Jump to content

Shimano GRX


AndrisBB
 Share

Recommended Posts

Ja sev skatītos, tad cenā līdz 1k eur skatītos labu mazlietotu…

 

39152E55-FF59-4D9D-AA99-3A43E0E46CB9.thumb.jpeg.211b7981774710c163e3c8129b396532.jpeg

 

un karbons reāli rullē ja svars nav ap vai virs 100kg… to novērtē tikai tad kad pabrauc…

 

man pašam abiem MTB ir vieglie alumīnija aploki… (ztr crest) kur svars drīkst būt līdz 80km… nu man jau vismaz 2 gadus ir ap 90 🤪 un tāpat viss notiek 🤪😁

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , Regisss teica:

un karbons reāli rullē ja svars nav ap vai virs 100kg…

Es ticu, ka karbons rullē, bet līdz visam ir jāizaug, lai to spētu novērtēt, plus praktiskais aspekts un ir man ap 100kg. :) Nu var man uznākt bizdings, gribēšu tam karbonam uzlikt bagažnieku, somas un aizmīties telšot, švaki vai man kas prātīgs sanāks, kamēr alumīnijam tā vai citādi to bagažnieku pielikšu, pat ja nebūs paredzēto caurumu (Meridai ir) un mīšu savā piedzīvojumā laimīgs. :D Kā jau kaut kad te rakstīju, man tas ričuks būs kā viegla adventure moča ekvivalents - aizbraukt tur kaut kur, uzbraukt tajā kalnā, iebraukt šitajā gravā un nav svarīgi - vai es to izdarīšu ar 20 vai 30 km/h. 

 

Sports ir cita lieta, bet vismaz pagaidām sports nekārojas, 10 gadi apritē (skriešanas gan) pavadīti, drusku jāpabauda dzīve tāpat, bez lieliem mērķiem. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

ja tai 600 ALU  ir viegls rāmis, pat pārāk plāns  :D un tas ka nav tie rāmī bāgūžu caurumi.

Svars jau uzdzinies līz 113 kg ..Cube liekas sakarīgāks. Būs gandrā jiebrauc dzīvajā merida jāpačeko . Scotu patestēju, likās biku pārcenots. Lai labi ripo rumaks. Vajag pavasarī kādu izbraucieni sashēmot ! 🙂 

Link to comment
Share on other sites

Priekš vizināšanās, alumīnijs ir pats optimums. Bet nu arī, mēdz būs smagi alumīnija rāmji.

Priekš tāda gravel vai tml., pat labs variants ir tērauda rāmis no laba ražotāja. Tam ir laba elastība pašam. Alumīnijs ir paciets, salīdzinoši. Ja ir naudua, iespējams, labākais ir titāna rāmis.

Karbonam lielākais trūkums, ka ar to salīdzinoš rūpīgi jāapietas. Ja tas velo pirkts par "visu" naudu, tad ir kā ir.

Ja budžets ir kā ir, tad vislabāk alumīnijs, un kādas labākas komponentes.

 

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Mani novērojumi ir ka 'sweet spots' ir ap 1500. Tiklīdz zem, tā sākas kautkādi kompromisi. Kā piemēram tās Meridas gadījumā QR. Viņiem tie QR arī dārgākiem ap 1K modeļiem utt. Nu virs tā jau sākas visādas extras, kas reāli neko daudz nedod, ja vien nebrauc kādās sacensībās.

10 ātrumu ķēde jau nav nekāda šaurā, nu OK tikpat šaura cik 11, bet nu ne tik cik 12 vai 13 ātrumu. Nez, nekādas problēmas neesu novērojis, kā jau teicu, ķēdi plus mīnus uzpasēju un notīru, kā arī izmantoju labu smērējamo. Kasetes man liekas mūžību iet.

Labi alumīnija rāmji (Trek, Cannondale utt) īstenībā ir jēdzīgāki par lētajiem karboniem, nez vai jēga pirkt velo pa 1k ar karbona rāmi, nekas labāks tur nebūs, tad labāk nopirkt labākus ratus no kā būs lielāka jēga un pilnībā izmainīs braukšanu. Nu kautkvai kautkādus augstākas grupas slēdžus vai riepas.

