Jump to content

Labs autoserviss - Rīgā?


andrai2
 Share

Recommended Posts

 

 

Eļļas un filtrus servī nemainu gadiem, tikai pats,

 

ko tu pēc tam dari ar izlietoto eļļu? to kaut kur var nodot? Man zāles traķim nomainītā pudele jau gadu vietu aizņem, drīz atkal jāmaina.

Link to comment
Share on other sites

Man zināmā čoma servisā apkurē izmanto veco eļļu. Būs kaut kad jāpaprasa, vai viņiem vajag vai pietiek uz ziemu ar to, kas tiek savākts no eļļas maiņas. 


Dils

Stāsts par to, ka pabraucot zem klasiskās bedres nekādus šarnīrus nepārbaudīsi. Paceļot var izkustināt vairums daļas. Diemžēl arī pēc šīs metodes nevar visu nodetektēt to, ko testē CSDD. 

Link to comment
Share on other sites

man, piemēram, šobrīd ir škrobe uz servisu - aizdzinu taisīt dažas lietas un apkopi pie viena. Viena no sūdzīām - pirms neilga laika parādījās gaisa noplūdes skaņa, spiežot bremžu pedāli. Visticamāk, kaut kur nav vakuums. Zvanīja, saka, ka viss ar to esot kārtībā. Nu, gribēšu redzēt - ja ar to bija domāts "viss ok, ka pedālis šņāc", tad gan nebūs ok.

Link to comment
Share on other sites

Mežaveci stāsts kā reizi bija par to, ka ar lomiku uz pacēlāja var neatrast to ko atrod TA un ka jāapmeklē servisi kur ir tas "krateklis" .

Link to comment
Share on other sites

akris drīkst paklusēt... paaugsies gan jau sapratīsi ...

 

no 13-22 gadu vecumam strādāju servisā, noteikti zinu vairāk par tādiem deguna urbinātājiem kā tu.

 

un tava loģika jau parāda, ka neesi īpaši apdāvināts. ja auto kaut kas grab- ir jāved uz servisu. ja jāiet skate, tad vispirms jābrauc uz csdd un jādabū lapa, kas jālabo, savādāk pilnīgi noteikti brauksi uz servisu divreiz- neizčakarēs par ritošo, izčakarēs par bremzēm, lampām, eļļas noplūdi vai atgāzēm. 

Labots - Guest
Link to comment
Share on other sites

Nezinu vai visiem, bet manis izmantotajiem servisiem ir tāds pakalpojums - sagatavot auto CSDD. Skatās visu to, ko CSDD skatītos un attiecīgi arī remontē.

CSDD būtu jānodarbojas ar nodokļa iekasēšanu, kuru jau tagad var nomaksāt elektroniski, kā arī ar auto reģistrāciju, numuru izsniegšanu utml.

Auto pārbaudi un uzlīmju izsniegšanu mierīgi var uzticēt sertificētiem servisiem, kā daudzās valstīs jau ir, Igauniju ieskaitot.

Serviss pārbauda auto un izsniedz uzlīmi, ja vajag - saremontē un tad izsniedz uzlīmi. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Mežaveci stāsts kā reizi bija par to, ka ar lomiku uz pacēlāja var neatrast to ko atrod TA un ka jāapmeklē servisi kur ir tas "krateklis" .
Nejauc pacēlāju ar bedri, uz pacēlāja pilnīgi pietiekoši labi var visu bārbaudīt priekš CSDD, nevajag nekādu speciālu kratekli.
Link to comment
Share on other sites

 

 

Nejauc pacēlāju ar bedri, uz pacēlāja pilnīgi pietiekoši labi var visu bārbaudīt priekš CSDD, nevajag nekādu speciālu kratekli.

var palaimēties un viss būs labi, bet var arī nelaimēties ....

 

 

no 13-22 gadu vecumam strādāju servisā, noteikti zinu vairāk par tādiem deguna urbinātājiem kā tu.

labi , labi , pierādīji ka vēl jāpamācās , tev .

Link to comment
Share on other sites

Ja šādi notiek, tad ir divi gadījumi:

- autiņš ir miskaste, kam jaunas problēmas rodas jau izbraucot no servisa. 

