Jump to content

Labs autoserviss - Rīgā?


andrai2
 Share

Recommended Posts

Bonifacijs

Nu kāpēc uzreiz tik kategoriski? Tiem nav vesels lērums lieku loriņu kas attiecīgi nozīmē bezproblēmu saprātīgu izmaksu ekspluatāciju ilgus gadus. Kaut vai šī iemesla dēļ vien nebrīnītos ka izrādītos ka visa dzīves cikla laikā tieši šādi motori nodara dabai un cilvēka veselībai jūtami mazāku kaitējumu

Link to comment
Share on other sites

 

 

samazināja dzineja jaudu iesmidzinot mazāk degvielas, ja auto nekustas un līdz ar izmesus

Tikpat labi to var darīt ne tikai uz stenda, bet kad auto vienkārši stāv, teiksim pie luksofora, korķī uttt...

Necūko gaisu, izmešus samazina utt.

Šīs sistēmas nākamā pakāpe ir dzinēja atslēgšana. Visi tie BlueTec, BlueMotion, ISG utml.,

Link to comment
Share on other sites

Izskatās normāli, ja samazina degvielas padevi, kad slodzes niecīgas.

 

Kam obligāti vajag tur tieši 2l dīzeli?

Mana ideja - griezes momentam un degv patēriņam, plus jaudai uz pilnas masas kg jābūt iepirkumā, ne 1,9, 2,0 vai 2,1 litriem.

Redzēti 2,0 l benzīnnieki ar mono šprici, kas ēd mazāk kā 1,6 l. No lietotiem benzīnniekiem.

 

Eļļa ja noplūst, es skatītos, bet punkts stiklā, sīkums rūsas - pār strīpu. Lietotā autiņā gāzt baigo piķi - tolks cik?

Link to comment
Share on other sites

 

 

nepieceišamie materiali dzesēšanas škidrums un distilēts ūdens skalošanas un plaķenes un vanniņa dzesēšanas škidrumam un 45 minūtes.

Kam plaķenes? :D

Aizmirsi pateikt, ka derētu sistēmu arī atgaisot, savādāk nebūs pareizi.

Ar piespiešanos lasīju tavus referātus, būtu jau ideāli, ka visi auto būtu top zustand, bet realitāte ir tāda, kāda ir, un faktori tam arī dažādi, kurus tu nevarēsi ietekmēt, tāpēc arī, nav jēgas.

Gan jau visam būs atbildes, piemēram, nav pietiekami daudz naudas, lai uzreiz visu autiņam nomainītu, tad brauc ar sabiedrisko. Bet būsim reāli, tādi ieteikumi būtu maigi sakot muļķīgi, autiņus remontē katrs kā var, un kā ļauj rocība, filozofēt nav jēgas, labāk tehniski pabazarēt, kā pašam nomainīt to un to, nevis tukši muldēt. Mums daiļdčibriku pietiek.

Link to comment
Share on other sites

Nezinu vai pašiem vajag baigi ņemties.

Es arī sākumā mēģināju kaut ko mainīt labot pats, bet tas galīgi neatmaksājas.

1. Vajadzīga kaut kāda garāža, vai tml. Daudzstāvenes pagalmā tak neremontēsi.

2. vajadzīgi instrumenti.

3. Vajadzīgs ir brīvs laiks - nav jau problēma nomainīt kādu detaļu, bet ja mašīna ir paveca, tad varēsi 1/2 dienas jāties, lai dabūtu skrūves vaļā, kuras ir ieēdušās.

4. Ir vajadzīga rezerves mašīna - kamēr vienu pats labo. ar otru braukā.

Tā ka savelkot visu kopā, noteikti ātrāk, lētāk ir doties uz servisu, kur arī pie reizes arī nomainīs šķidrumus, filtrus u.t.t.

Link to comment
Share on other sites

Lietotājs Driver forumā bmwpower.lv

Vai arī e36.lv lietotājs Dogma.