MTB tik ļoti nejūt dēļ resanajām riepām, bet ja ņem šosejnieku, tad alumīnija rāmji ir ļoti cieti, pa nelīdzenu virsmu grab kā traki, tur pat dzelzs rāmji ir labāki. Tas pats arī pa bedrēm.

Giant jau parasti nav īpaši labāki par Meridu, pozicionē sevi kā tāds budžeta brends ar saviem risinājumiem utt, bet reizēm ja vajag tikai rāmi, tad jēdzīgā cenā.

Trek jau būtiski dārgāk, bet viņiem arī parasti standarta risinājumi un kvalitatīvāki rāmji. Nav press-fit rumbas, bet skrūvējamās, nav nobīdīti zobrati kā Cannondalam vai kādas citas dīvainības utt. Kā arī visādai ceļošanai ir labi piemēroti braucamie. Piemēram Checkpoint. Ir protams mazāki brendi kas tieši uz to specializējas.

Canyon ir diezgan labi un parasti būtiski lētāki, par citiem lielajiem, bet viņi tirgo tikai onlainā, veikalos neatradīsi, uz LV jau itkā sūta. Bet nav paša lētākā gala.

 

 

 

 

 

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Bet nu cilvēki jau pērk tos MTB pilsētas vai ikdienas braukāšanai utt, kautgan kautkāds hibrīds būtu daudz piemērotāks un iespējams arī ar mazliet labāku speceni pa to pašu naudu.

Nu kautvai vismaz piemērota izmēra zobratus var uzlikt :D

Kautkāds mačo paradokss laikam, uzliek traktorenes un tad ar piepūstiem vaigiem min pa ielām, vai arī nopērk kautko ar pilnīgi bezjēdzīgu dakšu, kas tāpat neko daudz nedod, bet izskatās krutāk :D

Te pie manis to braucēju uz darbu diezgan daudz un tad var uzreiz pēc velo/drēbēm redzēt, kurš nopietni braukā diendienā un kurš tāds svētdienas braucējs. Jo lielāks svētdienas braucējs, jo lielāks MTB. Nu tie kas nopietni ar MTB ņemās, tie jau pa ielām ar viņiem arī nebrauc.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

nu labi tie liela daļa zem 1K MTB ir nosacīti - tik cik lieli rati. 

Nez es ar plānām mizām ar savu svaru negribētu braukt - pat rīgā visas tās apmales, bedres, bruģi...da nu napig...tās 40mm asfalta mizas arī pārduras vieglāk.  Ja brauktu tikai pa piķi - protams ņemtu kādu trekking/gravel tipa ričuku..bet pa mūsu gruntenēm stigām..man dakša patīk priekšā ar amīti - vismaz nelauž rokas tā kā cietā (ir bračkam viens ar cieto - nez, man nepatīk)

Reāli tiem graveļiem max svars līdz 100 kg, ja salūzīs - atšūs garantiju.  Cube līdz 150 pilnā masa...meridai 135.  Citiem vēl mazāk (trek giant) . Skaidrs jo lielāks/plānāks rats - jo lielāka iespēja ka tas būs 8 -nieka.

Link to comment
Share on other sites

Nu tas svara limits ar tāds visai nosacīts, var droši pareizināt ar 2, tad būs tuvāk patiesībai. Viņi jau tos velo ražo ar lielu rezervi, tāpat kā tiltus, it īpaši lielie brendi.

 

40mm jau ir diezgan resna riepa, teiktu 32mm, tad vēl varētu diskutēt. Manuprāt nav diezko lielas jēgas no nekā lielāka par 45/50mm arī pa bezceļiem/granteni braukājot. Šeit nerunāju par kautkādu nopietnu klinšu lēkāšanu, mega ātrumo maukšanu no kalna utt.

 

 

Tiem dārgākajiem karbona MTB jau nav kur stiprināt somas/dubļiniekus, tapēc ka neviens viņus tādiem mērķiem neizmanto. Tapēc nav jēgas tērēt naudu un likt.

