Jump to content
Stasss

Skrejriteņa iegāde

Recommended Posts

usver
Pirms 4 minūtēm , Stasss teica:

Skrejriteņa?😁

Atslēgas, protams. Neinteresē skrejriteņi pagaidām vispār, bet labprāt uzzinātu statistiku, ko cilvēki lieto un ko iesaka slēgšanai. Cik izplatītas ir angļu tipa serdes, cik - "disc detainer" tipa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stasss

Nu nez, vai mana kurpju šņore iekļaujas statistikā.😁

Bet nu ok.

 

20200907_102019.jpg

  • Patīk 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
binary
Pirms 15 minūtēm , usver teica:

Cik izplatītas ir angļu tipa serdes, (..)

Šitās tak vispār ar nelielu praksi bez "dārgiem" un "sarežģītiem" instrumentiem varot 2-3 sekunžu laikā atvērt :crazy:

Edited by binary

Share this post


Link to post
Share on other sites
usver

@binary: Daļu lēto (un ne tik lēto) tiešām tā ļoti ātri, bet stipri atkarīgs no firmas, zobojuma un konstrukcijas kvalitātes. Lētām "disc detainer" var būt ietaupīts uz atslēgas aizsargu, ko var izbirdināt vēl ātrāk un ar vēl vienkāršākiem rīkiem. Tā viena tante teica :)

Ja par riteņiem runā, tad trošu veida atslēgām lielāks risks ir knaibles, ko var paslēpt piedurknē.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stasss
Pirms 1 minūtes , usver teica:

Ja par riteņiem runā, tad trošu veida atslēgām lielāks risks ir knaibles, ko var paslēpt piedurknē.

Nu nezinu. Vienreiz sanāca ņemties ar šādu troses veida slēdzamo (visparastākā) dēļ nozaudētas atslēgas.

Bez flekša netiku gala pat ar diezgan jaudīgām kniebjamajiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
AndrisBB
pirms 3 stundām , binary teica:

Šāda? Pat pusotru minūti nevajag, lai klusām tiktu ar viņu galā...

Nekā labāka jau īsti nav. Vēl var ķēdi vadāt līdzi, bet tā ir vēl smagāka.

Pēc būtības jau galvenais tās atslēgas uzdevums ir atsijāt zagli viduvējo. Ja būs dārgs velo un pro zaglis, tad nekodaudz jau tur tāpat nepadarīsi. Varbut 2 dažādas atslēgas var palīdzēt, jo vienkārši nebūs jēga čakarēties.

  • Patīk 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kazarms

Ar šādām trosīti var pārkniebt bez čakara:

Lielās sānu knaibles 600  mm

Share this post


Link to post
Share on other sites
e = d

Cenu aizmirsi pierakstīt

Share this post


Link to post
Share on other sites
binary
Pirms 16 minūtēm , usver teica:

Lētām "disc detainer" var būt ietaupīts uz atslēgas aizsargu, ko var izbirdināt vēl ātrāk un ar vēl vienkāršākiem rīkiem. Tā viena tante teica :)

Vēl viena tante teica, ka neko tur nevajag ne knibināt, ne birdināt, pietiek ar atslēgu (universālu, nevis derīgu konkrētai slēdzenei; ka tik tām sānu rievām kreisā/labā puse atbilst) un āmuru. Turklāt nepaliek pilnīgi nekādu "ielaušanās" pēdu, kas mājokļa gadījumā var sagādāt problēmas ar apdrošināšanu.

 

https://www.youtube.com/watch?v=LESs-5Q-YPQ - šī jau tāda apgreidotā versija, ar gumijas gredzenu uz atslēgas (lai pastumj mazliet ārā) un teleskopisko āmuru. Kad pirms kaut kādiem gadiem šo biju redzējis, tad tu atslēga bija bez tā gredzena, teleskopiskā āmura vietā bija parasts āmurs vai pat skrūvgriezis (vai jebkas cits, ar ko uzsist pa atslēgu).

