Jump to content

Par degvielas cenas kāpumu un biopiedevu.


martvigs
 Share

Recommended Posts

Tas labi, ka serviss nebija tālu un nevienam pa kājām nemaisījies. 

Starp citu, Anglijā dabīut mīksto, tas ir jāmāk, bet nu ko es te stāstu, aizvakar biju Majoros, tur, kur tā vecā muiža, otrā rītā skatos priekšā! mīkstais, izrādījās uzbraukts uz šurupa, svaigs, bez rūsas. Nu ko, ievēru diegu, pagaidām tur.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Just now, aoma teica:

Starp citu, Anglijā dabīut mīksto, tas ir jāmāk

Nekas īpaši nav jāmāk. Tās naglas ar ko ruberoīdu šķūnītim uz jumta naglo. Tādas diezgan īsas un ar lielām plakanām galvām. Celtnieki jauca nost visādus sūdus, tad arī bij piemētājuši visur pilnu ar tām naglām. Ieduras un lēnā garā laiž nost.

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, aoma teica:

Starp citu, Anglijā dabīut mīksto, tas ir jāmāk,

Aptuveni reizi gadā dabūnu. Bembim priekšā abās riepās pa naglai pēdējo reizi 😄 skrūves un naglas bieži uz dzīvojamo māju rajonu ceļiem.

 

 

Bet vispār, tagad tak ražo speciālās riepas tieši EV - klusākas un ar mazāku rites pretestību. Nosaukumus nezinu, reklāmas esmu redzējis.

Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , AndrisBB teica:

Nekas īpaši nav jāmāk. Tās naglas ar ko ruberoīdu šķūnītim uz jumta naglo. Tādas diezgan īsas un ar lielām plakanām galvām. Celtnieki jauca nost visādus sūdus, tad arī bij piemētājuši visur pilnu ar tām naglām. Ieduras un lēnā garā laiž nost.

naglo ruberoīdu!? kāds naglo nevis kausē ruberoīdu uz jumta ???

Labots - zeds
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 15 minūtēm , zeds teica:

naglo ruberoīdu!?

Nu ja. Tādu kas ar akmentiņu pārklājumu, kā šindeļi. Vienkārši pienaglo un viss.

Šad tad vētra noplēš un tad pienaglo jaunu.

 

sda1010ddm_insitu-min.jpg

 

 

 

 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Tak 5.lapa jau. Autors @martvigsarī ierāvis asti un pazudis, neko nekomentē par neesošo cenu kāpumu 

Link to comment
Share on other sites

martvigs
pirms 3 stundām , e = d teica:

Tak 5.lapa jau. Autors @martvigsarī ierāvis asti un pazudis, neko nekomentē par neesošo cenu kāpumu 

Man patk palasīt diskusijas:D
Mans viedoklis: Diez vai vērts saļerku pirkt.

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Skaidrs ka tās nav nekādas gonščiku riepas. Bet nu kādas tur gonščiku riepas vajadzīgas uz ierindas Audi ar gāzi, ikdienas auto vairāk kā adekvātas.

Kurš tad te braukā ar kautkādiem M3 vai RS6.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Pirms 50 minūtēm , kreizā Kāja teica:

Tad kāpēc šīs "lieliskās" riepas nereklamē priekš ikdienišķiem auto?

Pieļauju, ka mārketings un cena.

EV riepām ir jātiek galā ar lielāku svaru, straujāku jaudas padevi (griezes momentu) un garāku bremzēšanas ceļu (masa atkal) kā arī EV riepas smagākas. Kas tāds ko parastajām autiņam nav jātiek galā ar augstākminēto.

Link to comment
Share on other sites

Nu tas gan atkarīgs cik labi nopakots auto.😅

Pasapņoju par EV un jātgriežas realitātē...izgāju vecajam zubaram skati pa nullēm ...ar visām 6 gadīgajām..rupjajām riepām ar 80k nobraukumu . .būs vien 98 jādedzina tālāk....Ev pagaidām nespīd..redzēs pēc gada vai kas labāks būs lietoto tirgū.....izņemot i3 un to e-golfu...

Link to comment
Share on other sites

Šodien parunājos ar Viršu pārstāvi. Teica, ka viņi lejot klāt to pašu ko Neste izmanto, vietējo rapšu sūtu nekad vairs. Protams, pārbaudījis neesmu, nebija laboratorijas līdzi.😁

Link to comment
Share on other sites

pirms 6 stundām , Jurkins teica:

Teica, ka viņi lejot klāt to pašu ko Neste izmanto

Pareizi teica, jo Neste apgādā pārējos ar to piedevu, t.s. Viršus, Cirkuli, utt

Link to comment
Share on other sites

constrig
pirms 12 stundām , osscar teica:

būs vien 98 jādedzina tālāk....

...nelasīju visu topiku...., kāds ir pamatojums dedzināt 98? Kāds dzinējs?

