Jump to content

Labs autoserviss - Rīgā?


andrai2
 Share

Recommended Posts

Es kaut kur dzirdēju, no nākamā gada apskatēs auto slēgs klāt pie kompja un kaut ko tur pētīšot. Ka tik ne to pašu kvēpu filtru, katalizatoru un citu viegli izravējamu figņu eksistenci konkrētajā eksemplārā...


http://skaties.lv/auto/automobilu-tehniskas-apskates-klus-dargakas-un-ilgakas/

UPD. tas pepelaciem pēc 2012. chill....

 

lai arī .... gan jau tas būs iemesls par check engine tāpat drāzt, kā jau pie mums tas notiek ikreiz, kad kāds jaunievedums tiek pārprasts.

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

Zābaks���������™

 

 

lai arī .... gan jau tas būs iemesls par check engine tāpat drāzt, kā jau pie mums tas notiek ikreiz, kad kāds jaunievedums tiek pārprasts.
Mēs labi zinām, ka labākais veids, kā atbrīvoties no check'a banānu republikas stilā ir izravēt lampiņu. :D
Link to comment
Share on other sites

 

 

Neņem ļaunā, bet pats tu esi kretīns, pie tam runā par lietām, no kurām neko nesajēdz. Kvēpi dīzelim ir rezultāts tam, ka degviela nesadeg pilnībā. Ja motors ir kārtībā, tad arī ar izgrieztiem filtriem atgāzes būs ok

 

Tavs teksts atbilst nikam. Vispār jau, ja motors ir kārtībā, tad nav nekādas vajadzības izgriezt šo filtru.


 

 

gan jau tas būs iemesls par check engine tāpat drāzt

 

Normāli uzturētam auto nav iemesla, lai degtu check engine. Gāzes iekārtas instalācija varētu būt vienīgais attaisnojošais izņēmums.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

šaubu nav, VW rūpnīca uzstāda to filtru vienīgi tāpēc ka jau no rūpnīcas motors nav kārtībā:

http://www.delfi.lv/bizness/pasaule/volkswgen-manijies-ar-izpludes-gazu-datiem-uznemumam-draud-miljardu-sodi.d?id=46490297

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

Zābaks���������™

 

 

Tavs teksts atbilst nikam. Vispār jau, ja motors ir kārtībā, tad nav nekādas vajadzības izgriezt šo filtru.
Ja viss ir kārtībā, ftad patiešām jēgas izgriezt nav, bet, ja filtrs savu ir nogājis, bet negribas maksāt par jaunu, tad var izgriezt. Un tagad atbildi man, ar ko atšķiras kaut vai tas pats d5 dīzelis līdz 2005. gadam no d5 dīzeļa sākot ar 2005. gadu, ja neskaita dpf filtra esamību.
Link to comment
Share on other sites

Es kaut kur dzirdēju, no nākamā gada apskatēs auto slēgs klāt pie kompja un kaut ko tur pētīšot. Ka tik ne to pašu kvēpu filtru, katalizatoru un citu viegli izravējamu figņu eksistenci konkrētajā eksemplārā...

 

http://skaties.lv/auto/automobilu-tehniskas-apskates-klus-dargakas-un-ilgakas/

UPD. tas pepelaciem pēc 2012. chill....

 

lai arī .... gan jau tas būs iemesls par check engine tāpat drāzt, kā jau pie mums tas notiek ikreiz, kad kāds jaunievedums tiek pārprasts.

Link to comment
Share on other sites

Es kaut kur dzirdēju, no nākamā gada apskatēs auto slēgs klāt pie kompja un kaut ko tur pētīšot. Ka tik ne to pašu kvēpu filtru, katalizatoru un citu viegli izravējamu figņu eksistenci konkrētajā eksemplārā...

 

http://skaties.lv/auto/automobilu-tehniskas-apskates-klus-dargakas-un-ilgakas/

UPD. tas pepelaciem pēc 2012. chill....

 

lai arī .... gan jau tas būs iemesls par check engine tāpat drāzt, kā jau pie mums tas notiek ikreiz, kad kāds jaunievedums tiek pārprasts.

Link to comment
Share on other sites

Es gribētu teikt, ka nav tāda lieta kā "labākais" serviss. Nu nevar serviss pārzināt gan mehānismus, gan elektroniku. Vismaz gadījumos, kad serviss nav riktīgi liels. Man ir gadījies pieredzēt, ka autorizētie servisi galvaspilsētā netiek galā ar probzām, ar kuru tiek galā vienkāršs kekss mazpilsētā.

