Jump to content

Stacionārie fotoradari.


krabis
 Share

Recommended Posts

pirms 15 stundām , AlCohol teica:

manai miskastei ODO atšķirība, pie 90km/h ir +/- 8km/h. ja būšu tas gudrinieks, kas brauc ar nospraustiem 90km/h kruīzā, 

Mērīji ar kalibrētu un sertificētu iekārtu uz taisna ceļa bez jebkādiem mērījumus ietekmējošiem blakus apstākļiem?

Labots - e = d
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 9 minūtēm , e = d teica:

Mērīji ar kalibrētu un sertificētu iekārtu uz taisna ceļa bez jebkādiem mērījumus ietekmējošiem blakus apstākļiem?

nu gribi piesipties? mērīts ļoti daudzu gadu laikā, jo visu laiku tiek brauks waze pavadībā. gar radariem tiek brauks pēc waze, gar CP tāpat. sertificēšu pa savai metodei šo - ko gps rāda, ne ODO, dēļ volvo, toyota standartiem.

šķiet, ka citroen bija ļoti tuvu precīzs, no visām mizām, kuras testētas.

Labots - AlCohol
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 11 minūtēm , AlCohol teica:

tad atkal tiek uztaisīta distance, kuru kāds ar e46 vēlēsies apdzīt.

Tad jau labāk la apdzen, nekā visu laiku aizmugurē tirinās.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Ja nevar apdzīt kādu, kas brauc uz 80, tad laikam ar kautkādu zaparožecu pārvietojas.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 29 minūtēm , binary teica:

Tāpat skaidrs, ka turpmākie kilometri būs pilni ar tādiem "apdzenamajiem"

Nu dēļ tādiem lohiem arī ir tā mēmās rindas, apdzen un uzzināsi!

  • Patīk 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Android1
Pirms 34 minūtēm , binary teica:

Kruīzs un chill, nevis centieni visu laiku kādu apdzīt, jo ar to apdzīšanu tāpat galā nonākšu apmēram tai pašā laikā kā bez apdzīšanas.

Nu jau, nu jau. Man gan kaut kā ar krūzi un apdzīšanām sanāk iedzīt apmēram 20 min. Bet nu, man jau krūze apm. +20 (pēc gps). Braucu vienmērīgi, līdz atkal sastopu nākamo apdzenamo un ja ir normāla (ne bīstama) situācija - eju garām un atkal braucu savā ritmā. Pie radariem +5 - +10.

Ja vien nav tā kā 1x vakarā braucu uz kartupeļu talku, ka visi kilometri priekšā un pakaļā bija sarkani/balti - tad gan līdz +/- Jēkabpilij jēgas dzīt nebija.

 

Kolonizatori, gan reizēm, mēdz savākties puskilometrīgās rindās un tad, lai normāli tiktu garām ir bik jāuzspiež.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

versatile

Adaptīvais kruīzs, lielāka distance (lai tad, ja kāds dzen, var ielīst), un var mierīgi braukt un domāt par patīkamākām lietām, ja nav iespējas droši apdzīt (līkumots, nepārskatāms ceļš, utt).

Nu neiešu es garām 2 fūrēm, kas brauc ar 84 pret kalnu, ja man pēc 2km jānogriežas.

Kruīzs uz plus 11 pēc GPS visur, ja laika apstākļi ļauj. Ļoti patīkama braukšana, ja tik nebūtu labs cilvēku, kas pirms radariem dzēšas uz hvz cik zem atļautā. Pārējie netraucē.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 10 minūtēm , versatile teica:

Nu neiešu es garām 2 fūrēm, kas brauc ar 84 pret kalnu, ja man pēc 2km jānogriežas.

Nu Tu jau galīgi sabojāji diskusiju, tādiem tiesības vajadzētu atņemt! :diablo:

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, Android1 teica:

Man gan kaut kā ar krūzi un apdzīšanām sanāk iedzīt apmēram 20 min.

Man ikdienas maršruts nav gluži 200km vienā virzienā.

Rupji rēķinot, ir kādi 40km, no kuriem 1/3 ir uz 50, 1/3 uz 70, 1/3 uz 90. Sanāk nobraukt kādās 35 minūtēs.

Lai ietaupītu 20 minūtes, man būtu to ceļu jānobrauc 15 minūtēs - vidējā 70 km/h vietā vajadzētu vidējo 160 km/h. Pat ārpus pilsētas apdzīšanas laikā neatļaujos tā ieskrieties, kur nu vēl pilsētā.

1 stundu atpakaļ, Android1 teica:

Bet nu, man jau krūze apm. +20 (pēc gps). Braucu vienmērīgi, līdz atkal sastopu nākamo apdzenamo

Manā "ikdienas" maršrutā tas nākamais ir pēc pāris simtiem metru, pēc viņa - vēl pēc 100-200 metriem.

Garākos gabalos, protams, cita situācija - tur nav pa 5 mašīnām ik pēc puskilometra. Tad ir vērts apdzīt.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 50 minūtēm , binary teica:

Manā "ikdienas" maršrutā tas nākamais ir pēc pāris simtiem metru, pēc viņa - vēl pēc 100-200 metriem.

Garākos gabalos, protams, cita situācija - tur nav pa 5 mašīnām ik pēc puskilometra. Tad ir vērts apdzīt.