Tāpat kā CX veļukiem. Diezgan OK priekš visa, bet nav neviena somu cauruma, vienkārši nav tam domāti.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

arī fakts, bet es negribu ar 700c  braukt, ja vieglam braucējam ok - kaut ko amortizēs tās riepas vai piem. karbona dakša...bet tādam teftelim kā man tās riepas reāli japumpē baigi... MTB tādā ziņā ok - iepūt vairāk uz piķa un uz grantenes palaid balonu mīkstāk- tīri labi amortizē.  Fullīti negribu, jo pārāk liela ņemšanās ar akopēm utt.  Cietā aste ir kā reiz :D

Nunez pēc  lietiem grantes reizēm LV paliek kā māla karjers ...pat ar 57  netiek cauri - ta tikai Fat baikS :D... tavā zemē jau tur smukas tās grantenes

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

Andri, izklausās, ka Tev šodien kkas sāp. :D

Rīgā, ja dzīvo ārpus dzelzceļa loka, 1.75-1.9 riepa ir minimums, ar ko kaut cik, neizsitot zobus, regulāri nelāpot riepas vai bez maz neapstājoties pie katras apmales, var pabraukt. Te nav līdzenu velošoseju (nu labi, no Zepa tagad ir). Es, protams, nezinu kādi meži ir uz salas, bet Latvijā vasarā tipiskā priežu mežā visur ir sausas smiltis, kurām daudz vieglāk cauri tikt ar 2,2 platuma riepu, nekā 1.5, uz grantenēm arī mēdz būt pilnīga putra. 

 

Un lai jau cilvēki brauc ar MTB uz darbu. Piesieties tam ir tik pat tizli, kā piesieties cilvēkiem, kas brauc ar džipiem, kas dubļus nav redzējuši. 🤷‍♂️

 

Ideālā gadījumā, protams, labāk būtu turēt vairākus ričukus, katru savam pielietojumam, bet ne visiem tam ir vieta. Nu man tagad būš 2 ričuki, attiecīgi vecais paliks 100% pilsētas lietošanai, jaunais brīvdienu mežu eksplorēšanai. Vai es to varēju darīt arī ar veco? - Bet protams. Vai to būs komfortablāk, foršāk darīt ar jauno? -Noteikti. 

 

  • Patīk 2
  • Ļoti patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , Kazarms teica:

Andri, izklausās, ka Tev šodien kkas sāp. :D

 

Nekas nesāp, tik izsaku savus novērojumus/pieredzi. Manispēc katrs var braukt ar ko vēlas, bet manuprāt bieži tā nav tā optimālākā izvēle.

Uz salas ceļi/neceļi ne ar ko neatšķiras no LV. Es pat teiktu ka grantenes/meži uz salas (cik nu viņas te ir), ir būtiski nežēlīgākas par LV. LV grantenes ir kā grantenes, vairāk kā USA utt, te tie ir vainu dubļi, vainu kautkādas klintis/akmeņi, bedres utt.

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 26 minūtēm , AndrisBB teica:

LV grantenes ir kā grantenes, vairāk kā USA utt

Kā kurā vietā, atkarīgs no grants sastāva. Vidzemē ap Gaiziņu, cik novērots, pat visdraņķīgākajos laika apstākļos (sausums, lietavas), grantenes ir forši braucamas pat ar šosejas motociklu, kamēr Ķemeru apvidū, kur visapkārt purvi, mazākais lietus vasarā var granteni saraut pilnīgā putrā.

Manā dzimtā puse ap Ventspili pavasarī/rudenī ir nenormālā putrā, atkal vasarā, kad sauss viss ir bedrēs, akmeņos, trepē, sausā putekļu kārtā, brīžam tā, ka knapi paripot.

Pirms 30 minūtēm , AndrisBB teica:

bet manuprāt bieži tā nav tā optimālākā izvēle

Dzīve vispār ir viens liels kompromiss, kam visam pa virsu vēl nāk patikšanas faktors.

Man, piemēram, tizli šķiet, ka cilvēki uz darbu pilsētas centrā brauc ar FJR1300 vai R 1250 GS. Abi ir milzīgi motocikli un abi ne visai izveicīgi pilsētā, tomēr cilvēkiem patīk vai jauda vai komforts un viņi brauc.

Ar MTB un pilsētām tas pats, smuki izskatās (subjektīvi protams), ērti sēdēt un mīksti ripo pa nelīdzeniem trotuāriem. Iespējams, pietiktu ar pilsētas felli, iespējams vispār varētu iet kājām vai braukt ar trolejbusu.