IMHO jāprasa par konkrētiem remontiem, un tad arī varēs kāds ieteikt no pieredzes.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

bet, ja filtrs savu ir nogājis, bet negribas maksāt par jaunu, tad var izgriezt.

 

Izgriezt ta var! Bet tas filtrs ir domāts lai dīzelis nepiestāstitu visu apkārtni ar saviem melnajiem dūmiem! Skaidrs ka uz braukšanu tas iespaidu neatstāj!  

Link to comment
Share on other sites

Es gribētu teikt, ka nav tāda lieta kā "labākais" serviss. Nu nevar serviss pārzināt gan mehānismus, gan elektroniku. Vismaz gadījumos, kad serviss nav riktīgi liels. Man ir gadījies pieredzēt, ka autorizētie servisi galvaspilsētā netiek galā ar probzām, ar kuru tiek galā vienkāršs kekss mazpilsētā. IMHO jāprasa par konkrētiem remontiem, un tad arī varēs kāds ieteikt no pieredzes.

 

+1

2.2 DTI omegai bija problēma ar iedarbināšanu. Neleca, tika nomainīta kaudze servisu, vilkts no vieniem pie otriem. Beigās atradu bijušo Adam Auto elektriķi Inčukalnā, kam tur ir privātprakse. Problēma izrādījās - bākā nav sūkņa un līdz ar  to degvielas maģistrāles mazākais nehermetiskums noved pie tā, ka nevar iedarbināt. Šai gadījumā sūca gaisu kaut kur no rūpnīcas Webasto sildītāja.  Džeks reāli mainīja pēc kārtas visus degvielas padeves elementus un skatījās, iet vai neiet tas auto. Nespeciālists diez vai ko tādu pasāktu.

 

Kad gļuks atkārtojās otro reizi, citā vietā, oriģinālā degvielas padeve līdz filtram un no filtra līdz sūknim tika nahrenizēta un savilktas jaunas trubiņas, jo oriģinālajā esot bijis pārāk daudz riskantu savienojuma vietu.

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

 

 

Neņem ļaunā, bet pats tu esi kretīns, pie tam runā par lietām, no kurām neko nesajēdz. Kvēpi dīzelim ir rezultāts tam, ka degviela nesadeg pilnībā. Ja motors ir kārtībā, tad arī ar izgrieztiem filtriem atgāzes būs ok pie nosacījuma, ka filtrs izņemts un izprogrammēts pareizi.

Tev šķiet, ka ražotājs to filtru tur ielika vienkārši tā pat vien? Man riebjas braukt aiz tiem filtru griezējiem (vai mašīnas neremontētājiem, kamēr mašīna na hadu), kad jāietur ir milzīga distance, lai tos mēslus neelpotu. Es ceru, ka kaut kad šo lietu sāks pastiprināti CSDD kontrolēt, kad iesi tehnisko un ņems priekšā par šādām pašdarbībām ar izgrieztiem mezgliem no mašīnas. Ļoti ceru. Kā jau teicu - nav naudas (kaut vai 1600 Euro) jaunam kvēpu filtram - brauc ar trolejbusu - sanāks daudz vienreizējās biļetes.


 

 

Zini ko, kurš ir kretīns šajā situācijā tu vai romis, lai nosaka CSDD atgāžu tests, ja ar atgāzēm viss OK, tad saproti pats kāda ir atbilde...

Tu takšu saproti, ka CSDD TA pārbaudē pārbaudītais kvēpu daudzums (mašīnai stāvot uz vietas, bez slodzes) nav gluži tas pats kā, kad mašīna piedalās satiksmē un piem. no luksofora iemin grīdā, ne? Kā Tev šķiet?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Interesanti būtu atrast servisu, kas specializējas uz mersedesu problēmām. Iepriekšējā remontā bija mainīts daudz kas, bet uzlabojumi nav pilnīgi. Joprojām ir apgriezienu limita problēmas aukstam dzinējam. Ir mainītas sveces, MAF, svečvadi un kaudze naudas par diagnostiku, jo kompis neko jēdzīgu nerāda. Forumos ir daudz šādu analoģisku jautājumu, bet atbildes kaut kur aizplūst prom bez risinājuma. 

