Jump to content

Lietojam Ebay - dalīšanās pieredzē


Patriot
 Share

Recommended Posts

Just now, ivo teica:

no naudas saņēmēja

tā it kā būtu Tava problēma cik iekasē no pārdevēja, ja darījuma summa apmierina?

Labots - CAP
Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , CAP teica:

Tava problēma

Ir gadījies būt arī saņēmējam citā darījumā


Pirms 6 minūtēm , CAP teica:

Draudus nekur nesaskatīju

Varbūt emocionāli uztveru, bet teksts - mums ir tiesības lemt par darījumu attiecību pārtraukšanu ar jums, ja dienas laikā nesaņemsim informāciju, man īsti nebija patīkams

Link to comment
Share on other sites

Pirms 50 minūtēm , ivo teica:

Es lietoju Paypal un viss ir ātri un forši, vienīgais mīnuss ir tas, ka šamējie iekasē palielu komisiju no naudas saņēmēja

 Jā , un diezgan lielu. Maksāju uz Krieviju par zāģa detaļām, pārdevējs uzreiz brīdināja, ja norēķināšos ar PayPal , būs 5 % klāt. Neko darīt, piekritu un pārdevējs to uzreiz iekļāva summā. Citādi, nekādu problēmu.

Link to comment
Share on other sites

Vari jau arī nemaksāt tos 3.4% (pie summas tad attiecīgi jāliek tie 4-5% klāt), bet sūtīt naudu kā draugam vai radiniekam, tik, tad tas ir ar galiem, ja būs problēmas ar preci – Paypal neiejauksies.

Link to comment
Share on other sites

Tas arī ne vienmēr strādā. Cik esmu saskāries ar send-to-friend, tad abiem ir jābūt vienā valstī. Varbūt ne vienmēr un tikai pie kādiem nosacījumiem, bet, noteikti gan jau, ka ir vēl kādas nianses.

Link to comment
Share on other sites

Nu nezinu, vēl šomēness simtos summas EUR-EUR un USD-USD brīvi gāja Anglija-LV, Īrija-LV, ASV-LV, RU-LV sekundes laikā, varētu būt ka ES un lielo valūtu zemju zonās iet, bet tur kur kaut kāda vietējā mazvalūta īsti nē.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Joptvai... Tikko pasūtīju divas līmes pudeles par $22, vienu ~120ml, otru ~475ml. No ASV. Tukšas! :crazy: Piegāde, protams, kaut kad nākamā gada sākumā.

 

Kas tur tagad ir ar atmuitošanu? It kā no kaut kāda tur novembra ir mainīta atmuitošanas kārtība. Tagad ir par visām pakām kaut kādus papīrus jāiesniedz? Jebšu vajadzības gadījumā VID painformēs, ka vajag atmuitot (bet visādi citādi var gaidīt, ka paka "automātiski atmuitosies" un iekritīs pastkastē bez dokumentu iesniegšanas)?

Link to comment
Share on other sites

pirms 23 stundām , binary teica:

Kas tur tagad ir ar atmuitošanu? It kā no kaut kāda tur novembra ir mainīta atmuitošanas kārtība. Tagad ir par visām pakām kaut kādus papīrus jāiesniedz? Jebšu vajadzības gadījumā VID painformēs, ka vajag atmuitot (bet visādi citādi var gaidīt, ka paka "automātiski atmuitosies" un iekritīs pastkastē bez dokumentu iesniegšanas)?

It kā pēc kārtības ir, ka Tev būtu jāsaņem info no pasta, ka ir tāda un tāda prece un pašam pēc tam jāveic darbības ar atmuitošanu, PVN utt. Un pēc tam ar šiem papīriem jādodas uz pastu. Tā vismaz es saprotu.

