Jump to content

Stacionārie fotoradari.


krabis
 Share

Recommended Posts

Sveiciens Forumiešiem!

Sen neesmu te neko rakstījis, bet nu pazudis ar neesmu, šad tad ieskatos un palasu.

Tad nu jautājums tāds, varbūt kāds zina cik tālu "šauj" stacionārie fotoradari?

Paskaidrojums par tēmu... braucu no Rīgas pa Vidzemes šoseju, pirms Vangažiem protams pamanīju zīmi 70 un laicīgi jau pirms zīmes sāku dzēsties (pirms tam ir atļautais 110) Redzēju arī radaru, kaut kur tālumā. Jā, pie zīmes 70 man nebija tie 70. Bet nedomāju ka tie radari tik tālu šauj. 100 metrus pirms radara jau man tiešām bija 70, vai pat mazliet mazāk. Bet nu saņēmu vēstulīti... 83 km/h un 20 eur sods. Labi, samaksāju.... Nav tā skāde tik liela, bet jautājumi rodas.

Vai patiešām man ieraugot zīmi 70 ir jāmet pa mēmajiem  un jāizraisa avārijas situācijas strauji bremzējot uz ātrgaitas šosejas?

Kā šie fotoradari uzlabo satiksmes drošību uz mūsu ceļiem?

Tas ka viņi pilda kabatas dažiem labiem darboņiem un speciāli ir uzstādīti vietās kur iespējams noķert vairāk "likumpārkāpējus" tāpat ir skaidrs.

 

Jauku vakaru!

 

Link to comment
Share on other sites

Arnis2002

pie vangažiem vispār radars šauj pakaļā -tā kā 70 zīme te nī pri čom!

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Vangažos ir gājēju pāreja, tā kā jebkādas vaimanas par kabatu pildīšanu te nevietā. 

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

Pirms 22 minūtēm , krabis teica:

Sveiciens Forumiešiem!

Sen neesmu te neko rakstījis, bet nu pazudis ar neesmu, šad tad ieskatos un palasu.

Tad nu jautājums tāds, varbūt kāds zina cik tālu "šauj" stacionārie fotoradari?

Paskaidrojums par tēmu... braucu no Rīgas pa Vidzemes šoseju, pirms Vangažiem protams pamanīju zīmi 70 un laicīgi jau pirms zīmes sāku dzēsties (pirms tam ir atļautais 110) Redzēju arī radaru, kaut kur tālumā. Jā, pie zīmes 70 man nebija tie 70. Bet nedomāju ka tie radari tik tālu šauj. 100 metrus pirms radara jau man tiešām bija 70, vai pat mazliet mazāk. Bet nu saņēmu vēstulīti... 83 km/h un 20 eur sods. Labi, samaksāju.... Nav tā skāde tik liela, bet jautājumi rodas.

Vai patiešām man ieraugot zīmi 70 ir jāmet pa mēmajiem  un jāizraisa avārijas situācijas strauji bremzējot uz ātrgaitas šosejas?

Kā šie fotoradari uzlabo satiksmes drošību uz mūsu ceļiem?

Tas ka viņi pilda kabatas dažiem labiem darboņiem un speciāli ir uzstādīti vietās kur iespējams noķert vairāk "likumpārkāpējus" tāpat ir skaidrs.

 

Jauku vakaru!

 

 

Secinājums - radari var šaut zīmju robežas. Secinājums nr.2. - radariem laikam nepatīk Timorta uzstādītā norma+10kmh. Secinājums nr.3 - Mūžu dzīvo, mūžu mācies.

Link to comment
Share on other sites

Vaimanas ir absolūti vietā. 😉

Valstī tak naudas bija bez savas jēgas pavisam nesen. Nu un tādā vietā ( kuras tur kategorijas ceļš? ar vasarā atļauto 110) mierīgi varēja par to naudiņu maziņu žūksnīti no tās naudiņas uzbliezt )piemēram) gājēju tiltiņu (jā, pļac, ar visu to vides pieejamības huiņu) nevis onanēt ar fotoradariem, ceļazīmēm un gājēju pārejām. Un tas nav tikai tajā vietā.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 3 minūtēm , Jurkins teica:

gājēju tiltiņu

Kapēc gājēju tiltiņu? Lai ierok šoseju dziļāk, mašinām caur tyneli vieglāk izbraukt, nekā cilvēkam kāpt pa kāpnēm, ja ir ritenis vai kādi rati ko stumt, tad vispār.