Par to diskutēt ir bezjēdzīgi, kamēr neprasa padomu - iesakiet ričuku, ar ko mīties pa pilsētu. 

Link to comment
Share on other sites

Kapēc diskutēt ir bezjēdzīgi, tad priekškam forums? Neviens jau neliek kādam pirkt velo, kas tiek izdiskusēts forumā, katram pēctam pašam izvēle pieņemt lēmumu balstoties uz dažādiem viedokļiem.

Te jau nav cālis.lv, bet tehnisks forums (itkā), tad nu diskutēju no tehniskā viedokļa, nevis kas smukāks vai kā citādi.

Neviens jau nenoliedz ka ar full-suspension veļuku būs ērtāk braukt pa granteni un bedrēm, bet vai tas ir ātrākais/ optimālākais variants? Droši vien ka nē, jo ja nenobloķēsi amīšus, tad diezko jau ar viņu neiemīsi. Kā arī ies lēnāk, vairāk enerģiju patērēsi.

 

Link to comment
Share on other sites

Vienīgais īsti tāds mīnuss 29 ratiem pilsētā - uzsākt biku grūtāk kā ar 26..nu ja bieži pie krustojumiem jāstājas..visu laiku jamenedžē zvaigznes un te tā priekšējā noder. bet tas varbūt arī - kā kuram.

jā un dažiem ražotājiem nenormāli platas stūres :D

 

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , AndrisBB teica:

Bet nu cilvēki jau pērk tos MTB pilsētas vai ikdienas braukāšanai utt, kautgan kautkāds hibrīds būtu daudz piemērotāks un iespējams arī ar mazliet labāku speceni pa to pašu naudu.

Nu kautvai vismaz piemērota izmēra zobratus var uzlikt :D

Kautkāds mačo paradokss laikam, uzliek traktorenes un tad ar piepūstiem vaigiem min pa ielām, vai arī nopērk kautko ar pilnīgi bezjēdzīgu dakšu, kas tāpat neko daudz nedod, bet izskatās krutāk :D

Te pie manis to braucēju uz darbu diezgan daudz un tad var uzreiz pēc velo/drēbēm redzēt, kurš nopietni braukā diendienā un kurš tāds svētdienas braucējs. Jo lielāks svētdienas braucējs, jo lielāks MTB. Nu tie kas nopietni ar MTB ņemās, tie jau pa ielām ar viņiem arī nebrauc.

Tu šauj auzās... ;) 

pirms 1 stundas , AndrisBB teica:

Tiem dārgākajiem karbona MTB jau nav kur stiprināt somas/dubļiniekus, tapēc ka neviens viņus tādiem mērķiem neizmanto. Tapēc nav jēgas tērēt naudu un likt

Ko Tu muldi... ar speciālām somām, aprīkojumu var mierīgi aprīkot... tas ka uz karbona velo un karbona stutes nedrīkst stiprināt bērnu sēdeklīti, tas gan fakts!

 

Link to comment
Share on other sites

pirkt 6 gadīgu karbonu ir reāli riskanti.. :D tas rāmis nav mūžīgs nekādā ziņā...

Tas par Regiss linku..bet ss.lv vispār ir psc..visiem velo 2020 gada - bet kad paskaties uzmanīgi - 2007 -2010 :D

Tur tā kā mašīnu odometrus feiko// :D izlaiduma gadus

 

 

Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , osscar teica:

iepūt vairāk uz piķa un uz grantenes palaid balonu mīkstāk

jaunām modernām MTB riepām nav uz asfala vairāk baigi jāpumpē... ok... neesmu testējis ar jaudas mērītāju, bet nav baigā atšķirība ripošnā starp 2 atmosfērām un 3... pa asfaltu ar MTB braucu ar ~2.0

Link to comment
Share on other sites

atkarīgs jau no riepas ar..citām sāni stingrāki...es kaut kur 2.5 -2.7 aizmugurē un 2.3-2,5 priekšā +-kaut kā tā

Pirms 5 minūtēm , Regisss teica:

Tiem dārgākajiem karbona MTB jau nav kur stiprināt somas/dubļiniekus, tapēc ka neviens viņus tādiem mērķiem neizmanto. Tapēc nav jēgas tērēt naudu un likt

nu jā dažiem tas rāmja trijstūra trubiņu diametrs ir riktīgi šaubīgs :D ..uzlikt jau var visu.  

