Jump to content

LMT ne/kvalitāte


kappa
 Share

Recommended Posts

godzilla

Muah.. telei daudz vairāk klientu :D

Klaji meli.

Tele iztirgoja kaudzēm priekšapmaksas kartes kuras jau sen neviens nelieto.

Telei nebūt nav visvairāk klientu.

 

Runājot pa pārklājuma zonu. Kaut kā man te sanāca izmest nelielu cilpu gar LV krastiem no Rīgas līdz Klaipēdai Cilpa tika mesta pa ūdeņiem, vidēji 5-10 jūdzes no krasta :)

Dafiga vietās bitei utm., lopiem ij miņas nav no zonas. Ar LMT karti es pat internetu lietoju.

Vot i spriediet pa pārklājumu.

Kolēģis žēli īdēja ka nevar piezvabīt no savas teles, apžēlojos un iedevu savu trubu :)

 

Cita lieta ka ir vietas kur ir tikai tele vai tikai lmt zona. Parasti tas ir ārpus lielām pilsētām kaut kur meža vidū.

Ja skatās uz zvanu izmaksām tad ir vienkārši jārēķina KAM zvana. Skaidra lieta ka telei teles tīklā būs lētāki zvani kā zvani uz LMT.

Tā kā man ir sanācis ka 99% kam es zvanu ir LMT klienti tad ar formula 8 man pilnīgi pietika. I tad reizēm nesanāca visu norunāt.

Tagad truba ir uz uzņēmumu un reti kad rēķins pārsniedz 10Ls.

tas ir ieskaitot ar visādām statistikām traukos utml., sīkām izvirtībām.

Labots - godzilla
Link to comment
Share on other sites

godzilla - klientu skaits netiek aprēķināts pēc nopirkto karšu skaita, bet gan pēc aktīvo!

 

Tagad redzam, cik lietderīgi valsts (lasīt LMT) izmantoja mūsu naudu - neviena normāla firma 10 jūdzes no krasta netaisīs zonu, pat pieņemot, ka ir min konfigs, tas izmaksās vismaz papildus 15k. Piedevām pa visu krasta līniju? Tagad saprotu kur ir LMT tie 99 % izrauti :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jā, un paldies LMT arī par austrumu robežas pārklājumu.No Bites tur nav ne smakas...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jā, t-t-tieš-šām Bin-ndes-s k-kungam ir p-problēm-mas ar run-nu vai t-tā ir drukas kļūd-da? :-D

 

Solīdajam kantorim parasti ir korektors...

Link to comment
Share on other sites

Izlasīju šo TokRa's postu:

2008. g. 16. septembris

 

Sekojot straujajai Bites izaugsmei Latvijā ar stratēģisko mērķi izveidot kvalitatīvāko tīkla pārklājumu starp mobilo sakaru operatoriem, tiek attīstīts un uzlabots arī Bites 3G pakalpojumu tīkls. Kopš gada sākuma Bites komanda ir izvietojusi 22 jaunas 3G bāzes stacijas visā valstī, nodrošinot datu pārraidi ar maksimālo ātrumu līdz 7.2 Mbps.http://www.bite.lv/lv/about/media/pr/2008/show/681

 

un nolēmu apskatīties, kā tad ar 3G bāzes stacijām šogad klājas tirgus līderim.

Izdevās izskaitīt 63 gabalus 2008. gadā uzstādītu UMTS bāzes staciju.

 

Avots: http://www.lmt.lv/lat/abonentiem/parklajum...stacijas?srow=0

Link to comment
Share on other sites

Nu salīdzināji...

Bitei vēl parastās stacijas ir jāslien augšā, LMT jau var vairāk domāt par 3G bāzes stacijām, jo parastās plus mīnuss ir saslietas...

Link to comment
Share on other sites

gribi teikt: uķi, uķi, mazais operatoriņš? Nekā nebija - bezmazvaivisi saglabā numuru uz Bites tīklu. © Bite

Link to comment
Share on other sites

gribi teikt: uķi, uķi, mazais operatoriņš? Nekā nebija - bezmazvaivisi saglabā numuru uz Bites tīklu. © Bite
Ja salīdzinam zonu, tad Bitei protams tā ir sliktāka... Tagadējā prioritāre noteikti ir to palielināt, reizē fokusējoties uz 3G. LMT savos ilgajos gados infrastruktūru ir jau izveidojis, tāpēc arī tāds pārsvars...