Tev vispār pie stūres nevajadzētu sēdēt!

Link to comment
Share on other sites

Pragmatiski skatoties paātrinoties, apdzenot utt. īpaša laika ekonomija nesanāk, piekrītu. Ir 2 lietas - 1) fans no braukšanas - nav garlaicīgi :D 2) modrība uz ceļa - vairāk esi koncentrējies uz braukšanu un reağēsi ātrāk uz situācijām, salīdzinājumā ar kruizēšanu. Bet nu tas tā subjektīvi - man patīk Braukt, nevis pārvietoties... :)

  • Patīk 3
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

versatile
pirms 9 stundām , jema teica:

tiesības vajadzētu atņemt

sviderasiem, kas pret kalnu dzen ;)

Kaut kā nejūtos uz šosejas lēns, šodien braucu Rīgā iekšā ar 121 pēc GPS, garām pa tiem padsmit km neviens neaizgāja, pie radariem vispār atpaliek hvz kur, pa Rīgu tas pats. Krustojumos kaut ko guļ un muļļājas, es parasti esmu jau pāri krustojumam, kad aizmugurējais sāk kustēt.

Bet uz dullo - gan jau paveiksies un pretī nebrauks, gan jau pavāksies malā, gan jau dzenamais piebremzēs - es nedzenu un nedzīšu. atstāju distanci gan sev ieskrieties, ja būs iespēja dzīt, gan citam iespraukties, ja nu tam vajag, un braucu, bēdu nezinot.

Pirms 22 minūtēm , Racer teica:

1) fans no braukšanas - nav garlaicīgi :D

mhm, sevišķi to fanu var uz A1/A10 noķert, ne?

Fanam ir citi ceļi, ja gribas izskrieties un vmax notestēt - Kolka-Lemberdzija; ja gribas izstūrēties - Ērgļu ceļš, utt. Bet nu nav mums īsti labu draiving roudu, nav - īpaši, kad pa Norgi vai kalniem citur pabraukāts. Ir kaut kādi īsi posmi, kas ir fun, bet ne maršruts kā tāds. Gara, taisna šoseja nevar būt fans. Kaifs ir Skotijas NC500 (esmu braucis Grand Tour P.E.N.I.S. 287 maršrutu), kaifs ir šādi te ceļi Norgē. Bet, kas nu galīgi nejēdz braukt, lai meklē kaifu, uz A1 fūres dzenot.image.png.3b56316d4aac077e8946e98ed0f9c127.png

 

Labots - versatile
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 15 stundām , Regisss teica:

Ventspils, Tukuma šoseju izmantoju labi ja pāris reizes gadā...
Es regulāri braucu A2, A3, A1... baigās problēmas apdzīt nenovēroju... 

Man ar A2, nezinu vai baigā jēga dzīt un tur stumt pretējos no ceļa nost, lai satiktos pie Siguldas luksofora. (tādi tur ir regulāri)
Pēc Siguldas jau 2 joslu ceļš un tur jau vairs nav javelkas aiz tādiem. 

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 36 minūtēm , versatile teica:

īpaši, kad pa Norgi vai kalniem citur pabraukāts

Pa Anglijas B ceļiem arī reizēm interesanti pabraukāties. Tik tie kam obligāti jāapdzen vai jābrauc ar atļauto limitu, laikam ātri nojūgtos, sistēmā pārslodze iemestos :D Iezūmo kartē kautkur random vietā, kur kāds b+skaitlis nosaukumā, bezgala daudz tādu.

Ātruma limits faktiski visur 60mph (96km/h) - nacionālais, bet realitātē diezko ātrāk par 40mph (60km/h) nepabrauksi, lielākoties pat varbūt lēnāk - nepārtraukti nepārredzami līkumi, ceļš ļoti šaurs. Drīzāk pie katra līkuma jāuztraucas ka kāds pretī nebrauc, jo ja brauc, tad vēl jāpamanās izmainīties, bez spoguļu apskrāpēšanas pret krūmiem. Vienmēr tur būs kāds kas brauc ļoti lēnu, apdzīt neiespējami, ja speciāli nepalaiž garām, laikam tur nervi vispār būtu čupā.

 

No sākuma interesanti un azarts, diendienā braukājot ātri izbesī un labāk/vieglāk braukt 3x lielāku līkumu, bet pa garlaicīgu taisnu 2 vai 3 joslu šoseju.

 

 

 

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

versatile
Pirms 9 minūtēm , AndrisBB teica:

No sākuma interesanti un azarts, diendienā braukājot ātri izbesī un labāk/vieglāk braukt 3x lielāku līkumu, bet pa garlaicīgu taisnu 2 vai 3 joslu šoseju.

Nu taisni tā. Kad vajag braukšanu kā nonākšanu punktā A - šoseja, bānis. Prieka nekāda, tikai tik, cik vajadzība spiež braukt.
Kad gribas hevot fanu, B roads, utt.

Vasarā, kad nav jāsteidzas, labprāt izbraucu pa veco Tallinas šoseju Igaunijā vai Saulkrastiem cauri, ne pa apvadceļu - forši, silti, pievakare, meitenes staigā, utt. Kuldīga tas pats stāsts - ja brauc ar navigāciju caur Kuldīgu, diez vai ir saprotams, ko tur vispār brauc skatīties cilvēki.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...