Jump to content

Labs autoserviss - Rīgā?


andrai2
 Share

Recommended Posts

Ja par tēmu - dzelžu skrūvēšanai izvēlos Autofavorītu (Graudu ielā, pie Turības). Plusi - tuvu mājām (mierīgi ar kājām aizjožu uz/no servisa), cena sakarīga, kvalitāte (nav bijis viens un tas pats remonts jāatkārto 2x).

Diemžēl, no Audi elektronikas neko daudz nesaprot un diagnosticēt neprot. Šajā sakarā aplauzos arī ar Raiser.

Pēc pēdējās futbolēšanas (starp Autofavorītu, Raiser un Autonams sakarā ar mašīnas raustīšanos), kur viens novēla vainu uz gāzi, gāzes serviss novēla vainu uz pirmajiem, utml), elektronikas diagnostikai un gāzes iekārtas apkopēm izvēlēšos SIA Autogāze Plus, Kauguru iela 2 (pie Kalnciema tilta). Viss ātri, precīzi utml labi.

Ir lietas, kam arī oficiālais dīleris (Moller) ir labs. Piem. parastos servisos (Autofavorīts, Gross, utml) piedāvāja mainīt zobsiksnu pa ~400 Euro, bet tikai uz 60k. Mollērā to izdarīju pa 660 Euro (zobsiksna, agregātsiksna, sūknis, ruļļi) uz 180k!

Link to comment
Share on other sites

Jā, pamanīju. Bet vai tas ir svarīgākais? :) Kas pie mīnusiem - valsts valodā tur neviens nerunā. Bet darbu dara ļoti labi.

Link to comment
Share on other sites

Man ir normāla pieredze ar ERG auto, pie Vefa. Cenas normālas, nekādas īpašas lažas nav bijušas, attieksme ok. Izmantoju ik pa laikam, jo blakus darbam.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Jā, pamanīju. Bet vai tas ir svarīgākais?
Gribēju uzzināt darba laiku, jo visiem man zināmiem gāziniekiem ir tieši tāds darba laikas kā man. Gāzes filtra dēļ negribas čakarēt darbdienu.
Link to comment
Share on other sites

 

 

Gribēju uzzināt darba laiku

Tikai darba dienās no 09:00 līdz ... līdz viss izdarīts, citreiz pat 19:00 vai 20:00 mašīnu esmu saņēmis... iepriekš gan jāpierakstās - Vladimirs (29898158).

Link to comment
Share on other sites

dīzelis izraisa vēzi

Sevišķi, lietojot iekšķīgi šķidrā veidā.

 

A ja nopietni, man šķiet, par dīzeļiem un to izmešiem daudz pasaka Volkswagen gadījums. Respektīvi, autiņā ir softs, kas nosaka, vai šobrīd auto ir uz testa stenda un palabo algoritmu. Un diez vai čiptūneri to zina un diez vai tas algoritms ir savietojams ar viņu čipošanu. Vismaz tas būtu viens no izskaidrojumiem, kāpēc audi un passati ir vieni no dūmojošākajiem autiņiem ielās.

Labots - versatile
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Aizmirsu vēl pieminēt par virsbūves darbiem - kopš pirmo reizi pirms dažiem gadiem apdrošinātājs ieteica braukt uz Veģi Auto (Vienības gatve) - tur tad tikai arī daru visas lietas, kad (un ja) uzrodas. Cena, ja salīdzina ar citiem, nav lēta. Bet ir ļoti labi.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Iedod linku, kur to var var iegādāties sestdienās!

 

Linka nebūs bet netālu no cenu kluba, pie dienvidu tilta ir autogāzes zapravka kur tirgo visus vajadzīgos filtrus - arī sestdienās un svētdienās!  

Link to comment
Share on other sites

Par tēmu.

 

Oranž Garaž neiesaku, jo gadus 2 atpakaļ taisīju tur savu Mazdu, naudu paņem ātri, bet par darbu kvalitāti neko labu pateikt nevaru. Teicu, lai uztaisa diagnostiku pirms skates, šie sacīja, ka viss esato kārtība. Beigu beigās skatē pilns ar divniekiem.