Par numuru pārcelšanu uz Biti te jau minēja - LMT slauc pārāk daudz. Lietotājiem neinteresē vai operators slauc investorus... Viņam interesē gala cena un pašreiz Bitei tā ir daudz labāka...

TokRa ir jau to teikusi un pierādījusi ar tarifiem vairākkārt...

Link to comment
Share on other sites

nekad neesmu spriedeleejis kaadu operatoru klientiem zvanu, sausa statistika iz maniem tel. reekiniem-

 

aptuveni 500-600 min meenesii

 

LMT - 70-90 Ls meenesii (ar formula 28)

Bite- ap 20 Ls meenesii (variants 15)

 

Shaadi ir 3 telefoni. Lidzshineejo 200-550 Ls :shock: tagad nav pat tuvu 100....

 

Secinaajumus izdariet pashi...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
LMT saņem klientu apkalpošanas balvu

 

 

2008.gada 27.novembris.

 

Informāciju sagatavoja Elīna Lidere, "Latvijas Mobilais Telefons" preses sekretāre.

 

Latvijas Mobilais Telefons (LMT) ir saņēmis Klientu apkalpošanas Gada balvu lielo uzņēmumu grupā. Šī atzinība apliecina LMT rūpes par klientiem un LMT klientu apkalpošanas darbinieku augsto profesionalitātes līmeni.

 

LMT prezidents Juris Binde: "Latvijas Mobilā Telefona sasniegumi balstās ne tikai uz jaunākajām tehnoloģijām un kvalitatīvo sakaru tīklu. Visa pamatā ir cilvēki, kas dod savu ieguldījumu tīkla attīstībā, jaunu pakalpojumu piedāvāšanā un kvalitatīvā klientu apkalpošanā."

 

Balva dibināta ar mērķi veicināt Latvijas uzņēmumu sistemātisku darbu pie klientu apkalpošanas standartu izstrādes un ieviešanas praktiskajā darbībā, paaugstinot klientu apmierinātību gan uzņēmuma, gan visas valsts konkurētspēju, un izteikt publisku atzinību tiem, kas klientu apkalpošanā sasnieguši vislabākos rezultātus. Klientu apkalpošanas Gada balva ir a/s "Swedbanka" un Latvijas Kvalitātes asociācijas sadarbībā tapis projekts.

 

LMT darbojas pēc augstiem, starptautiski atzītiem kvalitātes vadības standartiem, ko nosaka ISO 9001:2000 standarts. LMT pagājušajā gadā kā pirmais uzņēmums Latvijā saņēma Latvijas Darba devēju konfederācijas un Valsts kancelejas Efektīvas pārvaldības gada balvu.

 

Kopš LMT dibināšanas kopējie kapitālieguldījumi pārsnieguši jau 250 miljonus latu. Šīs investīcijas ļāvušas LMT izveidot vienu no modernākajiem mobilo sakaru tīkliem Eiropā. Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) pēdējie veiktie mobilo sakaru operatoru kvalitātes mērījumi apliecina, ka LMT tīkls ir kvalitatīvākais visos galvenajos parametros.

 

Papildu informācija:

 

Elīna Lidere

 

Tālrunis: 67773582

 

E-pasts: elina.lidere@lmt.lv

 

 

Preses relīze

LETA

 

27.11.2008

 

Avots: http://www.nozare.lv/nozares/telecom/item/...637A65E044F401/

Link to comment
Share on other sites

pie LMT apkalpošanas skaitās arī apkalpošana Trodeksos?

Link to comment
Share on other sites

nekad neesmu spriedeleejis kaadu operatoru klientiem zvanu, sausa statistika iz maniem tel. reekiniem-

 

aptuveni 500-600 min meenesii

 

LMT - 70-90 Ls meenesii (ar formula 28)

Bite- ap 20 Ls meenesii (variants 15)

 

Shaadi ir 3 telefoni. Lidzshineejo 200-550 Ls :shock: tagad nav pat tuvu 100....

