Jump to content

Nelabvēlīgs avārijas lēmums


Recommended Posts

Sveiki!

 

Esmu saņēmis nepatīkamu pārsteigumu no VP. Esmu atzīts par vainīgo ceļu satiksmes negadījumā, tomēr manī šis lēmums ievieš šaubas. Centīšos īsumā aprakstīt situāciju.

 

Notikuma vieta - P133 un Dzirnieku ielas krustojums.

 

Es braucu taisni no lidostas uz Kārļa Ulmaņa gatvi. Tuvojoties minētajam krustojumam, jau kādus metrus 200 pirms tā, man iedegās zaļais signāls. Es pārkārtojos uz 1 joslu, jo tā bija brīva. Izrādās, ka krustojuma vidū stāvēja Renault busiņš un uz kaut ko gaidīja (bija uzsācis kreiso pagriezienu). Manā blakus joslā šoferis izlēma viņu palaist. (Man vispār šķiet, ka viena mašīna pat paspēja aizbraukt taisni un tikai nākamā nolēma palaist krustojuma vidū stāvošo, jo laika sprīdis starp to kad man iedegās zaļais līdz tam, kad es reāli biju pie krustojuma tiešām nebija īss). Renault vadītājs, pārliecināts, ka viņu laiž, izlēma pabeigt savu manevru un šķērsoja manu ceļu. Rezultātā es uz visiem 50 km/h nobraucu viņam gar purnu. Viens otru neredzējām tieši tā busiņa dēļ kurš izlēma viņu laist.

 

Tie kuri griež no P133 uz Dzirnieku ielu (virzienā no K. Ulmaņa gatves) to dara uz atsevišķa luksofora signāla (t.i. viss pārējais krustojums stāv). Tad iedegās zaļais manai brauktuvei. Pa lielam šī iemesla dēļ arī tieku padarīts par vainīgo, ar šādu atsuaci:

Citēt

Ceļu satiksmes noteikumu 130.punkts Kad luksoforā iedegas atļaujošais signāls, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš to transportlīdzekļu vadītājiem, kas iebraukuši krustojumā, kad viņiem to atļāva luksofora signāls, kā arī gājējiem, kas nav paguvuši šķērsot brauktuvi.

 

Tomēr man rodas jautājumi.

 

- Vai man ir jāparedz tas, kā tiek uzstādīti luksofori? To, vai viņš ir tikko iebraucis krustojumā un gaida, kad pretī braucošajiem iedegsies sarkanais, starp to vai viņam vienīgajam tajā brīdī deg (dega) zaļais signāls?

 

- Vai 130. punkts atceļ šo?:

Citēt

Nogriežoties pa kreisi vai apgriežoties braukšanai pretējā virzienā, kad to atļauj luksofora signāls, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš to transportlīdzekļu vadītājiem, kas brauc no pretējā virziena taisni vai nogriežas pa labi.

 

- Renault busiņš izdomāja stāvēt krustojuma vidū, nevis braukt līdzi pārējām mašīnām. Tādā gadījumā šī situācija nebūtu radusies, jo pretī braucošie redzētu visu to rindu, kura griež pa kreisi. 

Sākotnēji pat izkāpa, atvainojās.. bet tas viss līdz tam, kad pieskrēja divi tovarišči kuri pēcāk arī kļuva par lieciniekiem. Viņa oficiālais aizbildinājums bija tāds, ka uz Dzirnieku ielas viņš netika tādēļ, ka tur nebija vietas kur iebraukt. Tāpēc izdomāja tāpat palikt krustojumā un mēģināt pabeigt manevru kaut kad vēlāk.

Vai viņš tiešām drīkst vienkārši stāvēt krustojuma vidū un pauri kasīt?

 

Būšu pateicīgs par jūsu viedokļiem.

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

versatile

++. Te bez reģistratora nekā. Pilnīgs stulbums, pie zaļā braucot sanākt vainīgam. :(

A par busiņu - ja nav iesaistīts kontaktā, vainīgs nevar būt. Vismaz kādreiz tā bija.

Edited by versatile
Link to comment
Share on other sites

Tajā krustā no 200m nevar neredzēt, ka kaut kas nav labi. Ja vien fūre vai autobuss nav otrā joslā priekšā. Un par 50kmh pasaciņas arī vari nestāstīt, ieraudzīji zaļo un bija pedal to metal. 

