Jump to content

Labs autoserviss - Rīgā?


andrai2
 Share

Recommended Posts

alusbundža

Kas tie tev pa servisiem, kas grib pusauto nomainīt :) Secība TA-> Serviss velk uz to, ka tiek labots tikai tas, kas atrasts apskatē un visi pārējie defekti (piemēram, neejoša ātrumkārba) netiek labota. 

Labots - Mezavecis
Link to comment
Share on other sites

alusbundza

 

 

neejoša ātrumkārba)

nevajag taču pārspīlēt.....,

manu prāt ka neviens normāls autovadītājs neturpina braukt ar pilnīgi nodilušiem bremžu klučiem, caurām bremžu trubām vai vēl kaut kādiem nozīmīgiem defektiem, kas var rasties pusgadu pēc tehniskās apskates iziešanas 

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Man nav gadījies ne reizes neejoša ātrumkārba. Ja nu tiešām neies tā ātrumkārba tad būs zināmas grūtības aizbraukt uz TA un ne tikkai ar galvu

Link to comment
Share on other sites

alusbundza

pirms vairākiem gadiem iedevu sievai auto, lai aizbrauc uz servisu pārbauda (kaut kas klabēja, braucot un bez bedres nevarēja nokonstatēt),

sieva atbrauca mājas ar defekta lapu......., servisā pateikts, lai tālāk par 200 m no mājām lai nebraucot......, var teikt - visa ritošā beigta...., un vēl visādas šaizes.....,

nākošajā dienā pats aizbraucu uz citu servisu, un kopā ar servisa darbinieku apskatījāmies, defekti samazinājās par 2/3 ....,novērsām un izgājām apskati

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ja nu tiešām neies tā ātrumkārba tad būs zināmas grūtības aizbraukt uz TA un ne tikkai ar galvu

 

Apskatē jau tikai pirmo robu "pārbauda' 

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Ņea, neitrālo un pakaļgaitu arī skatās

Link to comment
Share on other sites

 

 

Kas tie tev pa servisiem, kas grib pusauto nomainīt  Secība TA-> Serviss velk uz to, ka tiek labots tikai tas, kas atrasts apskatē un visi pārējie defekti (piemēram, neejoša ātrumkārba) netiek labota. 

 

nē tas velk uz to, ka auto visu gadu ir uzpasēts, un nav jāmīž, ka varētu dabūt kādu truli.

 

laikam mežavecis ar tādu miskasti brauc, ka obligāti pirms skates uz servisu pārbaudīt, vai par kaut ko neiedos trīspunktnieku un no csdd pacēlāja būs jānoceļ ar evakuatoru, vismaz serviss->TA velk uz tādu diagnozi.

Link to comment
Share on other sites

kroop

Es ar autiņu braucu nevis to turu smukumam sētā. Braukt nozīmē kārtīgi braukt ieskaitot sānslīdes uz sausa asfalta, apgriezienus līdz maksimumam utml. Es neuzskatu pa normālu, ka mašīna sāk purināties virs 100km/h vai parādās neierasti trokšņi, līdz ar to sekoju līdz stāvoklim vairāk nekā ierindas pilsonis. 

 

Ir regulārs mīnuss par izsistu punktu vējstiklā, kas tā arī nav gājis uz priekšu. Vai tāpēc maksāt 100 EUR par stikla nomaiņu iegūstot praktiski neko? Pirms 3 gadiem diagnosticēja, ka ūdens sūknis trokšņo un tas trokšņo joprojām un vēl nav izputējis. Vai  tāpēc jāskrien viņu mainīt, ka kāds serviss tā ir pateicis? Arī šur tu tek eļļa, bet tak var regulāri pieliet klāt. Es runāju par defektiem, kas ietekmē auto stabilitāti, kurus daži noliek pēdējā vietā, tā vietā apkarinot autiņu ar kreisiem hrenoniem, ādas saloniem, lietiem diskiem utt.

 

Tak, ja iedod lapu ar defektiem, var iziet elementāri cauri un padomāt, ko no tā visa vajag mainīt un pašam izvērtēt stāvokli vai paprasīt kādam, cik tā detaļa ir paputējusi. Cik nav bijis VW Polo, ka panelī rādās, ka bremžu diski nodiluši, kaut arī pirms pusgada uzlikti un sensori gļuko.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Te vien jau ir lērums kam.... Eh, nē, nē un vēlreiz nē! Tāds normāls Nissan Almera apraksts