 

Secinaajumus izdariet pashi...

 

nez uz kurieni tu zvani - sarunas 300-400minutes

LMT 14-16Ls

Link to comment
Share on other sites

... LMT tarifi sāk palikt draudzīgi pēdējā atlaižu līmenī un zvaniem savā tīklā nakts vidū.
Ja ir pieslēgts pakalpojums pakalpojums "Pirmklasnieks" vai "Mazulis" tarifi ir vienkārši fantastiski zemi. Iespējams, neviens cits operators nepiedāvā tik zemus tarifus zvaniem uz LMT tīklu :good:

 

pie LMT apkalpošanas skaitās arī apkalpošana Trodeksos?
Dīleri noteikti arī ietekmē LMT tēlu, tāpat kā Bites saloni (dīleri) par Bite Latvija. Pēc maniem novērojumiem apkalpošana pie LMT dīleriem ir augstā līmenī.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Latvijas iedzīvotāji par kvalitatīvāko mobilo pakalpojumu sniedzēju atzīst LMT; otrajā vietā - Tele2

 

Informāciju sagatavoja Sintija Grasberga, SIA "Euro data" valdes locekle.

 

Mobilie sakari kļuvuši par neatņemamu cilvēku ikdienas sastāvdaļu, jo 98% Latvijas iedzīvotāju ik rītu no mājas iziet ar mobilā telefona aparātu kabatā. 76% aptaujāto atzīst, ka par mobilo sakaru kvalitātes līderi uzskata LMT, pēc tam seko Tele2 (22%), Bite (2%) un citi mobilo sakaru operatori. Tā secināts SIA EURO DATA veiktajā interneta aptaujā eSample.

 

Pētījuma dati apliecina, ka šobrīd mobilie operatori ir sadalījuši pakalpojumu tirgu un veiksmīgi darbojas, atbilstoši izvēlētajai mērķauditorijai. 58% aptaujāto lieto LMT piedāvātos pakalpojumus. Aptaujātie atzīst, ka šo zīmolu lieto tā prestižā imidža dēļ, 70% lietotāju ir latviešu vīrieši, kuru mēneša ienākumi ir virs 400 latiem. LMT lietotāji atzīst, ka ar sniegto pakalpojumu kvalitāti ir apmierināti, turklāt tikai mazliet vairāk kā 8% lietotāju biežāk kā reizi mēnesī mēdz būt kādas sakaru problēmas. LMT tiek nosaukts arī par uzticamāko mobilā interneta pakalpojumu sniedzēju. Šo pakalpojumu izmanto katri trīs no pieciem lietotājiem jeb gandrīz 60%.

 

Par otru populārāko mobilo sakaru operatoru tiek uzskatīts Tele2, kas ir līderis jauniešu segmentā. Tele2 lieto 37% aptaujāto, turklāt vairāk kā puse jeb gandrīz 61% lietotāju ir jaunieši vecumā no 15 līdz 24 gadiem. Likumsakarīgi, ka pakalpojumu lietotāji ir ar vidējo vai nepabeigtu augstāko izglītību un viņu ienākumi mēnesī vidēji ir ne vairāk par 200 latiem. 22% mobilo pakalpojumu lietotāji uzskata, ka Tele2 ir kvalitatīvākais mobilo sakaru sniedzējs Latvijā. Turklāt, nepilniem 27% Tele2 lietotāju ir problēmas ar sakaru kvalitāti biežāk kā vienu reizi mēnesī. Pētījuma dati arī liecina, ka 5% lietotāju nekad nav saskārušies ar šādu situāciju. Tikai katrs sestais (16%) lietotājs uzskata, ka Tele2 ir visuzticamākais mobilā interneta pakalpojumu sniedzējs.

 

Pārējie spēlētāji mobilo sakaru tirgū Latvijā nav tik ietekmīgi, jo tikai 3% aptaujātie izmanto Bite sniegtos pakalpojumus, bet 2% - kādu vēl citu operatoru. Šie sakaru nodrošinātāji lietotājiem šķiet mazāk uzticami un kvalitatīvi. 16% aptaujāto, kas ir Bite lietotāji atzīst, ka ar negaidītām sakaru problēmām sastopas vismaz vienu reizi mēnesī. Par uzticamāko mobilā interneta pakalpojuma sniedzēju 7% aptaujāto nosauc Triatel, bet 4% - Bite.