Bet, pašam šodien atnāca viena prece par 32US, pagājušā nedēļā viena par 45 EUR, bet neko nelika maksāt un preces izsniedza.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Papīrus var neņemt uz pastu. Tur EDS muitas sadaļā tagad ir uztaisīts lietotājam parastam "draudzīgāks" interfeiss šiem te privātajiem sūtījumiem. Nekas traks - uploado dokumentus, savadi summas un aprakstiņus un uzreiz nomaksā PVN. Es tik nezinu cik bieži un vai vispār kāds tos uploadus skatās un kaut ko reāli pārbauda, bet gan jau... :wacko2:

Link to comment
Share on other sites

Pirms 16 minūtēm , marrtins teica:

Es tik nezinu cik bieži un vai vispār kāds tos uploadus skatās un kaut ko reāli pārbauda, bet gan jau... :wacko2:

Man īsti nav ko slēpt - šoreiz PVN nepienākas, citās reizēs nav iebildumu to PVN samaksāt. Vienreiz gan sanāca "strīdēšanās" par muitas nodokļa likmi, ar kaut kādu trešo piegājienu sanāca vienoties :D

 

Te jautājums vairāk par to, vai caur VID/EDS kaut ko jākārto jebkurā gadījumā, "dārgos" gadījumos vai tikai "pēc uzaicinājuma". Cik saprotu, tad pa lielam viss pa vecam - jāgaida vai nu paku, vai arī aicinājumu veikt atmuitošanu (kā nu paveicas).

Link to comment
Share on other sites

Nezinu par jauno kārtību, kaut kad šogad gada vidū bija sūtījums no ASV, precīzi visu neatcerēšos, bija tā - sūtīja kurjers ar piegādi mājās, kad sūtījums nonāca Latvijā (Rīgā), no kurjerdienesta saņēmu ziņu, ka man sūtījums, tad no kurjerdienesta e-pasts, kurā «kravas pavaddokumenti» un instrukcija kā veikt atmuitošanu, atmuitošana bija iespējama vairākos veidos: klātienē ierodoties Lidostas teritorijā viņu bijojā, izmantot brokeru pakalpojumus (dārgi),  caur VID EDS. Caur VID EDS arī viss notika, bija jāpievieno «kravas pavaddokumenti», ko kurjers e-pastā atsūtīja, preču iegādes apliecinošu dokumentu (internetveikala pirkuma dokuments), samaksas dokumentu (Paypal izdruka vai bankas maksājuma apliecinājuma dokuments...), pēc kāda laika (diezgan ātri) muita atsūtīja rēķinu, ko bija jāsamaksā caur www.latvija.lv portālu..., kad šīs samaksas apliecinošais dokuments nonāk pie kurjera (es kurjeram to pa e-pastu aizsūtīju, bet, kā man paskaidroja, tas notiek automātiski), kurjers atved preci uz mājām, tik paraksties un saņem.

Kaut kad vēl senāk man ar sūtījumu no ASV sanāca aizķeršanās, gaidīju, trakings uzrādīja, ka prece Latvijā jau kādu laiciņu, bet man nekādu ziņu, izrādījās, uz sūtījuma nebijis mans telefona numurs, tikai adrese, viņi paciņu nolikuši malā un aizmirsuši, kamēr pats viņiem piezvanīju, tad visu sākām kārtot... Tā ka aizķeršanās gadījumā iesaku kurjerdienestam vai pastam vai kas tev tur piegādātājs... zvanīt un noskaidrot, gadījumi, kad telefona numurs nav uz paciņas man ir gadījušies diezgan bieži, ja sūtījums no Eiropas, kad muitošana nav nepieciešama, tad pēkšņi ierodas, laužas mājā, telefona numura nav, pabrīdināt nevar..., pat tā bijis, piebrauc, paklauvējas, mājās varbūt kāds ir, bet nesadzird, un aizbrauc prom, ved pēc dažām dienām vēlreiz...