Link to comment
Share on other sites

Sānslīdes  uz sausa asfalta uz koplietošanas ceļiem  kārtējais atsladētais auto īpašnieks.... (Tam ir domāta trase vai kartings). Tekoša eļļa .... Troksnojoš ūdens sūknis .... Sekoju vairāk ka ierindas pilsonis ... :shok:  Izskatās pēc tiem auto ko var sastap vasara uz Jurmalas šosejas  apmales ... vieni BMW ... ;) ... Visi normāli cilvēki maina ūdensūkni kopā ar siksnu un rullīsiem  .... un nav trokšņojošan ūdens sūkņa .... starp citu pēdējais var pekšni beigties uz ceļa un ceļs uz majam ar evakuātoru .... Par punktiņu vējstikla to var aizpildīt .... bez stikla nomaiņas un bez 100 eiro .... Nedarbojosies sensori VW ir normali tie arī ir jāmaina .... tāpat ka diski vai filtri vai eļļa ... Meža veci tavs auto netiek kopts vispār .... Par remontu nerunāju ...    Nestrādajosi nodiluma sensori ietekme ABS/EPS efektivitāti .... Vēlviens pašnāvnieks uz ceļa  :bomb:

Link to comment
Share on other sites

EEE

Nu nu, pastāsti, kas ir tā mistiskā kopšana. Priekš kam mainīt siksnu, ja tā ir labā stāvoklī un tērēt lieki naudu. Par stikla aizpildīšanu nestāsti pasakas, jo stikla plaisu nav iespējams pilnībā novērst.  Protams, ka pareizi būtu daudz ko mainīt un bez pārtraukuma grūst naudu lietotā autiņā mainot visu, kas ir nodilis, bet kaut kur ir robeža, kad vairs to nav izdevīgi darīt un lētāk nopirkt citu eksemplāru. Neviens lietots auto nav un nebūs kā jauns. 

 

Noteikti, ka esi bīstamāks uz ceļa, līdz ar to komentārs par braukšanas stilu ir izzīsts. Grāvī atrodas tie, kas nemāk braukt.

 

Esmu vienmēr teicis, ka auto joma ir pilna ar šarlatāniem, pesteļotājiem, pārspīlētiem pedantiem un sagaidīt pareizu viedokli par lietoto auto nav iespējams. Tikai vienīgs subjektīvisms, no sērijas viena tante teica. Tas attiecas uz visiem forumiem Latvijā. Tāpēc arī esmu tik ļoti sarkastiski noskaņots pret visādiem mācītājiem dzīvot, kas paši to nemaz neprot.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Siksnai uz auto ir tā saucamais rupnīcas maņais terminš teiksim astra g dīzellim 1.7 tas ir 160000 vai 6 gadi, pie reizes mainās arī ūdenssūknis un rullīši un skrūves un dzesēšanas šķidrums ja ir pienācis nomaiņas laiks (dzesēšanas škidruma kalpošans laiks ir 4 gadi vai noteikts kilomentru dudzums ap 100000) , pie kam perkot jaunu siksno no normāla ražotāja uz tās ir norādīts maksimali pieļaujamaais uzstādīšanas laiks, līdz ar to atstajot tos 6 gadus, lai tas vis noteikti nostradatu, gumija noveco diemžēl ,tāds pats temiņš arī  ir visiem tehniskajiem škidrumiem auto. Bez tam teiksim astrai g ir sezonas darbi 1 reizi 10000 eļļot slēdzenes, kas var kalpot bez problēmam līdz auto mūža beigam atceramies eļļojam Tā ir mistiskā auto kopšana, kas ir specifiska katram auto modelim.sk ražotaja manuāli Tekoša eļļa no motora ir neakceptējama, tanī paša laikā ir pilnīgi normāli ka eļļa sadeg ja mīlam griezt motoru līdz pat 500 gr uz 1000 km un tas ir normāli. Meža veci nejaucam koplietošanas ceļus ar sporta trasi katram ir sava specifika Grāvī atrodas tie, kas nemāk braukt. agresīva pāšpārliecinata pārgalvja komentārs, tāpec mūs ir tik daudz bīstamu avāriju :stink: 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Vispirms visu var iedalīt divās grupās:

 

1. Mašīna ar kuru tu gribi kādu laiku vēl braukt

2. Mašīna, kuru tu tuvākā gada laikā grasies pārdot.

 

Pirmajā variantā mainām eļļas stroga pa 10 000, po ko saka ražotājs, reizi gadā pūšam virsū Krown, sekojam līdzi zobsiksnai, vismaz vienreiz nomainām dzeses un bremžu šķidrumu. Ja automāts, tad eļļa kārbā ik pa 60 000. Plus vēl viss, kas sāk tirināties, grabēt, vai nokrīt - mainām ne tikai uz apskatēm. Ja dīzelis - vismaz vienreiz iztīram EGR un ieplūdi. Filtri, protams, pats par sevi.

 

Par AUX siksnas maiņu - patiesībā man tā ir plīsusi 2x mūžā. Audi Coupe 2.0 GT, kur tā grieza tikai ģeneratoru, jo nekā cita tam auto ko griezt nebija = tur pat  ceļmalā pie Statoil tika nopirkta un uzlikta jauna. ALfa Romeo 156 2.4 JTD - Vienreiz saplīsa, tika nomainīta, saplīsa otrreiz, tad tika nomainīta kopā ar rulli (jams maksāja kaut kādus 150 latus un bija vainīgs pie plīšanas)

 

Līdz ar to mans uzskats ir tāds, ka AUX siksnu ir vērts mainīt tikai tad, ja tā tiešām ir saplaisājusi un ja tajā brīdī tiek darīts vēl kaut kas, kas ļauj tai ērti piekļūt - remontēts ģenerators, radiators utt. Dažiem motoriem ir risks, ka plīstot AUX siksnai tiek parauta līdzi arī zobsiksna.