 

Pētījumā izmantots „eSample” interneta panelis, kurā aptaujāti 902 Latvijas iedzīvotājs vecumā no 15 līdz 74 gadiem. Plašāk par SIA „EURO DATA” un „eSample” – www.eudata.lv , www.eSample.lv

 

Avots: http://www.nozare.lv/nozares/telecom/item/...14A31D88B6B237/

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

LMT PR:

Rīgā, Alberta un Antonijas ielu rajonā darbu sākusi jauna Latvijas Mobilā Telefona trešās paaudzes UMTS bāzes stacija ar ātrgaitas datu pārraides iespējām. Nedēļas laikā tā ir jau trešā Latvijā uzstādītā UMTS bāzes stacija. Pirms uzsākt darbu komercrežīmā, bāzes stacija tika pārbaudīta testa režīmā, tāpēc apkārtnes iedzīvotāji jau iepriekš izjuta sakaru uzlabojumus.

Tagad Rīgā pavisam darbojas 237 LMT bāzes stacijas. Papildus tām jau ir uzstādītas 23 citas bāzes stacijas, kas pagaidām vēl darbojas testa režīmā. Līdz ar to kopumā Rīgā ir jau 260 bāzes stacijas.

Rīgā sāk darbu jau 237. LMT bāzes stacija , latvijas mobilais telefon, mobilie tālruņi, latvija

Modernais trešās paaudzes mobilo sakaru tīkls – UMTS – ļauj mobilo sakaru tīklā sasniegt datu pārraides ātrumu līdz pat 3,6 megabitiem sekundē, bet nākotnē – pat līdz 14,4 megabitiem sekundē. Tas ir platjoslas interneta risinājumiem līdzvērtīgs ātrums, un tādējādi mobilo sakaru tīklu ar LMT iBirojs pieslēgumu var ērti izmantot arī kā bezvadu interneta pieslēgumu savam datoram. Plašāka informācija par LMT mobilā interneta pieslēgumu veidiem ir pieejama mājas lapā www.lmt.lv.

Lai gan LMT jau ir plašākais mobilo sakaru tīkls Latvijā, uzņēmums turpina ieguldīt tā attīstībā. Kopš LMT dibināšanas kopējie kapitālieguldījumi pārsnieguši jau 250 miljonus latu. Šīs investīcijas ļāvušas LMT izveidot vienu no modernākajiem mobilo sakaru tīkliem Eiropā. LMT tīkla pārklājums, tai skaitā arī mobilajam internetam ir vairāk nekā 99% Latvijas teritorijas. Tāpēc nav nejaušība, ka Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija, veicot mobilo sakaru operatoru kvalitātes mērījumus 2007. gadā atzinusi LMT kā kvalitatīvāko visos galvenajos parametros.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Padalīšos ar tautu, kādēļ nekad vairs nebūšu LMT klients.

 

Mana personīgā dižķeza sākās 2004. gadā - darbs pa pieskari, naudas nav utt. Mētājoties gadu gadījuma darbos, iedzīvojos Ls30 lielā rēķina parādā LMT. Atslēdza - normāli... Pēc pāris nedēļām - hop, apsveikuma vēstule no Kredītreforma! Šī operativitāte, bez draudu vēstulēm nododot klientu, kurš LMT ir nomaksājis četrciparu naudiņas, parādu piedzinējiem saplosīšanai, jau patika krietni mazāk. Neko darīt, bridu uz savas provinces pilsētas LMT klientu centru, vai kā viņu tur lamā.

 

Tur sagaidīja "patīkama" saruna ar centra darbinieci, kura LMT firmas uzpūtīgajā stilā sastādīja kaut ko, tipa, "atgriešanas grafikam" līdzīgu. Jūs teiksiet: "Kur problēma? Pats vainīgs!" Lieta tāda, ka minētā darbiniece pasvītroti skaļā balsī pa visu palielo telpu paziņoja ne vien grēkāža vārdu, uzvārdu un "noziegumu", bet, šķiet, pat pilnu personas kodu. Tie kuri nav Rīgas rezidenti izjūtas sapratīs :)

 

Kādas sekas? Tādas, ka nozvērējos nekad mūžā vairs neielaisties jelkādās attiecībās ar mobīlo sakaru tirgus līderi, pie kā arī principiāli pieturos. Ko zaudēja LMT? Rēķiniet - PATS mazākais rēķins bija 12 lati (speciāli taupoties).