  • Patīk 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

arī, ja redzi, ka kāds stāv krustojumā un zini, ka viņš pārkāpj noteikumus, nedrīkst bliezt sānā, jo apdrošinātājs to trakstēs, ka neizvairījies no CSN

Link to comment
Share on other sites

Paveicās ka sānā netrāpiji, bet daļēji nošļūci garām.

 

Es parasti atmetos ja kreisajā joslā kāds mistiski apstājas un aiz nevar redzēt un pokuj par taurētāju aiz manis, HZ kas pa iemeslu, moš tūliņ tante izklamburēs priekšā.

 

@Murlo

Zaļais signāls nenozīmē ka neskatoties uz neko drīkst gāzt.

 

Slideni.. Ko tad apdrošinātāji saka?

Edited by ImissimI
Link to comment
Share on other sites

@Sraksso Tu vari uzzīmēt situāciju?

un pēc tam aprakstīt abu auto bojājumus?

 

@versatile vari ieteikt sakarīgu video reģistratoru? Būtu jauki ja filmētu ne tikai priekšu, bet arī aizmuguri… ja tā var…

Link to comment
Share on other sites

Pirms 10 minūtēm , Murlo teica:

nopērc nākamreiz videoreģistratoru

Zināma nožēla par savu neizlēmību šajā sakarā ir..

 

Tomēr tas, ka bojājumi ir manas mašīnas sānā, un nevis otrādi, neliecina par viņa nepamatoti novēloto manevru?

 

Pirms 2 minūtēm , e = d teica:

Tajā krustā no 200m nevar neredzēt, ka kaut kas nav labi. Ja vien fūre vai autobuss nav otrā joslā priekšā. Un par 50kmh pasaciņas arī vari nestāstīt, ieraudzīji zaļo un bija pedal to metal. 

Kā jau minēju, busiņš stāvēja krusta vidū (nešķērsojot brauktuvi).. tas taču neliecina par to, ka kaut kas nav labi. Es tiešām līdz šim nezināju kā tur tie luksofori ir noregulēti. Uz spidometra bija 60km/h. Gudrie man saka, ka no tā vērtības 10 ir jāņem nost. Ieraugot zaļo tikai joslas nomainīju.. jebkurā gadījumā, pasaciņas vai nē(diezvai pārliecināšu uz pretējo), hipotētiski taču varam pieņemt to, ka bija 50km/h bez paātrinājuma. Pie tam, mans 1.6 tur neko diži nepaātrinātos ar visu "pedal to metal"😄

 

 

Link to comment
Share on other sites

Kā jau teica, nopērc videoreģistrātoru, nākamreiz brauc uzmanīgāk (noteikumos ir tāda lieta, ka jāatstāj vieta citiem kļūdīties, lai vai tev ir zaļais vai kas, kā auns sānos nebrauc), pieņem kā mācību un dzīvo tālāk. 

Edited by AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Pirms 32 minūtēm , ImissimI teica:

Es parasti atmetos ja kreisajā joslā kāds mistiski apstājas..

Saprotams, tikai te jau nebija nekā mistiska.. blakus josla bija lēna, jo rinda ar mašīnām un tās uzsāka braukšanu

Pirms 32 minūtēm , ImissimI teica:

Slideni.. Ko tad apdrošinātāji saka?

Pagaidām neko, esmu saņēmis lēmumu par to, ka esmu atzīts par pie atbildības saucamo.

Par šo starpcitu arī ir jautājumi. Cik saprotu, tas nav gala lēmums, jo apakšā ir piebilde, ka tas nav pārsudzams. Vai pareizi saprotu?

Pirms 28 minūtēm , Regisss teica:

@Sraksso Tu vari uzzīmēt situāciju?

un pēc tam aprakstīt abu auto bojājumus?

Domāju, ka ar bildēm būs saprotamāk.

35FF8BE4-E4B4-48D4-935E-08932F5AA294.jpg

InkedIMG_1618_LI.jpg

Edited by Sraksso
Link to comment
Share on other sites

Pirms 11 minūtēm , AndrisBB teica:

Kā jau teica, nopērc videoreģistrātoru, nākamreiz brauc uzmanīgāk (noteikumos ir tāda lieta, ka jāatstāj vieta citiem kļūdīties, lai vai tev ir zaļais vai kas, kā auns sānos nebrauc), pieņem kā mācību un dzīvo tālāk. 

Es domāju, ka kāds ātri vien man bietē gribētu iedot, ja es pirms katra krustojuma, kamēr deg zaļš, bremzēšu lai pārliecinātos par diezgan neparedzamām muļķībām.