 

Ja gribam no auto tikt vaļā, pirmkārt jau pārkrāsojam VISU, kas ir saskrāpēts. Mūsdienās var atrast krāsotājus, kas par detaļu ar materiāliem ņem 50 eiro. Šai gadījumā jautājums par kvalitāti netiek cilāts, jo pat ar baloniņu krāsota detaļa izskatīsies labāk kā saskrāpēta vai iebuktēta. Pat ar pindzeli aizkrāsota santīma izmēra vieta izskatīsies labāk nekā rūsas pleķis šai vietā.

Un iztīram to salonu no visa liekā. Pircējam ir po*uj, ka tev ir bērni, kas mašīnā dir* un ēd. Salonam jābūt tīram. Vēlams arī motoram, bet te domas daļās. Es uzskatu, ka ar eļļas noplūdēm pie pirkšanas nav jālepojas  :download:

Ja nav ādas, uz pārdošanu ir vērts to beidzot ielikt. Auto ar ādu pārdodas ātrāk un labāk. Atkarībā no modeļa, šrotā salonu ar obšivkām var dabūt no 50 eiro. Es gan to esmu darījis tikai tad, kad auto ilgi nevarēju pārdot (2003 Honda Accord) - ieliku ādinieku no angļa, mašīna uzreiz aizgāja, pat bez durvju obšivkām.

 

Aizvācam visus kļūdu paziņojumus. Kaut vai demontējot check engine spuldzi, ja to devēju nevar nomainīt, vai arī nav skaidrs, kādēļ tā lampa deg.

 

Tāpat būs grūti pārdot auto, kam gaudo gultnis, grab piekare, tai pat laikā nevienu pircēju īsti neinteresē, ko kurā brīdī tu esi tam auto mainījis. Jo vairāk iegrimsi savas audopederastijas lēkmju atstāstos, jo vairāk pircējam šķitīs, ka tā mašīna plīst vienā laidā. Ticiet, vai nē «8 gadus braucu, neko neesmu darījis» iedarbojas labāk nekā pirms 2 gadiem mainīti amortiņi, 3 gadiem bremzes, pārlīmēts vējstikls un 2 bukses piekarē.

 

 

Neviens no pircējiem (es esmu pārdevis kādas 10 mašīnas) nevienu no šīm mašīnām nav vedis uz diagnostiku, cēlis augšā uz pacēlāja. Nevienu. Bija daži, kas veda dažas mašīnas, bet nenopirka. Bet tie bija 1-2 gadījumi. Tie kas nopirka, neko tādu nedarīja.

 

Es esmu pārdevis vismaz 3 auto, ar kurām pircēji pirms pārrakstīšanas nav pat izbraukuši. Vienkārši pastaigā apkārt, palūr zem haubes un iedod naudu.

 

Pērkot auto, mašīnu VAJAG redzēt no apakšas, vismaz pašam, ja ne mehāniķim. Pērkot dīzeli, VAJAG to pieslēgt pie kompja un paskatīties sprauslas. Pērkot auto, VAJAG ar to izbraukt, kaut vai pa lielveikala stāvvietu, pa guļošajiem policistiem. Pērkot auto VAJAG rezervēt kādus pārsimts eiro vismaz eļļas maiņai un ziemas riepām. Šos pāris simtus var iegūt nokaulējot cenu, ko arī VAJAG darīt, sevišķi ja ir defekti, un lietotam auto tādi būs.

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

Eļļu mainīty reizi 10000 tikai ja ka Amerikāņi lieto mineralēļas uz saviem V6 un V8 sintētika viegli noiet gadu vai vismaz 50000 visi kas stasta ka to vajag mainīt biežak ir saistīti ar nelielu autoservisu lobēšananu ;)

Link to comment
Share on other sites

Šī tēma ir nevis Labs autoserviss Rīgā, bet gan kas, ko un kāpēc jādari pirms vai pēc tehniskās .. :D

Link to comment
Share on other sites

var jau nemainīt vispār. tik liet klāt un pa laikam uzlikt jaunu filtru, ja konstrukcija bez noliešanas atļauj. Es gan no EEE mašīnu nepirktu :D


Lai nav offtopic:

 

Labs serviss itāļu mašīnām ir šis.

 

Pieder skolasbiedram ;)

 

Viņi tur arī čipo tās mašīnas un ved iekšā mazlietotas. 