Link to comment
Share on other sites

Ir atšķirība vai tu pats ej pie tā kam esi parādā un meklē risinājumu kopīgi, vai arī gaidi kad visi gali ūdenī un pilna pastkastīte ar Creditreform vēstulēm un tad savā uzpūtīgajā stilā dodies meklēt taisnību tēlojot piekrāptu jaunavu....Tādus nekur nemīl...

 

P.S. Nesamaksā par gāzi, elektrību, u.t.t., atslēgs vēl atrāk....kur tad iesi sūdzēties?...

Labots - locoone
Link to comment
Share on other sites

Parakstot līgumu, esi apņēmies zināmas saistības, daļa no kurām ir savlaicīga rēķina apmaksa.

Ja iestājas dižķibele (darba zaudēšana), kuras rezultātā iestājas nekāda naudas plūsma, ir iespējams tāds risinājums, kas neaudzē parādu - pieslēguma anulēšana.

 

P.S. Ja būsi pretējā pusē, kad šefs piedāvās algu izmaksāt varbūt kaut kad pa daļām, kā rīkosies?

Link to comment
Share on other sites

Grossmeister
iedzīvojos Ls30 lielā rēķina parādā LMT. Atslēdza - normāli...

Varēja jau pats laicīgi painformēt , lai noslēdz telefonu uz laiku , i parādā neiedzīvoties , i stresa lieka nebūtu , kaut gan tās LMT darbinieces rīcība bija ļoti nekorekta .

Link to comment
Share on other sites

vai arī gaidi kad visi gali ūdenī un pilna pastkastīte ar Creditreform vēstulēm

Ar tiem galiem ir tā, ka nevajadzētu lietot izteicienus, par kuru lietojumu ir tikai aptuvena nojausma - vari kļūt smieklīgs. Par kredītreform vēstulēm: a kurā vietā es minēju pilnu pastkasti? Viena vēstule, nudien, nepiepildīja manu pastkasti :)

tad savā uzpūtīgajā stilā dodies meklēt taisnību tēlojot piekrāptu jaunavu....Tādus nekur nemīl...

Es neesmu piecītis, ko visi mīl. Ja Tava komentāra jēga bija uzbrauciens, tad tas, piedod, neizdevās.

 

Vil, vai pareizi sapratu, ka atbalsti klientu pazemošanu no LMT darbinieces puses?

Link to comment
Share on other sites

Ar to gribēju pateikt, ka nav ko uzmest lūpu, no brīža, kad saprati, ka nevarēs nomaksāt pēdējo rēķinu līdz Creditreform vēstulei noteikti pagāja mēnesis vai pat vēl vairāk. Pa to laiku varēji visu atrisināt, protams, izrādot savu iniciatīvu, bet, ja labāk patīk piekopt strausa taktiku, tad labu veiksmi...

Link to comment
Share on other sites

az888, da kas Tu par LMT klientu- parādnieks Tu esi un vēl "šefu mētā". Ņefig lietot pakalpojumu, ja nevari samaksāt.

Labots - Didzis
Link to comment
Share on other sites

Tas, ka viena tante neprot uzvesties nenozīmē, ka uzņēmums slikts. OK, uzņēmumam pašam ir jāizvēlās savi pārstāvji un klientu apkalpošanas kvalitāte jākontrolē.

Kā piemēru varu minēt, ka klientu apkalpošana bitē problēmjautājumu gadījumos ir vēl neatsaucīga (šai gadījumā par līguma lauzšanu bija neskaidri jautājumi jārisina)

 

Neviens nav ideāls, cilvēki kļūdās darba procedūrā, paidās uzņemties atbildību utt...

 

Neturu ļaunu prātu ne uz biti, ne kādam citam dēļ viena starpgadījuma vajadzētu bļaut, cik slikts ir LMT.