 

Nu tas ir tad, ja atslēgas ir ar šāda tipa zobiem, kā tu iepostēji:

2624a566afa18c325bb20cce0c15afc9.jpg

Edited by binary

Share this post


Link to post
Share on other sites
AndrisBB

Nu vismaz te pie manis pēc statistikas neviens tās atslēgas vaļā nemūķē, bet pārkniebj. Zagļi nav tik izglītoti. Tādu kā @Stasss bildē ar parastām plaķenēm pārkniebj un viss.

Pilsētas centrā ar tādu atslēgu atstāt velo tas ir tas pats ka neslēgt vispār. Pilns youtube ar video, kur Bristolē dienas laikā pienāk, izvelk knaibles tādas mazliet mazākas par @Kazarms bildē, pārkniebj un aizbrauc ar velo, cilvēki tik noskatās.

Policistiem velo zagļi īpaši neinteresē. Man kad iepriekšējo nofenderēja, tad pat video ieraksts viņiem neinteresēja.

Edited by AndrisBB

Share this post


Link to post
Share on other sites
AndrisBB

Otra galējība ir ka apskrūvē no riteņa visus sīkumus vienu pēc otra, tā ka tikai rāmis paliek karājoties pieslēgts, tādi arī ir uz katra stūra. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ieleja
Pirms 11 minūtēm , AndrisBB teica:

te pie manis pēc statistikas neviens

 

velo apdrošināšana dārga?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
AndrisBB

Es arī maksāju velo apdrošināšanu vienam velo. Tagad gan mazliet bezjēdzīgi, jo uz darbu diendienā vairs nebraukāju, bet uz GBP 800 velo gadā izmaksā ap 60, laikam būs jāatsakās, jo viņa katru gadu automātiski atjaunojas.

Otram velo nepērku, jo tam sanāk ap 100 gadā, plus reti ar viņu braukāju, pārsvarā tik vīkendu izbraukumi.

Atslēgas ir prasība tām apdrošināšanām, nezinu kā viņi to var pēctam pārbaudīt, bet uz to velo, kuru aprošinu jau prasa Kriptonītu New York vai ko tamlīdzīgu, te tām atslēgām ir reitingi.

 

Nu vienīgais labums ka vēl nosedz kautkādus citus negadījumus, nezinu gan cik daudz.

 

Edited by AndrisBB

Share this post


Link to post
Share on other sites
usver
Pirms 50 minūtēm , binary teica:

Vēl viena tante teica, ka neko tur nevajag ne knibināt, ne birdināt, pietiek ar atslēgu (universālu, nevis derīgu konkrētai slēdzenei; ka tik tām sānu rievām kreisā/labā puse atbilst) un āmuru.

izskatās interesanti! 👍

Edited by usver
  • Patīk 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
kicker

Jautājums kam ir m365 pro

Stāvot uz vietas, grozot stūri var just..., kas tur iekšā gultņi? Jūtu kā tie ripinās, nav tā, ka pilnīgi gludi grozās, kā šķiet būtu jābūt, tas nor pirmās dienas ir.

Netraucē braucot vispār, bet neliek mieru, tas tā jābūt vai man tur sažuvis sausais :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
DeEK
Pirms 43 minūtēm , kicker teica:

Jautājums kam ir m365 pro

Stāvot uz vietas, grozot stūri var just..., kas tur iekšā gultņi? Jūtu kā tie ripinās, nav tā, ka pilnīgi gludi grozās, kā šķiet būtu jābūt, tas nor pirmās dienas ir.

Netraucē braucot vispār, bet neliek mieru, tas tā jābūt vai man tur sažuvis sausais :D

Man ir 2.gab. 365Proškas, abiem pēc sajūtām jūtu "pārspriegotus" gultņus, bet vispār nav tā, ka gribētu tos palaist vaļīgākus. Netraucē

Edited by DeEK

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stasss

Es neko tādu neesmu novērojis. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
itanium
pirms 22 stundām , kicker teica:

Jūtu kā tie ripinās, nav tā, ka pilnīgi gludi grozās, kā šķiet būtu jābūt, tas nor pirmās dienas ir.

Ar Pro 2 tieši tas pats.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kicker
pirms 2 stundām , itanium teica:

Ar Pro 2 tieši tas pats.