Link to comment
Share on other sites

Es reiz uz salinieka Jūrmalas virzienā reiz pa trešo gāju garām kraviniekam, kad pamanīju radaru(70), kuru labi zināju. Uz spidometra man bija 87. Laikam, atlaižot gāzīti, nedaudz nodzēsos. 87-3(mana spidometra uzrēķins tādā ātrumā)-3 radara kļūda. Vajadzēja būt selfijam, bet nebija, Tātad, atlaižot gāzi, nodzēsos pa kādi pāris km/h vairāk.

Link to comment
Share on other sites

Da pofig, kā. Bet uz lielajām štrāsēm tomēr vajadzētu padomāt par normāliem risinājumiem. Kaut vai no viedokļa - cik megadžouludiennaktī lieki tiek iztērēts visām mašīnām 110->70->110. Tak visa pasaule sit kulakā par zaļo dzīvesveidu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Uz lielajām štrāsēm vajag pa 2 joslām katrā virzienā un punkts! Savādāk mēs te ar frontālajiem vēl ilgi pisīsiies

Link to comment
Share on other sites

Uz lielajām štrāsēm jau visur tā arī ir, izņemot Rīgas apvedceļu un Via Baltija posmu no Rīgas līdz Ķekavai.

Link to comment
Share on other sites

Mums nav ne kilometra ātrgaitas šosejas. Vienlīmeņa nobrauktuves, uzbrauktuves, apdzīvotas vietas, mājas šosejas vidū, gājēju pārējas utt. Laikam dabūja rājienu, jo atkritumu konteineru iemācījuši aizstumt un nolikt labajā pusē, nevis turēt kreisajā kur mauc uz 110+ :D lai gan tagad interesanti kā tas konteineris tiek pārstumts pāri, riskējot ar dzīvību...

Un vispār max ko var iegūt(ar +20km/hj) uz garāko posmu līdz Siguldai ir ~4min, parējos virzienos un realitātē ieguvums ir vēl mazāk.

Kamēr nav normālas šosejas, kur 100km var turēt nemainīgu ātrumu un brauksim līdz Alūksnei, Daugavpilij, Liepājai utt., ātruma palielinājumam vairāk ir psiholoģisks ne taustāms efekts. No Siguldas braucot neskaitāmas reizes esmu piefiksējis, vai nu mani apsteidz kāds vēl ātrāks skrējējs, vai apsteidzu kravas mašīnu, tad pie pirmā luksofora lielākoties satiekamies...

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, Jurkins teica:

cik megadžouludiennaktī lieki tiek iztērēts visām mašīnām 110->70->110

Ekonomist, a nahuij tev tie 110 uz tik sliktiem ceļiem, vari braukt, tad maksā un nekunksti kā veca mauka ar izļurgātu caurumu! 

Link to comment
Share on other sites

Man pofig, bet Grētai miegs labāks (nezinu, kā šai ar caurumu).

Tie ceļi, kur atļauj 110 vasarā jau nu nav tik slikti. Bet vispār tad nafig ķēpāties ar tiem 110? Visur 70 un miers.

Labots - Jurkins
Link to comment
Share on other sites

Veci, sākumā kad tu rakstīji, bija smieklīgi, es domāju ka tu uz ponta ņem, tagad vai nu tavi vienveidīgie joki ir par daudz, vai tu tiešām esi, paslims, mūzām neapmierināts muļķis, nu ja tā, priekš manis tu esi parasta BOOT mēbele, kopā ar Raimi1, pēc tā vismaz mēness fāze brīvi var noteikt!

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Mani īsti (pat nemaz) nesatrauc, kāpēc un ko kāds par mani domā. Tāpat nemēdzu iespringt un domāt kaut ko par citiem. Kur nu vēl katrā tēmā 🤣.

Bet vienam otram gan ir ārkārtīgi ar sirpi pa olām, ja kaut kas nesakrīt ar viņu vienīgo, pareizo viedokli. Nu nekādi nevaru palīdzēt.