 

Labs serviss ir Saulkrastu ielā 2 - carlife

Link to comment
Share on other sites

 

 

Aizmirsu vēl pieminēt par virsbūves darbiem - kopš pirmo reizi pirms dažiem gadiem apdrošinātājs ieteica braukt uz Veģi Auto (Vienības gatve) - tur tad tikai arī daru visas lietas, kad (un ja) uzrodas. Cena, ja salīdzina ar citiem, nav lēta. Bet ir ļoti labi.

 

Jūrmalas Veģu auto ir vieta, kur vedu tagad savas mašīnas - sākumā Omegu, tagad e39.

 

Man gan te ir kaimiņu būšana ar viņiem, varbūt arī tādēļ ir tik laba attieksme un cenas :)

Vienīgi specifiskas dīzeļu lietas Omegai viņi nevarēja sataisīt, tiesa gan tā arī pateica, lai meklēju dīzeļopeļu speciālistu.

 

Viss cits - pie viņiem taisīta piekare opelim un bembim, līmēts stikls (cenas labākas kā Rīgā gan darbam, gan materiāliem), taisītas kaut kādas elektriskās vainas utt.

 

Vienīgais trūkums - visai garš pieraksts. Tur nebūs tā, ka aizbrauc un aidā. Var nākties rindā pastāvēt arī nedēļu. Tai pat laikā labi ir tas, ka liela daļa rezerves daļu mēdz būt uz vietas, jo ir arī veikals.

 

Vēl runā, ka viņi labi taisno un krāso mašīnas, ka tā pat ir viņu specializācija, bet to notestējis neesmu. 


 

 

auto bāka ir jākrāso, ja liek jaunu? vai izņem no kastes un liek virsū?

Parasti jau bākas ir no plastmasas. Pēdējo reizi metāla bākas esmu redzējis tikai kaut kādiem 80to gadu pepelaciem. 

Link to comment
Share on other sites

Uz veģu auto kas ir uz vienības gatves labāk nebraukt.

Man sveces mainot pārspieda dzesēšanas trubiņu, aizbraucot uz mājām bačoks tukšs, labi ka laicīgi pamanīju.

Pie viņiem var braukt, ja ir nepieciešama brutāla metināšana u,tml. darbības.

Un vēlams arī pēc remontiem pašam visas riteņu skrūves pārbaudīt vai piegriestas 

Labots - xp
Link to comment
Share on other sites

 

 

Un vēlams arī pēc remontiem pašam visas riteņu skrūves pārbaudīt vai piegriestas
Man tās skrūves parasti pievelk vairāk nekā vajag. Vienreiz pievilka tā, ka pat ar kādu metru garu plecu un savu masu (100+ kg) knapi dabūju vaļā.
Link to comment
Share on other sites

Par tēmu.

 

Oranž Garaž neiesaku, jo gadus 2 atpakaļ taisīju tur savu Mazdu, naudu paņem ātri, bet par darbu kvalitāti neko labu pateikt nevaru. Teicu, lai uztaisa diagnostiku pirms skates, šie sacīja, ka viss esato kārtība. Beigu beigās skatē pilns ar divniekiem.

 

Labs serviss ir Saulkrastu ielā 2 - carlife

Laikam esi viens no retajiem, kas auto dzen uz servi pirms skates :D

Link to comment
Share on other sites

Par tēmu.

 

Oranž Garaž neiesaku, jo gadus 2 atpakaļ taisīju tur savu Mazdu, naudu paņem ātri, bet par darbu kvalitāti neko labu pateikt nevaru. Teicu, lai uztaisa diagnostiku pirms skates, šie sacīja, ka viss esato kārtība. Beigu beigās skatē pilns ar divniekiem.

 

Labs serviss ir Saulkrastu ielā 2 - carlife

Laikam esi viens no retajiem, kas auto dzen uz servi pirms skates :D

Nebiju lasījis šo tēmu, šausmas. Ee laikam vienkārši nesaprotu, kā tā var..