Link to comment
Share on other sites

pirms 11 stundām , vvv teica:

Nezinu par jauno kārtību, kaut kad šogad gada vidū bija sūtījums no ASV, precīzi visu neatcerēšos, bija tā - sūtīja kurjers ar piegādi mājās, kad sūtījums nonāca Latvijā (Rīgā), no kurjerdienesta saņēmu ziņu, ka man sūtījums, tad no kurjerdienesta e-pasts, kurā «kravas pavaddokumenti» un instrukcija kā veikt atmuitošanu, atmuitošana bija iespējama vairākos veidos: klātienē ierodoties Lidostas teritorijā viņu bijojā, izmantot brokeru pakalpojumus (dārgi),  caur VID EDS. Caur VID EDS arī viss notika, bija jāpievieno «kravas pavaddokumenti», ko kurjers e-pastā atsūtīja, preču iegādes apliecinošu dokumentu (internetveikala pirkuma dokuments), samaksas dokumentu (Paypal izdruka vai bankas maksājuma apliecinājuma dokuments...), pēc kāda laika (diezgan ātri) muita atsūtīja rēķinu, ko bija jāsamaksā caur www.latvija.lv portālu..., kad šīs samaksas apliecinošais dokuments nonāk pie kurjera (es kurjeram to pa e-pastu aizsūtīju, bet, kā man paskaidroja, tas notiek automātiski), kurjers atved preci uz mājām, tik paraksties un saņem.

šī jau ir vecā kārtība, tagad ir šī:

pirms 12 stundām , marrtins teica:

Tur EDS muitas sadaļā tagad ir uztaisīts lietotājam parastam "draudzīgāks" interfeiss šiem te privātajiem sūtījumiem

un piekrītu par to "draudzīgumu" - pirmajā reizē ne vella nevarēja saprast..

Link to comment
Share on other sites

Nu bet tad sanāk, ka pasts ir palaidis garām manas preces ar summu virs 22EUr un nodoklis arī valstij iet gar degunu? :) Nu īsti jau nebūtu par ko maksāt so nodokli, jo neko jau nav pielikuši visā šajā pasakumā - pats mekleju preci, pats apmaksaju par preci un piegādi. Par ko gan viņiem maksāt :D

Link to comment
Share on other sites

pirms 5 stundām , uldise teica:

pirmajā reizē ne vella nevarēja saprast..

Esi mēģinājis lietot viņu "pilno" muitas elektronisko versiju? Es esmu. Priekš manis šī liekas draudzīga :rofl:, bet pēdiņās liku tāpēc, ka nu šī tā kā būtu jālieto pilnīgi visiem iedzīvotājiem, ja negribēs piķāt muitas brokerim. Pieņemu, ka varētu sarasties sarasties jauni pakalpojumu sniedzēji.

 

pirms 2 stundām , energys teica:

Nu bet tad sanāk, ka pasts ir palaidis garām manas preces ar summu virs 22EUr un nodoklis arī valstij iet gar degunu?

Nē, to nosaka pati muita. Izliek bļambu - "muitojam sūtījums" vai neuzliek. Kādreiz maniem identiskiem apmēram ikmēneša sūtījumiem no ASV bija ~50% gadījumos uzlikta muita un aprēķināts nodoklis. Pieņemu, ka tagad būs 90%-100% un rēķini un deklarē ka tu pats. Dzīvosim-redzēsim.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 17 minūtēm , marrtins teica:

Esi mēģinājis lietot viņu "pilno" muitas elektronisko versiju?

ja ar pilno Tu saproti to EDS sadaļu EMDAS, tad jā, es tieši par to.. vienkārši pirmajā reizē bija grūti iebraukt, kas un kā, iepriekšējā kārtība likās laikam ļoti jau pierasta.. tā kā es nesūtu baigi bieži no trešajām valstīm, nākamreiz atkal būs pakausis jākasa :) 

Labots - uldise
Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , uldise teica:

EDS sadaļu DEMINIMIS

Tu, laikam, domāji EMDAS? Ar "pilno" versiju es vairāk šajā kontekstā domāju par EMDAS/IKS (Importa kontroles sistēma).

