vēl ir maigonis, bet mēs visi, katrs - egoisti. Vispār jau ikdienā es braucu ar vilcienu. Varu pastāstīt, kā vilciens vakar satriecoši skaitu meiteni manā acu priekšā gandrīz vai nenobrauca. Tās šaurās strīpiņas, kas saucās šosejas, dzelzceļi, ir briesmu pilni. Labots Septembris 6, 2012 - ggg97 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarajara Septembris 6, 2012 Share Septembris 6, 2012 gandrīz neskaitās. esmu gandrīz sasitis supermazu ar vieglo. mazliet pietrūka, bet pakaļējos tiltus viņam izsitu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Septembris 6, 2012 Share Septembris 6, 2012 Tu jau teici vārdu "nesaprotams", par to nevajag uztraukties, tas ir parastu ļaužu normāls stāvoklis. A par to meiteni uz dzelzceļu varu pastāstīt arī sīkāk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!