 

Par eļļām

Ja gribi ar to auto braukt, maini eļļu ik pa 10 000. Garos ciklus 20 000-30 000 utt ir izgudrojuši ražotāji, lai marketinga nolūkos samazinātu garantijas laika apkopju izmaksas un lai pēc garantijas tās mašīnas tupa kalpotu mazāk. Jo filtrs tāpat aizsērē, neraugoties uz to, cik laba eļļa ielieta. Attiecīgi ar aizsērējušu filtru pasliktinās dzinēja appeļļošana, kas īpaši sāpīgi turbīnām, dzinēja galvām...

Link to comment
Share on other sites

jebkuras normālas 0W30/40) eļļas mūžs ir droši 50000 un tas ir no eļļas ražotajiem .... 10000 jeb 5000 jūdzes ir Amerikāņu standarts, jo vini lieto lētas mineral/sintēkas jaukumu eļļas ... kas vairak netur .... Paskaties jebkura normāla autorazotaja servisa apkopes programmas, tas ir dažādas vienam modelim teiksim intensīva pilsētas ekspluatacija un ne tik intensīva ekspluatacija pilseta/lauki .... jā vienam un tam pašam modelim tie atšķirās un tikai DĪLERIS izvelas piemēroto .... ;) Un dīlerim uzdevums ir pardot vairāk auto .... 100000 vairums izturēs pat ja izvēlets neatbilstošs servisa plāns.  :TBS:

Link to comment
Share on other sites

50000 miles nav 50000 km tas ir pie 100000 km ..... Un ja tas Amerikānis bija ielejis kādu pussintetiku/mineraleļļu par 3 dolariem  par litru nav brīnums. Ja gribi liet lētu eļļu maini bieži. Jebkura gadījumā eļļu maina bieži vismaz ASV kur to darīt ir jēga jo tur ir pieejam lēta kvalitates eļļa un servisā to tur maina 15 minūtes ieskaitot filtru  vieglajam auto... uzsveru 15 minūtes ir no brīža kad mašina iebrauc servisā un izbrauc laukā .... tu knapi paspej norēķinaties kad mašīna jau ir gatava. Ja Latvija būtu pieejam kvalitatīva zemākas cenas eļļa tam būtu jēga, bet tagad ņemot vera ka 0W40/30 var nopirkt par sakot ar 7 eiro par litru ... un  ar to eļļu var nobraukt drosi 50000 km tas ir aptuveni uz 25000 jūdzes vai 5 eiro litrā un nobraukt tikai 15000 km Normāla izvele ir nopirkt 0W40/30 pieskaitam filtrus un servisa darbu .... un savu laiku ... Izdevīgak un vienkaršāk ir nopirkt 0W40/30 un mierīgi nobraukt 50000 km vai vienreiz gadā to mainīt. Velviens pluss 0W40/30 ar so eļļu vieglak palaižas mašīna pie minus temperatūras .... Ja teiksim 20/15W40 varetu nopirkt par 2-3 eiro litrā un vietejie servisi stradātu ātrāk(15 minutes pilna māšinas eļļas+ filtra nomaiņa + servisa zīmes noņemšana +plus ja klients vēlas arī pieliets mazgāšanas sķidrums un nomainītas slotiņas uzlikts(papildus samaksa bet servisa laiks netiek palielināts) + korekts spiediens riepās) biežāka ēļas maiņa būtu ekanomiski un tehniski pamatota un cilvēkiem tas patiktu. Šobrīd nē.  

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Šī tēma ir kārtējais pamatojums tam, ka uz auto sadaļas jau sen bija jānospiež DELETE!!!

Piekrītu, biroja galdu un baltā krekla daiļdčibriku umņičīšana, tajā pašā laikā, pieredze beidzas ar lampiņas nomaiņu, no kā vēl uzraisa stāstu, kā pareizi to izdarīt.

 

P.S Ja plīst kāda no siksnàm, vai nu viņas bija vecas, vai pārspriegotas. Cenas arī te paskatoties, nesaprotami, kāpēc pirkt remontà tik dàrgu dibenss pārvietojamo. Un cilvēks ar vesepo saprātu, nepirks auto no cilvēka, kurš saka, ka neko autiņam nav darījis 8 gadus, tas nozīmē, ka tūlīt to varēs sākt darīt.

Un ādas salons nemaksā 50€, pat ne 100€, ja maksā, tad izdilis līdz bezjēgai.

Ar balniņu krāsot :D Katrai lietai ir savas robežas, arī man viens pazīstams daiļdčibriks teica, ka baloniņš ir way to go, pamēģināju spārnu nopūst. Sūds ne krāsojums. Tā kà, daiļi gudri izrunāties ir viens, otrs ir pašam ko izdarīt. Ar baloniņu var nopūet diskus, sliekšņus vai kādu mazu atsevišķu detaļu.

Eļļas maiņa pēc 10 000, da nu, mainiet paši 2-5 reiz gadà, ja google tā liek.