Link to comment
Share on other sites

Pirms 8 minūtēm , marrtins teica:

Tu, laikam, domāji EMDAS?

jā pareizi, tieši EMDAS, pielaboju iepriekšējo POSTu.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
2019.12.26. , 21:33, binary teica:

Joptvai... Tikko pasūtīju divas līmes pudeles par $22, vienu ~120ml, otru ~475ml. No ASV. Tukšas! :crazy: Piegāde, protams, kaut kad nākamā gada sākumā.

Nav slikti, gadu mijā piegāde no ASV mazāk kā 2 nedēļu laikā. No Ķīnas pat novembra beigās pasūtītās preces vēl ir ceļā…

Labots - binary
Link to comment
Share on other sites

pirms 6 stundām , binary teica:

novembra beigās pasūtītās preces vēl ir ceļā…

Man no 11.11 pasūtītajām vēl ne viss ir atnācis

Link to comment
Share on other sites

Pēdējā laikā ebay pirktās preces kaut kā pamatīgi kavējas - no 4 gab 1 atnāca laikā, 1 pēc termiņa, bet divas vēl nav atnākušas. No tām 1 ir sūtīta oktobra vidū...

No aliexpres pagaidām tikai 1 prece nav atnākusi, kaut gan sūtīts procentuāli ir daudz vairāk.

Link to comment
Share on other sites

Nu šī akcija ir gadu no gada un saucas "Priecīgus ZS un laimīgu JG!"

Link to comment
Share on other sites

Vakar atnāca 21.09.2019. Tas man liekas rekords. Pēc tam sūtītais daudz kas jau atnācis. Starp zs un jg atnāca kaut kas ļoti ātri, ap 3 ned.

Link to comment
Share on other sites

Man pagaidām tie sūtījumi tehniski nav ierakstāmi "kavējas" ailītē, jo prognozētie piegādes laiki ir, piemēram, "Mon, 06 Jan - Fri, 27 Mar" (marta beigas!!! no UK!!!).

Link to comment
Share on other sites

Kāds nav šodien/vakar ko eBay pircis un maksājis ar PayPal? Šodien izvēlējos vienu verķi (nieka 55EUR), kā vienmēr, izvēlos maksāt ar PayPal - eBay brīdi padomā un piedāvā izvēlēties citu maksāšanas veidu, jo - tālāk bildē (pārdevējs pieņem šādus maksājumus un pašā PayPalā savā kontā tieku bez problēmām un tur nekā aizdomīga):

 

Untitled.jpg.e043cb3b97401a04fe8c1322ac83113f.jpg

Vēl pirms pāris dienām pērkot citā vietā un maksājot ar PayPal, ar samaksu viss kārtībā.  Uzrakstīju pārdevējam, ka nevaru samaksāt, mēģināšu vēlāk, vai atcelšu pirkumu - vēl nav lasījis/atbildējis.

Labots - raiviic
Link to comment
Share on other sites

spitaligais

Random gļuks vai nu no ebay vai paypal puses.

Neko nevar darīt, jāpagaida un "mēģini vēlreiz".

 

Pirms pāris stundām cienītā iepirka savus štruntus UK portālā un mierīgi samaksāja par pirkumu.

Link to comment
Share on other sites

motleyman

Uppps ... Nu ko var gribēt, ja viss notiek apmēram šādi .. 

 

Labots - motleyman
Link to comment
Share on other sites

Njāa, japaskatās, kas būs rīt un jāmēģina uzrakstīt eBay supportam. (Ja kas - iepērkos tur jau kādus 5 gadus, tā kā neesmu gluži 3 priedēs apmaldījies :D ).

Tikko mēģināju maksāt vēlreiz gan ar PayPal, gan karti - (te var ierakstīt jebkuru necenzētu vārdu :D ).