Aizrādijumus par videoreģistrātoru 100% ņemšu vērā, tikai izskatās, ka labu laiciņu tāds nebūs īsti vajadzīgs 😅

Link to comment
Share on other sites

Kas Tev rakstīts policijas protokolā kur ir atzīta Tava vaina? Kā policija pamato to Tavu vainu?

 

Jebkurš policijas lēmums konkrētu dienu laikā ir pārsūdzāms. Es teiktu, ka ja šaubies par korektu policijas lēmumu, tad konsultējies ar atbilstošiem juristiem, kaut vai kādu no Vanka komandas Drošas braukšanas skolā. Tas Tev ko maksās, bet zināsi vismaz savu reālo atbildību. Un ja nebūsi vainīgs pēc spečuku teiktā, tad pārsūdzi lēmumu! Tikai nenokavē dienas.

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 46 minūtēm , Sraksso teica:

bietē gribētu iedot

tev tā kā nav pofig par to, ko kāds cits grib?

Link to comment
Share on other sites

Pirms 19 minūtēm , Regisss teica:

Kas Tev rakstīts policijas protokolā kur ir atzīta Tava vaina? Kā policija pamato to Tavu vainu?

 

Jebkurš policijas lēmums konkrētu dienu laikā ir pārsūdzāms. Es teiktu, ka ja šaubies par korektu policijas lēmumu, tad konsultējies ar atbilstošiem juristiem, kaut vai kādu no Vanka komandas Drošas braukšanas skolā. Tas Tev ko maksās, bet zināsi vismaz savu reālo atbildību. Un ja nebūsi vainīgs pēc spečuku teiktā, tad pārsūdzi lēmumu! Tikai nenokavē dienas.

 

Citēt

Ceļu satiksmes noteikumu 130.punkts Kad luksoforā iedegas atļaujošais signāls, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš to transportlīdzekļu vadītājiem, kas iebraukuši krustojumā, kad viņiem to atļāva luksofora signāls, kā arī gājējiem, kas nav paguvuši šķērsot brauktuvi.

Tas ir viņu vienīgais secinājums par šo situāciju..

 

Noteikti ir jābūt iespējai pārsūdzēt, pašā lēmumā tas ir pieminēts(manu tiesību sarakstā). Tādēļ sliecos domāt, ka šis ir lēmums par to, ka tagad skaitos kā "pie atbildības saucamā persona" un vajadzētu sekot vēl kādam. Jo dokumenta apakšā ir rinda "Lēmums nav pārsudzams".

 

Par Vanka komandas ieteikumu - paldies! Noteikti uzrakstīšu. Vai ir kāda nojauta par to, cik šādi pakalpojumi varētu izmaksāt? Pārmaksāt māšīnas vērtību arī būtu muļķīgi

 

Pirms 18 minūtēm , ivo teica:

tev tā kā nav pofig par to, ko kāds cits grib?

Vēl jo vairāk, ja mašīnā sēžu.. tomēr nav pofig par ceļu satiksmes efektivitāti.

 

 

Edited by Sraksso
Link to comment
Share on other sites

Nu te vājas izredzes kaut ko attiesāt. Ja būtu viena josla, varētu teikt ka buss idiots un nogrieza ceļu. Bet reāli otrā joslā busu pamanīja un deva tam ceļu. Ko pats apstiprini ar savu liecību. Līdz ar to ir pilnīgi skaidrs, ka mauci nepārredzot situāciju. Maksimums divpusējo var izspiest, bet Tev tas neko nemaina attiecībās ar apdrošināšanu. Tikai tirsā darbs un materiāli.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Par apdrošināšanu... nu nekas jau nav dirsā... ja arī atzīts par vainīgu. Tava OCTA samaksās busa remontu, Tavs KASKO (ja tāds ir) samaksās par Tava auto remontu. Regresam pret tevi nevajadzētu būt, jo neesi rupji pārkāpis satiksmes noteikumus vai braucis alkohola, narkotisko vielu reibumā, vai arī Tev mašīnas bez TA...

Pirms 7 minūtēm , Sraksso teica:

Par Vanka komandas ieteikumu - paldies! Noteikti uzrakstīšu. Vai ir kāda nojauta par to, cik šādi pakalpojumi varētu izmaksāt? Pārmaksāt māšīnas vērtību arī būtu muļķīgi

Sākumā sazvanies. Būs ātrāk... tad tur jau par cenām arī aprunāsieties. 

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , Sraksso teica:

Viņa oficiālais aizbildinājums bija tāds, ka uz Dzirnieku ielas viņš netika tādēļ, ka tur nebija vietas kur iebraukt.

