Jorsh Septembris 22, 2015 Share Septembris 22, 2015 Ja par tēmu - dzelžu skrūvēšanai izvēlos Autofavorītu (Graudu ielā, pie Turības). Plusi - tuvu mājām (mierīgi ar kājām aizjožu uz/no servisa), cena sakarīga, kvalitāte (nav bijis viens un tas pats remonts jāatkārto 2x). Diemžēl, no Audi elektronikas neko daudz nesaprot un diagnosticēt neprot. Šajā sakarā aplauzos arī ar Raiser. Pēc pēdējās futbolēšanas (starp Autofavorītu, Raiser un Autonams sakarā ar mašīnas raustīšanos), kur viens novēla vainu uz gāzi, gāzes serviss novēla vainu uz pirmajiem, utml), elektronikas diagnostikai un gāzes iekārtas apkopēm izvēlēšos SIA Autogāze Plus, Kauguru iela 2 (pie Kalnciema tilta). Viss ātri, precīzi utml labi. Ir lietas, kam arī oficiālais dīleris (Moller) ir labs. Piem. parastos servisos (Autofavorīts, Gross, utml) piedāvāja mainīt zobsiksnu pa ~400 Euro, bet tikai uz 60k. Mollērā to izdarīju pa 660 Euro (zobsiksna, agregātsiksna, sūknis, ruļļi) uz 180k! Link to comment Share on other sites More sharing options...
_dunduks_ Septembris 22, 2015 Share Septembris 22, 2015 SIA Autogāze Plus, Kauguru iela 2 Mājas lapa viņiem gan čābīga: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorsh Septembris 22, 2015 Share Septembris 22, 2015 Jā, pamanīju. Bet vai tas ir svarīgākais? Kas pie mīnusiem - valsts valodā tur neviens nerunā. Bet darbu dara ļoti labi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
saf Septembris 22, 2015 Share Septembris 22, 2015 Man ir normāla pieredze ar ERG auto, pie Vefa. Cenas normālas, nekādas īpašas lažas nav bijušas, attieksme ok. Izmantoju ik pa laikam, jo blakus darbam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_dunduks_ Septembris 22, 2015 Share Septembris 22, 2015 Jā, pamanīju. Bet vai tas ir svarīgākais? Gribēju uzzināt darba laiku, jo visiem man zināmiem gāziniekiem ir tieši tāds darba laikas kā man. Gāzes filtra dēļ negribas čakarēt darbdienu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Septembris 22, 2015 Share Septembris 22, 2015 Gāzes filtru tak pats var nomainīt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_dunduks_ Septembris 22, 2015 Share Septembris 22, 2015 Iedod linku, kur to var var iegādāties sestdienās! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorsh Septembris 22, 2015 Share Septembris 22, 2015 Gribēju uzzināt darba laiku Tikai darba dienās no 09:00 līdz ... līdz viss izdarīts, citreiz pat 19:00 vai 20:00 mašīnu esmu saņēmis... iepriekš gan jāpierakstās - Vladimirs (29898158). Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Septembris 22, 2015 Share Septembris 22, 2015 (labots) dīzelis izraisa vēzi Sevišķi, lietojot iekšķīgi šķidrā veidā. A ja nopietni, man šķiet, par dīzeļiem un to izmešiem daudz pasaka Volkswagen gadījums. Respektīvi, autiņā ir softs, kas nosaka, vai šobrīd auto ir uz testa stenda un palabo algoritmu. Un diez vai čiptūneri to zina un diez vai tas algoritms ir savietojams ar viņu čipošanu. Vismaz tas būtu viens no izskaidrojumiem, kāpēc audi un passati ir vieni no dūmojošākajiem autiņiem ielās. Labots Septembris 22, 2015 - versatile 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Septembris 22, 2015 Share Septembris 22, 2015 auto bāka ir jākrāso, ja liek jaunu? vai izņem no kastes un liek virsū? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorsh Septembris 22, 2015 Share Septembris 22, 2015 Aizmirsu vēl pieminēt par virsbūves darbiem - kopš pirmo reizi pirms dažiem gadiem apdrošinātājs ieteica braukt uz Veģi Auto (Vienības gatve) - tur tad tikai arī daru visas lietas, kad (un ja) uzrodas. Cena, ja salīdzina ar citiem, nav lēta. Bet ir ļoti labi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Septembris 22, 2015 Share Septembris 22, 2015 Iedod linku, kur to var var iegādāties sestdienās! Linka nebūs bet netālu no cenu kluba, pie dienvidu tilta ir autogāzes zapravka kur tirgo visus vajadzīgos filtrus - arī sestdienās un svētdienās! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alfijs Septembris 23, 2015 Share Septembris 23, 2015 Par tēmu. Oranž Garaž neiesaku, jo gadus 2 atpakaļ taisīju tur savu Mazdu, naudu paņem ātri, bet par darbu kvalitāti neko labu pateikt nevaru. Teicu, lai uztaisa diagnostiku pirms skates, šie sacīja, ka viss esato kārtība. Beigu beigās skatē pilns ar divniekiem. Labs serviss ir Saulkrastu ielā 2 - carlife Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smii Septembris 23, 2015 Share Septembris 23, 2015 Aizmirsu vēl pieminēt par virsbūves darbiem - kopš pirmo reizi pirms dažiem gadiem apdrošinātājs ieteica braukt uz Veģi Auto (Vienības gatve) - tur tad tikai arī daru visas lietas, kad (un ja) uzrodas. Cena, ja salīdzina ar citiem, nav lēta. Bet ir ļoti labi. Jūrmalas Veģu auto ir vieta, kur vedu tagad savas mašīnas - sākumā Omegu, tagad e39. Man gan te ir kaimiņu būšana ar viņiem, varbūt arī tādēļ ir tik laba attieksme un cenas Vienīgi specifiskas dīzeļu lietas Omegai viņi nevarēja sataisīt, tiesa gan tā arī pateica, lai meklēju dīzeļopeļu speciālistu. Viss cits - pie viņiem taisīta piekare opelim un bembim, līmēts stikls (cenas labākas kā Rīgā gan darbam, gan materiāliem), taisītas kaut kādas elektriskās vainas utt. Vienīgais trūkums - visai garš pieraksts. Tur nebūs tā, ka aizbrauc un aidā. Var nākties rindā pastāvēt arī nedēļu. Tai pat laikā labi ir tas, ka liela daļa rezerves daļu mēdz būt uz vietas, jo ir arī veikals. Vēl runā, ka viņi labi taisno un krāso mašīnas, ka tā pat ir viņu specializācija, bet to notestējis neesmu. auto bāka ir jākrāso, ja liek jaunu? vai izņem no kastes un liek virsū? Parasti jau bākas ir no plastmasas. Pēdējo reizi metāla bākas esmu redzējis tikai kaut kādiem 80to gadu pepelaciem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xp Septembris 23, 2015 Share Septembris 23, 2015 (labots) Uz veģu auto kas ir uz vienības gatves labāk nebraukt. Man sveces mainot pārspieda dzesēšanas trubiņu, aizbraucot uz mājām bačoks tukšs, labi ka laicīgi pamanīju. Pie viņiem var braukt, ja ir nepieciešama brutāla metināšana u,tml. darbības. Un vēlams arī pēc remontiem pašam visas riteņu skrūves pārbaudīt vai piegriestas Labots Septembris 23, 2015 - xp Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Septembris 23, 2015 Share Septembris 23, 2015 Nu bāka ir no bleķa šoreiz. Auto 10 gadus vecs un caurums izrūsēja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_dunduks_ Septembris 23, 2015 Share Septembris 23, 2015 Un vēlams arī pēc remontiem pašam visas riteņu skrūves pārbaudīt vai piegriestas Man tās skrūves parasti pievelk vairāk nekā vajag. Vienreiz pievilka tā, ka pat ar kādu metru garu plecu un savu masu (100+ kg) knapi dabūju vaļā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robs Septembris 23, 2015 Share Septembris 23, 2015 Par tēmu. Oranž Garaž neiesaku, jo gadus 2 atpakaļ taisīju tur savu Mazdu, naudu paņem ātri, bet par darbu kvalitāti neko labu pateikt nevaru. Teicu, lai uztaisa diagnostiku pirms skates, šie sacīja, ka viss esato kārtība. Beigu beigās skatē pilns ar divniekiem. Labs serviss ir Saulkrastu ielā 2 - carlife Laikam esi viens no retajiem, kas auto dzen uz servi pirms skates Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smii Septembris 23, 2015 Share Septembris 23, 2015 Jep. Parasti servisa un inspektoru viedoklis nesakrīt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robs Septembris 23, 2015 Share Septembris 23, 2015 Par tēmu. Oranž Garaž neiesaku, jo gadus 2 atpakaļ taisīju tur savu Mazdu, naudu paņem ātri, bet par darbu kvalitāti neko labu pateikt nevaru. Teicu, lai uztaisa diagnostiku pirms skates, šie sacīja, ka viss esato kārtība. Beigu beigās skatē pilns ar divniekiem. Labs serviss ir Saulkrastu ielā 2 - carlife Laikam esi viens no retajiem, kas auto dzen uz servi pirms skates Nebiju lasījis šo tēmu, šausmas. Ee laikam vienkārši nesaprotu, kā tā var.