Link to comment
Share on other sites

Pirms 27 minūtēm , Kazarms teica:

Ar MTB un pilsētām tas pats, smuki izskatās (subjektīvi protams), ērti sēdēt un mīksti ripo pa nelīdzeniem trotuāriem.

Es tāpat uzskatu... uz MTB velo sēžu no kāda ~1994.g. ir protams arī šosis... bet man patīk MTB uzsēde... patīk kā varu ar to manevrēt pa pilsētu utt... šosis reāli tikai treniņiem un gariem izbraucieniem pa šoseju... viss... tā ir gaume un par gaumi nestrīdas, bet tikai kaujās... :D 

Pirms 17 minūtēm , osscar teica:

Vienīgais īsti tāds mīnuss 29 ratiem pilsētā - uzsākt biku grūtāk kā ar 26

Tikai ja slikts, smags 29" velo... es pārgāju no TOP 26" MTB uz vidēju 29" MTB un neko nejutu (rati bezkameru un vieglie)... un vēlāk uz vēl labāku 29" velo... tur jutu cietumu, jutu ka tas velo nav tik ērts bet griežas labāk un vieglāk...

Pirms 8 minūtēm , osscar teica:

pirkt 6 gadīgu karbonu ir reāli riskanti.. :D tas rāmis nav mūžīgs nekādā ziņā...

ja brutāli nesasit, tad mūžīgāks par alumīniju, kas locās utt... ;) karbonam brāķis parādās pirmajā gadā... man dārgajam velo bija plaisa... rāmi pa garantiju uzreiz samainīja... un tagad jau 7 gadi pagājuši... ;) 

Link to comment
Share on other sites

Man pirmais 29" velo bija ņemts kā lētākais karbona SUPčiks kundzei (2014.g. vasara)... bet tā kā viņa maz brauca un es gribēju 2015.g. sezonā jau pabraukt ar 29" ne savu kaujas 26" velo, tad 2014.g. beigās 2015.g. sākumā to kundzes 29" karbonu normāli upgreidoju... un visu 2015.g. sezonu nobraucu ar to... ar ļoti labiem rezultātiem... 2015.g. vidū pasūtīju sev 2016.g. TOP SUPčiku (harteil)... to vēl nedaudz updreidoju un 2016.g. jau ar to braucu... 2016.g. jūlijā man manam SUPčikam nomainīja rāmi, jo biju pamanījis plaisu... (2017.g. rāmis tagad)... un tā nu nekas nav baigi mainījies... abi karbonieki... reāli ar abiem tiem MTB es braucu... varat paskaitīt cik gadi... līdz 2018.g. biju tāds 76-78kg... un tad svars sāka augt... :( 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 18 minūtēm , Regisss teica:

patīk kā varu ar to manevrēt pa pilsētu utt... šosis reāli tikai treniņiem un gariem izbraucieniem pa šoseju

Nu pag, tādi endurance tipa šosejnieki ir pilnīgi adekvāti manevrētspējā. Nu ja brauc pa trotuāriem nevis ielām, tad varbūt.

Bet ja brauc pa ielu, tad kas tev tur īpaši jāmanevrē, nevar apbraukt bedri vai mašīnas korķī?

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , AndrisBB teica:

Nu pag, tādi endurance tipa šosejnieki ir pilnīgi adekvāti manevrētspējā. Nu ja brauc pa trotuāriem nevis ielām, tad varbūt.

Man RIEBJĀS tās šosejas stūres un attiecīgi uzsēdes! MTB normāli platā taisnā stūre... visu laiku pa 1 pirkstam uz bremzes un miers... tāpat rokas stāvot kājās... tāpat sēžot utt...

Man manam MTB ir sacensību (racing) uzsēde - agresīva... paredzēta ka vairāk būs jāstāv kājās vai viegli atbalstoties uz beņķa... (garos braucienos pa šoseju nogurdinoša, bet pofig)...