Es vispār nesekoju (slikti... zinu) CSN izmaiņām u.t.t. pēdējo reizi to grāmatiņu vēru vaļā pirms eksāmena 1987.gadā, bet vai nebija tā, ka krustojumā šādā gadījumā vispār nedrīkst braukt iekšā? Kādreiz, kad bieži sanāca uz ūdensgalvu galvaspilsētu braukt, konkrēti besīja tie gudrinieki (arī trolejbusi), kas iebrauc krustojumā, tālāk netiek, man iedegas zaļais, es arī nekur netieku un basta.

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Tas, ka kāds cits pārkāpj kādu noteikumu punktu, nedod Tev tiesības braukt viņam virsū, ja no sadursmes varēja izvairīties.

  • Patīk 1
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , Sraksso teica:

pieskrēja divi tovarišči kuri pēcāk arī kļuva par lieciniekiem.

Ir zināms, kā šie liecinieki liecināja?

Tavā stāstā ir viena lieta, kas liek domāt, ka kaut kas nav gluži tā - 200 metrus pirms krustojuma iedegās zaļais. Sanāk gandrīz 15 sekundes līdz krustojumam, tātad sanāk ka kreisā josla 15 sekundes vienkārši stāvēja, kamēr labā josla bija pilnīgi brīva? Un tas Renault busiņš 15 sekundes gatavojās, lai pabeigtu manervu? Kaut kā nav ļoti ticami vai es ne tā sapratu situāciju.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 18 minūtēm , e = d teica:

nedod Tev tiesības braukt viņam virsū

Es jau neapgalvoju, ka vajag braukt virsū (lai gan dažkārt ļoti gribas 😁, viens no iemesliem, kas attur ir tas, ka nebraucu ar kaut ko no sērijas T-55...90 vai M1... 😁), bet nu vismaz 50/50 būtu jāsanāk.

 

p.s. Pieminēšu gan, ka pats vienmēr ļoti uzmanos un nekad neskrienu ar lielu ātrumu, ja priekšā josla ir brīva, bet blakus knapi kustās vai kā tamlīdzīgi. Jo pasaulē ir ļoti daudz nedataisītu abortu.

Edited by Jurkins
Link to comment
Share on other sites

Pirms 18 minūtēm , CosmosDC teica:

Ir zināms, kā šie liecinieki liecināja?

Tavā stāstā ir viena lieta, kas liek domāt, ka kaut kas nav gluži tā - 200 metrus pirms krustojuma iedegās zaļais. Sanāk gandrīz 15 sekundes līdz krustojumam, tātad sanāk ka kreisā josla 15 sekundes vienkārši stāvēja, kamēr labā josla bija pilnīgi brīva? Un tas Renault busiņš 15 sekundes gatavojās, lai pabeigtu manervu? Kaut kā nav ļoti ticami vai es ne tā sapratu situāciju.

Nav.

Nu 15 galīgi nebija.. bet mans acu mērs patiesi ir nekam nederīgs. Piemetu bildi no kuras vietas sākot man luksoforā jau dega zaļais.

 

Screenshot_2.thumb.png.8b33c20c7734ef225684368d67b90f59.png

Edited by Sraksso
Link to comment
Share on other sites

_dunduks_
pirms 3 stundām , Sraksso teica:

Es pārkārtojos uz 1 joslu, jo tā bija brīva.

Vispār tajā krustojumā 1.josla ir tikai pa labi uz Dzirnieku ielu (pie tam atdalīta ar saliņu).
Kā tad tu tur īsti brauci?

Link to comment
Share on other sites

Pirms 20 minūtēm , CosmosDC teica:

Sanāk gandrīz 15 sekundes līdz krustojumam, tātad sanāk ka kreisā josla 15 sekundes vienkārši stāvēja, kamēr labā josla bija pilnīgi brīva?

Kas tur neparasts, ja pirmā mašīna kreisajā joslā taisa manevru pa kreisi? Loğiski ka abi kreiso manevru veicēji gaida, kad labās joslas katrā virzienā aizies..

Link to comment
Share on other sites

Pirms 6 minūtēm , _dunduks_ teica:

Vispār tajā krustojumā 1.josla ir tikai pa labi uz Dzirnieku ielu (pie tam atdalīta ar saliņu).
Kā tad tu tur īsti brauci?