Untitled.jpg.7d9dae04e11bcb22be4f8e1aac731d60.jpg

un pēc 5 minūtēm:

Untitled2.jpg.1d033cd7de06ae5307db059d7c6e5b4f.jpg

Labots - raiviic
Link to comment
Share on other sites

TasEsmuEss
Pirms 29 minūtēm , raiviic teica:

Kāds nav šodien/vakar ko eBay pircis un maksājis ar PayPal? Šodien izvēlējos vienu verķi (nieka 55EUR), kā vienmēr, izvēlos maksāt ar PayPal - eBay brīdi padomā un piedāvā izvēlēties citu maksāšanas veidu, jo - tālāk bildē (pārdevējs pieņem šādus maksājumus un pašā PayPalā savā kontā tieku bez problēmām un tur nekā aizdomīga):

 

Untitled.jpg.e043cb3b97401a04fe8c1322ac83113f.jpg

Vēl pirms pāris dienām pērkot citā vietā un maksājot ar PayPal, ar samaksu viss kārtībā.  Uzrakstīju pārdevējam, ka nevaru samaksāt, mēģināšu vēlāk, vai atcelšu pirkumu - vēl nav lasījis/atbildējis.

Vakar vakarā izdevās pasūtīt WiFi karti (EUR 21,99 vērtībā :D ) - nebija problēmu samaksāt ar PayPal.

Link to comment
Share on other sites

Noskaidrojās - izrādās problēma pārdevēja pusē.

Citēt

Hello! It seems that the problem with paypal was common, others wrote to me about this error. please try to pay through paypal again.

Bet par vēlu - jau pasūtīju mantu pie cita, tur viss OK.

Link to comment
Share on other sites

Sakarā ar to, ka man divi sūtījumi pamatīgi kavējas, viens pārdevējs piedāvā atgriezt naudu, otrs piedāvā atkārtoti izsūtīt preci. Tā kā ar to iepriekš neesmu saskāries, tad kas notiek, ja:

1) esmu saņemis atpakaļ naudu, bet pēc kāda laika preces tomēr atrod ceļu atpakaļ pie manis. Man ir jaatmaksā nauda uz kaut kādu pārdevēja norādītu kontu?

2) saņemu otrreiz izsūtīto preci un arī pirmo reizi izsūtīto. Man ir jamaksā par otrreiz izsūtīto, kaut gan divas preces man nevajag?

 

Kā tas ir no likumiskās un no tā teikt šo platformu nerakstītām vienošanām puses? No vienas puses, pārdevējs nav izpildījis savas saistības sevis norādītaja laikā. No otras puses, preci ar pamatīgu kavēšanos esmu saņēmis. Ir jamaksā vai nav? Vai vismaz kāda % daļa?

 

P.S. Negribas sačakarēt savu karmu dažu eur dēļ, bet negribas arī 2xmaksāt par precēm (ja saņemšu tās 2x). Un negribas skaitīt naudu uz kaut kādiem mistiskiem kontiem no savas bankas:)

Link to comment
Share on other sites

spitaligais

Standarta procedūra ir sekojoša:

Ja prece kavējas, vai pasts pazaudējis, pārdevēji piedāvā šitās abas iespējas.

  • Prece ilgi nenāk. Tirgotājs atgriež naudu. Transakcija ir beigusies. Ja prece atnāk, vari paturēt, iznīcināt, vai atgriezt sūtītājam, brīva izvēle
  • Prece ilgi nenāk. Tirgotājs izsūta otru eksemplāru. Transakcija beigusies. Ja atnāk abas mantas, skatīt iepriekšējo punktu - paturi abas, vienu atdod draugam, vai sūti atpakaļ.

Dažos gadījumos, kad nauda ir atgriezta, pircējs ir saņēmis preci, un pats vēlās samaksāt, jo preci tomēr ir saņēmis, lietoju sekojošu paņēmienu:

  • Pircējs uzstāj ka grib atkal samaksāt par preci, jo tomēr ir to saņēmis.
  • tirgotājs piedāvā variantu pircējam vēlreiz "nopirkt" preci
  • pircējs veic samaksu par preci
  • tirgotājs, saņemot naudu, nomarķē pirkumu kā izsūtītu, bez fiziskas izsūtīšanas
  • Transakcijas beigas

Paņēmiens nedaudz bīstams priekš tirgoņa, jo negodprātīgi pircēji mēdz pārdomāt, un mēģina izsist otreiz samaksāto naudu atpakaļ. 