 

Pagalmā melš, ka jo lielāks bio īpatsvars dīzelī, jo īsāks mūžs dzinējam, vai tiesa?

Kas ar bendzīnu notiek, biopiedevu kontekstā, varbūt kāds zinošāks ko var iekomentēt!

 

Labots - constrig
Link to comment
Share on other sites

Pirms 13 minūtēm , constrig teica:

nelasīju visu topiku

Nu tad izlasi, lai katram nelasītājam nav jāatkārto..

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , kreizā Kāja teica:

Kāds ir kaut ko tādu darījis, tas vispār normālam vietējam braucējam ir aktuāli?

Es parasti iedzenu skrūvjgriezni bākā no apakšas ar āmuru,notecinu, un pēc tam ar samarezu un ģermeciku aizlīmēju.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 23 minūtēm , kreizā Kāja teica:

Kāds ir kaut ko tādu darījis

Braucu ar dīzeļiem no kaut kāda 1995.gada. Ne reizi neesmu darījis neko no iepriekšminētā.😁

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , constrig teica:

...nelasīju visu topiku...., kāds ir pamatojums dedzināt 98? Kāds dzinējs?

 

Pagalmā melš, ka jo lielāks bio īpatsvars dīzelī, jo īsāks mūžs dzinējam, vai tiesa?

Kas ar bendzīnu notiek, biopiedevu kontekstā, varbūt kāds zinošāks ko var iekomentēt!

 

jap - turbo motors. tapec 98.

Nezinu - kādreiz teica, ka 95 ir bio piedeva. tapec rekomendēja 98 arī mazajai tehnikai ( laivu motoriem u.c. lai tā bio komponente dīzes neizlipina :D )

Nezinu, lai nebūtu ūdens bāka jātur pilna ...auktstajā laikā..kāds reāli ir saskāries ar ūdens "problēmu " ? es nekad...pat tad kad ar dīzeli braukāju.

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

_dunduks_
Pirms 50 minūtēm , kreizā Kāja teica:

vajagot no bākas noliet uzkrājušos ūdeni un esot diezgan čakarīgs process.

Nu kā tur kaut ko var noliet, ja ūdens ir smagāks par dīzeli un sūknis sen visu jau ir saspiedis cilindros.

Link to comment
Share on other sites

superKrona
Pirms 26 minūtēm , KinDzaDza teica:

tad nebūs jāuztraucas par ūdeni bākā

It kā ūdeni varot savākt no gaisa, ja regulāri kapeiku pi$, respektīvi pustukša bāka mūžīgi. Plus filtru arī biežāk var mainīt.

Pirms 3 minūtēm , _dunduks_ teica:

Nu kā tur kaut ko var noliet

Kādreiz bija gan filtriem apakšā skrūvīte, gan bākai ūdens noliešanai un ne tikai.

Pie kam bija modeļi, kuriem attiecīgās lampiņas panelī dega, ja uzradās ūdens:

"Water in the fuel warning light/water in the fuel filter warning"

Labots - superKrona
Link to comment
Share on other sites

Pirms 18 minūtēm , superKrona teica:

Pie kam bija modeļi, kuriem attiecīgās lampiņas panelī dega, ja uzradās ūdens:

Industriālajai tehnikai arī tagad ir. Un tas datčiks (mēdz sasipties) maksā tikpat cik audi80 ar gāzi.😁

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_
Pirms 17 minūtēm , superKrona teica:

Kādreiz bija gan filtriem apakšā skrūvīte, gan bākai ūdens noliešanai un ne tikai.

Par filtriem es vēl saprotu (es tādu pēdējo reizi pirku pirms gadiem 20, pēc tam visi tikai monolītie/kartridžu tipa), bet bākai? Nu kura gada mašīnai tā bākas skrūvīte ir pieejama?

Link to comment
Share on other sites

Atver bākas vāciņu un paliek zem bākas portatīvo tūristu gāzes plītiņu. Kad sāks vārīties ūdens bākā, tas iztvaikos un izgaros pa uzpildes caurumu.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , e = d teica:

zem bākas portatīvo tūristu gāzes plītiņu

It īpaši palīdzot auto īpašniekiem ar plastmasas bākām 🤘

Link to comment
Share on other sites

Ar spirtu var absorbēt.

Ja ar auto brauc, tad gan jau ka viss samaisās un aiziet prom. Ja nebrauc, tad (dzelzs) bāka rūsē.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 6 minūtēm , Klusu teica:

Ar spirtu

Tam taču ir daudz lietderīgāks pielietojums..

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
pirms 3 stundām , Jurkins teica:

Nu ko, zaļais delīrijs tā kā sāk pierimt.

Tur tak nav nekā jauna tajā bildē. Tās stacijas, kas darbojas, tās darbojas jau sen. Tās kuras būvē, tās ķīnieši būvē jau no 2010 gada.