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Es apzināti uz servi braucu pēc TA mēģinājuma, jo ja atrod 1 sīkumu, sāk konkrēti skatīt un piekasīties - var būt pārliecināts ka atradīs visu šaubīgo un attiecīgi servisam vien atliks nomainīt pēc saraksta bez dzejas

Link to comment
Share on other sites

Pa lielam, TA ir diezgan paviršs tehniskā stāvokļa vērtējums, neskatās, ka pielaist normāli nevar, ka slāpst nost, galvenais lai motors rūc kamēr esi uz bremžu stenda vai lai tiktu ārā. Visai bieži ieliek 2 par muļķībām, lai gan ir lietas, kas svarīgākas. Piemēram, iemetīs 2'par caurumu slieksnī, bet tas ka amis ir pārrūsējis jēgu, pofig. Ieliks 2 par to ka loga mehānisms neiet, bet par to, ka visas siksnas vecas un knapi tur, pofig.

Link to comment
Share on other sites

Tad laikam es arī pie tiem piederu :) Vienkārši man dārgāks ir laiks un negribās maksāt tos ~10 EUR par tukšu aizbraukšanu. Aizbraucu uz servisu, kur sataisa tās lietas, kas pa gadu sakrājušās (eļļa, filtri utt.), pasaku, lai uztaisa diagnostiku un salistē defektus un būtiskākos trūkumus salabo. Normāls autovadītājs jau jūt, ka ir parādījusies brīvkustība (uz bedrēm autiņš grab), izpūtējā caurumi. Reti kurais kantoris var pareizi gaismas noregulēt atbilstoši CSDD prasībām, bet to, ka lukturi spīd debesīs jau nevar nepamanīt. Līdz šim konstanti apskati izeju ar pirmo reizi. Ar veco būmeru gan tas nebija tik droši, jo tur bija viss slikti.  

 

 

Laikam esi viens no retajiem, kas auto dzen uz servi pirms skates
 
Link to comment
Share on other sites

Iesakiet kādu normālu BMW elektriķi.

Vajag saremontēt lai centrālā darbojas no atslēgas. 

 

P.s. bačas mainīju, reinicializēt mēģināju un drošinātāju pārbaudīju. Pieļauju ka nobeidzies uztvērējs vai nekontakts.

Link to comment
Share on other sites

Man CSDD riebjas, tāpēc cenšos auto turēt kārtībā un apmeklēt CSDD ne biežāk kā reizi gadā lai tam kantorim neviens lieks cents no manis neatlektu.

Tai naudas ieslaukšanas mašīnai tāpat neslikti tiek, lai vēl to papildus smērētu.

Link to comment
Share on other sites

Saki Pirkss, tad jau labāk iedot ķepā (naļikā) servisa Toļikam?

 

Man kaut kā nav uzticība tiem servisieml lai dzītu ejošu mašīnu bez konkrētas vainas un lūgtu viņiem kaut ko atrast un novērst.

Link to comment
Share on other sites

mums jau ar TA bija brīnumi.. pirms tam bija pie servisnieka par tām pašām gaismām.. CSDD pateica, ka nepareizi saregulēts vai kkā tā.. varianti vai pats saregulē uz vietas vai ej atkārtoti :D nācās uz vietas saregulēt.

Link to comment
Share on other sites

Kā tu zini, ka viņa ir ejoša? Varbūt karterī sen eļļas nav un bremžu disks ir tik plāns, ka mēness spīd cauri :) Tas, ka panelī nerādās kļūdas, nenozīmē, ka problēmu nav.

 

Man kaut kā nav uzticība tiem servisieml lai dzītu ejošu mašīnu
Link to comment
Share on other sites

Nu savam auto līdz sekoju pats. Ir man pierakstīts kad mainītas eļļas, filtri, siksnas un viss pārējais. Ir pietekami pieredzēts servisos, kad maina ripuļus uz ziemu, kad šie pat nepaskatās kas bremzēm un cik diski ir sarūsējuši vai izdiluši.

Link to comment
Share on other sites

Derētu uzzināt kādā veidā tiek sekots līdz ritošās daļas kustīgām daļā un pēc kādām metodēm noskaidro visu gumiju, stabilizatoru stāvokli.  Neuzceļot mašīnu uz pacēlāja, to nevar nekā izdarīt. 

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

 

 

Man kaut kā nav uzticība tiem servisieml lai dzītu ejošu mašīnu bez konkrētas vainas un lūgtu viņiem kaut ko atrast un novērst.