Otram MTB ir tāda mierīgāka - treniņu uzsēde... uz tā velo ir nenormāli ērti... ērtākais MTB kāds man bijis... ok kundzes... :D  :D  :D 

Labots - Regisss
Link to comment
Share on other sites

Pirms 35 minūtēm , AndrisBB teica:

Neviens jau nenoliedz ka ar full-suspension veļuku būs ērtāk braukt pa granteni un bedrēm, bet vai tas ir ātrākais/ optimālākais variants? Droši vien ka nē, jo ja nenobloķēsi amīšus, tad diezko jau ar viņu neiemīsi. Kā arī ies lēnāk, vairāk enerģiju patērēsi

Jā, it kā tehniski lielumi, tomēr šis ir svarīgi sportojot, ne atpūšoties, kur pāris km/h vai nedaudz lieki patērēta enerģija neko nemaina. Atpūtā, arī bieži vien braukšanā uz darbu, komforts pārtrumpē ātrumu un godīgi - esošajam ričukam no 2.2 traktorenēm pārejot uz 1.75 asfalta riepām, diži neredzu atšķirību tehniskajos parametros. Subjektīvi, jā, ripo vieglāk, bet ne uz ātrumu, ne pulsu, ne to, cik sasvīdis nonāku galamērķī man nav šķirbas. Gan jau ja mītu nopietnus treniņus/sacensības, tad tur jau būtu atšķirība arī tehniskākos, ne subjektīvos rādītājos. 

Skriešanā sacensību līmenī noteikti juta apavu atšķirības un uz garākiem gabaliem arī būtiski bija labākas kvalitātes krekli un šorti, kas mazāk berž, labāk novada sviedrus, labāk pieguļ, lai numuru nepūš prom utt. Bet tas ir pilnīgi nebūtiski ofisa žurkai, kas skrien priekam. 

 

Link to comment
Share on other sites

nu uzliekot tievākas riepas...tās arī paliek zemākas...max ātrums ar lielākām var pat būt augstāks, teorētiski..

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , osscar teica:

Nez es ar plānām mizām ar savu svaru negribētu braukt

platums tas tā, bet riepas protektors daudz ko nosaka uz ripošanu, pabrauc ar traktorenēm , tad uzliec  Thunder Burt un skat priekšu jau rauj gaisā jau :D 

Jā ,protektors ir nekāds gandrīz, bet pavasara -rudens sezonā pietiek, jā plikas paliek pa sezonu, bet kaifs toties mīt. Rudens -pavasaris tur jau drusku savādākas lieku.

Labots - kaads
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Es laikam pa slinku tik bieži mainīt riepas, it kā jau sīkums nav grūts darbiņš 😆 

nu skaidrs, kad es nekad nelikšu uz vellapēdas riepas bezmaz auto riepu cenā :D

nu max 20 par riepu...tās pašas smart sam man liekas ok, cik nu paspēju ar viņām, pabraukt

Link to comment
Share on other sites

cik tur tā darba samainīt, esmu  mēģinājis ar lisām braukt , bet tās ibio baigi ātri parduras ar visādiem mēsliem, vienreiz pat kaut kur uz šosejas noķēru rozes dzelksni 😀

Link to comment
Share on other sites

jā dzelkšņus 700c ķēra gludā riepa tikai tā ( kaut kāda kenda). Ar lisām nebraucu, nav galīgi saķere un var slapjā laikā aizlidot :D 

ar cieto cst all terrain pārbraucu tumsā pār sasistu alus pudeli , bet neko nesadūru...shwalbei gan jau būtu čau...

Link to comment
Share on other sites

viss atkarīgs kā tās lauskas guļ uz ceļa. vienreiz mikro stikls starp pumpām pamanījās iedurties, labi ka bezkamerniece , aizvilkās un tanks blakus bija. nebija jāčakarējas ar gaisa balonu vai pumpi.

Link to comment
Share on other sites

Kamēr te kaujas notiek, jāizmet līkums un pusdienlaikā jāaizmin līdz darbam ar manu jauno (ne tik jauno) pilsētas/ziemas braucamo.

Nopirku lietotu no kolēģa priekš bračkas, kautkad būs jāaizved līdz LV.