Link to comment
Share on other sites

Kā vienmēr, jau tu citu vietā izdomāji, kurā vietā un kādā veidā radu avārijas situācijas. Drīzāk tie, kas neskatās spoguļos, ignorē zīmes, raksta īsziņas pie stūres, neskatās spoguļos, veic apdzīšanas manevrus neatļautās vietās, neievēro distanci, brauc dzērumā, brauc pārguruši ir n reizes bīstamāki. Tak paskaties avāriju statistiku un tad stāsti, kurš un kādā veidā rada avārijas. Un vispār noslīkst vēl vairāk. 

 

 

Meža veci nejaucam koplietošanas ceļus ar sporta trasi katram ir sava specifika Grāvī atrodas tie, kas nemāk braukt. agresīva pāšpārliecinata pārgalvja komentārs, tāpec mūs ir tik daudz bīstamu avāriju

 

 

Bet par tām apkopēm. Neviens nenoliedz, ka eļļu vajag mainīt, eļļa nav jāzūd vai jātek, bet remontu izmaksas ir jāsabalansē ar auto vērtību. Ja auto maksā zem 1000 EUR, tad nav vērts pusmotoru izjaukt, lai tagad eļļas noplūdi likvidētu. Arī nav vērts ņemties autiņu mainot tosolu, kurš pabijis vismaz 3 īpašniekiem, noskrējis 300k (oficiāli). Cita lieta, ja nopērc jaunu autiņu un vari sekot līdz stāvoklim un ievērot kopšanas ciklus. Lietotam autiņam neielīdīsi motorā un nepateiksi, cik iepriekšējais īpašnieks (vai īpašnieki) to ir kopis, it sevišķi, ja tam ir vairāk pa 10 gadiem. Mums jau daudzi tic pasakām, ka iepriekš braucis vācu pensionārs, bet patiesībā 90% autiņi ir uzņēmumu mašīnas, kas brauc vidēji 60k gadā.  

 

Pirkss

Apskaties autiņu forumus, tur tāds pats balagāns un ilgi jārok, lai salasītu taisnību.  Bija topiks par lietotiem universāļiem - ar putām uz lūpām daži tepat vien stāstīja, ka mazlietots ar 200k noskrējienu ir daudz labāks par jaunu, kas pēc būtības ir fufelis. Izskaidrojums ir vienkāršs - daudzi jaunus nemaz nav redzējuši. 


Diemžēl neviens negrib atzīties, kuri ir tie labie servisi, jo katrs otrais stāsta, ka viņam serviss bāž makaronus uz ausīm, ka autiņam ir miljons defekti un visi obligātā kārtā jānovērš bez vārda runas.

 

 

Šī tēma ir nevis Labs autoserviss Rīgā
 
Link to comment
Share on other sites

Nejauca auto vērtību pie pārdošanas un tā ekspluatacijas izmaksas ... Auto ir nepieciešams būt tehniska kartība. un tam nav sakara ar tā pardošanas cenu .... Šadas attieksmes dēļ Latvija ir avārijas .... Ja tek eļļa ir janomaina blīve/blīves nēka vairak tur nav nekada kosmosa tur nav .... Ja Latvijas meistari par to prasa kosmosu ir vērts aizbraukt uz Lietuvu vai Igauniju kur to izdarīs ātri un par normālu cenu un  pie reizes izbaudīsi ceļošanu ... Dzesešanas škidrums ir vienkarša maiņa ko var izdarīt pats it īpasi ja ir privātmaja/garaža .... nepieceišamie materiali dzesēšanas škidrums un distilēts ūdens skalošanas un plaķenes un vanniņa dzesēšanas škidrumam un 45 minūtes. Iemesls to dartīt lai normāli tiek dzesēts motors (lai nav karsta laikā jāstāv uz šosejas malas ceļa uz Jurmalu .... ;) Vienu dienu ceļa tur saskaitīju veselus 10... BMW uz ceļa mlas ar haubem vaļā ....).... normāli silda krāšniņa ziemā.    Mazlietots auto ir ap 100000 pec līzinga ar ierobezotu nobraukumu no Eiropas.... Tikpat labs kā jauns jo viss kas varējaq salūzt ir salūzis un nomainīts  garantijas ietvaros .... un visus darbus ir veikusi normāli meistari. Eiropa tādi auto pārsvarā ir Ford vai Opel (Vairums organizāciju perk tiesi šīs markas jo zems TCO jeb uzturēšanas izmaksas) VW un pārējos pārsvarā pērk privātpersonas un mazie uzņēmeji un to uzturēšans apstakļi ir krietni sliktaki .... vairuma gadījumā . 

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu par pilošu eļļu vispār ir psc, nevaru iedomāties kā ar ko tādu vispār var legāli iziet TA, pat ja tur vien ir mitrs eļļas plankums. Saprātīgās valstīs par eļļas pilienu zem mašīnas polismens izrakstīs tāāādu cedeli....