 

šitādi grausti pārvietojas pa mūsu ielām un vēl kauc, lai pagarina tehniskās apskates termiņus uz 2 gadiem.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

To e=d; Kāpēc tu domā ka mans 3 gadus vecais auto ir grausts? Spried pēc sava auto?


Mežaveci, neķer kreņķi. Man pie garāžas ir estakāde, kur šo to no apakšas var redzēt.

Link to comment
Share on other sites

Ja kāds šarnīrs kustās, tad neko tur nevar redzēt no apakšas, līdz to mehānismu nepakustināsi un to nevar izdarīt, ja riteņi ir uz zemes. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Saki Pirkss, tad jau labāk iedot ķepā (naļikā) servisa Toļikam?

Tev ir informācija, ka es savu auto laboju pie servisa Toļika?

Patīk d***ties diršanās pēc?

 

Bez tam, servisa un CSDD funkcijas pārklājas tikai daļēji. CSDD var noteikt piekares problēmas, taču viņi tās neremontēs.

Savukārt, uz displejā degošu lampiņu "dzinēja bojājums" CSDD labi ja paskatīsies un varbūt lapā ierakstīs, neba nu diagnosticēs kas par vainu,nemaz nerunājot par remontiem.

Labots - Pirkss
Link to comment
Share on other sites

Ja kāds šarnīrs kustās, tad neko tur nevar redzēt no apakšas, līdz to mehānismu nepakustināsi un to nevar izdarīt, ja riteņi ir uz zemes.

tas gan nav taisnība Mežaveci , jo šaras izdilst tajā vietā kad riteņi ir uz zemes un taisni tieši paceļot uz pacēlāja kad rteņi karājas gaisā ļoti iespējams ka brīvkustību nevarēs konstatēt, tā kā piekares diagnostikai vajag pielietot tādu kratekli kā TA nevis uz pacēlāja un pēc nomaiņas sailent blokus pievilkt arī būtu labi ja riteņi ir noslogoti nevis karājas gaisā citādi nevajadzīgi tiek vērpta sailent bloku gumija ...

Labots - Dils
Link to comment
Share on other sites

Derētu uzzināt kādā veidā tiek sekots līdz ritošās daļas kustīgām daļā un pēc kādām metodēm noskaidro visu gumiju, stabilizatoru stāvokli. Neuzceļot mašīnu uz pacēlāja, to nevar nekā izdarīt.

Nav tik traki, pats var just, vismaz es savam jūtu. Pa trepi pabraucot labi var just, kura šara iet uz beigàm, ja iekšējā šara, to pat dzirdēt var. Bremžu diskus un klučus var ar acīm aplūkot, bet nav problēmu arī pašam nomainīt, 1reiz vien darīts, bet vismaz zināms kā. Eļļas un filtrus servī nemainu gadiem, tikai pats, zinu ka tas neko daudz tur nemaksā, bet.. nav arī grūti. Ja nav laika, tad cita lieta, pašam ir bijušas situācijas, ka ģimene svarīgāka, tāpēc darbi tiek uzticēti citiem.

CSDD tā pat izjuhārīs, ja viss būs tip top, kaut bremžu trubiņā sameklēs pēdējo plaisu, lai 2 ieliktu. Nu Rīgā laikam gan nē, tur kā pa konveijeru, bet citur gan.

Link to comment
Share on other sites

 

 

tas gan nav taisnība Mežaveci , jo šaras izdilst tajā vietā kad riteņi ir uz zemes un taisni tieši paceļot uz pacēlāja kad rteņi karājas gaisā ļoti iespējams ka brīvkustību nevarēs konstatēt, tā kā piekares diagnostikai vajag pielietot tādu kratekli kā TA nevis uz pacēlāja un pēc nomaiņas sailent blokus pievilkt arī būtu labi ja riteņi ir noslogoti nevis karājas gaisā citādi nevajadzīgi tiek vērpta sailent bloku gumija ...

 

ko tu tur fantazē. paceļ augšā, iebāž lomiku starp dzelžiem un skatās vai ir brīvkustība vai nav. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Tas gan. Pilns mums LV ar šitiem lomiku meistariem. Labi, ka tagad vismaz plēvi paklaj uz beņķiem, kad sēžās ar savu eļļaino robu.

Labots - Slaids
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...