  • Patīk 1
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Šobrīd daudzas paciņas kavējas dēļ Latvijas Pasta.

Lidostā esot totāls bardaks (lielāks kā citus gadus) un pakas kaudzēm stāvot nesašķirotas.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 30 minūtēm , ivo teica:

Šobrīd daudzas paciņas kavējas dēļ Latvijas Pasta.

Lidostā esot totāls bardaks (lielāks kā citus gadus) un pakas kaudzēm stāvot nesašķirotas.

Labi, es saprotu bardaks dēļ kaudzēm ziemassvētku sūtījumu. Neticas, ka tur varētu iesprūst paciņas no oktobra vidus, kuras bija jāpiegādā vēlākais decemba sākumā.


Pirms 57 minūtēm , spitaligais teica:

Dažos gadījumos, kad nauda ir atgriezta, pircējs ir saņēmis preci, un pats vēlās samaksāt, jo preci tomēr ir saņēmis, lietoju sekojošu paņēmienu:

  • Pircējs uzstāj ka grib atkal samaksāt par preci, jo tomēr ir to saņēmis.
  • tirgotājs piedāvā variantu pircējam vēlreiz "nopirkt" preci
  • pircējs veic samaksu par preci
  • tirgotājs, saņemot naudu, nomarķē pirkumu kā izsūtītu, bez fiziskas izsūtīšanas
  • Transakcijas beigas

Paņēmiens nedaudz bīstams priekš tirgoņa, jo negodprātīgi pircēji mēdz pārdomāt, un mēģina izsist otreiz samaksāto naudu atpakaļ. 

Neredzu nekādu risku pārdevējam. JA jau pircējs pats bija gatavs samaksāt otrreiz par preci un lai to nesūta, tad pārdevējs neko papildus nepazaudē + tur jau vajadzētu būt kaut kādai sarakstei starp pircēju un pārdevēju, kas apliecinātu pārdevēja godīgumu.

 

Mani drīzāk uztrauc tas, ka pārdēvējs, kurš vairs neko netirgo ebay veikalā, piedāvā man nevis naudu, bet gan sūtīt atkārtoti. Vai te man kā pircējam ir garantija, ka viņš tiešām izsūtīs, vai vienkārši grib noslēgt šo lietu ebay un notīties...

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , energys teica:

Neticas, ka tur varētu iesprūst paciņas no oktobra vidus, kuras bija jāpiegādā vēlākais decemba sākumā.

Tikko saņēmu paciņu no ebay , kas bija pasūtīta augustā.  Tomēr problēmas pēdējā laikā ir tikai ar ebay. No Aliexpress viss darbojas daudz labāk. Arī izsekojamība no ebay ir kļuvusi reti sū....a , vai nedarbojas nemaz. Kādreiz pats ebays aktīvi iesaistījās problēmu risināšanā, tagad komunikācijas nav. Vienīgi, joprojām ebaysam ir tomēr vislielākais klāsts preču.   Vislabākais preces izsekojamības ceļš bija sūtījumam no Krievijas - ideāli katrs solis ceļā, kad nodots, kad izsūtīts, kad iekrauts, kad iegājis muitā , kad izgājis u.t.t. .

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 14 minūtēm , Tārps teica:

Tikko saņēmu paciņu no ebay , kas bija pasūtīta augustā.  Tomēr problēmas pēdējā laikā ir tikai ar ebay. No Aliexpress viss darbojas daudz labāk. Arī izsekojamība no ebay ir kļuvusi reti sū....a , vai nedarbojas nemaz. 