- serviss obligāti jāmaina

 

 

ja jāiet skate, tad vispirms jābrauc uz csdd un jādabū lapa, kas jālabo, savādāk pilnīgi noteikti brauksi uz servisu divreiz
 
Link to comment
Share on other sites

 

 

var palaimēties un viss būs labi, bet var arī nelaimēties ....
jejbogu maini servisu 
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Man ir vismaz 2-3x gadījies tā kā kroop raksta un servisus mainīt netaisos, jo raugi katrs būtībā skatās pats, domā un izdara secinājumus. Darot otrādi, kā te dažs labs izsakās ir jārēķinas vismaz ar 2x lielākām izmaksām, vaimanām ka serviss apjājis utt. tālāk pēc saraksta. Atkārtota apskate izmaksu ziņā ir pilnīgs sīkums salīdzinot ar nevajadzīgi nomainītam detaļām, pie tam iepriekšējs servisa apmeklējums nebūt negarantē ka TA viss būs lieliski, jo raugi katrs dara savu - servisi remontē, CSDD piekasās


Te vēl faktors ka serviss kas piedavā arī tāmēšanu un kafiju par spuldzītes maiņu paņems tikpat cik vasja par puspodveskas nomaiņu

 

Datoristiem saprotamā valodā McBeton darba izmaksas printera kartdridža nomaiņā kardināli atšķiras no Datacom

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

 

 

Laikam esi viens no retajiem, kas auto dzen uz servi pirms skates :D Nebiju lasījis šo tēmu, šausmas. Ee laikam vienkārši nesaprotu, kā tā var..

 

Nu es sākumā biju taisījis savirzi un mainījis šarnīrus, un tad pie reizes teicu, lai uzmet aci vispārējam stāvoklim. Nekā slikta tur nav. Bet pēc skates sapratu, ka kantoris ir paviršs, un iekasē naudu nevis reāli taisa/labo.

 

Pilna Latvija ar šādiem kantoriem, kas ne s*da nedara kā vajag, ka tik noraut naudu.

Link to comment
Share on other sites

Ja šādi notiek, tad ir divi gadījumi: - autiņš ir miskaste, kam jaunas problēmas rodas jau izbraucot no servisa.  - serviss obligāti jāmaina

 

nē nu ja ir daudz naudas, un daudz brīva laika, kapēc gan nemainīt motoru, salonu un ritošo ik pēc 1000 km?

 

skatē arī ir kvotas cik jāizčakarē un inspektoriem slikti garastāvokļi, kādreiz uz skati braucu 4x nedēļā un ja vajadzēja izčakarēt tad vienmēr atrada par ko, itsevišķi 10-15+ gadus vecus autiņus. smagie vispār ir saldais ēdiens, tur vienmēr atradīs par ko. pēdējo reiz kad dzinu smago uz skati izčakarēja par orģinālajām lampiņām uz jumta- neatbilstošs gabarītu apgaismojums.

 

3 mēneši atpakaļ gāju savam autiņam skati, sāka piesieties pie plaukta, kas pirms 2 mēneši bija mainīts, ka tas tūlīt būs beigts. 3 mēneši pagājuši braukājot pa bedrēm, bruģi un grunts ceļim, plauktā joprojām nekādas brīvkustības.

Labots - Guest
Link to comment
Share on other sites

Ja ir salīdzinoši svaiga mašīna, tad tā var darīt - braukt no skates līdz skatei un tad ja piekasās attiecīgi uz servisu.

Ja ir veca mašīna sākot no 10 gadiem - tad gada laikā vairākas reizes tāpat uz servisu spiestā kārtā jābrauc.

Tagad zebrā skatījos, ka TA ieviesīs papildus fīču mašīnām sākot ar 2012. gada izlaidumiem, kompja kļūdu lasīšanu.


Bet par to, ka aizbraucot uz servi, pēc dienas kaut kas atkal noplīst ir pazīstama situācija.

Nu domāju, ka tā pa lielam ir servisa laža, jo neuzmanīgi, ātri strādājot kaut ko sačakarē.

Domāju, ka šāda situācija ir lielākā daļā servisu - lai normāli nopelnītu ir jāstrādā ātri.