Link to comment
Share on other sites

Grossmeister
Neturu ļaunu prātu ne uz biti, ne kādam citam dēļ viena starpgadījuma vajadzētu bļaut, cik slikts ir LMT.

Mums te vienam biedram bija starpgadījums ar Bite`s operatori , viņš ne visai labu prātu uz to turēja - taisās tagad LMT pāriet . :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Vil, vai pareizi sapratu, ka atbalsti klientu pazemošanu no LMT darbinieces puses?

Zinot, ka klientu apkalpotājus darba devēji izvēlas ar labām komunikācijas prasmēm un pozitīvu skatu uz dzīvi, pieņemu, ka dialogu pats uzsāki neatbilstoši lietišķajai etiķetei.

 

P.S. Kā klientu Tu sevi pazemo pats, nespējot norēķināties par apēstajām pusdienām.

Link to comment
Share on other sites

LMT nekad neesmu lietojis un nelietošu, par tele2, ZZ viss bija labi, līdz brīdim, kad no kredīta sāka ņemt nost pārlieku daudz naudu :/ Lietoju zivi jau vairāk kā 5gadus, bija ivsi atlaižu līmeņi utt, bet kad jābūs starp divām ZZ ar atlaidi 3saņi par minūti, tikmēr man intens'vi sāka vilkt nost 10saņus, ar to arī beidzās mana dalība tele2 tīklā, mierīgu sirdi pārgāju uz bifri un sūtu sms pa labi pa kreisi pa brīvu uz visiem tīkliem!

Link to comment
Share on other sites

nevarēs nomaksāt pēdējo rēķinu līdz Creditreform vēstulei noteikti pagāja mēnesis

Ja godīgi, neatceros. Manuprāt - mazāk. Saproti, man ir pilnīgi vienalga, kādu iemeslu dēļ pierīgas bodītē pārdevēja uz jautājumu atbild - čego? Es tajā bodītē vienkārši neiegriežos - paldies Dievam ir arī citas. Ja ļoti cienījamas KLM lidsabiedrības pārstāvis manai labai paziņai deklarē, ka visi, kas lido ekonomiskajā klasē ir bomži, tad ir pilnīgi saprotams, ka ne viņa, ne viņas paziņas šīs visnotaļ respektablās kompānijas pakalpojumus neizmantos. Tāpat ar mani - bāba (piedodiet), kura izkladzināja pa visu pagastu par manām problēmām neiegrieza man, viņa iegrieza LMT, ne daudz, ap tūkstoti - bet šo tūkstošu ir daudz!

 

az888, da kas Tu par LMT klientu- parādnieks Tu esi un vēl "šefu mētā". Ņefig lietot pakalpojumu, ja nevari samaksāt.

Mīļais Didzi! Parādā es neesmu nevienam, atskaitot savus vecākus (ceru, saprati)! LMT klients neesmu un nebūšu. Mana kļūda bija tur, ka savā naivumā uzskatīju, ka Ls30 jau nav nauda. Šo muļķību esmu pārdzīvojis un Tev arī iesaku! Saprotu, ka Didža (jauns)kungs pieturas pie uzskata, ka trūkums ir netikums. Atzīšos, arī es tā domāju, bet dzīve domāja savādāk un viņai bija taisnība. Nu nekas, Tev viss vēl ir priekšā :(

 

Kādēļ vilku pasākumu? Bija mazs biznesiņš, kam dotais LMT numurs bija vitāli nozīmīgs. Mea culpa. Škrobe jau nav par parāda piedziņu, škrobe bija par metodēm. Ā, atcerējos arī kāda pazīstama vadu vilcēja stāstus par LMT topmenedžeru attieksmi pret "melnajiem". Nu tas gan būtu offtops.

 

pieņemu, ka dialogu pats uzsāki neatbilstoši lietišķajai etiķetei.

Tas gan :( Joprojām spēju atšķirt ilgstošo bezdarbnieku no "normāla" cilvēka. Tici uz vārda - no uzpūtības tur nav ne smakas!

Kā klientu Tu sevi pazemo pats, nespējot norēķināties par apēstajām pusdienām.