Pārkārtojos vēl pirms pārējo joslu esamības

Link to comment
Share on other sites

Lēmumā ir runa par piespriesto sodu? Ja lēmumā ir rakstīts tikai par saukšanu pie atbildības, tad tas ir tikai pirmais papīrītis to gaidāmo papīru čupā, kurus Tu tagad ik pa brīdim saņemsi. Pa lielam nozīmē to, ka ar Tevi nodarbosies "kompetentas personas", nevis vienkārši aizmirsīs par šo epizodi. Gala lēmums ir tad, kad ir rakstīts - pārkāpis tādu un tādu punktu, sods tik un tik naudas vienību

Edited by Prodigy
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 26 minūtēm , Stasss teica:

Kas tur neparasts, ja pirmā mašīna kreisajā joslā taisa manevru pa kreisi?

Tā josla vispār nav par tēmu, jo tajā joslā ar Renault busu nav nekāds sakars. Palaida tas, kuram taisni jābrauc, un tas ir maksimāli dīvaini, ja viņš tik ilgi gaidīja, lai kāds pabeigtu manervu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , CosmosDC teica:

un tas ir maksimāli dīvaini, ja viņš tik ilgi gaidīja

Izskatās dīvaini. Vai nu pa kreisi griezošais renault buss par vēlu iebrauca krustojumā, kad viņam vairs nedega zaļā bultiņa pa kreisi, vai arī kaut kas notika, neveiksmīgi noslāpa krustojumā, tāpēc tāda čammāšanās.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 19 minūtēm , CosmosDC teica:

Tā josla vispār nav par tēmu, jo tajā joslā ar Renault busu nav nekāds sakars. Palaida tas, kuram taisni jābrauc, un tas ir maksimāli dīvaini, ja viņš tik ilgi gaidīja, lai kāds pabeigtu manervu.

Es jau minēju, ka man šķiet, ka viena mašīna no tās rindas pat paguva aizbraukt taisni.. bet apgalvot to nevaru un tas tāpat manu situāciju neuzlabotu, jo pierādīt to nekādīgi nevaru

Pirms 15 minūtēm , vvv teica:

Izskatās dīvaini. Vai nu pa kreisi griezošais renault buss par vēlu iebrauca krustojumā, kad viņam vairs nedega zaļā bultiņa pa kreisi, vai arī kaut kas notika, neveiksmīgi noslāpa krustojumā, tāpēc tāda čammāšanās.

Viņa oficiālā liecība (vismaz tas, ko mutiski uz vietas policijai teica) - Viņš nepabeidza manevru, jo viņam uz Dzirnieku ielas vairs nebija vietas.

 

Secinu - viņš izlēma palikt krustojuma vidū, bet netraucēt mašīnām kuras brauc pretī, jo saprata, ka pretī braucošie uzsāk kustību. Līdz kamēr viens viņu izdomāja palaist. Neuzskatu, ka viņš ir tiesīgs sēdēt krustojumā ar tādu attaisnojumu. Citādāk sanāk kaut kā tā - kad gribu, tad atsāku kustību un visiem jābīda malā. Ja viņš būtu vienkārši sekojis rindai, kura griezās pa kreisi, tad arī nekas tāds nebūtu varējis notikt. Vēl labāk - ja būtu novērtējis situāciju un nelīdis krustojumā, ja nav pārliecināts par savām iespējām pabeigt manevru

 

Citēt

Transportlīdzekļa vadītājam, kas iebraucis krustojumā, kad to atļāva luksofora signāls, no krustojuma iecerētajā virzienā jāizbrauc neatkarīgi no tā luksofora signāla, kas uzstādīts pirms izbraukšanas no krustojuma.

Šķiet, ka šī rindiņa puslīdz ir uz to attiecināma.

Edited by Sraksso
Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , Sraksso teica:

Viņa oficiālā liecība (vismaz tas, ko mutiski uz vietas policijai teica) - Viņš nepabeidza manevru, jo viņam uz Dzirnieku ielas vairs nebija vietas.

Ko tad viņš līda krustojumā? Tāds punkts noteikumos arī ir:

125. Aizliegts iebraukt krustojumā vai brauktuvju krustošanās vietā, ja izveidojies sastrēgums, kas transportlīdzekļa vadītāju var piespiest apturēt trans­portlīdzekli krustojumā vai brauktuvju krustošanās vietā un traucēt braukt citiem transportlīdzekļiem.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , vvv teica:

Ko tad viņš līda krustojumā? Tāds punkts noteikumos arī ir:

125. Aizliegts iebraukt krustojumā vai brauktuvju krustošanās vietā, ja izveidojies sastrēgums, kas transportlīdzekļa vadītāju var piespiest apturēt trans­portlīdzekli krustojumā vai brauktuvju krustošanās vietā un traucēt braukt citiem transportlīdzekļiem.