Link to comment
Share on other sites

kroop

Redzi, mums ir dažādas pieejas. Es laboju defektus, lai varētu normāli braukt ar auto bez problēmām nevis izdarīt to, lai izietu skati. Kaut kā savai 14 gadus vecai mašīnai ne motors nebija jāmaina, ne arī kādas citas kritiskas kaites. Rūsa tiek salāpīta, bremži (arī rocene) kā naži un bez caurām trubām, sliekšņi salāpīti un visa ritošā reizi gadā tiek diagnosticēta un defekti laboti.  Parasti pie mūsu ceļiem reizi 2-3 gados ir rotošās lielais remonts, kad jau amortizatori vai sliktākā gadījumā atsperes jālāpa. Problēmas ar izplūdes gāzēm neesmu vispār redzējis, jo tādas lamatas nepērku, kur iepriekšējais saimnieks taupījis uz eļļas maiņu un visu ko vien var ietaupīt. 

 

Man čoms kādus gadus bija strādājis CSDD un apstāstīja visus prikolus, kā arī lietas, kuras skatās, līdz ar to servisā arī to prasu, lai pārbauda.

 

Bet visādiem lecīgiem tipiem izraks, ka nav aptieciņa vai dzēšamais aparāts un izčakarēs, kā vien var. Tā nav vieta, kur zīmēties un tēlot baigi kruto džeku. Vēl čakarē visādus pielāpītājus, kas cenšas iestāstīt, ka Vasīlija metinātais un ar macroflex piepūstais rezultāts ir pat ļoti OK. Ja ir defekts, labojam nevis bāžamies virsū inspektoram ar savu taisnību. 

Link to comment
Share on other sites

tu jauc pilnīgi dažādas lietas, ikdienas remontus, un auto gatavošanu skatei. es ar mainu detaļas, kad tās ir jāmaina, bet kad tuvojas skate, es nevedu auto uz servisu un speciāli to negatavoju- vienkārši nav jēgas jo apskatē uztaisa diagnostiku pa lēto. aizbraucu- mani izčakarē, salaboju, kas labojams. stāsta beigas, csdd esmu bijis 2x, servisā 1x, laika izteiksmē tās ir 4 stundas csdd un 4h-2 dienas servisā, nevis 2x csdd un 2x servisā.

Link to comment
Share on other sites

Ko nozīmē gatavošanās skatei? 20 gadus vecām mašīnām tas parasti ir pamatīga metināšana, jo viss jau sen ir norūsējis un katru otro gadu cikls jāatkārto. Ja autiņš svaigāks, tad nav tur ko speciāli gatavot - ja kaut kas grab, nebraucam, kamēr krīt nost riteņi. 

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu jau ne pa jokam uzvilkušies, es piemēram nekad nevienam savam autiņam ne kad un ne reizes neesmu kaut ko virsbūvē metinājis, arī opeļam ne

Link to comment
Share on other sites

Tie, kas brauc ar ne vecākiem kā 10 gadus autiņiem arī var nezināt, kas ir virsbūves metināšana.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Kam cinkots kuzovs vai regulāri eļļa lieta šaubīgās vietās arī to var nezināt


Gļuži 20g veci autiņi nav bijuši regulārā lietošanā, bet tādi 15+ pietiekami daudz, nu nez, ja nav sūdīga auto marka ar iedzimtu kaiti, tad līdz metināšanām nonāk vai nu smagi klapētas vai nu pašu sabojātas - nu tā mode ka davai maziņa rūsas plankumiņa vietā vajag izberzēt lielu caurumu un aizkrāsot tā vietā lai vienkārši iesmērētu ar litija smēri un aizmirstu uz turpmākajiem 5 gadiem un tamlīdzīgas uzlabošanas

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

 

 

Ko nozīmē gatavošanās skatei?

 

to tas arī nozīmē- pirms skates dzīt uz servisu "apskatīt" 

Link to comment
Share on other sites

20 gadus vecām mašīnām tas parasti ir pamatīga metināšana, jo viss jau sen ir norūsējis un katru otro gadu cikls jāatkārto.

Kādreiz man bija Sieera, 19 gados vēl nekas nebija jāmetina, bet rūsas pleķi tikko jau sāka parādīties. nekas nebija cinkots, ja nu vienīgi bleķis un lakojums pa vecai modei.

 

 

 

Tie, kas brauc ar ne vecākiem kā 10 gadus autiņiem arī var nezināt, kas ir virsbūves metināšana.