Link to comment
Share on other sites

Tu taču bezdi kā veca vecmāmiņa uz jebkuru tēmu bezsakarā, ir tur doma nav, pat tev nav domās tik pirdieni nāk! Nu nebūtu jau tur tev tās domās lepnumam!

angļu andris tev bračka, tas tāds pads dirsējs, tik muļķis visos priekšmetos līdz 9 klasei, un tikties dzīvē negrib, jo internetā taču ērglis, neesi no tās pašas kļiķes?

 

Link to comment
Share on other sites

Kamēr nebūs divas joslas uz katru pusi, nožogojums no zvēriem, vairāku līmeņu krustojumi, tikmēr varat sapņot par 110+. Būtu 110 uz Liepājas šosejas, visi mauktu 130 un būtu ļoti interesanta statistika pēc. 

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 5 stundām , Zin... teica:

Būtu 110 uz Liepājas šosejas, visi mauktu 130 un būtu ļoti interesanta statistika pēc. 

Nu šur tur jau ir atļauts uz 110. Un šur tur sāk parādīties vidējā ātruma radari.

Link to comment
Share on other sites

pirms 9 stundām , Fruzz teica:

radariem laikam nepatīk Timorta uzstādītā norma+10kmh.

Ja nekļūdos, tur arī tā kļūda tiek atrēķināta, tā ka @krabis brauca vismaz 90. Nekad nav bijusās tur Vangažos palēnināties bremzējot ar motoru, nekādu "pa mēmajiem" tur nevajag, ja vien seko līdzi ceļam.

 

Pirms 43 minūtēm , binary teica:

šur tur sāk parādīties vidējā ātruma radari.

Njā, Rīgas apvedceļš tajā posmā iet ap 80km/h 🤐

Link to comment
Share on other sites

Pirms 47 minūtēm , binary teica:

Un šur tur sāk parādīties vidējā ātruma radari.

Vot par šo gribēju pateikt, tas pats posms Ķekavas virzienā no Jūrmalas, Vidzemes šoseja, tur gan nenāk par skādi, jo šosrja debī*a kalnaina utt, bet brauc kā stulbi, apdzīšanas utt, viss forši, lai viņi ir tie vidējā ātruma radari, LT ir vairāk,  bet tie cilvēki ir pajoļi, bļin, ierauga radaru, ātrums gandrīz -10 no atļautā, kautgan uz ~97 var mierīgi braukt, jā zinu atļautais 90, bet nu tomēr.., abos šajos posmos regulāri kursēju, regulāri novērota tendence.

Vel viena lieta, cilvēks brauc nedaudz virs 100, ierauga zīmi 70 un sāk braukt uz 65, nu wtf.., tā var turpināt ilgi, deģenerāti :D

par radaru, kas tā pa šoseju, jūrmalas vai kāda, A9 virzienā, salaspils virzienā, Beberbeķi ciemats blakus, otrajā pusē pinķu jaunais rimi, kursēju gadiem un regulāri tur, radars šauj pakaļā, agnāk vienudienu bilde, neatceros cik pa virsu ātruma bija, bet nu 40.nieks, ilgi domāju kā tas varēja gadīties, iespējams pa ātru sāku paātrināties un nofočēju, nu neko, pats vainīgs.

Ā un vel viena lieta, ja regulārā maršutā zin, ka šauj pakaļā, tad var piebremzēt pirma radara un vajadzīgo ātrumu, nevis vilkties jau no pašas zīmes.

Kautkā tā, dikti pikti no manas puses, nav kaPija vel iedzerta, labrīt :D :)

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , binary teica:

Nu šur tur jau ir atļauts uz 110. Un šur tur sāk parādīties vidējā ātruma radari.

Sāk sāk. Un, varbūt, pat labi. Piemēram A10. No Jūrmalas līdz Tukumam apdzīt ir ļoooti grūti. Bet ir atsaldētie, kam pa jebkuru cenu ir jāapdzen. Nu tagad es domāju šos lidoņus krietni piezemēs. Un iestāsies miers.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

versatile
pirms 2 stundām , binary teica:

Nu šur tur jau ir atļauts uz 110

uz Jūrmalenes ir ok, tikai tajā posmā 110 vs 90 ietaupījums bija kkas zem minūtes vai divām.

Uz A2 ar apgriešanās joslām un īsām, vietām neeksistējošām ieskrējiena/bremzēšanas joslām, aktīvu aļņu trafiku pie Vangažiem - nav pārāk ok.