Es arī tikko atradu šito punktu. Šī punkta dēļ jau no manis būtu jānoņem daļa atbildības, vai tad ne tā? e=d iepriekš minēja, ka tas īsti nemainīs manas attiecības ar apdrošinātājiem, bet man šķiet, ka tā gluži nav. Apdrošinātāji manu auto norakstīja (gaidot policijas lēmumu tāpat iesniedzu prasību un jau kaulējos par potenciālajām kompensācijām), līdz ar to pie dalītas vainas, cik es saprotu, es saņemtu 50% no atlīdzības.

Link to comment
Share on other sites

Gadījums, tiešām dīvains. Nevar tā vienkārši pateikt, ka tu nedrīkstēji braukt pie zaļā. Ja zaļais jau dega pietiekoši ilgu laiku, josla brīva, nekas neliecināja, ka tā pēkšņi var nebūt brīva.

Ja šajā gadījumā tevi par vainīgo pataisīs, tad jau tas sanāk krāpniekiem labais variants.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Tālajā '99 arī bija luksofora avārija, kur kaulainā apgrābstījās, cietušie, kriminālprocess.

Tā kā tajos laikos reģistratoru nebija, tad policijas nostāja bija viennozīmīga: 50/50. Es nedomāju, ka mūsdienās kas mainījies, ja nav video.

Konkrētajā keisā mani glāba fakts, ka otra puse, kas arī bija vainīga, atklāti sagrozīja savu liecību un piestādīja viltus lieciniekus. Līdz ar to inspektore gala beigās lēma man par labu.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 23 minūtēm , Sraksso teica:

Es arī tikko atradu šito punktu. Šī punkta dēļ jau no manis būtu jānoņem daļa atbildības, vai tad ne tā? e=d iepriekš minēja, ka tas īsti nemainīs manas attiecības ar apdrošinātājiem, bet man šķiet, ka tā gluži nav. Apdrošinātāji manu auto norakstīja (gaidot policijas lēmumu tāpat iesniedzu prasību un jau kaulējos par potenciālajām kompensācijām), līdz ar to pie dalītas vainas, cik es saprotu, es saņemtu 50% no atlīdzības.

Nianse varetu but regulejams vai neregulejams krustojums.

Agrak domaju ka nedriks braukt pie zala ja redzi ka nevar izbraktu, tagad izradas ir ta ka vari un pat pareijiem tev ir jadod cels lai pabeigtu manevru, iznemums ir tur kur uz cela ir novilktas tās dzeltenās līnijas, tur regulejama krustojuma tu stavet nedriksti.

Edited by JFH
Link to comment
Share on other sites

Pirms 11 minūtēm , JFH teica:

tagad izradas ir ta ka vari

Kurš CSN punkts to ļauj?

125. punkts saka, ka aizliegts, bez atrunām par regulējamu vai neregulējamu krustojumu.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , vvv teica:

Kurš CSN punkts to ļauj?

125. punkts saka, ka aizliegts, bez atrunām par regulējamu vai neregulējamu krustojumu.

Ka jau mineja 129. un 130. nosaka ka regulejuma krustojuma tev bus galvenais cels ja esi iebraucis pie zalas gaismas. 

te viens pants ir pret citu. 

Edited by JFH
Link to comment
Share on other sites

129. Transportlīdzekļa vadītājam, kas iebraucis krustojumā, kad to atļāva luksofora signāls, no krustojuma iecerētajā virzienā jāizbrauc neatkarīgi no tā luksofora signāla, kas uzstādīts pirms izbraukšanas no krustojuma. Ja krustojumā pirms luksoforiem, kas atrodas transportlīdzekļa vadītāja braukšanas ceļā, ir 546. ceļa zīme, transportlīdzekļa vadītājam jāņem vērā katra luksofora signāli.

Man šķiet, šis punkts kaut ko citu pasaka. Tas ir tā, tu iebrauc krustojumā pie zaļā, griezies pa kreisi, tev sejā sarkanais, tu brauc, nevis stājies pie sarkanā. Parastos krustojumos, par to nesanāk domāt, nogriezies un brauc, bet ir tādi krustojumi, kur tā sarkanā gaisma pēc nogriešanās pēc tam «uzpeld», tad tai tu brauc cauri, jo noteikumi tā prasa.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...