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Jorsh spriež tankeru apkalpes algu kategorijās, pēc reisa ņemam krutu auto, braucam ar to 2-3 mēnešus gadā tīri izklaidei un nepamanam ne remontus ne degvielas patēriņu ikdienas ekspluatācijā. Cits skats uz šo lietu.

Es labprāt atbalstītu to ka ar dīzeli darbināmus vieglos pasažieru auto vecākus par 10 gadiem ir aizliegts ievest, reģistrēt un ekspluatēt LV teritorijā, neskatoties uz to provizorisko tehnisko stāvokli.

Link to comment
Share on other sites

Mežaveci, es teiktu ka neviens serviss te nelīdzēs jo negrib čakarēties! Ja problēma ir neskaidra, neviens negribēs laiku tērēt.... Ieteiktu nopirkt ķīnas klonu autocom diagnostikas iekārtai

http://www.aliexpress.com/item/2013-newest-version-TCS-CDP-pro-plus-for-autocom-car-and-truck-Auto-OBD2-Diagnostic-tool/1650428469.html?ws_ab_test=201526_3,201527_1_71_72_73_74_75,201409_3

Nebūs vairs nauda par diagnostiku jāmaksā! Ja tas neuzrādīs problēmu, tad jāmeklē sīks mehānisks bojājums - piemēram plaisa trubiņā.


 

 

 Es labprāt atbalstītu to ka ar dīzeli darbināmus vieglos pasažieru auto vecākus par 10 gadiem ir aizliegts ievest, reģistrēt un ekspluatēt LV teritorijā, neskatoties uz to provizorisko tehnisko stāvokli.

 

 

Nevajag pārspīlēt! pilnīgi pietiktu ja dīzeļiem atgāzes pārbaudītu uz stenda, pie max slodzes simulējot ieskriešanos 0-100 km/h ar gāzi grīdā! Un skatītos lai atgāzes atbilst ražotāja noteiktajām. Visi čiptuningotāji un kvēpu filtru likvidētāji uzreiz atkristu!

Jo esošā dīzeļu pārbaude skatē nekam neder! Gāzēt brīvgaitā - tas derēja vecajiem dīzeļiem ar mehāniskiem sūkņiem. Jaunajiem elektronika atpazīst brīvgaitu un nelej iekšā tik daudz degvielas kā pie pilnas slodzes. 

Labots - ronalds_
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Jorsh spriež tankeru apkalpes algu kategorijās, pēc reisa ņemam krutu auto, braucam ar to 2-3 mēnešus gadā tīri izklaidei un nepamanam ne remontus ne degvielas patēriņu ikdienas ekspluatācijā.

Netrāpiji. Ne tuvu. Braucu pats ar 2001. gada Audi A6 C5 2.4 benzīnu. Bet mašīnu uzturu IDEĀLĀ stāvoklī, nevis braucu, kamēr var braukt. Tikko ir aizdomas par kaut ko - tā servisā iekšā un lai meklē vainu. Kad pats esmu jūrā - mašīnu lieto sieva. Tā kā nav arī tā, ka mašīna tiek ekspluatēta tikai 2-3 mēnešus gadā.

 

Bet ko gribu teikt - mašīnu ir jāizvēlas tādu, kādu pats pavilksi uzturēšanas ziņā, lai nebūtu jānopērk par visu naudu vecu Volvo/Audi/BMW dīzeļmiskasti un tad jāmeklē, kur izgriezt filtru, jo tas takšu maksā NAUDU! Sviests!

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Man ir tāda neskaidra nojausma ka arī tehniskā kārtībā esošs dīzelis izraisa vēzi, tik tik ka komerctransportam īsti nav adekvātu alternatīvu un tāpēc uz to tiek apzināti piemiegtas acis. Nu tipo teflona panna, kanārijputniņi mirst, bet cilvēkiem taču nekas nekaišs!


 

 

Netrāpiji.

 

Gadās, paņēmu sev zināmu jūrnieku šablonu :yahoo:  

Link to comment
Share on other sites

 

 

arī tehniskā kārtībā esošs dīzelis izraisa vēzi,
 

 

Boni, nu nevajag pārspīlēt!

Link to comment
Share on other sites

Tu takšu saproti, ka CSDD TA pārbaudē pārbaudītais kvēpu daudzums (mašīnai stāvot uz vietas, bez slodzes) nav gluži tas pats kā, kad mašīna piedalās satiksmē un piem. no luksofora iemin grīdā, ne? Kā Tev šķiet?