 

 

PXL_20221213_121404171.jpg

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

nu par karbonu man ir viedoklis, kā copmanim man ir daudz karbona makšķer kātu, jeb pareizāk teikt "oglekļa šķiedras utt"....lai tu kā viņus nesaaudzētu - lūzt viņi tāpat - un visnepiemērotākajā brīdī/vietā....Jā viegli , super ...ut.t..bet lūzta arī ...ir bijis ka pēc 5 gadi un ir bijis ka 1.majā copes reizē..tiesa toreiz apmainīja pret jaunu čeku neprasot. nespēju tam materiālam uzticēties 100%. 

Link to comment
Share on other sites

Sanāca diezgan OK dīls. UK ir tā Cycle2Work shēma, kur darbadevējs nopērk to velo un tad gada (vai jebkura cita termiņa) laikā atņem no algas. Bet to dara pirms nodokļu aprēķināšanas, sanāk ietaupīt apmēram 42% uz soc/ienākuma nodokļa rēķina.

Kolēģis bij nopircis kautkad pavasarī, tagad pameta kompāniju un negribēja maksāt atlikušo summu vienā piegājienā.

Nopirku no viņa/darba pa 1.5k. Reāli jauns ar šo speceni 3.8k. 

Mazliet par mazu priekš manis, bračka mazliet īsāks, viņam būs kā reiz.

 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Pirms 5 minūtēm , osscar teica:

tiesa toreiz apmainīja pret jaunu čeku neprasot. nespēju tam materiālam uzticēties 100%.

Viss tak atkarīgs kā tieši tas karbons salikts/salīmēts. Superkāru/lidaparātu nonokokus no karbona veido, kam tur neuzticēties? Ja saliek kā vajag, tad tak izturīgāks par alumīniju. Un ja vajag, tad pareizajās vietās var uztaisīt arī mazliet lokanu.

Var salikt tieši tik izturīgu cik vajag. 

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , osscar teica:

nu par karbonu man ir viedoklis, kā copmanim man ir daudz karbona makšķer kātu, jeb pareizāk teikt "oglekļa šķiedras utt"....lai tu kā viņus nesaaudzētu - lūzt viņi tāpat - un visnepiemērotākajā brīdī/vietā....Jā viegli , super ...ut.t..bet lūzta arī ...ir bijis ka pēc 5 gadi un ir bijis ka 1.majā copes reizē..tiesa toreiz apmainīja pret jaunu čeku neprasot. nespēju tam materiālam uzticēties 100%. 

Nu beidz... ko tad Tu teiksi par badmintona raketēm?! :D :D :D tur tāds super viegls strādājošs kompozīts... bet spēlētāji mauc ar visu spēku... Skvoša un tenisa raketes ir nopietnākas konstrukcijā... bet tāpat... ;) 

P.s. badmintons un teniss ir tas ko spēlēju no 10 gadiem ;) 

Link to comment
Share on other sites

Nu ķīniešu karbons jau reizēm salūzt. Var nopirkt visādus rāmjus vai citas detaļas 3x lētāk kā no brendiem. Bet nu tur kā ar bitēm.

Zinu kas te Bristolē 'crit' gonkās mauc ar ķīniešu Aliexpress rāmjiem, tur max power tiek izspiests un nekādas vainas. Nezinu kur vēl vairāk tos rāmjus noslogotu.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Trek saviem rāmjiem dod mūža garantiju... SUPs šķiet arī pārgāja no 5 uz vairāk gadiem... 

Vēlreiz saku... ja reāli krītot to rāmi nesalauž, tad tur nekas nevar notikt... un šis karbona (kompozītu materiālu) rāmis tā nesagurst kā alumīnijs...

Link to comment
Share on other sites

Pirms 45 minūtēm , AndrisBB teica:

Reāli jauns ar šo speceni 3.8k.

ok, titāna rāmis. Tad jau sviestmaize pa 1.5

Link to comment
Share on other sites

Tāda arī bij mana doma, sliktākajā gadījumā rāmi vien iespējams var ebeyā pa to naudu pārdot.

Nu varbūt ne tik daudz, bet lielāko daļu noteikti.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

pēc rāmja trubu profila jau likās ka Cr-Mo vai Ti

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...