Esmu cilvēks, kas strādā ar lietām, ne ar cilvēkiem. Bet tik daudz zinu, ka lielākā kļūda biznesa sarunā ir novirzīt to uz oponenta personību, nevis uz faktiem. Par pusdienām sensen jau esmu norēķinājies. Pieņemot, ka manas LMT "bābas" pozīcija ir pareizā, Tu pārkāp veselu kaudzi aksiomu, no kurām galvenā - klientam vienmēr taisnība. Kaut gan, varbūt, ka LMT ir drusku cita biznesa ētika. Šodienas diskusija to tikai apstiprina.

 

Jā. Ko izmantoju tagad?! Nu ZZ, protams. Piecītis mēnesī, salīdzinot ar LMT Ls12 un uz augšu - ir mazliet bonuss. Nereklamēšu Teli, tāpat utis pietiek, tomēr ne biznesa lietotājam ļoti optimāla izvēle. Ilgas sarunas ar LMT klientiem plūstoši novirzu uz Skype :))

Labots - az888
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ja Tev ir strīdus situācija ar uzņēmumu, dusmas nav jāizgāž uz darbinieku. Tamdēļ pilnībā piekrītu Taviem vārdiem:

Bet tik daudz zinu, ka lielākā kļūda biznesa sarunā ir novirzīt to uz oponenta personību, nevis uz faktiem.

 

Pieņemot, ka manas LMT "bābas" pozīcija ir pareizā, Tu pārkāp veselu kaudzi aksiomu, no kurām galvenā - klientam vienmēr taisnība.

 

Šo pozīciju mēs tā arī neesam redzējuši, tādēļ neko par to nevaram spriest. /*bet man grūti iedomāties, kā cilvēks skaļā balsī spēj saukt personas kodu. Pilnīgi bezjēdzīga lieta. */

Savukārt sev netīkamas sarunas biedru saukt par "bābu" arī nav diez ko glīti. Izskatās pēc aprunāšanas "aiz muguras".

Link to comment
Share on other sites

az888, nekas man nav priekšā.LMT klientes esmu no pirmajiem GSM telefoniem un neko sliktu par šo kompāniju nevaru teikt. Rēķinu maksāju labi ja reizi trīs mēnšos. Tam gan ir principa jautājums. Man darbs kaādreiz bija blakus LMT kantotrim un es gribeju rēķinu maksāt pa taisno, bez bankas starpniecības un komisijas naudas, bet LMT neņem naudu. Tad vēl sižetu TV 3 uztaisīju. Neko nepanācu un tagad maksāju tikai tad, kad šie sāk klausulē čiepstēt, ka būtu labi ja samaksātu. Tā nu ietaupu uz katru maksājumu vismaz latu.

Link to comment
Share on other sites

Ja Tev ir strīdus situācija ar uzņēmumu, dusmas nav jāizgāž uz darbinieku. Tamdēļ pilnībā piekrītu Taviem vārdiem:

Ja neievēroji, tad ar LMT man nav nekāda konflikta. Vienīgi darbinieces neprofesionālā darbība radīja aizdomas, ka tā nav viņas pašas iniciatīva, bet gan uzņēmuma politika. To netieši apliecina arī tā vai citādi ar apspriežamo uzņēmumu saistīto boot.lv komentētāju pozīcijas izklāsts.

 

Uz darbinieci dusmas neizgāzu, viņa savus kompleksus (iespējams) izgāza pret mani. Bet šo gadījumu atstāstu radiem, draugiem un paziņām. Ja nebūtu subsidēto telefonu, tad "bābas" sekmes sava uzņēmuma gremdēšanā vilktu virs 10kLs gadā. Nav nekāda īpaša naida pret LMT - ir tikai vēlme pasargāt savus tuviniekus no nepamatotiem izdevumiem. Tā mana miesīga māsa atdod "tirgus līderim" 10% no saviem ienākumiem. Normāli? Tas atgādina jauno gurķu pieeju, kad ar aldziņu Ls300 tiek pirkti ģebiļņiki par Ls320.