Plus, nav tā, ka pabrauc garām A1 viaduktam un liec 110 līdz Vangažiem un pēc tam līdz Siguldas remontam.

Kad bija parastās zīmes, tās bija visos (vai gandrīz visos) krustojumos. Elektroniskās nav. Tur gana daudz momentu, kur bez nekādas zīmes sākas 90.

Teiksim, te pēc zilās zīmes spriežot, ir krustojums, un aiz tā ir 90, ja nav norādīts citādi. https://goo.gl/maps/ynS2WFaV5RrupMTx7 - nekādas zīmes nav, un radars/netradfarētais noķers ar prieku.

Te video no pērnā gada.

15. sekundē ir zīme 110, 27. sekundē krustojums to atceļ, līdz video beigām 110 tā arī neatsākas, braucot pa platu vienvirziena šoseju, vasarā, kur pienākošajam trafikam ir gara ieskrējiena josla - 90 it is, līdz pat Sorbām labajā pusē 40. sekundē redzamajā vietā mani paņēma radars, jo paļāvos, ka ja jau liek 110, tad saliks arī visus 90, nevis jāmeklē katrs ceļa gals un jādomā - ir vai nav krustojums.

Un arī, zīme 110 un pēc brītiņa apgriešanās vieta ar īsu bremzēšanas joslu - tu kreisajā joslā paātrinies, bet tev priekšā viens bremzē, lai apgrieztos. Pilnīgs stulbums.

 

Bet nu, vakara/rīta stundās nevaru nevienam ieteikt pa A2, vismaz posmā Garkalne/Vangaži braukt uz 110+. Gana regulāri redzami aļņi, īpaši tagad, ap jūnija beigām, kad divgadnieki apjukuši bizo.

reku, nesen.

https://www.instagram.com/p/CtZrBp8o91h/

 

 

Es esmu par 110, 130, bet tikai ar nosacījumu, ka infrastruktūra ir sakārtota, droša un saprotama. avārija pie 110 un 90 nav +20% enerģijā, tuvāk +50%; tas pats arī ar bremzēšanas ceļu, utt.

Labots - versatile
  • Patīk 1
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 9 stundām , maize teica:

kur 100km var turēt nemainīgu ātrumu un brauksim līdz Alūksnei, Daugavpilij, Liepājai utt

Aizvakar braucu uz Daugavpili, waze aizveda caur Vecumniekiem, tur tagad labs ceļš 🤩, sen nebiju braucis, lielāko ceļa daļu braucu krīzā ar busiņu ar 109. Tikai 10km pirms Daugavpils posms vēl jāpiremontē, bet tā vispār laika ekonomija sanāca jūtama izbraukājot šurpu-turpu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 15 minūtēm , versatile teica:

Teiksim, te pēc zilās zīmes spriežot, ir krustojums, un aiz tā ir 90, ja nav norādīts citādi. https://goo.gl/maps/ynS2WFaV5RrupMTx7 - nekādas zīmes nav, un radars/netradfarētais noķers ar prieku.

Tai vietā par "tuvojošos 90" liecina iepriekšējā zīme (tas trijstūris):

image.png.a93d5cbea4c7e2a48ef60886571c932d.png

Link to comment
Share on other sites

versatile

Jā, par to nav strīda.

Tikai, kā Tev liekas, cik cilvēki tur sāk braukt uz 90 vai 100? Kā brauca uz 110/120, tā brauc, un ja es viens tāds zīmju vērotājs samazināšu ātrumu, tas nekā neuzlabo ne satiksmi, ne tās drošību.

Man tikai ir iebildumi par to, ka braucot paaugstināta ātruma režīmā, vēl pa malām jāskatās krustojumi. Un ka uzliek lepnu zīmi manā video 110, kas beidzas pēc 300 metriem, tad 2km ir 90, bet satiksmes ministrs sev, protams, pieraksta visu to 2.3km posmu kā "palielinājām atļauto". Tās pirmās 110 vietā varēja likt 180 - tajos 300m nevar ieskrieties baigi virs 110, bet sodus gan var salikt lielākus drusku tālāk.

Ja ir zīme 70 un nepamani krustojumu, nekas traks nenotiks. Īpaši uz 2joslu šosejas.
Bet, ja mums ir posmi, kuros ātruma režīms ir lielāks par defaulto, tad visas izmaiņas būtu jāapzīmē. Pirms stacionārajiem radariem taču zīmes salika, arī ja ātruma režīms nemainās.