 

 

Metināt nevajag gan, bet no mūsu ziemas ceļu apstākļiem, kad no citiem satiksmes dalībniekiem virsbūves virzienā lido "meteorīti", mašīnai, kurai 8 gadi, uz virsbūves nemazums ir rūsas aizmetņi. Man katru dienu sanāk nolaist arī Jūrmaleni un Ventspils šoseju, tāpēc "meteorus" dabonu pietiekami.

 

 

 

Kam cinkots kuzovs vai regulāri eļļa lieta šaubīgās vietās arī to var nezināt

 

 

Man Škoda, pērkot jaunu arī bija rakstīts, ka cinkots kuzovs. Bet pēc gadiem izrādijās, ka cinkota ir tikai haube un pakaļējais vāks. 

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Pieredzes ir dažādas, autotēmās mani kaitina Mežaveča viedoklis, jo kaut arī izprotu konkrēto MB sāpi, kopumā viedoklim kategoriski nepiekrītu

Mana pirmā personiskā mašīna bija Sierra, 13g ne grama rūsas, lietoju 17 mēnešus, feina, bet 2,0 likās par slābanu priekš ego

Link to comment
Share on other sites

Jātiecas laikam uz to ko Rietumos - jauns auto, maina ik pēc 3-5 gadiem un nedomā par cinkošanu, lieliem remontiem utt.

Gāzinieku viedoklī amizants ir tas, ka te nav neviena cilvēka ar jaunu gāzmobīli. Lai gan vairāki LV dīleri atzina ka viņu "rūpnīcā liktā" gāzes iekārta, patiesībā tiek likta tepat LV.

Tikai klientam to parasti nesaka. Ja paprasa - atzīst. Tas protams nav nekas slikts, apkopes un garantija pie vienas iestādes. Klientam lieki galva nesāp.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Mainīt auto kā zeķes arī pie mums izplatīts, tajā pašā laikā stāstīt, kādi faktori ietekmē auto ilgmūžību un katru gadu braukāt ar citu eksemplāru. 

 

Kad tu nopirksi auto, kuram būs problēma, kuru nevar (lasīt: neviens serviss nav tik kompetents) atrisināt, tad parunāsim vēlreiz. 

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Negribas ecēties, tik tas ir tas pats kas pateikt ka ir kāds PC ko nav iespējams sataisīt. Galvenais ir patiesa vēlme to izdarīt. Ko tad teikt tādā gadījumā retro auto salidojumu dalībniekiem?

Link to comment
Share on other sites

 

 

katru gadu braukāt ar citu eksemplāru. 

To vairāk dara dažādu lietotu auto torgaši. Katru gadu ar jaunu auto - tādi gan nav daudz dzirdēti.

Lai nebūtu domstarpību - ar  "jaunu auto" es domāju pavisam jaunu - no salona. Nullīti. 


Retro auto ir specifiski autiņi, kuru atjaunošana un uzturēšana ir šo auto īpašnieku hobijs.

Tas nav ikdienas auto. Hobijs, kā zināms, nav racionāli pamatojams. Un nevajag arī.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Retro auto ir cits stāsts, tur citas naudas, cita motivācija un cita pieeja. Retro auto nav vēl tādas lietas kā MAF utml. Ikdienas auto šādu entuziasmu nekad neredzēsi. Arī tie speciālisti specializējas uz kaut ko. Mūsdienu auto elektronikas speci ir retums un vairums tomēr aprobežojas uz diagnostikas nolasīšanu un kļūdu tulkošanu. Nav kļūdu, nav problēmu.  

 

 

Pirkss

Parastai tautai "jauns" auto ir cits lietots auto atbilstoši iespējām. Jaunu auto jomā pieminētās problēmas praktiski neeksistē, ja vien nepērc Lada. 

Link to comment
Share on other sites

man, piemēram, šobrīd ir škrobe uz servisu - aizdzinu taisīt dažas lietas un apkopi pie viena. Viena no sūdzīām - pirms neilga laika parādījās gaisa noplūdes skaņa, spiežot bremžu pedāli. Visticamāk, kaut kur nav vakuums. Zvanīja, saka, ka viss ar to esot kārtībā. Nu, gribēšu redzēt - ja ar to bija domāts "viss ok, ka pedālis šņāc", tad gan nebūs ok.

Gan jau mufta beidzot sāka stràdàt :D
Link to comment
Share on other sites

 

 

Retro auto nav vēl tādas lietas kā MAF utml

 

toties retro auto ir tāda lieta kā karburators .