 

Pats nesen sataisīju šofera durvju centràlo, jo pārējās gāja. Nomainīju centrālās atslēgas motoriņu, bija interesanti, kamēr pieleca, kā uzlikt ejošo detaļu virsū, jo nederēja, izrādās, bija jāsimulē durvju aizvēršanu, lai uzliktu. Pēc tam sataisīju loga pacēlāja mehānismu. Bija pagalam plastmasa kas iet sliedē, paņēmu jaunu, bet skāde, jaunās ir taisītas caur dibenu, bija jāpārurbj lielāks caurums, savādàk nekas tur nederēja.

Link to comment
Share on other sites

Tika piemineti vajadzīgie materiali nevis procedūra ... Skatamos to pašu PM .... pa lielam instrumentu un materialu sadaļa neka cita arī nav. Nepatika diskusija ka auto ir nepieciešams uzturēt darba kārtībā? Laikam esi no tiem braucejiem kas no rīta taisa korķus ... nobrūkot ceļa vidū un nevīžojot novakt auto no brauktuves? Gudrenieki kas pērk auto kurus nevar uzturēt? Skatamies Jūrmalas šosejas apmali? Plikas ziemas riepas? Gribi stāstīt ka tas ir ok un normāli.... Pērkam auto kuru varam uzturēt ...  Neka oriģinala vai ģeneāla te nav ... Tikai logisks secinājumi. Nevaram uzturēt auto braucam ar sabiedrisko .... vai riteni

Link to comment
Share on other sites

EEE

 

Tā tava uzturēšana kārtībā ir pārspīlēts pedantisms un būtu pirmais, kas aizliegtu braukt ar auto zem 2000. gada, jo redz, tie neesot darba kārtībā un nav aprīkoti ar 2015. gada ekstrām un jaunāko drošības aprīkojumu, piemēram, sānu gaisa spilveni.  Nav tāda standarta, kas reglamentētu lietotu auto tehnisko stāvokli, izņemot to, ko prasa CSDD - lai izplūdes gāzes nepārsniedz normas, ritošā daļa ir droša satiksmē, gaismas atbilst normai un korpuss nav pārāk norūsējis. Visas eļļas, šķidrumi, sensori, ātrumkārbas, sajūga problēmas ir tikai lietotāja atbildība. Ja kādam netraucē, ka panelī rādās "check engine" lampiņa un auto paredzēts tālākpārdošanai, tad nav nekādas nepieciešamības spiestā kārtā to darīt. Ja auto nosprāgs, civilizēti to aiztransportēs uz servisu. Ja tev tas kremt, tad vai nu sadzīvo, vai brauc pa citiem ceļiem.

 

 Civilizētās valstīs 15 gadus vecam autiņam jau jāatrodas svalkā ņemot vērā remontu izmaksas. Kāmēr pie mums var lēti remontēt, lēti sameklēt detaļas, tikmēr arī uz ceļa būs veci auto ar dažādu tehnisko stāvokli.

 

Skaties vēl uz šosejas apmali, bet nākamreiz paņem kontaktus no tā, kas palicis ceļa malā un paprasi avārijas īsto iemeslu, nevis sagudro pasakas.

 

 

P.S. Lietuvā vidēji brauc ar vēl vecākiem eksemplāriem un protams, ne ar labāku tehnisko stāvokli.

Link to comment
Share on other sites

" Paņemot kontaktus " bietē var dabūt, šosejas mala nav forums;).

 

15 gadi? Kam piķ daudz, 1930 o gadu braucamos var uzturēt.

 

Kas par rīkojumu " braukt ar sabiedrisko "? Mana alga un darbs nav atkarīgs pat no tiesību esamības / neesamības, ne tikai auto eksistences.

Gribēs kāds, brauks kaut ar GAZ 14 un iepūt;).