Link to comment
Share on other sites

EEE

Es neko nejaucu. Ja ss.lv var nopirkt tādu pašu auto pa 1000 EUR, tad priekš kam taisīt remontu pa 700 EUR tērējot savu laiku. Turklāt sataisot šīs kaites nezini, vai nākamā dienā nenosprāgs ģenerators, starteris vai kāda cita daļa, kam iestājies dabiskais nolietojums. Detaļas maksā vienādi gan Lietuvā, gan Latvijā un parasti ietaupa sameklējot citu daļu šrotā, kas nav īpaši labāka par veco. 

 

Tos BMW ko saskaitīji ceļa malā, visticamāk nebija vaina vecā tosolā, bet drīzāk tā neesamībā. Vecajiem būmieriem tas biežāk jāpielej un nav sensoru, kas signalizē zemu līmeni. Savam autiņam pa 3 gadiem tikai vienreiz parādīja zemu līmeni.

 

Kaut kā es neredzu tos lietotos autiņus ar reālo 100k nobraukumu un šeit ievestajiem tie grozās ap 200k, kad jau jāsāk mainīt viss pēc kārtas.

 

 

Bonifacijs

Es izgāju, ielika 1 par to, ka no stūres pastiprinātāja trubas nedaudz sūcas eļļa. Un tad? Autiņš būs beigts? Uz ceļa izraisīšu avāriju? Kad sameklēšu tādu trubu, tad vedīšu mainīt, jo tāpat nevienā servisā šādas lietas nav uz vietas.  

 

Eļļa no motora pilēja iepriekšējam būmerim, kur servisā pateica, ka šīs izmaksas nav tā vērtas priekš 500 EUR vērta auto. 

Link to comment
Share on other sites

Tie desmit BMW bija 2004-2008 gads .... Bez tam dzesēšanas šķidruma līmenis ir redzams atverot motora haubi .... Velreiz jaucam pardošanas cenu un uzturēšanas cenu .... Auto ir jabūt tehniska kartībā . Punkts. Vai tas ir Ford A no 1927.gada vai Opel Kadet no 1991. gada vai teiksim Bmw  3 sērija no 2004. Nevar uzturēt ,saremontēt vecais auto dodas lūzņos un tiek pirkts cits , kurs ir tehniska kārtība. Auto kurs nav saremontēts tam nav vietas uz ceļa. vai tas maksā 1000 eiro vai 10000 .... Detaļas šrotos neperk atskaitot virsbūves detaļas,  un stiklus visu pārejo perk jaunu vai atjaunotu ....jo visam mehaniskam detaļam  ir nolietojums pirkt lietotou neatmaksājas .... un prakstiski visiem ir repair kiti sakot no ģenerātora beidzot ar automātiskajam kārbam... Jā sensorus arī maina un ir OEM un ir savietojamie. Auto kurš nav tehniska kārtība nav vietas uz ceļā.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Auto kurs nav saremontēts tam nav vietas uz ceļa.

 

1000% piekrītu! Pats braucu ar vecu opeli, bet viņš ir ideāla tehniskā kārtībā! 

Link to comment
Share on other sites

EEE

Es oponēju par to, ka tu par katru cenu gribi remontēt lietas, kuras neaiztiekot tāpat ar to auto var braukt vēl ilgi. Nu nevajag vecam auto tosolu mainīt. Punkts. Tie tavi stāstiņi par nokūpējušiem bembjiem ir izdomājums. Ja kāds sensors neiet,  piemēram, gaisa spilvenam, tad nav jāskrien uzreiz to mainīt, jo naudu var iztērēt lietderīgāk. 

 

Kāpēc lai nepirktu šrotos detaļas? Reiz saplīsa sēdeklim trose un atradu šrotā.  Bija lētāk nekā mainīt visu sēdekli. Tur bieži vien tiek izjaukti dauzīti autiņi, kas ir daudz labākā stāvoklī nekā brauc pa ceļu.

 

Un vēlreiz. Ja grib ideālu tehnisku stāvokli, jāpērk tikai un vienīgi jauns auto. Nestāstiet par vecu auto ideālā stāvoklī. Minūtes laikā varēs atrast, kas vairs nav kļuvis ideāls. Vecu auto pulēt līdz ideālam ir hobijs vai stulbums, jo nekā racionāla tur nav. Man pilnīgi un noteikti tas nav un nebūs hobijs nodarboties ar auto remontēšanu un arī nav tik daudz naudas, lai varētu turēt sētā divus jaunus auto no salona.

 

Bija laiks, kad remontēju visus defektus, ko atradu, bet gāja laiks un sapratu, ka to nevajag. Tāpat kā māju uzturēt sterilu.

 

ronalds_

Tehniskais stāvoklis ir relatīvs. Ir prasības, ko nosaka CSDD un pārējās, ko izdomājuši paši braucēji. Vēl ir auto ražotāja prasības, kas darbojas līdz garantijas beigām. Pēc tam neviens ražotājs negarantē, kas pēc cik km obligāti jāmaina un kad noplīsīs. Ir zināmas lietas, kā motoreļļa, filtri, siksnas utml. Bet ir lietas, kas parasti izraisa strīdus, kā eļļa ātrumkastē, jo ražotājs neražo autiņus bezgalīgai ekspluatācijai. Arī sajūga resurs nav bezgalīgs un tā var ilgi turpināt.