 

Kut ko tu te lej...biznesam nepieciešams numurs..., bet klienti nevar sazvanīt, jo atslēgts...:)

Saprotu, jaunskungs, ka pāris gados nost no mātes pupa problēmu varbūtība ir pamaza, bet nekas - Tev vēl visa dzīve priekšā, sapratīsi! Provizoriski paskaidroju - pāriešana uz par pakāpi zemāku ienākumu līmeni ir ĻOTI smaga. Pāriešana no algas maksātāja statusa uz algas saņēmēju - vēl smagāka.

 

Īpaši glupiem paskaidroju - nedēļu garumā vilkšana varētu dot iespēju nokārtot ne vien rēķinu problēmas, bet arī vēl šādas tādas nianses. Risks neattaisnojās, un Dievs ar viņu... Pozitīvais vēstījums ir tāds, ka notika pamatīga draugu un paziņu filtrēšana, kas arī joprojām dod pamatīgu ekonomiju uz komunikācijas izmaksām, kaut arī ne LMT tīklā :)

Labots - az888
Link to comment
Share on other sites

Vienīgi darbinieces neprofesionālā darbība radīja aizdomas, ka tā nav viņas pašas iniciatīva, bet gan uzņēmuma politika. To netieši apliecina arī tā vai citādi ar apspriežamo uzņēmumu saistīto boot.lv komentētāju pozīcijas izklāsts.

 

Kaut kāds sviests.

Kā uzņēmuma politika var būt kašķi ar klientiem? Kamdēļ spriedumus par politiku neizdari no reklāmām klientu piesaistīšanai, kas arī ir daļa no uzņēmuma politikas?

Link to comment
Share on other sites

Pievienojos Kamam. Laikam LMT arī krīze kož, jo tauta , bedzot sāk skaitīt naudiņu, nevis vadās principa tipa ka es biezs, vajag dārgāko pakalpojuma sniedzēju. Ja kādreiz LMT izcēlas ar to ka bija zona tur kur nav citiem, tad tie laiki ir pagājuši . Vismaz man laukos ir tieši otrādi- kaut viņu tornis netālu, bet ar zonu ir kā ir , bet kam Tele 2, tiem nav problēmu. Precīzu nezinu kā tagad, bet agrāk , laikam valsts iestādes ar saviem mobīlajiem bija LMT klienti ( tāpat kā Statoil ).

Labots - oxygen
Link to comment
Share on other sites

Kā uzņēmuma politika var būt kašķi ar klientiem?

Es, protams, nedaudz pārspīlēju. Tomēr redzams, ka vismaz trīs komentētāji šo kašķi atrod par labu esam, tādējādi var izdarīt secinājumu, ka kašķīgo sievieti var bīdīt par uzņēmuma seju, bet viņas slikto klientu apstrādes metodes izmantot arī komunikācijā ar "labajiem" klientiem. Vai ne, VIL?

Kamdēļ spriedumus par politiku neizdari no reklāmām klientu piesaistīšanai, kas arī ir daļa no uzņēmuma politikas?

:)

Uz jebkuru LMT reklāmu skatos caur personīgās pieredzes prizmu. Šī pieredze ir krasi negatīva.

Link to comment
Share on other sites

SWedbank beidza piedāvāt pakalpojumu nomaksa, nez kā ar LMT? Lai gan trodeks veikali ir krietni tukšāki palikuši.

Link to comment
Share on other sites

Vai LMT sākas grūti laiki. Manam paziņam "Piezvani man" bija uzkrātas ~200min. Tagad LMT to samazinājis līdz 19minūtēm. Laikam uzņēmums nonācis finansiālās grūtībās ja reiz ķeras pie tādiem soļiem.

Link to comment
Share on other sites

NormaalsCilveeks

AGIM

 

LMT ar to diemžēl izceļas - be ierunām nogiežot apmaksātu pakalpojumu ...

Link to comment
Share on other sites

Vai LMT sākas grūti laiki. Manam paziņam "Piezvani man" bija uzkrātas ~200min. Tagad LMT to samazinājis līdz 19minūtēm. Laikam uzņēmums nonācis finansiālās grūtībās ja reiz ķeras pie tādiem soļiem.

 

 

Nezinu, man vienam numuram ir tagad uzkratas 850 min. - nekas pagaidam nav samazinats, un lidz meneša beigam vel ir laiks :)

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...