Link to comment
Share on other sites

Par to malā stāvēšanu, vai arī uz ielas gan ir šķērsām.

Jeb kurš auto var pēkšņi atteikt darboties. Bļin, tā ir tehnika, kur pat tāds pedants kā EEE nevar visu paredzēt ka var pēkšņi nobrukt.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Tika piemineti vajadzīgie materiali nevis procedūra ... Skatamos to pašu PM .... pa lielam instrumentu un materialu sadaļa neka cita arī nav. Nepatika diskusija ka auto ir nepieciešams uzturēt darba kārtībā? Laikam esi no tiem braucejiem kas no rīta taisa korķus ... nobrūkot ceļa vidū un nevīžojot novakt auto no brauktuves? Gudrenieki kas pērk auto kurus nevar uzturēt? Skatamies Jūrmalas šosejas apmali? Plikas ziemas riepas? Gribi stāstīt ka tas ir ok un normāli.... Pērkam auto kuru varam uzturēt ... Neka oriģinala vai ģeneāla te nav ... Tikai logisks secinājumi. rNevaram uzturēt auto braucam ar sabiedrisko .... vai riteni

Paga paga, veļuks tak arī jāuztur. Domā, ja žīdo centu auto remontā, nežīdos uz velo? :D

Lai vai kā, ja esi kādreiz pie Ogres, uzsit man PM, parādīšu sava 17 gadus vecās lamatas tehnisko stāvokli, izstāstīšu kas izdarīts, ko pats esmu nomainījis, kas nākotnē paredzēts, bet braukšanu neietekmē, piemēram, gala bundulī ir maziņš caurums, jāmaina, bet nesteidzos to darīt, jo tas pa lielam neko neietekmē, ir svarīgākas lietas, neesmu oligarhs tomēr. Bet domāju ka līdz Fāterlandei un atpakaļ auto mierīgi izturētu :D

Link to comment
Share on other sites

Par to eļļas nemainīšanu gan rēka parāva.

Ņemot vērā, kādu vājprātu ne-dīleru servisos plēš par eļļas maiņu (no pakalpojuma cenas atņemot eļļas un filtra cenu, sanāk kādi 5-7 euro), tā tiešām ir masonu sazvērestība un pasaules pakļaušanas plāns.

Neesmu eksperts, bet, ja reiz eļļa sadeg, dzinējam darbojoties pie augstākiem apgriezieniem, tad kur paliek tie degšanas produkti? Pareizi, eļļā. Tātad, tā vairs nav tīra eļļa, mainās tās parametri un iedarbība. Un arī, ja pielej svaigu klāt, tik un tā tā nav eļļa ar tādiem parametriem, kā svaiga.

Eļļas maiņa ir reāli LĒTĀKĀ apkope, ko veikt dzinējam un mazāki eļļas maiņas intervāli vēl nevienu dzinēju nav nokāvuši. Eļļas nemainīšana gan.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Man serviss par eļļas maiņu prasa konsekventi 10 EUR, zemāk nospiest nav izdevies - kā pret sienu.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Ja pie rokas nav GOI pastas tad dārglietas u.c. štruntus varat droši pulēt ar cigarešu pelniem - tas par to ka eļļa jau nu jāmaina gan ir, vienīgi ne ba nu sodrēju dēļ vien, tur pietiek citu sairšanas procesu arī bez tā.

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

 

 

Civilizētās valstīs 15 gadus vecam autiņam jau jāatrodas svalkā ņemot vērā remontu izmaksas.

 

Un kas tad tur tik briesmīgs ir remontu izmaksās?

Veca auto, ja tas nav kaut kāds sāps vai nojāts bmw, kuram bijuši 13 īpašnieki, uzturēšana izmaksā lētāk nekā 2x jaunāka vai galīgi jauna, kurš jāpērk līzingā.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

kādu vājprātu ne-dīleru servisos plēš par eļļas maiņu

Un cik par eļļas maiņu prasa dīleri? Ziņkārības pēc jautāju. 