Labots - Mezavecis
Link to comment
Share on other sites

Dzesēšanas škidruma maiņa nepieceišama , jo ka tehniskais skidrums tam ir kalpošanas laiks lētak ir nomainīt dzesēšanas škidrumu nekā pēc tam brīnīties ka nestrāda dzese, gaudo sūknis , jo redziet ir ieedies termostas vai aizdīti dzesēšanas kanāli . Jebkuru trosi var nopirkt veikalā . Šrota ir izdevīgi pirkt virsbūves detaļas(nesarūsējušas), platmasu atskatot stiprinajuma klipšus fāras un tml detaļas kas nav pakļautas intensīvam mehaniskam nolietojumam viss pārējais ir ieskaitot vadus tikai jauns vai atjaunots. "ideals tehniskais stāvoklis" nozīmē tikai to ka auto ir pilnīga tehniskā kartība .... un tads var būt kā 1 gadīgs auto tā 50 gadīgs .... Ja auto ir dekts tas ir salabojams jo tādi vai citādi tas ietekmē auto uzvedību uz ceļa un līdz ar to drošību. Nesalabotam auto ir tikai vieta sēta, kur tas gaida remontu vai ir mīļa piemiņa vai šrots kur to utilizē. 

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Ir viena lieta ko autiņš nepiedod nekad - dzesēšanas sistēma!!! Pārbaudīts praksē līdz nelabumam. Saku uzreiz - šī ir lieta ko nekādīgi neapmānīsi un pilnīgi nekādīgi, jebkuru, kaut vismazāko problēmu gadījumā nav nekā prātīgāka un lētāka kā pilnīgi visa traumētā nomaiņa uz jaunu.

Link to comment
Share on other sites

Vispirms derētu definēt, kas ir "ideāls tehniskais stāvoklis". Vai Amerikā pārdotie VW ar 2l dīzeļdzinēju ir tehniskā kārtībā vai nav? Ja nav, tad kurā brīdī tie pārstāja būt tehniskā kārtībā - vai tie jau nobrauca no konveijera kā tehniskā kārtībā neesoši, jeb kļuva tādi brīdī, kad šmuce nāca gaismā? Un tiem tagad viens ceļš - uz šrotu? Jo sataisīt tā, lai tie būtu tehniskā kārtībā vairs nav iespējams. Ja atgāzes atbildīs normām, veiktspēja neatbildīs solītajam un otrādi. Ideālu auto nav. Jau nobraucot no konveijera pilnīgi jauns autiņš ir pilns ar konstruktīviem defektiem un kļūdām gan dzelžos gan softā. Daži konstruktīvie defekti ir pamanāmāki, to dēļ notiek auto atsaukumi, ar citiem auto īpašnieki spiesti sadzīvot. Tad ko - līdz brīdim, kamēr auto tika atsaukts pie dīlera tā vai cita defekta novēršanai, tas bija tehniskā kārtībā vai nebija? Ja bija - kāda velna pēc tika atsaukts? Ja nebija - tad vai pēc darbībām dīlera servisā tas ir tehniskā kārtībā vai nav? Un ja pēc nedēļas nākošais atsaukums?

Link to comment
Share on other sites

VW dzinēji ir tehniskā kārtībā ... Vienkārši papildnāja to funkcionalitāti lai izietu sertifikācijas testus un tehniskais risinajums nav juridiski korekts ....  

Link to comment
Share on other sites

Manuprāt jēdziens «Tehniskā kārtībā» raksturo atbilstību kādam standartam.

 

Latvijā oficiālā līmenī tas nozīmē, ka auto ir spējis iziet tehnisko apskati. Vai pa nullēm, vai ar vieniniekiem.

 

Tad vēl ir tehniskie standarti, pēc kādiem auto ražotājs nosaka, vai auto var vest pārdot, vai ir jādzen atpakaļ iekšā angārā, jo kaut kas tomēr nav labi.

 

Tad ir cilvēka iekšējā komforta līmeņa tehniskais standarts, kas katram ir savādāks. Viens grib izlaizītu mint condition, cits, lai auto vienkārši var iedarbināt un braukt.


Kas nozīmē, ka Latvijā juridiskā līmenī auto ir labā stāvoklī, ja izgājis apskati pa nullēm, un apmierinošā, ja izgājis ar vieniniekiem.

 

Tas arī viss.

Link to comment
Share on other sites

Aizmirsu piebilsts - AUDI oficiālais serviss, Eizenšteina ielā, ir ļoti labs! :D:) Šad tad ir labas atlaides, kā piemēram, tagad rudens.