Boriss ganjau atkal savā stilā paziņoja ka būvēs stacijas, kuras tāpat jau sen tika izlēmt bez viņa būvēt :D

Lielākais cepiens jau ntos gadus ir nevis par ātomstacijām kā tādām, bet ka tās pieder un viņas būvē ķīnieši.

Nu apmēram tāpat kā bij ar Huaweju mobilajā infrastruktūrā.

Link to comment
Share on other sites

Vasarnieks
pirms 2 stundām , kreizā Kāja teica:

Kādam kas tāds uz autiņa ir, tiek noliets tas ūdens??? Vēl kaut kur manīju rekomendāciju ka pēc kaut kāda intervāla (aizmirsu, nu varbūt 100 000 km) vajagot no bākas noliet uzkrājušos ūdeni un esot diezgan čakarīgs process. Kāds ir kaut ko tādu darījis, tas vispār normālam vietējam braucējam ir aktuāli?

Tas ir vairāk kā tāds joks :) lietas, ko vajadzētu darīt, bet neviens nedara. Bremžu eļļa reizi 2 gados ir pilnībā jānomaina. Bet kurš tad to dara? Kad taisa bremzes, tad uz atgaisošanas rēķinu eļļu papildina ar svaigu, bet par stūres pastiprinātaja eļļu atceras, tikai tad kad tas jau sācis tecēt :D

Tie kuriem auto ir hobijs, tie nopērkot auto bāku noņem un izmazgā.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 8 minūtēm , AndrisBB teica:

tās pieder un viņas būvē ķīnieši.

Nu slikti. Tas nozīmē tikai to, ka eiropieši bija tik stulbi, ka izbazārēja savus speciālistus, reāli, arī savas zināšanas un prasmes būvēt reaktorus.

p.s.Toties ar lgbt viss ir līmenī.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Pa lielam tikai francūži Eiropā prot būvēt reaktorus.

Tie reaktori, kas UK darbojas, visi pieder francūžiem. 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , Jurkins teica:

Tas nozīmē tikai to

Jurkin, tev ir kaut kādi kompleksi, krāns īss vai kāda cita vaina? Ko tu vislaik raudi un meklē mūsu eiropas vājās vietas, apraudi, cik mēs tizli, nespējīgi. Pēdējā laikā no tevis neko vairāk nevar dzirdēt, kā tikai asaras un zemtekstu, ka krievzemē vismaz ar galvu domāja, tikai tas viss aiziet nebūtībā.

  • Patīk 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Es neko neraudu. Mani uzskati nav mainījušies kopš seniem laikiem. Bāzes jaudas elektrības ražošanā jau sen vajadzēja nodrošināt ar AES, kur iespējams ar HES. Atteikties vajadzēja no ogļu stacijām un krievu gāzes stacijām nevis no AES. Ok, kur tas ir ekonomiski izdevīgi attīstīt Sauli, vēju, ģeotermālo, laikam vairāk nekā nav. Tā vietā prasmīga lobisma dēļ mēs esam nonākuši tur, kur esam. Tu, @Stasss, pašlaik jūties komfortabli? Jeb labais tonis ir par to visu nerunāt. Starp citu, par AES būvēšanas zināšanu un prasmju un speciālistu (gandrīz) neesamību ne jau es izdomāju (linka nebūs).

Tad kad es tepat forumā laiku pa laikam paņirgājos(raudāju pēc @Stasss) par sankcijām, tad īstenie liberoīdi teica, ka ilgtermiņā viss ir ok. Ir?

Un esam mēs tizli. Diemžēl. Labi, ja būtu vismaz tikai muļķi, kuri kā zināms mācās no savām kļūdām, bet nevis pilnīgākie dolbajobi, kuri tā vietā, lai nekāptu uz grābekļa izdomā advansētāku grābekli.

Un krievzemi gan es pat šoreiz nepieminēju.

Labots - Jurkins
Link to comment
Share on other sites

Pirms 21 minūtēm , AndrisBB teica:

visi pieder francūžiem

Pasen bija intervija ar kaut kādu vadošu Eiropas zinātnieku atomenerģijas jomā. Neatceros uzvārdu, interviju lasīju krieviski (nu davai paraud kāds), bet bija links uz avotu rietumu presē. Viņš izteicās diezgan pesimistiski. Sakarā ar kodolstaciju aizvēršanu tiekot zaudēti speciālisti, jaunu sagatavošana nav nepieciešama un praktiski nenotiek. Izpētes jomā stagnācija.

Ja jums ir savādāka infa, forši. Es neko īpaši citu lasījis neesmu.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Kuras tad ir tās valstis izņemot Vāciju, kuras ver ciet atomstacijas?

Pa lielam tikai dažās iekš ES ražo daudzmaz būtiskos daudzumos. Un neviena izņemot Vāciju nav būtiski neko samazinājusi.

Gross_nuclear_electricity_production_fro

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...