Link to comment
Share on other sites

e = d

Nu tā salīdzinājumam, Vācijā pavisam nesen pavecam Mercedes busiņam ūdens sūkņa nomaiņa izmaksāja ~1200 EUR (200 EUR detaļa, 1000 EUR darbs) + 2 dienas. Pilnīgi un noteikti mums tie cenrāži ir lētāki. Saņemot šādu rēķinu 2x padomātu, vai uzturēt autiņu ar 13 bijušiem īpašniekiem. Protams, ka tūlīt kāds sāks oponēt, ka Vācijā var atrast lētos servisus un visi tos jau zina. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Pastāsti, cik tev noplēsa, tad parunāsim, cik tas adekvāti.

Par plēšanu bija sarkasms. Kā jau teicu, man sanāk ap 7 eur, skatoties servisa rēķinus.

 

Bet pie dīlera pazīstams savam A6 par eļļas maiņu vēl latos samaksāja 200.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Mercedes busiņam ūdens sūkņa nomaiņa izmaksāja ~1200 EUR (200 EUR detaļa, 1000 EUR darbs)

 

un ko tu ar to gribēji teikt? tas sūknis tikpat labi var būt jāmaina arī pajaunam Mercedes busiņam, kuram garantija beigusies. Diez vai maksās lētāk, drīzāk otrādi.

Link to comment
Share on other sites

Es kaut kad pavasarī mainīju eļļu un man sanāca kaut kur bik virs 100 EUR.  Tikai mainīta Autofavorītā  8.6L castrol sintētiskā eļļa + filtrs. Bez atlaides. Vakarā varu atrast cedeli un precīzi pateikt.

 

 

e = d

Es gribēju pateikt to, ka mums servisu izcenojumi ir tik zemi, ka ir izdevīgi braukt ar 20 gadus vecām lamatām. Citur tā nav. Un jā, kāpēc tad pie mums ir tik daudz autiņu ar izbeigušos garantiju? Tāpēc, ka vācieši negrib maksāt kosmosus par neprognozētiem remontiem. Tā nopērc auto, maksā līzingu un apdrošināšanu, apkopi un nav jāplēš mati, ja kaut kas noplīst.

Labots - Mezavecis
Link to comment
Share on other sites

Kā jau te agrak minēju, Vācijā standarta servisa cena ir ap 65 Eiro/stundā par darbu. Daļas viņi pārsavrā liek oriģinālās, par ko arī dod garantiju. Protams, vari arī atvest savas daļas. Tad vēl viņiem patīk ņemt naudiņu par visādiem "palīgmateriāliem". Noteikti ierakstīs kādu eiro par šeibīti un roku dvieli.

Link to comment
Share on other sites

nav runa par eļļu - runa par darbu. Eļļa tak jāpēr, arī ja pats maini.


 

 

Noteikti ierakstīs kādu eiro par šeibīti un roku dvieli

Un pareizi darīs. Ne šeibīte, ne roku dvielis par brīvu nenāk. Var jau ierēķināt stundas cenā, bet, ja manai mašīnai nevajag izmantot ne šeibīti, ne roku dvieli, tad es par to negribu maksāt.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Es eļļu mainu pats. Tikai sev.

Virzuļiem četrtaktu dzinējam ir eļļas noņemšanas gredzeni un kompresijas gredzeni, BTW.

Man ir pie pakaļas, vai serviss prasa 10* lētāk vai dārgāk par eļļas maiņu. Ja man būtu jauns auto uz garantijas, tad loģiski, stingri ievērotu ordnung.

Link to comment
Share on other sites

Servisam kādam atdodu par velti. Ņem!

 

Citi ar to arī kaut ko kurinot, man tas neincē, jo šķidrā kurināmā katla man nav.