Man škiet, ka tu joprojām runā glupības, iespējams skati tavā vietā iet kāds cits - pārbaudot atgāzes dīzeļiem CSDD tā dod virsū kā ikdienā reti kurš brauc, apgriezieni uz max un melni dūmi pa visiem galiem ārā!

 

 

Jo esošā dīzeļu pārbaude skatē nekam neder!
Šaubos, ka CSDD dīzēļu pārbaude ir tik slikta, ir dzirdēti gana daudz gadījumi, kad izsvilpj arī relatīvi jaunus dīzēļus.

 

 

Bet mašīnu uzturu IDEĀLĀ stāvoklī,
Jaunības maksimālisms, mašīna IDEĀLĀ kārtībā ir no salona, nevis 2001 gada audi. Labots - androidz
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nu vispār jau viņš nerunā glupības. šitie kūpošie auži ar melnajām stāstiām tā tik vien uz ielām rodas - tukšgaitā (kad mēra atgāzes) ir citādāks degvielas padeves algoritms, kā kustībā. čipotāji sačakarē tabulas un kūpdirši maitā gaisu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Dod virsū dīzeļiem labi; Kad braucu vēl ar savu veco BMW E39 530d, tad 9 gadus izbaudīju šo nervus kutinošo pārbaudi - bet bez problēmām - visus gadus viss bija lieliski;

Kolēģim pirms 4 mēnešiem 2014.gada KIA Sportage uz dīzeļu šo pārbaudi iedzina - un noklājās motors  - aizgāja pie dieviem (pie 40 000 nobraukuma:D ) Un tad garantijas remonts 2.5 mēnešu garumā:)

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Ja CSDD izbrāķēs 90% dīzeļu..... šis kantoris pats tiks izbrāķēts, jo tautas griba ir braukt ar iegādāto transporta līdzekli lai tur vai kas. Tieši šī iemesla dēļ es te drusku augstāk minēju to ka problēma ir jārisina pašā saknē neļaujot nemaz iegādāties un reģistrēt satiksmei potenciāli veselībai ļoti bīstamus aparātus, jo aizliegt jau ievesto ekspluatāciju nu nekādīgi nesanāks.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Jaunības maksimālisms, mašīna IDEĀLĀ kārtībā ir no salona, nevis 2001 gada audi.

Nu dažādi cilvēki dažādi rūpējas par saviem tr.līdzekļiem. Ar manu attieksmi pret savu auto - man it nemaz nav raustiens iet ikgadējo TA, jo nekādus pārsteigumus no tās nesagaidu. Turpretī citi labo tikai tad, kad nevar vairs pabraukt vai arī jāiet kārtējo skati.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Man ir tāda neskaidra nojausma ka arī tehniskā kārtībā esošs dīzelis izraisa vēzi,
Nu tu jau laid kā veca lauku bāba... Ja bail no dīzeļa, ievies mašīnā kādu amuletu vai svētbildi.
Link to comment
Share on other sites

 

 

Man škiet, ka tu joprojām runā glupības, iespējams

Ja šķiet, tad Tu zini, kas notiekas, ne? :)


 

 

Nu tu jau laid kā veca lauku bāba... Ja bail no dīzeļa, ievies mašīnā kādu amuletu vai svētbildi.

Publicēja Veselības Inspekcija.

www.vi.gov.lv/uploads/files/Doc_dizelmotoru_izplude_kancer.doc

Link to comment
Share on other sites

JORSH - lai nebūtu tukša dir*ana - izdruku no e-csdd par savu superauto iemet te - lai redzam, kā TA visus gadus iziets ar pirmo :D

Link to comment
Share on other sites

Mašīna ir manā īpašumā bišku mazāk kā gadu. Par iepriekšējo saimnieku tizlošanos ar ātrumkārbu nevaru atbildēt (pētot auto vēsturi - ir bijuši periodi, kad mašīna pa pusgadam/gadam ir pat praktiski stāvējusi). Līdz ar to tā e.csdd.lv aina nebūs visai patīkama. Bet mašīnā bišku mazāk kā gada laikā remontos ir ielikta ~1,2x vairāk kā pašas mašīnas vērtība.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

 

 

ievies mašīnā kādu amuletu vai svētbildi.