Tad varu aizmirst šo šo :D

 

Tātad iegādāji braucamo👍

Share this post


Link to post
Share on other sites
itanium

Yes, kā reizi šodien. Norimsies lietus, dosies uzpumpēt riepas un izmēģināt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stasss
pirms 3 stundām , itanium teica:

izmēģināt.

Iemet atsauksmi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kicker

Kādu brīdi šeit klusums..

 

Tā kā ziemis nāk un termometrs pie loga agri no rīta rāda tuvu nullei, sāku meklēt info par to kā aukstums samazina/nesamazina baterijas ilgmūžību, domas dalās, gribētu dzirdēt jūsu viedokli, ieziemot vai var satuntulēties un droši braukt nedomājot kas notiks ar bateriju pēc pāris mēnešiem pārvietojoties ap nulles temperatūru. Brauciens īss, 3.5km uz vienu pusi

 

P.S ~800km pa pusgadu būs noripināti

Bremzes ručka nu jau nospiežama līdz galam, bet ritenis nešļūc, jāgaida kad kalotkas atnāks no Ali

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stasss

Es pagaidām rullēju. Bet nu mans Pro jau pamazām paliek par sprāgoni. Uz darbu aizripinu vēl ok (10km), bet atpakaļ jau braucu ar trambūzi. (slinkums uzlikt lādēt un lādekli vizināt līdz)

Uz odometra jau pie 3K pa nepilnu pusgadu.

Netur vairs tā baterija ne sūda, un tāds gauss arī paliek.

Ja nākamsezon vēl gribēšu ar šo dragāt, tad jāsūta jauna baterija.

Diez vai tev kalotkās problēma. Man ar visiem 3K bišķi pievelkot trosīti bremzes ir atkal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
binary
Pirms 41 minūtēm , Stasss teica:

Netur vairs tā baterija ne sūda, un tāds gauss arī paliek.

Varbūt temperatūrā vaina?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stasss

Gan jau tas arī ietekmē, bet gan jau arī baterijai savs resurss. Man tomēr bez maz vai katru dienu pilna izlāde/uzlāde.

Varētu mēgināt uz garantiju aizstiept, bet visdrīzāk tas būs lieki.😏

Share this post


Link to post
Share on other sites
ju

Auksts akumulators slikti lādējās kā arī slikti atdod strāvu. Sākot braukt, situācijai vajadzētu uzlaboties, jo baterija uzsilst, t.i. faktiski, ja iznes no siltām telpām un sāc braukt, vispār tam aukstumam nevajadzētu traucēt.

Protams, tas ja baterija nav tuvu beigām.

Share this post


Link to post
Share on other sites
binary

Nezinu par braukšanu, bet mazizmēra lidmodeļiem tas "jo baterija uzsilst" manā gadījumā neko nepalīdzēja - kā uznāca vēsāks laiks, tā ar vienu lipo varēja nolidot krietni īsāku brīdi.

 

Tāpat arī nezinu, ko Stasss gadījumā nozīmē tas "pilna izlāde/uzlāde". No interneta dzīlēm par li-ion:

Citēt

Most Li-ions charge to 4.20V/cell, and every reduction in peak charge voltage of 0.10V/cell is said to double the cycle life. For example, a lithium-ion cell charged to 4.20V/cell typically delivers 300–500 cycles. If charged to only 4.10V/cell, the life can be prolonged to 600–1,000 cycles; 4.0V/cell should deliver 1,200–2,000 and 3.90V/cell should provide 2,400–4,000 cycles.

Pat ja tiešām ir pilns cikls (no <3.0V uz 4.2V) katru dienu, tad pēc gada tomēr gaidītu, ka vēl ir 75-85% resursa. Pārējais jau atkarīgs no apstākļiem. Šķiet, kaut kādi lādētāji redzēti, kas lādē līdz tam 4.10V (tas ne par skrejriteņiem, bet vispārīgi).

Edited by binary

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stasss

Pilna uzlāde nosacīti.. apmēram kā telefonam no padsmit % uz 100.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...