Link to comment
Share on other sites

lai dedzinātu auto izstrādāto eļļu ir jābūt vai nu ļoti stulbam, vai ļoti drosmīgam cilvēkam. Tajā ir pilns ar visādiem veselībai kaitīgiem savienojumiem (eļļas piedevas). Un ļoti bieži tā var saturēt arī ūdeni vai dzesēšanas šķidrumu. Tad dedzināšana beidzas ar smuku ugunsgrēku.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Hondai eļļa 5 x 3€=15eur par izlejamo eļļu, 2 eur filtrs, 10 eur maiņa - kopā 27eur - nesaskatu problēmu ik pa 15 000km nomainīt. BY var vēl drusku lētāk. Protams lai dabūtu par tādām cenām ir drusku pašam jāparosas, jāpameklē un jāpakaulējas, jo veikalā protams ir dārgāk

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Cena 15,50€ tak ir par 5L !!! Nu es šo atradu 15s laikā ar smartfonu. Pirmspēdējo reizi iepirku pēdējos 8 L dārgas eļļas, jo tirgotājs pārgāja uz lētāku eļļu vairumtirdzniecību, cena bij 3 pie veikala ap 12 par litru

 

 

Veca auto, ja tas nav kaut kāds sāps vai nojāts bmw, kuram bijuši 13 īpašnieki, uzturēšana izmaksā lētāk nekā 2x jaunāka vai galīgi jauna, kurš jāpērk līzingā.

 

Neticēsiet!!!! Cilvēki brauc ar veciem auto tieši tāpēc ka tas ir kardināli lētāk nekā braukt ar jauniem!!! Jaunam džipam logu slotiņu nomaiņa maksā tikpat cik 15gadīgam motora nomaiņa. Ta vienkārši ikgadejā obligatā apkope pie dīlera līzinga laikā izmaksa tikpat cik 15gadīga autiņa remonti gada laikā (vidēji izvelkot no 3-4 gadu ekspluatācijas).


Tiku līdz PC paskatīties precīzi, tā bija Shell HELIX Ultra Extra 5w30 iepakojumos pa 1L un cena bij 3Ls, nu ko drusku nokļūdījos ar Ls/€, bet vienalga veikalā tagat tāda 12€ maksā, starpība 3x. Vispār man liekas ka tad veikala cenas bija augstākas šitai mantai, varbūt jaucu ar kādu citu reizi, kas to visu vairs var atcerēties.

 

BY pirku G-Sync 10W40 - 2,62€ par litru, bez jebkādas atlaides pirmajā vietā kas bija pa ceļam, jo dikti vajadzēja un nekā cita prātīgāka tur arī nebija - nu neko, viss ir skaisti, liekas pat ka motoriņš drusku maigāk rūc

 

Jau nojaušot sajūsmu, atbildu iepriekš!

 

Re kur Honda Accord piemērotās motoreļļas. Turbīnas nav, vārstu kompensātoru nav, R4 bez V6 izvirtībām - der faktiski jebkura eļļā, pie tam prasīta ir par 2vām eļļu attīstības pakāpēm zemāka nekā patreiz normāli veikalos nopērkamās. Tb - manis lietās eļļas ir pamatīgs perebors.

 

0730t02vhfd38vpiixbl.jpg

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

Nevaru pateikt, ka pašreizējais 12 g.v. auto būtu lēts uzturēšanā, tomēr, kamēr remontos ielieku mazāk kā 70% no gada līzinga maksājumiem un bundža nerūsē, uzskatu par izdevīgu pasākumu. Līzings mēnesī po ļubomu 200-300 euro, gadā 2400-3600. Nebraucot ar grabošu piekari, itālim pagaidām gadā jāieliek ap 800-900 euro (neskaitot octas, riepas, nodokļus, utt) - pēc manas grāmatvedības ir ok.