Link to comment
Share on other sites

Tātad arī Latvijā auto, kuri atgāzu sastāva dēļ nevar iziet skati ir tehniskā kārtībā, tikai tehniskais risinājums nav juridiski korekts? Bet ja varam iziet skati, tad vispār viss ir perfekti? Kādas vēl tosolu un citu šķidrumu maiņas, kvēpu filtri un citas maznozīmīgas lietas ... Es gan apgalvoju, ka VW motori NAV tehniskā kārībā. Nevienu brīdi nav bijuši, jo to reālie parametri nevienu brīdi nav atbilduši paša ražotāja norādītajiem. Neviens aiz mēles neraustīja norādīt to, ko nevar izpildīt. Bet ja izlielījies, tad izpildi! To motoru parametri ir bijuši pavisam citādi, ne tādus kā ražotājs uzrādījis. Ja ražotājs būtu uzrādījis REĀLOS parametrus, kurus motors var izpildīt, tad varētu teikt, ka motors ir tahniskā kārtībā. Bet tas jau būtu pavisam cits motors, un to pirktu daudz sliktāk. Un pārsniegtais NOx ir pavisam reāls, ne juridisks.

Link to comment
Share on other sites

Latvijas standarti nosaka atgāzes mērīt tukšgaitā. Acīmredzot VW šim standartam atbilst, gluži tāpat kā 100% visi citi dīzeļauto, kas reizi gadā dabon uzlīmi.

 

Tad kad Latvija šo standartu izmainīs un mērīs atgāzes savādāk, tad arī būs redzams kas un kā.


Pa lielam jau tas VW atbilst arī amerikāņu standartam (kas nosaka, ka atgāzes jāmēra uz ruļļiem), gan jau VW juristi atradīs kādu caurumu, pa kuru izlīst nemaksājot tos miljardus.

Link to comment
Share on other sites

To vienmēr un visur mēŗa stāvošam auto. VW no pārejiem atšķirībā vienkārsi atsledza piespiedu izplūdes gazu sadedzināšanu pie kustības  samazināja dzineja jaudu iesmidzinot mazāk degvielas, ja auto nekustas un līdz ar izmesus vienkārsi kad tukšgaitā vw darbojas tas ir 50zs dīzelis , kuir normali griežas nekustīgam auto tam nav nozīmes pat ja to pārverst par 10 zs dīzeli ........ Kas ir pārkapums jo būtība tie ir divi auto viens tukšgaita otrs pie pilnas slodzes ..... Tāpec egr vārsti VW nekad nepiedeg ... jo vienkārsi tie netiek izmantoti bieži.  tieksim tas pats GM ASV pardod dīzeli un tam nepieceišams ir Ad blue un tas tiešām atbilsts stingram emisijas normam VW vienkarsi nolēma krāpties unh cerēja ka vinus nenoķers .... Sūdi veinmer peld pa virsu ko VW karttējo reizi pierādīja. Starp citu BMW ko testēja kopā ar VW testus veiksmīgi izgāja.;)

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

VW aktīvi piedalās valsts un pašvaldību iepirkumu konkursos, aktīvi iesaistas likumdošanas koriģēšanas procesos lai iegūtu sev privilēģijas attiecībā pret citiem - personisks viedoklis kas radies ilgākā laika periodā aiz nav ko darīt vērojot presē parādās kāds iepirkuma nolikums pēc kura uzreiz ir skaidrs ka tas ir rakstīts specuāli priekš VW, nu piemēram dīzelis līdz 2.0, bet jauda 170Zs. Mūsu auto gada nodoklis tak arī ir pabāzts tā lai VW Passat vs Honda Accord sanāktu citās izmaksu klasēs nu tipo 1,7-<2,0 un 2,0-2,5L dzinēja tilpums, tas pats ar jaudu nākošās jaudas grupas ir izliktas precīzi pēc VW motoru kW tā laikonkurējošo ražotāju analoģiski motori trāpītu dārgākā kategorijā. Konkursā uzliek CO normu kas pie konkrēta motora tilpuma atbilst VW un tad konkurenti automātiski atkrīt, lai gan ar ko gan 2.1 un 2.2 litru citu ražotāju dīzeļi būtu sliktāki. Nu kaut kā tā, nepretendējot uz absolūtu precizitāti ciparos

Doma tāda ka VW apzināti krāpās, tai skaitā ar motoru atbilstību konkursu noteikumiem un ekoloģiju lai tik uzvarētu konkursos. Tb reāli viņos zaydēja un domāju prasīt milzu kompensācijas ir visai pamatoti

Link to comment
Share on other sites

2.2 litru dīzeļi ir nonsens tas ir nepietiekami jaudīgs  smagam auto tur ir vajadzīgs minumus 2.8 .... Vieglam auto pieteik 1.3-1.6 vai 2.0 litri sporta /policijas modifikācijas  skatamies uz 2.0 GM biturbo ar 220 zs ... Kas pieteik vairumam lietotāju

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...