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Piekrītu mežavecim ir korekti auto remontēt laicīgi nevis "uz skati" un "uz pārdošanu". Tā dara es uzskatu debili cilvēki, kuri grib braukt ar X5 džipu, bet riepu gumiju pērk maximā, pa 15e/gab.

Nav svarīgi vai auto ir vecs golfs vai jauna škoda tai ir jābūt kārtībā (vizuālais neskaitās, bet ir vēlams), jo, ja padomā tikai tāpēc, ka kāds laicīgi kaut ko nenomaini var ciest arī citi, piemēram nedarbojas bremzes!

Visi grib ietaupīt, to es saprotu, bet tad brauc ar sabiedrisko nevis dīzeli, kurš pēc iemīšanas grīdā aiz sevis nokrāso asfaltu un atstāj dūmu aizsegu, ka cauri neko nevar redzēt.

Link to comment
Share on other sites

ko tu pēc tam dari ar izlietoto eļļu? to kaut kur var nodot? Man zāles traķim nomainītā pudele jau gadu vietu aizņem, drīz atkal jāmaina.

Neko nedaru, saleju kanniņà, nolieku stūrī. Ja vajag, var izmantot motorzāģim ķēdes eļĺošanai, zinu, daudzi tūlīt teiks ka pizģets ķēdei un sliedei. Viss jau vairākus gadus griežas un nekādu problēmu.

Ko gan var pateikt par servisiem, ja kaut kas nepatīk, var pats darīt.

Visur ir cilvēcīgais faktors, kāds jauniņais, vai vecajam slikta diena un tad vēl kāds atbrauc un grib sataisīt pats nezin ko.

Link to comment
Share on other sites

Ilgi meklēju kādu sakarīgu meistaru, kurš var pa normālu ciparu manā auto uzstādīt oriģinālo NAV sistēmu.

 

Visi teica OI tur tāda un tāda problēma, bet pa 300+ e sataisīsim. Es jautāju cik dienas tas aizņems atbilde no vienas līdz divām dienām. 

 

Tad es jautāju (jo tie bija privātie meistari) vai viņi saņem tik tiešām 150e dienā? Uz ko atbilde protams, ka nē.

 

Beigās nospļāvos izjaucu salonu ievilku jaunos vadu, salodēju, kur man likās, ka vajag visam būt, un vola viss darbojas korekti :D .

Laika patēriņš tieši divas dienas, iepriekš nekad neko līdzīgu nebiju darījis. Vislielākais laika patēriņš 1.5 diena bija instrumentu un shēmu meklēša.

 

Ja šo pašu darbu vajadzētu izdarīt vēlreiz, tad ar visu salona jaukšanu un NAV uzstādīšanu viss darbs aizņemtu ne vairāk kā 4H MAX, spečukam ar korektiem instrumentiem vēl mazāk.

Tad man jautājums par ko no manis plēsa tos 300e ? Laikam viņiem vienkāršāk nomainīt eļļu 3x auto un reāli nedarot neko nopelnīt bez maz vai tikpat nekā darīt reālu darbu.

 

P.S. parasti braucu tomēr uz servisu visu labot, jo pieredze ir pieredze, BET dažas lietas tomēr ir vērts pašam darīt.

Labots - kazarma
Link to comment
Share on other sites

@kazarma, neviens te nerunā par laicīgu auto labošanu, bet speciālu vešanu uz servisu sagatavot apskatei pirms skates

Labots - Guest
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

alusbundza

 

 

Visi grib ietaupīt, to es saprotu, bet tad brauc ar sabiedrisko nevis dīzeli, kurš pēc iemīšanas grīdā aiz sevis nokrāso asfaltu un atstāj dūmu aizsegu, ka cauri neko nevar redzēt.

var redzēt, ka esi auto jomā pilnīgi iesācējs....

piekrītu akrisam, vispirms aizbrauc uz TA, un tad ar slimības lapu uz servisu,

īstenībā es pats varētu savu auto sakārtot pirms apskates, sajēga ir, pieredze arī, bet vienkārši nepietiek laika.....,

un ja uz servisu aizbrauksi pirms TA, tad parasti viņi grib nomainīt pus auto....., bet  TA tik vai tā var neiziet...

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...