Būtu jāliek mazāk, ja iepriekšējā auto īpašniece būtu rūpīgāk auto uzturējusi. Kā reiz tas gadījums, kad cilvēki var braukt ar cauriem radiatoriem un grabošu piekari. Tiesa, viņai nobraukums gadā bija 5k.
Piemēram, kondiškas radiators - no pieredzes, 4-5 mēnešus aukstuma aģents tur ir un viss šancē, tad sākas gļuki. Radiatora nomaiņa summā izmaksāja ap 200 euro. par to naudu var 5x uzpildīt kondicionieri - a moš i 6x. Tas sanāk, ka nepilus 2 gadus varētu braukt, ik pa laikam sapildoties. Bet man patīk, ja tehnika strādā tā, kā tai jāstrādā.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Visu bij slinkums skaitīt, bet uz doto brīdi remontos, eļļas maiņās, gāzes iekārtas apkopē, slotiņās, antifrīzā un logu šķidrumā, riepās no 2014. gada sākuma (€ ieviešanas) ir iztērēti 657€, jebšu 31€ mēnesī vidēji - nu nav daudz par autiņu ar kuru tiek braukts ikdienā un ne tikkai uz veikalu un darbavietu.

 

Lielākie remontu izdevumi saistīti ar Hrenonu lukturiem, līmeņošanas dačikiem nopuva kontakti, tie sāka stumdīt gaismas uz augšu/leju finalā nobeidzot mehānismu, dabuju mainīt 2 dačikus, 1 lukturi, 1 hrenona lampu, 1 hrenona aizdedzes bloku un jau atkal 1 hrenona lampu. Skaitās tas Hrenons kruti, bet nudien neesmu līdz šim brīdim pamanījis pilnīgi nevienu plusu, bet mīnusi ir jau uz daudziem simtiem €.

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

Tā summa ir ar riepām? Es te plānoju nākammēnes ziemas riepās vien kādus 300-400 ielikt.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Riepu remontiem, riepas pašas šai periodā nav pirktas. Nu vienas vasaras riepas cena kopā ar montāžu būtu 80€, 3-4 gadus izvelk 1 pilns komplekts, tātad var rēķināt 80€ gadā riepām. Nu nosacīti var pielikt tiem 657€ klāt vēl 143€ un būs teorētiskais 800€ par 21 mēnesi, jebšu 38€ mēnesī. Tik te jau bij runa par salīdzinajumu ar jauna auto ekspluatācijas izmaksām un te drīzak vajadzētu sviest no summas ārā riepas, slotiņas, spuldzītes, slotiņas, eļļas maiņas utt., jo jaunam tak gluzi tāpat tas viss ir jāpērk


Ziemenes nopirku ļoti labas lietotas Michelin X-Ice šipotas 2012. gadā pa 190Ls, nu pavasārī būs 4 ziemas aiz muguras viņām, visas šipas vietā, tur labi, nekāda īpašā nodiluma nav. Lietojas ta viņas vien 3 mēnešus gadā - decembris, janvāris, februāris un tie nebūt nav mēneši kad tiek visintensīvak braukāts. Manas vasaras riepas atļauj visai stabili braukt pa sniega šļuru, īpaši neslīd, tāpēc arī ziemenes lieku vien tad ja ir nudien ledus vai kad likums spiež.

 

190 Ls =270€  -nokalpos vismaz 5 gadus un arī pēc tā viņas varēs mierīgi notirgot kadam santīma  mīletājam pa vismaz 70€ sanāk gada izdevumi ziemas riepām 40€

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

Ja 2012.gadā bija lietotas, tad es vairs viņas nesauktu par labām. Un nepūt pīlītes, ka martā pie mīnusiem rītos var jau braukt ar vasaras riepām. Ja kāds to dara, tad ar galvu nedraudzējas, jo zem 5 grādiem vasaras riepai nav nekāda efektivitātes.

 

ļoti labas lietotas Michelin X-Ice šipotas 2012. gadā pa 190Ls,
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...