Labots - versatile
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 11 stundām , krabis teica:

100 metrus pirms radara jau man tiešām bija 70, vai pat mazliet mazāk

Kā jau te iepriekš minēja, radars tajā vietā ir vērsts uz otru pusi... https://www.google.com/maps/@57.0895368,24.5533732,3a,75y,16.61h,90.02t/data=!3m6!1e1!3m4!1sBPhxlB-qeI2u3ewQ4sp7Sw!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu

 

Iedosi bildi, kurā redzams, ka pārkāp ātrumu tieši pie 70 zīmes?

Labots - itanium
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 8 stundām , jema teica:

neesi no tās pašas kļiķes?

Nāksies vien samierināties un dzīvot tālāk.🤣

 

Vispār tie +10 vai vienalga cik ir kaut kāda nez kuram (neviļus iedomājos par visādiem juristiem) un no kuriem saprāta dziļumiem nākusi kuiņa. Ja 90, tad 90, ja 50, tad 50. Kur ir problēma? Līdzko jebkurā tēmā tiek ieviesti izņēmumi, tā sākas izņēmuma izņēmumi un izņēmuma izņēmuma izņēmumi... un cepiens, kurš izņēmuma izņēmums šoreiz pielietojams. Skaidrs, ka nāktos galvā kaut ko pārslēgt. Dažiem tas slēdzis nemaz nav ielodēts.🤣                                                                    

Un tās bezgalīgās ceļazīmju rindas ik pēc n-simt metriem - 90,70,90,70,90,70 (kurš teiks, ka to strikti ievēro? 😉) ... pie katra celiņa pieslēguma. Pie tam vai tas kaut ko uzlabo? Varbūt būtu labāk pie tiem celiņiem salikt nevis "dodiet ceļu" , bet sarkano astoņstūri.

Link to comment
Share on other sites

versatile
Pirms 8 minūtēm , Jurkins teica:

a 90, tad 90, ja 50, tad 50.

Jap. Un skaidri saprotamas zīmes. Vienubrīd jau gāja uz labo pusi, ar tām pašām zīmēm pirms radariem - lai sodītu tikai tos, kam tiešām pofig, ja reiz tie stacionārie radari tiešām ir bīstamās vietās 95% gadījumu.

Bet nu A2 ar tām elektroniskajām zīmēm ir sa3.14sts.

Man pat kkur ir bilde, kur vienā pusē zīme rāda 80, otrā 90.
Vai arī - smuka vasaras diena, neviena iemesla braukt uz 90, bet elektroniskā zīme nedarbojas un... 90.

Ja šobrīd 90 nozīmē 101, tad tā arī braucu.

Un pat bišku žēl, ka nevar lietot mašīnas fīču, kas automātiski ievēro zīmes, jo tā neprot tos +11 :D

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

Pirms 13 minūtēm , Jurkins teica:

Un tās bezgalīgās ceļazīmju rindas ik pēc n-simt metriem - 90,70,90,70,90,70 (kurš teiks, ka to strikti ievēro? 😉)

Protams, ka ir tādi, kas ievēro. Tie, kas blenž spidometrā, nevis uz ceļu.

 

Pirms 13 minūtēm , Jurkins teica:

Līdzko jebkurā tēmā tiek ieviesti izņēmumi, tā sākas izņēmuma izņēmumi un izņēmuma izņēmuma izņēmumi... un cepiens, kurš izņēmuma izņēmums šoreiz pielietojams.

Nu… Elementāri tak.

Citēt

269. 318., 319., 321., 323., 325., 326., 327., 328. un 329. zīmes darbība ir spēkā no tās uzstādīšanas vietas līdz tuvākajam krustojumam aiz zīmes, bet, ja krustojuma nav, – līdz 520. vai 556. zīmei. Ja 323. zīme uzstādīta pirms apdzīvotas vietas, minētās zīmes darbība ir spēkā no tās uzstādīšanas vietas līdz 519. vai 555. zīmei. Zīmju darbības zona nebeidzas vietās, kur uz ceļa izbrauc no blakusteritorijas (pagalma, stāvvietas, degvielas uzpildes stacijas, uzņēmuma u. tml.), un vietās, kur ceļu šķērso vai no tā atzarojas lauku ceļš, meža ceļš vai cits tamlīdzīgs ceļš, pirms kura nav uzstādītas attiecīgas priekšrocības zīmes, kā arī krustojumos, kuriem nav tieša pieslēguma attiecīgajai brauktuvei.