 

Man jau no auto iesvētīšanas brīža kastjolā ir pie stikla batjuškas pašrocīgi līmēta ikona  :) Tas bij gandrīz pats pirmais kas tika darīts ar autiņu un pirmais kas tika veikts iebraucot BY

Link to comment
Share on other sites

 

 

JORSH - lai nebūtu tukša dir*ana - izdruku no e-csdd

 

un pēc tam viņam vajadzēs vadītāja apliecības un tehniskās pases kopiju, īpašnieka pases kopiju un vēl beigās prasīs notariālu apliecinājumu, ka konkrētais auto tiešām pieder šim cilvēkam.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Pievienots Pirms 11 minūtēm Mašīna ir manā īpašumā bišku mazāk kā gadu. Par iepriekšējo saimnieku tizlošanos ar ātrumkārbu nevaru atbildēt (pētot auto vēsturi - ir bijuši periodi, kad mašīna pa pusgadam/gadam ir pat praktiski stāvējusi). Līdz ar to tā e.csdd.lv aina nebūs visai patīkama. Bet mašīnā bišku mazāk kā gada laikā remontos ir ielikta ~1,2x vairāk kā pašas mašīnas vērtība.

ja gada laikā a/m tiek ielikta 2x tās vērtība, tad tas neliecina par prāta spēju un skaidras apziņas esamību, iegādājoties auto, to nepārbaudot:D 

Link to comment
Share on other sites

 

 

ja gada laikā a/m tiek ielikta 2x tās vērtība, tad tas neliecina par prāta spēju un skaidras apziņas esamību, iegādājoties auto, to nepārbaudot:D

Jā, auto nepārbaudīju, jo zināju galveno kaiti, kas norija lielu daļu no ieliktās naudas. Pēc tam nolūza vēl šis un tas. Un tās izmaksas nav gluži tādas pašas, kā remontēt žiguli vai kādu opeli. Bet pašam ir prieks par auto un vai Tu būsi tas, kas skaitīs manu naudu un veidus, kā es to tērēju? Nez vai. Diskusija beigusies.


 

 

nesaprotu ko jums tāds nauds pret dīzeli. jūsu varenā gāze smird daudz vairāk

Mīts. Ja viss ir kā vajag - nejutīsi starpību, pat ja izpūtēju ostīsi. Gāze arī ir mazāk kaitīga dabai par benzīnu un it īpaši dīzeli.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

tieši tā! kroop laipni aicināts no visām pusēm apošņāt manu autiņu :)


smird tikkai kait kādas tehniskā kārtībā neesošas lamatas, veclaicīgas iekārtas un... ja strauji noslāpē uz lielākiem apgriezieniem - aizdedzes vairs nav bet gāze vēl tiek sūkta, bet tas ir sīkums

Link to comment
Share on other sites

 

 

nesaprotu ko jums tāds nauds pret dīzeli. jūsu varenā gāze smird daudz vairāk
NU panesās beztēma
Link to comment
Share on other sites

 

 

ja strauji noslāpē uz lielākiem apgriezieniem - aizdedzes vairs nav bet gāze vēl tiek sūkta
Aizvēsturiskām karburatora (monošprices) sistēmam varbūt. Inžektora tipa gāzes sistēmai nekas vairs netiek sūkts arī pēc straujas noslāpēšanas.

 

 

p.s.

un vispār - man patīk meita. Nesaprotu, kādam fetišam jābūt, lai patiktu kleita.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

nesaprotu ko jums tāds nauds pret dīzeli. jūsu varenā gāze smird daudz vairāk

 

Smird nevis gāze, bet tā piedeva ko liek viņai klāt lai konstatētu noplūdi! Ja noplūdes nav  - nekas tur nesmird!

 

Un jo vieglāki ir ogļūdenraži jo vieglāk viņus ir līdz co2 un h2o sadedzināt! Tāpēc uz lpg ejošs autiņš spļauj āra gandrīz tikai co2 un h2o, bet dīzelis ar amputētu kvēpu filtru un čiptuningu gāž ārā melnu dūmu mākoni...

Labots - ronalds_
Link to comment
Share on other sites

Uzvilkušies, ne uzvilkušies, bet besī braukt aiz dīzelista kurš kā uzspiež gāzes pedāli, tā es dabūju ostīt viņa melnās izplūdes gāzes! 

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...