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Septembris 23, 2015 Share Septembris 23, 2015 Es apzināti uz servi braucu pēc TA mēģinājuma, jo ja atrod 1 sīkumu, sāk konkrēti skatīt un piekasīties - var būt pārliecināts ka atradīs visu šaubīgo un attiecīgi servisam vien atliks nomainīt pēc saraksta bez dzejas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robs Septembris 24, 2015 Share Septembris 24, 2015 Pa lielam, TA ir diezgan paviršs tehniskā stāvokļa vērtējums, neskatās, ka pielaist normāli nevar, ka slāpst nost, galvenais lai motors rūc kamēr esi uz bremžu stenda vai lai tiktu ārā. Visai bieži ieliek 2 par muļķībām, lai gan ir lietas, kas svarīgākas. Piemēram, iemetīs 2'par caurumu slieksnī, bet tas ka amis ir pārrūsējis jēgu, pofig. Ieliks 2 par to ka loga mehānisms neiet, bet par to, ka visas siksnas vecas un knapi tur, pofig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M@R$$ Septembris 24, 2015 Share Septembris 24, 2015 Es ar hondām braucu uz Nipponu Nav lēti, bet kvalitatīvi un labs serviss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Septembris 24, 2015 Share Septembris 24, 2015 Tad laikam es arī pie tiem piederu Vienkārši man dārgāks ir laiks un negribās maksāt tos ~10 EUR par tukšu aizbraukšanu. Aizbraucu uz servisu, kur sataisa tās lietas, kas pa gadu sakrājušās (eļļa, filtri utt.), pasaku, lai uztaisa diagnostiku un salistē defektus un būtiskākos trūkumus salabo. Normāls autovadītājs jau jūt, ka ir parādījusies brīvkustība (uz bedrēm autiņš grab), izpūtējā caurumi. Reti kurais kantoris var pareizi gaismas noregulēt atbilstoši CSDD prasībām, bet to, ka lukturi spīd debesīs jau nevar nepamanīt. Līdz šim konstanti apskati izeju ar pirmo reizi. Ar veco būmeru gan tas nebija tik droši, jo tur bija viss slikti. Laikam esi viens no retajiem, kas auto dzen uz servi pirms skates Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ziben Septembris 24, 2015 Share Septembris 24, 2015 Iesakiet kādu normālu BMW elektriķi. Vajag saremontēt lai centrālā darbojas no atslēgas. P.s. bačas mainīju, reinicializēt mēģināju un drošinātāju pārbaudīju. Pieļauju ka nobeidzies uztvērējs vai nekontakts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Septembris 24, 2015 Share Septembris 24, 2015 Man CSDD riebjas, tāpēc cenšos auto turēt kārtībā un apmeklēt CSDD ne biežāk kā reizi gadā lai tam kantorim neviens lieks cents no manis neatlektu. Tai naudas ieslaukšanas mašīnai tāpat neslikti tiek, lai vēl to papildus smērētu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slaids Septembris 24, 2015 Share Septembris 24, 2015 Saki Pirkss, tad jau labāk iedot ķepā (naļikā) servisa Toļikam? Man kaut kā nav uzticība tiem servisieml lai dzītu ejošu mašīnu bez konkrētas vainas un lūgtu viņiem kaut ko atrast un novērst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CAP Septembris 24, 2015 Share Septembris 24, 2015 mums jau ar TA bija brīnumi.. pirms tam bija pie servisnieka par tām pašām gaismām.. CSDD pateica, ka nepareizi saregulēts vai kkā tā.. varianti vai pats saregulē uz vietas vai ej atkārtoti nācās uz vietas saregulēt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Septembris 24, 2015 Share Septembris 24, 2015 Kā tu zini, ka viņa ir ejoša? Varbūt karterī sen eļļas nav un bremžu disks ir tik plāns, ka mēness spīd cauri Tas, ka panelī nerādās kļūdas, nenozīmē, ka problēmu nav. Man kaut kā nav uzticība tiem servisieml lai dzītu ejošu mašīnu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slaids Septembris 24, 2015 Share Septembris 24, 2015 Nu savam auto līdz sekoju pats. Ir man pierakstīts kad mainītas eļļas, filtri, siksnas un viss pārējais. Ir pietekami pieredzēts servisos, kad maina ripuļus uz ziemu, kad šie pat nepaskatās kas bremzēm un cik diski ir sarūsējuši vai izdiluši. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Septembris 24, 2015 Share Septembris 24, 2015 Derētu uzzināt kādā veidā tiek sekots līdz ritošās daļas kustīgām daļā un pēc kādām metodēm noskaidro visu gumiju, stabilizatoru stāvokli. Neuzceļot mašīnu uz pacēlāja, to nevar nekā izdarīt. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Septembris 24, 2015 Share Septembris 24, 2015 Man kaut kā nav uzticība tiem servisieml lai dzītu ejošu mašīnu bez konkrētas vainas un lūgtu viņiem kaut ko atrast un novērst. šitādi grausti pārvietojas pa mūsu ielām un vēl kauc, lai pagarina tehniskās apskates termiņus uz 2 gadiem. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slaids Septembris 24, 2015 Share Septembris 24, 2015 To e=d; Kāpēc tu domā ka mans 3 gadus vecais auto ir grausts? Spried pēc sava auto? Mežaveci, neķer kreņķi. Man pie garāžas ir estakāde, kur šo to no apakšas var redzēt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Septembris 24, 2015 Share Septembris 24, 2015 Ja kāds šarnīrs kustās, tad neko tur nevar redzēt no apakšas, līdz to mehānismu nepakustināsi un to nevar izdarīt, ja riteņi ir uz zemes. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Septembris 24, 2015 Share Septembris 24, 2015 (labots) Saki Pirkss, tad jau labāk iedot ķepā (naļikā) servisa Toļikam? Tev ir informācija, ka es savu auto laboju pie servisa Toļika? Patīk d***ties diršanās pēc? Bez tam, servisa un CSDD funkcijas pārklājas tikai daļēji. CSDD var noteikt piekares problēmas, taču viņi tās neremontēs. Savukārt, uz displejā degošu lampiņu "dzinēja bojājums" CSDD labi ja paskatīsies un varbūt lapā ierakstīs, neba nu diagnosticēs kas par vainu,nemaz nerunājot par remontiem. Labots Septembris 24, 2015 - Pirkss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dils Septembris 24, 2015 Share Septembris 24, 2015 (labots) Ja kāds šarnīrs kustās, tad neko tur nevar redzēt no apakšas, līdz to mehānismu nepakustināsi un to nevar izdarīt, ja riteņi ir uz zemes. tas gan nav taisnība Mežaveci , jo šaras izdilst tajā vietā kad riteņi ir uz zemes un taisni tieši paceļot uz pacēlāja kad rteņi karājas gaisā ļoti iespējams ka brīvkustību nevarēs konstatēt, tā kā piekares diagnostikai vajag pielietot tādu kratekli kā TA nevis uz pacēlāja un pēc nomaiņas sailent blokus pievilkt arī būtu labi ja riteņi ir noslogoti nevis karājas gaisā citādi nevajadzīgi tiek vērpta sailent bloku gumija ... Labots Septembris 24, 2015 - Dils Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robs Septembris 24, 2015 Share Septembris 24, 2015 Derētu uzzināt kādā veidā tiek sekots līdz ritošās daļas kustīgām daļā un pēc kādām metodēm noskaidro visu gumiju, stabilizatoru stāvokli. Neuzceļot mašīnu uz pacēlāja, to nevar nekā izdarīt.Nav tik traki, pats var just, vismaz es savam jūtu. Pa trepi pabraucot labi var just, kura šara iet uz beigàm, ja iekšējā šara, to pat dzirdēt var. Bremžu diskus un klučus var ar acīm aplūkot, bet nav problēmu arī pašam nomainīt, 1reiz vien darīts, bet vismaz zināms kā. Eļļas un filtrus servī nemainu gadiem, tikai pats, zinu ka tas neko daudz tur nemaksā, bet.. nav arī grūti. Ja nav laika, tad cita lieta, pašam ir bijušas situācijas, ka ģimene svarīgāka, tāpēc darbi tiek uzticēti citiem. CSDD tā pat izjuhārīs, ja viss būs tip top, kaut bremžu trubiņā sameklēs pēdējo plaisu, lai 2 ieliktu. Nu Rīgā laikam gan nē, tur kā pa konveijeru, bet citur gan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Septembris 24, 2015 Share Septembris 24, 2015 tas gan nav taisnība Mežaveci , jo šaras izdilst tajā vietā kad riteņi ir uz zemes un taisni tieši paceļot uz pacēlāja kad rteņi karājas gaisā ļoti iespējams ka brīvkustību nevarēs konstatēt, tā kā piekares diagnostikai vajag pielietot tādu kratekli kā TA nevis uz pacēlāja un pēc nomaiņas sailent blokus pievilkt arī būtu labi ja riteņi ir noslogoti nevis karājas gaisā citādi nevajadzīgi tiek vērpta sailent bloku gumija ... ko tu tur fantazē. paceļ augšā, iebāž lomiku starp dzelžiem un skatās vai ir brīvkustība vai nav. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dils Septembris 24, 2015 Share Septembris 24, 2015 (labots) akris drīkst paklusēt... paaugsies gan jau sapratīsi ... Labots Septembris 24, 2015 - Dils Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slaids Septembris 24, 2015 Share Septembris 24, 2015 (labots) Tas gan. Pilns mums LV ar šitiem lomiku meistariem. Labi, ka tagad vismaz plēvi paklaj uz beņķiem, kad sēžās ar savu eļļaino robu. Labots Septembris 24, 2015 - Slaids Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!