Man tāds pats novērojums.

Link to comment
Share on other sites

Nez, kā gan ar ebay var būt problēmas, ja pats ebay ir tikai starpnieks? Varbūt nepareizos pārdevējus izvēlaties?

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , binary teica:

Nez, kā gan ar ebay var būt problēmas, ja pats ebay ir tikai starpnieks? Varbūt nepareizos pārdevējus izvēlaties?

Nu tad tā laikam sanāk, ka es ebay izvēlos nepareizos pārdevējus, bet aliexpres izvēlos pareizos :) 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 32 minūtēm , energys teica:

Arī izsekojamība no ebay ir kļuvusi reti sū....a , vai nedarbojas nemaz. 

 

Preces izsekojamība vāja. Mans viedoklis par 2 pēdējiem sūtījumiem no Chinas pēdējā pusgada laikā. Pārdevējs it kā slikts nebija. Vēl varu piebilst, ka viens sūtījums no Chinas ļoti aizkavējās.

Labots - staylez
Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , energys teica:

vienas puses, pārdevējs nav izpildījis savas saistības sevis norādītaja laikā

Tikai, ja to tiešām redzi. Jo absolūtā vairumā gadījumu, ne jau pārdevējs, bet piegādātāji vainīgi - paciņa kaut kur mētājas kādā noliktavā/sadalē/pastā.

Pats arī tagad gaidu vienu, par laimi sīkumu (objektīva vāciņu)  nepilna $ vērtībā, kuram bija jāatnāk decembrī. Nu centu dēļ jau nečakarēšos, ja būt lielāka summa, tad gan.

pirms 2 stundām , ivo teica:

daudzas paciņas kavējas dēļ Latvijas Pasta

Sīkumiem izvēlos pastu. Nopietnākām lietām tikai piegādi uz savu adresi PercEU Vācijas vai UK bāzē un tālāk ar nelielu piemaksu ar Omniva - nekad nav bijušas problēmas, pēc mantas ierašanās Vācijā vai UK, 2 - 4 dienu laikā ir klāt.

Labots - raiviic
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Arī divas paciņas no Ķīnas nāca ilgi, no oktobra sākuma. Ķīnietis jau pašā sākumā atsūtīja e-pastu, ka izsūtījis, ka grib, lai ieliek pozitīvu atsauksmi un tādā garā. Apsolīju, kad saņemšu mantu, tad arī ielikšu. Trekings kaut kāds turku. Bet darbojas. No Ķīnas uz Turciju un tālāk. Pēc kādas nedēļas prece it kā no Stambulas nogādāta uz saņēmēja valsti, tipa Latviju. Un tā trekings arī paliek karājoties šādā statusā. Pēc kāda laika Ķīnietis raksta e-pastu, vai esot saņēmis. Neesmu. Viņam ļoti žēl bet viņš neesot vainīgs. Tajā pat laikā, ieskatoties viņa ebay bodītē, redzu, ka uz Latviju vairs viņš nesūta. Ap to laiku citā sakarā nācās sazvanīties ar Latvijas pastu (nolikvidēja vietējo pasta nodaļu, prasīju, kā man tālāk dzīvot). Cita starpā paprasīju, vai nezina, kur mana paciņa. Viņš, kā izdzirdēja trekinga nummuru, teica, ka tas ir ķīnietis, par tiem nummuriem viņi neko nevarot pateikt, bet visi ķīnieši esot maitas, lai ceļot kašķi ebajā. Nu necēlu to kašķi, negribēju bojāt karmu. Pirms dažām dienām saņēmu to paciņu, ieliku ķīnietim pluspunktus. Tā arī nesaprotu, kurš tajā ķēdē ir maita. Turklāt ebajā šipinga statuss joprojām karājas "in transit". Vai tas nekaitē tam nabaga godīgajam ķīnietim, kurš noteikti nav tas maita? Vai es kaut kādīgi nevaru to statusu izmainīt uz "piegādāts"?

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...