Labots - binary
Link to comment
Share on other sites

versatile

@binary vot pastāsti, tad, piemēram, ko nozīmē "nav tieša pieslēguma attiecīgajai brauktuvei" un kā izskatās netiešs pieslēgums.

 

 

Labots - versatile
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Cmon. Jebkurš nobraucamais ceļš no brauktuves, kurš kaut vai aiziet uz kādu sētu, mežu, vienalga.

Link to comment
Share on other sites

Un labi uzkačāts advokāts pierādīs, ka Tu esi kamielis šoreiz netiešais tiešais pieslēgums ir tieši netiešs netiešā veidā.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 19 minūtēm , versatile teica:

@binary vot pastāsti, tad, piemēram, ko nozīmē "nav tieša pieslēguma attiecīgajai brauktuvei" un kā izskatās netiešs pieslēgums.

Nu es to saprotu tā, ka ātruma ierobežojums ir vienai brauktuvei, bet tas krustojums ir ar citu brauktuvi. Ceļš var sastāvēt no vairākām brauktuvēm, kas savā starpā atdalītas ar sadalošajām joslām vai barjerām:

Citēt

2.8. brauktuve – ceļa daļa, kas paredzēta transportlīdzekļu braukšanai. Ceļam var būt vairākas brauktuves, kuras norobežotas ar sadalošajām joslām vai barjerām;
2.25. sadalošā josla – ceļa daļa, kas norobežo blakus brauktuves vienu no otras un nav paredzēta transportlīdzekļu braukšanai vai apturēšanai;

Nepārtrauktā līnija gan laikam neskaitās, tas ir ceļa apzīmējums, nevis sadalošā josla. Konkrētu piemēru kartē gan laikam nevarēšu parādīt.

 

 

Lai gan nē, tā punkta daļa tak neattiecas tikai uz "ārpus pilsētām" - Rīgā tādu vietu netrūkst, kaut vai Spices rajons.

Labots - binary
Link to comment
Share on other sites

Pirms 22 minūtēm , versatile teica:

"nav tieša pieslēguma attiecīgajai brauktuvei" un kā izskatās netiešs pieslēgums.

Erm, vairāku līmeņu krustojums? Vai papildus ieskriešanās un bremzēšanas joslas no dažādiem ceļiem?

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , Zin... teica:

Vai papildus ieskriešanās un bremzēšanas joslas no dažādiem ceļiem?

Vai tad ieskriešanās un bremzēšanas joslas nav daļa no tās pašas brauktuves?

Link to comment
Share on other sites

pirms 13 stundām , Jurkins teica:

Da pofig, kā. Bet uz lielajām štrāsēm tomēr vajadzētu padomāt par normāliem risinājumiem. Kaut vai no viedokļa - cik megadžouludiennaktī lieki tiek iztērēts visām mašīnām 110->70->110. Tak visa pasaule sit kulakā par zaļo dzīvesveidu.

Nu nekas traks jau tas nav mūsdienu mašīnām... 

pirms 11 stundām , Jurkins teica:

Man pofig, bet Grētai miegs labāks (nezinu, kā šai ar caurumu).

Tie ceļi, kur atļauj 110 vasarā jau nu nav tik slikti. Bet vispār tad nafig ķēpāties ar tiem 110? Visur 70 un miers.

Kas tas par sviestu? tak patīkami pabraukt kādu posmu legāli uz ~120...

Link to comment
Share on other sites

Pirms 11 minūtēm , Regisss teica:

tak patīkami pabraukt kādu posmu legāli uz ~120...

Lietuviešiem gan svētki šajā jautājumā 🚗

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , kicker teica:

Lietuviešiem gan svētki šajā jautājumā 🚗

Nu Viļņa - Kauņa - Klaipēda ir 130 - tas ir var 140 mizot... ;)

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , Racer teica:

Aizvakar braucu uz Daugavpili, waze aizveda caur Vecumniekiem, tur tagad labs ceļš

Mhm perfekts maršruts un ceļš, maz apdzīvotu vietu, satiksme nav liela, vienīgi arī DUS vai ēstūžu līdz ar to gandrīz nav.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...